BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن 💎GOLD s2: Diamond

quiz_7.png

💎FULL💎

نویسنده Sh.S
کاپل تهکوک . یونمین و کمی نامجین
ژانر لایت اسمات . BD*SM . مافیایی . رمنس
محدودیت سنی 21+
تعداد صفحات 275
لینک فصل اول کلیک کنید "

  

خلاصه:
ویلیام برود حاضره برای به دست اوردن سهام تهیونگ دست به هر کاری بزنه...
اگه منظور از «هرکاری» لمس کردن خط قرمز تهیونگ باشه چی؟
متاسفانه تهیونگ معتقده همراه لمس شدن خط قرمزش ، انتقام و تنبیه سخت هم وارد بازی میشن:)
- بچرخ تا بچرخیم!

  

💎❄️💍DOWNLOAD💍❄️💎

 

805_vpfe.png 

۵۴ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mahshid
۲۸ ارديبهشت ۱۹:۱۱

سلام ددی

فیک قشنگی بود، کاورش خیلی خوشگله

اول فیکو هر کار کردم واقعا نتونستم بخونم🥲 فک کنم دیگه فهمیدی چقد دل نازکم🙂😅🤦🏻‍♀️

ولی ددی، یه چیزی فهمیدم، از ماه تولدت یکی کم کن و به سال تولدت یکی اضافه کن میشه تاریخ تولد من

نمیدونم چرا ولی به نظرم باحال اومد😅😂

از نویسنده هم تشکر کن، فایتینگ رایتر

فعلا👋🏻😘

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرممم*^*
جوووونT^T گوارای وجودت!
عایگووو😂 کیوووت:")
عقد منو تو رو تو اسمونا بستن😔
حتما عزیزمممممT^T
باییی!
Jennie kim
۰۱ ارديبهشت ۱۲:۱۵

ددی بیو بده☺

RM. kiute.ARMY

ددی کیوت هستم 19.75 ساله از تهران*^*
متولد 2003/07/07
yekta@exo_bts
۲۳ فروردين ۱۵:۳۸

😂😂😂😂

 

به به چه میلاد فرخنده ای مبارکه😂😍🫂

 

بله😆👻🌈🍫😍وای خدایا چقدر انرژی مثبتتتتتت 😆

 

 

VK 🐻🐰

بههه بهههه😂😂✌🏻
صصصصصص
۲۱ فروردين ۱۷:۴۴

چه جوری فیک می‌خونید ؟؟ من بلد نیستم چجوری واردش شد

VK 🐻🐰

قسمت جعبه ابزار توضیحات داده شده💜
yekta@exo_bts
۱۳ فروردين ۲۲:۰۲

😂😂😂😂😂🐻💐بره برههه.

 

 

مخم زده شد...کی بریم محضر😂😂❤️♥️؟

آره از اون لحاظ لاوم‌.

به نظرم هیچ کس نمیتونه ازت بدش بیاد امکان نداره!!!...

مگر اینکه نشناسنت 😏

 

🧋🫂💐🐻

 

 

 

RM. kiute.ARMY

جووووون😂😂

همین الان؟ تولد امام حسن هم هست😂
عجبT^T
قربون وجودت برم من اخه:">
مری مییییییییییT^T
yekta@exo_bts
۱۰ فروردين ۱۶:۲۵

😂با اونام میره باید فقط منتظر بود.

ععععععععععررررررررررر 😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍❤️💙♥️💎🤍🎈💃🏻💜💛🫂🪄🧋❤️‍🔥🧁💫🌌🗝️💚🧡🎂🥳

اووووووووووووو وای خدااااا 😂😍

میوووووو.

😂😂😂😂😂براش جالب بود بخاطرش گیج شدم اومدم باهات درد و دل میکردم.خنده ی دوست داشتنی یه...

موچچچچچ😗😗😗😗😗😗

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بره ترخدااااااا😂😂😂
ارئتاغتیئفیتفیتفلیبتافبیتغفقT^T

کاش گوربه ها همه شبیه تو بودننننT^T
اووو از اون لحاظ😂 سلام برسون!
موواچچچچچچچT^T
yekta@exo_bts
۰۶ فروردين ۲۱:۵۷

بگو با کی نرفت خواهر من😂😂😂😂🌈

عرررررررررررررررررر

راستی تولد شیومین و من مبارکککککککککککک

هردو ۲۶ مارسیم💃🏻💃🏻💃🏻🥳🎂🎈🌌🪄

هیچی نگو...بیا بغلمممممممممم....

به بههه.

پیامامونو میخوند قش کرده بود از خنده😂😂😂😂

چشم چشمممممم

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بادیگارد ها موندنننن😂😂😂
وای ارههههههه تولد تو و شیومین مبارک باشه قشنگااااااT^T این خاصیت شما جذاب هاست که 26 مارس متولد شید!
اومدممممممT^T
بگو ادمین مظلوم گیر اوردی خنده مکنی؟😂😂
بی بلااااT^T
yekta@exo_bts
۰۳ فروردين ۱۲:۵۶

🪄🗝️

 

عرررررررر

اون خدا بوددددددددددد😍😭

😂😂😂😂😂😂وای عالیه.منم بیکار میشم گوشش میدم کلا همه حفظش شدن.

😂😂😂😂وای خدا چرا اینطوری میشه.

من فدات شم که این همه وقته سنگ صبور و بهترین دوستمی.

 

هوووووووووووووووو.

من خر ذوق میشما🥲😍🤍🥺🥳🤩

امیدوارم سال درجه یکیو برای خودت بسازی.

 

 

 

 

راستی ملودی هم سلام میرسونه.یادته که؟

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

وای چالشش رو با موموی توایس رفتتتتتتتتT^T کیوتااااااا
ندانم والا😂😂😂
خدا نکنه تاج سر من:"))

عزیزدلییی همه کسمممم مرسیییییییT^T

اره اره خانومی رو یادمهT^T سلام منم برسووووننن!
yekta@exo_bts
۲۹ اسفند ۱۲:۲۴

خداروشکرررررررررررررر که خیر بوده.شت😂

 

😆😆😆😆😆میو میو

معرکه س واقعا شاهکاره موندم چطور درباره ش حرف بزنم هووووو روور روور رووور😂

ولی فکر کنم حال خودش از آننگ بهم خورد انقدر شنیدش😂😂😂💔💔💔💔💔

 

باز ما اومدیم با این بحث قربون شدن....🙂آخه عسلیییییییییییییی من تورو میخواممممم فدا شدن چیه باز خوااااا 

😂ببخشید🪄💗✨🗝️عصبی شدم😑

 

 

راستی انقدر ذوق زدم یادم رفت بگم عیییییییییددددددتتتتتتتت مممممبببببببباااااارررررررکککککککککککک💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🎉🎉🎉🎉🎉❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥😍😍😍😍😍🎠🎠🎠🎠🎠🎠😗😗😗😗😗🥳🥳🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🥰🥰🥰🥰🥰😃😃😃😃

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بلهT^T

پیشییییی!!!
وای ام وی>>>>>>>>>>>>
دقیقاااااا خواهر منم همینو میگه اما بازم اهنگشو میزاره انگاری شده قرص قبل شام😂😂😂

بزاررر فدات شممممم ترخداعععععععععT^T
فدا سرتتت😂😂

بااااااااااایرامممممممممم توهمممممممم مبارکککککک وجود منننننننننT^T مرسییییییییییییی!!!!!!!1
yekta@exo_bts
۲۶ اسفند ۱۲:۱۸

او خدای من مشکلی پیش اومده نبودی؟ اگه به دور دور و اینا بوده همون بهتر به کار فکر نکردی😂😝

بغللللللللللللللللللللللل

https://uupload.ir/view/vid_20221115_140135_635_y13c.mp4/

 

خداروشکر که همه چی عالیه...راستی برای روور مبارکم باشههههههههه بایسسسسسسسسم آلبوم دادهههههه ععععععععععررررررررررر عععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررر ععععععععععررررررررررر

ببخشید بازم یادش می افتم اینطوری میشم😂انقدر آهنگای آلبومو گوش کردم ضربان قلبم رو ریتم روور افتاده😂🥲🌞❤️‍🔥

 

خداروشکر که همه چی عالیه گل گلیییییییی🥳🎉💜💚🤍

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه عزیزدلم خیر بودهT^T ولی دور دور هم نبود بیشتر گ.وه گ.وه بود😂😂😂
بغلللللللللللللللللل آخیششششششش خستگیم در رفتتتتتتتتتT^T

کایییییی؟؟؟T^T
وای عاشق این آلبومشمممم!! لامصب خدا کار کرده مستر روور😂

قربون شکلت بشم منننT^T
yekta@exo_bts
۲۰ اسفند ۱۱:۵۷

سین میکنی جواب نمیدی یا من باز یادم رفت موقع جواب دادن نتو روشن کنم کیوتچه🥲♥️؟

RM. kiute.ARMY

کلا نبودم یکتای منT^T
yekta@exo_bts
۱۸ اسفند ۱۳:۲۶

عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر

سلامممممممممممممم چطوررررررریییییییییی

دلم برات تنگ شده بوددددددانقدر سرم شلوغ بود که نگم براتداغون شده بودم و هر روز گریه و جیغ و داد و خلاصه داستان ها داشتم

ولی خب هرکسی بالاخره یه روزی به خونه ش بر میگرده نه؟😂🌱😁🫂

تولد شوگولی یه شولولولولوولولووو 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

تو خوبی همه چی عالی؟

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

قربونن وجودت برم یکتای من بیا بغلللللللللللللT^T
ان شا الله ک خیر باشههههه:"))
اومو عزیزم..بله بلهT^T

مبارکااااااااااا!!

اره اره خوبه*^*
yekta@exo_bts
۱۵ اسفند ۱۶:۵۹

هوووووو من یه روحم ددیییییی تو منو نمیبینی اما من تو را میبینم ددییییییی

هو هو هووووووو👻👻👻

😂😂😂😂حالت چطورههههههه

 

RM. kiute.ARMY

یکتای مننننننن!!!
سلااااااممممممممT^T
کجا بودی تو دخترررررر؟؟ خوبی؟؟
میلی
۰۴ اسفند ۱۲:۴۹

بیشترشون رو خونده بودم😔🤝

بقیه هم دانلود کرده بودم ولی نخونده بودم عاح

زندگی زیباست...داریم با کمبود فیک مواجه میشیم

RM. kiute.ARMY

ای بابا:">😂
مواجه؟ کمبودش تومونه😂
ava
۰۴ اسفند ۰۴:۳۶

ی‌سوال ... هندجاب چی بود ؟‌ متوجه نشدم 

RM. kiute.ARMY

با دست یه طرف چیز میدی....دستگیره ی یارو رو میگیری و...آره خلاصه خالم هم سلام میرسونه میگه اون شال آبیه رو از کجا خریدی😂
میلی
۰۲ اسفند ۱۶:۱۷

والا نمدونم چی میخوام😂🤝

خودت چیا خوندی که خیلی دوست داشتی؟نام ببر😔😂

RM. kiute.ARMY

بخوام نام ببرم وسطاش شب میشه بقیه اش به تخت خواب میکشه عاصیصم😔😂

اما نه دور از شوخی. یه چندتا برات میفرستم قشنگنT^T

https://uupload.ir/view/flippant_dad_-_vkook,_yoonmin_2xn8_etm1.pdf

https://s14.picofile.com/file/8408266368/YOU_ARE_GAY_VKOOK.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]vkook-namkook-mkimb_f27.pdf

https://uupload.ir/view/csrf_back_to_school_-_vk_full_sn7c.pdf

https://uupload.ir/view/mp7t_naughty_boss_full_kookv(_vkookplanet)_ie1.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv.uglybeta_1dqg.pdf

https://uupload.ir/view/pet_me_shot_full_0f6y.pdf
میلی
۲۸ بهمن ۰۲:۱۵

جرررر حق گفتی

من فیک های دزیره اسلحه دنس ویث می گلد دایموند استکهلم با دسپرادو رو خیلی دوست داشتمممم عررر 

من‌دلم فصل بعدی استکهلم و دسپرادو میخواددد عر

وای فک کن فصل بعدی گلد بیاد خدایااااا دارم نمیتونم

ولی من دلم چندتا فیک دیگه هم میخواد...ددی میتونی بهم معرفی کنی؟

راستییی من چند وقت پیش فهمیدم چندتا از فیکای مورد علاقم که بدون اونا نمیتونم‌ زندگی کنم رو اس اچ اس نوشته🤧😂

RM. kiute.ARMY

نوکرممممT^T
اونا که لامصب...لا توااان!
دیگه اونا رو فشار دادیم تهش از اینا اومد بیرون😂
هویاااح!

والا بخدا ندارم:"> اما اگه بگی چی میخوای شاید بهتر بتونم کمک کنم.

اس اچ اس موااااد مینویسه😂
میلی
۲۶ بهمن ۲۲:۱۸

من فیک گلد رو به دوستم معرفی کردم اومد خوند خوشش اومد داریم دوتایی عر میزنیم که چرا فصل ۳ نداره😂

RM. kiute.ARMY

هیچ لذتی بالا تر از شریک کردن رفیقت توی تزریق و استعمال مواد مخدر نیست😔😂
ستایش
۱۲ بهمن ۱۹:۵۸

ددی ترو خدا ترو خدا ترو خدا نویسنده رو راضی کن فصل دیگه اینو درست کنه ترو خدا نویسنده رو راضی کن خواهش میکنم خواهش میکنم ددی یک فیکی من فقط خلاصشو بلدم ببین داری تهیونگ یک گرگ بعد کوک دوست داره بره گرگ هارو ببین منظورم تهیونگ گرگ منظورم الفا هست بعد کوک. به تهیونگ میزنه تصادف میکنه بعدش  میاد خونه کوک اینا بعد .... اخرشم میدونم که کوک از کما بیرون میاد فکر میکنه همه اونی که دیده خواب بعد. تمام کارهای که کردو. به نویسنده میگه بنویسه ترو خدا داری لینکشو بده خواهش 🥺

RM. kiute.ARMY

دیگه توان نویسنده در همین بود تهشو فشار داد همین ریخت بیرونT^T

ندارمش دارلینگ من:"(
Zahra
۲۳ آذر ۱۶:۵۵

دلم میخواد همشون رو جر بدم 

RM. kiute.ARMY

حلال ترین جر دادن دنیاست!
Zahra
۱۴ مهر ۱۱:۵۶

هیح این فیکهههههه

الهی دستشون بشکنه🥲🥲

نمیشه یدور برم تو این فیکه همه دشمناشونو بزنم و ب خاک و خون بکشم بعد بیام بیرون برم تو پینک لاو ب بقبه زندگیم برسم ؟؟ 

واقعا همچین چیزی میخام

RM. kiute.ARMY

وای وای دلم میخواست انگشت بندازم دهنشونو جر بدم:/
BlueCherrrry --
۲۴ شهریور ۲۲:۰۲

نچ نچ نچ دارم به بیشعوری هانی بیشتر پی میبرم😂😂

تولد؟؟ 18 سالگی؟؟؟ کار خود بی شعورشه😂😂

میدونی اونموقعم اومدیم شمال میگم گوشی منو گرفته بود دستش خب؟؟ بعد میگفت من یوتیوب اکانت ندارم میخام برم ویدیو سوگنگو ببینم من خرم دادم بهش ای ای ای ای دیگه به نزدیک ترینتم نمیتونی اعتماد کنی :(((

میدونی جالبه زده 20 نفر از دوستامم دوست دارن عررررر اخه من یدونه کراش بیش ندارم 20 تا دوستم کجا بود؟؟😂💔💔💔💔😂

 

 

 

دارم آهنگ چیرز سونتین و گوش میدم ددی!!!! گوش دادی دیگهههههههه

من خودم زیاد طرفدارشون نیستم ولی این آهنگشون خیییییییلیییییییییی باحال بود :))ئ بخصوص اون تیکه رقصش که بیکلامه :">   

 

 

من یه ددی بیشتر ندارمممممممممم از مال دنیا راضیییییییییییییمممممممم:))

 

ددی میگم توهم چیزکیک دوس دارِِی؟؟؟؟🙄 

من که میگم بجز ددی هرکی رو میخای ازم بگیر چیز کیکو نگیر😂😂

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

چیشده0_0
من تولد 18 سالگیم رو با ضرب کتک از اتاقم اوردنم بیرون:/😂
چی شد؟؟؟؟0_0
حتما دارن دیگه...(لحن دی.وث

نه گوش ندادم اما میدونم سونتین ترکوندههههههT^T
حتما دان کنم!!

ددی هم یدونههههههه اسمورففففف بیشتر ندارهههههههههT^T

وای اره:"))))
من و تو چیز کیک شما همه😂
Zahra
۱۲ مرداد ۱۴:۳۴

هیح همین الان تمومش کردم

ایشالا دستشون بشکنه چ بلاها ک سر بچم نیاوردن:")

خدایی ته خوب کاری کرد زد ترکوندشون،

اون صحنه ای ک وسط بوسه گردنبنداشون وصل شد>>>  

 

اصن هرچی پیش بینی کردم راجع به این فیک غلط از اب در میومد://

 

 

فصل ۳ نداره این؟

RM. kiute.ARMY

عر...
عررر!!!
یکی هم نیست اینجوری کنه برامون:")

جررررررر😂😂

ندانم والا شاید:") یهو دیدی اس اچ اس فصل سوم رو از تو گونی اورد بیرون😂
Zahra
۱۰ مرداد ۱۴:۳۶

ددی حمله کردم ی فیکای اس اچ اس دارم دانلود میکنم

واقعااا اس اچ اس مافیایی نوشته://باورم نمیشه://

ولی خ ب قلمش ایمان دارم میخونم

RM. kiute.ARMY

اس اچ یه تنه داره همه ی ژانر ها رو امتحان میکنه کثافتT^T
Eyan
۲۰ خرداد ۰۹:۳۸

اینجا هم 140 شد یت تو کام))

حس میکنم دارم خل میشم با این اهنگ))

RM. kiute.ARMY

مشترک گرامی یت تو کام میباشد، لطفا بعدا تماس بگیرید🥰
🥰the holy moshtarak is hamele from bts proof album, pleas try latter
Eyan
۲۰ خرداد ۰۹:۳۶

جرررر

مثلا کلا هم مامانم هم بابام اینطوری ان

قشنگ یادمه اون موقع ک کوچیکتر بودم دوستام ی کاری میکردن بعد خانواده هاشون تنبیهشون میکردن

بعد من اینجوری بودم ک همون کارو انجام میدادم بعد مامانم با حالت کاملا خنثی نگام میکرد بعد میرفت))

RM. kiute.ARMY

آخخخخ پس خانوادتا کول اند سوج استایلین😂
Eyan
۱۹ خرداد ۱۴:۱۸

من: ذوق کردن واسه اینکه امتحانو عالی دادم-

مامانم:

مامانم: ذوق نکن شنبه دینی رو خراب میکنی

مامانم اصن خیلی ضد حاله=/

RM. kiute.ARMY

مامانت ژنتیکش با یونگی یکیه😂
Eyan
۱۸ خرداد ۱۱:۲۱

جررر دقیقاااا

نخهغلللتمکخعلل

الان اینجوری ام ک موندم چی بگم ک کامنت بی محتوا نباشه=/

خب

هوا خوبه؟=/

ب چخ رفتن با امتحانا خوش میگذره؟=/

RM. kiute.ARMY

هوا عااااالی😂
...
۱۷ خرداد ۱۰:۳۶

فصل دوم از فصل اول قشنگ تر

فصل اول از فصل دوم قشنگ تر

این فیک از اون فیک قشنگ تر

وای مردم

RM. kiute.ARMY

نه نمیررررررررر!!
Eyan
۱۴ خرداد ۱۳:۳۲

چوب تو استین ویلیام=/

ددی مدیونی فک کنی اینو همون لحظه ک منتشر شد خوندم بعد ی سال دارم کامنت میزارم)

ددی ی ساعته دارم فک میکنم چی بگم ک کامنته بی فایده نباشه)

اها

اسماتای اس اچ اس و ددی>>>>>>

(الان یکی فکر میکنه ددی و شادی اسمات میرن))))

بمولا منظورم نوشته هاشون بود))

کل کامنتای من: چرت و پرت)

RM. kiute.ARMY

چوپ قطور!
بعله😂

اسمات های من قابلت رو ندارهههههههT^T

نه من محتواش رو دوست دارم😂
Mohi
۱۱ خرداد ۱۳:۲۴
رسما نویسنده مورد علاقمه یجوری که دلم می‌خواد همه فیکا رو با قلمش بخونم

RM. kiute.ARMY

قلمش کراش میلیون ها نفرهT^T
Victoria
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۲۴

هاییییی  اوممم چجوری GOLD2 رو دان کنم....

اومده اصن؟:/

RM. kiute.ARMY

همینه فدات شم:">
im ashley♥
۲۷ فروردين ۲۱:۴۶

ذوققققققققققققققققققققققققققققققققققق کی میاددددددددددددددددددددددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

شاید ماه بعدT^T
im ashley♥
۲۷ فروردين ۰۸:۳۱

واااااااااااااااااااااای :) عاقا نویسنده جونم عشقم:) کوک بچم گناه داره به خدا یه کوچولو ملایم تر عزیزم :""") بچه به فنا رفت خب ... بنده اومدم دو ثانیه واستم ابنجا بعد کوچ میکنم یه جا دیه ::::::::::::) عاها راستی چراااااااااااااااااا انقدر قلمش خوبههههههههههههههه؟ من اولین فیک که از وبلاگ خوندمش همین بودددد ... عر ... عرر ... عرررر...عررررررر....عرررررررررررر.... عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر :) حیحیT_T کیوتیم نویسنده کار در دست تولید ندره؟ :::::::::::)

RM. kiute.ARMY

این از اون عشق های خشنهT^T

چرا چرا دارههه*^*
blueberrrrby
۲۳ فروردين ۱۸:۰۳

ددی ایتز می اگین😎 (الان ددی میگه عجب غلطی کردیممممم🤣)، میشه فیکشن تهجو لینکشو بزاری، تو پینک لاو نوشته بودی بلوبری اومگا+تهجو=پینک لاو من تهجو رو دان نکردم لیکوووو میزارییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی اگین😂 عه نگو خیلی هم خوبی:|
https://fazayihaa.blog.ir/post/782
بیا ژیگرمT^T
blueberrrrby
۲۲ فروردين ۱۶:۲۸

ددی جون میدونی که تودی ایز مای برسدی تولدددمممم کباببییییی 19 سالهههه شدممممممم 19 دروغی( 18 شدم ) در گنچم نمیپوستممممممممممم، کادومم نگرفتیییییم میشه بم کادو بدی برای هفته دیگه +200000000 بنویسی؟ :> منحرفااااااا خب عاشقتم ددی بهترین ددی دنیاااااااا، بهترین ددی نداشتمی😂😂😂امیدواریم مزاحم نشده باشیم و امیدواریم کادومون زود برسه رسید بگووووووووو

RM. kiute.ARMY

تولدتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککک عزیزدل منننننننننننننننT^T
بخدا دست من تنگه فدات شم اما چشم یدونه اسمات دار خفن مینویسم😎
قربونت برم مراحمی قشنگم:">
blueberrrrby
۲۱ فروردين ۱۷:۰۳

ددی چرا انقدررررررر زود جواب دادی؟؟؟؟؟چرا فیک جدید نیومد؟؟؟؟؟چرا +21 BDSM ننوشتی من منحرفمممممم میدونییییییییی چقدررررررررررررررررررررررر که😂بدو بدو فیکککککککککک میخوام، تا فیک جدید نگیریم، آروم نمیگیگیریممممممم😎شوخی کردم وقت کردی بنویس بیصبرانه منتظریم بگم من 18 سالمه خب ولی +21 بهتره🤣🤣😃

RM. kiute.ARMY

همیشه زود جواب میدم😂
هعی:")
بقران دستم تنگه😂
چش چش😂
blueberrrrby
۱۹ فروردين ۱۹:۲۱

یچی بگمممممممممم؟ عاشقتم ینی عاشقتممممممم بهترینییییییییی

اصن شتتتتتتتتتتتت.......بقرآن خل و خر نیستم سالمم سلامت شاد و سرحال ولی از وقتی اینو خوندمممممممم  قبرم و دیدم..اول از همه یه بلیط بگیر 2نفری عشق و حال جهنم بریم حال کنیممممممممممم {وی خودزنی میکند}

نهههههههههههه {وی را بردند تیمارستان😐} خر نیستم این فیکو خوندم نهههههههه (وی از رفتار خود هنگام نوشتن این متن پاره شد 🤣) ولی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا توبه کردم من نه به اون گلد که جررررررررررررررررررررواجر شدم سرش نه به این که ته فیکاس 250 بار دانش کردم عاشششششششششششقشم بازم بنویس

 

فقط توروخودا  توروخودااااااااااااااااااااااااااااا {وی خودش فهمید خل است🤐} بازم بی دی اس ام و اسمات و برش زندگی بنویس ولی +20 خب خیلییییییی خشن من عاشقشم 20 نفر از دوستامم همین 😊 باز مرسی

بایییییییییییی 

 

RM. kiute.ARMY

قشنگ اب قند واجبی دخترم😂😂😂😂
تو هم رفتی توی لیست "شهیدانِ در راه اس اچ اس":">
𝐊𝐢𝐦 𝐟𝐥𝐨𝐫𝐞𝐬𝐭
۱۹ اسفند ۰۱:۰۹

ببشید ی سوال داشتم :///

این رمان فصل سوم رو نداره؟ :(

اگع میشه بگید چون من بدجور بهش وابسته شدم🗿🗿

_تعظیم🗿🗿🗿

RM. kiute.ARMY

نه لاوم همین دوتا فصل رو داره قشنگم*^*
Mora
۱۵ اسفند ۱۹:۵۷

هایییی دد

میگم ک این فصل دو هست یا اول؟

کدومه یا کجا میتونم فصل دیگرو پیدا کنم؟؟

RM. kiute.ARMY

این فصل دومه*^*
توی جدول لینک فصل اول رو زدم بیبی
Gaul Jk❤
۲۳ بهمن ۰۲:۲۸

الان فهمیدم فصل دوم داره 

هعی روزگار 

زیبا بودددد🥺💔

 

هقققققق

وای دل تو دلم نبست فردا قراره بیتارو ببینمممم🤧💃🏻

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهT^T

از طرف من یه ماااااااااااااااچ گنده بزن رو لپش کیوت لعنتیT^T
fatish
۱۹ بهمن ۱۵:۳۸

ددی

من مامانمو میخوام

اومای من کووووو

اوما مونی کو؟

خیلی وقته نمیبینم به کامنتا جواب بده....

شایدم من کورم...

ولی کوش...

ددی دلم براش تنگه توروخدا بهش بوگو زود زود بیاد :"**)))))

مجینسحسنسحسححسحسحسحسحسححسحسحسحسسس

 

RM. kiute.ARMY

چشم چشم میگم بیاد:">
fatish
۱۹ بهمن ۱۵:۳۶

وقتی سه ساعت زر میزنی و تومار مینویسی و دد تو یه جمله جمعش میکنه..:

اصن بای ............@_@

RM. kiute.ARMY

میانه بیبی:">
kai kit kat
۱۸ بهمن ۱۳:۱۳

دیدم یکی از بچه ها اینجا کامنت گذاشته
و من به اندازه مرگ دلم برای شادی تنگ شد :)))
کجاست؟؟ :))))

RM. kiute.ARMY

خونه اشون:">
fatish
۱۸ بهمن ۰۲:۲۹

وقتی اومده بودی یه فیک یکوت پیدا کنی و بعد ۶ ماه دوباره چشمت میخوره به دایموند و عین ندید بدیدا محوش میشی و اون سناریو ها و اون صحنات +هزار رو توی ذهنت مرور میکنی و با دهن باز زل میزنی به صفحه گوشی :

سیلی خوردن از فرشته ی سمت راست-

من_چراااا میزنییی پدصگگگگگگ؟؟؟

ف.ر_ به خدااااوندی خدا قسم اگه دوباره بری بخونیش همین دفترچه و خودکارو تو سرت خورد میکنم.!:||||

من_ یاااااااا !خوبه خودتم عین وزغ نشسته بودی رو شونه من داشتی میخوندییییییی

ف.ر_کیییی؟منننن؟هههه دروووغ تا کجا بدبدخت؟اخرش که خدا میزاره تو کاست 

سیلی خوردن از شیطان _

من_ هعیییییییی توهممممم!؟؟!؟!چیه ؟لابد توام میخوای بگی کار من نبوده!!!

شیطان_ خجالت نمیکشی بدون من  از این مفتضحات میخونی بچه؟دو دقیقه رفتم دستشویی یه فیک فول اسمات و تموم کردی مستراااابببببببززززززز

 

 

 

 

 

دد من دیه رد دادم....

یا من و ببر به خونتون یا بیا به خونه ی ما 

گیشگیری گییدین ماشالهههه

خدیادتوبه😐

چته بچه؟😐

یکی قرص ارامبخش نداره؟

هیع‌...

از دست رفتم.....

 

RM. kiute.ARMY

براووو سناریوت عالی بود😂😂😂😂😂
Kati
۱۷ بهمن ۱۲:۵۳

اس اچ اچ عزیز 

نمیدونم چی بگم چون معمولا اسم من ی چیزی رو یاد بقیه میاره😶😶البته که خودم همیشه یاد برنج کته میفتم😐😐😐😐

امیدوارم اسمم خاطرات خوبی یادت بیارن💜💜💜ولی مدل انتقادم اصولا خیلی شخصیت رک و جسوری دارم و حرفو ی بار میگم و خوب به خیلیا برمیخوره ولی دیگه چیکار میشه کرد از اول اینطوری بودم نمیتونم تغییر بدمش هر چند که از نظر همه بد بیاد

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Sh.S
۱۶ بهمن ۱۹:۰۴

Kati..

عاح اسمت و مدل انتقادت منو یاد عزیزترین ادم زندگیم میندازه و مستقیم صحبت کردن باهات رو برام سخت میکنه

خوشحالم که کامنتم رو خوندی و نظراتت برام جالب هستن

ممنون♥️

RM. kiute.ARMY

Kati.
Kati
۱۵ بهمن ۱۹:۲۲

خوب اس اچ اچ عزیز 

حالا من کاری ندارم بقیه اینو باور میکنن یا نه اگم کنن خوب مشکل خودشونه چون قرار نیس همچین اتفاقی بیفته یا حتی اعضا بیام همدیگرو بفاک بدن 

بنظرم اونا اونقدری قدرت دارن و قدرتشون نمایانه  که با چن تا فیک نظر کسی راجبشون عوض نشه

خوب این فیکو تو نوشتی و محدوده تخیل توعه شاید  نباید این فیکو  میخوندم خوب متاسفانه همیشه انتقاد میکنم و آدم انتقاد پذیریم و فک میکنم بقیم انتقاد پذیرن

و من راجب اون یکی کارات هیچ نظری ندادم چون نخوندمشون و نمیدونم شاید این روزا خیلیا دوس دارن داستان فقط اسمات باشه

پس ببخشید که راجب فیکت نظر بد دادم 

RM. kiute.ARMY

کنچانا گایز ماها باهم دوستیم مگه نه؟*^*
Sh.S
۱۲ بهمن ۲۱:۲۴

نمیدونم شاید روز بدی رو انتخاب کردم برای سر زدن به کامنت ها چون به شدت امروز فازم تهاجمیه

قبل از هر چیزی بهتره به رده سنی دقت کنید دوستان عزیز

اول از همه:یک نفر کشش داره و میتونه این رده سنی و محتویاتش رو هضم کنه و یک نفر توانش رو نداره پس بهتره قبل از خوندن ابتدا ذهن و باورهاشو قوی کنه تا با مشکلاتی مثل واقعی در نظر گرفتن ماجرا رو به رو نشه

دو: من کارگردان مارول یا نویسنده فیلم و سریالهای فوق العاده نیستم که همه کارهام بی نقص باشن

حس میکنم حق به جانب بودن اینجا لازمه و بهتره یاداوری کنم که من فقط دلی مینویسم و اگه مشکلاتی مثل باورهای غلط براتون پیش میاد میتونید کارهامو نخونید

به همین سادگی

خوشبختانه تم همه کارهام مشخص هست و میتونید به محض باز کردن فایل ازش خارج شید

در اخر: من یه شخصیت برجسته نیستم که کارهام بخواد روی فندوم تاثیر بذار

اصولا نوشته های من محدود به یک موضوع نمیشن و تیپ های مختلفی دارن

اگر میبینید که من اسمات کارهامو بزرگ تر جلوه میدم به این معنی نیست که به هر طنابی برای بیشتر دیده شدن چنگ میزنم

قدرت کلمات زیاد هستن و امیدوارم با این کامنت اصل موضوع رو رسونده باشم

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
Kati
۱۲ بهمن ۱۷:۱۹

 متاسفانه اولین کار ایشون بود که من خوندم 

و خوب تو نظرمم گفته که امیدوارم ناراحت نشن از پیامم چون من معمولا نظراتمو انتقادی میگم 

نه اصن کاپل کوکوی یا ویکوک برا من مهم نیس چون در هر صورتی هیچ کدوم واقعیت نیستن و چه کوک باشه و چه ته من هردوشونو دوس دارم چون اونا هردوتاشون بی تی اسو کامل کردن و تحت هر شرایطی ما قبل اینکه شیپر باشیم ی آرمی هستیم

منم فقط با فصل ۲ کمی مشکل داشتم و اونو توهین آمیز تلقیش کردم که گفتم این نظر منه

امیدوارم کارای بهتری از نویسنده این کار ببینیم

RM. kiute.ARMY

درسته میفهمم*^*
بالاخره قرار نیست همیشه که کامنت ها از تعریف باشه! مطمئنا که دوست داریم حرف هامون رو بزنیم

منم منظورم این بود که ایشون رو اگه کار هاشون رو بخونید متوجه میشید که اعضا رو به قول معروف راه سولو استنی رو در پیش نگرفته.
این جمله رو همیشه تو کامنت های قدیمی میگفتم😂

درسته نظر شما متینه*^*
 منم امیدوارم کامنت های بیشتری ازت ببینم عزیزدلمT^T
Kati
۱۲ بهمن ۰۹:۵۵

آیم سو ساری ولی بسیار مضخرف و توهین آمیز 

من هم سیزن ۱ رو خوندم هم ۲ رو 

باز ۱ قابل تحمل بود 

ولی نوسنده عزیز اگه تو شاید ته لاور باشی قرار نیس که بقیرو حتی شده تو ۴یک به باد فنا بدی 

درسته ما فیک رو میخونیم که کمی دنیا خیالمون خوب باشه ولی این خیلی مضخرف و توهین آمیز بود 

نمیدونم شاید با نظرم ناراحت بشی ولی برام هیچگونه اهمیتی نداره چون منم ناراحتم 

همه اعضای بی تی اس به ی اندازن همشون به ی اندازه مهمن نه اینگونه.....

نه اینکه یکیشون خوب و یکیشون بد باشه 

بنظرم تو تو فیک ته رو بر خلاف واقعیت بالا بردی و بازنم کوک رو بر خلاف واقعیت مظلوم نشون دادی در حالی که اینطوری نیس و تو میخای نشون بدی تو خیالات ته بهتر از کوک هسش در حالی که خوب شاید کوک بهتر باشه از ته ولی بازم اونا در ی حدن بدون دیگری بی تی اسی وجود نداره نظر  من اینه شاید بقیه اسمات رو دوس دارن ولی زندگی عاشقانه به هیچ وجه به اسمات ربط نداره

RM. kiute.ARMY

در هر صورت همه آزاد ان که نظراتشون رو بیان کنن*^*
اما نمیدونم فیک های دیگه این نویسنده رو خوندین یا نه اما ایشون کوکوی هم نوشتن و اکثر کارهاشون کوکویه
منظورم اینه که فرقی تو این کاپل (کوکوی/ویکوک) نذاشتن

ممنون فدات شم بابات کامنتT^T
Army
۱۱ بهمن ۲۰:۰۵

اوه ددی ببخشید برادر عنترم  ی کاری کرد زدم رو گزینه ارسال خصوصی 

پس ببخشید که نظرمو دوباره مینویسم 

شادی شی تو داستانت ی مشکل داشت اونم این بود که خواستی کوک رو ضعیف و ته رو خیلی قوی نشون بدی 

شاید نظر من فقط اینطور باشه پس امیدوارم که ناراحت نشی ازین نظرم 

همه ما میدونیم که رابطه بین اعضا هیچکدوم واقعی نیستن و ما فقط محض تفریح می‌خونیم و دوست داریم توشون همه چیز خوب باشه 

خوب تو دنیای واقعی که متاسفانه هیچ چیزی درست نیس لااقل ی ذره تو دنیای خیال خوب باشه ولی تو اومدی توش بجای اسمات ویکوک اومدی از ی موضوع دیگه ای برای بیشتر کردن اسمات استفاده کردی که بنظرم خوب نبود 

البته اسمات تا ی جایی خوبه 

فصل دوم فقط و فقط برای اسمات بود نه چیز دیگه در حالی که ما میخوایم عشق و علاقه بین کوکوی یا ویکوک رو نشون داده شه 

نسرم بنظر انتقادی میاد ولی شادی شی امیدوارم کارای بدیت خیلی خوب باشن بنظرم گلد تا ب جایی بد نبود ولی دایموند افتضاح بود 

امیدوارم ناراحت نشی ولی موضوع فیکت بد شده بود🙂🙂🙂🙃🙃🙃

RM. kiute.ARMY

بالاخره نظر شما هم متینه عزیزدلم*^*
sh—ka
۲۶ دی ۱۹:۳۴

خوب آقا من ۵ ماه پیش اینو خونده بودم بعد امروز داشتم تاریخچه پی دی افارو  حذف میکردم دیدمش گفتم ی نظر بسیار دقیق بدمم😁😁

من زیاد ویکوک نمیخونم ولی خوب اینو خونده بودم خیلیا گلد و دایموند  رو دوس داشتن 

ولی من چندان نه 

خوب آقا تو فصل اول میگه کوک یکی از بهترین دزدان کره هسشس پس  قاعدتا نباید انقد ماست باشه و کلا خیلی زود تهیونگ رو ببخشه و عین ی بیبی بوی رفتار کنه( خدا وکیلی بیبی بوی رو چ به بهترین دزد) و خوب این باتم لعنتی ی پسره و دیک داره همیشه که نباید عین ی دختر بکنن توش( ببخشیدا)

و توی دایموند خوب راه های خیلی زیادی داش که بیاد الماس رو از ته بگیره مثلا ببره کتکش بزنه یا هرچی شکنجه بده ولی اومده ی ایت سام با همکاران عزیزش گذرونده😶😶😶😶😶 خو آقا زندگی واقعیه فانتزی که نیس 

این ی تاجر الماسه  بعد نمیتونه خودشو مقابل ی پسر نگه داره یعنی😑😑😑😑( اینجاش شاید درد ناک بنظر بیاد برا همه ولی من وسطش خندم میگرف اصن قیافه کوک رو تصور می‌کردم خندم بیشتر می‌شد 😶😶😶😶😬😬😬😬 ازونجایی که بچم همیشه شره کلا نمیشه تو فاز مظلوم گرفتش)( خو آقا این بشر کمر سیاه تکواندوعه من چجوری اینو مظلوم فرضش کنم هیم  بازوی اون یونگی بدبختو کیسه بوکسش میکنه) باز جیمین بود ی حرفی ( بچم از ارتفاعم میترسه🤣🤣🥰🥰🥰🥰🥰🥰) 

وه البته اینا فیکه و همش خیالاته  ولی باز گفتم

امیدوارم نویسنده این فیک با این نظر ناراحت نشه( ببخشید دیگه کلا ی کم تو فاز انتقادم)

RM. kiute.ARMY

اومو ممنون عزیزم که وقت گذاشتی براش*^*
BTS tae
۱۸ دی ۱۳:۲۳

عررررررررررر این چیییی بوووووووووووووود😍😍🥲🤤🤤🤤پشمام ریخت خودم موندم🥲🥲😊🤪

فوق العاده♥😘😘

 

ا وا سلام یادم رفت سلام دددددییییییییی😂♥♥💜چطوری؟خوبی؟خوشی؟همه چی وفق مراده؟؟امتحاما چطورن؟خانواده چطورن؟ایشالا همه خوب باشن😂🥲

نترسیااا اثرات بعد امتحان فیزیکه😁🤦🏻‍♀

RM. kiute.ARMY

احسنت:">

سلام به روی ماهت😂 فیزیک...ازش متنفرم
helen mohhamadi
۱۷ آذر ۲۳:۲۲

خوب هی گایز...

ازونجایی که من موقع اپ همه این فیکا داشتم روز هامو تو جهنمی بنام تست زنی میگذروندم الان نظرمو میگم0-0

بنظرم خیلی فیک باحالی بود حالا بماند که شخصیت کوک خود واقعیش نبود که خوب فیکه و مهم داستانه

و یچیزی که هس این موضوع تجاوز.. ...تجاوز اعضا بهم دیگه زیاد روی فنها تاثیر بدی نمیذاره چون شیپشون میکنن باعث میشه  براشون جالب باشه ولی اینکه ی نفر تو روند داستان بیاد تجاوز که اونم به بدتربن شکل باعث میشه روی فنهاش تاثیر بدی بذاره

قبلا تو واتپد ی نظری خوندم که نوشته بود( من قبلا نامی و وی رو خیلی ددی میدیدم ولی از وقتی تو فیک خوندم که بهشون تجاوز شده حس بدی نسبت بهشون دارم)با اینکه فیکه و واقعی نیس و اصن همچین چیزی امکان نداره ولی من واقعا دیدم که تاثیر بدی میذاره رو فنهاش.

و فقط بدی این تو این بود که بخاطر ایجاد فضای بیشتری ازاسمات همچین سناریو ای رو انتخاب کرده بود که خوب بازم میگم با شخصیت واقعی کوک اصن جور درنمیومد.

اگه این نظر نویسنده عزیزو ناراحت میکنه از الان معذرت میخوام ولی نیاز دونستم که اینو بگم.

راستی شادی شی قلمت خیلی کراش بود امیدوارم همیشه بهترین فیکارو ازت ببینیم

فایتینگگ:)

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بله بله نظر شما متینه*^* علی ایحال حال این یه داستانه درست مثل یه فیلم محتوای متفاوتی داره ولی خوب درسته برای همین محدودیت سنی میزنیم.
هردو طرف مسئولن در برابر خودشون
واقعا ممنونم که انقدر برامون احترام قائلی فدات شمT^T
jisoo
۲۲ تیر ۱۲:۲۷

عام من و دوستام عاشق فیکاتونیم گلد یا همین دایمند فصل سه داره اور نو؟

 

 

چون معلوم نشد سر قاتلای خانواده کوک چی اومد ینی بالهره انتقام گرفت یا ن

RM. kiute.ARMY

نه نداره متاسفانه:">

ام...البته از نویسنده معلوم نیست😂
ariana
۰۸ تیر ۲۳:۳۴

ممنونمممممم:))))))))))

RM. kiute.ARMY

خواهشیات*^*
ariana
۰۶ تیر ۱۰:۴۸

سلام ببخید میتونم بعضی از فیکاتونو با ذکر منبع و اسم سایت و نویسنده بزارم تو کانالم؟

 

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدلم*3*
Yoonmin
۲۱ خرداد ۰۷:۳۸

ببخشید من نمیتونم دانلودش کنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

همش میاره خطا در عملیات😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ای وای پیکو گوزیده:|
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۳۴

از همینجا بگم من رو نویسنده کراشم ...

بعدشم بگم لاهناتیییییی جاذاب( ببین کلا الان فخط موخام گوربان صاداقش بارام)

بعدشم بگم 

من و این همه خوشبختی ماحالهههههه ماحالههههه ماشالله 

به چشم و ابروش ماشالا ب زور بازوش ماشالا ب قلمش 

خداوکیلی سناریو های اس اچ اس ( تخلص استاد بزرگوار ) از سناریو های شکسپیر ی چی فراتر 

بی جین خیدیم( به جان خودم)

اگر در ایران این زندگی فاخی نبید الان از رو فیکای این بشر فیلم میساختن در حد انتقامجویان 

من نمدونم چیطو بگم 

شادی و غمام رو با این فیکا گذروندم

با فیکای این استاد(الان از حافظ بیشتر براش احترام قائلم) و خب 

فخط بگم 

مرسی که ذهنت شبیه منه ( یکم رویایی...ببین تصورم اینه ک یه پل دنیایه) 

و زیاد حرف زدم 

کلا شما همتون بسی خفن می‌نویسید 

اینو از جواب دادن ب کامنتا میشه فهمید ...

 

از قدرت کلماتتون 

و امیدوارم یه روز بتونید توی ایران واقعا فعالیت کنی و کسی ما تحتمونو مورد آزار قرار نده و هموفوبیک ها همگی ب چخ برن

 

RM. kiute.ARMY

واو:")
چ پر محتوا و خامه ای بود کامنت:")))
/: ....... :/
۲۷ فروردين ۱۷:۵۶

وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووا:///////

ناخهغفهن خضنتثقخصثنئبیمنرئمنیئبمثنتق23کمصوئیکبئزئیئئب

moon🌛 Child🌜

خژغژژفهفطهطفهنطلطلننطللطننلژملطلمطمطملمماژاژماژمامژمژاژام
*jimin*
۲۶ فروردين ۰۱:۱۸

جیخخخخخ فصل ددممم اومدددد هققققق 

RM. kiute.ARMY

مکناصمیامثصعتثیمزهووووووووووووووورااااااااااااااااااااا
yekta@exo-bts
۲۵ فروردين ۱۲:۲۸

ددی به نظرت نویسنده فصل سه رو میره؟

اگر بره اسمش چی میشه

یاقوت؟؟؟؟؟

فیروزه(جر)؟؟؟؟؟

ها؟

RM. kiute.ARMY

شاید مروارید؟
شاید هم لواشک:|
💞Sh.S TaeKook
۲۰ فروردين ۲۱:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****************************************************

** ******* **** ***** ********

*********************************************

*********
************
*****************
***** ********
*** *******
**** **** **** * **** ******* *********** **** **** **** **** ***** *********

Agü§ť Ell

عاااووووجووونننزز🥺
💞Sh.S TaeKook
۱۹ فروردين ۱۶:۱۲

کایوشکاااا

داشتم دنبال سایت یویی میگشتم یهو دیدم اینجا یه کامنت اضافه شده

راستش من سایتمو راه انداختم اونجا یه چیزایی گفتم...انتظار تقریبا به اتمام رسیده😂

 

moon🌛 Child🌜

کایوشکاااا
Kauo sheka
۱۹ فروردين ۱۱:۴۵

فردا بیستم و فکر کنم شادی گفته بود تا ۲۰چیزی نمیده یعنی فردا می تونم یه فیک فول شادی (فادی)ببینم ؟!

😶😁

RM. kiute.ARMY

یا خود خدا...
شاید این جمعه بیاید یعنی می آید؟
hasti_a writer
۰۹ فروردين ۲۲:۳۰

28 امین کامنت ام . 

 

میدونی منم نویسنده ام خودم و واقعا حستو درک میکنم 

چون به هر حال ما زندگی ام میکنیم -_- فقط فیک نمینویسیم که 

یه وقتایی انقد نابودم که نمیتونم حتی فکر کنم برای چیزی که میخوام بنویس

 

حالا من شبا مینویسم معمولا ، یهو شب ( بین خودمون بمونه ساعت 4 ) مینویسم صبح پا میشم با یه سری چرت و پرت مواجه میشم =| 

با اینکه صد بار میخونم بازم یه سری سوتی میدم این وسطا یادم میره وقتی ام میبینم که کار از کار گذشته 

یکی رو که تازه فهمیدم این بود که 

به جای " تجاوز " نوشتم " تجاوز جنسی " بعد که دیدم . مونده بودم اون جنسی آخرش چیه ؟!

خدایی نمیدونم تو اون لحظه چه فعل و انفعالاتی تو مغزم رخ داده که اینو نوشتم !! 

 

در کل .. همه امون به خودت و قلمت ایمان داریم ;) 

فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ گفتی:/

چرا با خودت اینکارو میکنی؟😂😂😂
نا خوداگاهت علاقه داشته به این ترکیب😂

شادی
ستایش
۰۹ فروردين ۰۹:۲۴

http://fan-fiction-land.blog.ir/

ددی جونم این وبلاگشههههه

اسم فیکه هم اینه (بزار چشمهایت باشم) ولی ب انگلیسی خب ک فک کنم میشه. 

Let me be your eyes. نمد ی همچین چیزیییییی😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

RM. kiute.ARMY

این فیک خدای فیک هاست!!!
اخ عشق بین ته و کوک....رفتار های تهیونگ...
متاسفانه چنل این فیک بهمون اجازه نمیده😂
ستایش
۰۸ فروردين ۱۳:۱۶

چشممممم💛🍯😇

RM. kiute.ARMY

بی بلا*^*
Nrgs
۰۸ فروردين ۰۱:۱۷

بازم خیلی خیلی ذوق 😢 ولیییی. کباااااب شدم که 😐😂💔

چنین دردناک و در عین حال اکلیلی چرا بود؟ 😔😂

RM. kiute.ARMY

اصلا یه لحظه دلم میخواست برم طرفو سلاخی کنم بی وجود:)
قلم شادی است دیگر اکلیلی در عین حال کشنده😂
💞Sh.S TaeKook
۰۸ فروردين ۰۰:۳۶

هستی شی!!!!

خیلی خوشحالم که یه حس واقعی از من بهت منتقل شد

هول شدم

حال و هوام خوب نبود

از لحاظ روحی اروم بودم ولی جسمی یکم داغون بودم:]

گیج شده بودم و نمیدونستم باید اینبار کجا تمومش کنم که همه چیز درست پیش بره

به احتمال زیاد من این فصل رو کلا از اول مینویسم

اینکه تیکه تیکه بود رو خودمم حس کردم..

مشکل اینجا بود که من وقت کافی نداشتم و نگران بودم(حالا نمیدونم دلیلش چی بود)

کلا وقت نکردم هین نوشتن بخونمش چون برای همه فیک ها اینکارو میکنم

احتمالا تا ۲۰ فروردین دیگه فعالیتی نداشته باشم ولی دارم سعی میکنم بهتر برگردم💞

مرسی از نقد خوشگلت خیلی تاثیرگذار بود💋💋💋💋💋💋💋

RM. kiute.ARMY

شادی جونم...بدون ما همیشه پشتتیم و بهت ایمان داریم*^* شاید به یک استراحت نیاز داری مگه نه؟ بالاخره ماشین هم ک باشی چرخ دنده هات روغن کاری میخواد:/
با استعداد ترین نویسنده من...موفق باشی فایتینگ*^*
هستی
ستایش
۰۷ فروردين ۱۲:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی خیلی کنجکاو بودم اخه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خدایی طرف چ ذهنی داشته **** اختراع کرده جررررررررر😐😐😐😐😐😐

ددی طفل معصومت زیادی کنجکاوه😋😎😁

ن ددی جونم دسترسی بهش ولی فیکشنش کامله حل و حوش 1000 یا 2000 و خورده ای صفحست و کامله کامله😁😁

منبعشم ی وبلاگ دیگست🌈❄

میتونم وبلاگشم بهت بدم بری ببینی💛🍯

 

RM. kiute.ARMY

اون چیز ک از خلقت ادم و حوا خلق شده😂 راه ادامه بقاست دیگه😂 فقط به مرور زمان اپدیت شده
درسته کنجکاوی اما خودت در خفا رفع و رجوعش کن مثل من😂😂
اوه باشه برم اجازه بگیرم*^*
bache vkook(nastuh)
۰۷ فروردين ۱۱:۳۴

واااای اصن دونتتتتت تاککک ویتت مییییی

حجی گلد 2 رو گذاشتینو من نفمیدمممممم

*وی با تفنگ آب پاش شلیک کرد ب مقزش - _-)

 

RM. kiute.ARMY

دیر و زود داره اما سخوت و سوز نداره دونت ووری😂
hasti_a writer
۰۷ فروردين ۱۱:۱۴

26 امین کامنت ام . 

 

خب من دیشب نشستم به خوندن فصل دو چون واقعا عاشق گلد شدم و میخواستم ادامه داستانو بدونم 

ولی :{

شادی .. 

یه چیزی میخوام بگم ناراحت نشو لطفا 

من اصولا عاشق کارات .. قلمت .. حس و فضایی که به خواننده منتقل میکنی ام ولی این یکی رو خوشم نیومد ازش 

یعنی به نظرم به بخش اسماتش زیادی دقیق شده بودی ولی برای بقیه بخشا اونقد کار نشده بود 

یه جوری بود انگار تیکه تیکه اس و به هم وصل نیست بخش ها 

 

شاید فقط نظر من باشه .. نمیدونم . 

میخواستم حس واقعی ای که گرفتم رو بگم ، نظر واقعیم . نه اینکه فقط یه عالی بود بنویسم

ببین به نظرم یکم بشین فکر کن . حس میکنم یکم هول شدی برای نوشتن 

 

امیدوارم حرفام ناراحتت نکرده باشه و باعث بشه بیشتر با کارات بهمون اتک بزنی 

پس فایتینگ 

 

ادمین .. اگه نظرم اشتباه بود اوک نده 

نمیخوام یه نفر به خاطر نظر شخصی و اشتباه ام ناراحت بشه 

RM. kiute.ARMY

ما اینجا جمع شدیم تا هم رو درک کنیم و از نظرات نفطه قوت رو برداشت کنیم*^*
خوش بین باشیم و موفق بشیم*0*
Nrgs
۰۷ فروردين ۰۹:۵۳

عرررررر 😭باورم نمیشه. فکر نمیکردم دیگه ادامه داشته باشه چون فصل قابل کامل و جامع و پرفکت بود 😭 ولی دوست داشتم ادامه داشته باشه. همش هی میرفتم همون یدونه رو میخوندم 😭خیلی خیلی ذوق 😭🤩

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم😂
M.kim tata
۰۷ فروردين ۰۰:۲۹

وایییییی عالی فیکات عالییییییی 

لطفا ادامه بده من فیکاتو هزار یار خوندم 

عالیی تو 💜💜🌈🌈🌈

Agü§ť Ell

نویسنده
💞Sh.S TaeKook
۰۶ فروردين ۲۲:۰۵

توووکااااااااا

تنک یووووووو

نمیدونی چقدر خوشحالم کردییییییییییی

کامنتت باعث شد خیلی فکر کنم...

راستشو بخوای من از نوشته هایی که اخیرا مینویسم اصلا راضی نیستم

خیلی خوشحالم که یه نفر باهام هم نظره💞😘

حتما روی بقیه نوشته هام بیشتر کار میکنم

RM. kiute.ARMY

شادی...
بهت ایمان اوردم:")
منو در زمره خویش قرار میدهی؟:")

توکا
توکا
۰۶ فروردين ۱۵:۱۷

ببخشید ولی مزخرف بود .

عشق واقعی رو اینجا درک نکردم .

جزئیات نویسی رو نویسنده خوب بلده ولی فقط تو صحنه های سکس از جزئیات استفاده میکرد بقیه جاها هی زود رد میشد انگار خیلی باسه رسیدن اون لحظه ها صبر نداشته .

جدیدا چرا همه رمانا اینشکلی شدن ؟ 

نصف رمان تو تخت ، نصف دیگه اش تو حموم ، نصف دیگه اشم بازم تو تخت .

اینجوری نیست که از این جور چیزا بدم بیاد ها نه ...فقط بعضی از موقع ها شورش در میاد و از چیزای اصلی دور میشیم .

بعضی از موقع ها اون لحظه ها باید توی رمان باشن تا داستان جلوه داشته باشه . ولی زیاده روی نکنیم دیگه ...

آخ ببخشید مثل منتقد ها افتادم به جون رمان ...  یه فن فیکشنه دیگه راحت بگیریم . فن ها از اینجور چیزا خوششون میاد . البته دست کم نگیریم منم با بعضی از جاهاش حال کردم .

RM. kiute.ARMY

عزیزم عذر نخواه
بالاخره نظر شخصیت بود و ما اینجاییم که گوش بدیم و نکته سنج باشیم!
ازش چیز های خوش بینانه استخراج کنیم و برای بهتر کردن کار هامون ازش استفاده کنیم*^*
hasti_a writer
۰۵ فروردين ۲۰:۲۶

23 امین کامنت ام . 

 

من هنوزم گلد رو میخونم . 

کمبود فیک پیدا میکنم میرم گلد رو از اول میخونم .. 

حلا با دایمند .. عررررر

پس پیش به سوی خوندن 

moon🌛 Child🌜

اخییی گلد خیلی عریههههه🤧🤧🤧🤧🤧🤧
Kim Devil
۰۴ فروردين ۲۳:۵۱

گ...گلددد...ف...فصل دووووووششش

دارم خواب میبینمممم😱😱 خدایااا😭😭😭

ژانرش ژانرششششش😭🤧🤧🤧🤤🤤

ای جان مرسییی شادی🤧💜💜💜

 

RM. kiute.ARMY

صلوان بنگتنی پسند ختم بفرما😂
Rokajaki
۰۴ فروردين ۲۲:۳۱

وااای عررررررر خیلی خوب بوددددد میشه فصل سه هم بنویسی...پلیززززززز...مرگ من...ترو جد پی دی نیم...وااای من چی کنم اگه گلد ادامه پیدا نکنهههههه😭

RM. kiute.ARMY

خدا به ههمون رحم کنه😂
ستایش
۰۴ فروردين ۱۹:۳۶

ددیییی پیگم من ی فیک دارم خب ک تو وبتون نیست خب بعد ویکوک و یونمینه اسماتم هست ن فول اسماتا و داره توش بعد منبعشم میگم بی زحمت زیرش بنویس میخوای بفرستم برات؟

RM. kiute.ARMY

به نویسنده اش دسترسی نداری؟
ستایش
۰۴ فروردين ۱۹:۲۷

خدا بگم چیکارتون کنه با این پیشنهاداتون...........

هنگامی ک پوزیشن 69 را در شبکه ی مجازی گوگول سرچ کرده ام توسط ویکی پدیا پرهایم ریخت زیرا.........

تصویری نشونم داد پدسگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

در حال حاضر نمد چرا نمت اب دهنمو قورت بدم نمد چرا نمت نفسسسسسسس بکشممممممممممممممممممممممممممممممممم

شادی حلالت نمیکنم ب ابلفضضضضضضض

میگم خدا خودش این پوزیشنارو خلق کرده یا این از ذهن مریض و منحرف ادماستتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای جرررررررررررررررر خیلی بد بووووودددددددددد فک کن فکسشو دیدممممممم ووووویییییی تا دوتا طرف گیم بودنننننننننن این ویکی پدیا عجب بلاییه هاااااااا نمیدونستیم.........

از اطلاعات گل شب بو و خر زهره بگیر تا پوزیش سکس دهانی............دیگ نمدونم چی بگم

من هم اکنون=😳😐😶

ب دیوار زل زده و تصویر را تجسم میکنم.....

RM. kiute.ARMY

اخه این چ کاریه😂😂😂
معلومه ک ادما خودشون اختراع کردن😂😂😂
ببین طفل معصومم مگه نگفتم نرو سراغش؟😂😂 خودت یکم روش فکر میکردی به نتیجه میرسیدی😂😂😂
Kauo sheka
۰۴ فروردين ۱۷:۲۹

ددی میشه لینک اوت آف مای سیستم و هشتک یونمین ایز ریل رو بدی ،هر چی تو گوگل گشتم نبود 😶🥺

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/lx1v_gbsk_out_of_my_system_(yoonmin).pdf/


http://uupload.ir/view/5t1e_8603_yoonmin_is_real.pdf/

💚💜sogijin💙💖
۰۴ فروردين ۱۶:۱۲

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو عالی بوددددددددددددددد💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜

طفلک کوک بچم چقدر عذاب کشسد الهیی گنا داشت

یاخدا😱خیلی عجیبه اما هربار تو فیکا ته عصبی من سکته میکنم از ترس ووییی

جدی جدی دستور قتل طرفو داد!!خدایی!!ووییی چجوری تونست سرشو تو دستاش بگیره ووییی

جل الخالق فقط بایه من چیزی نمیدونم انتقامم نمیخوام همچی حل شد من میگم فیکا شادی جونم عالیه بگین نه نگا چجوری ددیشو نجات داد به همین راحتی به همین خوشمزگی

مچخحهلعحبهب

الفا....

انتبتبمینهستب

فصل....

خپیپیتینلیمیعحب

دوم.....

ماینبفتبنینب

این بهترین اسپویل دنیا بود

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

RM. kiute.ARMY

من یبار این نگاه های سگی تهیونگ رو تو خواب روی خودم حس کردم=) چشمتون روز بد نبینه....


شادی...
من اخرش از دست همین خانم محترم از ناحیه کمر فلج میشم...
ruby (سکینه سرخ:/)
۰۴ فروردين ۱۶:۰۲

خببببببب منتظر ی یونمین خوشگل باشین :) ... (با لبخند شیطانی معروفش محو میشود :)   )

RM. kiute.ARMY

یا قمر بنی هاشم
یا امام زاده قران
💞Sh.S TaeKook
۰۴ فروردين ۱۵:۱۵

من همه کامنتارو خوندم...

عام

خب توی دایموند خیلی از سوال ها بی جواب موندن

مثل اینکه چه اتفاقی برای بیماریه کوک میوفته؟

اون حس های مخلوط شده و ناخالص تهیونگ چی میشن؟

یونگی و جیمین اخر داستان کجا بودن؟

و مهم ترین سوالی که از فصل اول تا الان وجود داشته اما من ذره ای ازش نام نبردم اینه که «چرا یونگی جونگ کوک رو نجات داد؟»

خب فکر کنم با فکر کردن به یه اسپویلی پی ببرید

من بازم یه پایان باز رو انتخاب کردم...

امیدوارم برای جواب این سوال ها صبر کنید:)

 

 

 

و راجب الفا:))))))

هوممممم

خیلی از مشغله های امروزی توی فصل دوم موج میزنه

مشکلاتی که پدر و مادرها با بچه هاشون دارن

و همینطور مشکلاتی که پدر و مادر ها با شغلشون دارن

همه اینها توی فصل دوم الفا هستش امیدوارم زیاد اسپویل نکرده باشم

دوستون دارم💞💋

RM. kiute.ARMY

شادی....
منو نکش:)

آلفا فصل دو....
من خیلی هم حالم خوبه...

ریدرا
park reyhon
۰۴ فروردين ۱۲:۴۲

نههههههههه اشتباه شد منظورم همین فصل دو گلد بود ... چرا گفتم فصل دو الفا ؟؟ 😑😑😑 خدایاااا

منم با پروفم مردم 😔😔😭🤣🤪

Agü§ť Ell

این اشتباه کلامیا همه دارن عب نداره مادرم ناراحت نکن خودتو😂
منم دلم پروف همه کش میخاد😭میرم پروف عوض کنم😌
Kim Taehyung
۰۴ فروردين ۰۰:۳۵

عررررررر خدایاااااا فصللللل دومشششششش هققققققق هققققق خدایااااااا دارم میمیرم از ذوققق😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

:")
Tāē Tāē
۰۴ فروردين ۰۰:۲۶

عرررر ددی مرسییی😀

تهکوک فول اسمات خونم افتاده بود😀

 

 

 

میخوام بهت بگم ددی شی😂😂

چنقده کیوته اخه😭

ددی شی

ددی شی

هی هی 

 

 

(وی فاز مهد کودک بر میدارد😂✌)

 

 

راستی فول یونمین اسمات سراغ نداری

کاپل اصلی یونمین 😀

یونمین خونم هم افتاده

دقت کردی همش چقد اسمات بود؟😐

 

الله اکبر منحرفم کردین😂😂

RM. kiute.ARMY

فدات بشم*^*

ای جان خوشم اومد بهم بگو ددی شی😂😂

اره ...اسمات دوست داریا؟😂 اره دارم اوت اف مای سیستم یا هشتک یونمین ایز ریل رو خوندی؟
Eddie /:
۰۴ فروردين ۰۰:۰۷

راستش من دنبال یه فیک امگاورس از نامجین میگردم.. تو سایت هست؟

RM. kiute.ARMY

امگاورس؟
نه متاسفانه:"(
یدونه دارم اما کاپل فرعیه
Eddie /:
۰۴ فروردين ۰۰:۰۵

ایول

گلد اولین فیکی بود که من خوندم و... عاشق قلمت شدم نویسنده')

همینجوری ادامه بده')

 

RM. kiute.ARMY

عه سلام ادی جونی*^*
A-j(ayda) army
۰۳ فروردين ۲۰:۰۶

خدایی خیلی قشنگ بود دمت گرم نویسنده ولی خیلی دوس دارم فصل 3 رو هم بنویسی تنکسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

♡♡

RM. kiute.ARMY

فصل سه و حماسه ای دیگر از شادی و کشتار دسته جمعی فندوم
Elnaz KJP
۰۳ فروردين ۱۹:۰۲

گلد خیلی قشنگ بووود زیادی خوب بود ولی من خودم کلا عاشق کار های sh.s ام ....فقط آخراش ک پوکر میزاره(:/) جحرررررررر زیادی کراشه........
میشه لطفا تهکوک فول بزارین بازم:)دق می کنم ک^^
عاها راسی خاستم بگم من یک ساله وبلاگتون رو دنبال می کنم اما اصلا نمی تونستم کامنت بزارم حالا موفق شدم و خدایی همرو توی وبلاگ میشناسم انقدر ک کامنت هارو با حصرت میخوندم:(((((
الان دیگ خودم اومدم و امیدوارم دوستای خوبی بشیم^^(قلب،قلب)

RM. kiute.ARMY

کراش سمی😂
عخی چرا الناز جونم؟؟؟:"(
حتما جیگر بانو*^*
Saghar
۰۳ فروردين ۱۶:۵۸

درمورد پوزیشن شصت و نه هم باید  به اون دوستمون که فک کنم ستایش بودبگم تو اینترنت بزن 

  69positsion s*x

دکتر ساغر متخصص س*سیولوژی

😐😎🐃😂😂😂

RM. kiute.ARMY

دکتر سلام😂

ستایش
Saghar
۰۳ فروردين ۱۴:۱۴

من امید دارم

میشه فصل ۳ داشته باشه؟؟؟

شادییییی؟؟؟

کیوتی تو یچیز به این شادی بگو ی بزرگی کن واسطه شو به شادی بگو فصل ۳ هم بزنه

(انگار دارم میرم خواستگاری😐)

اهم اهم

ولی بیاین صادق باشیم خدایی هیچ پوستری ب اندازه ی پوستر فصل اول گلد و پوستر آلفا کراش نیست

قبول دارین؟

 

RM. kiute.ARMY

اخه بستگی داره ایده باشه یا نه😂
پوستر الفا که...هیچی نگم:")
Ttt
۰۳ فروردين ۱۳:۵۶

برای فصل دو الفا 

اگه میشه عادت... دختری که گرفتند رو بذار بنویسش

RM. kiute.ARMY

ممنون😂
전정국
۰۳ فروردين ۱۳:۴۷

عررررررررررررررررر خیلییییییییییییییییییی خوبییییییییییییییییییییییی عررررررررررررررررررر عالیییییییییییییییییییییی بودددددددددددد مثل همیشهههههههههه خداییش ذهنت به شدت خلاقه لطفا این و 10 تا فصل براش بنویششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر وای دلم بازم میخواد خیلی قشنگ مینویسی وقتی میخونم با قلبم حسش میکنم و اینکههههههههههههههههههه تو چند سالته 18 سالت حتما هست نه؟؟ خیلی برام سوال شده

RM. kiute.ARMY

خداوکیلی شادی یدونه است واسه نمومنه است:")
Vkook
۰۳ فروردين ۱۳:۴۷

من عاشق نویسندم کارش درسته خیلی قشنگ مینویسه الفا فصل دو دارهههههههه هوراااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

خیلی:")
مهی
۰۳ فروردين ۱۳:۰۴

سلام فصل یکش رو پیدا نمی کنم ؟ 

moon🌛 Child🌜

تو پست هست عزیزم
مهی
۰۳ فروردين ۱۲:۵۰

سلام فصل یکش رو پیدا نمی کنم ؟ 

RM. kiute.ARMY

تو پست گذاشتیم لینک رو ها*^*
Shadi
۰۳ فروردين ۱۰:۴۴

یه سوال😀

قبل خوندن این، باید Gold رو خونده باشیم؟؟🙂

RM. kiute.ARMY

هرچند خلاصه فصل اول داخل فصل دو هست اما مثل اینکه باید خوند
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۳ فروردين ۱۰:۲۷

من گلد توعم تو دایموند منی

 

عررررر خیلی جیگر بود🥺

RM. kiute.ARMY

اوکی...
آیم سینگل فقیر:")
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۰۳ فروردين ۱۰:۱۹

سیزن دو ی الفا؟🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲خب من به دیار فانی پیوستم✌🏻🌚خانومی فک کنم علاقه زیادی به کشتار دست جمعی داری💔🥲✌🏻

RM. kiute.ARMY

د لامصب شادی با لودر بیا رومون:")
Kook Min_cute
۰۳ فروردين ۰۲:۰۸

خب خوندم بسی زیبا بود

نویسنده ی عزیز اگه صادقانه بگم فصل یک قشنگ تر بود

واینکه آخرش بد تموم شد 

امیدوارم به دل نگیری و ناراحت نشی 

فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

نقد همیشه هست و هرکس نظر خاص خودش فقط ما باید یادبگیریم مفید برداشت کنیم*^*
kim nana
۰۳ فروردين ۰۰:۴۶

عرررررررر گلد فصل دووووووو

مرسی شادی شییی

RM. kiute.ARMY

زادلفتطئبطئبلت
Shadi
۰۳ فروردين ۰۰:۲۱

آقا خلاصشوووو😮

یه سوال

اسمات ساف چی میگه با بی‌دی‌اس‌ام؟؟😂😂😂

RM. kiute.ARMY

این یجورایی ترکیبی سمی و مورد علاقه منه😂 گویای شخصیت شادی بانو😂
ستایش
۰۲ فروردين ۲۲:۳۲

پ بگو چرا 69 عههه چون دقیقا 6 و 9 برعکس همن جررررررررر منحرف شدممممممممممممممممممممممممممممم😍😋😍😋😋😍😋😍😋😍😋😍😋😋😍😋😋😍😋

اره ددییی میبینی توروخدااااا تازه شاید با کفم خودمو شستشو دادم😐😑عییییش

RM. kiute.ARMY

باشه باشه اهم اهم😂
park reyhon
۰۲ فروردين ۲۱:۵۵

واااایییی خیلیییی خبب بوووددددد کینیتینینیکزنیجیکتیحزکیمیحیمیینین  خوندمششش تمووممم شدددد

فصل دوم الفااا ؟؟؟؟؟ اریو فاکینگ کیدینگ مییی؟؟؟ 

تسنطکینیکیتسنثج من زنده نیستممم این اس اچ اس شی از خود بنگتن بیشتر ب من اتک میزنهههه

ولی واقعا از این اهنگای اسپانیاییایی ک اون وسط یهو میزاره من خیلی خوشم میاد🤣🤣

خیلیی خوب بود توروخدا فصل سشم بنویسش( من ی تنه مرز پروییو چندین کیلو متر جا ب جا کردم🙄😂😂)

RM. kiute.ARMY

چی؟:| چرا من از دنیا عقبم؟؟ آلفا؟ فصل دو؟؟؟
من برم یه لحظه تو عمود محو شم الان میام:/
💞Sh.S TaeKook
۰۲ فروردين ۲۱:۰۷

درود عشقای مننننننننن😍😍😍😍😍

حالتون خوبه؟؟؟

سال نو و تولداتون مبارک باشهههههه😍😍😍💎💎💎💎

مرسی از انرژی هاتون عشقااای منننننننن

خیلی خوشحال شدم که ذوق کردینننننننننننن

خیلی خوشحال شدم که خوشتون اومدددددددددد

از این به بعد اینم در کنار بقیه فیک ها بجوشونید و بخورید😍

منتظر دوتا فیک جدید باشید نفسااااای مننننن

ددی مرسی که انقدر خوبیییی

پرپل یو زیااااد

فصل سه؟

ریلی؟😈🎈💞

راستش اصلا معلوم نیست توی مغزم چی میگذره

شما منتظر هرچیز غیرمنتظره ای باشید😎💙

RM. kiute.ARMY

شادی نکن ترخدا کمر دیگه برامون نمونده انقدر پشمامون ریخته پشم بی قرار گرفتیم به جوونیمون رحم کن😂😂 منم پررررپلللللللللل یوووووووووووو زیاددددددددد عسلممممممممم*0*

ریدرا
(Fatereh(mini
۰۲ فروردين ۲۱:۰۶

من هنو...

فصل یکو تموم نکردم🤐🤐🤐🤐

RM. kiute.ARMY

چرااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟ 
(Fatereh(mini
۰۲ فروردين ۲۱:۰۵

sh.s شییی جان من یه روز بشین...استرلحت کن...ننویس😫من میخوام بخونم...ننویس جان جدت

RM. kiute.ARMY

خیلی حال کردم ابلفضلی😂
Mia Kim
۰۲ فروردين ۲۰:۱۸

به به ، یه سوال فصل ٣ هم داره ، چون هزار تا سوال بی جواب موند مثلا کوک چی میشه مشکل اش و اینا😂 تروخدا ما رو با دو فصل ول نکنین

moon🌛 Child🌜

راستش اطلاع ندارم عزیزم بز از نویسنده بپرسم🤔
نویسنده
ببعی دم پنبه ای<:♡
۰۲ فروردين ۱۹:۵۳

عررررررررررررر

من چنخده خوششانسممممم*-*

قبل اینکه بیام اینجارو چک کنم رفتم سایت شادی اونی تو بخش اسپویل فیک دایموند هی میگفتم ینی کی میاد بعد تا اومدم اینجا دیدم تو اخرین مطالب سایت زده دایموند کلا گل از گلم شکفت*-*♥~

طمسحساسحسحثخسکسسوتطتسموثس

moon🌛 Child🌜

اخیییی😂😂😂❤❤❤❤
park reyhon
۰۲ فروردين ۱۹:۴۹

دینیوطحیمیحیمسینیینزنسززمیمیحزنیجیق

اس اچ اس شی یههه فیک دیگهههه دااااادددددد

تیحیتزیمیتینجیتیینجینیجیحینینیجینینقحقنقجنبحبتققحق فیکش فصل دو گلدهههههه

ثنسحیتزمتزییجیچق وایییی مافیاااااییییییییییی 

زانسکزمبنینیقگجبمبنبمیمیمیم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙃🙃🙃😭🙃🙃😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙃😭🙃🙃🙃🙃😭🙃😭😭😭😭😭😭 اون خنده ها دسم خورد حالم ندارم پاکشون کنم ( گشادیسم حاد ...)

RM. kiute.ARMY

من با دیدن پروفایل وی سکوت کرده و فقط تایید میکنم:")
IC.7
۰۲ فروردين ۱۹:۱۲

مرسی ددیییییییییی 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜 💜

RM. kiute.ARMY

ای جان قربونت بشم*^*
Yasiiiii
۰۲ فروردين ۱۹:۰۶

وااااای فصل دووووووو~ ایوللللل

RM. kiute.ARMY

شیرینی بده:")
azin
۰۲ فروردين ۱۸:۴۳

فصل 3 هم در کار هست ؟ :)

ببخشید من اینقدر پررو ام هاا :))))

RM. kiute.ARMY

نه بابا پررو چیه😂
خدا میدونه و شادی:")
Mahtab
۰۲ فروردين ۱۸:۲۰

یوهووووو بلاخره اومددددددد

تنک گاااااااااد

چندم شدم؟😂

RM. kiute.ARMY

خدا میدونه خودت بشمر😂
Rokajaki
۰۲ فروردين ۱۸:۱۲

میشه برم خودکشی کنم:)

من دوباره فصل یکشو خوندم و چون هقققق فک میکردم فصل دو نداره

من الان چی کار کنممممم

وااای من واقعا عاشق قلمشمممممم...چون شاید خیلی منحرفم اینو میگم؟ 

ولی من الان میخوام غش کنممممم چون دارم برای بار nم فیک تهجونو میخونم و با هر خطش سافت میشم هققق سارانگهههه اس اچ اس شیییی اند لاو یوووو ددی اند مونیییی😭 اند مای نیو لاو بانی 😁

RM. kiute.ARMY

نه:"")
لاوووووووووووووووو یووووووووووووووووووووووو جیگرک*^*
^^ Yui_vkook_tae
۰۲ فروردين ۱۷:۳۷

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر فصل دوم گلدددددددددددددددددددددددددددد 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃مرسییییییییییییییی وییییییی😍💃💃

RM. kiute.ARMY

قر قر شاباش شاباش!!!
yekta@exo-bts
۰۲ فروردين ۱۷:۱۳

فصل دو گلد😶

یا خدا

وووووووییی چه پوستر خوشملی خودااااااااااا

من بنفش دوست

💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

منم عاشق بنفشم:")
ستایش
۰۲ فروردين ۱۶:۵۲

یکی بگه پوزیشن 69 چجوریههههههههههههه

اقا من اخر نفهمیدمم این ی کتابه؟؟ 

خب من الان از کجا بفهمم پوزیشن 69 چجوریه؟؟

جرررررررررررررر😐😐😐😐

 

RM. kiute.ARMY

اخه چجوری برات توضیح بدم من؟😂
69 رو تصور کن دوتا آدمن که برعکس همن
🙂💜
۰۲ فروردين ۱۶:۴۳

ددی یه فیک نوشتم ویکوکه 

ژانراش :صافت،عاشقانه،انگست،درام،رمنسع

https://uupload.ir/view/008t_vkok.pdf/

اینم لینک دانلود شه

میشه بزاریش توی سایت؟

دو یا سه فصله ولی این چون فصل اوله یکم کوتاعه^^

عکسشو چطور بفرستم؟

البته عکس اول فایل است💖

moon🌛 Child🌜

عزیزم پی دی افت خرابه
و تعداد صفحاتش برای وانشاته و وانشات حساب میشه نه فیک
ruby (سکینه سرخ:/)
۰۲ فروردين ۱۶:۰۱

یا  حضرت روبی القدس این دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟ فصل دوش O--O چشمای پاک و نازنینم بفاخ رفت://////

RM. kiute.ARMY

گسسته شدم😂😂😂
Parastoo Bts
۰۲ فروردين ۱۵:۵۸

چهارممممممم.

RM. kiute.ARMY

*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۲ فروردين ۱۵:۴۷

عررررررر

گلد2

خدااااا

فک نمیکردم فصل دو داشته باشه🙂

RM. kiute.ARMY

شادی است دیگر:")
اتکی میزند و میرود....
Dark baby
۰۲ فروردين ۱۵:۴۶

حوصله ندارم فصل اولشو بخونم چی بود؟(گشادیه دیگه😂)

RM. kiute.ARMY

فصل دوم رو دان کنی خلاصه فصل اول هست😂
Dark baby
۰۲ فروردين ۱۵:۴۴

اخ جون یونمین^^

RM. kiute.ARMY

هوراااا*^*
sti
۰۲ فروردين ۱۵:۳۹

سکند؟ ترد؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*0*
Fateme
۰۲ فروردين ۱۵:۳۶

کاپل تهکوک همون کوکوی عه؟؟؟

اگر هست بخونم😆

RM. kiute.ARMY

نه نیست😂 اینجا کوک تاپه
ruby (سکینه سرخ:/)
۰۲ فروردين ۱۵:۲۸

وااااااااااااااو منو اینهمه خوشیختی محالهههههههه

RM. kiute.ARMY

فدا سکبنه😂
IC.7
۰۲ فروردين ۱۵:۰۸

عرررررررررررررررررررررررررر فصل جدید گلددددددددددددددددددد

شادییییی عاشقتمممممممم

ددی عاشقتم

مونی عاشقتمممممممممم

عاشق وبم هستمممممممم

اصن دنیا عاشقتممممممممممممممممممممم

امروز تولدمه و فصل دو گلدددددددد

من و این همه خوشبختی محالهههههههههههه

RM. kiute.ARMY

وای ایسییییی تولدت مبارک عسلکممممم!!!!!
ان شا الله همیشه ب خوشی*0*
Ronika
۰۲ فروردين ۱۴:۲۱

برای اولین بار سکند 

یس دیگه؟🤣

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه😂
Alis
۰۲ فروردين ۱۴:۱۳

هعی خددداااااااا

RM. kiute.ARMY

:")
ستایش
۰۲ فروردين ۱۴:۱۰

خدااااااایاااااا شکرتتتتتتتتتتتت

عررررررررررر امروز چقد خوش شانسمممممممممنن واییییییییییییی ذوق مرگ شدممممم عنفحهیمهیخفیمعیتسمعسمهبمهسهنین5ق6یلکظفزگلطعنقسنهستفیهنیعتسعنیعمیم6س5نس5نسعسعنسعنسعنطنعسنعشعنمهسهمطنعستعسنعطنعسپهطنرنبپاطهمیهپبمعبپهی💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

RM. kiute.ARMY

ستایشششششش اخرش از ذوق کف میکنیااااا😂
خر
۰۲ فروردين ۱۴:۰۹

شتتت شتتت شتتتت خیلی دوووست

RM. kiute.ARMY

اسمت چرا انقدر کراشه😂؟
Alis
۰۲ فروردين ۱۴:۰۷

واهههههاااااایییییییییییی

مننننن نمیدونم چی بگمممممممم

عاشقققتتتتوووننممممم

RM. kiute.ARMY

ما هم عاااااااشقتیممممم*0*
●~●
۰۲ فروردين ۱۴:۰۵

سکندددد 

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
Alis
۰۲ فروردين ۱۴:۰۴

فصل دومممممممممممم

پاررههههههههه

واااییییی

نمیدونم با چه زبونی تشکر کنممممم

RM. kiute.ARMY

همین ک هستی کافیه*^*
بیشتر لبخند بزن تا جبران شه*0*
Alis
۰۲ فروردين ۱۴:۰۳

وووووواهههههههههاااااییییییییییی

غششششششششش

عرررررررررررر

جرررررررر

عاشقتوننننننممممممم

واااییییی

در پوست خودم نمیگنجم

RM. kiute.ARMY

منم در گنج خود نمیپوستم😂
Mia Kim
۰۲ فروردين ۱۳:۵۹

اوخیییی کوک چقدر زجر کشید🥲مونی یه سوال میشه اینو بزاری تو ریزی دانلود کنیم؟

RM. kiute.ARMY

اوهوم:"(
تو ریزیه دیگه!
Kauo sheka
۰۲ فروردين ۱۳:۵۶

لعنت به پوستر ،لعنت به من که یک‌ساعته دارم نگاش می کنم 

لعنت به این زندگی فاکی که وقت ندارم تا دوساعت دیگه بخونمش ،لعنت ....

آه 😶😶😶

RM. kiute.ARMY

الهی العفو😂
به خدا توکل کن ان شا الله درست شه😂
vimin shiper
۰۲ فروردين ۱۳:۳۵

زیبا بود.....

فقط خواستم از این تریبون اعلام کنمو، از این لحظه به بعد دیگه هیچ ویلیام نامی نزدیکم نشه که ، انتقام میگیرم*با اینکه مارتین عزیز گرفت:)

RM. kiute.ARMY

ای جان:")
Nana
۰۲ فروردين ۱۳:۲۹

پشمانم 

 

امروز چرا با من این کارا رو میکنین😑💔😫

 

تشکرررررررر خالللص😫💜

RM. kiute.ARMY

چون مریضیم😂
Jin
۰۲ فروردين ۱۳:۲۵

چه جوریه هم بی دی اس امه هم سافت😅

RM. kiute.ARMY

عره😂😂😂 عاشق این ترکیبم
سانا
۰۲ فروردين ۱۳:۲۵

یااااااا خداااااا 

دوووو اوووومددد 

سکته های ریز و درشت 

نخلهجقبخنیهصخصحمنینصتاتضهصخصححصنیاییننصضمضخهضتض

من هنوز قبلی رو هضم نکردم 

اون گلد بود اونجوری یاا خدا این الان دایمندههه 

RM. kiute.ARMY

دهنمون سرویس:")
Saanaa
۰۲ فروردين ۱۳:۱۳

من همش اینجا پلاسم دنبال فیک😹

یکی بیاد منو جم کنه😐😹💔

RM. kiute.ARMY

جات خوبه من ک راضی ام😂
Saanaa
۰۲ فروردين ۱۳:۱۲

+21  به به😀😹

من چه خوشحالمممم

😐😹💔

RM. kiute.ARMY

ای لعنت به این انحراف😂
Mia Kim
۰۲ فروردين ۱۳:۰۷

گاد این فیک بینظیره یک قرن منتظر بودم😂😂🤣🤣

RM. kiute.ARMY

ای جون برو بخون گوشت ش به تنت😂
Saanaa
۰۲ فروردين ۱۳:۰۶

*خر کیف شدن*😀

RM. kiute.ARMY

*گاو کیف شدن*
Mia Kim
۰۲ فروردين ۱۳:۰۵

سکند؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
azin
۰۲ فروردين ۱۲:۵۵

برای اولین باز توی عمرم به خاطر اینکه تولدم 2 فروردین هست خوشحالم 😀😁😃😅

RM. kiute.ARMY

وای! مبارکههههههههه عزیزمممممممم*0*
ان شا الله کنسرت و لمو کارت و پول و سلامتی و لب خندون*^*
Kim Mia
۰۲ فروردين ۱۲:۴۸

سکند؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
Kauo sheka
۰۲ فروردين ۱۲:۳۲

شادی عشقم چرا اینقدر خوبی ،دقیقا زمانایی که نیاز به یه فیک دارم ،یه فیک فول می دهی 🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍🤩🥰🥳😘

RM. kiute.ARMY

انگار بهش وحی میشه...
azin
۰۲ فروردين ۱۲:۳۲

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :)

RM. kiute.ARMY

جون:")
Kauo sheka
۰۲ فروردين ۱۲:۳۰

یا خدا امروز روز مرگ من با فادی (فیک شادی) وای جووووووون 💃💃🕺💃🕺💃

RM. kiute.ARMY

فادی فور اور...
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۰۲ فروردين ۱۲:۲۳

جوووووووووووون من انقد اینو و اون فیک آلفا رو مرور کردم میتونم سه تا امتحان جامع بدم ازش✌🏻🥲ممناننننننن عرررررررررررررررررررررر 

RM. kiute.ARMY

یعنی هلاکتم😂😂
Setayesh
۰۲ فروردين ۱۲:۲۰

اولا که goldخدایی بهترین فن فیکشن بود که خوندم 

دوما واقعا از نویسنده ممنونم 

اصلا فکر نمی کردم فصل ۲ داشته باشه 

هنوز نخوندم جدیدشو ولی خیلیییییی ممنونم 

نمی شناسمت ولی ادامه بدی به جاهای خوبی می رسی نویسنده 

 

RM. kiute.ARMY

قربون ستایش و حمایتش*^*
vimin shiper
۰۲ فروردين ۱۲:۱۸

عررر آخ جان بریم بخونیمش

RM. kiute.ARMY

حمله کنیددددد!!!!
Rooni.A.m Namkookv : )
۰۲ فروردين ۱۲:۱۲

یااااااااااع

بالاخره اومدددددددد

شادی مرسیییی

دانمی جونم عیدت مبارک :)

و نخستههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

نخستهههههههههه جیگر دانمییییی!!!
رونیا - A.m🐰
۰۲ فروردين ۱۲:۱۱

یااااااا فولللللل

RM. kiute.ARMY

یعسسسس*0*
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۰۲ فروردين ۱۲:۰۴

هققق بالاخره فصل دومش اومدددددد پیش به سوی خوندننن

RM. kiute.ARMY

هیق:")
𝐒𝐮𝐧𝐫𝐢𝐧 シ︎
۰۲ فروردين ۱۱:۴۵

وااو

RM. kiute.ARMY

یعس....
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان