BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Heart Smuggling

✦FULL✦

نویسنده hazard
نوع روابط دختر پسری
شخصیت ها چانیول(اکسو) . مهتا
ژانر راز آلود . اکشن . تراژدی . اسمات . رمنس . جنایی
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 586

  

✨🍂🦄DOWNLOAD🦄🍂✨

  

805_vpfe.png

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیرزن معتاد فنفیکشن
۰۷ بهمن ۰۲:۴۵

 

«اسپویل»

خیلییللیلیللییلیلیللیلیلیلی قشنگ بودددددد فقد چرا یه حسی بهم میگفت که مادر مهتا و هلن زندن تا آخر داستان منتظر بودم زنده باشنننن✨

ولی در کل عالییییی بود جوری که خواننده فیکشن. و سردرگم میکردی رو دوست داشتم✨

 

RM. kiute.ARMY

ممنون عزیزدلم*^*
نرو سمیه
۱۸ ارديبهشت ۲۳:۵۶

چرا انقد جای خالیه بکهیون احساس می شه؟

چرا من احساس می کنم بوی خیانت میاد؟؟؟؟

#نه_به خیانت علیه بکهیون😂😂

چرا خیانت تا کجا خیانت چرا چانیول چرا بکهیون چرا من چرا یه چانبک شیپر بدبخت!!!؟؟؟؟؟؟؟

چرااااااااا من الان چقدر  عررررررررررررررررررررررررر بزنم تخلیه شم؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

من شدیدا تازگیا اصلا معتاد چانبک شدممممممم

 

 

RM. kiute.ARMY

ملت چشم چانیول رو دور دیدنااا😂😂😂😂
چقدر کچل شدنش کیوته:")
Namjoonii
۰۷ ارديبهشت ۱۴:۰۷

ججر جدیدا اکسو رو با ایرانی ها شیپ میکنن🤤💜

چ جالب

moon🌛 Child🌜

بسی جالب😂👌💕
=|(تهیونگ پوکرم جررر)
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۱۲

مهتا و چانیول ؟؟؟ =|

عسل و سهون ؟؟؟ =|

پشم اکسو ریخ =|

امیدوارم برنخوره اما شخصیتای کره ای ها بهترن

RM. kiute.ARMY

خوش ب حال عسل ها😂
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۰۶ ارديبهشت ۲۳:۳۷

فقط اکسو هستن یا بی تی اس هم هست ؟ 

RM. kiute.ARMY

نه اکسو فقط*^*
Matin
۰۶ ارديبهشت ۲۲:۲۲

Excuse me, what is this fan fiction couple?

 

(گفتم چون توضیحاتش اینگلیسی بود منم اینگلیسی بپرسم!:/)

RM. kiute.ARMY

دختر پسریه 
یه دختر و چانیول:|
Rokajaki
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۴۷

وااااووو چانیول شیییی😂😂😂

 

چانیول برا من مث ی برادر بسیجی خنگول میمونه😂 قصد هیت دادن ندارما خودم اکسوالم^^

RM. kiute.ARMY

وای جدیدا من قفلی زدم رو یودا جان:")
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان