BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات I belong to you

(دارای ورژن های مختلف) 

  

نویسنده Jimin lover . ARMY baby
کاپل ویمین . یونکوک (دارای ورژن های دیگر)
ژانر اسمات . رمنس
محدودیت سنی 16+

  

تیزر وانشات

🎧🎼Download🎼🎧

  

ورژن اصلی

🔥🍂Download🍂🔥

  

ورژن ویکوک و یونمین

🔥🍂Download🍂🔥

  

ورژن کوکمین و نامجین

🔥🍂Download🍂🔥

۳۶ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mahshid
۲۶ ارديبهشت ۱۳:۴۰

سلام ددی

این فیکشن عالی بود، مخصوصا قسمت آخرش که دوست شدن خیلی خنده دار بود، یعنی عاشق سرعت عملشون شدم، یجوری حرف میزدن انگار ده ساله دوست صمیمین😂😂😂

ددی، یه سوال، اسم آهنگ تیزرش چیه؟

بخدا دارم دیوونه میشم، هر چی میگردم نمیتونم پیدا کنم اسمشو

توروخودا اسمشو بپرس، پلیییییز🥲🥲😘

از نویسنده هم تشکر کن

تنکیو ددی، ماچ به سر و کلت😘😘

باییییی🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

سلووووم*^*
از سری آپشن های این وانشات😂
جونم؟

https://behmelody.in/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-jony-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-this-is-jony/

بیا عزیزدلمT^T آهنگ دومیه از لیست، bahh tee

اوه حتماااااT^T موووچ متقابلللل!
Merey
۰۶ شهریور ۲۳:۱۰

ای بقیه ریدراااااا

شاهد باشین من کامنت دادممممم

 

 

 

🧐😑❤️❤️❤️❤️❤️❤️😐👌🌟

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااا😂
윤기^^
۲۶ فروردين ۰۰:۱۶

چه جوری میشه ثیت نام کرد اینجا فیک آپ کنی؟؟؟

ممنون میشم بگی

RM. kiute.ARMY

پست اول سایت مراجعه بشه جیگرم*^*
Peerless
۲۵ فروردين ۲۲:۰۳

کیوتی راجع به انلاین بودن امتحانا گفتی‌..باید بگم با روزی سیصد نفر کشته کسی از جونش سیر نشده بره مدرسه چه معلما چه دانش اموزا والا :/ 

نمیدونم در جریانی یا نه الان ترند اول کارزار همین موضوع حضوری نشدن امتحانات هست که بخاطر اینکه اکثریت مردم شرکت کردن جز پیگیری های مهم کارزار هستش و مسئولان هم به کارزار توجه میکنن برای مثال پارسال وزارتخانه  از حضوری شدن امتحانات نهم  بخاطر تعداد بالای امضا های کارزار صرف نظر کرد و....

https://www.karzar.net/khordad-exams

این لینک کارزار هست اگه خواستی یه سر بزن و اگه تونستی نشر بده ...تعداد افراد هم خیلییی زیاده ...

و اینکه ممنون بابت حرفات بیب( به ابهت بر باد رفته ی ددیتون توجه نکنین😂😂). واقعا تاثیر گذار بودن....❤️💜💕:) خداحافظ تا اینده ای نزدیک🌺

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اره دیشب شنیدم برگام ریخت:|
امضا کردم:"))))))
همه هم تهرانی ماشالله😂😂
من حرمت دارم نه لذت😂😂
بای لاو*^*
parmidaw_sh
۲۵ فروردين ۲۰:۰۱

حجت الاسلام خانم ددی بنده به عنوان مسلمون یه سوال دارم 

اگر روزه نباشیم ولی بازم در این ماه مبارک اسمات بخونیم گناه محسوب میشه یا خداوند خودش از سر تقصیراتمون میگذره؟😂

moon🌛 Child🌜

حجت الاسلام مونی و ددی تایید میکنن بله گناه حساب میشود ای بندگان بگریزیذ😂👌
Black Rainbow
۲۵ فروردين ۱۶:۳۵

هلووو

من فقط اومدم بگم فیک سلول شماره سیزده کوووووو؟😭😭😭😭😭😭😭😭

قبلا داشتمش حذف شد الان دوباره موخوامممم😭😭😭😭😭😭😭😭

 

اوکی بای😐

moon🌛 Child🌜

برش داشتیم عزیزم🤧🤧🤧💔💔
Lolo 😐😂
۲۵ فروردين ۱۶:۰۸

فااااک فیک چ ربطی به روزه داره خا 😐😹

نمصن باطل میشه؟ 

عرررر://

RM. kiute.ARMY

بله میشه😂 اخه تو داری یه لواط میخونی😂
لواط هم گناه کبیره 😂
م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
۲۵ فروردين ۱۶:۰۵

موافقم😂😂

امروز ک روزه بودم حس میکنم منحرف تر شدم:|

این کامنتا هم بخون/:

Hyeon ri 

#نارسیس

خداوند در های رحمتش را به رویت بگشاید فرزندم✋

 

مانی یاد بگیر بچه نصف توعه شعورش دوبرابر توعه -_-

 

 

م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... 

#هیون ری(درجواب اونی ک گفتی خداوند درهای رحمت را برایت بگشاید)

بغیر در رحمت خدا،در کون یه بنده خدایی هم بگشا:|

___________________

جر:|

من تازه 22 خرداد میرم تو 11 سالگی/=

:|

RM. kiute.ARMY

واااااااااااایییییییی یاااااااا بسم الله چقدر مکنههههههههه اییییییییی:|||||
😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
۲۵ فروردين ۱۵:۵۷

😂😂😂😂

فیک لامصب یه طوریه ک ادم نمیتونه ازش دل بکنه😂

اصن سرات مستقیم رو برمون کج میکنه😂

RM. kiute.ARMY

علاوه بر کج کردن ابیاریش هم میکنه😂
م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
۲۵ فروردين ۱۵:۵۱

برا من جالب ترش این بود ک گف بعد افطار میخونم بقیشو😂😂

RM. kiute.ARMY

جذابیت داستان اصلا خفن😂😂😂😂
م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
۲۵ فروردين ۱۵:۲۹

جر

امروز یه اتفاق ریدمان افتاد:|

داشتم با دخترم حرف میزدم

اونم روزه بود

و دوتامون دشاتیم ع سر گشنگی عر میزدیم/:

حالا این کامنتا رو بخون:|

۲۵ فروردین ۰۰، ۱۴:۲۱ در •𝙺𝚙𝚘𝚙 𝙳𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚃𝚞𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊𝚕• مطلب اعتراف می کنم😐✌

 armyyyyyyyy.blog.ir

  2.183.25.111

نه من پارسال هم گرفتم

برام عادیه=|(واقن:|؟)

عرررررررر بخلللللللللللللللل

 پاسخ توسط ☘Li^ ^li در ۲۵ فروردین ۰۰، ۱۴:۲۲

😂😂😂

داری خودتو اماده می کنی دیگه طبیعیه

اپا دارم فیک می خونم یه جوریه فقط😐💔

 

بخلت چه نرمه اپااااا❤❤

 

۲۵ فروردین ۰۰، ۱۴:۲۳ در •𝙺𝚙𝚘𝚙 𝙳𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚃𝚞𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊𝚕• مطلب اعتراف می کنم😐✌

 armyyyyyyyy.blog.ir

  2.183.25.111

عسلم مگه تو روزه نبودی:|؟

چرا فیک میخونی خو:|؟

باطل میشه فرزندم:|

 پاسخ توسط ☘Li^ ^li در ۲۵ فروردین ۰۰، ۱۴:۲۴

عه باطله یعنی😐💔

خاک بهم 

دیگه نمی خونم بعده افطار می خونم😂😂😂

 

ولی خیلی سخته هیچی نخوری😐🍀

___________________________________________

روزس مصن:|جررررررر

RM. kiute.ARMY

واییییییییی جرررررررررررررررررررر روزه فشار اورده ناجوووووووور معلومه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Elnaz KJP
۲۵ فروردين ۱۵:۱۷

هرچی تهکوک باشه خوبه میخونمش..فقط تهکوک باشهههههه

RM. kiute.ARMY

جررررر😂😂😂😂
=|(تهیونگ پوکرم جررر)
۲۵ فروردين ۱۱:۱۱

های هیونگ

باورت نمیشه اگه بگم الان سایت درست شده و فیلترام خراب :||||

خدایی این چه زندگیه ... هعییی...

امتحانمو ریدم هیققق

RM. kiute.ARMY

ریدن ک حق مسلم ماست:")
ای بابا😂
💞Jeon jimin💞
۲۵ فروردين ۱۰:۴۸

Jimin lover . Army baby

نمدونم بخونم یا نع هققق ಥ _ ಥ

چون من ب هرحال روزه نمیگیرم :|

ولی میترسم خداوندگار مرا بیشتر در این گناه غرق کند :|...

RM. kiute.ARMY

Jimin lover . Army baby
Princess of darkness
۲۵ فروردين ۰۸:۳۶

اهم نویسنده وانشاتت خیلیییییی خوب بود عاشق کاپلاشم با اینکه کوکوی شیپرم ولی ویمین یچی دیگست اصلا منتظر کارای بعدیت هستن

Agü§ť Ell

نویسنده
م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
۲۵ فروردين ۰۸:۱۴

ماه رمضان بر ما،بندگان پاک فیک اسمات خون مبارک باد:)😂

RM. kiute.ARMY

سایه مارو خدا از سر اسلام کم نکنه😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۲۲:۱۷

اهوم اولین کارمه ددی وایییییییییی یعنی خدایی خوب بود؟؟؟ 

البته یه فیک هم قبلا نوشته بودم چهارصد صفحه بود ولی خوب هیچوقت هیچ جا اپ 

نکردم خودمم نمد چرا ⁦:-\⁩

عاااممم تو اعلام نگارشی مشکل دارم ولی حتما از این به بعد راعایتش میکونمممممممم ⁦(^^)⁩

ملشی نظرت لو دفتی و خوندی ددی ژون ⁦>.<⁩

RM. kiute.ARMY

اره خوب بود فدات شم عالی بود*0*
چراااااااااااااااااا:||||||||
افرین جیگر*^*
فداتم:")
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۲۲:۰۲

عاااا راستی ددی چرا بانی انقد کم پیداس دلم واسش تنگولیده ⁦(TT)⁩

Agü§ť Ell

ببخشید سوییتی بانی یکم سرش شلوغ بود ...🙈🥲
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۲۲:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***************************************************/ ددی اینم لینک کاپل کوکمین و نامجین زودی بزارششششش بوش لوی لپ هاتتتتتتت ⁦(^^)⁩💜

Agü§ť Ell

مرسی عزیز دلم
Peerless
۲۴ فروردين ۲۱:۵۴

سلام کیوتی چطوری:)

میدونی دو سال شده که اینجا پلاسم:| هعی زود گذشت راستی خواستم بهت بگم زیاد ناراحت نباش امتحانا نهم دوازدهم احتمال سی به هفتاد حضوریه بشین خونه تخمه بگیر بخور😂💔

بعد هم بیا کمکم کن بدوو با کله باید بیای ( در تاریخ بشریت پررو تر از من دیدی 😂😂)

من درسا خودم رو خوندم یعنی باهاشون اوکی هستم ولی بحث نمونه دولتی و تیزهوشان جداست و من تا الان چیزی نخوندم براش:/ نمونه دولتی خیلی اسون تر از تیزهوشانه ولی من به کم راضی نیستم و میخوام تیزهوشان قبول بشم...شصت روز اینده رو میخوام بشینم بخونم بنظرت قبول میشم!؟

مشکلی که دارم اینه که زیاد کار های متفرقه میکنم زیاد هم اهنگ گوش میدم باید حتما کمش کنم ولی اگر از صبح زود که بلند میشم اینکارو نکنم کل روز رو هدر میدم دیگه نمیام سایت ولی مدیونی در نبودم فیکی رو که قرار میدی پاک کنی 😂بعد دوماه همه رو باید بخونم ولی اراده ندارم بتونم اینکارو بکنم خیلی خوب میشه ( از عید تا الان میخوام اینکارو بکنم😐) چه کنم !؟ 

هعییی موفق باشی کیوتی بعد اینکه اومدم حتما بهت میگم چی شد ولی وااااای به حالت منو فراموش کرده باشی🤦🏼‍♀️😶

RM. kiute.ARMY

سلامممممم بر دلبر جاااااااان چ خبر؟😂😂
یعنی ممکنه انلاین باشیم؟:"
چرا که نه؟ همیشه بحث خوندن نیست خواستنه!!!
باشه پاک نمیکنم😂😂😂ببین خواستن توانستنه تو اگه بخوای میتونی! برنامه ریزی درست کمکت میکنه

عمرا فراموشت کنم:")

parmidaw_sh
۲۴ فروردين ۲۱:۴۲

نویسنده من یونمین نمیخونم:/ 

این همه کاپل داریم باید دست رو یونمین بزاری؟😂

Agü§ť Ell

بنده خدا شصتا ورژن نوشت😂😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۲۱:۲۸

IC.7 .A با ورژن ویکوک و یونمین هم اپ کردم لاولی ژونممممم ⁦(^^)⁩

 

RM. kiute.ARMY

IC.7 .A
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۲۱:۲۷

💞Jeon jimin💞  خخخخخخخ یعنی واقعا نموخوای بخونی ؟ 😐😂

من که نموتونممممممم هیقققققق ⁦:'(⁩

RM. kiute.ARMY

راستی جیمینا*^* شاتتو خوندم واقعا عالیه!!! اولین کارته؟؟؟ مطمئنی؟؟؟لامصب عالیه بخدا:| فقط یادت باشه سری بعد علائم نگارشی مثل ویرگول . و نقطه رو رعایت کنی لاو*^*

💞Jeon jimin💞
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۲۱:۲۴

ارع بودید چه جورم ......... خخخخخخخخ من که با خدا منطقی حرف زدم گفتم 

ببین خدا من یه نویسنده م و باید اسمات بنویسم درکم کن خخخخخخ 😐😂

RM. kiute.ARMY

دم و تو خدا گرم😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۲۱:۲۲

parmidaw_sh هوم منم خعلی دوسسسس یه وانشات جدید نوشتم ویکوک ولی با ورژن یونمین 

هم اپ میکونم بلاتوننننننن خوبههه؟ ⁦(^^)⁩

RM. kiute.ARMY

parmidaw_sh 
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۲۱:۲۱

خطاب به 😎 : خخخخخخخخخخ صدام میاد ... ارع ارع صدای تو میادددد 😐😂

RM. kiute.ARMY

 😎
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۲۱:۱۸

وات د فاااااکککککک چرا همه مسلمون شدید یهویی 😐😂 

باورم نمیشه اخه چرا اسمات نخونیممممممم😐

RM. kiute.ARMY

بودیمااا😂😂😂
IC.7 .A
۲۴ فروردين ۲۰:۰۵

عهههههههه

من خوندم ولی یادم رفت نظر بدم

خب بیبی شی

(چ کیوت شد)

من اونموقع ک خوندم فقط ویمین ورژنش بود

و من ویمینو فقط به عنوان فرندشیپ قبول دارم حقیقتن

ولی اینو خعلی دوس داشیدم

یونمین پللیززززززز 😍🤩

RM. kiute.ARMY

جوووووووووووووووووووون:")
منم سر افطار دلم یونمین خواست:|
💞Jeon jimin💞
۲۴ فروردين ۲۰:۰۲

Jimin lover . Army baby

هوممم باوشع بیبییی^^

اما بیبی جون فردا ماه رمضونع من میترسم بخونم لنتی تو میگی فول اسماتتتتಥ _ ಥ

ینی چطور من نباید تا یک ماااااه فیک اسمات بخونم دیگ وضعیت از این بدتر نمیشع هقققಥ‿ಥ⁩

RM. kiute.ARMY

Jimin lover . Army baby
=|(تهیونگ پوکرم جررر)
۲۴ فروردين ۱۹:۳۴

هعیی هیونگ در کنج تنهایی ام نشسته و آه می کشم

" آااااااه

چرا واقعا

حالا سایت شما خراب شده فیلترای من درست شده😂😐

فاک لایف واقعن😐😑

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ😂
رابطه مستقیم باهم دارن😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۱۸:۴۶

Bani _army ملشییییی لاولی ⁦(^^)⁩💜

خخخخخخ وقتی مینوشتم میخواستم بگم از درد بیهوش شد تا اون حد خدایی منم جای جیمین بودم ( حدم نیست البته ) اونطوری شق میکردم 😐😂 

هرشب کمه اونجوری که من نوشتم روزی سه بار یا شایدم بیشتر نیاز پیدا میکنن 😐😂

قلبون پشلم بلم اون ددی جیمیناسسسسسس فلشته ی زیبایی ها عررررررررر خودااااااا ⁦>.<⁩

 

 

RM. kiute.ARMY

Bani _army
Bani _army
۲۴ فروردين ۱۶:۲۸

نویسنده جون فایتینگ‌ لاولی

کارتو دوست داشتم 

کوکمین چنگنه کیوت بودن😍🤩

این دیک جیمین چه بی جنبست فقط با صدای ته تا مرز مرگ شق کرد😂😂😂

با این حساب اونا هر شب رابطه دارن😈😈😈

جررر جیمین کلا خجالت رو کنار گذاشت😂😂😂

صورتش سرخ میشد اما حرفاشو بی پرده میزد😂😂😂

فایتینگ❤

 

ددی وانشات s*x model ورژن جدید دادم اما کلا حذف شده 😐

نمبینمش😢

چرااا؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

بانی میشه ی بار دیگه لینک وانشات جدیدتو بدی؟؟
چون علامت سوال داشتی تو اسمش یواپلود حذفش کرده:////

parmidaw_sh
۲۴ فروردين ۱۶:۰۲

فقط نویسنده اولش مشخص کن اسمات داره یا نه که خدایی نکرده قبل از افطار چشمامون به گناه آلوده نشه🧕تسبیحم و کی برداشته؟؟

RM. kiute.ARMY

بیا بریم خونه سکینه خانم روضه😂
parmidaw_sh
۲۴ فروردين ۱۵:۵۹

نویسنده ناموسا یه وانشات ویمین دیگه بدع🚶‍♀️اصن من ویمین و خیلی دوس لنتی انگار برا هم ساخته شدن😪

RM. kiute.ARMY

اخ اخ:")
اهنگ چینگو پلی شد
شوگولییی
۲۴ فروردين ۱۵:۲۸

ددی من توی نظرات فیکی که میخام آپ کنم و بفرستم میزاری؟

 

RM. kiute.ARMY

فیک فول؟*^*
😎
۲۴ فروردين ۱۵:۲۶

اهان راستی داشتم نظرات رو میخوندم یکی بود به اسم دیو ث اعظم فکر کنم نه تنها رو اسمش بلکه رو خودشم کراش زدم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

جررررررررررر😂😂😂پرا من یادم نمیاد؟😂
😎
۲۴ فروردين ۱۵:۲۱

خطاب به:بیبی نویسندهه

مرسی

چرا حس میکنم شبیه پلیسا داریم بیسیم میزنیم😂😂😂

 از 😎به بیبی ،بیبی صدامو داری؟

RM. kiute.ARMY

بیبی نویسندهه
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۱۵:۲۰

وایییییییییی ددی ددییییی ددیییییییی میگم از ادمین ها یا خودت وانشات منو خوندید 

اخخخخخخ نمیدونم قلمم چطوره ⁦:'(⁩

RM. kiute.ARMY

من که نخوندم اما امشب دان کنم بعد افطار بخونم...جون!
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۱۵:۱۴

💞Jeon jimin💞 ملشی قشنگممممم کار بعدیم کاپل ویکوکه و اونم فول اسماته که 

امشب میفرستمممممم ⁦(^^)⁩💜

RM. kiute.ARMY

💞Jeon jimin💞
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۱۵:۱۱

خطاب به 😎 :

عااااامممممم من خودمم فیک میخونم  و این موضوع رو به خوبی درک میکنم که چقدر بده واسه همین زودی نوشتمممممم ( مدیون باشید اگه فک کنید از خودم تعریف کردم خخخخخخ 😐😂) امیدوارم دوسش داشته باشی لاولی  ⁦(^^)⁩

RM. kiute.ARMY

😎
Jimin lover . ARMY baby
۲۴ فروردين ۱۵:۰۶

Rooni.A.m Namkookv : ) خواهش میکونممممم رونی ژون ملشی که خونیدیش ⁦(^^)⁩

RM. kiute.ARMY

Rooni.A.m Namkookv : ) 
💞Jeon jimin💞
۲۴ فروردين ۱۰:۳۰

Jimim lover. army baby

بازم منتظر کارای بعدیت هستم نویسنده جونی فایتینگگگگ😘😘😘

ما اصن ب فنا رفتگان 2021 ایم...😂😂😐

 

RM. kiute.ARMY

Jimim lover. army baby


😎
۲۴ فروردين ۰۸:۱۹

واااااااااایییییییییی بالاخره ورژن ویکوکشم رسید 

خطاب به :بیبی نویسنده 

اهم اهم خیلی لاااااااااااو باورم نمیشه انقد زود نوشتی 😘😘😘

اولین نویسنده ای که زجر کشمون نمیکنه😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اره دیگه در کل هوای این جور نویسنده هارو داشته باشید😂😂😂😂
Mitsuha Teakook
۲۳ فروردين ۲۲:۰۲

ورژن وی کوک و یونمین عرررر برویم 🧡💛❤

راستی اون قضیه اسماتون تو ماه رمضون کمرمو شکست ینی نمیشه خوند وای 💔😭

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم اما شما بزار بعد افطار بخون خیلی هم حال میده😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۲۰:۵۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مونی ، ددی ، بانی نمد هر کدوم تون ورژن ویکوک و یونمین رو اپ کردم لاولی های خودم لطفا 

زودتر قرارش بدید بوشششششششش ⁦(^^)⁩

******************************************************

RM. kiute.ARMY

حتما عسلم خسته نباشی*^*
=|(تهیونگ پوکرم جررر)
۲۳ فروردين ۲۰:۴۳

هیونگ تو آی پی منو بلاک کردی؟؟

دیع نمت پیام بدم:/

RM. kiute.ARMY

نه:|
بیان دوروزه گوه سگ شده
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۳ فروردين ۱۹:۴۴

جووون تیزرش خیلی...... مرگ بود

خودشو که اصن نگمممممممم .... *0* 

میمیرم خوبه هااا😅

واو.......... 💜

جیمینی لاو فایتینگ 💜💜💜💜

 

ددی اگه با یه اکانت دیگه با پروف گربه وارد شدم اونم خودمم .... گفتم بدونی 😶

 

RM. kiute.ARMY

فایتیییییییییییینگ*0*

آی پیتو حفظ کردم😂
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۳۲

رونیا A.m 🐰 جیمین عشق نویشنده س هقققققق نویشنده بلاش بمیره ⁦:^)⁩💜

 

 

 

RM. kiute.ARMY

رونیا
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۲۹

purplebunny Ell قربون چشمای بانی ژون ⁦(^^)⁩💜

 

راستی بانی دوس داشتی فیک هام رو بخونی اینو خوندی ؟ خوب بود ؟ 

 

 

 

 

Agü§ť Ell

عایگو مگه میشه نتونم خوندم کلی ام کیف کردم
کامنتم گذاشتم🤭
 
*بانی میدوعه و محکم بغلت میکنه:>
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۲۵

(Fatereh(mini هققققق اهوم خعلی ویمین میدوسم شیپ شون یعنی خوده مرگ ⁦:^)⁩💜

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

(Fatereh(mini 
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۲۳

nooshi حتما عقجولی ⁦(^^)⁩💜

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نوشی
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۲۱

💞Jeon jimin💞 ملشی هانی خوشحالم که دوسش داشتی⁦(^^)⁩💜

 یسسسسس تیزر رو که درست کردم یه چند بار خودم به فنا رفتم خخخخخخ  😐😂

 

 

RM. kiute.ARMY

💞Jeon jimin💞
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۱۸

خطاب به : 😎 

خواهش متونمممم لاو خوشحالم که دوسش داشتی و عااااامممممم منم عاشق ویکوک و 

یونمین هستم ولی عام گفتم که هم به تنوع بشه و هم خودم شخصاً ویمین شیپرم ولی 

چشم لاولی حتما با ورژن های دیگه هم اپ میکونمممم ⁦(^^)⁩💜

 

 

 

RM. kiute.ARMY

😎
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۱۴

vimin shiper خواهش میتونمممم لاو جیمین عشقههههههه نفسهههههه زندگیهههههه 

جررررررررر پسر کیوت مونننننننن ⁦(^^)⁩💜

 

 

RM. kiute.ARMY

ویمین شیپر
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۱۲

parmidaw_sh ملشی منم به تو واسه انتخاب این وانشات افتخار متونمممم ⁦(^^)⁩💜

RM. kiute.ARMY

پارمیدا
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۱۰

ته تغاری ددی VkookMin_cute ملشی لاو خوشحالم دوسش داشتی ⁦(^^)⁩💜

RM. kiute.ARMY

ته تغاری ددی VkookMin_cute
Blera B.H
۲۳ فروردين ۱۴:۱۰

عاخ گفتی دد، عاخ گفتی🤧🤧🤧🤧

انق دلم میخواد یجا جم شیم باهم چرت بگیم بخندیم😭😭💜💜

RM. kiute.ARMY

به یاد اون روز دو دقه سکوت:")
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۰۸

ناشناس چشم لاو هروقت تونستم با ورژن های مختلف اپ میکنم براتون⁦(^^)⁩💜

RM. kiute.ARMY

ناشناس
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۱۴:۰۷

parmidaw_sh مشی فدات شم بوش رو لپات که چشمای قشنگت رو صرف خوندنش 

موکنی ⁦(^^)⁩

RM. kiute.ARMY

پارمیدا
nooshi ‌‌‌
۲۳ فروردين ۱۲:۰۲

نویسنده اخر داستان گفتی به کامنت ها جواب میدی!

خب همین جا من ازت یک درخواستی دارم! نمیشه یه وانشات یا فن فیک یا مینی فن فیک کوکمین بنویسی؟ 

میشه یدونه نامجین هم بنویسی که سد اند نباشه؟ 

میشه کوکمین رو ماورالطبیعی بنویسی؟ 

نامحین هم امگاورس بنویسی هم جالب میشه!(نامجین همیشه و در همه حالت جالبه!)

RM. kiute.ARMY

اوف چه سلیقه ای:")))
💞Jeon jimin💞
۲۳ فروردين ۱۱:۴۶

عررررررررر خیلی عالیییی بووووووددد😍😍😍😍😍😍تیزر وانشاتم ک اصن مررررگ بود مرسییییی نویسنده 😘مرسییی مونی^^ 😘

RM. kiute.ARMY

فدایت لاولی*^*
😎
۲۳ فروردين ۱۱:۴۳

نویسنده جون،خیلی خالصانه راستش وانشاتتو خیلی میدوس ولی کاپلارو اشتب زدی😂شاید واسه تنوع اینجوری کردی ولی من به شخصه به ویکوک و یونمین اعتقاد دارم😂😂😂 اگه میشه ویکوک و یونمین هم بزار

RM. kiute.ARMY

بالاخره سلیقه است دیگه😂
Blera B.H
۲۳ فروردين ۱۰:۱۲

عااااالیم عالییییییی *^* 

الان یکی از هموطنامو *یکی از بچه های سایت* تو تل پیدا کردم کلی باهم عر زدیم🤧😭🤣💜

 

وایایایایا ایشالا زودتر خوب شی🤧❤💜 چ بد موقه عم مریض شدی، خیلی مراقبت کن حالا که سیستم دفاعی بدنت اومده پایین مریضی بدتر نگیری🍊🍓🤧

 

ما مونی لاولی رو میدوستیم *^* ♡♡♡♡

 

RM. kiute.ARMY

خدااااااااااااااااارو شکررررررر*0*
وای خدا:") یکی از ارزو هام اینه ک یکی از ریدرا رو بیرون بیینم:")
=|(تهیونگ پوکرم جررر)
۲۳ فروردين ۱۰:۰۸

ویمین هیقققق

ولی هیف اسماته و من نمت بخونم😭😖

RM. kiute.ARMY

ایگو:"(
خوب رد کن*^*
(Fatereh(mini
۲۳ فروردين ۱۰:۰۷

هق و باز هم ویمین

RM. kiute.ARMY

و مرگی دوباره:")
vimin shiper
۲۳ فروردين ۰۹:۵۳

وویییئ بالاخره ویمینننننننننن....*-*

عالیییی بوددددددد*-*

ووششش فدای جیمینی کیوتتت بامزهههههههههههههه*-*

فداششش شمممممم*-*

گوگولییییی*-*

اکلیلللل*-*

پاستیلللل*-*

RM. kiute.ARMY

ویمین واقعا بهم میان:")
parmidaw_sh
۲۳ فروردين ۰۹:۲۰

نویسنده بخاطر انتخاب ویمین بهت افتخار میکنم🤧

RM. kiute.ARMY

منم همین طور
*پخش صدای کف زدن*
لی لا
۲۳ فروردين ۰۹:۰۰

تهیونگ امسال هم کاندید خوش چهره ترین مرد اسیا شده 
برید و بهش رای بدید.رای نامحدوده 
روی اسمش کلیک میکنید واخرش رویvote میزنید و تمام
Youpoll.me/52509

 

لطفا برید و به تهیونگ رای بدید 

دوستان اونجا یه گزینه هست به نام کیم جونگ کوک 

یه وقت با کوکی اشتباه نگیرید 

RM. kiute.ARMY

آرمی ها
^^ Yui.vkook.ae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۲۳ فروردين ۰۸:۴۲

هعی...ویمین :/ 

زیباست !!

RM. kiute.ARMY

خیلی:"]
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۰۸:۳۴

وایییییییییی دیگه از این حرف ها نزن مونی همه ی وب دست به دعا میشیم برای 

شفا فدا سرت الان که درستش کردی هر چی باشه بوش لاوم⁦(^^)⁩💜

moon🌛 Child🌜

فدا بشم مننن لابولی کیوتم میانه بازم🤧🤧🤧🤧
ته تغاری ددی VkookMin_cute
۲۳ فروردين ۰۸:۲۸

خیلی قشنگ و ناز بود موفق باشی 

RM. kiute.ARMY

مرسی لاو:"]
ناشناس
۲۳ فروردين ۰۸:۱۶

نویسنده جون ویکوک یا کوکوی شو هم بزار

راستی یه سوال ویکوک یا کوکوی مسئله این است🤔ومن همچنان🤔

RM. kiute.ARMY

نامکوک😂
💞Sh.S TaeKook
۲۳ فروردين ۰۷:۴۲

واو

ویمین میدوستممممم😍💋

RM. kiute.ARMY

منم*0*
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۰۱:۴۴

خوشگل های من صفحه 32 و 33 متاسفانه جا به جا شدن موقع خوندن دقت کنید ⁦(^^)⁩

 

Agü§ť Ell

چشم🥺
Rokajaki
۲۳ فروردين ۰۱:۲۰

واااای پوسترشووووووووووووو عرررررررررررررر...

مونی پروت باعث شد ی لحظه قلبم نزنه'-' چرا با ما اینجوری میکنی خواهرمㅠㅠ

RM. kiute.ARMY

عررررررررررررررررررررررررر:"))))
parmidaw_sh
۲۳ فروردين ۰۱:۰۷

کبدم که مال ویمین بود ترکید🤧 

عرررررررر ویمین مونییی لاب یو

نویسندهههههه لاب یو

RM. kiute.ARMY

ویمین فور اور:")
رونیا A.m 🐰
۲۳ فروردين ۰۱:۰۰

نهههههه داشتان جیمین لاورهههه.

جوون ویمین 

RM. kiute.ARMY

عارههههههههههه ویمین
Bani _army
۲۳ فروردين ۰۰:۵۳

ویمین🤩😍🤩🤩🤩😍🤩🤩

یونکوک😐😐😐😐😐😐😐😐

 

RM. kiute.ARMY

نامکوک کاش بود اما یونکوک هم مرگه:")
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۳ فروردين ۰۰:۴۹

تیزرش مرگههه

 

RM. kiute.ARMY

مرگ تیرزشه:")
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۰۰:۴۵

نتم قطع شد یه لحظه نمد پیامم اومد یا نه ولی یه بار دیگه میگم لاو اسم فیک I belong to you یعنی من متعلق به تو هستم ولی کونی تو نوشتی I believe to you  که یعنی من به تو ایمان دارم اونم اصلاح کن بوش 😐💜

moon🌛 Child🌜

اره بلرا گف من برم محو شم😂💔
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۰۰:۳۴

الهی بمیرممم مدونم مدونم خسته نباشی گوگولی 😐💜

moon🌛 Child🌜

خدا نکنه🤧
ناح مریض بودم حالم خوب نبود ببخشید😭😭😭
Blera B.H
۲۳ فروردين ۰۰:۲۲

اوه اوه اوه یونکوک *^*

نزلکیحنقنطنسگمط فق مونی لاولی، رو کاور نوشته belong to you, نه believe to you😁😁

 

ملومه خوابت میادا😂💜😴

moon🌛 Child🌜

ااعععع بلی چطوری خوبی؟
اخ اخ میانه 😂💔
ناح مریض شدم تمرکز نداشتم حالم زیاد اوکی نبود میانه🤧🤧💔💔💔
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۰۰:۰۲

مونی لیتل یونکوک نه نامکوک لاوم ⁦(^^)⁩

moon🌛 Child🌜

وای گاد کور شدم ساری🤧🤧🤧الان درست میکنم
Jimin lover . ARMY baby
۲۳ فروردين ۰۰:۰۱

مال خودم سوم شدم خخخخخخخ😐😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂مبارکت باش
°~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
۲۲ فروردين ۲۳:۵۷

گادنس:"

چرا هیچی آخه:"

moon🌛 Child🌜

ب قول دد خلوض نیت نداشتی😂👌
✨😐worldwide sakineh
۲۲ فروردين ۲۳:۵۶

یو نو یسری شبا من میرم تو مود همه چی شدن

 

و از اونجا که از بیانیون همیشه انلاینم زود چک میکنم همه چیو

RM. kiute.ARMY

عجب😂😂😂
رونیا A.m 🐰
۲۲ فروردين ۲۳:۵۵

یاع 😃

این مال یاسیهههه؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

ناح😂
🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢
۲۲ فروردين ۲۳:۵۲

ف

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه
ℕ𝕠 ℕ𝕒𝕞𝕖
۲۲ فروردين ۲۳:۵۲

سکند؟ 


من این‌جوری نبودما!؟ از بقیه سرایت کرد بهم...

moon🌛 Child🌜

به طور غیر مستقیم یس🖐😂
✨😐worldwide sakineh
۲۲ فروردين ۲۳:۵۲

و فرست لایک

moon🌛 Child🌜

یعس😎🖐
✨😐worldwide sakineh
۲۲ فروردين ۲۳:۵۱

سکند

moon🌛 Child🌜

هم فرست هم سکند👌😂
از بندگان برگزیده خدایی😂
✨😐worldwide sakineh
۲۲ فروردين ۲۳:۵۱

فرست

moon🌛 Child🌜

یسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان