BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن The Power Of Love

✧FULL✧

نویسنده 이 하니예 (لی هانیه)
کاپل ویکوک/کوکوی . یونمین
ژانر اسمات . رمنس . سوپرنچرال . درام
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 506

 

✨❄💕DOWNLOAD💕❄✨

۶۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Honey
۲۱ بهمن ۰۹:۰۳

یه سوال 🚶‍♀️

این نویسنده فیکای دیگه ای ننوشته؟ 

این یکی که خیلی قشنگ بود 😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

نه بوخودا:">
army
۰۷ مهر ۲۳:۵۶

کی تاپه، کی باته؟ توضیحححح

یه سوال دارم توروخودا جواب بده، تو فیکات کوکوی یعنی جونگ کوک تاپه، ویکوک یعنی تهیونگ تاپه، خب پس تهکوک کی باته کی تاپ؟

RM. kiute.ARMY

تهکوک همون تهیونگ و کوکه:")
هانجی
۰۸ مرداد ۰۳:۳۹

میدونی اونی با این نظرات ترجیح دادم نخونمش

ولی دقت کردی من قبلا سایلنت ریدر بودم

ولی الان....

این نظرات خیلی چیز دار بود

میدونی چیز غمگین نمیخوام چیز شدم این چیزی باعث میشه وضعیت روحیم بره زیر صفر دیگه تقی به توقی بخوره عرررررر عرررررر عررررررر عررررر

الان همین الان یه فیک خوندم یکم گمگین بود خودمو پاره کردم فقط یکما خوب شد هپی اند بود وگرنه همه رو جر میدادم

یه بار یه فیک خوندم ته اش باز بود توش نامجونم به دیار باقی شتافت چقد جینو فحش دادم که بهش اعتراف نکرد که دوسش داره البته نمرد چون پایانش باز بود من فقط دیدم بیهوش شد حالا دکترا تصمیم میگیرن

یه بار دیه تهش بخونم ببینم چیشد ولی ولش خیلی بد بود

اصن از ته باز خوشم نمیاد

ولی از کجا به کجا رسیدم   

عرررناک عررررناک ترررررر

RM. kiute.ARMY

باور کن این فیک هپیه پس دونت ووری فدایت شوم😂
Gaul Jk❤
۲۶ فروردين ۰۲:۵۵

جدیی؟

عه اونو که میشناسم:/

RM. kiute.ARMY

ها همونه😂😂
sooyoung^-^
۲۵ فروردين ۱۲:۳۶

دد..ددیییییییی...😭😭

 

اشک دونم پاره شده..دیگه اشک ندارم ک بریزم😭😭😭

چشام موسوزهههههههههه(البت فک کنم پلک نزدن و به دیوار خیره بودن هم تاثیر گذاره..:/)

 

عره..هعی...هق...ولی خلی کراش بود....بوص پس کلت نویسنده...هق

 

 

راستی ددی..میگم رمز این فیکشنه چیه؟گمش کردم نمیتونم بیابممم :( :/

 

ss.vkook

 

مرسی دد..هق..من برم یکم دیگه عر بزنم بعدشم برم سر درس..هق😪💜

RM. kiute.ARMY

اون داخل پرانتزت فاخینگ مود بود😂😂😂

نویسنده اش عخش منه:">

همونی که کوک شاهزاده است؟
princetaekook9597
Gaul Jk❤
۲۵ فروردين ۰۴:۰۵

من این فیک پاک میکنمممممممممممم

نمیخوام بخونمممممم

توی دو هفته گذشته انقدر گریه نکردم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

هق 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افسرده شدم 

اصلا انتظار نداشتم اولین کار نویسنده باشه

ولی نویسنده حلالت نمیکتمممم(دارم الکی میگما به دل نگیرش)

چشمام میسوزه🚶🏻‍♀️

واقعا نمیدونم الان چی بگم 

حتی نمیخوام بگم قشنگ بود بودااا و لی نبود😂🤧

ولی خدا چشمام🚶🏻‍♀️

هعی برم دیگه 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

نویسنده از دوست های نیکائه ها😂
Gaul Jk❤
۲۵ فروردين ۰۳:۳۲

😭😭

ولم کنینننننننننننن

چشمام داره درد میکنهههههه

یکی دستمال بدههههه 

انقدر بچمون اذیت نکنینننننننننن

یونگی کثافتتتتتتتتتتت

بخدا نمیتونم جلو خودمو از فوش دادن بگیرممممممممممم

بیام جیمینی ازت بگیرم دلم خنک شه لعنتیییییییی

نکننننننن

نمیتونم ادمه این فیک  بخونم خدایااااااا

هققققققق

چشمممممممممممماممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔😭💔😭💔😭💔💔😭💔😭

RM. kiute.ARMY

نه نهههههه گریه نکنننننننن:">
Melika Shams
۱۴ تیر ۲۱:۰۴

یعنی من عین چی بیکارم که نشستم دارم کامنتا رو میخونم 

خوداااااا یه کاری از اسمون بنداز پایین من انجام بدممم 

ته همه ی فیکاتونو دراوردم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

چرا این زندگی انقد مزخرفههه ؟ 

چرا از فردا کلاس تابستونیای مدرسم شروع میشه اونم اجباریهههههه 

من نوموخوام برم بشینم سر کلاس فیزیکککک نوموخواااام من هنوز درسای امسالمو یاد نگرفتممممم نوموخواااام نوموخواااام 

چرا مسئولین پاسخگو نیستننننن

😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

وای درکت میکنم چی میگی:">
:| این دیگه چجورشه...

مسئولین خوابن هیش:">
yora Angel
۱۰ تیر ۰۸:۵۵

میگم این همه گفتن فصل بعد فصل بعد ادامه گفتم مث چی منم یه حرف بپرونم

نویسنده فصل بعد 😂😂😂😂😂

عرررررررر یه سوال چرا وقتی به یه دختر تجاوز میشه مردم فکر میکنن اون دختر مایه ننگ خانوادس چرا هیشکی نی بگه مگه خود دختره خواسته بهش تجاوز کنن فکر میکردم فقط ایرانیان که اینطور فکر میکنن ولی وقتی یه رمان روسی که از زندگی نامه واقعی یه دختر بود و خوندم فهمیدم همه جای دنیا اینطوریه سر این رمان مث چی گریه کردم واقعا این رمان خیلی عررررر داشت دختره بدون اینکه بخواد بهش تجاوز میکنن چرا همه به جای اینکه به پسرشون یاد بدن باید به یه زن احترام بزار ن به دخترشون میگن بیرون نرو اونجا پسره ممکنه برات خطرناک باشه اینطوری لباس نپوش ممکنه پسری چیزی بینتت چرااااااااااااا مردم آنقدر بی رحمن من خودم حتی به شخصه داشتم درمورد این موضوع با مامانم صحبت میکردم بهم گفت دختره اشتباه کرده درحالی که اونم یه زنه با هر زن دیگه ای صحبت کردم اونا هم همین حرف و زدن واقعا یا من خیلی روشن فکرم یا مردم خیلی عقب افتاده آن آخه یه زن یه دختر فقط درک میکنه من چی میگم 

اوه ببخشید اومدم هرچی دق و غصه بود و اینجا گفتم فقط نیاز داشتم خالی بشم 😡😟😟😟😭😭😭😭😖😖😖😔😔😔😔😔😔😔😔😔

ها راستی ددی یادته زمان تولد من گفتم تولدم نزدیک میشه کلا اخلاقم 180 درجه عوض میشه توعم گفتی منم اینطوریم گفتم یادی کنم از اون زمان ....نه دروغ گفتم اخلاقت عوض شده یا نه یا فقط من نزدیک تولدم میشه خود درگیری می گیرم 😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😅😅💙💙💙💙💜💜💜💜💜💖💖💖وات حتی نمیدونم چرا دارم قلب میزارم خدا رحم کنه 

وایی برگشتم به دورانی که مث چی حوصلم سر میرفت میومدم تو سایت نظر طولانی میدادم 😂😂😂😂😂😂

ها راستی ددی با اینکه تولدت پنج روز دیگست خب من عادت دارم پیشاپیش تبریک بگم پس تولد تولد تولدت مبارک بیا شعمارو فوت کن تا صدسال زنده باشی 💜💜💜💜💕💖💘💝💞💟💕💖💔💗💔💞💞💞❤❤💙💚💛💛💛💛💙💙💚💚✨✨✨✨✨✨✨❇❇❇❇❇❇❇🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠⭐⭐🌟🌟🌟🌟💐💐💐💐🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎁🎁🎁🎁🎁🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎵🎶🎶🎶🎶🎶

شلوغ کاری بسه 😂😂😂👌✋👍

عصن اونی بیا بغلم نگا به عنوان کادو برای تولدت از خدا میخوام بی تی اس بیاد خوابم بعد برای تو تعریف کنم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💜💜💜

واییی جر ساعت 3 شب خود درگیری گرفتم 

RM. kiute.ARMY

به به بانو یورا خجسته باد این همه جلال😂


اخ درکت میکنم:">
متاسفانه سر تا سر دنیا نگاه یکسان و عقب افتاده ای نسبت به زن و موجود مونث دارن..
درحالی که همه ما انسانیم..
اشکال نداره بریز بیرون😂 ناراحت هم نباش یروزی متونی مادر بشی و دختر یا پسرت رو جوری تربیت کنی که این عقیده لعنتی از سرش بیوفته:">

اخلاقم بخاطر کنکور بیشتر چسی شده😂😂
واییییییییییییییییییییییی عزیزدلممممممممممممممممممم قربونت برممممممممم مرسی بابت تبریککککککککککککک
صثبزساغلنزغبطسنفشعغبطتغفقیشاتقف
ععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررT-T

اووووووووووووووومدممممممممممممممممممم😂😂😂😂
Atsuku Army
۰۷ تیر ۰۶:۳۹

هققق خدااااا 🙂💔

نشسته ام ... به در نگاه میکنم ... دریچه آه میکشد ... 🙂💔

راستی 🤨 اون جایی که تهیونگ تصادف میکنه ، مگه جونگ کوک قدرت شفا بخشی نداره ؟ 🤨

چرا زندگی نمیبخشوله ؟ 🤨

البت من تا همیجا خوندم و ازاتفاقات آینده با خبر نیستم اسپویل نکنین مرسی اه 😂💔

RM. kiute.ARMY

سلام دریچه😂

شاید چون تهیونگ مرگه:">
خواهش میکنم چش😂
یه بنده خدا
۱۴ ارديبهشت ۰۹:۰۵

چرا دانلود میشه؟

RM. kiute.ARMY

خوب دانلود میشه چون:|
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۱۱ ارديبهشت ۱۰:۳۹

😂😂جررر

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۱۰ ارديبهشت ۱۷:۳۳

ددی اینا فقط میخواستن من کاملش کنم گولم زدن 😭😭😭😭😭😭😭😭 عرررر ببین نظر نمیدن😭😭😭😭

پرروام خوتونید 😂😂

RM. kiute.ARMY

زمونه خیلی نامرد شده😂بد زمونه ایه
asal army
۰۴ ارديبهشت ۱۳:۱۲

بلاااااخرههه خیلی خوب بودددد

ولی پارت پارت پدرمونو دراورد😂😂

اراستی میشه یکی کمکم کنه واتپد نصب کردم ولی بلد نیستم باش کار کنم😶

RM. kiute.ARMY

اره خو بالاخره باید یجوری ازتون نظر بکشیم یا نه؟😂
Maria
۰۳ ارديبهشت ۱۶:۲۴

خب ..تموم شد .....ولی خیلی فوق العاده بود 😎😎

تا این فیکشن تموم بشه ..من یکی رو زجر کش کرده بودین دیگه 😶😶

نویسنده واقعا خوب بود ..عالی ..فایتینگگگ💜💜

ولی جون من از این فیک ها نذارین ..قلب ما رو اذیت میکنین ...🙄🙄

RM. kiute.ARMY

حال میده:")
💚💜sogijin💙💖
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۲۱

وویییییی خیلی قشنگ بود💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜امیدوارم هرچه زودتر فیکا بیشتری ازت ببینم💖💖💖💙💙💙💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

اره باو*0* نویسنده کلی انرژی گرفته و قراره کلی کار ازش ببینیم*-*
مهدیه
۰۳ ارديبهشت ۱۰:۲۰

تموم :) 
واقعا تموم:) عر چقد خوب بود :)) هقم 
بلا اوردی ولی خا اخرش خوب شد :) 

 


یه جا بود گفتی برا هرکی یه مقدار شادی هست 
امد بنظر من بعضی وقتا کسایی پیدا میشن که 
اون شادیه زمانی براشون پیش اومدع ک نمیفهمیدن مصلن بچه بودن سنشون کم بوده 
و از اون به بعد قسمت غمگینش اومده 
جایی که باید شاد باشه ناراحته:)))))

 


هقم در کل خیلییییی خب بود عالیحح 💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

واییییییییی خداع:")
چه مرگ:")
نیکو
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۲۵

راستییییییییی عاااقاااااااااااا کیا اینجا intj هستن ؟

بیاین همو بیابیم :)

RM. kiute.ARMY

منم*0* من!!
نیکو
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۲۲

اوووننییی جان یا شایدم دوسنگم ... ای نویسنده گلم

ببین قلمت از نظر من پرفکته

پس لطف کن بازم هم بنویس

اما یونمین پلیز

مررسییی و فایتینگ

RM. kiute.ARMY

آیگویاااا تشکرات نیکو نیکو شییییی*0*
Mitsuha Teakook
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۲۴

بالاخره 🥳🥳🥳🥳🥳

مرسی از نویسنده 🧡

RM. kiute.ARMY

خواهشیات لاو*0*
Jimin lover . ARMY baby
۰۲ ارديبهشت ۲۰:۲۴

اومد اومدددددددد عرررررررررر  جررررررررر خودااااا 

اووومممممددددددد برمممممم بخونمممممممممم اها اها

یادم لفت ملشیییییی نویشنده ی لاولییی بوش بلات ^^

RM. kiute.ARMY

ای لاب یو از طرف رایتر*0*
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂😂 اعع *****

چ سریع

میگم میتونی بذاریش تو واتمم بگی هانیه نوشته یکمم عر چاشنیش کنی بقیه برن بخونن *-*

من معتاد نظر شدم 😂😂

moon🌛 Child🌜

انلاین بودم😂😂😂
باش چشم الان میزارمش 😍😘

하니예.이 ♥YIZHAN♥
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********************************************************

 

اینم فول پارت

431 پارت جدید از  ص 431 شروع میشه  * - *

moon🌛 Child🌜

ععععععععرررر بلاخره فول شد یعس😎😎😎😎😎
خسته نباشی هانی (عسل)م😂👌❤
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۱۷

😂 از همین تریبون اعلام میکنم زنده ام نترسید 😂

خب الان میدم ددی فول پارتو بذاره بلاخره تموم شد از همتون بابت همراهیتون ممنونم *-*

ددی فقط فول پارتو میدم این پارتای قبلی رو میپاکی دیگه؟

یا میذاری بمونه فول پارتم میذاری😂خب ندانم هرچه میدانی صلاحهه همون بکن اره دیگه برم اپش کنم بدم *-*

هعییی ددی وات نت ندارم :""""

moon🌛 Child🌜

پاکش میکنیم😂😂😂👌👌
برو برو فایتینگ 😍😍😍
Teakook army
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۳۰

نویسنده جون عمه گلت بگو کی پارت چهارم میزارید من دارم از استرس کف و خون بالا میارم😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭 

RM. kiute.ARMY

نترسین نویسنده مستقیما با من در ارتباطه زنده است و به زودی میاد😂
Saba army
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۵۰

بخش چهارم و بذار دیگه نویسنده عرررر😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

میزاره میزاره:")
مهسا
۳۱ فروردين ۱۶:۲۸

ایا این فیک بخش چهارم هم داره اگه داره کی میذاریدش

moon🌛 Child🌜

یس داره کخ بخش اخرشه
فکرکنم نویسندش گفت اخر هفته میده
مهسا
۳۱ فروردين ۱۶:۲۵

عالی بود 

moon🌛 Child🌜

😘😘😘😘❤❤❤
ani Darsis
۳۱ فروردين ۱۴:۴۴

وایییییییییییییی عالیههههههههههه منتظرم پارت بعدیش اپ بشهههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Melika
۳۱ فروردين ۱۲:۱۴

سلام التماست میکنم ایده دیگه به ذهنت نرسه تا الان کل زندگی رو به فحش کشیدم با این فن فیک 😂😂😂 اذیت نکنین دیگه ایشششش 😂😂😂

 

ولی خیلی قشنگه فایتینگگگگگ✌✌✌

RM. kiute.ARMY

حال میده اخه😂😂😂
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۳۱ فروردين ۱۱:۳۸

*-*تا دوروز دیگه میدم

ولی فعلا چون پارت اخره میخوام وقت بیشتری بذارم براش *-*

نظر هم بیشتر بدید قدرت بگیرم 😂😂

راستی سلام 😂

RM. kiute.ARMY

ریدرا
M.M💜
۲۹ فروردين ۲۳:۴۸

چرا بعدی رو نمی‌دید، من هر روز به خاطرش اینجا چترم ولی هیچ خبری نیست😭

RM. kiute.ARMY

میاد میاد:")
ستایش
۲۸ فروردين ۱۹:۳۵

🌛moon🌜

تا هروقت دوست داشتی بمون نفسممممم💜💎🌊❄💐🌞🌻🍒🍫🍭🍨

مونی کیوت خوشگلم فرشته ی زیبا✨🍓😍🌈😇🍡🍰🎂🍧

RM. kiute.ARMY

🌛moon🌜
Sunny
۲۶ فروردين ۲۱:۰۲

سلام عزیزان دل امیدوارم حالتون خوب باشه❤

فدات عزیز دل💋❤

خدا نکنه فدام شی حیفی💋❤

و اینکه من بیشتر عاشقتونم😉❤

تنها راهی که برای محافظت ازتون میتونم انجام بدم همینه😂😂و امیدوارم که موثر بوده باشه🙂

باشه میدم بهت

بیا اینه: @bts_ pgof

من چنلشو خیلی دوست دارم ولی فقط همینو ازش دیدم🙃

راستی نویسنده جان داستانی که نوشتی برامون خیلی جذاب و جالب و خوندنی بود امیدوارم که لایق خوندن داستان های دیگری از شما باشیم😊❤💋

لاو یوآااااالللل❤❤❤ مراقب خودتون و خوشگلیاتون و مخصوصا سلامتی تون باشید❤❤

RM. kiute.ARMY

فدایت عزیززززززززدمممممممممممممم*0* خدا خیرت بده موفق باشی همیشه:")))
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۲۶ فروردين ۱۱:۲۴

*-*ای جان نظراتتونو قربان...ولیparmidaw_sh جان تازه دیروز دادم چجوری یادت رفته :""""

RM. kiute.ARMY

parmidaw_sh 
@💜
۲۵ فروردين ۱۷:۰۸

بعدی رو می‌دید یا سکته کنم؟؟؟

moon🌛 Child🌜

میدیم🤧🤧🤧
ستایش
۲۵ فروردين ۱۶:۵۳

🌛moon🌜 

ای جونمممممممم توعم بیا بغلم عشقمممممم قربونت بشم مننن🌈😇🙈🌈✨🌊🍓💎

moon🌛 Child🌜

هقققققققق اومدممممممم🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
میش بعدش بمونم؟؟😢😢😢
parmidaw_sh
۲۵ فروردين ۱۳:۵۴

نویسنده باور کن یادم نمیاد شات سوم چی چی بود:/

نمیخوای شات بعد و بدی؟

RM. kiute.ARMY

میده میده😂
𝐒𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐒𝐞𝐥𝐟
۲۵ فروردين ۰۸:۱۸

خیلی قشنگ بود .. 

لطفا پارت بعدیشم بذارید 

خسته نباشید ♥️

RM. kiute.ARMY

حتما جیگر*^*
💚💜sogijin💙💖
۲۴ فروردين ۲۲:۲۳

واو عالیه فقط چرا من یخورده گیج شدم🤔🤣🤣

پرفکته💖💖💖💙💙💙💙💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜ناراحت کنندس که فکر کنم پارت بعد اخرین پارته هق....

RM. kiute.ARMY

وای اره احتمالا:")
Sunny
۲۴ فروردين ۲۱:۱۱

سلام خوبید؟ خیلی ممنون از لطفتون خیلی قلب بزرگ و مهربونی دارید😊❤

خواستم بگم اگر آیدی چنلشو میخوایید بهتون بدم!! و اینکه دوست ندارم کسی از روی شما تقلب کنه و زحماتتون رو به نام خودش بکنه که شخصا واقعا بدم میاد ازین کار!! اگرم نمیخوایید که هیچی دیگه! ممنون از زحماتی میکشید و وقتی که برای ما میذارید و ما رو از نعمت وجود خودتون بی نصیب نمیکنید😊❤ 

لاو یو آاااالللللل❤❤❤ مراقب خودتون و خوشگلیاتون و علی الخصوص سلامتی تون باشه و اینکه توی این روزا با ماسک خیلی خوشگلتر دیده میشید من دیدمتون😊😂❤

RM. kiute.ARMY

سلام سانی جونم بزرگیتو میرسونه لاو*^*
بده شاید تونستیم کاری کنیم:")فدات بشم الهی عزیزدلم...
ای جان دلم😂
لاو یوووووووووو موووووووووور*0*
این بهترین توصیه ماسک بود😂😂😂😂
azin se
۲۴ فروردين ۱۷:۱۲

چرا فیک ها رو ساعت 8 به بعد می زارید؟؟؟؟؟؟

منظور بدی ندارما 

ولی مگه ما فیک ها رو می خوریم ؟؟؟ یا اجراشون میکنم؟؟؟ (ببخشید بابت منحرفی زیاد)

حداقل نمی شه ساعت 8 صبح هم بزارید؟؟؟

آخه من توی تایم مدرسه از دست میرم!! :(((((

نکنید این کارو 

از دست میرم :(

راستی ددی 

شما روزه میگیرید؟؟؟

من مامانم بهم گفت باید بگیرم ولی خو من نماز بلد نیستم :)

در نتیجه امسال هم از زیرش در میرم 

اگه روزه میگیرید 

یعنی تا اذان دیگه نمی ایین؟؟؟

اخه گوشنه تون میشه :(

یه چیز دیگه 

چه جوری هم روزه می گیرید هم میرین مدرسه؟

من معمولا تصورم از روزه اینه که ادما صبح تا شب می خوابن بعد شب بلند میشن می خورن و نماز می خونند بعد دوباره می خوابند :)

خیلی بچه ام نه؟؟؟؟
مثه نی نی کوچولو ها حرف میزنم 

 

 

واییییییی چقدر چیز نوشتم :/

 

RM. kiute.ARMY

اری*^*
دیگه بالاخره😂تصور ک میکنیم😂
اخه اکثریت روزه میگیرن:"(
اره میگیرم*^*
ایگو😂😂😂

نه نمی خوریم:")
ایگو تو چقدر معصومی😂😂
ادم برای خدا کاری رو انجام بده خدا بهش کمک میکنه....دیدم ک میگم:")
تازه امتحان هم میدیم براب کنکور هم میخونیم نظرات سایت هم جواب میدیم😂
نه خیلی معصومی
مهدیه
۲۴ فروردين ۱۷:۰۸

هانیه:) 
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
هانیه:)
اینکه من انقد دلم برات تنگ میشه عادیه؟:) این چی بود گفتم :) هق قلبم :) عاااااا فیک 
چرا:) چررررررا؟ جاااااا حساسسسس:) من دق میکنم خب :))))))))))))))) 
قلبببببم عرررر:))))))))))))))))))))))))))))
بدم از این دختره میاد:)))))))) بیشوررررر نفهمه خیار گندیده:)))))))
من میمیررررررررم:) 
نکشی کوکوو:))))))))))))))))))
تهیونگ نکشش:))))))))))))))))))))))))
زیاد زر میزنم اره؟ :))))))))))))))))))
هق:) 
سرفیکت اخر قلبم می ایسته:) 
:_____)
تهکوووک:) 
هاینه:)))))))))) 
یونگی :) 
عر:) 
بمیرم:)
توروخدا دیگ انقد عذابشون نده:))))))) 
بزار یکم خوب باشنننننن تولوخدا:) تولو جون هلکی که دوص دالی تولوخدا :)))))))
هق خیلی میدوستمش:) کامل شد ولش میدالم :) عرررر♥️🙂💋

RM. kiute.ARMY

مهدیه خواهر کامنتت پر بود از بوی خودزنی😂
نترسید من مستقیما با نویسنده در ارتباطم😂😂
عخی بمیرم الهی😂
Yasiiiii
۲۴ فروردين ۱۶:۴۱

یه سوال 

الان آخرش این کوکویه یا ویکوک؟ هنوز نخوندم

ددی یه کوکوی بزار دیگهههه

البته یه جورایی باید ب نویسنده ها بگم

🤦🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

هردوشه*^*

اره😂
ꪀꪖડ𝕥ꪊꫝ TARANEH&#39;S king
۲۴ فروردين ۱۵:۳۵

آخی ددی روزه ای؟ °^°

 

RM. kiute.ARMY

اره:")
فردا هم امتحان دینی دارم😂
ꪀꪖડ𝕥ꪊꫝ TARANEH&#39;S king
۲۴ فروردين ۱۵:۱۰

فق واسه اینکه سکند شم:) 😂 

RM. kiute.ARMY

منطقت خیلی سنگین بود با منه روزه مهربون باش😂😂
ꪀꪖડ𝕥ꪊꫝ TARANEH&#39;S king
۲۴ فروردين ۱۴:۵۴

من دومین آن لایکو زدم ددی😌✌🏻😂

RM. kiute.ARMY

خا آخه چرا عزیزم😂؟
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۲۴ فروردين ۱۰:۴۲

ای جان...قربانت شوم ددی کیوت ناناصی 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه جیگرم*^*
parmidaw_sh
۲۴ فروردين ۱۰:۳۴

بخش سوم اسمات دارع یا نه؟😂

باید از این به بعد کنار پارتای جدید بنویسید فاقد اسمات یا دارای اسمات است🤣🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

ای شیطون بلا😂😂😂
azin se
۲۴ فروردين ۰۹:۱۴

جونگ کووووک 😥😥

پارت بعدی پلیززززز😥😥😥😥😥😥

هق😥

نویسنده😥

خون من گردن تویه هاااا😥😥😥

میشه اگه پارت بعد پارت اخر هست با یه اسمات... ویکوک به ادامه زندگی بپردازند؟😥

مغسییییی😥😥😥

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
cotton...candy. Pasnoodly
۲۴ فروردين ۰۸:۵۶

اههههه واقن متاسفم ک اینو میگم ولی من سره بخش سوم ی چن تا (شایدم بیشتر از ی چن تا) فوش اب دار نصیب نویسنده کردم... با عرض پوزش فراوان ولی اگ زودتر پارت بدیو نزاری میام تو خابتا (من هیچ وقت تو تهدید کردن خوب نبودم...)

هققق انقد سره اونجایی ک ته اون حرفا رو ب کوک زد عررررر زدم ک مامانم گف از بس فیک نوشته و خونده اسگول شده

بد داییم میگ بشین کدبانویی یاد بگیر بدا شوهر گیرت نمیادا... من شوهر نمیخام:|

بخودا من از وقتی اسماتای اینجا رو میخونم از هرچی پسره دوری میکنم (والا انقد بلا ملا سره باتم میارید...دارم ب این فک میکنم شاید بشه در جهان یه تغییر اساسی اینجاد کرد...مثلن من تاپ باشم؟ فقد چجوری بف/اکش بدم؟)...

~نشستم ب در نگاه میکنم/ دریچه اه میکشد~

 

 

RM. kiute.ARMY

ایرادی نداره من از قبل به نویسنده گفتم قراره مورد عنایت قرار بگیره😂😂😂

شوهر عنه:|
من جدیدا کون پسرارو دید میزنم بدونم کی باتم خوبیه😂😂😂
ناشناس
۲۴ فروردين ۰۸:۱۸

سلام ببخشید کلا چند پارته؟

RM. kiute.ARMY

والا ندانم*^*
Setayesh
۲۴ فروردين ۰۲:۲۱

مونی من میخوام نظر بدم ولی تنبلیم میاد سعی خودمو میکنم 

ولی انقدر که من از فیکای فول هیجان زده میشم 

از قبولی تو کنکور نمیشم 

RM. kiute.ARMY

جررررررررر😂😂😂نفرین خدایان عامون بر ما
مهدیه
۲۴ فروردين ۰۰:۱۶

😳😳😳😳😳😳🥶افتاب از کدوم ور طلول کرده عرررررررررررر 
بلاخرهههههههه هق هق اشکهایم😭😭😭😭😭😭
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررر 
بروووووم بوخونوممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااا*0*
مهدیه
۲۴ فروردين ۰۰:۱۵

فقط میتونم بگم 


خیلی بدییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 
یعنییییییی چیییییی؟ چرا بچمو اینطو کردییییییییییییی هانننن ؟ عر عر واس چی چی انقد زجرشون میدی خوشت مساد؟ رارهنرحبهحب؟؟؟؟؟ 
عررررررر هققققققققققققققققق 
دارم گریه میکنم بخدااااااا😭😭😭😭😭

اصن ....عر...چ کنم حالا، ؟ بقیش کو اخه ؟ الان من باس وایسم تا تو بنویسی؟ عر ن ن 🙂
*اشکام*🙂🤚

#قهرم :)
میرم بقیه ابغوره هامو بگرم🚶‍♂️
خلی بی احساسی عر 😭🙏🚶‍♂️🤚

RM. kiute.ARMY

تو متکا جیغ بزن خیلی اثر داره😂
Maria
۲۳ فروردين ۲۳:۴۰

اخه چرا باید انقدر انتظار ......

به کدامین گناه نابخشودنی اخهههههههه😔😔

الان من چیکار‌کنم تا بخش بعد 

نویسنده منتظر هستم فایتینگگگگگ💜💜💙

 

RM. kiute.ARMY

هعییییییییییی:")
Rokajaki
۲۳ فروردين ۲۲:۰۰

عرررررررررر...بخش سهههههههههههه....خداااااا منو این همه خوش بختی محالهههههه

 

حیف که این چن هفته امتحانا سنگین شده و شفاهیا داره شروع میشع وگرنه واااای خداااااا من اخه چجوری این همه وانشاتو فیکو بخونم بعد چجوری خودمو تحمل کنم ک نخونممممممممم😭😭😭😭 چ خر تو خری شد:/

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااااااا😂😂😂😂

یه الله برکت اله بگو و شب زنده داری کن😂
parmidaw_sh
۲۳ فروردين ۲۱:۵۵

شات سوم؟:/ 

وتف

RM. kiute.ARMY

اری😂
Mitsuha Teakook
۲۳ فروردين ۲۱:۴۱

پارت سوم عررررررر ما رفتیم بای. از اینجا ماچ به مونی و ددی و بانی و نویسنده 

🧡🧡💛❤

RM. kiute.ARMY

نوکرم جیگر موچ متقابل😂😂
ꪀꪖડ𝕥ꪊꫝ TARANEH&#39;S king
۲۳ فروردين ۲۰:۵۱

سکند آنلایک

یوهووووو😐😂

(ودف) 

RM. kiute.ARMY

هان؟😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۳ فروردين ۲۰:۵۱

جووون عرررر تشنججججججج👏🏻😔صگگگگ دقیقا تو تایم گشادی و بی فیکی اومد ال حق ک 

ال حق ک چی

چرا زر الکی میزنم

😐

RM. kiute.ARMY

صلوات بفرستین😂
ستایش
۲۲ فروردين ۲۳:۰۴

من عسل ددیممممممم😍😍😍😍😍😍

هق....هق😭

ددیییییی بیا بخلممممم دوباله🙈🌊🍓🌈

moon🌛 Child🌜

منم بیام؟؟؟🤧🤧🤧
ستایش
۲۲ فروردين ۲۳:۰۳

하니예.이 ♥YIZHAN♥

دورت بگردم مننننننن🌈🌊🙈⛅

جیگرتو عشقمممم😍🍓✨💎

moon🌛 Child🌜

하니예.이 ♥YIZHAN♥
Sunny
۲۲ فروردين ۱۲:۳۵

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه. ببخشید که من نبودم تو این مدت سال آخری هستم و سرم خیلی شلوغه و زیاد نمیتونم بیام. میخواستم یه گزارش بدم اونم اینه که من چنتا فیک دیدم که از تو این سایت تو چنل های روبیکا گذاشته شده و میخواستم ببینم که شما اطلاعی دارید یا نه؟؟

ممنون از زحماتتون

مراقب خودتونو خوشگلیاتون باشید 

مراقب سلامتی تون هم باشید 

با ماسک برید بیرون

بوس رو لپاتون

ببخشید که خیلی نمیام و پیامم سر سری بود چون وقت زیادی ندارم. الانم با عجله این پیامو نوشتم ببخشید دیگه

RM. kiute.ARMY

نه نداشتیم مثل همیشه:")

ایراده نداره خورشیدکم اما تند تند بیا دلمون تنگ میشه*^*
Maria
۲۲ فروردين ۰۲:۰۰

من مطمئنم نویسنده قصد جون من یکی رو حتما کرده 😶😶

پارت بعد رو کی میذاری ای ای ..........

خب چیزی پیدا نکردم ولی جان من زودتر بذار 🤐🤐

الان ببین کجا تموم شد اخه لامصب الان چه انتظاری از قلب ملت داریم 😑😑😑😑 

به امید اینکه زودتر اپ کنی نویسنده 😍😍

فایتینگگگگگ💜💜💜💜💙

RM. kiute.ARMY

ببین زودتر بزاره زجر کش میکنه از ما گفتن😂
Shadi
۲۱ فروردين ۲۳:۳۳

البته باید گفت کل ماجرا داره هیجان انگیز پیش میره.....زیبااااااست😀

RM. kiute.ARMY

واو مرسی عشقیییی*^*
Shadi
۲۱ فروردين ۲۳:۳۲

پارت ۲ خیلی خوب بود 

از این لحاظ که اصلا اسمات نداشت😀😍🤣😂

RM. kiute.ARMY

اهان عجب!
Shadi
۲۱ فروردين ۲۳:۳۱

نویسنده جاااااان😀

جانِ جاناااان😂😂 بیصبرانه منتظر پارت بعدی‌ایم😁💚

RM. kiute.ARMY

همچنان منتظر بمانید😂
💚💜sogijin💙💖
۲۱ فروردين ۲۱:۰۹

فوق العاده💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚

RM. kiute.ARMY

مثل توووووووووووووو*0*
Honeyfunny(:
۲۱ فروردين ۱۷:۲۲

دتس گود♥️

RM. kiute.ARMY

اوف یعس دتس رایست😂
😎
۲۱ فروردين ۱۵:۴۰

نویسندهههههههههه بابا باغت اباد داداش منو درکم کن نگو جلو راه وایسادی برو حرکت کن تو اینجایی واسه اینکه جوابمو بدی(فاز یاسو برداشتم😂)

ولی خارج از شوخی زود پارت بعدی رو بزار

من شبا خوابم نمیبره

ولی با اینهمه بازم فایتینگ ✌😭😂😭😟🤕(مغز من درحال اِرور خطای504

RM. kiute.ARMY

اخ اخ یاس کراشم😂
باید بگم قراره بدتر شه😂
💚💜sogijin💙💖
۲۱ فروردين ۱۴:۱۰

هق هق هق هق هق هق هق🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭نهههههههههههه این اصلا انصاف نیس نهههههههههههههههههه این نامردیه نههههههههههههه 

RM. kiute.ARMY

میدونم:")
ته تغاری ددی VkookMin_cute
۲۱ فروردين ۱۱:۰۱

ددی جان من همیشه خیلی مرگم 

 

اعتماد به افق رو 

RM. kiute.ARMY

جوووووووون باو!!
ته تغاری ددی VkookMin_cute
۲۱ فروردين ۰۱:۳۸

بسیار قشنگ بود و لذت بردم مثل سری قبل 

 منتظر فصل بعد هستم با انرژی برامون بنویس فایتینگ

RM. kiute.ARMY

واو:")
این حمایت مرگ بود:")))
ی بدبخت فلک زده
۲۱ فروردين ۰۱:۲۱

همگیییییی برید کنااارررر من الااااااان ی بدبخت فلک زده یهههه بااانیییی ام

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

چرا حس کردم شبیه غارنشین ها شدی؟😂
Jani Jeon
۲۰ فروردين ۲۳:۳۷

هق دلم براتون تنگ شدهههه🥺 نمیدونم چند وقته نیومدم اینجا

Agü§ť Ell

بمیرمممم 🥺🥺 دل مام انگیزه🥺
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۰ فروردين ۲۲:۵۲

و او دوباره هق هق های خود را از سر میگیرد 

🤧

Agü§ť Ell

هق هق 🚶‍♀️
Mitsuha Teakook
۲۰ فروردين ۲۲:۵۱

عررررررر بخش دوم عرررررررر من برم بخونم عرررررررررررر کوکییییییی تهیونگگگگگگ عرررررررررررر

وی عرر زنان میرود بای 😆✌🙏

ماچ رو کلت نویسنده جونی 😘

Agü§ť Ell

برو بخونننن🥺
🐯
۲۰ فروردين ۲۱:۲۲

ددی یه سوال فرست و سکند یعنی چی؟

Agü§ť Ell

فرست یعنی اول
سکند یعنی دوم
وقتی کامنت میدن برای پست های اول اینجوری ترتیباشونو میگیم:)
Jimin lover . ARMY baby
۲۰ فروردين ۲۰:۱۱

عرررررررررررررررررررررر جرررررررررررر خداااااااااا فاینتینگگگگگگگگ عاشقتونمممممممممم 

نویسندههههههه بیبی دست بوسته ماااااااااااااچ رو گونه ت عقجولی 😐💜

 

 

 

 

Agü§ť Ell

نویسنده
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۰ فروردين ۱۹:۲۳

دلتون برا ایزومی شی و الما شی تنگ نشده؟🥲🙂

Agü§ť Ell

چرا تنگ نشه؟ 🥺
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۰ فروردين ۱۹:۲۲

راستی دیروز تولد جونگ هیون بود🥲🙂

Agü§ť Ell

هعی. .. اره... یکی مرگ اون درد بود برام... یکی سولگی 🚶‍♀️
azin se
۲۰ فروردين ۱۹:۰۱

ببخشید یه سوال 

فیک a bat in the darkness کی آپ میشه؟

Agü§ť Ell

عزیز دلم نویسنده خوب نبود حال روحیش نمیتونست ادامه بده برداشتیمش ☹️
azin se
۲۰ فروردين ۱۸:۵۱

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

حملههههههههههههه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Agü§ť Ell

ححمملهههه
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۰ فروردين ۱۸:۴۱

عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر 

Agü§ť Ell

سمسمسمسمسمسم
ی بدبخت فلک زده
۲۰ فروردين ۱۷:۱۸

ی سوال 

چرا کوک به ته میگه تهههیونگم

ته هم به کوک میگه جونگکوکممم

اما کسی نیست به من یه میم مالکیت(😀☝🏻️ء) وصل کنه؟

Agü§ť Ell

بیااااا اصن من میم مالکیت میدم بتتت😂😂😂 ی بدبخت فلک زدمممممم😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۰ فروردين ۱۷:۱۷

خوندمش یه چیزایی یادم اومد پس اونقدرام معیوب نیستم🐇😬

Agü§ť Ell

خیلیم عالی 😂🍷بزن به سلامتی 😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۰ فروردين ۱۶:۵۱

ب مولا فصل اولشو یادم نمیاد😂😂😂😂 دد هی میگم معیوبم بگو نه 😂

Agü§ť Ell

منم فراموشی دارم هانی طبیعیه اگه اینجوریه منم معیوب بدون😂😂
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۲۰ فروردين ۱۵:۳۶

اینجوری فایده نداره

ددی با اجازه جواب چند تا کامنتا رو بدم 

اهم اهم اهم

1.2.3 امتحان میکنیم ...امتحان میکنیم!

 

 

 

𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏:

عررررررررر اینجا چیکار میکنی *-*بغل لان ژان دنبالت میگشتیم تو وب ددی یافتیمت 😂😂 ♥-♥

------------------------------------

Jin :

ای جان..ایشالله بعدی ک میخوام بنویسم امپرگه..ددی یادم بنداز برات تعریفش کنم (کاممنت قبلیمو بپاک یه جا شن همشون *-*)

 

-----------------------------------------

Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن:

چقدر باهوشی خواهرم جررر..ته فیکمو ا کجا میدونی 😂😂

 

-------------------------------------------

Elnaz KJP :

اری لاولی فول پارته از پارت 1 😂😂

ترفند ددی برا جذب مخاطبه😂😂😂

------------------------------

Vkook:

این پارت بمیرم برا بچه هام اصن وقت نکردن اسماتش کنن :""""

------------------------------------------------------

hasti_a writer:

ای جیگر جذاب وقتی میخوام یکیشون حرف بزنه خط قبلش یک از حالتاشو میگم مثلا میگم تهیونگ دستشو توی موهاش کشید:

-بیا بخلم کوک *-*

این دیگه چون ته دست کشیده تو ماهش پس ته گفته ...(منطقم تو حلقتون 😂😂😂😂)

-----------------------------------------

ستایش:

خدا نکنه اععع:""""چرا اینکارو با ریدر جذاب من میکنی هق هق هق:"""

به چهار روز نکشید اپ کردم حالا برو بخون :""""""عر بزن :""""

------------------------------------------

Vko0k:

اقا نکش اومد پایین😂😂

----------------------------

Kim Devil:

نه نترس سد اند کلا ندوست خودمم :""" ولی احتمالا در اینده ای دور یکی بنویسم تا عرتونو در بیارم 😂 ..ولی این سد اند نیست...اری یکم عجولم سریع چسبوندمشون بهم بدبختیا رو سرشون اوار کردم :""""""""""جالبیش اینه خودمم عر میزنم ولی بازم به بدتر کردن قضیه ادامه میدم #خود ازاری😂😂

--------------------------------

خب و یه پاسخ کلی به بقیه:

خدا شاهده این عرا رو میبینم دلم میخواد بیام یه ماچ بکارم رو لپاتون *-*

چقدر خوبید اخه

اصن انتظار این واکنشو نداشتم جدی :"""""""""

عررررررررر بیا بخلم همتوننن

ددی...محدثه...دیگه ادمیناتون کیان؟😂

اونام...کلا همتون بیاید بخلم😂😂

چ بخل جا داریم دارم😂😂

 

خب دیگه لاوتون دارم منتظر پارت های بعدی باشید سریع اپ میکنم ولی بدونید قراره اتفاقات بیشتری بیوفته..کلی اتفاقات هیجان انگیز :"""""""""

فقط تنها چیزی ک میتونم بگم اینه ک بمیرم برا تهکوکم :""""""""""""""""""""""""

خب دیگه بای موچ پس کلتون ♥3♥

RM. kiute.ARMY

به فرما میکرفون تمام کمال ماب خودت😂😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏:

Jin :

Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن:


Elnaz KJP :


Vkook:


hasti_a writer:

ریدرا

ستایش:


Vko0k:


Kim Devil:




하니예.이 ♥YIZHAN♥
۲۰ فروردين ۱۵:۱۸

ددی این نظرمو بپاک 😂

از بیکاری اومدم نظر ج میدم

RM. kiute.ARMY

اخه چرا؟😂
ستایش
۲۰ فروردين ۱۳:۴۴

ددی آخر منو واسه عسلم گفتنات ب کشتن میدی :)

RM. kiute.ARMY

خو عسلمی دیگه*^*
می اگین
۲۰ فروردين ۰۵:۱۲

نویسندههه.ما ریدرر تویم تحت فشار تویمممم

نکن اینکارو بامون بقیشو بزار لطفنن😂

RM. kiute.ARMY

لذتش به همینه😂😂
💚💜sogijin💙💖
۱۹ فروردين ۲۰:۲۵

اووووووووولالالالالالالالالالالالالالالالالا💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜عالی بود بدون اغراق ولی بد جایی تموم شد 

moon🌛 Child🌜

خوشحالم دوسش داشتی عزیزم😘😘😘
Mitsuha Teakook
۱۹ فروردين ۱۸:۲۰

نویسنده جونم تولوخدا بلو بنویسش تولو جون هرکی دوست داری 🥺🥺

در گوشه اتاق در تاریکی قطره اشک ها از چشمانش سرازیر  میشود˚‧º·(˚ ˃̣̣̥⌓˂̣̣̥ )‧º·˚

 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
ایدا
۱۹ فروردين ۱۷:۰۴

یعنی بهترین فیک تهکوکیه که خوندم فقط بقیشو بزار زود لطفا وگرنه دغ میکنیممممم.

بی نظیرههههههههههههههههههههههههه

Agü§ť Ell

نویسنده
Jimin lover . ARMY baby
۱۹ فروردين ۱۴:۲۶

وایییییییییی نویسندههههههههه بیبی جرررررررر بخوره چه جایی تموم شدددددددد پلیززززززززززز بقیه ش رو هم بزاررررررررررر لطفااااااااااا ما رو نکش زود اپ کن این فیک عالیههههههههههه بوش بوش بوش بوش بوششششششش 😐💜

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اخی بمیرم😂😂
Maria
۱۹ فروردين ۰۱:۵۱

من اون بالا اولین نفر نظر داده بودم ولی نمیشهههههههههه😶😶😶

بابا دل من طاقت ندارههههههههه 😬😬😬😬

امیدوارم نویسنده زود زود اپ کنه که ما یک وقت سکته نکینم 🥺🥺

چه جای حساسی هم تموم شو لامصب 

ولی امیدوارم زود اپ شه 

فایتینگگگگگگگ💜💜💜💙

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
نگران نباش حله لاو😂
ستایش
۱۸ فروردين ۲۲:۴۳

ددییییییییییی کلی گریه کردمممممممممممممم براششششششششششششش خیلی خیلییییی مظلوم بودنننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ددیییی بیا بخلم🙈😭🌈⛅

RM. kiute.ARMY

اومدمممم عسلممممممممممم:")))))
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۱۸ فروردين ۱۵:۱۶

😂😂😂

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۱۸ فروردين ۱۵:۱۵

😂اخ گفتی

RM. kiute.ARMY

دست گذاشتم رو نقطه حساسه😂
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۱۸ فروردين ۱۵:۱۲

😂😂

جرر😂

ولی عجب کرمیه ها نمیذاره تمرکز کنم لعنتی

RM. kiute.ARMY

قرص انگل هم دیگه جواب نمیده😂
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۱۸ فروردين ۱۵:۰۶

😂😂یاح یاح یاح

با اینکه فیک خودمه ولی چرا یه کرمی تو وجودمه ک هی میخواد اسپویل کنه *-*

RM. kiute.ARMY

هانی اون کرم احیانا کرم من نیست؟*-* شاید هم همزاد کرم منه*-*
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۱۸ فروردين ۱۴:۵۹

عر ددی باورت میشه میام یک خط مینویسم یه صفحه نظرو از اول میخونم بعد میرم خط بعدیو مینویسم 😂😂نظر بدید کیفور شم

RM. kiute.ARMY

آخ آخ هانی شیطانی میشود😂😂

ریدرا
Rooni.A.m Namkookv : )
۱۸ فروردين ۱۲:۴۳

نویسنده شیر مادرت بده بقیشو 😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بهش گفتم هروقت عشقش کشید بده😂😂
ani Darsis
۱۸ فروردين ۱۲:۲۶

لطفاااااااااا سریع پارت بعدی رو بزاریییییییییییییددددددددد خیلیییییییییییی حساس بودددددددددددد

 

RM. kiute.ARMY

همه چ مشتاقن😂
하니예.이 ♥YIZHAN♥
۱۸ فروردين ۱۱:۵۷
ای جانم....اقا با این نرات جون گرفتم میخوام برم بقیشو بنویسم سریع اپ کنم اصن :""""""""""""""

RM. kiute.ARMY

ریدرا
asal. army
۱۸ فروردين ۱۱:۳۷

پارت بعدی رو کی میزارید؟

قراره بقیشم پارت پارت باشه؟

مگه نمیگید فوله

چرا اینکارو بامامیکنید

چرا بااحساساتمون بازی میکنین😂😂

چرا باید همیشه درانتظار فیک فول افسرده شم😐

RM. kiute.ARMY

این یه استراتژیک جدیده ک من ابداعش کردم یاع یاع😂😂
azin se
۱۸ فروردين ۱۱:۲۱

ددی من بلاخره موفق شدم توی بیان اکانت درست کنم :)

خیلی خوشحالم 

حس میکنم دماوند رو فتح کردم خخخخخخ

 

 

( azin ام ^^)

RM. kiute.ARMY

واقعاااااااااااااا؟
هوراااااااااااااااااااااااا حق داری😂
Mitsuha Teakook
۱۸ فروردين ۱۰:۲۲

نویسنده جان تورو جون هرکی دوست داری آب دستته بزار زمین ادامشو بنویس من دیگه نمیتونم این حجم از شوک رو تحمل کنم توروخدا

تهیوونننننگ نههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ادامه لطفا لطفا لطفا خیلی قشنگه عرررر من تحمل اشکهای کوکی رو ندارم تهیونگو برگردون😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔

RM. kiute.ARMY

کی داره اخه:")
azin
۱۸ فروردين ۰۹:۴۹

من بقیه اش رو می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پارت بعد پلیززززززززززززززززززززززززز

خیلیییییییییییی جای حساسی بوددددددددددددددددددددددددددددد

من می خوااااااااااااااااااااااااااااام

من پارت بعدی رو می خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ای جااان😂 کیف میکنم همچین صحنه هایی رو میبینم😂😂
ناشناس
۱۸ فروردين ۰۹:۳۱

جووووووونز هپی انده اها اها بیا وسط💃💃💃

تورو خدا زود تر ادامه شو بنویس عرررررر😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اومدممممم😂😂😂
ناشناس
۱۸ فروردين ۰۹:۰۹

یا هفت بنگتن به کدامین گناه انقدر جای حساسی تموم شد؟الان نمیدونم واسه کنکورم بخونم یا واسه این فیکشن عر بزنم😔

ولی جون ما ادامه شو زود تر بنویس ترجیحا هپی اند باشه که من واسه کنکورم انرژی بگیرم.و اینکه سخن پایانی خسته نباشی 👌فایتینگ✌❤

RM. kiute.ARMY

هردو؟😂😂😂
نه هپیه دونت ووری😂
Kim Devil
۱۷ فروردين ۲۳:۳۱

نویسندههههه ادامشو حتما حتما بزارررر

خیلی خوب بود مدل نوشتنتو دوست داشتم با اینکه یکم اتفاقات زود پیش میرفت ولی عالی بود و اصلا فیک حوصله سر بری نبود! و اینکه اگه قراره تو قسمت بعد اتفاقای جالب بیشتری بیفته هیجان انگیزترش میکنه! فقط امیدوارم سد اند نشه😅😅

من خیلی دوسش داشتم ادامشو زودتر بزار🥺🥺

فایتینگ✊🏻💜💫

RM. kiute.ARMY

مرسی لاوووووووو*0*
mochi
۱۷ فروردين ۱۸:۵۵

چرا واسه من دان نمیشه

moon🌛 Child🌜

شاید نتت مشکل داره فیلتر شکنت روشنه؟
Vko0k
۱۷ فروردين ۱۸:۰۶

وایییییییییییی ..... 

نویسنده جون دستم به شلوارتتتتتتت .... ادامش کو پسسسسس .... عرررررررررررررررر 

لطفا ادامش رو سریع بزار خیلی خوبهههههههههه

moon🌛 Child🌜

نویسنده
ستایش
۱۷ فروردين ۱۵:۵۳

 

ستایشو پختی

ستایشو خوردی (نترس فک کنم خوشمزه باشم)

ستایشو کفن کردی

ستایشو تیکه تیکه کردی

گذاشتیم تو گوررررررررررررر

بقیشو بزااااااااااااااااااااااااااااااااار

ممنونم😊💘

یهو چ مظلوم شدم😭

راستییییی بانی کیووتههههههه حالت چطوره فداااا دلم خیلی خیلی برات تنگ شده سرتو بندازی پایین منو میبینی☺😚😇🌈🌊

 

RM. kiute.ARMY

وای دور از جون ستایش😂😂
hasti_a writer
۱۷ فروردين ۱۴:۲۱

33 امین کامنت ام . 

 

خیلی خوشگل بود و دارای عر زنی های بسیار 

کلا دو دیقه نمیتونن با آرامش کنار هم باشن 

یا تهیونگ جونگ کوک رو نمیخواد یا کوک تهیونگ رو 

یکم از یونمین یاد بگیرین . با آرامش و عشق کنار همن . انقد ام درگیری ندارن باهم 

 

فقط نویسنده عزیز 

یه لطفی بکن برا پارت بعد اگه میشه برا حرفاشون مثلا + و _ بزار چون یکم هنگ میکنم که بخوام بفهمم این کی بود گفت 

 

یه سوالی ام دارم . 

ادمین این فیک الان پارتی آپلود میشه ؟ چجوری فول عه پس ؟ چیه قضیه ؟ 

منم آگاه کن برم برا امتحان ام بخونم 

 

همن . 

RM. kiute.ARMY

دقیقا منم به نویسنده اش همینو گفتم😂😂😂

چش*^*

این فیک فوله اما نویسنده گفت میخواد تو پارت های کم اما صفحات زیاد بهمون بده*0*
kim mim
۱۷ فروردين ۱۴:۰۸

میشه زود فول فیک بزارن خغلی خفتنه

 

 

 

 

 

 

 

 

خخخخخداااااا بزارین دیگع مونیییییی

moon🌛 Child🌜

چشم چشم
Vkook
۱۷ فروردين ۱۲:۱۴

میتونم یه درخواستی داشته باشم؟^-^

میشه لطفا واسه پارت دوم از اسمات کم کنین و سایر زانر هارو زیاد کنین؟... :)))

RM. kiute.ARMY

البته لاو ب مولا از خدامه:")
Vkook
۱۷ فروردين ۱۲:۱۰

آی وانت سکند فول پارت یو نوووووو ؟!!!!؟؟!

نویسندههههههه OoO

RM. kiute.ARMY

نویسنده با لبخند شیطانی رفته قایم شده😂
azin
۱۷ فروردين ۰۸:۴۷

خیلییییییییی قشنگ بود 

بقیه اش رو کی میزارید؟؟؟؟؟؟؟؟

:)

RM. kiute.ARMY

بزودی*^*
Vkook Min_cute
۱۷ فروردين ۰۲:۱۰

خب خب بسیار قشنگ بود و لذت بردم و منتظر فصل بعد هستم با انرژی برامون بنویس فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

حتماااااا!!!
Setayesh
۱۷ فروردين ۰۱:۱۱

عالییییی بود نویسندههههههه

زود تر فصل ۲ رو بزار 

بوس روی لپت 

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااااااااان😂
Elnaz KJP
۱۷ فروردين ۰۰:۳۶

سلام....این پرات پارته؟آخه نوشتین فول فکر کردم یعنی همش رو گذاشتینننن.....

ولی بهتریییین دستت طلا ملا باقیشم بزارین..تنکس

RM. kiute.ARMY

اره اما فوله:"*
Donya Moezzi
۱۷ فروردين ۰۰:۲۷

تروخدااااا ادامششششششش

ای نویسنده دستم به دامنت

خیلی خوبههههههههه لامصببببببب

عرررررررررر عررررررررررر عررررررررررر عرررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

حداقل باید اندازه هشت سال دفاع مقدس شهید بدیم تا بیاد😂
ناشناس🍀
۱۷ فروردين ۰۰:۰۱

بقیش ؟؟؟

 

ادامش ؟؟؟؟

من تا کامل نشهههه نمی خونم

تو زندگیم تنها درسی که گرفتم اینه که تا یک فیکی کامل نشد نخونش 

با تشکر

باشد که رستگار شوید

RM. kiute.ARMY

اینو بخون نگران نباش نویسنده اش کاملا یقه اش دست خودمه😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۶ فروردين ۲۳:۱۸

جرررررر واقعا کار اولته پدصگگگگگ؟؟؟؟؟؟

گه نخوررررررر خیلی خوبهههههههههه عنترررررررز

عرررررررررررررررررررررر پاره شدم سرش خانومییی

ادامه بده ببینیم تهیونگ ‌میمیره یا کوک✌🏻🥲که همیشه گزینه هیچ کدام اون پدر دیوث کوک میره زندان میمیره😐✌🏻😂

RM. kiute.ARMY

حمایتت از پهنا کف معده ام😂
Saanaa
۱۶ فروردين ۲۱:۴۴

عه قاصر عه.. من همیشه اشتباه میگفتم😐😂

هیچ وقت اینو یاد نگرفتم😂💔

Agü§ť Ell

عب نداره یاد میگیری😂😂😂
ATENA💝BANGTEN
۱۶ فروردين ۲۰:۵۸

چه خوب و کیوت بود..از نظر من..

اوم..امروز بلک سی رو تموم کردم..و هنوز هیچی نشده دلم برای سویون و هوسوک و سوجین و جونگیون و هیچول و مومو و ییشینگ و مخصوصا یونهو 

حتی نارا و سونگهیون و جیوون و به علاوه تهیانگ تنگ شده..خیلی زیادم تنگ شده..یه فیک دیگه رو شروع کردم و با هر متنش بلک سی یادم میاد..

آه خدا..

راستی امی وسترن بود فک کنم نویسنده مای بیوتیفول اون هنوزم تو سایت فعالیت داره؟

RM. kiute.ARMY

ایگوووووو اره:"))
حتی نارا!!! ای جان پس خیلی دلتنگی:")))

اون که خودش تو چنل خودش فعالیت داره اما اره داره*^*
Nana
۱۶ فروردين ۱۹:۵۱

من خواهان ادامه اینم 

میدوستم 

 

کلا ویکوک 

با این ژانر 

میدوستم 

 

فایتینگ برا ادامه😎

 

 

امروز لایو ترکیییییییدم 

 

چهفچخسچفهسقهچسهچقهخسطحبططحبطحبحلرجاراجطفححل اطقخسقخ۷جسه۵۹۳۷۲چهفچخسچفهسقهچسهچقهس 

 

تهیونگ گف ایرااااااان🥴🥴🥴🥴🥴🔪

 

خواستم فقط پیام بازرگانی بدم🙂🔪😐💔

RM. kiute.ARMY

واقعا گف ایران؟؟؟
اخه ی کلمه تو کره ای هست به نام ایرانادا یعنی از خواب بلند شدن😂
Vkook. Darya
۱۶ فروردين ۱۹:۲۴

دقیقا وقتی فیکای فولم ته کشید یه فیک طلایی پیدا شد 

&^& 

عرررر و باز هم عررهای بی پایان .. 

از ذوق سرم را به کجا بکوبم ؟ 

&^& 

هنوز نخوندم ولی نویسنده لطفا بقیش رو هم بزار تا بیشتر ذوق مرگ شویم &^&

Agü§ť Ell

نویسنده
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۶ فروردين ۱۹:۲۲

واااای یه فیک دیگه

هارتم طاقت ندره لحنتیا

Agü§ť Ell

هارت اتک شدین؟ 🥺
ستی
۱۶ فروردين ۱۹:۰۸

واووووووووووووووووو 

ببخشید میشه فن فیک لزبین بلک پینک هم بزارین

Agü§ť Ell

گل گلدونم اینجا فقط بی تی اس میزاریم ولی خب اگه فیکی باشه بی تی اس شخصیت اصلی باشن و بلک پینک کاپل های فرعی باشن چرا که نه حتما میزاریم
taekook forever
۱۶ فروردين ۱۸:۱۹

عرررر فیک هام ته کشیده بود مرسی که گذاشتینشش😁😁😁

نویسنده خواهشا زود بقیه اش رو هم بزااار😍😫

فیک هایی که کاپلش ویکوک یا کوکوی باشه حرف نداره:)

Agü§ť Ell

نویسنده
ی بدبخت فلک زده
۱۶ فروردين ۱۸:۰۸

دد..خواب دیدم ته ته مردهههه😭😭 *هققق*

همیشه از این چرت و پرتا میبینم

 


دووور از جونش دور از جونش دور از جونش دور از جوووونش دور از جوووووووونش فدااااش شه بدبخت فلک زههه دور از جونشششششششششش همیشه سلامتتتت باشهههههههه وایییییییییی
تا الان دو بار این خوابه رو دیدم خیلی بده 

یه بارهم که همین جدیدس 
رفته بودم تو خیابون داشتم بستنی میخوردم بعد بارون زده بود هوا هم سرد بود اسمون ابری بود خیابونا هم تاریک بود من میخواستم از خیابون رد شم 😑
بعد یه پسری از اون سر خیابون که نشسته بود رو صندلی بلند شد کلاه هودیشو گذاشت رو سرش دوید تو خیابون هودیش سیاه بود کلا همه ی لباساش سییاه بود
دوید خودشو انداخت جلو ماشین بعد پرت شد رو زمین وای خیلی بده اینجوری
خو با بابام فیلم اکشن که میبینم اینجوری میشه
بعد من ترسیده بودم نفس نفس میزدم ماشینه پیاده شد نگاه پسره کرد رفت اصلا هم محل نداد اصن انگارر چیزی ندیده بعد مردم هم هی از کنار پسر ی رو زمین رد میشدن 
منم جرات دادم به خودم رفتم جلو پسره کلاه هودیشو از صورتش ورداشتم وایییییییییییییی من ور نداشتم صاحاب لعنتیه خوابم ورداشت بعد هیچی دیگه تهیونگ بود
هودیشو دوباره گذاشتم رو سرش  بعد با پوزخند دراز کشیدم رو زمین کنارش 
نمیدونم چرا
:/
بعد هیچی دیگه بارون میبارید میرفت تو حلقم منم با هنذفری اهنگ گوش میدادم 
اونم کنار تهیونگ که مرده بود بعد نمیدونم چی شد رفتم دیدم یه جاییه تاریکه بعد تهیونگ هم داره میخنده منم دارم کریه میکنم اصن جیزی پیدا نبود..خیلی چرتن خوابام 

واییی خیلی بدعععع تف تو خابی که من میبینم یا تو خواب دارم با روحانی حرف میزنم یا دارم با عزراییل چت میکنم یا دیدم جن داره دنبالم میکنه یا بایسم زیر ماشین له شده ینی چی این  

RM. kiute.ARMY

ایرادی نداره یعنی عمرش زیاد میشه:"))

واو! ناخوداگاهت چه دارکه:/ شدوت رو رویاهات تاثیر گذاشته

الهی:"((
الیس
۱۶ فروردين ۱۷:۳۰

عررررررررررررررررزر

Agü§ť Ell

عر تر🥺
Jin
۱۶ فروردين ۱۷:۰۷

امپرگم بود ک دیگ عالی بود🥲😂چقد من پروعم😁

Agü§ť Ell

😂😂😂😂اینم حرفیه
sepideh
۱۶ فروردين ۱۶:۵۷

ویکوک و یونمینننن جوووون بسیی عشقن ...ب نظر بسی باحالهه... بریم تو کارشش 😊 راستی فرستم ؟؟ اخه هنو کسی نظر نداده

Agü§ť Ell

ژان ژان
نه والا فرست نیستی🚶‍♀️🌈
Kookie
۱۶ فروردين ۱۶:۵۱

فرست؟

به به کوکووی دی ویکوک چه روزی شد

Agü§ť Ell

به به اصن به به
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۶ فروردين ۱۶:۴۹

خداوکیلی تهیونگ تو لایو گف ایران یامن و دوستام توهم زدیم.✌🏻🥲

Agü§ť Ell

من بخت برگشته ندیدم لایو... هعی🚶‍♀️
رونیا A.m 🐰
۱۶ فروردين ۱۶:۴۷

جررررر‌

اسمات ؟ ....... عام ........😥😅

چون سوپر نچناله باش 🙂

نویستده بقیییششششششششششششسَشششششششششششششششششششششششششششششش😃ششششششششششششش

 

Agü§ť Ell

نویسنده
0_0
۱۶ فروردين ۱۶:۳۷

ف؟ 

Agü§ť Ell

هعی. ..  نه
Saanaa
۱۶ فروردين ۱۶:۲۷

پوستر..

عکس سمت چپ .. پایینی...

زبانم قاصمه از ای.. قاصم؟.قاصد؟! قاصی؟! 😐

*رید*

عاقا من برم تا بیشتر گند نزدم باییی

**فهمید چقد زیبا بد ریده ک رف.. اینجا شاعر میفرماید : ریدی ب خودت برادر..ابم قطعه**

 

Agü§ť Ell

زبانت قاصره 😂😂😂😂😂🌈
aidoo:)
۱۶ فروردين ۱۶:۲۴

دوس دارم زودی بخونمش و مطمعنم چون ویکووکه عاشقش میشم پس لدفا تشکر از نویسنده :)❤❤❤🥺🥺

Agü§ť Ell

🥺🥺🥺🌈
Hana Kim
۱۶ فروردين ۱۶:۱۴

من میتونم یه ماه بدون اب و غذا فقط با این زندگی‌کنم‌👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯

Agü§ť Ell

صیم مامانم صیم🚶‍♀️
Hana Kim
۱۶ فروردين ۱۶:۱۳

فرست ؟ 

Agü§ť Ell

نوپ
🎶🙂
۱۶ فروردين ۱۵:۵۶

فرست؟🙃

Agü§ť Ell

نوچ🥺
^^ Yui_vkook_tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۱۶ فروردين ۱۵:۳۲

عرررر ویکوککککککک 

هعی میدونم فرصت هم نیستم 🐯🐯🐯💔💔💔

 

Agü§ť Ell

منم فک کنم فرصت نیستی
✨Maria✨ BTS✨
۱۶ فروردين ۱۵:۲۷

فرست؟!؟!

جالب بید اگه وقت شود میخوانم و نظر مودم!

Agü§ť Ell

والا نمد
بوخون بوخون 😃
pari87 87
۱۶ فروردين ۱۵:۱۳

فرست کامنتم دیگه؟؟

اوف مریضیم شدت گرفت🤣🤣🤣

Agü§ť Ell

😂😂😂به قران منم دیر رسیدم نمد کی کامنت چندمه
Kim Wuji
۱۶ فروردين ۱۴:۵۹

بریم بخونیم ببینیم چیه

Agü§ť Ell

برو بوخون حال کن😄
^^
۱۶ فروردين ۱۴:۵۸

آیم سایلنت ریدر😂✌️

چرا کوکوی نییستتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چراااا؟؟؟

مغز: نا شکری نکن بچه

من کوکوی می خوااااممم هعی

دقت کردید کوکوی کمه؟؟؟

 سپ هم کمهههه خادا

میدونم خ غر میزنم ببخشید برم گم شم

بدرود فرزندانم😐💔🤧

Agü§ť Ell

ایشالا کوکوی ام میدن🥺
نه بابا غر چیه این چه حرفیه هیچی دوس داری بوگو گل گلدون:)
Tae Kook
۱۶ فروردين ۱۴:۲۷

سلام نویسنده جونم لفطا بقیه فیک رو هم بزار من خیلی دوستش دارم فیکتو😁😁😁😁😁😁

Agü§ť Ell

نویسنده
héra
۱۶ فروردين ۱۴:۲۳

فکر کنم صدام به اون بالا ها رسیده....

آخه حوصلم سر رفته بود 

دنبال فیک بودم😂

Agü§ť Ell

😂😂😂 بشین فیک بوخون گلوت رو خراب نکن😂😌
Maria
۱۶ فروردين ۱۴:۱۶

این فیک خیلی خوبه عالی منتظر ادامش هستم لطفا هر چه زودتر بذاریش 

نویسنده عالی❤❤

فایتینگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

حتما*0*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان