BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات last dance

o0xd_7.png

  

نویسنده βιттɛя βɛяяʏ
کاپل تهکوک
ژانر انگست. درام . رمنس . تراژدی . پایان باز
محدودیت سنی ندارد

  

برشی از داستان:

بلند شد...

دستان تهیونگ را کشید...نمیشد..این رقصِ اخر بود....

نباید خراب میشد...نباید نصفه رها میشد....

اما به نظر میرسید تهیونگ دیگر حتی نیروی نفس کشیدن هم ندارد... و نداشت!..

تمام قدرتش را صرف اشک نریختن کرده بود..

نباید اشک میریخت..نباید..

دیگر نخواند...

ادامه ی شعر باقی ماند...

زمان گذشت...

اهنگ به پایان رسید...

مرد بلند شد...

با چهره ای محزون...با چهره ای سرخورده..

هق هق های جانگکوک خانه را پر کرد...

تهیونگ بلند شد و جانگکوکِ عاشق زمین خورد...

 

⌛️🎼🖤DOWNLOAD🖤🎼⌛️

۳۲ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۰۳ تیر ۱۵:۴۵

صددرصد خوندن، فیک چیز جهانیه مگ میشه نخونده باشن ؟ 😂

فق امیدوارم اونایی ک من خوندمو نخونده باشن 😂💔

گاد احتمالا تصور قیافه جیمین و تهیونگ که دارن ی فیک امپرگ میخونن ک توش حاملن میتونه تا اخر عمر بخندونتم

جررررر من درموردشون یکم خوندم، کلا همه چیز با فیک خوندن واسه ادم عادی میشه 😂😂😂🤦🏻‍♀️

 

وای پارههههه دمپایی 😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عمراااااااااااااا😂 حتما ک خوندن😂
اون سم هایی ک تو واتپد هس تو هیچ جای دنیا نیس😂
جیمین تا ی مدت از بقیه سوژه میگیره😂
اره اینم حرفیه😂

والاع چیز دیگه ای به ذهنم خطور نکرد نمیدونم یادت میاد یا نه اما بچه بودم ی تبلیغ بود از دمپایی ها نیکتا😂 نوادگان کفش تنتاکن😂
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۰۲ تیر ۱۸:۱۸

جرررررر

 

وای پارهه

ولی ناموصا اگر این بدبختا فیکای مارو بخونن ب فاک میرن

اخرین فیکی ک خوندم تهیونگ یه لیتل بود داش به کوک میگف "تتنمه "

بعد اون تتنمه همون تشنمه بود :|

خب ودف  ؟ میدونم محض فانه ولی تهیونگ بدبخ اینو بخونه ک همونجا میره میخوابه زیر خاک 😐😂😂

RM. kiute.ARMY

بزار بخونن حال میده😂 هرچند من میدونم حداقل یبار خوندن😂 مخصوصا هوپ یا جیم😂
من هنوز با لیتل ها کنار نیومدم اما دارم دنبال لیتل میگردم ک باهاش دوس شم و درکشون کنم😂 ن ک درکشون نکنم میخوام خوب بشناسمشون😂

تهیونگ بار وبندیلش رو جمع میکنه با دمپایی میره تانزانیت پناهنده شه😂
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۰۲ تیر ۱۸:۱۴

تهشم اسید بپاچم روش قشن ب چوخ بره

 

جررررر

اره مثلا ایشالا در قالب مار همدیگه رو دیدن بعد فیس فیس کنان سلام کردن

بعد ایندفه کوک خیانت کنه با ی ماره دگ

تهیونگ بره خودشو بندازه جلو ی ادم ک بکشتش بعد ت زندگیه بعد که گُل میشن بی حسابن به سادگی با هم پژمرده میشن 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

یکم دیگه خیلی سایکو شد مادر همون راحت بمیره بسه😂

تنها پیشنهادی ک میتونم بهت کنم چایی نباته😂
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۰۲ تیر ۱۸:۱۱

دقیقااااا

بایدددد بمیرههههه

تازه من خیلی به ریدرا لطف کردم تهیونگه داستانو کشتم وگرنه اگر زنده میموند همه روانی میشدن

بیشتر از همه خودم 😂😭💔

لاقل الان شاید ی روز ت اون دنیا دیدن همو جررر

ددی لطف کردددددددددد

RM. kiute.ARMY

تکه تکه😂

خدا خیرت بده پس سایه ات کم نشه مشتی😂😂
شاید در زندگی بعدی:">
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۰۲ تیر ۱۸:۰۰

هعیییی

من ایده هایی ک ب ذهنم میاد خیلی یجورین

بعد طورین ک اگه سد نشه نمیشه یونو ؟

مثلا خیلی مسخرس که یه قاتل یهو عاشق طعمه ش شه و نکشتش :|

اگر این اتفاق بخواد بیفته باید ی فیک دو فصلی شه ک من واقعا توش افتضاحم

ترجیح میدم همین کوشولو موشولوهای ننه رو بنویسم تا بتونم تا اخرش تعادل احساسیو برقرار کنم

اگر فیک شه ممکنه یهو وسط نوشتن ذهنم بره سراغ یچیز دیگه یا حتی حسه ایده هه بپره و ریده شه بهش میدونی چ میگم ؟

چون چیزایی ک من مینویسم مودین، طوری نیسن که همینطور نشسته باشم به تصویر کشیده باشم

دقت کرده باشی پشتشون یه منظوری هست و همه ی اینا ممکنه ب خاطر ی اتفاق باشن

واسه همین ترجیح میدم توی وانشاتای کوتاه بنویسم و همین میشه ک سد میشه جر

اخه ادم معمولا توی ناراحتیه که توی اوج احساسیه خودشه

و منم توی ناراحتی ی داستان سد رو ب تصویر میکشم و همین جر

+واینگونه شد که روژینا دوساعت ورور کرد و ددی خمیازه کشان به دنبال راه فرار گشت

RM. kiute.ARMY

دقیقا باهات موافقم:|
باید بمیره نمیشه:|
نه ددی با اشتیاق همه اش رو خوند و سر تکون داد😂
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۰۲ تیر ۱۷:۴۹

جرررررررر

نگا نگا همه میگن سد ننویس عذاب وجدان گرفتم :")

از همین تریبون اعلام میکنم که من دیگه سد نمینویسممممممممممممممممم

*برداشتن برگه و به تصویر کشیدن کشته شدن تهیونگ توسط جئون

RM. kiute.ARMY

نه بنویس حسش ب همونه😂 درسته مخالف سدم اما همیشه زندگی خوب نیست پایان ها شیرین نیست
نه نکننن:">>>
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۰۲ تیر ۱۷:۳۱

جرر

 

نون حروم ؟ نوچ نوچ نوچ ددی از تو یکی توقع نداشم نون حروم ببری سر سفره زن و بچت 😔

RM. kiute.ARMY

کییییییی؟؟ من؟😂
نه بابا حبلال تر از شیر مادره چون با واسطه اس😂
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۰۱ تیر ۱۶:۱۲

عه ؟ برعکس من ملتو تا میخورن میزنم 😂😂

 

هیهیهیهیهیهیهی :>

 

جرررررر

قلب منم الان با کامنتاشون شرحه شرحه شده ت ک نمیدونی ددی :"))))

جررررر گنا دارننن تمتذهحاذلت جنس فیک نفروش بهشووون اذلعلعرلن

RM. kiute.ARMY

نکن گنا داره😂

:">

چرا مودونم:")
تفسافقفسایشثایقبا
بزار کاسبی کنم عه😂
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۳۱ خرداد ۱۹:۲۰

گااااد تیذثبتذقیابتیل

نه نزن منو گونا دارم 🥺

مرسی مرسی هق :"")

 

جرررررر

 

هوراااااااا پس میدم بتون در اینده :>

 

راسی ددی

ی دو یا سه شاتی میخ بنویسم

درمورد ی قاتله

ک از یکی خوشش میاد

ولی تهشم مجبور میشه بکشتش

ب نظرت دیگه زیادی دارم سد مینویسم ؟ :|

اخه نمت چیزای غیر احساسیو خوب ادا کنم

بعد اگ بخواد بکشتش یهو نکشه خیلی کلیشه و مضحک میشه :"

چیکار کنم ؟ ب نظرم ملت سد زیاد نمیدوستن نمد :"

RM. kiute.ARMY

من نمیزنم کسی رو نگران نباش سوییتی😂

اخ جووووووووووووووون:">

ملت سد نمیدوستن؟؟؟؟
الان یه ایل زیر پستت دارن خودشونو شرحه شرحه میکنن دختر:|
ببین تهش من سد اند رو نمینویسم😂 همه میخونن به امید پایان خوش یاح😂 بعد میخوره تو پرشون
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۳۱ خرداد ۱۹:۱۰

تاهالثبشهاسرباثب ددی تو میخوای منو بکشییییییییییییییییی ؟

میخوای منو بکشییییییییی ؟

من بت عن ترین نوشته ممکنم بدم انق ازش تعریف میکنی که از خجالت اب شم T-T

مرسیییییی نظر لطفته هققققققققق

 

جررر نه کاورش واقعا خوب نشد چون بار اولم بود کاور میزدم باید یکم مرتب تر میبود ول حوصه نداشم جرر

 

عهههه چ باخاااال

خوشمان امد جررر

نوشتی بالای چارده

خوده 14 نمیشه ینی ؟ ینی من نمت بدم ؟ 🥺

RM. kiute.ARMY

بمیری خودم میام میکشمت غلط میکنی بمیری:| دور از جون البته من تازه پیدات کردمT-T
عنننننننننن؟؟؟ میام میزنمتا بچه پروT-T
لطف نیس حقیقنه لعنتی:">

خوبه لاو باور کن:|
مهم کیفیته

چرا میشه لاو چهارده میشه😂
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۳۱ خرداد ۱۸:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ******

 

**********************************************

****** **** **

 

1- به روم نیار کاورش چق مضحکه

2- به روم نیار خودش چق فلجه

3- چرا زیر 14 نمیتونه فیک پارتی بده ؟ 🥺

RM. kiute.ARMY

توتی جونم:">
تو دیگه دست ب قلم نشو...
اییییییییییییییییییییییییننننننننننننننننننننننننن چییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددد لعنتییییییییییییییی؟؟؟ من شب چطورییییییییییییییی بخوابممممممممممم؟؟؟ با هر دیالوگش جوووووووووووووووون دادم نکننننننننننننننن قلبممممممممممممممم چرا قلمت انقدرررررررررررر خوبههههههههههههههههههه چراااااااااااااااااااااا لعنتییییییییییی چراااااااااااااااااااااااااا 
التطزبتفقشاثفشافثف
قبسفقشفثشثقشقثشقثش خادااااااااااااع نههههههههههههههههههههه محشررررررررررررر بودددددددددددددددددددددد

کاورشم عالیه اعصاب ندارم میام میزنمت:|

3- سن بالا تر مغز پخته تر و اطلاعات بیشتر هرچند سن عقلی مهمه اما این یکم بهمون اطمینان خاطر میده
کسی ک 14 سالشه سال بعد انتخاب رشته داره حداقل ی چس اختیارات ک داره😂 میدونه چطوری باید برنامه ریزی کنه تجربه داره
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۳۰ خرداد ۱۹:۰۸

یه وانشات اماده بدارم بیدم ؟ ":>

*وی دیگر پررو گشته

RM. kiute.ARMY

تو ندی کی بده؟T-T
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۲۹ خرداد ۲۳:۱۵

جرر 3>

عررررر پس پی دی افش میکنم میدم بهت

چند صفحه باشه اوکیه ؟

RM. kiute.ARMY

هر چند صفحه لاو*^* هر طور خودت راحتی
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۲۶ خرداد ۲۳:۱۲

یو ریممبر میییی نیبهینیپهبکب،زنر

عرررر عر عر عر عرررر 🥺❤❤

بسی عالیه ک عالی ایییییی

خبری نیست همش دارم کوتاه مینویسم قلمم قوی تر شه بیام ی فیک بدم بهتون :")

راسی..

مجموعه ای از نوشته های کوتاه ی صفه ای ک کاپل دارن بدم بهت مشکلی نداره بودنش ت وب ؟

اخه تاحالا همچین چیزی ندیده بودم

RM. kiute.ARMY

یعس:")))
وای نگو...خر ذوق شدم!!
عاعغسالیغعطاسیلنعغزلنیسیز
اره خوبه!
مثلا یه پی دی اف بشه و اسمش رو گذاشت دلنوشته یا دیالوگ
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚
۲۶ خرداد ۲۱:۲۹

سلام ددی D:

ریممبر می؟

دلم برات تنگیده بید گفتم بیام مزاحمت شم :>

خوب بیدی ؟

RM. kiute.ARMY

به به روژی مادر چ خبر😂
منم دلم تنگ شده بود مراحم من:">
بلی عالی ام*^*
IC.7 .A
۱۹ فروردين ۱۴:۲۴

اره لامصببببببببببببببببببب

خعلییییییییییییییییی مرگ بودددددددددددددددددددددد

بالواقع خودمو جررررررررررر دادم سرش

RM. kiute.ARMY

معلومه کاملا واضحه😂
IC.7 .A
۱۹ فروردين ۱۴:۱۷

بالاخره همت گماردم و اوپن اند خوندمممممممممم

روژینا اونی (میشه اینجوری صدات کنم؟)

این خعلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

منی ک از اوپن اند متنفرم عاشقش شدم

اصن انقد عالی بود جای هیچ حرفی رو باقی نمیزاره

هققققققق بیا بغلمممممممممم

ولی ناموسن برای کار اول خعلیییی خوب بود

با عمققق وجودم درکش کردم

احساساتو کامللللل تو وانشاتت جا داده بودی و خیلی خوب به ریدرا منتقل کردی

جا داره واقن تشکر کنم بابت نوشته به این قشنگی و تاثیر گزاری

فایتینگگگگگگگگگ

منو از الان یکی از فنای خودت بدون

RM. kiute.ARMY

دیدی چه مرگی یود:")
💞Sh.S TaeKook
۱۸ فروردين ۲۱:۳۹

روژیییی خوشبختمممم نفس جااانمممم

خوش اومدیییییی

منتظر کارای بعدیت هستممممم و شدیدا پشتتم😍😍😍💞💞💞🎈

RM. kiute.ARMY

نویسنده
βιттɛя βɛяяʏ
۱۸ فروردين ۱۳:۰۶

جیخ بغل /^^\

RM. kiute.ARMY

اومدممممممممم*0*
βιттɛя βɛяяʏ
۱۸ فروردين ۱۰:۴۶

اینکه بم میگی شبیه گنجم باعث میشه قدرت بغل کردنه ستاره ها توی اسمونو پیدا کنم..

 

💞Sh.S TaeKook@

 

روژینام بیب ^^

روژی..بیتر بری..هرجور دوست دارین صدام کنین D;

اوه گاد...من سعی کردم کلِ احساساتمو توی اون جملات بذارم و حالا ک بهت رسیدن خیلی حس خوبی میده ")

متاسفم ک اشکتو دراوردم...

 

درسته..همینطوری تصور کن..اینطوری قشنگ ترع ;]

خیلی خیلی ب من لطف داری بیب :)3>

کم کم این عذاب وجدانه داره دره قلبمو باز میکنه بیاد داخل TT

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم لعنتی*^*

💞Sh.S TaeKook@

 


💞Sh.S TaeKook
۱۸ فروردين ۰۸:۱۲

من نمیدونم نویسنده این فیک اسمش چیه ببخشید که با نام صدات نمیزنم...
«فقط و فقط نامه نوشت...به مقصد ناکجا اباد..برای جونگ کوک»
میدونی نویسنده عزیز
من سه ساله که بخاطر یسری اتفاقات با صدای بلند گریه نکردم
ساعت ۲:۰۵ صبحه و این جمله بالاخره صدای هق زدن منو دراورد:)
شاید باورش سخت باشه ولی چنان ارتباطی با این وانشات برقرار میکنم که نمیشه وصفش کرد!
انقدر خاص و خالصه که نمیدونم چی باید بگم
«هیچ وقت اونطوری که دوست داشتی صدات نکردم»
میدونی..درد داره:)
خیلی درد داره اصلا نمیدونم چطوری این درد رو تونستی بنویسی
«خسته شدم از شکوندت و بعد تصور کردنت تو رویاهام»
اینو یه نفر بهم گفته قبلا..
حس میکنم اگه یذره دیگه بخونم تا خود صبح فکر و خیال ولم نمیکنه..
.
.
.
میخوام تصور کنم که جونگ کوک به اندازه من عاشق بود
میخوام در نظر بگیرم که نامه رو باز کرد و بخشید و برگشت!
بی نهایت تاثیر گذار بود
فراموش نکن که باعث شدی بعد مدت ها با صدای بلند گریه کنم نویسنده عزیزم♥

RM. kiute.ARMY

اخ بمیرم که:")
Rokajaki
۱۷ فروردين ۱۹:۴۴

چرا نمیتونم دان کنم؟=::::(

نه اینو نه دو شاتی sunken روㅠㅠ

 

RM. kiute.ARMY

یو آپلود عن شد باز:")
Hhhh
۱۷ فروردين ۱۸:۲۵

وای ببین من یه وبتون مبخام بخونم مطمعنم نیشناسیش همون نقاشه ؟،!!

بعد هرجا نیبینم ک با سانسوره بدون سانسور ننیدونی کجااااس 😢😢😢😢😢😢😢

 

 

 

تورو خودااااااا ک. م. ک

راستی وبتونه ک اپ کردی بدا من باز نمیشههه

moon🌛 Child🌜

کدوم وبتونه اسمش چیه🤔
βιттɛя βɛяяʏ
۱۷ فروردين ۱۴:۲۳

شاید چون تا دوروز پیش جز دوستای نزدیکم کسی برای خوندن نوشته های ضعیفم نبود ؟

 

@نسیم

درست میگی...شاید یکم بیشتر توضیح لازم بود... گنگ تر از چیزی شده که میخواستم..

نظر لطفته ^^

منم امیدوارم :")

RM. kiute.ARMY

ای وای! تو مثل گنج تو خرابه ای!

نسیم
Kookmin.v
۱۷ فروردين ۱۰:۰۷

از پوسترش معلومه چ وانشات دلبریه:')

RM. kiute.ARMY

و مرگ:")
ی بدبخت فلک زده
۱۶ فروردين ۲۳:۲۶

عررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭🐇😭😭😭😭

گریم گرفتتتتتتتتتت

*روحیه ی لطیف*

من واقعا کسی ام که دو دیقه پیش شکنجه های قرون باستان رو نگاه کرد؟😐😳

RM. kiute.ARMY

حلما خواهرم فشار درس روت زیاده معلومه😂
=|
۱۶ فروردين ۱۹:۲۱

هیقق چقدر ویکوک چراااااااااا

هیققق

Agü§ť Ell

ههییقق
سارا
۱۶ فروردين ۱۸:۴۴

هپی اند؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اوپن اند
رونیا A.m 🐰
۱۶ فروردين ۱۶:۴۹

ای فاک 

فاککک فااااااک 

فااااااااااک به این شانس خوببببب 

جر تهکوک ...... چرا خدا انقد خوبی 🤤

خدایا شکررررر شکککککرررررر انگستتت

Agü§ť Ell

همه باهم!!خدارو شککرررر🌈😂
Saanaa
۱۶ فروردين ۱۶:۳۲

من چرا اینقد نظر میدم😐

Agü§ť Ell

بده مامانم بدی نظر دادن چیه؟ 🥺
Saanaa
۱۶ فروردين ۱۶:۳۱

*در خفا جان میدهد*

Agü§ť Ell

جان ندی که جان میدم🌈🥺
نسیم
۱۶ فروردين ۱۵:۰۴

نمیتونم درک کنم توی سر نویسنده چی میگزشته ..قلمش عالی بود ولی نتونستم با روند داستانش ارتباط روحی برقرار کنم..شاید چون دلیل جداییشون رو نمیدونستم

اما قلمش عالیه..امیدوارم کارای بزرگتری ازت ببینم نویسنده عزیز

Agü§ť Ell

نویسنده
pari87 87
۱۶ فروردين ۱۵:۰۱

با اینکه دلم میخواد بخونم ولی دوس داشتم نامجین بود نمد چرا😂🤣

هرچی فیک نامجین تو وب بود خوندم😂😭

Agü§ť Ell

عوووو فایتینگ ایشالا بازم نام جین میدن 😃
βιттɛя βɛяяʏ
۱۶ فروردين ۱۴:۵۶

خدایه من...چیکار کردم ک لایق اینم ؟

هنوزم غیرقابل باوره برام...

RM. kiute.ARMY

چرا بور نمیکنی قلم طلا؟
^^ Yui_vkook_tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۱۶ فروردين ۱۴:۴۲

نویسنده 🥺😭

کلشو با گریه خوندم😭😭😭😭😭😭 جدی گریه کردممممم😭😭😭😭😭مرسی بعد از چند اشکمو در آوردی :) نیاز داشتم بعد از ۱ روز گریه کنم :!) 

Agü§ť Ell

نویسنده
^^ Yui_vkook_tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۱۶ فروردين ۱۴:۳۴

فهرست لایک 😁😁😁

Agü§ť Ell

جونز😌😂
KIM Ronald
۱۶ فروردين ۱۴:۱۵

هَعی روزگارر 

Agü§ť Ell

هعی😂
KIM Ronald
۱۶ فروردين ۱۴:۱۱

ای تف ب ای شانس نمصن 3 دقیقه زودتر میرسیدم چ میشد؟!- عرر

RM. kiute.ARMY

یک لحظه غفلت..یه عمر پشیمانی
H.M
۱۶ فروردين ۱۴:۰۸

F?امیدی ندارم....

 

RM. kiute.ARMY

اره!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان