BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Magical Painting

wxls_7.png

✥FULL

نویسنده Golnaz Gh
کاپل تهجین . جینکوک ( فرند شیپ)
ژانر سوپر نچرال . جهان موازی . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 90

   

برشی از داستان:

نصف شب بود

توی اتاقم روی تختم دراز کشیده بودم و به سقف اتاق خیره شده بودم و به مشکلاتم و آینده م فکر میکردم .

نگاهم به تابلوهای نقاشیم افتاد و با فکر کردن به ارزوهام آهی کشیدم و نگاهی به نقاشی های خیالی از پسری که کشیده بودم انداختم کاش میشد تو یه دنیای دیگه زندگی کرد...

  

🌛💫🎨DOWNLOAD🎨💫🌜

    

 805_vpfe.png

۲۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
زهرا رخشانی مهر
۲۷ ارديبهشت ۱۵:۴۵

😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

خنده مکنی؟😔
Gaul JK❤
۲۶ بهمن ۱۷:۰۸

وایووووووو

چه خر تو خر شد 😂😂😂

آخرش که چیز شد از خواب بیدار شد دو دقیقه فکر کروم خدا کنه نزنه پایان فصل اول که خودمو جر میدم😂😂😂

قشنگ بود 😂😂

وای جز 

میدونی چیه من اول فکر میکردم زی زنه😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق بکش😂😂😂
Merey
۱۴ تیر ۰۵:۰۷

میگم اینجا نم کامنت دادم یا نع/:

قشنگه دگ مخم هنگ کرد تو توصیف واقعا|:

 از این تعداد هارت ها بفهمین چقد خوبه

🙂👋

سبز و زرد قشنگه مثل هوپی(:

سبز رنگ امید و زرد رنگ خورشید(:::

لایک هوپی سان شاین💚💛🤧:))))))))))

.............……........…………………………………..

💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛

وقتی میگم کامنتام تکه منظورم همینه دگ

اخه کی مث من اینقد کصخل بازی در میاره یه عالمه قلب میفرسته تا کمر ادمین ها بشکنه؟؟

جاست جادوگر میری😌😌👋

بااای❣️

RM. kiute.ARMY

نوکر جادوگر میری😂
خیلی خوجملن تشکرات فراوان*^*
미니
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۱۶

تو یه کلمه :عاشقشم

خیلی قشنگ بود 

عاشق اون تیکه ای شدم که جانگکوک گردن جین بوسید

مرسی💜

RM. kiute.ARMY

وای خدااااااااااااا چه رمانتیکککککککککککک:")
مرسی مینی جونم*^*
Golnaz Gh
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۲۴

راستی ادمین جون یه فیک بود چند ماه پیش من تو این سایت چندتا پارتشو خوندم دیگه پیداش نکردم فکر کنم اسمش آنابل بود . خیلی باحال بود فیکش . چی شد اون ؟ نویسنده ش دیگه ننوشت؟ من نتونستم ادامشو بخونم😭💔

RM. kiute.ARMY

نویسنده گفت بتونه فولشو میده:"(
Golnaz Gh
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۱۸

وای اره عالی شده خیلی قشنگه تم سایتتون😍👌💜

RM. kiute.ARMY

به قشنگی تو لاو*^*
Golnaz Gh
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۲۷

اول اینکه wow عجب تمی برای سایت گذاشتین😍🔥👌 دوم اینکه من فدای شما بشم که انقدر مهربونی و انرژی میدی چشم حتما بازم براتون می نویسم😍💋💜

RM. kiute.ARMY

خوشگله گلی جون؟*0*
ای قربونت برم ک:"))

ریدرا
Golnaz Gh
۱۵ ارديبهشت ۱۲:۴۰

و اینکه بله درسته کسی اینجا قصد توهین به کسی رو نداره . ما فقط داستان می نویسیم و اینجا به اشتراک میذاریمشون که بقیه ببینن و بخونن و نظر بدن و باهم در ارتباط باشیم 

RM. kiute.ARMY

ریدرا
Golnaz Gh
۱۵ ارديبهشت ۱۲:۳۷

سلااام . نه بابا من نه دعوا دارم و نه گفتم کسی بهم توهین کرده فقط توضیح دادم که ممکنه از اینجور شباهتا تو فیکا پیدا بشه و این دلیل نمیشه که من از فلان فیک کپی کرده باشم همین! من نه از فیکی الهام گرفتم و نه چیزی فقط تخیلات خودمو نوشتم 💔 برام مهم نیست هر کی هرچی میخواد بگه و اینکه گفتم که نمیخوام سوتفاهمی پیش بیاد💜

RM. kiute.ARMY

.
(Fatereh(mini
۱۵ ارديبهشت ۱۰:۲۴

گلی شی؟

 

 

میشه داستانای بیشتری بزاری؟آخه خیلی خوب مینویسی...

RM. kiute.ARMY

گلی
Vkook.Ronak
۱۲ ارديبهشت ۱۱:۴۳

یا بسم الله!الان دعوا میشه

چیزی نیست دوستان عزیز و گرامی اینجور مشکلات پیش می آید...

یه سوتفاهم ریزه که برطرف میشه..مطمئنم اون بنده خدا فسط توهین نداشته..به هر حال هر انسانی تو زندگیش اشتباهاتی میکنه دیگه...

 

ددی جان؟مونی جان؟

 

قسط ندارید که فیک ویکوک آپ کنید عزیزای دل؟من هر چی ویکوک بود خوندم..هم وانشات و هم فیکشن...دیگه تموم شده..هیچی ندالم که بخونم...هققققققققققققققققققققققققققققق

RM. kiute.ARMY

تا من هستم دعوا نمیشه لاو😂

فقط دعا کن زود تر خرداد و تیر و کنکور تموم شه:")
میرم واتپد برای کسب روزی حلال:")
(Fatereh(mini
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۳۷

وایییی کاش میشد ویس داد!!!!!!!

 

 

گلی جان درک میکنم..منم درباره اولین داستانی که آپ کردم..(why did you lie to me)خب خودم یه نظریه هایی تو ذهنم داشتم(چون یکم سنم کمه تخیلاتم خیلی کار میکنه...بیش از اندازه..)بعد وقتی یکی از داستانای تهجین رو خوندم..فهمیدم نویسنده از از همون روشی استفاده کرده که من میخواستم بنویسم..ولی به روی خودمون نیاوردیم..به هر حال من اصلا به این اعتقاد ندارم که کپی کرده نوشته بعضیارو..حالا آدمای بیشعور چرا ولی آدمای خوب نه..بعد من مثلا از فیکشن عشق یا نفرت الهام میگیرم..ولی حالا نمیام کپی کنم از داستانش..ولی از بس خوبه خب میخونم یه چیزایی میاد تو ذهنم همونارو مینویسم...بعد برای داستانم که حالا غم انگیزه از وانشات مونی الهام گرفتم..هر چند داستان مونی کاپلی بود ولی بازم چون زیبا و قشنگ نوشته بود الهام گرفتم ولی نیومدم حرفای اونو کپی کنم..چون همون اندازه ناراحت و غم انگیز نوشته بود که من لازم داشتم..و با خوندنش الهام گرفتم و نوشتم..(هر چند زیااد ننوشتم ولی خب در همون اندازه بازم کسی نمیتونه کپی کنه..چون اصلا داستان من عاشقانه نبود ولی داستان مونی عاشقانه بود..حالا من وسط داستان دوستانم نمیتونم بیام عاشقانه بنویسم چون هیج معنی نمیده...فقط الهام گرفتم...

 

 

 

 

نمیتونیم الکی تهمت بزنیم...کار خوبی هم نیست..سوتفاهم نشه قسط توهین نداشتم...

RM. kiute.ARMY

دقیقا باهات موافقم😂😂😂😂

گلی
Golnaz Gh
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۰۸

من الان رفتم این دوتا فیکی که اسمشونو گفتی رو سرچ کردم تو سایت . خب اینا هم سوپرنچرال و خون آشامی و... هستن . طبیعیه که اینجور داستانا یکم شبیه هم بشه این دلیل نمیشه که من از اونا کپی کرده باشم . اگه فلانی تو داستان من خون اشاما و شانسی تو داستان اون دوستمونم خون آشامه دلیل نمیشه که من از روی داستان اون نوشته باشم یا مثلا تو داستانای خون اشامی و گرگینه ای خیلی از اتفاقایی که ما می نویسیم تکراریه مثلا توشب تبدیل شدن به گرگ یا نیاز به خون پیدا کردن خون آشام این چیزا حتی توی فیلما هم هست هرچند که من توی داستانم زیاد سمت خون خوردن و تبدیل شدن و... نرفتم بیشتر چیزای دیگه ای رو به تصویر کشیدم کلا موضوع اصلیش چیز دیگه ای بود . حالا نمیدونم منظورت دقیقا از اینکه میگی دقیقا عین این دو فیک بوده چیه ولی من دارم صادقانه میگم من اصلا این دوتا فیک رو نخوندم قبلا هم فیک نوشتم توی همین سایته اونایی که خوندن میدونن کار من کپی نیست . در هر صورت من ادمی نیستم که بخوام خودمو ثابت کنم فقط این توضیحات رو دادم که یه وقت خدایی نکرده واسه کسی سوتفاهم نشه💜 

RM. kiute.ARMY

Golnaz Gh
۰۶ ارديبهشت ۰۹:۵۴

جالبه . ولی من اصلا این فیکایی که گفتی رو نخوندم که بخوام عین اونا بنویسم.

RM. kiute.ARMY

بعلع
J.K
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۰۷

خوب بود خوشم اومد ولی یک مشکل داشت که باعث شد ذوقم کم شه و مشکلش هم این بود که انگار فیک های frozen secret و black jungle و با هم ترکیب شده بودن و بعضی جاهاش درست عین اونا بود :/

RM. kiute.ARMY

عجب!
Jungkooki
۲۳ فروردين ۲۳:۴۴
قلبمممممم خسمیخسمسخسمسخسمسخسمسخسخ

RM. kiute.ARMY

امعطمفعینغفیمفبمعغالرمتارالظیظـثی
سما
۲۲ فروردين ۱۷:۱۵

اقا چه کلی میشه رفت وانشاتو خوند؟من تازه کارم

RM. kiute.ARMY

با زدن دکمه دانلود*^*
Mohabbese
۲۱ فروردين ۱۰:۲۷

هعی 🙂

RM. kiute.ARMY

هعیییی...
바란
۲۰ فروردين ۰۲:۱۴

 چطور وارد شم تا بخونم؟

RM. kiute.ARMY

لازم به ثبت نام نیست دانلود رو بزنی کافیه*^*
Golnaz Gh
۱۹ فروردين ۱۹:۵۰

بچه ها من یه عذرخواهی بکنم یه جای فیک متنارو اشتباه گذاشتم همونجا که میخوان برن مهمونی تو قلعه ی خون اشاما. ولی اگه بعدشو بخونید متوجه میشین بازم شرمنده که نویسنده انقدر گیج میزنه😢😢💜🙈

moon🌛 Child🌜


ریدرا
Golnaz Gh
۱۹ فروردين ۱۷:۵۲

راستی بچه این فیکم هم تهجینه هم جینوی یادم رفت بنویسم یعنی یه بار تهیونگ تاپه یه بار هم جین تاپه .

moon🌛 Child🌜

اها اوکی تنکس❤❤❤

ریدرا
Golnaz Gh
۱۹ فروردين ۱۷:۵۰

وای بچه هااا مرسییی خیلی دوق کردم وقتی نظراتتونو خوندم 😍💜 اممم خب درمورد ویکوک بهش فکر نکرده بودم تا حالا شاید اگه سرم خلوت شد ورژن ویکوکش رو هم نوشتم 

Agü§ť Ell

ریدرا
Gi jo
۱۸ فروردين ۲۳:۳۲

من نمیتونم پیداش کنم کجاست?

چجوری باید بیارمش?!

RM. kiute.ARMY

رو کلمه دانلود بزن جیگر جان*^*
(Fatereh(mini
۱۸ فروردين ۲۰:۲۴

ددی جون من از شما میپرسم شما از من؟🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅

 

 

 

 

 

بانی؟

Agü§ť Ell

بلی؟
sara
۱۸ فروردين ۱۳:۳۴

ای باباااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من به خودم قوووووووووول دادم جین وو با هیچکس جز نامجون هیچ گونه شیپی نزنمممممممم

 

چه کاریه آخه

مث اینه که بک وو با هر عهدی بجز چان شیپ بزنی

RM. kiute.ARMY

کنچانا سلیقه است دیگر😂
ی بدبخت فلک زده:/
۱۸ فروردين ۰۱:۲۹

Kiki do u love meee

are u riding

Say you’ll never ever leave

جیهووووپ:|

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂احسنت
Kim.yuon7
۱۷ فروردين ۱۴:۳۲

وااای ددی مونی هر اسمی ک داری فیک رو یااافتممممممم یاع یاع...

کومائــــووووو*-*

سارانگهه⁦♡⁩

RM. kiute.ARMY

مبارکهههههه هوراااااااااا*0*
☘Li^ ^li
۱۷ فروردين ۱۳:۳۰

خب ددی چجوری اکانت بسازم که بتونم وبشو دنبال کنم

تو خودت ساختی

RM. kiute.ARMY

با ایمیل باید واردش بشی..راحته!
(Fatereh(mini
۱۷ فروردين ۱۱:۴۵

یعسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

گلی نوشتش..وای لحظه شماری میکنم تا بخونمش

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااااااااااااا*0*
(Fatereh(mini
۱۷ فروردين ۱۱:۲۵

اسم نویسندش کیه؟

نگین اونیه که من فکر میکنم؟

RM. kiute.ARMY

کی؟
Kim.yuon7
۱۷ فروردين ۱۰:۳۶

یح سوال غیر مربوط ب این فیک..

مح ی فیک میخوندم تهجین بود ک ت فیک اومده بود جین و هوسوک رو هم کاپ کرده بود.

میگردم پیدا نمیکنممممم..اصا اب شده انگاررررر...

دستم ب شرتتون ن یعنی ب شلوارتون بهم بگید کوجاس...عرررر

خیلی حیاتی هس...ب جان من بستس....

#ب_من_بدبخت_فیک_گمشده_کمک_کنید.

#سپاس_گرازم..

😐😂💔

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

الان بهت میگم کجاس جیگر حرص نخور موهات میریزه😂😂😂
http://fazayihaa.blog.ir/post/838
Kookmin.v
۱۷ فروردين ۱۰:۰۴

این پوسترش عجب کراشه!!!!!

RM. kiute.ARMY

خعیلی:")))
yekta@exo-bts
۱۷ فروردين ۰۸:۰۰

حدس بزن کی اینجاست

یکتا کیوتیییییییییییییتتتتت  ددییییییی

نبودم چقدر سایت عوض شده

واااااووو

پروفایلت خییییلیییییییی کیوته

دلم برای اینجا تنگ شده بود

نبودم

هعی 

کاش به اون روزای اوج بر گردیم

 

RM. kiute.ARMY

یکککککککتاااااااااااااااااااااااااا*0*
ای جان عزیزدلم:"(((((
دلم تنگ شده بود:"(
Vkook Min_cute
۱۷ فروردين ۰۲:۱۳

میگم چند صفحه است

RM. kiute.ARMY

90
Elnaz KJP
۱۷ فروردين ۰۰:۳۴

سلامممم میشه ورژن تهکوک رو بنویسی لفطااااا

RM. kiute.ARMY

ای جان:")
ناشناس 🍀
۱۷ فروردين ۰۰:۰۲

تهجیننننننن

تهجیننننننن

عرررررررررتهجین 

هورااااااااااااااااااااااااا

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

RM. kiute.ARMY

ای جااااان برگولی خودم از این طرفا؟😂
تهههههههههههجیننننننننننن عرررررررررررررر
نعغغفطسهغفقسهفین
IC.7
۱۶ فروردين ۱۹:۵۵

پوسترششش

من نیم ساعته به در نگاه می کنم دریچه اه میکشه...

هعییییییی

نویسندهههههه فایتینگگگگگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

منم:")
T♡J
۱۶ فروردين ۱۹:۳۵

خون آشامی؟  گرگینه ای؟ اسمات؟

این خیلی خوبهههههه

پیش به سوی خواندن

Agü§ť Ell

خخعععللیییی
Army
۱۶ فروردين ۱۹:۲۹

این مینی فیک فیت خودمه تهجین و جینکوک فرند شیپ عااالیه💓

Agü§ť Ell

عالی اصن 🥺بچسبه به تنت🥺
Seokjin
۱۶ فروردين ۱۹:۲۸

اخ جاننن فیک جدید تهجین عالیه💓

Agü§ť Ell

یس🥺
Taejin raell💜
۱۶ فروردين ۱۹:۲۶

یس تهجیننن💜

Agü§ť Ell

یسس
SilverRose
۱۶ فروردين ۱۹:۲۲

جیکوک*=/

 

Agü§ť Ell

😂😂😂
SilverRose
۱۶ فروردين ۱۹:۲۲

من یه فیک جیکوب میخام•-•

#تنوع_دادن

 

Agü§ť Ell

منم دلم فیک ویتان میخاد😂😂😂😂😂
Vkook. Darya
۱۶ فروردين ۱۹:۱۹

این از اون فیکایی هست که هیچ وقت نمیتونم ازش بگذرم *_*

Agü§ť Ell

افکورس🥺
Hana Kim
۱۶ فروردين ۱۸:۳۲

ددی 

مونی 

فیک ترجمه شده قبول میکنید ؟؟

 

RM. kiute.ARMY

من برای ترجمه شده ها میمیرم:")
~saba~
۱۶ فروردين ۱۸:۲۶

سر پوستر عر زدم به معنای واقعی کلمه😭😭

میخوامششششششششششششش😭😭😭😭😭

کاشکی میتونستم دانلودش کنم😭

اها راستی ددییییییییی

دلم برات تنگولیده بود☺☺😚😚😚😚😚😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Agü§ť Ell

https://s17.picofile.com/file/8429732992/Screenshot_20210405_193511_YouTube.jpg
بیا هانی مون این پوستر خام فن فیکش نه برای خودت دانلودش کن🥺
sepideh
۱۶ فروردين ۱۶:۵۰

اصن پوسترش منو کشته ... تهجین هم ک نگممم ... خلاصه بسی خوبه فق حیف من خیلی سوپر نچرال ندوس که مهم نیس .... ارزش خوندش رو دارههه😄

Agü§ť Ell

بوخون بابا کی به کیه مهم اینه پوسترش خافانه😂😂😂🚶‍♀️
Kim.yuon7
۱۶ فروردين ۱۶:۳۸

ععععر تهجین...منو بخور...

اوم مگم جینوی چیع¿

Agü§ť Ell

والا اونجورکه من فهمیدم از سوالت کاپل جینوی اگه منظورته...  میشه تهیونگ و جین... همون تهجین انگار... ولی جین تاپه.. . البته طبق چیزی که از سوالت فهمیدم 😂😂🙄🌈
Hana Kim
۱۶ فروردين ۱۶:۱۰

عررررررررررررررررررررررررررر

 

ععرررررررررررررررر 

زحزهجزهجهزامرمزحازحهطعحیند

نویسندههههههه بوصصصصص بهتتتتت 

هققققققق 

بگید خواب نمیبینممممم 🤧🤧🤧

 

هققق من و عزائیل داریم پوستر رو نگا میکنیممم 

دست نویسنده طلا 

گشنگ بود 

RM. kiute.ARMY

نه بیداری😂😂😂

ای جان😂
Candy Queen 🌈🍭
۱۶ فروردين ۱۵:۱۲

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر غحغگحیا خغفدهدفهغوتوغخوخغدافدفافاوتففداوفا

عررر من برم کلیدای پنجره رو پیدا کنم خودمو از پنجره کنم پایین 😭😭😭😭😭😭😭

تهجیننننن

هنوز برام سواله چرا تاحالا ویکوک و تهجین و سوکجون ننوشتم؟ :|

عررررررررررررررررررر افالللافاقسساهتغدبَسخییتیتیتیتتیفهفههفففه

Agü§ť Ell

نندازی پایین که ناراحت میشم🥺

بنویس هانی من که خیلی سپ دوس😃👌

^^ Yui_vkook_tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۱۶ فروردين ۱۴:۳۵

ورژن دیگه هم میده نویسنده ؟؟؟؟؟؟؟ 

اگر آره تهکوک بنویسه 🥺🥺

Agü§ť Ell

نویسنده!
😎
۱۶ فروردين ۱۴:۳۴

ورژن ویکوک هم بنویس 

 

 

Agü§ť Ell

نویسنده
☘Li^ ^li
۱۶ فروردين ۱۴:۲۵

وب جیسوگ شی

 

بعد این داستانی که گداشتین یه قشمته؟

RM. kiute.ARMY

اهان اره اون فقط همون یه راهه

اری*^*
🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢
۱۶ فروردين ۱۴:۲۱

باش:)

اونو خوندمش:"..اون فول اسماته؟: """""

RM. kiute.ARMY

جون😂
اره همون😂😂
✨😐worldwide sakineh
۱۶ فروردين ۱۴:۱۶

جرررررررررر نزدیک تر😂😂

 

نثخملصثکمبوصثوکمبصوبموبکمیبویوبیمبنئثنبمئثبمثوئبثوبیوبی.بویبثکمبیمبوکمبثنثمبنصبکیسبوسیبسیبمئببیوبزو.وییمبثبکثبوثمبثئببکم

بای لایف")))))))))

Agü§ť Ell

😂😂😂😂
KIM Ronald
۱۶ فروردين ۱۴:۱۳

هعی..چق دیر رسیدم..

Agü§ť Ell

عب نداره مامانم
☘Li^ ^li
۱۶ فروردين ۱۴:۱۲

ددی چجوری تو وب حدید بی تی اس اکانت بسازم؟

 

این فقط یه قسمته؟

RM. kiute.ARMY

هان؟
کدوم وب؟
🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢
۱۶ فروردين ۱۴:۱۱

من هنور منتظر ی فیک جینوی ام:)😐

RM. kiute.ARMY

بیا باهم منتظر بمونیم:")
یه شات جینوی نوشتم خودم
✨😐worldwide sakineh
۱۶ فروردين ۱۴:۰۶

از کجا بفهمم کی اسماته:"

 

ددییییییی

اون فیکی که گفتی میخوای تیونگم بیاری توش

میگم گذاشتی یا نه؟

من از همه جا بی خبرم برا همین میگم:"

RM. kiute.ARMY

خو ضایع است دیگه میرن نزدیک و نزدیک تر😂😂

نه هنو نذاشتم البته رسیده به بخش ورود تیونگ😂
.✨ Ala
۱۶ فروردين ۱۴:۰۴

ایح -_-

RM. kiute.ARMY

دومم خوبه ها😂
✨😐worldwide sakineh
۱۶ فروردين ۱۴:۰۳

هق من جهان موازی میدوست

ولی هق اسمات

RM. kiute.ARMY

رد کن خو😂
.✨ Ala
۱۶ فروردين ۱۴:۰۲

من اینجا هیشکی نیستم...

ولی انقد فرست اینجا معروفه...

فرست شدم ._.؟

RM. kiute.ARMY

نه دوم😂
🖤Taraneh🖤 ..
۱۶ فروردين ۱۴:۰۱

ف؟

RM. kiute.ARMY

ی
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان