BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Me And Jimin

✯FULL✯

  

نویسنده Atena
کاپل کوکمین
ژانر مدرسه ای . امپرگ . درام . ورزشی
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 256

   

برشی از داستان:

 چاقو رو بیشتر تو قلبش فشار داد و قطره های خون پایین مچکیدن با لب های خشک شده پرسید:

" جیمین بمونه و من برم؟ "

با فشار دادن بیشتر چاقو در قلبش رنگ بیشتری ازش پرید 

-ینی اونو بیشتر از من دوس داری؟ 

 

💕✨⭐DOWNLOAD⭐✨💕

  

805_vpfe.png 

۳۶ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
شیرین
۱۸ خرداد ۲۲:۲۴

چقده عکس گشنیگه 😘💚

بریم که فیک رو داشته باشیم

RM. kiute.ARMY

لتی گت اییییت!
M
۱۲ اسفند ۰۱:۱۰

نههههههه 

من عاشق ژانراش شدمممممممم 

 

ولی کاپلش رو دوست ندارممممم 

 

 

این ظلم رو در حق من نکنییییییییید 

 

اگه کوکوی بود میخوندمش ولی خب رابطه خوبی با کوکمین ندارم 

ولی بازم مرسی ژانر های قشنگی داره 

RM. kiute.ARMY

خوب میتونی کوکوی تصورش کنیT^T
ATENA💝 BANGTEN
۰۲ بهمن ۱۰:۴۴

واوووو این حذف نشدهههههه 

من سریع رفتم ببینم کدوم هاشون حذف شدن ولی دیدم همشون سرجاشونن😂😭🤝🏻 

ذوقققققق 

دد میشه اسم اینو تغییر بدی به جای i 

Me بزاری لطفاً؟

RM. kiute.ARMY

ای جان😂

البته*^*
Kosar
۰۲ بهمن ۰۱:۲۱

چجوری میتونم دانلودش کنم؟

RM. kiute.ARMY

بزن رو دانلود فدات شم*^* بعدش رد تبلیغ
ATENA💝 BANGTEN
۱۶ دی ۱۷:۳۸

امروز داداشم مسابقه داشت و منم رفتم دیدنش..

الانم دلم میخواد دوباره یه چیز شبیه این بنویسم😂😭 

ولی میدونی دد اینجا اولای کار هام بود و خب خیلی ضعیف بودم 

البته الانم ضعیفم ولی فهمیدم از زبان شخص سوم یکم بهتر میشه.. 

دلم میخواد بگم اینو بردار ولی دلم نمیاد..بیشترین لایک رو هم داره بین کارام😂😭 

 

 

RM. kiute.ARMY

 به به مبارکه*0*
اره منم شخص سوم رو موافقم
خوب بردار بیبی:|
💜💜💜
۱۳ دی ۱۳:۳۵

های بهمه

دستتون درد نکنه یهو هوس کوکمین کردم گفتم ب سایت سربزنم اگ نشد باز میگردم دیدم تازه آپ کردین مرسی همهرو جارو کردم 😁برم بخونم

وای افقی تایپیدن چ سخته گوشیمم تکیه دادم خودم دراز کشیدم:)

عاره خلاص

بوس بای

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
ایگویاااا😂 خواهشیات
میانه:">
بوج باییی*-*
Shahrzad
۱۷ مهر ۱۳:۳۰

وایییی عالی بودد😍😍

RM. kiute.ARMY

بسییییییییییییییی*^*
ATENA💝BANGTEN
۱۶ مرداد ۰۸:۵۱

منم نمیدونم اونور دوباره یکی میگه 

Me and jimin😂 

منم ده بیست سی چهل کردم یکی رو انتخاب کنم/:

RM. kiute.ARMY

کنچانا باو😂 مهم محتواست😂
༺یـــــآصئ༻
۱۴ مرداد ۱۵:۲۱

نسی،

ببخشید بی ادبی نباشه ولی باید بنویسه

 jimin and I🥰

 

RM. kiute.ARMY

والا ندانم😂
Kang ros
۱۴ مرداد ۱۱:۱۹

ددی من عاشق اتنا هستم نمیدونم چرا شاید چون مث من اسمات نمینویسه یا ریده مینویسه😶💔توهین نیستاااا

RM. kiute.ARMY

نه نه میدونم چی میگی😂
آتنا واقعا پرفکته از هر نظر:">
ATENA💝BANGTEN
۱۳ مرداد ۱۱:۳۸

نه نه جیمین میزوگیهه..

بیماری قلبی داشت دیگهع😂😂

RM. kiute.ARMY

اهان😂
Atrina
۰۴ مرداد ۱۸:۲۰

جررر کاملا برگرفته از سوباسا

بعضی از دیالوگاش دقیقا مث فوتبالیستا بود

کوک سوباسا بود ته کاکرو بود اسم جیمین و یادم نیس😂😂

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررر خدایا😂
جیمین هم حتما ایشی زاکی😂
(Fatereh(mini
۰۵ تیر ۱۷:۳۳

خب قشنگ بود..خیلی قشنگ بود..دوستش داشتم..موفق باشی

RM. kiute.ARMY

گوگوری و اکوری بود:">
delsa
۲۷ خرداد ۱۸:۲۳

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر کافیه؟ تقریبا هرچی فیک فول پارت بود خوندم این عر زدنی بود خعلی

RM. kiute.ARMY

ای جان:">
Katrin Park
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۲۱

من دوباره دست به قلم شدم یکی بیاد منو از برق بکشه

 

من میترسم

RM. kiute.ARMY

نه من راضی ام بنویس😂
Katrin Park
۱۴ ارديبهشت ۰۰:۴۶

خیلی داستانش شیرینه 

 

من واقعا دوسش داشتم 

 

اصلا شیفته اش شدم

 

حداقل نوآوری داشته

 

همه باهم گی نبودن

 

یا همه با هم استریت نبودن 

 

یه زندگی واقعی به تصویر کشیده شده که خیلی شیرینه

با وجود مشکلات با وجودی سختی ها و آسونی ها

 

حس خوبی میده

 

ولی خدایی امپرگ نبودا😅

 

RM. kiute.ARMY

اخی چه خوشگل گفتی:")
دلم ویلی ویلی شد:")))

عه وا😂😂😂
Katrin Park
۱۳ ارديبهشت ۲۳:۰۰

وقتی داستان هایی که خانواده هاشون راحت با گرایششون کنار میان و میخونم افسردگی میگیرم

 

کنار نمیان هم دوباره افسردگی میگیرم

 

چرا این شکلی شدم مسئولین رسیدگی کنن😂🤔

RM. kiute.ARMY

کلا فاسردگی میگیری با تچکر😂
مسئول مورد نظر خاموش میباشد لطفا بعدا تماس بگیرید😂
Mehrsa army
۱۲ ارديبهشت ۰۱:۲۳

باید بگم که قشنگ ترین فن فیکشنی بود‌م که تا حالا خوندم تو یه شب تمومش کردم دمتون گرم و خسته نباشید ❤💙💜🌺

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی عسلم*0*
ATENA💝BANGTEN
۱۱ ارديبهشت ۱۴:۰۴

آیششش کایووووت دارام دیوونه ماشاممممم 

چرا سایت با فیلترشکن میادد؟؟؟؟؟ یجسطنسجزحیحت 

چرا وقتی فیلترشکنم خاموشه خطای نمیدونم چی چی میاد چرا بیان اینجوری میکنه وای خادااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بیان عن و خر شده یونو؟:"")
BTS 💋 💋💋
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۰۴

سلام خوندمش انقدر پاش خندیدم که نگو😂😂

والا اگه خانواده ما بودن پسرشون همچین اعترافی میکرد اگه خانواده خونسردی بود کلی نصحیت بار پسره میکرد و اگه واگه خانواده خشمگینی بود چنان با چک و لقد از خونه مینداختش بیرون......

دوستان الان جیمین و با شکم برامده تصور کنید وای از خنده دارم یورتمه میرم ای خدا بزرگیتو شکر 😅😅😅🤲🤲

یعنی انقدر از این خانواده هایی خوشم میاد اکه میزارن بچشون به ارزوشون برسه 😍😍😍

 

 

 

اونجا که جیمین میخواست مثل کوک بپره و بابا جون و مادر جونش بهش گفتن بروسلی یعنی دیگه داشتم دیوارارو گاز میزدم 😂😂😂😂😂

خوب دست نویسندش درد نکنه 😘😘😘

RM. kiute.ARMY

ای جانننننن😂😂😂
وای کیوت میشه😂😂😂

از این خانواده ها لطفا:") هرچند برای من همینن😂

جر😂😂😂
BTS 💋 💋💋
۰۹ ارديبهشت ۱۶:۵۳

بزرگیتو میرسونم 😂😂

به خدا داداشم هنوز جرعت نکرده بیاد تو اتاقم. بدبخت فکر کنم گرخید 😕😕😅😅😅

RM. kiute.ARMY

کاملا بی برگ شده معلومه😂
BTS
۰۹ ارديبهشت ۱۶:۴۵

وای خلاصه رو دیدم برام جالب شد 🙄🙄

داداش کوچیکم پوستر رو دید بعد با تعجب گفت:اج مگه جیمین و کوک باهم ازدواج کردند که بچه تو بغل شونه؟یه نگاهی بهش کردم که نزدیک بود شلوارمو قهوه‌ای کنم 😅😅

بیچاره با ترس گفت:خوب دایی رضا میگه تو کشورای دیگه مرد با مرد هم ازدواج میکنه منم اینو دیدم فکر کردم ازدواج کردند😕😕😕

اینو گفت و در رفت.

نگاه دایی ما چی به این بچه میگه 🙄🙄🙄

حالا ولش کن از اتی ممنونم 😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

سلام برسون به دایی رضات و بگو خداقوت پهلوان😂😂
عاقد کوکمین
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۳۳

همین الان تمومش کردمممم خیلییییییی قشنگ بود

با این فیک کلی خندیدم خانواده جونگکوک خیلی بامزه بودن

بخاطر مرگ لیا یه کم ناراحت شدم ایکاش خودشو نمیکشت:(

بیشتر از همه از شخصیت جیمین خوشم اومد خیلی مهربون و ناز بود*-*

واقعا لذت بردم از خوندنش دست نویسنده عزیز درد نکنه قلمش خیلی خوب بود

ممنون عزیزم که این فیک قشنگ رو تو سایت قرار دادی

RM. kiute.ARMY

فدای شما عزیزدل*^*
خوشحالم خوشت اومد و لذت بردی جیگر*0*
ATENA💝BANGTEN
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۰۴

متین عزیز 

میتونی مینی فن فیکشن 

دختران فریاد نمیزنن 

و وانشات ویکوک میم مثل مادر رو اگه دوس داشتی بخونی 

اینا کارهامن

RM. kiute.ARMY

متین
🍓Kookmin
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۴۱

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پسندیدممممممممممممممممممممممممممم

بسی زیبا بودددددددددددددددددددددددددد

عرررررررررررررر سوا کوچولووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتک کیوتکککککککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

اخی مامان:"))
بچه میخوام:|
Matin
۰۷ ارديبهشت ۱۷:۲۳

کوکمین:)

این نویسنده چه فن فیکشن ها یا وانشات های دیگه ای نوشته؟

من به طور عجیبی فقط یدونه از وانشات های یونمینش رو خوندم:/ 

 

RM. kiute.ARMY

والا من حضور ذهن ندارم میانه😂
Matin
۰۷ ارديبهشت ۱۷:۱۶

امپرگ؟ تازه با مفهومش اشنا شدم...... پس امپرگ؟؟؟ :/

 

اون بالاتر توی جواب یه کامنتی نوشتید:( خوشحال میشم مردا درد زنان رو می چشن!)

خب این یکم مسخره نیست که یه اقا یه شکم گنده داشته باشه؟ (منظورم ظاهری هست وگرنه من مشکلی با LGBT ندارم...) اون سیپک هایی که براشون زحمت کشیده چی؟ (وی خود را باردار تصور می کند و سپس از اعماق وجودش جیغ می کشد!) اصلا بارداری وحشتناکه..... 

 

 

 

چرا توی هیچ کدوم از این فن فیک ها، شخصیت ها از هم خواستگاری نمی کنند؟ همشون یا خانواده ها موافق هستند یا مخالف....اصلا توشون اموزش خواستگاری نیست! منم باید یه چیزی یاد بگیرم دیگه..... 

 

 

RM. kiute.ARMY

یعس*^*

خوب مگه یقیه ات رو گرفتم ک حامله شی عزیزم؟😂
کلی گفتم*^*

اوه اوه اوه😂 ایده دادی دست نویسنده جماعت😂😂نگران نباش دو روز دیگه آموزش خواستگاری میاد بیرون عزیزدل😂
Salma
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۴۳

هیققققققق😭عررررر 

عالی بود، تنکس

امروز شانس آوردم امتحان تصویری نبود

چون ۲ شب داشتم اینو میخوندم😊ولی یادت نره بخاطر خودکشی اون دختره که اسمش یادم رف نزدیک بود گریه کنم🙂چون خیلی مهربونم دلم سوخت براش..

RM. kiute.ARMY

وای من امروز تصویری دارم:")
الهی:"((((((
Jm & Jk
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۲۷

این فن فیک فوق اعاده هم با همه خوبی و بدیاش تموم شد ( درواقع هیچ بدی نداشت خواستم یکم علمی گفته باشم😅)
فقط یه نظر چوچولو بدم . به نظرم اگه بعد اینکه جونگ کوک اعتراف کرد یکم رمانتیک میشد بهتر بود . ولی در کل عالییییییییییییییییییییییییییی بود همگی خسته نباشید.(همه یعنی تمام کسانی کهدر آپ کردن و نوشتن و...نقش داشتن)
لایک👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

moon🌛 Child🌜

فدات قشنگم بوس رو چشات که خونذریش😘
전정국
۰۷ ارديبهشت ۱۰:۳۰

ببخشید کوکمین و یونمین نوشتم عرررررررررررر :)

RM. kiute.ARMY

چینجا؟:")
Jm & Jk
۰۷ ارديبهشت ۰۹:۳۹

ممنون عزیزممممممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیااااااااااااااات لاووووووووم*^*
Jm & Jk
۰۷ ارديبهشت ۰۷:۵۸

سلام 
میشه اگه فن فیک جدید کوکمین میشناسید معرفی کنید 
ممنون

RM. kiute.ARMY

uupload.ir/view/eei9_f4nw_دوستت_دارم.pdf/

جدید نیست اما گفتم بدم بهت شارژ شی*^*
خدا کنه نخونده باشی😂
🖤BAD GIRL🖤
۰۷ ارديبهشت ۰۵:۵۹

واااااااااااااایی خوداااااا

پوسترششششششش 😰😰😰😰😰😰

چرا با من این کارو میکنید عاخههههه بهم بگوووو😵

چرا چرا چرا

ولی خودمونیم خعلی بهم میان اون نی نیه هم ک صد برابر بهترش کرده😍😍😍😍😇😇

RM. kiute.ARMY

چون لذت میده😂😂
kim sara
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۳۴

بحلههههه

بیان قفلم کرده بود نتونستم بخونم

 

شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

جیگورم*^*
پشمک صورتی کارلا 🍓🌈
۰۶ ارديبهشت ۱۷:۴۲

خدایاااا خداوندااااااااا فک کنم چشام مشکل داره! یا بالاخره فیک کوکمینننننننننننن ؟؟؟

عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر 

RM. kiute.ARMY

دم و باز دم با من تکرار کن کیوتی😂
뷔민국
۰۶ ارديبهشت ۱۷:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی این ی دو شاتیه از ویکوک که این شات اولشه میخواستم ببینم میشه بزارید تو سایتتون و اینک من دقیق خودم شانژ وانشاتمو نمیدونم:(

**************************************

*****************************************/

moon🌛 Child🌜

البته که میذاریم عزیزمم
چون دوشاتیه نمت ژانر دقیق خودم بهت بگم ولی من فعلن ژانرتو زدم سکرت
تو منوی سایت اشنایی با ژانرها هست اونو بخون عزیز دلم حتمن کمکت میکنه لاولی 😍😍😍😍😍😍
و اینکه هقققققققققققققققققققق چه دوشاتی بود حتمن شات دومشو بنو بده🤧🤧🤧🤧💕💕💕
ysnt
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۴۸

داستان بامزه ای بود دوست داشتم خسته نباشی نویسنده  قلمت منسجمه  داستانتم حساب شده بود  می توتی روی توضیف ها برای زیبایی بیشتر تمرکز کنی مخصوصا توصیف احساسات در کل کارهاتو دوست دارم اتنا جان موفق باشی 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Park Hilda
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۴۴

گاااااااااااااااااااااااااااااد منو پشم کن 

تبذثلنصتقیاذاذذذی

منو تو جوب غرق کن 

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

moon🌛 Child🌜

پشممممم اخهههههههه؟؟؟؟؟؟😂😂😂💔💔
دورازجون
Park Hilda
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۳۳

هق کاورش

هق کاپلش 

هققققققققققققققققق مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

بوص رو دستای نویسنده :)

moon🌛 Child🌜

لامصب کاورش قلبمو پوکوند از شدت سویتیش💔💔💔💕💕💕
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۵۳

جووووووووووون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همشوبازویمین تصوریدم:|

moon🌛 Child🌜

همین که خوندیش بسه با هر وژنی تصور کنی حله😂😂😂😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۴۷

واییی خیلی قشنگ بود 🙂💜

 

ددی و مونی 

میخواستم ببینم اگه بخوام یه وانشات بدم تا چن تا شات جا داره ؟ 

اول میخواستم فول کنم فیکشن کامل بدم ولی از اونجایی که خیلی کرم دارم و مریضم‌🙂💔و نمیتونم برم و نوبت برا فیک های پارتی بگیرم ‌به خاطر همین اومدم سوال بپرسم 

اره 

ممنون میشم نتیجه رو بم بگید 🙃💜

moon🌛 Child🌜

تا پنج شات بدون نوبته عزیزم😂😂💔💔

전정국
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۲۹

اولین بارم بود یونمین میخوندم و به نظرم خیلی قشنگ بود دوسش داشتم*-*

moon🌛 Child🌜

ایگوووووووو💕💕💕💕
Jm & Jk
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۰۷

الان که دارم فکر میکنم به جز نویسنده باید از RM. kiute.ARMY هم تشکر کنیم .



مرسیییی که به اینهمه کامنت با انرژی جواب میدی . ممنونننننننننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

فدای شما عزیزدلم*0*
وضیفه ای بیش نیسسسسسسسسسست*-*
Jimin shi
۰۶ ارديبهشت ۱۱:۵۹

هپی انده؟

RM. kiute.ARMY

فکر کنم اری*^*
عاقد کوکمین
۰۶ ارديبهشت ۱۱:۳۹

واییییییی ژانرش واییییییییییییییی کاورشششششش

حتما میخونمش خیلی قشنگه از اوناس که من عاشقشم*-*

مرسیییییییی

RM. kiute.ARMY

معلومه کلی حال کردیا😂😂
kim sara
۰۶ ارديبهشت ۱۱:۲۰

خدا کنههههههه

RM. kiute.ARMY

*^*
SUGA
۰۶ ارديبهشت ۱۱:۱۱

خداروشکر اسمات نیست👌🏻

دیگه حالم از هر چی فیک اسماته بهم میخوره🥴

راستی یه سوال

مگه چانیول سربازی نیست؟؟🤨

پس اکسو چطور داره کامبک میده با حضور چان؟؟🤔

ممنون🥰

RM. kiute.ARMY

ایگووووووو😂😂😂
کامبکو از دوماه قبل کارهاشو انجام میدن
jenny
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۵۵

ی سوال فرست سکند یعنی چی؟(من 18 سالمع نگران نباشید:))

RM. kiute.ARMY

این دوره تموم شده اما
سکند:نفر دوم
فرست:نفر اول
*^*
Vanta black
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۳۶

اهمممم '_'

همین دیگه هاییی @-@

گفتم یه اعلام حضوری کنم دلتون برام تنگ نشه ^-^

راسی ادمین گلم الان میگی این وانتا هر روز با یه ای پی میاد ... خوب واقنن با یه ایپی میام یه روز گوشی خودم یه روز گوشی بابام یه روز گوشی داداشم یه روز گوشی مامانم یه روز اونیکی گوشی مامانم و... 

گفتم بدونی ^-^

اها راسی کسی اینجا از من کوچکتر است ؟-؟

اینجانب ۱۳ y.o  !-!

بوص ب... اوهوم بهتون ^-^

RM. kiute.ARMY

ایگووووووووووو کیوت*^*
جررررررربا همه یبار اومدی پس😂😂😂
اره 11 هم داریم*^*
ATENA💝BANGTEN
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۲۲

ام سلام بچه ها مرسی بخاطر نظرای کیوتتون 

کیوت چند تا فیک یا وانشات دختر پسری ارباب برده ای داری؟ 

خیلی نیازمندشم به خدا..هرچی شد شد..فقط موخوام ارباب برده ای دختر پسری باشع

RM. kiute.ARMY

وانشات هستا*^* تو قسمت وانشات ها زیاده
ریدرا
Jm & Jk
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۱۲

برای اولین بار کسی فرست سکند نکرد عجیبه ها

 

RM. kiute.ARMY

کردن من جواب ندادم😂
Jin
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۰۸

میشه ورژن یونمینم بزارید🥺😅●.●

RM. kiute.ARMY

اگه شد چشم*^*
Jm & Jk
۰۶ ارديبهشت ۰۸:۳۴

وای خدا رو شکر بالاخره یکی فیک کوکین گذاشت . نویسنده عاشقتم

RM. kiute.ARMY

هوراااااااا*0*
Black Rainbow
۰۶ ارديبهشت ۰۰:۴۹

امم

چیزه

سد اند که نیست؟😐💔

RM. kiute.ARMY

نه نیست خداروشکر:")
البته فکر کنم:|
kim sara
۰۶ ارديبهشت ۰۰:۲۲

یونمین موخوااااااااااااااام

RM. kiute.ARMY

یه فیک چت امشب میاد😂
AvVvA,army
۰۶ ارديبهشت ۰۰:۱۳

واااااای پوسترش خیلی احساسیههههههه😍😍😍😍

بخدا اشکم در اومد😢😢😢😢

RM. kiute.ARMY

اون بچهه اون وسط:")
Fatemeh
۰۵ ارديبهشت ۲۳:۵۳

آتی عالی بود دمت گرم 

RM. kiute.ARMY

موافقم*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۵ ارديبهشت ۲۳:۰۴

خداوکیلی امپرگ خ دوست دارم

جنزز

RM. kiute.ARMY

منممممممممم😂😂😂
خیلی خوشحال میشم مردا درد زنا رو میچشن:|
ی بدبخت فلک زده
۰۵ ارديبهشت ۲۲:۱۰

با شوق اومدم تو سایت

و به عنوان یک ویکوک شیپر که هیچ وقت کوکمین نخونده خب خورد تو ذوقم طبیعتا😔😂 

و کاورشم حرفی ندارم💔😂

اکی بای😂😭😂

 

RM. kiute.ARMY

کنچانا لاو*^*
Park_ pari
۰۵ ارديبهشت ۲۲:۰۳

وووووییییییییییییییی  من و جیمین *-*

 

عکسوو

وی دیار باقیو شتافید 

RM. kiute.ARMY

بزار منم بیام:")
Rokajaki
۰۵ ارديبهشت ۲۱:۵۵

عررررر پوسترش...بیبی؟ گاااد من عاشق فیکاییم ک توش بیبی باشههههههه^^

 

 

RM. kiute.ARMY

ایگوووووووووووووووووو منم دوس:")
Kpop
۰۵ ارديبهشت ۲۱:۳۸

من تا الان یکمش رو خوندم خیلییییییییی تا الان قشنگ بود👍

واقعا دلم کوکمین میخواست،ممنونننننننننننننننننننننننن❤😍

RM. kiute.ARMY

خواهشیات جیگرممممممم*0*
💞Jeon jimin💞
۰۵ ارديبهشت ۲۱:۳۷

عررررررر اخ جووووووننن بلخرع یه فیک کوکمین😍😍😍😍😍😍

ولی حیف ک اسمات نیس هققق ಥ _ ಥ

ولی مرسیییی(„• ֊ •„)♡

RM. kiute.ARMY

بخون تا از دهن نیوفتاده😂
کاور کراش
۰۵ ارديبهشت ۲۱:۱۵

خدایا من را میان کاور ها حفظ بفرما 

RM. kiute.ARMY

الهی آمین:")
Sepideh
۰۵ ارديبهشت ۲۱:۰۸

یااا.. چگونه یک فیک میتونه اینقدر جذاب باشه ؟ جیون باو

RM. kiute.ARMY

واقعا...چرا:")
𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒐𝒕𝒆𝒓
۰۵ ارديبهشت ۲۰:۴۲

عررررررررررررررر امپرگگگ اولین باره میبینمم

RM. kiute.ARMY

واقعا؟
Blera B.H
۰۵ ارديبهشت ۲۰:۱۰

ودف حیلگیح نقنزنثمطجصمطحثج 

کاور سافت اونوخت خلاصه‌اش... چرا سرد و گرم میکنید عاخه آدمو عههههه😱

RM. kiute.ARMY

به سونا خشک ما خوش اومدید😂
Matin
۰۵ ارديبهشت ۲۰:۰۷

اتنا؟ همون کسی که به سلطان وانشات ها/فن فیکشن های با ادبی معروف بود؟ 

RM. kiute.ARMY

دقیقا*^*
عاشق کارهاشم
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان