BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن ?Ready For It

🍀FULL🍀

   

نویسنده Sh.S
کاپل تهکوک . یونمین . نامجین
ژانر رمنس.اسمات.کمی جنایی.سورپرایز ویژه Sh.S
تعداد صفحات 1150+
محدودیت سنی 18+

    

خلاصه:
-بعد دوسال بریم ماه عسل!؟
سفر های پی در پی برنامه های خاص خودشونو دارن..هم به جهان سری میزنیم و هم از ماجرا باخبر میشیم!
چی میشه اگه این مابین یه دشمن قدیمی چند تا جَونده کوچولو رو رها کنه تا طناب های باقی مونده رو بجون و لوستر رو بندازن پایین؟

  

 🌈🐾🐉DOWNLOAD🐉🐾🌈

   

پ.ن:(از کامنت های این فیکم میترسم..برای همین میگم که این اولین فیکی بود که من نوشتم و ادیتش تازه تموم شد برای همین دارم الان آپش میکنم...قطعا قلمم با بقیه فیک هام خیلی متفاوت و ضعیف تره)
ویژه تولد دوسالگی سایت😍💞

 

805_vpfe.png

۵۹ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
kim light
۰۶ اسفند ۱۷:۴۱

میگم دد به نظرت برای من خوبه؟؟

 

بخونمش؟؟

 

بیبی لایتت خیلی پاکو معصومه راستشو بگو

-با نگاه هایی شبیه به چشم غره

RM. kiute.ARMY

-خاروندن جای شرتک راه راه کهنه ام

اره بوقون دختر گلمT^T اما یه حالت فانتزی طور داره ها!
Emilia
۲۱ مهر ۱۸:۰۶

وای وای توی این هزار و خورده ای صفه نصفش اسمارت بود!!!!!

من همیشه تو فیکا دنبال اسمارت میگردم بد تو بعضیا شون کلن یدونه هم پیدا نمیشه ولی تو بیو فیکه زده مثبت 18 و اینا:/

خلاصه ک این ب شدت خفن و عالییییییییی بودددددد اصن از خوندنش خسته نمیشدممم::)) و ی ویژگی خوب دیگش اینکه غلط املایی ب شدت کم داشت واین خیلیی خوب بود واقعا خداقوت بهت.. قلمت حرف نداره.. لطفا بازم برامون فیکای خفن اینجوری بنویسسس::)))) آی لاو یووو.. راستی امروز تفلدت جمین خشگله‌س آرمی هااا تبریکککککک:::)))))) 

RM. kiute.ARMY

اسمات توی ژانر های اصلیش بود اخه😂 یعنی...از ژانر هایی که اول کاری بهش اشاره شد.

ای جانم مرسی کامنتتتتتتT^T
مبارکاااااا:")
blueberrrrry
۱۹ شهریور ۱۶:۰۰

ددی معتاد نحوه حرف زدنت با خودم شدم😂😁

تنک گاد که ددی رو دارمممممممممممممممممم:)

ددی خودمیییییییییییی :">

آی لاو یووووووووو

RM. kiute.ARMY

ای بابا دستم رو شد...یه مثقال تریاک مالیدم به حرفام😂
قربونتتتتتتتت بشممممممممم:")
تو هم اسمورف منیییییی!!!
بوراهههههههههههه!!!
blueberrrrry
۱۸ شهریور ۱۹:۵۴

ددی الان دوباره دیدم پیامتو!! سن منو گفتی 16؟

ولی غلطه آی غلطههههههه غلط قولوطههههههه غلطهههههه!!!!

حالا بالا یا پایین؟؟

پایین.

یه یکی دو طبقه برو پایین.

آخه چندروز دیگه تولدمه همون یه طبقه کافیه😂🤣🤣میشم15 :))

RM. kiute.ARMY

اومووو پس خاراب کردم😂

ای جونممممم تولدت هم پیشاپیش مبارک بیبییییییییT^T
فقالنعقفانعلانقثعفنث همسن خواهرمی تقریبا:">
blueberrrrry
۱۸ شهریور ۱۹:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هایی دددیییییییی!!!

اول از همه ممنونم که به حرفام گوش کردی و پیامم رو خوندی :)

 

دوم ببین چی پیدا کردمممممممممم

فقط اگه میشه سانش کن فقط خودت ببینی :">

*****************************************************

اومیدوارم لینکش درست باشه.

وات اور ددی ببین چی پیدا کردمممممممم!

امیدوارم روزی ببینتش که به دردش بخورههههههههههههه

ددی!! میدونم میگی خب به من چه ولی من نیاز دارم به یکی بگم دیگهههههه!

 

*** **** *** ** **** ** **** ********** **** ** **** 

 

چون من به ددیم خیلی اعتماد دارم ددیم هم سافت میگردد هم کلافه😂😂

 

آییییییییییی لاوووووووووووووو یووووووووووووووووو

RM. kiute.ARMY

های خوشگلممممممممT^T
قربونت برم من برای همین اینجام:")

وای خودا ی منننننن چه نوشته ی نازیییییییT^T
قفلنعقانعلثقانثلنق
میبینه باور کننننننن:")
نه من نمیگم به من چه لاوم تازه از خدامه بدونم و عضو زندگی کسی باشمممممممT^T

بله بله:")

ددی به فدات بره اگه کلافه هم بشم از تو نیست😂T^T

لاو یووووووو موررررررررررر!!!
blueberrrrry
۱۶ شهریور ۲۳:۲۸

و منی که انتظار نداشتمممممممم ددی قلب بنفش و یا هر ایموجی غیر از خنده استفاده کنه😂😂🤣

اگه ایموجی غیر از خنده نمیزاشتی که من کم کم داشتم شک میکردم نکنه فقط همینو داری😂😂😂

 

ددی!! 

اجازه دارم یکم باهات درد و دل کنم؟؟؟

امروز با دوستای مدرسه قبلیم خونه یکیشون دعوت شدیم.برای اینکه مثلا مدارسمون جدا شده و اینا.بعد من قبلنم بهت گفتم کلا خیلی دوست نداشتم ینی کلا کسیو نداشتم این بهتره فقطم الان رو یکی کراشم که فعلا تنها دوستم محسوب میشه

خلاصه دعوت شدیم و رفتیم خونشونو حرف نمرات و مدرسه جدید و اینا شد!

من همیشه گفتم بهت تو مدرسه اون بچه خرخونی که عین اسکلا فقط میخنده و درساشو حفظ میکنه بودم!

بین بچه هامون هیچکس پیش مشاور نمیرفت! قبلش همشون پیش من میومدم و بعدش اگه مثلا راحت نبودن میرفتن پیش مشاورمون.

هرکی ناراحت بود مثلا یکی از اونایی که رابطم باهاش از بقیه نزدیک تر بود سر نمرش ناراحت بود. میومد پیشم و من حرفایی رو بهش میزدم که خودم حتا بیشتر بهش نیاز داشتم!! اینکه یکی بیاد به منم بگه نمره ملاک درس نیست! مامان و بابای من رو درس قفلی نبودن و رو روابطم چرا. 

حالا بحثش شده بود که من اتفاقی شنیدم همونی که همیشه بخاطر نمره هاش ناراحت بود پیش یکی از بچه هامون که رابطش با من خوب بود رفته میگه : اون که فقط بلده عین اسکلا بخنده و صب تا شب یه لبخند مسخره رو صورتشه!فکر میکنه خیلی آدم خوبیه

خب من الان دارم میفهمم مامانم چرا میگه هر کسی دوست آدم نمیشه!!!

میدونی ددی، اینکه دارم بهت اینا رو میگم بخاطر اینه هانی پیشم نیست و کلن .

اینکه بعد از چندیننن سال یکی دربارت اینجوری فکر کنه... واقعن جای تاسف داره. من از حرف اون ناراحت شدم ولی نه برای اینکه چرا اون اینو گفته! برای اینکه چشمای دیگران چقدر همه چیزو تار و کثیف میبینه.

توی درسامون یه سوالی دادن نام دوست قابل اعتماد خود را بنویسید. 

و من دقیقن تنها راهم این بود که یه فرد خیالی داشته باشم با یه اسم خیالی.

اونایی که همیشه جفت جفت باهم تو حیاط مدرسشونن و بیخیال همه چیز شادی میکنن  و هزاران هزار نوع دیگشون

چون من برای انرژی دادن به بقیه همیشه میخندم و یه لبخندی رو همیشه رو صورتم حفظ دارم دلیل نمیشه که من هیچ مشکلی ندارم!!! 

من اینا رو نمیگم که مثلا من زندگیم خیییییلیییی مزخرفه، نه.

مامان و بابای من به نوبه خودشون دارن خیلی زحمت میکشن و من 3/4 شون رو با چشمام میبینم. 

میبینم که چه کارایی برای من میکنن! ولی خب اون کارایی هم که نمیکنن. 

نمیتونیم بگیم فقط و فقط نیمه پرش رو ببین. مثلا اونا برای ایجاد تفریح اکثرا منو بیرون میبرن یا باهم همینجوری الکی خوش گذرونی میکنیم. 

ما از اون آدمای خییلی   خر پول نیستیم ولی جزو آدم هایی که کم دارن هم محسوب نمیشیم. نرمال.

مردم باید دیدشون رو نسبت به قضایا عوض کنن.

اونایی که شادن و ادعای خوشحالی دارن شاید ته ته قلبشون اینجوری نباشه.

تاحالا بجز هانی کسی اینو درک نکرده.

الان تو بین خانوادمون انگار بار تموم مسئولیت ها روی من و هانی عه.

ولی هانی آدم درونگراییه و معمولا فقط منم که باهاش از اتفاقاتم حرف میزنم. ولی شنونده خیلی خوبیه.

میدونی، اینجوریه که ازش میخام یه حرفایی رو بزنم و بعدش فراموش کنه.

ولی این حرفامو نباید فراموش کنین.هیچکس نباید بکنه.

شاید متوجه نباشیم چطور با حرفامون به اطرافیانمون آسیب روحی میزنیم.

بیشتر از همه اینکه تلاش میکنم خودمو تو قلب دیگران ساکن نگه دارم مشکله.

من تشنه توجه و عشق ورزیدنم. چه از طرف خودم چه طرف دیگه.

معمولا خیلی زود گرم میگیرم و صحبت میکنم.چیزای کمدی رو ترجیح میدم ولی روح من دقیقن دو نصف داره. یه نصفش خیلی شاد و گرم و مهربونه و نصف دیگش توی اتاقش تنها نشسته و فکر میکنه و موزیک گوش میده و توی جمع ها شرکت نمیکنه

از بچگی تاحالا از قسمت شاد روحم استفاده کردم و اون قسمت تاریکشو دفن کردم.

با خودم میگفتن بقیه ناراحت میشن ولی حالا انگار یهو سرش از زیرخاک اومده بیرون و داره منو تبدیل به یه آدم افسرده و تنها میکنه.

خیلی سخته. خییییلی سخته که هیچ کسی قابل اعتماد نباشه. آره الان میگین پدر و مادرت خب پدر و مادر من از دو سوم کارای من خبر دارن ولی اون یک سوم دیگش بخش ناراحتیامه که اگه بگم حال همشون گرفته میشه و هزار تا اتفاق تو خونمون میفته.

من همیشه یه فردی رو میخوام که بتونم بدون هیچ نگرانی ای همه حرفامو 3/3 شو بهش بزنم.  بجز خانواده همه به یه آدم مورد اطمینان نیاز دارن.

الان سعی میکنم چون هوا بارونیه برم تو حیاطو موزیک ملایم گوش کنم.

ولی یه افکاری همش رشته آرامشو پاره میکنن

 

میدونم ددی خیلی حرف زدم. احتمالا بزودی تو هم خسته شی.

من فقط باید یکم سبک میشدم.

قصدم این بود فقط بهت بگم، میفهمی که!

ببخشید اگه مزاحمت شدم ددی قشنگمم

تنها کسی هستی که از ته قلبم حرفامو بهش زدم :)

خیلی آی لاو یووووووووو :">

سعی میکنم زیاد مزاحم نشم ولی خودت میدونی نمیشه!! حی حی :))

RM. kiute.ARMY

دیگه با گوشی بیام ایموجی زیاد میدم😂
لامصب اخه ایموجی پرکاربردیه که😂 هم برای شادی...هم غم...هم تمسخر...هم عصبانی کردن طرف😂

اجازه ی ما دست شماست دلبرم:")
میدونی تو علاوه بر بهترین دوست بودن بهترین آدم هم هستی:)
وقتی انقدر عمیق به مسائل فکر میکنی، دقیقا خدا میخواد بهت بگه هوای خودت رو داشته باش.
یکم مغرور بودن بد نیست...عزت نفسه! طرف میفهمه با کم کسی طرف نیست.
حداقل حکمتی که من برداشت کردم، اینه.
گهگاهی به خودت مرخصی بده و هرجور میخوای رفتار کن...تو انسانی و چه بسا با ارزش تر از این کلمه!
تو محشری...فوق العاده و بی همتا!
هرکسی لایق تو نیست. پس فاک به همه اشون!
قدر زر زرگر شناسد...قدر گوهر،گوهری.

نه عزیزدلم من خسته نمیشم بخدا:")
قربونت بشمT^T
مراحم ترینی عمرم من:">
باعث افتخاره:")
لاو یووووووووو موررررررررر:")
مراحمی جانان منT^T
blueberrrrry
۱۵ شهریور ۱۸:۱۶

راستشو بگو!!! کجا منو دیدی؟؟؟؟؟

از مجا منو میبینی لامصبببببببببببب!!!

خود خودمههههههههههههههههههههه!!!

چشمام درشته موهامم بلند "بود" تازگی کوتاه کردم!! 

اول میگفتم ای خدا آرایشگره ر/ید ب موهام بعد دیدم نه خوب شده😂😂من هیچوقت به جلوی موهام دست نمیزنم ساده زیباتره بنظرم!! ولی پشت موهام کوتاه تر از جلوی موهامه!! همون مدل مصری فقط کوتاه بلند!!

از کجا میدونستی لپ دارم؟؟تو مدرسه گفتم بهت توی دوره تابستونمون بهمون همه میگفتن این خیلی لپ داره!!از روی ماسک لپامو میکشیدن😂

 

عارههههه صورتمم گردههههه!!! خوداااا ددی منو دیدی؟؟یا خواب منو؟؟؟یا شایدم آشنامونی😂😂

الان سناریو در میاد فامیل جد جدمونی😂😂😂

 

هییییییی خدا من موندم چشمات از کجا علم غیب داشتن😅خوداییش پرام ریخت😂😂

 

 

خلاصه بوس بایییییی ددییییییی :">

RM. kiute.ARMY

ناموسا راست گفتم؟😐😐😐💅
پشماااامممممم پشمای خودمم ریخت به مولااا🥲🥲🥲😂😂😂🧡
بیا بغلمممم اسمورف خوشگل خودممممم🥺💙💙💙💙💙

از خدامه فامیل بشم باهات ب مولا آبجی😔💅

بوسیس متقابلللل!!!🤩🤩💜
blueberrrrry
۱۳ شهریور ۱۶:۴۷

های ددی!!! به بچه ها گفتم طبل و شیپور آمادس!!! همه با هم 1   2   3  هوووووووو😂😂

 

دیش دی دی دیییییییییییییننننننننن دیدیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن😎😎

تمومممممممم کردم اینو با اینکه به اندازه ای که 25 تا مورچه رو بزاری کنار هم درمیاد پیچیده بود😂🤣

 

ددییییییی بنظرت من چند سالمه؟؟؟ از اونجایی که پیامای قبلیو دیدم غلط غولوط تایپ کردم لعنتتت بر تصحیح خودکارررررر

یا مثلا بنظرت چه شکلیم؟؟؟زشتمممم؟؟؟😂😂😂😂

 

 

آی لاو ددددددددددددددییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

اهااااااااا عا ماشللله دیمبلک گیشوم دیشگیلوگ دیشوک😂

عوححححححح یحححححححح!!
شت بله بله😂

ام 16 ؟ کنچانا بابا همه زخم خورده ایم😂
نه:| صورتت  گردهT^T لپ داری...موهات بلنده...چشمات درشته

ای لاو یوووووو مورررررررر!!!
blueberrrrry
۰۸ شهریور ۲۰:۴۷

من...منن.....هیچ حرفی ندارم که بزنمم!!!

الان برای جمع آوری اطلاعات که تر نزنم تو کارم همینجور تو سایت میگردم وووووو الااااااااااااااانننننننن اولین کار شادی شی رو دددیدددمممممم🙄🙄

خدایااااااا منو پشه کن با قبلیت نیش زدن سایت😂😂

چطور تا الان اینو ندیدم؟؟؟و هیشکیییی نگفتتت؟؟؟

 

صورتم الان دیدنیه!!!خیلیم دیدنی!! الان اینجوریم که بعد از آب جوش آب یخ ریختن روم دقیقا همین حس😂🤣

چیزی گفتم که قطعا تجربه کرده باشی!!

فقط من الان به صفحه 600 که رسیدم حس میکنم مغزم بازم ری/ده 😐

Error:can't fix the prob😂

 -فکرکردن به اینکه نویسنده چگونه اصلا خودش فهمیده که چی مینویسه با اینهمه صفحه

 

حالا چه با اعتماد بسقف بالای 1500 و خورده ای!!

RM. kiute.ARMY

چراااااااااااT^T
دان دان داااااااااااااااااااان😂
نه دیگه سایت گناه داره😂 نداره که بزنی😂
ما همه سر به زیر و ساکت...همیشه حق با مشتری عه😂

اوه:| شت😂
اره مثلا از بیرون بیای اب خنک بخوری:"))))
عه چرا:|😂
402😂
دیگه ماجراجویی ژانریه که ادم دستش بازه برای نوشتن:">


Eyan
۱۸ خرداد ۱۱:۰۹

پلی کردن باتر-

قر دادن-

130 شدددددد

گلیلیلسلسبسلس

امروز چندتا فیکو رند کردم:>>>>

RM. kiute.ARMY

جایزه رنده ترین آرمی میرسه بهههههههههههه!!
ایااااااااااان!!
Eyan
۱۸ خرداد ۱۱:۰۷

ددی تو فیک پینک لاو دو بود فک کنم میخواستم کامنت بعدی ر بدم ک 150 شه بعد نت یهو رید کامنت ارسال نشد،شایدم شد=/

@نت ایران

از سر تا پا ریدم بت)))

RM. kiute.ARMY

وطنم پاره ی تنم!
...
۱۷ خرداد ۱۰:۴۰

خیلی زیبا بودددد

واقعا فیض بردیم

RM. kiute.ARMY

هرچه قدر فیض بردی زکات بده
Eyan
۱۷ خرداد ۱۰:۳۸

ولی ددی میگم این فیکه مثل جومونگ و مختار نامه اس=/

دیدی این دوتا رو هرچی نگاه میکنی انق طولانی ان بعضی جاهاش یادت میره

این فیکه هم اینطور بود=/

RM. kiute.ARMY

با حضور کارگردان سریال حریم سلطان😂
Eyan
۱۶ خرداد ۱۰:۳۵

ی روز ددی مهربونه

رفت پیش مونی موشه

مونی پرید ت سوراخ

ددی گفت اخخ)))

مخم دیگه کفایت نمیده ریاضی بخونم))

RM. kiute.ARMY

چه زیبا مینوازی😂
Eyan
۰۵ خرداد ۱۱:۳۶

خیبییییی اینم قشنگگ بوئئدد

ولی دروغ چرا

اون قسمتایی ک کوک دزیده شد و اینارو قشنگ نفهمیدم چیشد=/

فقط ازدواج تهیونگو توش فهمیدم=/

ولی بازم عالیه

ب عنوان اولین کار عالی بوده

RM. kiute.ARMY

اخه گفتش که یکم معمایی بودT^T
نوکریممممممم*-*
Mora
۱۶ فروردين ۰۰:۴۲

اوکییی مث اینکه هنوز برای قضاوت زودههه! 

ــــــــــــــ

اصن پشمامممم اجرای گرمی خدا بود! من هنوز توی شوکم!

ددیییی اولیویا و تهیونگو دیدییی؟ 

ینی اگه اون کارتو برای کوکی پرت نمیکرد و فقط با اون دختره حرف میزد خودمو با نخود دار میزدم :/

ینی چییی؟ 

تهیونگو لیدی گاگا عرررر!  گرفت ماچشم کرد!

خبب بگذریم . من دوباره میرم عررر بزنمـــــــــــــ!😂💔

RM. kiute.ARMY

اجرا...محشر بود! یعنی بریک دنسشون حکم امپول فشار برای زایمان طبیعی داشت!!!
اولیویا عضو نمایش بود😂
رابطه ی لیدی گاگا و تهیونگ:") خیلی قشنگ بود!! خیلی زیاد!
Mora
۱۶ فروردين ۰۰:۱۷

وای خدای من حس مرگ دارم!

ددی ب دادم برس!

من الان صفحه هزارو ده و اینام !

ته ازدواج کردههه؟ ریلییی؟ من نمیتونم نفس بکشم!

بدبختی یونمینو تونستم تحمل کنم! بدبختی جونگکوکو تونستم تحمل کنم ..ــــ! ولییییی ازدواج تههه؟نهه؟ میدونم اجباری بوده ! البته شاید( :/

ـــــــــــــــــــــ

من الان واقعا ب ی فیک فلاف کمدی نیاز دارم ک انگست نباشه و اونقدرم سافت رفتار نکنن! یاااا ی فیک جنایی ک دوتاشون عاشق باشن میدونی مثل کدوم فیک؟ مثل مدهوش نمیدونم خوندیش یا نه ولی خداست البته واتپده !!!

 

اههههههه هرکی نمیدونه بدونه من عاشق قلم SH.S هستممممممم!.

ووو ای نیی!

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق بکشT^T

مدهوش رو اره شنیدم خیلی دلم میخواد بخونمش:")

قلم اس اچ اس مختص خودشهT^T
':/
۲۴ اسفند ۱۴:۱۷

ددی کاپلا رو می گی‌کی باتمه‌کی تاپ عه؟

بوس

RM. kiute.ARMY

اینجا هرکی اوله تاپه
نَمجون😔
۱۲ بهمن ۰۷:۵۳

نمد چرا دلم نمیره بخونمش... میخونما ولی الان حسش نیس بعد میام حرف میزنم دربارش 😔

RM. kiute.ARMY

باشه سکسی نمجوووووووووون😂
Rozhan
۲۴ مهر ۲۰:۲۰

سلاممممممم

هققققق خیلی دلم میخواست بتونم کامنت بزارمممم T^T 

طکنطکطپطمینیمینیمپی واییی سایتتون محشرهههههه مینسخسپییمینمینیمینی چراااااااا چطووووووررررر چگونههههههههه انقد خوببببببب 

خوب نههههه

عالییییییی

لنژلمماژملژکزااژ نویسنده هاتون.. 

اخژجلعحابلجتاکبگبتاکب شما خیلی خوبی ننننن

مدیر... 

ایکحیغایکزکاحاژ چرا انقد کیوتتتتتت چیمسنیژمژنژمژپنژ 

اقا یه سوال چرا بهتون میگن ددی:`) 

یمیمیمژوژمژنژن کیوته بنظرممممم

میمیمینیمینیمینیمسمطمطنمسنسنی اقا shs وبلاگ داره؟ 

کتبحبایتکیاکلنگکیاکبتکتب چی سرچ کنم بیارههههه کژکزاکتبحبا

اقا من خیلی دوستتون دارمممممم T^T

RM. kiute.ARMY

اومو رژانم*^*
محشرررررررررررررر بودن از خودتههههههههههههههههههه*0*
عزیزدلی جانانم*^*
بخاطر بایسم 
اره داره بیده*^*
https://shsss.blog.ir/
ماهم عاشقتیمممممممممممممممم*0*
Daisuke ... صصکی نَمجون 😔🤝
۱۴ شهریور ۰۴:۲۴

ددی دارم میرم بمیرم 🚶‍♀️

حتی نرو سمیه های توام دیگه تاثیر نداره 💔

چراااا باید اولیننننن فیککک اس اچ اس انقددددد خوب باشهههه 😐

RM. kiute.ARMY

اینطوریه وایسا منم بند کفشامو ببندم باهم بریم😂
خدا شخصا به اس اچ اس رسیدگی کرده:">
نونا
۳۰ خرداد ۱۹:۰۹

بهترین نویسنده های سایتتون کیان؟

RM. kiute.ARMY

همه خوبن!
هرکسی تو یک سبکی بهترینه
Minooo
۲۶ خرداد ۰۱:۲۳

این شادی رو بدین من برم باهاش مزدوجشم

moon🌛 Child🌜

اععععععع منم عاقدتون میشم😂😂
♡_♡
۲۲ خرداد ۰۰:۳۸

به کدامیننننن گناهههههه دانلودددددددد نمیشهههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اسمات؟😂
Rokajaki
۱۰ ارديبهشت ۱۶:۰۸

عام شاید خیلی از آپ کردن این فیک گذشته و شاید براتون جای سوال باشه چرا من الان اومدم و دارم نظر میدم؟ خب معلومه چون من عاشق فیکای شادیم و برای همین گذاشتم یه موقع که با آرامش تمام بخونم ولی متاسفانه با عوض شدن برنامه امتحانات تر خورد توش:/ 

 

ولی بازم خیلی ازش لذت بردم...خب نمیدونم چجوری باید از شادی تشکر کنم ولی اون انرژی که از فیک و وانشاتاش میگیرم قابل توصیف نیس

حالا اینم که توش بیبی داشت دیگه هیچی من تو فضا بودم کل دیشبو😂 ولی واقعا دلم میخواست اون استفن و هر خر دیگع ای که اینجوری بودو سلاخی کنم و بعد تیکه تیکه شون کنم بعدم بندازمشون تو دبه اسید-_- هنوزم تاثیرات فیک voice of crime تو مغزمه😂😂😂😂 باور کنین بچه مودبی ام فقط اگه قاط بزنم تو ذهنم هر چی فحشه به طرف میدم ولی از بیرون خنثیییی اوکییییی😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

به تو میگن ی ریدر صالح و وفادار:"))

دیگه اون فیک رو نخون اثر مخرب روت گذاشته😂
azin az
۰۴ ارديبهشت ۱۵:۲۶

#GBTS Piper

گلم این یه بیماری مخصوص ریدرا هست 

منم معمولا بعد از مصرف فیک و وانشات به این مریضی مبتلا میشم

البته فعلا براش دارویی ساخته نشده 

زیرا تمامی دکترا پس از فهمیدن ماجرا سرغ فیک میرن و خودشون هم دچار این بیماری میشن 

نگران درمان هم نباش :)

فقط اینو بدون که تو تنها نیستی...

 

🤣😂💔💔

RM. kiute.ARMY

#GBTS Piper
GBTS Piper
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ببینم ددی این عادیه که من اگه یه ادم به نام ونسینگ ونستا پارک کیونکجی باب استفن باشه بگیرم جرش بدم انقد پاهاش بکشم که خون بیاد همه ی عضوای بدنشو با چاقو ببرم  قط کنم ***اشونو 

بزنم دماغشونو بشکونم 

از *** اویزنشون کنم بعدش که بریدمش با سر بیوفتن رو زمین 

دستشونو یکیشو با اتیش بسوزونم 

با چاقو رو پاهای خط بندازم 

پاهاشو تیر بارون کنم 

مشکلیم ندارم که برم زندان یا دار بزننم 

فقط بگو عادیه یا نه 

استخوناشونو با ساطور بزنم 

پوشتشونو با دست پاره پاره کنم 

تو تخم چششون سوزن داغ فرو کنم 

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله:|
بیا بغلم دیوونه😂
اینا چه کاریه نفس عمیق لاوم*^*
💞Sh.S TaeKook
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۰۸

J.k

منم به گشادیسم مبتلا ام😐

خلاصه:

ازدواج

ماه عسل

بچه

دشمن

گروگان

ازدواج زورکی

عملیات نجات

به دنیا اومدن بچه

زندگی خوش و خرم و تامام:/

*اسپویل به سبک شاد شاد😐🎈*

RM. kiute.ARMY

شادی دهنت😂
J.k
azin az
۰۴ ارديبهشت ۰۹:۱۴

خیلی گشنگ بود

هق🥺🥺

راستی 

تفلد دو سالگی سایتتون مبارککککک🥳🎈

آممممم

اینم کادو من : 🎁

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

وایییییییی فدات شم من عزیزم مرسی جان دل*0*
J.K
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۱۱

ناموسا حوصله ام نمیشه 1000 صفحه بوخونم :/// نویسندهههههههه میشه خلاصه اش هم بدی :/

RM. kiute.ARMY

ای جان😂 دست همه گشادای سایت رو از پشت بستی😂
💚💜sogijin💙💖
۰۱ ارديبهشت ۱۵:۱۳

اخ که مردم کار با تایپش ندارم چون هر نویسنده ای واسش سختی میکشه که بگذاریم اما امروز میخوام با ریدرا همدردی کنم جونم دراومد تا تمومش کنم اوا یعنی چی دلم میخواد زمانو متوقف کنم بشینم همه فیکامو لز اول تا اخر بخونم کلی راجبشون نظر بدم بعد دوباره همچی به حالت عادی برگرده ایش یا کار دارم نمیتونم بخونم یا کلاس اییش خب مسئولین رسیدگی کنن من تو کنجکاوی ادامه میمونم درسته فول پارته اما واسه من فرقی با پارتی نداره یعنی چی نشد یه فیکو تو ارامش بخونم واااااه خب بسه زیادی گله کردم بریم سراغ نظر واسه شادی جونم و این فیک فوق العادش :

به نام خدا....عرررررررررررررررررررررررررررررررررر منو تو افق محو کنین شادی تو چیکار کردی؟مطمئنی این اولین کارت بود من که بعید میدونم از بعید بالاترم هست ؟🤣خب وارد فرعی نشم به هر حال شادی فوق العاده محشر عالی و تمام کلمات مثبت دنیا باید بیان پیشت سر خم کنن چون حتی اونا هم در مقابل توصیف فیکت عاجزن اخ اخ من که با این فیک زندگی کردم تو تمام لحظات احساساتم دگرگون میشد قشنگ با روح و روانم بازی شد حس عشقی که بود رو قشنگ به ریدر منتقل میکرد حتی اظطراب خب فکر کنم مغزم قاطی یادم رفت میخواستم چی بگم 😂بیا اینقدر فیکت عالیه که مخم هنگید🤣😂پس بیخیال حرف میشم قلب میدم شما فکر کنین کلی تعریف کردم ه چند قلبامم همین معنی رو میدن💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜بماند که این قلبا هم حتی کمه

RM. kiute.ARMY

بزارین بخاطر این کامنت سرشار از محبت جان دهم:")
azin az
۰۱ ارديبهشت ۱۴:۳۰

ببخشید میشه لطفا اهنگای پیشنهادی رو بزارین تا همه رو یکجا دان کنم؟

دستم ترکید از بس اسم اهنگا رو تایپ کردم :(((

هر بار هم کلی غلط املای دارم :)))

ممنونننننن

RM. kiute.ARMY

چش😂
Kauo sheka
۳۱ فروردين ۱۴:۲۶

ددی یعنی وقتی باهات حرف می زنم حالم عوض میشه لعنتی 😊😊😂😂😂🤣🤣🤣🤣😁😁

 

RM. kiute.ARMY

نوکرم جیگر😂😂😂
azin az
۳۱ فروردين ۰۹:۰۴

حملههههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااااااااااا😂😂😂
Jeon Yura
۳۱ فروردين ۰۴:۴۴

نویسنده شی

فیکت عالیه

من خودم فیک می نویسم و از بین تمام فیکایی که خوندم اینو خیلی دوست داشتم

بازم بنویس

فایتینک💜

RM. kiute.ARMY

مرسی یورایا*^*
Kauo sheka
۳۰ فروردين ۱۲:۵۹

ببین من مامان خوبیم ،به حریم شخصی فرزندانم اهمیت می دهم ،شرتات با خودت 🤣🤣🤣😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اون توری ها چی؟😂
Katrin Park
۳۰ فروردين ۱۲:۰۹

شیاف که بدتر گشاد میکنه

تازه روان کننده هم هست بعدش بی اختیاری میگیرم شلوارم رنگین میشه ابروم میره که😭😓

 

 

عا راستی قرار بود به یه جماعتی لطف کنم دیگه پیام ندم 😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بله بله صحیح😂😂😂


چرااااااااا!!! بدهههههه!!!
Kauo sheka
۲۹ فروردين ۱۹:۵۵

ددی دیشب چون مونی نیومد پرواز کنسل کردم ،امشب دیگه من و تو و مونی میریم برای دزدیدن تهیونگ ،فقط ماسک و وسایلت بردار 

(به عنوان مادرت میگم لباس گرم بردار ،سرمانخوری 😂😁)

 

 

RM. kiute.ARMY

شرت چی؟😂😂😂
Kauo sheka
۲۹ فروردين ۱۵:۰۳

می دونم قراره امشب به دست شادی با فیک جدیدش پاره شم 😅😁

پس فعلا میرم ریلکس کنم 

ددی مامان جان تو هم روزه ایی خیلی به خودت فشار نیار 😁😂

RM. kiute.ARMY

فقط منتظرم افطار شه😂😂😂
💚💜sogijin💙💖
۲۹ فروردين ۱۴:۵۰

💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚

RM. kiute.ARMY

💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚

Katrin Park
۲۹ فروردين ۱۴:۳۵

بسم الله الرحمان الرحیم گویان با استرس

به پشت میرود

RM. kiute.ARMY

ببین
بلدی چطور سیاف بزاری؟
💞Sh.S TaeKook
۲۹ فروردين ۱۰:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************
**********
***************
***************
***** ********
*** *******
******
** *********** ***** ** ****** **** ********

RM. kiute.ARMY

شیزوتنعضلثنعزلمثعمزراذیمبات ذوبدذرتذثیتبذزتنثبنتقثفب
Katrin Park
۲۸ فروردين ۲۳:۲۷

عررر این فیکه چه قدر خوبه خیلی دوسش دارم

حتی بیشتر از کار های قبلی

 

لطفا یکی به شادی بگه انقدر خودش رو و قلمش رو دست کم نگیره:

شادییییی خیلیییی خوبی...

قلمت در عین سادگی شیرینه و کاملا معلومه که نوشته هات از ته دلته نه قواعد مسخره ی ادبیاتی 

و این قلمت رو خاص میکنه خیلی روونه

و موضوع های ساده رو خیلی خوب به تصویر میکشی

فایتییینگ لاو 

منتظر کارهای بعدیت هم هستم

 

RM. kiute.ARMY

موافقم باهات:")
Katrin Park
۲۸ فروردين ۲۰:۵۱

من درست از اون جاهایی که از لندن برگشتن 

که کوک تهیونگ و بخره ازاد کنه

به بعد فیک و گم کردم 

 

اخ اخ اخ دقیقا لندن یونتان گلخونه کافه لاته

رنگ چوب

کافه دنج 

 

ددی یه ذره از اون ضد گشادیسمت به منم بده

قول میدم بچه خوبی باشم

RM. kiute.ARMY

اوه نصفه های فصل دو


هق:")

بیا پشت😂
ستایش
۲۸ فروردين ۱۹:۲۹

فدات بشم من کاپ کیکم😍💜💎🌞💐

RM. kiute.ARMY

جون*^*
کاپ کیک
Kauo sheka
۲۸ فروردين ۱۹:۱۷

تا بگردم ببینم دیگه چیز مشترکی ندارم 🤣🤣😂😂

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
Kauo sheka
۲۸ فروردين ۱۹:۱۶

اوکی ددی وسایلت جمع کن  نیم شب پرواز داریم کره  😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

پس برم شرتامو بردارم😂
Kauo sheka
۲۸ فروردين ۱۹:۰۱

ددی خب تو فیل رو دستش و داری ،منم خال بینی ،حاظری بریم بدزدیمش ،بعد هم فیلم هندی بازی درمیاریم ،میگیم تو داداش گمشده مونی و همه چی حل میشه 🤣🤣🤣🤣

نظرت ؟؟🤣

RM. kiute.ARMY

من خال گونه و خال زیر چشم رو هم دارم😂 یه خال دیگه داشتم با بقیه یکی بود😂
جرررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Katrin Park
۲۸ فروردين ۰۲:۴۰

اخ جون فیک جدید از شادی یافتم

چه عجب طولانیه😋

و خبر مهم تر:

بلاخره گشادی رو گذاشتم کنار پیام دادم

 

اخ امیدوارم منظورتون از جم همون فیک کوکوی معروف نباشه که من توش کف خون قاطی کردم

هنوزم گل زرد میبینم بغض میکنم

اسم برف میاد بغض میکنم

هعییی زندگی

 

اصلا من میرم خودم یه چیز بنویسم

اره ارواح عمم حتی اگه من گشادی رو کنار (بزارم بازم گشادی منو کنار نمیزاره انقدر باهم سوییچ ورس شدیم

پرو شده 

گشادی بی ادب)

RM. kiute.ARMY

من اسم لندن و یونتان و الماس و بار و بکهیون و گلخونه و هر کوفتی:")))))))))))))

ضد گشادیسم دارما😂
اخرفیک چی شد؟😂
Kauo sheka
۲۷ فروردين ۱۲:۲۴

آه کجایی ددی ؟!دلم فکر شد 

خوبی ؟!

دو سه روز نیستی تاج سر 👑

RM. kiute.ARMY

فدات بشم دلبر*^*
درگیر امتحان بودم:")
ستایش
۲۷ فروردين ۰۸:۲۵

ددی جونمممممممممم😇😇😇

دوسالگی سایت مبارررررررررک😘😘😘😘

خیلی خیلی خوشحالم ک باهاتتون اشنا شدم 🥳🥳🥳🥳🥳

عووم و اینکه کلی دوست دارم🌈😍

تو خیلیییی ددی خوبی هستیییییی💎✨

شتایش دوشت داله و عاشگته😁🍓

امیدوارم همیشه ی همیشه ی همیشه ی موفق باشییییییییییییییییییییییییید🌻🌈🌊❄

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

خب خببببببببب شادی جونممممممممممم خیلی خیلی خیلیییییییی قشنگ بود عشقم خسته نباشی لابلییی دیگ نیاز نیس بگم خودت میدونی ک خیلی فوق العاده ای عاشقتم💎✨⛄👭🍓

RM. kiute.ARMY

قربووووووووووووونتتتتتتتتتتتتتت برممممممممممممممممممم  عزییییییییییییییییییییزززززززززززززززز دلمممممممممممممم*0*
مننننننننننننننننمممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممم*^*
Mitsuha Teakook
۲۷ فروردين ۰۶:۵۶

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عااااااااالییییییییی بووووووود. حرف ندااااااااشت عرررررررررررررررررررررررر 🥺😭🥰😍😍😍🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

مرسی شادی جان بابت این فیک فوق‌العاده بود💛🧡❤✌✌👍👍😘😘

مرسی ددی 💛🧡❤

moon🌛 Child🌜

شادی
Kauo sheka
۲۷ فروردين ۰۰:۳۵

ددی امروز مامانم به یه چیزی پی برد که خودم بعد از دوسال و اندکی آرمی بودن نفهمیدم ....

من یه خال کوچولو روبینی ایم دارم تقریبا جایی که تهیونگ خال داره ولی یکم  وسط تره ، مثل همونه خب من اصلا حواسم نبود به این داشتم عکس تهیونگ رو به مامانم نشون می دادم ،بعد مامانم گفت تو هم رو بینیت خال داری ،برو و خوشحال باش ،تا الان داشتم جیغ می کشید ،نزدیک صد بار به داداشم گفتمش 😁😁😁🥳🥳🥳

moon🌛 Child🌜

وایییییی ععععععععرررر
منم فیلی که تهیونگ رو دستش داره رو گردنم دارم یعس بزن قدش😎😎😎👌👌
گروه خونینمم با ته یکیه😎👌
Kauo sheka
۲۶ فروردين ۱۹:۵۱

من تمومش کردم 

عالللییی 

شادی کجاست بزنمش این خیلی خوب ,تو فقط یه بار دیگه بگو بد بود ،با من طرفی 😏

دلم می خواد اسپویل کنم ولی نمی کنم ،

خدددددااا ،ذوق مرگ شدم ⚰️

شادی اینو  واقعا میگم لعنتی قلمت خیلی خوبه +مغزتم خوب کار می کنه 

به شخصه من خودم ،ایده زیاد دارم ولی نمی تونم بنویسم ،(به روم نیارین رشتم ادبیاته ،خب می خوام جغرافیا بخونم😶 )

در کل خیلی خوب بود 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤯🥰

RM. kiute.ARMY

خلاقیتش ستودنیه:")
Ji woon
۲۶ فروردين ۱۷:۱۸

نیستشششش

اونیب فیکم کو؟

RM. kiute.ARMY

نگران نباش فدات شم من از همه فیک ها یه نسخه کپی و آپدیت دارم😂
A-j(ayda) army
۲۶ فروردين ۰۴:۰۳

ای جونم چه جیگره پوسترش... 

عاا الان ساعت 4 است پس هنوز نماز صبح نگفته که روزم باطل شه برم بخونم مم یسسس 💜💜💜💜هر فیک جذابی می‌بینیم نویسندش اچ اس اچِ 

فقط خواستم بگم نصفِ شب فشارم افتاد فیکتو دیدم عاشق فیکاتم اصن 

RM. kiute.ARMY

اره:")))
عاشق تاکتیکت شدم😂😂😂
آبجی عاقد تهکوک نشسته بر سر در کمپانی جی وای پی معروف به عاقد کوکوی نشسته بر سر در کمپانی اس ام
۲۵ فروردين ۲۲:۴۷

امممم ببخشید ی سوال

با چه برنامه ای پی دی اف هاتون رو درست میکنین؟

در ضمن سایتتون عالیه آبجی من ۲۴ ساعته اینجا پلاسه😂💔

RM. kiute.ARMY

من که با ورد*^*
ای جاااااان😂😂😂
Kauo sheka
۲۵ فروردين ۲۰:۳۲

این خب لعنتی عالیه من الان تا ۷۰۰خوندم و باید بگم ،محشر بود من که خودم به شخصه خیلی دوستش دارم ،عاللللللللللیییییی بود 

 

moon🌛 Child🌜

هقققق اخرش شادی رو  باید همراه یوک بدزدم🤧🤧🤧
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۵ فروردين ۱۸:۴۵

صگصگصگصگگگگگگگگگگگگ خوندمش تو ی ساعتتتتتتتتتت طفففف تو ذاتت شادی طففففففففففففففففففففففففف

بجنب

بجنب فرار مغز ها کن بدو دیر شده

moon🌛 Child🌜

ی ساعتتتتتت هلاک سرعتتتتت من اینو تو دوماه تموم میکنم😂😂😂💔💔💔💔
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۱۸:۱۸

*جیمین حرف زدن راجع به کارکترای فیلم رو تموم نمیکنه*
*صحنه کیس*
جین:میدونی دلم چی میخواد؟

*جیمین سرخ میشه*
جیمین:لبام،
جین:هوم لبات تا چسبشون بزنم ساکت شی بعد نود دیقه موضوع فیلمو بفهمم 

جیمین:

 

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂نمد چرا یاد ددی افتادم
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۱۸:۱۷

ته: خب کوک یه بار دیه تمرین میکنیم
ته:اگر چیزی شد؟؟
کوک:سعی میکنیم تا قبل برگشتن جین هیونگ درستش کنیم
ته:و اگر درست نشد؟
کوک:میندازیمش گردن نامجون
ته:حله

نامجون: :)

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂😂😂بچم نامجوننن
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۱۸:۱۶

کوک:دستات خیلی قشنکن ته
ته:ممنون..؟
کوک:شرط میبندم قشنگ ترم میشن اگر خلقه شن دور دیــ..
نامجون: انــجیلـ حلقه شن دور انــجیل

نامجون: خدا رو شکر میکنیم امییییین

کوک:

moon🌛 Child🌜

چرا دقیقن این چرا این لنتی هارو سناریو نمیکنی حبفن بخدا😂😂😂😂😂😂💔💔💔
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۱۸:۱۵

جین:کادوتولدمو بده

جیم: همه دادن تو ندادی
نامجون:الا ک داری ماست میخری

نامجون: مابقی پولی که میمونه برا خودت
جین:
جین:ممنون 

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂چق نامجون بخشندست بچم😂😂💔
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۱۸:۱۳

*جیمین با کوک لاس میزنه*
جیمین:درد داشت؟
کوک:چی؟
جیمین:وقتی از بهشت افتادی درد داش؟
*ته محافظ کارانه دستاشو دور کوک حلقه میکنه*
ته: نه نداشت
ته:من بودم بگیرمش
کوک: *^*

moon🌛 Child🌜

ععععععععرررر 😂🤧❤
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۱۸:۱۱

جین:هر کسی که بتونه ته رو بخوابونه ده دلار بهش میدم
*کوک با ماهیتابه*
کوک:کجاست 
تهیونگ: ...

moon🌛 Child🌜

واییییییییی گااااد😂😂😂😂😂😂😂
روزمو ساختی😂😂😂😂😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۱۸:۱۰

 

تهیونگ:حدس بزن دارم کجا میرم
نامجون: رو اعصاب من 

تهیونگ:

moon🌛 Child🌜

عاشقتم نامجون😂😂😂😂😂
Namjoonii
۲۵ فروردين ۱۶:۴۵

ددی جون سلوم خوبی؟

میگما ددی میشه ی فیک اسمات سپ معرفی کنی قول میدم بعدا بخونم.

 

من که دختر خوبیم😟

من که دوست دارم

من که عاشق ددی‌م

با اینکه نامجین شیپرم اما سپ را نیز بسیار بسیار دوست میدارم.

 

#کمپین_حمایت از_سپ_شیپرها

RM. kiute.ARMY

بزار ببینم تو گنجینه ام چی دارم😂😂
https://uupload.ir/view/k2r7_isn%E2%80%99t_it_too_late_(_full_).pdf/
Elnaz KJP
۲۵ فروردين ۱۶:۲۶

آقا دیدین چی شد؟یادم رف تولده سایت رو تبریک بگم...هرچند دیررررر ولی چوکاههههههههههههههههههههه سنین چوکا هابنیدااااااااا سارانگهه سایت فضایی سنین چوکاااااا هابنیداااااااااااااااااااا

moon🌛 Child🌜

فدا سرت مهم نیته😂😂😂❤❤❤
مرسی عزیز دلم دورت بگردم ک🤗🤗🤗🤗
pari :)
۲۵ فروردين ۱۶:۲۳

ولا

اصا هرچی فیک بالای هزار دیدم همش کوکوی یا ویکوک بود:|

اصا مگه فیک یونمین و نامجنی تو این حجم صفحه گیر میاد من بخونم اخه؟!😂😐

moon🌛 Child🌜

😂😂😂من خودم ی نامجین شیپر بی فیکم💔💔💔😂😂🖐🖐
Elnaz KJP
۲۵ فروردين ۱۵:۳۸

شروع کردم با آهنگش خوندنننننننن.....ددی بازم از این طولانی ها بزارین اینجوری تا چند روزی بیمه هستیم:)بیمه ی راه روشن:/

RM. kiute.ARMY

حتما میزارم😂😂😂😂
Elnaz KJP
۲۵ فروردين ۱۵:۳۲

تدسزتذایسعلهذرت یذهرایهخدزیخردایمتیسختخیاحرخایتسجیترخایسرحیستحخردحیسخار

*رندوم از خوشحالی*

RM. kiute.ARMY

بابای منم از خوشی میرینه😂
pari :)
۲۵ فروردين ۱۳:۲۵

چرا اولین بارمه فیکشن یونمین بالای 1150 صفحه میبینم؟😂🤦‍♀️😐

RM. kiute.ARMY

واقعا؟😂😂
IC.7 .A
۲۵ فروردين ۱۲:۴۹

اره بانی بسپارش به من

کار خودمه...

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله
ruby
۲۵ فروردين ۱۱:۲۲

گاااااااااااااد یسسسسسسسسسس بلخره اومددددددددددد

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااااا*0*
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۵ فروردين ۱۰:۳۳

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر شادی شیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی الکی حلف نژن این فیکت خعلییییییییییییییییییییییییی شوییت و شافتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه *^* ................... مح ک عاشدشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ................... منتژل بقیه کالات هشدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ............................فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

ایگووووووووووو کیوت دوست داشتنی*^*
kpoper
۲۵ فروردين ۱۰:۲۹

هاییی ددی/مونی

دوسالگی سایت چوکاههه💜💎🍃

فیک خیلی عالی بوددددد خیلی خوشم اومد ، خیلی قشنگ بود😃😃😃🍃

فقط یه چیزی اس اچ اس میتونی یه وانشات یا یه مینی فیکشن از ویمین بنویسی؟*-*

قلمت خیلی دوست*-*

RM. kiute.ARMY

مرسی لاو *^*
ای جاااااااااااان😂😂😂قلم شادیه دیگه محاله محشر نباشه
Rooni.AM NamKookV :)
۲۵ فروردين ۱۰:۲۲

یاااااااااا .

ددی من میخوام همش بخونمش ولی میگم بذار جمو تموم کنم ....‌ اوففف جم جم جم جم جم جممممممممم

اصن وقتی شروع میکنم میخونمش یه بغضی گلومو میگیره نمد چرا !!همش اشک میریزم 

فایده نداره ....باید بخونم اینو !!!!!

درسام(فیکا) انباشته شدن 😅😂

RM. kiute.ARMY

جم رو اصلا نمیکشم😂😂تهش چی میشه؟😂
😂😂😂جر
hasti_a writer
۲۵ فروردين ۱۰:۱۵

41 امین کامنت ام 

 

شادی !

اینکه میگی قلمم خوب و جالب نیست یاد اون بچه های کلاس میوفتم که 19/75 گرفته میگه نمره ام خوب نیست 

:/

RM. kiute.ARMY

اخ گفتی:|
مثالت کاملا به جا بود
전정국
۲۵ فروردين ۰۹:۴۹

اسم فیکت منو یاد اهنگ تیلور میندازه خخخخخخ

RM. kiute.ARMY

دخیخا😂
Rokajaki
۲۵ فروردين ۰۹:۱۱

وواااااااااااای خداااااااااااااا شادی فیک گذاشتهههههههههههههههههههههه...عرررر من چرا انقد بدبختم ک باید الان بفهمم×_×

من از خود بی خود شدم الان از خوشحالی ی بغضی تو این گلوی بی ناموس سنگینی میکنه:/ 

شادی شی چجوری میتونی بگی خوب نیس فیکت وقتی انقد خوب و جذاب مینویسی...بخدا من اگه میتونستم مث تو بنویسما هیییییی دیگع هیچی نمیخواستم تو این دنیا باور میکنی همه فیکاتو دو بار خوندم:) حتی گلد و تهجو رو چهاااار بار خوندم...پس دیگع نگو کارات بده ک با من طرفی عزیزم☺

RM. kiute.ARMY

کنچانا بالاخره دیدی😂😂😂
شوگولییی
۲۵ فروردين ۰۸:۳۷

وای خدا دددددییییی اعصابم از دست این سایت بیان خورده آخه چرااااااااا  هی ثبت نام میکنم باز یک هفته بعدش دوباره باید ثبت نام کنم

(وی تصمیم گرفت دیگر ثبت نام نکند)

هییییع خستم کرد انقدر نام کاربری و رمز عبور و دیدم و نوشتم که بجای درس مدرسه اونو حفظ کردم 😐😂

Agü§ť Ell

ججرررر خب یه جا بنویسش مامانم تا یادت نره ... انقد ثبت نام نکنی...
moonlight shadow
۲۵ فروردين ۰۸:۱۰

یادم رفت اینم بگم مونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂😂
moonlight shadow
۲۵ فروردين ۰۸:۰۸

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ددییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

شادیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

خدایا من مرگ 

بلاخره اومد 

فضاییها قطل عام

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااااااااااااا😂😂😂
Niroda
۲۵ فروردين ۰۷:۳۳

چرا توی لیست فیکشن های فول سایت نیست؟؟؟

RM. kiute.ARMY

میزاریمش الان*^*
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۱۰

تهیونگ: کوک من یه گوشی دارم و تو یه شماره
تهیونگ: به احتمالات فک کن
جین:منم یه ماهیتابه دارم و تو یه صورت
جین:حالا به احتمالات فک کن

 

این یکی رو خیلی دوست🍷😂😂🌭

Agü§ť Ell

وااای ... من پاره عالی بود😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۰۹

نامجون:من خیلی ناراحتم
جین:عوض من راحتم
جین:عالی نی ؟ ٢/٢

Agü§ť Ell

ستستتتستتستثتث 😂😂😂🤌🏻
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۰۹

تهیونگ: من خیلی ناراحتم
کوک:چه کار کنم خوشحال شی؟
تهیونگ:منو بغلم کن و ببوسم

*کوک در حال انجام*
١/٢

 

Agü§ť Ell

این عالی بود استفاده میکنم برای سایت😂😂🤌🏻
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۰۷

کوک:اون دیگه چیه
تهیونگ:لیست کارایی که باید بکنم
کوک:ولی اسم من توشه
تهیونگ:دقیقااا

Agü§ť Ell

یتیتستتثنثحثحصتثتثتتثتثاثتصتثتثتثاثت 😂😂😂😂😂😂
صحرا صایی
۲۵ فروردين ۰۲:۰۶

عالیه منم تازه اومدم

 

Agü§ť Ell

خوش اومدی*^*
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۰۶

تهیونگ:من حاضرم همه ثروتمو بدم تا ارامش داشته باشم
هوسوک:تو مگه به غیر دمپایی قرمرزات چیز دیگه ای هم داری؟

ی بدبخت فلک زده: و بازم بایس عزیزم:))

Agü§ť Ell

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۰۵

جین:نمیتونی ادما رو با پول بخری کوک
کوک:چرا میتونم..هر کسی یه قیمتی داره
جین:ها؟
کوک:مثلا تهیونگ اشانتیونه

تهیونگ:  :)

RM. kiute.ARMY

وای پاره واقعا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۰۴

تهیونگ:من از خودم بدم میاد
جیمین :حالا ببین ما چی میکشیم

ی بدبخت فلک زده:جمن شی هم وارد این بازیه کثیف شد :)))))

RM. kiute.ARMY

جررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۰۳

جین:اگر کفتی اب و پلو قاطی کنیم میشه چی
جین:واتر پلو یاع یاع یاع
شوگا:هیونگ محض رضای فاعک

شوگا:بخواب

شوگا:چهاااار صبهههه 

جین:

Agü§ť Ell

واااییییی چهارصب😂😂😂😂😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۰۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ته:اینقد اشپزی میبینی نمیتونی خوب اشپزی کنی
جین:تو هم پ*** میبینی ولی نمیتونی خوب بکنی

تهیونگ:

RM. kiute.ARMY

منطقشششش منو کشتتتتتتتتتتتتتت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۵ فروردين ۰۲:۰۱

ببببببببببببببببببببببببببببببههههههه افتخااااااار شادیییییییییییییو شاهکاراااااااااااش 

کفففف مرتببببببببببب میزنییییییییییییییییییییییییییییم🌾🌾🍄🍃🌰🍂🌸🌻🍄🌺💐🌾🌺🌺💐🌺💐💐🌘🌞🌕🌜🎃🌝🌏🌚🌕🌚🌘🌛🌖☁️🔥🌤⛄️💥☂⛈💦💥💧🌨🌊⛅️🍏🌥🍈🍖🍍🍞🍅🍗🍅🍳🍉🌭🍬🍸🍬🍸🍬🍶🍬🍸🍬🍸شااادیییییییییییی ساراااانگهههههه

Agü§ť Ell

ککفففف سسسوووتتتت ججیییغغغ دست هورااااا🌈
hasti_a writer
۲۵ فروردين ۰۱:۵۷

40 امین کامنت ام . 

 

شادی .. شادییی .. شادیییییییییی

ای لعنت بهت شادی 

نخونده دارم عر میزنم بی شعور لعنتی

1150 صفحه .. تهکوک .. جنایی ... اسمات لعنتی ! بی شعوووور ! لعنتیییی !!
گفتم میری بعد میای یهو اتک میزنی .. همه رو جرواجر کردی لا مصب  !! 

( قصد توهین و فوحش دادن ندارم جان خودم اینجوری ابراز محبت میکنم به بقیه =| )

 

من اینو میخوااامم

ندای درون : میدونم ولی شرمنده اخلاق ورزشیت ماه رمضون عه نمیشه گلم 

@~@  

ندای درون : گربه شرک بازی در نیار ! خر نمیشم ! 

ولی آخه سوپرایز شادیه 

ندای درون در حال بغل کردنم : غوضش بیا بغلم عزیزم 

فول عه .. تهکوک ام هست .. جنایی ام هست ععععععع 

در حال اشک ریختن در آغوش ندای درونش 

( ندای درونم فهمیده حالم خوب نی . یکم درک و صبوریشو برده بالا کمتر دعوام میکنه . ویلا در حالت عادی یکم ... )

 

خب فعلا نمیتونم راجب چیزی نظر بدم چون نمیتونم بخونم ( ارواح خاک فردوسی ! عمه ام داره یه ساعت اینجا فک میزنه ؟)

پس میخوام زر بزنم ( آره یه ساعت عر زدی یه ساعتم زر بزن :/ )

عاقا سوال 

ندای درون ؟ ندا عه دیگه ؟! صداس فقط ! جسم نداره ! پس چجوری بغلم کرده ؟ به نظر منطقی نمیاد !!

 

ادمین ؟

وقتی میخوای گریه کنی گریه ات نمیاد چیکار میکنی ؟ ( غلط بکنم بگم یکی گریه کنه به طور کلی گفتم )

چند وقته دلم میخواد گریه کنم .. نمیتونم ! 

حس میکنم خدا موقع تقصیم اشک به من دردشو داد اشکشو نداد :) 

عوضش داداشتم انگار چشاش نشطی داره .. مدام چیکه میکنه . فرت و فرت گریه میکنه ( خیر سرش 12 سالشه ها )

 

برم گم شم دیگه ..! 

RM. kiute.ARMY

منم مث تو ابراز احساسات میکنم😂

ندای درونت کراشه😂😂😂

نظری درمورد گریه ام ندارم😂
به چیزای غم انگیز فکر کن...من به بعد خودم فکر میکنم:)
😂😂😂ایگوووو چه پسر کیوتی

عه دور از جون!
AvVvA,army
۲۵ فروردين ۰۱:۰۷

تروخداااااا یکی یه راه حل بزاره جلو من ک چجوری با این همه امتحان فیزیک این فیکم بخوووونم؟؟؟؟😢😢

بخدا خیلی سخته،هعی روزگار پر دررررس😧

RM. kiute.ARMY

شب بیداری گزینه خوبیه؟😂
^^ARMYeganeh^^
۲۵ فروردين ۰۰:۴۹

ووویییییی عرررر من و اینهمه خوشبختی محالهههه

فیک تهکوک.پلیسی.1150 صفحه.به قلم شادی

عررررر

RM. kiute.ARMY

صثتیمبهثاقبتکثقترکقاه
ععععععععععععررررررررررررررررررر
Mitsuha Teakook
۲۵ فروردين ۰۰:۳۵

اومددددددددد بالاخرهههههههه عرررررررررررر 

دردلم غوغا به پا است. بیاین وسط همگی 

🥳🥳🤣💛💛❤🧡😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🙏🙏🙏🙏🙏🙏💃💃💃💃🕺🕺🕺

RM. kiute.ARMY

شاباشا باتو😂😂😂
Vampire
۲۴ فروردين ۲۳:۱۱

وااااای خدا دارم درست میبینم😳 اینجا تیلورلاور هم داریم؟

وای خدااا من و این همه خوشبختی محاله😀ددی مونی به خدا یدونه ایی😍

من عاشق تیلورم و یه سویفتی سرسخت و دوآتیشه خوشحالم لاولی ها آهنگاش رو دوست دارید

من خودم آهنگ اندگیم و ویلو و می و یو نید تو کالم دون و کرول سامر و ( وای خدا زیاد شد🙄)

لوک وات یو میک می دو و لاور رو پیشنهاد میدم

موزیک ویدیو من و بلنک اسپیس رو هم حتما حتما ببین ددی عالین به خصوص ورژن مردونه تیلور تو ام وی من لامصب بد کراشیه😎

RM. kiute.ARMY

اره داریم*0*
اوووووووف حتما لاوووووووووو*^*
Saghar
۲۴ فروردين ۲۲:۵۴

میخوام بخونما به هر حال فیکای شادی رو باید خوند

ولی دقتی ب تعداد صفحاتش مینگرم......

امان از گشادی👩🏻‍🦯

Agü§ť Ell

چقد منی تو بشر😂😂😂
Namjoonii
۲۴ فروردين ۲۲:۳۴

تنک یو نویسندههه جووون ولی چرااااا سپ نییستتت

:(

RM. kiute.ARMY

هعهیییی:")
💚💜sogijin💙💖
۲۴ فروردين ۲۲:۲۷

اخجووووووون🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

اوا تولد دوسالگیه سایته؟!!!!!وایییییییییییییییییییییییییییییییییی🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳مبارکه چه تفاهمی منم امدوز ارمی شدم😍💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜

Agü§ť Ell

اووووو پس به توعم باید تبریک گف*^*
💞Sh.S TaeKook
۲۴ فروردين ۲۲:۲۶

های

خب درست تشخیص دادید😀

اهنگ برگرفته از تیلور سوییفته و منم یه سوییفتی داغونم که تمام البومای تیلور رو روزی سه بار میجوشونم میخورم😂🎉

بخدا این فیکم اصلا جذاب و جالب نیست و قلمم افتضاحه

فقط میخواستم ببینید که من از اینجا شروع کردم😴🎈

Agü§ť Ell

یعنی من نمی‌فهمم چرا باز کاراتون عالیه میگین بده ... عیح
ریدرا میسپرمش به دستای پرتوان شما😂
انی ویکوک از فاکینگ ریل
۲۴ فروردين ۲۲:۱۷

راستی دوسالگی سایتتونم چوکاهههههههه بهترینه خادایی (:

لبخند ملیح

Agü§ť Ell

مررررررسی عزیز دلم*^*
انی ویکوک از فاکینگ ریل
۲۴ فروردين ۲۲:۱۶

ساری ددی کیوت...راستی میشه خودتونو معرفی کنید؟؟؟ هر سه ادمین

راستش منظورم از ف اینبود.. منظور از ف چیه چون همه ا این ولاگ و وبلاگ های دیگه پره و کسی توضیح نمیده مثلا میدیم که که سر هر فیک میزاشتن ف.سکند یا همچین چیزایی ........و میشه از خودت اصل بدی؟؟؟

قاچاقی میومدم اینجا تموم فیکتانوم خوندم ولی هرگز پیام ندادم..ایم چیژ ... ای نو

 

RM. kiute.ARMY

دشمنت ساری*^*
من ادمین ددی ام کیوت تهران
ادمین بانی تهران
ادمین مونی😂 اراک
ف اول فرسته که چیز زیاد مهمی نیست😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۴ فروردين ۲۲:۱۴

بالاخرهههههههههههههههههههههه 

چقد منتظرش بودم....خاداااا.. 

سجییییننننننننن فایتینگ 💜

Agü§ť Ell

سننسنسنسنسنس هوراااا
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۲۴ فروردين ۲۱:۵۸

این فیک شادیه درستهههه؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 شادیییییییی خیلی دوست دارمممممممممممممم 😭😭😭😭💜💜💜💜

Agü§ť Ell

یس هانی فیک شادیه 🥲
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۲۴ فروردين ۲۱:۵۶

اوهههههههههه😀😀😀وییی

Agü§ť Ell

وویی🤤
parmidaw_sh
۲۴ فروردين ۲۱:۴۶

بسی عجیبه که کسی نپرسیده فرست یا سکند😐

Agü§ť Ell

حالا یبار کسی نپرسید تو یادشون بنداز🥲😂😂
parmidaw_sh
۲۴ فروردين ۲۱:۴۰

قال پارمیدا (ع) :بعد از اذان اسمات خوندن مشکلی نیس😎بخوانید که شما از برگزیدگان خدا هستید

 

اخیییش دان شد

Agü§ť Ell

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
یگانه
۲۴ فروردين ۲۱:۳۸

سلام ددی جونی  میشه فیک کوکمینم بزاری ممنون🙂🙂

RM. kiute.ARMY

البته لاوم چشم*^*
parmidaw_sh
۲۴ فروردين ۲۱:۳۷

اع اسم پارت با اسم اهنگ تیلور یکیه داشتم اهنگ لاو استوری رو گوش میدادم لنتی😂 

 

RM. kiute.ARMY

وای منم صبح داشتم میزاشتم یه کنسرت شخصی راه انداخته بودم😂
parmidaw_sh
۲۴ فروردين ۲۱:۳۲

نتم ضعیفه و  دان نمیشه :/

بدبختی تا کجاااا؟

به کدامین گنااااه؟

RM. kiute.ARMY

اسمات خوندنا؟😂
Eddie /:
۲۴ فروردين ۲۱:۲۸

یسس نامجین*_*

RM. kiute.ARMY

یعسس*0*
✨😐worldwide sakineh
۲۴ فروردين ۲۱:۲۴

ارههههههههه لنتیییییییی

میدونستی جواهرایی که تو ام ویش بود واقعی واقعی بود؟؟

اصن ام وی و اهنگش بد کراشیه بد

RM. kiute.ARMY

اره:| برگام ریخته بود به مولا....تیلور به طرز عجیبی گنگه:|
✨😐worldwide sakineh
۲۴ فروردين ۲۱:۲۱

جیغغغغغغغغغ

منم وات یو مید می دو و ردی فور ایت و ویلو رو گوشیدم

به علاوه ی ولکام تو نیویورک فکر کنم

اره فکر کنم همینا

جیخ

RM. kiute.ARMY

لوک ات وات یو مید می دو که تررررررکوووووووووووووووند:")))))
héra
۲۴ فروردين ۲۱:۱۵

امکان نداره ها ،امکان ندارهههههههه

حوصلم سر بره

بیام فیکشن سرچ کنم

ی فیک جدید نباشه

پرپل یو💜

RM. kiute.ARMY

ای لاو یووووووووووووووو*0*
✨😐worldwide sakineh
۲۴ فروردين ۲۱:۱۵

جیخخخخخخخخخخخخخخخ ارهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عررررررررررررررررر ددی ذوق کردم

هرچی از فرشتگی تیلور بگی کمهههههههه

با صدای قشنگش

کدوم اهنگاشو گوشیدی؟

RM. kiute.ARMY

وات یو میک می دو
ردی فور ایت
لاو استوری
ویلو
دلیکیت
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۴ فروردين ۲۱:۰۷

واییییی عررررررر ایوللللللل همه باهمهههههههه

 

جناییییییییییییییییییییییی 

هق +۱۸ بعدش باید برم غسل کنم 

خدایی عررر داره 

راستی مونی واتپد داره ؟ 

ددی عکست رو دیدم 🤧💜

هم کیوتی هم خوشکل 😂💜

 

RM. kiute.ARMY

ارههههههههههههه😂😂😂😂😂

غسل با اسید:")
اره داره*^*
اما ایدیشو بلد نیستم تف😂
بابا چشماتو بشور جور دیگه ای ببین کجام خوشگله؟😂
✨😐worldwide sakineh
۲۴ فروردين ۲۱:۰۶

ددیییییییییییی ینی گوشیدیششششششششششش

ای جانممممممممممممم

سویفتی هم هستیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟

جیخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

سوییفتی نیستم اما تیلور خیلی خوبه:")
مهربونه و اصلا خودشو نمیگیره
Kim Devil
۲۴ فروردين ۲۱:۰۶

سمستکیحوقرزسلمپک

بالاخره اومدددددددد

چرا من انقد هیجان دارم برای این فیک😐💔😂

به نظر جاذاب میاد :))  واو سورپرایز هم که داره! :>

خب قطعا امروز هم به بهترین روزهای من اضافه میشه🙂🙂

مرسی شادیییی💜

RM. kiute.ARMY

ثمکخقبا3هثقابعثاقکی
اوف😂😂😂
یا بسم الله:")
Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
۲۴ فروردين ۲۱:۰۵

گوبونتتتت بیلممممممممم*^*

RM. kiute.ARMY

ایییییییییییی جووووووووووونم*0*
Alis
۲۴ فروردين ۲۱:۰۵

شما اینجا یک عدد گشاد شکست عشقی خورده دارید که نمیتونه فیک بخونه🥲😐

مرسسیییی که ویکوک میزارینننننن

I love yo 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم😂
لاو یو تو*^*
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۴ فروردين ۲۰:۵۱

عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر وایییییییییییییییییییییییییی صگگگگگگگگگگک صگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ ینی پیییی اخههههههه مگه میخواییییییییییییی مااااا رووووووووو بکشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آخرین سخنان وی بود و واقعا مرد

واقعا

جدی جدی

دیگه این سری واقعا مرد پی شو نگیرید

فقط من تو جهنمم دیگه خبرم کنید اگ مانستر شادو و نیو بریف و کارای ا اچ اس خانومی اپ شد

RM. kiute.ARMY

نگران نباش پارت جدید اومد به عزی (عزراییل) میس میندازمت برت گردونه پارتارو دان کنی😂
°~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
۲۴ فروردين ۲۰:۴۵

گادنسسس مرسی شادییییی:""""

RM. kiute.ARMY

هق:")
𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
۲۴ فروردين ۲۰:۴۵

جرررررر چ کیوتتت

RM. kiute.ARMY

بسی*^*
کوکمین
۲۴ فروردين ۲۰:۴۳

چرا،فقط تهکوک؟من کوکمین میخوام،خدایا دلم میخواد وارد وب بشم،ببینم یه فیک فول با کاپل کوکمین گذاشتید،یعنی میشه؟من همه ی کوکمین های وبتون رو خوندم،ولی کوکمین و ویمین خیلیییییییییییییییییییی کمه😢😭مشکلات یک کوکمین و ویمین شیپر😭

RM. kiute.ARMY

هعی:")
شرمنده ام بخدا بهمون میدن تا بزاریم:")
انی گاوی تنها در مزرعه
۲۴ فروردين ۲۰:۲۸

ف؟

ببخشید من اولین باره پیام میدم میخواستم بدونم قضیه این فرست و سکند و.......چیه و اینکه این سایت واقعا عالیه تا نداره..ادمیا همگی خسته نباشید..

RM. kiute.ARMY

چون اولین بارت بود عیب نداره اما از امروز دیگه فرست و سکند رو تایید نمیکنم لاوم*^*
Princess of darkness
۲۴ فروردين ۲۰:۲۴

عرررررر لعنتتتتتتتت میخواستم فرست شم ک نشدم 

RM. kiute.ARMY

فرست مرست دیگه نداریم😂 نظرات فرست و سکند رو تایید نمیکنم
mono min
۲۴ فروردين ۲۰:۲۳

اخجون یونمین

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ :")
Kauo sheka
۲۴ فروردين ۲۰:۰۶

I'm ready 😁

Oh  God 

شادی کجایی بیا بوست کنم 😘

RM. kiute.ARMY

بوس + کرونا پلیز😂
mahsa nr
۲۴ فروردين ۲۰:۰۶

سلام شادی میگم منم ریدرما...خوب...خیلی نه ها...فقط یکی از نوشته هات رو خوندم ولی تا حالا وقت نکرده بودم بیام نظر بدم. مرسی که می نویسی عزیزم.قلمت خیلی قشنگه :))

RM. kiute.ARMY

عه وا مهسا خانوم*^*
IC.7 .A
۲۴ فروردين ۲۰:۰۶

ایییی من اون اصلاحیه ماه مبارک رمضانو تازه دیدم

هیهیهیهییییی

برم بخونمششششششش

RM. kiute.ARMY

فایتینگ😂
Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
۲۴ فروردين ۲۰:۰۵

دوسالگییی سایتتت چوکاههههههههههه

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییییییییی جیگرررررررررر*0*
Kauo sheka
۲۴ فروردين ۲۰:۰۳

خیلی خوشحالم دقیقا خیلیییییییییییییی 🤩🤩🤩🤩🤩

RM. kiute.ARMY

امشو شوعشه لیبک لیلیلونه😂
💞Sh.S TaeKook
۲۴ فروردين ۲۰:۰۳

اوه😀💞🎉

RM. kiute.ARMY

یعس:")
Kauo sheka
۲۴ فروردين ۲۰:۰۲

یا خدا نفسم نمیاد بالا 🤤🤤🤤🤤🤤

RM. kiute.ARMY

منم:")
✨😐worldwide sakineh
۲۴ فروردين ۲۰:۰۱

ردی فور ایت اسم یکی از اهنگای محشرررررررررررر تیلور سویفته برگاممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

آر یو ردی فور ایت؟😂 دیدیدیدین دیدیدی دیدیدین
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان