BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Lord insaniam

پارت جدید اضافه شد 

نویسنده Darlin.bk
کاپل کوکوی/نامجین/یونمین/هوسوک و دختر
ژانر روانشناسی-انگست-جنایی-سفر در زمان-عاشقانه
محدودیت سنی  +15
روزهای آپ یکشنبه ها❌❌❌❌❌

خلاصه:

کیم تهیونگ آینده ش رو در کنار دختری که دوست داشت، خیلی عادی تصور میکرد.

اما دیدگاهش از آینده‌ زمانی تغییر کرد که شب عروسیش، با اون مرد ملاقات کرد.

اگه به دنبال راهی برای مرگ سریع میگردین، یا شاید هم دنبال راهی هستین که تولد خودتون رو از صحنه ی تاریخ پاک کنید، دستکاری زمان میتونه گزینه ی خوبی باشه. جونگکوک بابت اشتباهی که مرتکب شده، خودش رو لایق زندگی نمیدونه و امیدواره با سفر به گذشته و جلوگیری از تولدش اشتباهاتش رو جبران کنه. 

ولی حتی انسانهایی که به خودکشی مدرن فکر میکنن، مطمئن نیستن که با چه دلایلی برای زنده موندن مواجه میشن.

برای جونگکوک، اون دلیل کیم تهیونگ بود‌.

جالبه که دلیل خودکشیش هم همون پسر بود.

تهیونگ نقطه ای بود که تمام دنیای لرد اینسانیام، در جایی بهش منتهی میشد. 

_______________________

»» music ««

پارت اول تا نهم

Download 

 

پارت دهم

Download

 

پارت یازدهم

Download

 

پارت دوازدهم

Download 

 

پارت سیزدهم

Download 

 

پارت چهاردهم

Download 

 

پارت پانزدهم

Download 

 

پارت شانزدهم

Download 

 

پارت هفدهم

Download 

 

پارت هجدهم

Download

805_vpfe.png  

 

۲۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
X
۱۷ ارديبهشت ۲۱:۳۳

درود و شیرینی واسه از سایلنت ریدری دراومدنم*😔🍪

زیبایی سرریز میکنه....دیگه نمیتونم....خیلی قشنگهه

فقط کاش پارتا طولانی‌تر بودن...میدونم همینجوریشم نمیتونمش ولی مازوخیسمه دیگه چه میشه کرد...

جایزه ناجورترین زوج قرن هم تعلق میگیره به تهیونگ و میئل....یعنی هرچی از صداقت و وفاداری و عشق حقیقی اینا بگم کمه.ولی دست مریزاد میئل شی...واسه گل پسرتم که شده حلالت میکنم😔😂

-اونا هیولان...میکشنت...-منم هیولام.

هیولا؟کو؟کجاست؟🗿

ولی دارلین شی قصد نداره جینمینو وارد داستان کنه؟میگم اونی که رو پوستره کنار تهکوک جیمینه دیگه؟سوال اینه که هنوز نیومده ولی چه ورود قیامت برانگیزی قراره داشته باشه که رو پوستره؟الهه نیست؟احساس میکنم با یونگی مو سپید خیلی زوج روحانی طوری میشن.میشه الهه باشه؟بهرحال باید الهه هم داخل داستان باشه که ساعت به خیر و سلامت بره خونه خودش.جدا از اینکه شاهزاده و فرمانده هم داخل داستان هستن*امیدوارم باشن😔😂

 یه سوال ازتون دارم.وقتی روز آپ یکشنبه اس یعنی پارت جدید دقیقا همون روز رو سایت میاد یا از طرف نویسنده فرستاده میشه؟

RM. kiute.ARMY

دروووود خوشگلهههه😔

به به کامنتو برم!!!
زیبایی چکه میکنه ماشالله!!

اون روز ارسال و آپه اگ خدا بخواد*^*
محدثه
۱۷ ارديبهشت ۲۰:۰۲

وایییییییییییی

من چقدر منتظر قسمت جدید بودم!!!!

 

نویسندههههههههه چرا جا حساس تموم کردی😭

باز خوبه برگشتن گذشته - نامجون و تهیونگو میگم - و به نظر میاد قراره خون بباره😭💔 جونگ‌کوک اسلحه کشیده روی دو قلو های مین😭💔

RM. kiute.ARMY

نویسنده لبه ی پرتگاه تموم میکنه..
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۴۵

خداقوت،

به به پارت جدید

RM. kiute.ARMY

یعسسس!
نام🐨
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۱۰

چطوری باید دانلود کنم

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممممم
Setayesh
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۵۱

واییی من دیگههه نمی تونممم. واقعا هر لحظه قشنگ تر میشههه. مشتاقانه منتظر پارت بعدی ام

RM. kiute.ARMY

ای جااااااان😭😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۳ ارديبهشت ۱۰:۱۳

خسته نباشی نویسنده عزیزز💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

 

RM. kiute.ARMY

عصیصمممممT^T
Negin
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۱۵

سلام خیلیییی قشنگ بود بی صبرانه منتظر پارت 17 هستم

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرمممم مرسی کامنتتت*^*
محدثه
۲۷ فروردين ۱۴:۰۱

-16-

*قبل اینکه بخونم داستانو بذارین یه چیزی بگم... دیگه داستان به نظرم پیچیده نمیاد! انگاری ریتمش دستم اومده. همه چیز انگاری قابل فهمه. آره مجهول زیاد هست، ولی... من میفهممش.. عجیبه نه؟

همچنین ددی گلم، اسم فایل پارت 15 عه ولی خود پی دی اف شماره 16 عه. میدونم مهم نی الان چون بعد فول پارت بیاد همه باهمن ولی خب*

 

باز خوبه میئل یه جو انصاف داشت که بگه متاسفم که نمیتونم دوست داشته باشم

خاک تو سرم... تهیونگ اون تابلوی کالرز رو دید :)

الان که کار از کار گذشته تهیونگ فهمیده اشتباه کرده که جونگ‌کوک رو تنها گذاشته :) میدونم این داستانه و به نحوی دوباره سرنوشتشون بهم گره میخوره ولی واقعا گاهی وقتها خیلی زود دیر میشه :)

بزرگترین پشیمونیش تا آخر عمرش، این میبود که اونروز جونگکوک رو نبوسید .

منی که الان یه غمِ گین توی صورتمه :)

 

وای.. نامجون چی شده :)

باز جا داره شعر سلنا رو بخونم....

And what hurts the most is people can go from people you know to people you don't

RM. kiute.ARMY

چون اخت گرفتی باهاش:)))
شت...وقتی هماهنگی پیش بیاد یعنی دیگه دلو دادی رفتههههه😭😭😭😭
حله حله عشقممممT^T

میئل حیا کن، تهیونگو رها کن!

و هیچ وقت فکرش هم نمیکنی که آخرین باره:)

من یه گین غم دارمممم=))))

سلنا بیا یه اجرا کن با تم این فیییییییییک😭😭😭😭
محدثه
۲۷ فروردين ۱۲:۱۵

-15-

وای شت! جونگ‌کوک نمیخواسته اما کل خانواده اش به خاطرش کشته شدن.

یکی از نشانههای عشق حقیقی آن است که به تو عشق بورزند بدون اینکه شایستگیاش را داشته باشی. -آهستگی، میالن کوندرا.

من الان چی بگم :)))

زندگی عادت داشت شوخی های دوستنداشتنی ای راجب جونگکوک انجام بده 

راجب من هم همین طور.

 

وایییی، جونگ‌کوک دَر میره تا نکشنش و جالبیش اینه تهیونگم دنبالش میره!

 

لعنت... بهتون بگم حس میکنم تهیونگ بابای جونگ کوکه بهم چی میگید؟ روانی؟؟؟

 

اما این لحظه درست مثل انفجار رنگ های الجوردی، آبی سرد و رگه های باریک فیروزهای بود. 

نکنید.... نکنیددددددددددد😭💔 *اینم ربطی نداشت ولی یادم به ورنیسیته افتاد... اونم غمگین میشد چشماش آبی میشد... الان جونگکوک هم همونقدر چشمهاش آبیه. دلم رفت خب 🥺 

حاال برای باقی زندگیش به رنگ عجیب و تیره ی چشم های اون فکر میکرد.

-----

تهیونگی که نمیذاره جونگ‌کوک ببوستش اونم به خاطر میئل و عشقی که بهش داره و در عین حال میئلی که با یکی خوابیده :)

یادم به شعر سلنا گومز افتاد:

We used to be close, but people can go
From people you know to people you don't
And what hurts the most is people can go
From people you know to people you don't

دژاوو ی مسخرههههههههههههههههههههه

جوابی که باباش موقع مردن بهش داده بود رو الان داره به تهیونگ پس میدههههههههه

نقبعسلبهعسلهعلهسعه

RM. kiute.ARMY

زندگی شوخی هاش ولی خرکی ئه:)))

ججججججججججیییییییغغغغغ ورنسیتهههه😭😭😭😭😭

بعد خوندن این فیک میخوای سالم بمونی؟؟؟؟؟

شت شت میئل..بمیرم برات ته:)))
این آهنگ سلنا:) هعی...قلبمو بهش دادم...

یا حسینننننننن😭😭😭😭😭
محدثه
۲۷ فروردين ۱۱:۵۴

-14-

 

فـ.ـاک! الان یکی جونگ‌کوک رو غرق کرد؟!

وای... این دو قلوهای مین :)) نکنید کثافطا! باعث میشه دلم خواهر یا برادر بخواد😔 *چند خط بعدتر* اوهوع!!!! دَم بود ماچ کنند همو ها😔 خوبه باز کاغذ بود اونجا😔

 شت... آقااااااااااا جونگ کوک روانی دوست دارممممممممم

منو ببرین پیششش!!! بهشم بگین از این نقاشیا نکشه که دلمو میبرههههههههههه

واییییییییی!!! میگه روز تولدمه!!!!!یمهقالخهیقالخیا

 لعنتییییییییییی!! جونگ کوک میخواست یه رازی رو بگه و وقتی تازه داشت بینشون همه چی مثلاااا خوب میشد یا بهتر بگم یخ های بینشون آب میشد یهو دو قلوهای مین از راه رسیدننننننن

وای نههههههههه

این حین هم تهیونگ اولین با اسم جونگ‌کوک رو میگه و میبینه چقدر زیبا توی دهنش نشستههههه

خب درد بگیرییییییییی

RM. kiute.ARMY

بیا من خواهرت شم هم داداشت😔

بیا منم ببر:) من تورو میبرم توهم منو ببر!

دوقلو های مین، مین بودند!

نههههه به دهنش اومدهههههه😭😭😭😭
محدثه
۲۷ فروردين ۱۰:۳۳

-13-

 

وای کل کل های تهیونگ و جونگ‌کوک باحاله😂 میدونم نباید بخندم ولی حسم همینه

تهیونگ میگه از کجا بفهمم راستشو میگی؟ جونگکوکم میگه نمیتونی، اما امید دارم باورم کنی. از اونور تهیونگ چ.ص میکنه غذا نمیخوره😂 مگه دو سالته مرد😂

 

RM. kiute.ARMY

مرد های گنده قهر میکنن خیلی ناز میشن😭😭😭😭😭

جز بابام😒
محدثه
۲۷ فروردين ۱۰:۰۳

-12-

 

هوسوکی که نامجونو رو اینک صدا میزنه و منِ ابله با نداشتن هیچگونه علم ادبیات، اینو اینَک میخونم... نگو ink بوده.... میدونم ربطی نداره اما یادم به فیکشن مزه‌ی جوهر افتاد... جای اینم خوب نمیشه.

 

ای بابا.. یه صحنه ی مرگ رو داریم n بار میخونیم و هیچ جوره نمیشه ازش جلوگیری کرد. چرا عین لوپ هی تکرار میشه؟!؟!؟ البته همیشه توی لوپ ها راه در رو هست. نامجون باید پیداش کنه.

عه.. یونگی هم اونجاست!!!! جملات سنگینی هم میگه. «اون اینجاست و تو اینجا. چیزی بیشتر از جاده بینتونه.» خب الان یعنی توی زمان 2020 نیست؟ چیزی که فاصله میندازه احیانا زمانه!

وات د فاک؟! یونگی شیییی... بذار وارد شی بعد ببوس طرفووووو

لعنت... فرض کن یکی دستتو گرفته باشه بهت اطمینان بده اما تو تا ناموس ترسیده باشی

ای بابا... چشم های جونگکوک شبیه میئله. آبی کبود. همونایی که تهیونگ عاشق بود. 

از طرفی موهای هوسوک مشکیه و قاتل اون شب، همون جونگ کوک، موهای مشکی داره که میئل رو یاد هوسوک مینداخته. الان باید این سوال رو بپرسیم. جونگ کوک واقعا کیهههههههههه

وای چه یونگی این فیکشن وایب باحالی داره.. بازیگر خوبیه.. نویسنده میگه حالت چهره اش عوض شد و حتی اشک تصنعی هم  ریخت.... خب کوفتتتتتتتتت

باز خوبه نامجون باهوشه و فهمید با یه روانی عین خودش طرفه، وگرنه هر کی دیگه بود خام همین حرکتاش میشد.

وای شتتتتتتتتتتتتتت!!!! هوسوک از ناکجا آباد برگشت پیش نامجون و یونگی!!!!! تازه مامان یونگی رو هم میشناخت!!!!! یبالهعیابیا

وایییییییییییی تهششششششششششش

نامجون و هوسوکی که دارن فرار میکنند و یه ماشین از نا کجا آباد میاد و میزنه بهشون؟ و یونگی ای که وقتی میرسه بهشون اونا دیگه نیستند و در عین حال تهیونگی و جونگ کوک... 

وایییییی مغزم تو گاریهههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

لامصب جای هیچی خوب نمیشه و فقط یاداوری میشه💀
مزه ی جوهر کاش خوب بشه جاش:)))))

این فیک سریال دارک رو گذاشته تو جیب شلوار پشتیش💀💀💀💀💀💀💀
آقا اصلا یه پا گردآبه برای خودش!!!!

پ.ن: بازم یاد اینک خوندنت افتادم😂😂😂😂
محدثه
۲۷ فروردين ۰۹:۳۰

-11-

 

وای چه هوسوک مرموزه! و البته جالب. 

خب، می‌دونم از قصه خوشت میاد. من یه عالَمه ازشون رو بلدم. اگه بخوای، برات تعریف می‌کنم.

نامجون پرسید:« یه عالَم؟»

چشم‌های هوسوک برق زدن. «من پر از داستانم.»

وای عررررر.... مرموز...جالب... دارک...سخهابخسهابخس

عه... هوسوک و میئل با هم بودن قبلا. موندم چی باعث شده دیگه باهم نباشن

اَی... میگه هوسوک تنها کسی بود که میئل قلبا دوستش داشت. پس چرا داشتی جاشو با تهیونگ پر میکردی؟!؟!؟!؟!؟!

اَی تر... دقیقا شب عروسیش که شوهرش گم شد با دوست پسر قبلیش ریخته روهم. هوسوک؟ بیا که به خونت تشنه ام!

خب باز خوبه هوسوک حس پشیمونی داره. میگه نمیخواستم این اتفاق بیفته. 

فقط الان برام سواله چرا هوسوک میپرسه چه سالی هستیم؟ نکنه اینم مثل جونگ‌کوک توی زمان سفر میکنه؟!

 لعنت.. میئل میگه عصبانیم چون سرنوشت منو به پیش مردی که دوستش داشتم برگردونده!

خب لامصب لاقل یکم حس عذاب وجدان داشته باش!!!!

خب خیالم راحت شد. به خودش میگه من یه هیولام. خوبه. راضیم. 

شت روی بوم هم با هم انجامش دادن.... کالرز صگ... کالرز صگگگگ... بعد یه سال چرا جات خوب نمیشه....

 

وای عجب پارتی بود... روحاً یه حالیَم...

اعتراف میکنم. این فیکشن رو دوست دارم. آبکی نیست و نویسنده واقعا هم قلم داره و هم مغز.

RM. kiute.ARMY

به هوسوک خواهم داد. فورا نه، ولی قطعا!

عاشقتم رفته رفته هم چاقوتو تیز میکنی و هم از بالا به کرکتر هوسوک نگاه مینی و سر تکون میدی😭😭😭😂😂😂😂

اخ اخ اخ:))))))))))

پس رسما گرفتته😔

محدثه
۲۷ فروردين ۰۸:۵۰

با نام و یاد خدا میریم که از پارت ده شروع کنیم به خوندن😂

-10-

یا بنگتن کبیر... قاتلِ روانیِ سایکوپثی که آواز میخونه و آشپزی می‌کنه

وای شت! میگه چشم‌هاش عین میئل آبیِ کبوده. الان میئل تناسخ کرده شده جونگ کوک؟؟؟؟؟

چرا جونگ‌کوک هر چی میره جلوتر به جای اینکه بفهمیم چی شده، مرموز تر میشهههه

دیگه این آهنگ هم داره مرموز میشه... You know it's not the same as it was

عههههه! مگه نگفته بودن یونگی گم شده بوده؟ یهو از کجا سبز شد؟ یعقابهیاخبخای

وای شت! یونگی اصلا تا حالا نامجون رو ندیده اما نقاشی‌شو کشیده! وای... قدرت‌های ماورایی چیزی داره؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

مرام اگه ادم بود:

این فیک از لابلای متن های به جامانده از اگاتا کریستی با بسیاری تخلص خارج شده🙂
zahra mansouri
۲۲ فروردين ۱۰:۴۷

اولا خیلی گوزپیچ شدم سر این تصمیم گرفتم پارتی نخونم. 

حالا از اون عشق دلاییه که منتظرم فول شه😔🫂

RM. kiute.ARMY

انتظار سخت است!
پارتی بخون😔
cannia
۱۴ فروردين ۲۳:۳۷

داستان ان فن فیک خیلی جاالبه و پیچش داستانیش آدمو وادار میکنه دنبال کنه       ممنون از نویسنده

RM. kiute.ARMY

ویرانمون کرد ویرااان😔
ای جان دلم نوش جونت عزیز*^*
مسواک کوکی
۰۹ فروردين ۰۹:۳۰

ببخشیناا ولی سر اون کلمه ی عالمیه پاره شدم از خنده وای، این نویسنده رسما معجزه میکنه با کاراش 🤣🤣 

مثل اینکه جدی جدی باید بخونم، حالا شاید باورت نشه ولی حال ندارم برم تک به تک پارت هارو دان کنم بخونم'∙'

RM. kiute.ARMY

جوووووون فدا پارگی هاااات😂😂😂😂💋💋💋💋

عووففففف تک تکشون نوش جونت خسته باشیی😎💚💚
Dahlia Hole
۲۹ اسفند ۰۲:۲۴

عالییی فقط فول شههه خدایااا خسته نباشی

RM. kiute.ARMY

میشه میشهT^T
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۷ اسفند ۱۸:۲۵

بمولا دارم پاره میشم هی میخوام بخونم هی میگم نهههه بذار فول شه هی دوباره میگم ولش بخون دوباره میگم نه صبر کن😭

من ازونا بودم که پارتی میخوندم ولی نه وقتش هست نه حافظشششش

RM. kiute.ARMY

نه نه بخوووون نزار شیطون گولت بزنههه😭😭😭😭
ای بگردم:"(
سالار هسدم
۲۱ اسفند ۱۴:۱۶

بابا💀

من اینو خوندم...

چرا انقدرررررررر سنگینهههههه خیلی خفنهههه💀

RM. kiute.ARMY

بقران داداش💀
مسواک کوکی
۱۷ اسفند ۱۱:۴۴

باشه دد ولی جوابی که به کامنت mogo mogo دادی پارم کرد🤣🤣🤣 

وای مثل اینکه باید برم پارتی بخونمش، ولی چیزی سخت اینه که اگه پارتی بخونم یادم  میره تا کجا خوندم،، خب نویسنده جون چند پارت مونده تا فول شدن؟ ^^

RM. kiute.ARMY

چراااا؟😔😔😔

اینو عمرا یادت بره چون یهو میبینی باید صد بار پارت رو بخونی😔😂😂
nia
۱۴ اسفند ۱۶:۳۴

ایا این فیکشن زیادی خفن نیست؟

خدایی خیلی خوبهههه

RM. kiute.ARMY

حق نواختی حقققق!
میو
۱۳ اسفند ۲۳:۱۳

ددییی 

توروخدا کمک کن بم. ببین من زدم تلگرامو پاک کردم بعد هیچ فیلتر شکنی هم ندارم که بتونم دانلودش کنم .الانم تو همه سایتا لینکاش حذف شده نمیشه دانلودش کرد یا نسخش منقضی شده و قدیمی بودخ و هیچ جوره نمیتونم نصبش کنم. توروخدا اگه میتونی ی لینکی چیزی بده من دانلودش کنم 😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

جونم؟؟
الهی عزیزممم😭😭😭

https://tinroid.ir/telegram

ببین این سایت خوبه؟
mogo mogo
۰۹ اسفند ۱۸:۴۹

هیچ اشتباهی بزرگ تر از این نیست که صبر کند تا این فول شه!

 

پارت به پارت خوندش عالمیه😭🥀

مغزتو درمیاری گاز میزنی!

 

رسما بعد از خوندنش آی کیو رو میبره بالا!

 

نویسنده نابغه اییی😭🥀

RM. kiute.ARMY

یه ساعت منِ کند ذهن دارم میخونم عالمیه چیه، نگو نوشتی عالَمیه😭😂

احسنتتتت تکبیر!!!
nia
۰۶ اسفند ۱۶:۳۰

من تازه این فیک رو شروع کردم و تازه اومدم هر 12 پارتشو یه تنه خودنم

و میتونم بگم واووووو پشمامممم خیلییییی خفنه

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۳ اسفند ۱۰:۴۹

بسم الله

عهحییهیعسخممفسخسفسخسفپخعسسههحهسچسخعچجخسفجهفششجهففجهشجهفشهفشجهفهجفشهشفخفششفچسخففچخشچخفشچفسخچفخسسچعخچخفسسخفخسف فقط آپ‌شه تروخدا

Mary
۳۰ بهمن ۰۰:۱۳

سلااام!

من اینو تا قسمت هشت خونده بودم بعد به خودم گفتم دیگه نمیخونم تا فول شه. توسکارو هم همینطور.

میدونم کار بدی میکردم. امروز اومدم بقیه شو خوندم و هر هفته خمار موندن رو به جان خریدم ولی همین منتظر موندن و خون دل کشیدن خودش لذت بخشه! و خوبیش اینه حالا میتونم کامنت بدممممم

خیلی زر زدم. کلا همیشه میام یه کلمه حرف بزنم خیلی زر میزنم. دوستام میگن تو باید معلم بشی انقدر طولانی سخنرانی میکنی!

 

داستان سنگینه! قویه! اطلاعات توشه! ولی انقدر داستانای حاشیه ای کلافه ام میکنه! چیزی که میخوام رو بهم نمیده! مثل اینکه هورنیت کنن بعد بزارن از شق درد بمیری!

 

راستی ددی کامنتای زیر پست ارسال فایلو چک نمیکنی مگه؟ یه فیک فول کوکوی نوشتم ولی قبلا وانشات ندادم موندم میتونی بزاریش که بفرستمش یا نه؟؟؟ 

همه چیز از اونجایی شروع شد که خندیدی....
۲۹ بهمن ۲۱:۳۵

*پ.ن: در صورت نرسیدن به ۴ کامنت هفته بعد این فیک آپ نخواهد شد *

*جاک عزیز*

*شما منو چهار نفر به توان دو حساب کنید که این فیک آپ بشه!*

هیونگ بی زحمت منم چهار به توان چهار حساب کن قربون چشمات برم

اقا یعنی چی که ممکنه اپ نشه،مگه من میزارممم،این فیکه و نویسندششش عشقای من هستن🥲🤝🏻بله

جککک،کامبکککک(با لحن جیهوپ خوانده شود😂😔🤝🏻)
۲۹ بهمن ۲۱:۳۰

نهههه😭😭🥲🥲

لطفا این یکیو از ما نگیرین،تورو خدا دوستان کامنت بزارید متوقف نشن فیکا،خیلی داره در حق بعضی فسکا اجحاف میشه🥲البتهب ا همه نیستم با بعضیام که با اون بعضی هام اصن قصد ناراحت کردنشونو ندارما فقط یه کامنت کوچولو موچولو که دیگه منو‌شما نداره،با تشکر.

پ.ن:این فیک جزو گنجینه ی منه:›

دلتنگ لایو های کوک
۲۹ بهمن ۲۱:۲۷

جهت حمایت از نویسنده و رسیدن به میزان کامنتی که میخواین.

کلم بروکلی طرد شده
۲۹ بهمن ۲۱:۲۶

سلام،وای خسته نباشی نویسندههه،من خیلی این فیکو دوست دارم،

پ.ن:دد توروخدا ،من میتونم خودمو به تیکه های مساوی تقسیم کنم ولی این فیک اپش متوقف نشهT^T

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۲۹ بهمن ۲۱:۲۴

یسسس پارت جدیددد،من منتظرم این فیک فول شه🥲🤝🏻

جاک
۲۷ بهمن ۱۹:۵۰

آقا من این فیک رو میخوام! قبلا یه مقدارشو خونده بودم و بعد فایلش از رو گوشیم پاک شده بود بعد یدفعه میام می بینم میگن ممکنه فیک دیگه آپ نشه! شما منو چهار نفر به توان دو حساب کنید که این فیک آپ بشه!

RM. kiute.ARMY

ان شا الله اگر خدا بخواهد😔
ناشناس
۲۴ بهمن ۱۶:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واییییییی

تا پارت نه خوندم

ولی این تو اونه،اون تو اینه

الان چی شد؟ میئل داد؟یعنی ک*ن داد ؟_ببخشید بی ادبم_

چرا تهکوک ندارهه

من تهکوک ماخام

الان جونگکوک شی عاشق تهیونگ شیه؟ آخه اونجا که تهیونگ شی گفت با اون دختر کار نداشته باش و اینا غم اومد تو چشاش، یعنی الان ناراحت که تهیونگ شی واسه اون دختره این کارا رو میکنه؟

مغزم گوز پیچ شده..هعیی

فردا امتحان شیمی دارم و بجاش دارم فیک میخونم..زندگییی

بعدم نامجون شی الان میره سر و ته قضیه قتل و اینکه چرا تهیونگ شی اونجا بوده رو در میاره؟ شایدم بزنه تهیونگ شی رو ب*اد.. آی دونت نو

نویسنده جان لطفا چندپارتی بده مغزم بیشتر گاز پیچ شه،با تشکر

RM. kiute.ARMY

یه گ.وزپیچمون نشه؟😔
Victor
۲۴ بهمن ۱۴:۵۲

قشنگههههه خبلییی

Rozii
۲۴ بهمن ۱۰:۱۴

دارم فشار میخورممممم

RM. kiute.ARMY

یه فشارمون نشه؟😔
موظظظظممممم
۱۶ بهمن ۰۰:۲۹

دد چرا اینجوری گوز گوزی شده من مغزم مغز ماهیه جوابگوی این فیکای سنگین نیستتتتت اصلا چرا فول نمیشه 😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اگه این فیک رو تا اخرش و پارت به پارت بخونی، اخرش بهره ی هوشیت تا 500 - 600 میره. قشنگ ورزش ذهنه😔
vkook_hedi
۱۵ بهمن ۱۹:۴۸

ماشالا🤌🏻💜

فقط تا چهار خوندم تا جایی که یادم میاد یادم رفته

منتظر فول شدنشم چون وقت ندارم پارتی بخونم حییییفففففف🥺🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

پارتی خوندن این فیک گلی از گل های بهشته هااا😔
vkook_hedi
۱۲ آذر ۱۵:۳۰

تنها چیزی که میشه گفت اینه:

 

عررررررررررررر😭😭😭😂💔

به خدا من مغزم داره گیرپاچ میکنه...دیگر نمیتانم!!!

خدایی من فقط چند روز پست ها رو ندیدم ، اخرین پارتی که خوندم پارت چهار بود ، الان رسید به هفت😐💔

دارلین شی تند تند بنویس بذار فول شه😂 خیلیییییی قشنگ مینویسیییییی!!

برم باقی مانده ها را بخوانم...فایتینگ دارلینیییییی💜

zahra mansouri
۱۲ آذر ۱۴:۰۷

اینجاست که باید گفت

میئل؟ دخترم؟ 

تو اونجا نمیخواستی خودکشی کنی چون تهیونگو دزدیدن؟ 

آیا اینجا چه خبر است؟ مرتیکه چشم عسلیِ طلایی از کجا پیداش شد؟ 

 

یه مجهول به مجهولات داستان اضافه شد. عالیه

 

اگه محافظشه چرا معشوقشه؟ اگه معشوقشه چرا نیست؟ 

اگه همیشه اونو میخواسته تهیونگ چی میگه این وسط؟ 

بازی قدرت شاید؟ 

اگه بازی قدرت چرا بخاطر نبودن ته میخواست خودشو آتیش بزنه؟ 

 

 

 

 

*همچنان هم که تهکوک نیستن. چیکار میکنن خدا داند. 

 

 

 

دست قلمت درد نکنه نویسنده عزیز😃باعث شدی بعد مدت ها مغزم یکم ورزش کنه. چاق شده بود

 

این فیک>>>>>>> ریاضی

(از لحاظ درگیری مغز) 

Y.S.H.
۱۱ آذر ۱۵:۰۳

یا خدا دارم دیوونه میشم

داداش زود تر بزار تا منم مثل نامی قاتل نشدم تورو بکشم

zahra mansouri
۰۸ آذر ۱۴:۰۶

اوه شت... نامجون رگ هاری داشته از اول، آمپول هاری نزدن بهش

 

 

چرا حس میکنم ته مین هم داستانش مث سناریو اون دفعه امه؟ شاید سرنوشت همه محافظان ساعته که یه شکست عشقی داشته باشن

 

 

خب از اونجایی که بوش میاد پارت بعد قراره تا ناموس هیجانی باشه😃

حدس میزنم قراره دوقلوی های مین، یونگیو بیارن تا باهاش نامجونو مجازات کنن، از اونجایی که یونگی یجور هیولا تا اینجای داستان معرفی شده

بعد احتمالا الهه بیاد بگه شماها نتونستید از ساعت محافظت کنید، پس برین جهنم

یا ام بگه من دلم به حالتون میسوزه و میبخشمتون، اما بقیه الهه ها اینطور نیستن

بعد الهه های دیگه میان و دهنشو سرویس میکنن

 

فقط نمیدونم تهکوک این وسط چی میشن. 

 

باشد که در پارت بعد بفهمیم. خداحافظظظظظ

Mohadeseh
۰۸ آذر ۰۰:۰۷

بذارید با افتخار بگم اولین دانلود پارت جدید رو من انجام دادم 

*بلند سدن حضار و فی مرتب زدن

 

ولی وای... من آخرش مغزمو روی داستان از دست میدم 

نامجون... مرد گرامی... ساعت رو رها کردی که چی شه:))))))))) 

نکن پسرم... نکن:)))

Matina
۰۲ آذر ۰۵:۰۳

وقتی کامنتا بهم میگه قراره به فنا بری. هم تو. هم درسات. هم مغزت. هم زندگیت.

 

ولی من دیگه هر پنجتا پارت رو دانلود کردم، نمیتونم پا پس بکشم، اینکارو نمیکنم.

 

نویسنده! خیلی ممنون که نمیزاری زندگی مونو کنیم. و اجازه میدی برای کسایی که وجود ندارن که اتفاقی براشون بیفته انقدر حرص بخوریم که موهامون سفید شه.

 

کمر همت ببندم برم سراقش...

zahra mansouri
۰۲ آذر ۰۱:۱۶

ایلان معشوق قبلی نامجونه؟ چقد بدبخته

نامجون چقد بیشعوره که هنو دو روز از مرگ عشقش نگذشته میاد قبلیو میبوسه که از وسایلش برای انتقام جونا استفاده کنه. 

 

هعی زندگی

 

 

نامجون از ایلان آتو داره؟ ولی اینجور که تعریف کرد انگار ایلان از نامجون آتو داره

ولی خب پدر انقد ابهت داره که جرعت نکنی کاری کنی در مقابلش

 

 

وایییی

خیلی خشن بود این صحنه

چرا مرردددددد😐😐😐😐😐

 

_مغز تقریبا منطقیم میگه برای اینکه از نامجون آتو داشت و نامجون برای اینکه مغز جونگکوکم مث ایلان بپوکونه لازم داره ایلان بمیره

 

ولی خیلی خشن و یهویی بود😐پشمام

دو دیقه پیش داشت ماچش میکردددددد

د اخه مسلمووووووون😐😐😐😐😐😐

این چه کاریههههه

دوست دخترت مرده آمپول هاری که نزدن بهتت

آدم باشششششش

 

 

واییی😐

شوک گرفتتم

نمیتونم بقیشو بخونم

یکی منو آروم کنه😐

 

چرا ساعت 1 شب تصمیم گرفتم اینو بخونم

خدایا دیوونه نشم صلوات

برم بقیشو بخونم

 

 

 

 

 جز جونای نامجون، چه کس دیگه ای توی برف بستنی میخرید؟

_امم چیز من.. آره من.. شونصد لایه لباس میپوشم همچنان بستی میخورم. دوستان ما خاص نیستیم کصخلیم. 

 

 

یا خدا... بخدا نامجون دیوونه شده

دارم ازش میترسم

شوخی نیس یکی با هیکل پدر بیافته دنبالت برا انتقام😐اونم با اون هوش

من جای جونگکوک بودم جفت میکردم

 

داداش من از پشت گوشی جفت کردم اون چجو جفت نمیکنههههه؟ 

_خبر نداره

منطقی بود. 

مغزم چرا یهو تراوش میکنه منو ضایع میکنه؟ 

 

 

ایلان الکی مرد؟؟؟؟؟ تف تو روحتتتتتتت

بیناموس دلقک

چرا سیستمو میشکونی حالاااااا

سیستم تو کونتتتتت

وای من باید به اعصابم مسلط باشم😐

بیناموس من پارت قبل داشتم با وایب قاتلت حال میکردم چرا انقد بیناموسی😐

 

 

نیمه جون؟ 😐

زدی کلشو پوکوندی نیمه جون؟ 

د اخه مادر... خدایا😐

یکی بیاد منو آروم کنه

 

 

سوالیه که دارم کلشو پوکونده؟ چرا بالا میاره؟ اصن چجوری زندس مسلمون😐😐🤌🏻

 

تورو برمیگردونم؟ غلط میکنی با عمت😐🔪

کم جنایتکار زمان داریم تو ام روش

بخدا که توان ندارم

 

سر پارتای قبل نصف مغزمو از دست دادم، این پارت اعصاب هرچی بود از دست دادم. 

فیک خوبیه پیشنهاد میکنم. 

 

 

 

آگاپه تو کونت😐

مگه مال توعه

مال بابای تهیونگه

اون برا پسر خودش هیچکار نکرد بعد برا دوست دختر تو بکنه؟ غلط میکنه با عمش

 

البته با این هیبتی که ما از نامجون تو این پارت دیدیم خایه میکنه نده

ولی خب دوقلو های مینم خیلی خفنن

خداکنه نامجونو جمعش کنن

بخدا این خطرناکه ول کنی تو زمان

همچیو بهم میریزه

 

 

ولی من فک میکردم میئل قراره با جونگکوک بجنگه، چرا نامجون داره میره بکشش؟ 

 

ای خدا

اعصابم را از دست دادم. نویسنده عزیزم

تروخدا یکم تو پارتای بعد آروم تر قتل هاتو به تصویر بکش

فیوز پروندم. 

حتی اگه به این خشنی بود تروخدا مث نامجون لاشی بازی نشه😐

بیناموس دو دیقه قبلش ماچش میکنه بعد به قصد کشت کلشو میکوبه به دیوار

حالا این اتفاقا کی افتاده؟ دقیقا بعد مرگ دوست دخترش

 

خدایا اعصاب و مغز به همه ریدر های این فیک اعطا بفرما

بلند بگو آمین

عااح خدافظ

مریدا
۲۹ آبان ۱۴:۱۲

کی فول میشه

انقد فیک خوندم که نویسنده وسطش ول کرده رفته دیگه فوبیای فیک فول نشده گرفتم🥲😂

Mooni🌜

دونت وری تضمین میکنم فول بشه بخوونننننننننن 
mahi
۲۸ آبان ۲۰:۴۸

باز هم به سایت سر زده ام و دارم تمام ویکوک/کوکوی ها رو درو میکنم

اری این هم امده است

حلقه در چشمانم اشک ززززدد

ولیییییی میخوام بزارم مث اونروز ک ندیدمش حداقل چهار پارت بیاد و بخونم تا بچسبههه بهمممم

ولیییییییی صگدرصد میییاااام و بررااات کامنت میگ*وزارمممم

اره پ چی فک کردییییی

ولی به ناموستون فحش گذاشتم اسپویل کنیییییید بموسیییییییی

اره خلاصه

ماچ هم به ددی

دیگه عزت زیاد.

Mooni🌜

ماچ بککککککک
Mohadeseh
۲۷ آبان ۰۰:۰۱

خب یه بار دیگه رفتم اون بخش خاص از پارت دو رو خوندم

الان فسم حضرت عباس می‌خورم اون یارویی که جونا رو کشت آدم روانی نامتعادل، جونگ‌کوکه. چون داشت به خاطرات فکر می‌کرد و بعد یهو زارت... جنازه خدمت شما😂👍🏻

فقط الان چیزی که توجه جلب می‌کنه این جمله‌ی جونگ‌کوکه :«یه دختر رو کشتم. یه آدم دیگه رو کشتم.» که الان باید سوال ایجاد شه برامون کیا رو میگه😑 نکنه اون داداش یونگی از همون خانواده مین که گم شده رو هم این کشته و بعد مردم فکر می‌کنند گم شده؟😐

ددی این چیه ساعت ۰۰:۰۰ دارم می‌خونم؟😐💔

RM. kiute.ARMY

با خودت داری چیکار میکنی محدثه؟😔
Mohadeseh
۲۶ آبان ۲۳:۵۶

این دختره که با ماشین لَت و پار شد، همونیه که پارت دو ترکید؟ بعد بحث این بود یارو قاتله یا نه؟😑💔

رنگ قرمز روی سفید خارق العاده است

نباید یادم به فیکشن سگی colors بیوفته... اون برف نداشت ولی قرمز تحت عنوان آخرین نقاشی روی زمین کشیده شد... ای کوفت...

 

دیدیییی گفتمممممممم بمیمنیتساس

اینم داره صدای راننده رو می‌شنوه که می‌گه تو هم فکر می‌کنی من قاتلم؟

واو براووو... مغزم ۳۰ دقیقه یه چیزی رو توی خودش نگه داشت😂

ودف...؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نامجون که توی ماشینه یه بچه هم داره؟؟؟؟ بعد این دختره که مرد دوست دخترش بود؟؟؟؟

وای... الان چی شددددد؟؟؟؟:@:۷:۷/(/

پیش یه روانی نا متعادل

جونگ‌کوک روانی نا متعادل هم خوبه ها😂💔 والا سالم متعادلش با آلبومش جرمون داد😂💔🙂

گریه نکن، گریه نکن...

گریه کرد.  

وای... وایی این... نویسنده... بی‌رحم... قلبم فشرده شد🤧 

 

وای... نباید روی جونگ‌کوک روانی نا متعادل این فیک کراش می‌زدم!!!

 

شخصیت شوپر مرموز نامحون توی این فیکشن>>>>

نامجون خواهر میئله مین‌وایل، یه دوست دختری هم داشت که دیدیم زد کشت با یه بچه

مغز منم این وسط داره مِرِنه... این چیه آخه🥲

 

خب فهمیدم اشتباه فهمیدم😂😂😂 نامجون جونا رو نکشته چون پشت تلفن کش دار داره اسمشو فریاد میزنه و این دقیقا همون جمله‌ایه که باهاش اون پارت تموم شد. خب بر می‌گردیم سر خونه اول... اون یارو که زد بهش کی یود؟😑

تهیونگ بود نکنه؟🥲 وای استرس نمیذاره برم پارت دو رو دوباره بخونممممممیمینیتست

 

خب... خداروشکر... نامجون رفت پس انتقام...

من برم دوباره پارت دو رو یه بخشی‌شو یخونم....

 

نویسنده‌ی عزیزم،

می‌دونستی این حجم از پیچدگی در عین حال که قدرت بالای خودت رو توی نویسندگی نشون می‌ده، قدرت تحمل مغز ما رو مبنی بر نمردن نشون میده؟ کاش منم عین اختاپوس سه تا مغز جای قلب داشتم.

-محدثه

(وقتی داستان شدیدا اثر کرده.) 

RM. kiute.ARMY

من خودم به شخصه سر خوندن سرسری این فیک متوجه شدم مغزم مثل عروس دریاییه، یعنی مغز ندارم....................
Mohadeseh
۲۶ آبان ۲۳:۳۰

پارت سه رو شروع می‌نمایم😂 خدا بخیر کند‌. شاید هم نکند. من از کجا بدونم! (وقتی فیک اثر کرده رومون) 

 

به به... یه نفر از آسمونا خبر داده بهم که این قالبی که مشاهده می‌کنیم، قالب خاص پی‌دس‌اف‌های سایته و من اصلا دارم به ددی گرامی اشاره نمی‌کنم🙄

ددی... خیلی خوشگله🤧


یا خود خدااااا😂😭 چقدر خانواده‌ی مین وحشتناکن! قشنگ کپی برابر اصل دچیتا ن😂👌🏻

اینا که اومدن تو کی بودنننن

چقدرم کراشننننن

کی بودنننن کی بودننننبنینستستتس

هیچکس نمی‌تونست یک‌دست بد ذات باشه

خدایا... نمی‌دونم الان گریه کنم یا چی...

 

میگه ۱۹ سال از آخرین ملاقات می‌گذره... کی خبببببژخسنس

خاک... دوقلو‌های مین... اینا دوقلوهای مین‌اند... 

واییییی شکشمیر دچیتا کجاست برم خین و خون ریزی راه بندازم😭 چرا همیشه شخصیت بدا اینقدر کراشننننبنینین

 

وایی... الان چشم آبی هم باید بشه معضل... چشم‌های همه‌شون آبیه... نکنه جونگ‌کوک همون داداشه اس که گم شده؟😐 

میدونم این دوقلو ها گفتند یه مسافر زمانه ولی بذارید منم این وسط یکم بپرونم یه چیزایی😂💔

 

عجب... یعنی چی که اگر می‌تونستم دوست می‌داشتم لی‌لی!

دارم مغز نداشته‌امو از دست میدمممیحسخسخس

ددی... این چیه وسط امتحان‌های میانترم دانشگاهم گذاشتی تو دامنم🥲 

RM. kiute.ARMY

پس هتریک کردی😎 (سه پارت رو پشت سر هم خوندی)
ددی دورت بگرده نفسممممم😭😭😭😭😭 عزیزمییی😭😭

خوشت اومده ولی😔
به استادت بفرست صد در صد تضمینی دیگه میانترم نمیگیره😔
دانشجو شدنت مبارکککککک عشق دل مننننT^T
Mohadesh
۲۶ آبان ۲۳:۰۳

آقا مغزم گو.زیده😭😂😭😂😭😂

یعنی چی که فقط نامجون و میئل می‌شناسن «اون یارو» رو و در عین حال میئل هیچ وقت ندیدتش🙂💔

یعنی چی که it's not as the samw as it was

چرا این آهنگو اینقدر مرموز می‌کنید🥲

جوری که این ترکیب آبی/سفید/مشکی/طلایی/ یاقوتی داره خاص میشه>>>>>>>>>

RM. kiute.ARMY

قشنگ این فیک خوراک ورز دادن مغزه😂
Mohadeseh
۲۶ آبان ۲۲:۲۹

خاک تو سرم

خاک تو سرم

خاک تو سرم

خاک تو سرمممممممینینسههسهسهشهس

‌پارت یک رو در همون حینی که داشتم به آهنگ روی حالت ریپیت گوش می‌کردم، خوندم؛ چرا یه آهنگ ساده رو اینقدر از توش گو/ز کشیده بیرون😭😭😭😭

این چه وضعشه آخه😭💔 

دیگه نمی‌تونم این آهنگه رو گوش ندم و یاد داستان نیوفتم:))))))))) 

خاص شد برام.

تا از فضولی نمردم حالا می‌رم پارت دو رو می‌خونم😂👍🏻


دد، یادته گفتم یه وویس ۲۶ دقیقه‌ای گرفتم که تهشم ارسال نشد و من فکر می‌کردم کامل پاک شده؟ 

تهشم مجبور شدم اون همه رو تایپ کنم...

گوشی آیفون ف.اکی

درسته از توی سطل آشغال کامل پاک شده ولی چون برای ارسالش باید اول یه جای دیگه ذخیره می‌کردم و بعد ارسال می‌کردم، الان من اون وویسو دارم🙂💔 

الان F= P.A تومه. 

RM. kiute.ARMY

به به میبینم استارت زدی خوشگلههههه تا اخر امشب هتریک میکنی برامون اره؟😎

اره اره!
بله بله!
خدا نباشی خسته نگهدار😂😂😂😂😂😂😂😂
رسما تو تبدیل به پاسکال شدی😂😂😂
zahra mansouri
۲۴ آبان ۲۲:۱۵

shiva

 

وایی توعم موندی باباشه یا دوست پسرش؟ 😂😭😭

 

راسم میگیا🫠😐اگه باباش باشه چجوری کوکویه

 

یه دغدغه دیگه اضافه شد

 

 

اگه نویسنده وسطش ول کرد بیا باهم بریم در باستون زرافه زندگی کنیم🤝🏻

 

 

 

 

ای جانم هوا هوای لاس ریدر و رایتره😔

 

میخام مخشو بزنم برام اسپویل کنه😂😔

 

_در افسانه ها اومده اسم دوم من اسپویل خوار می باشد

 

 

وایی ددی این دومین باره این چند وقت از کامنتام تعریف کردی😭بخدا من جنبه ندارم. 

 

 

 

بعد یچی الان کامنتای اینجوری من بی محتوا حساب میشه و تایید نمیشه؟ 🫠💔

RM. kiute.ARMY

وایسا منم بیام کمک

افسانه کیه؟😔 از این زن ایرانی های تاکسیک*

تو تاج سری ستوووووون نفرماااااا!

نه عسلم این با محتواست یجورایی چون درباره ی فیکهTT

Shiva
SHIVA
۲۴ آبان ۲۰:۱۸

فقط اینم بگم 😂  یا ابلفضل که تهیونگ باباش نباشه 

چون اگه باشه یکم خیطه میدونی دیگ 😂😂 (( یکم بده ولی من تنها مشکلم سر تاپ یا باتم بودنه بر خلاف همه 😭😂😂😂شرم من بر منننن،، خو اگه باباش باشه قاعدتا تهیونگ باید تاپ باشه خوووب بعد از قرار معلوم کوکویه :)))))) 

مشکل من نیس که نمیدونم مث بقیه سناریو بسازم 😀🚶🏻‍♀️

بعدشم.... 

 

 

 

 

 

الان اگه نویسنده وسط هاش ول کرد من چه گوهی بخورم کهههه

من واقعا فوبیا دارممممممم، اگه این اتفاق بیفته سرمو میکنم تو کو، ن زرافه 😭😭🚬 

و میمیرمممم.... 

پس برای اینکه بفهمم قرار نیس اتفاق بدی بیفته بهم بگین باباشه یا نه عین بچه ادم 😊😊 

ابنباتم میدم 🍭🍭

RM. kiute.ARMY

اینا همه اش توطئه است من که میدونم😔

نه نه دور از جون ول نمیکنههههT^T

نکنه پدر خونده اشه؟😈
من خودم قیمه میدم!
SHIVA
۲۴ آبان ۲۰:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مشکل برام پیش آمده 🏋🏋

میدونی؟ 

اقا خو من الان 21 تا سوال دارم  ، خبببب فقط تو 4 تا پارت 

بعد الان باید چقد صبر کنم تا جواب همشونو بفهمممم تازه اگه سوال جدیدی پیش، نیاد 

پاره میشم که... کومکم کونید

عاقا ولی دم نویسنده گرم گرم یک جوری نوشته بود کرکام ریخته ✅🌝

قشنگ مغزم *وزید 🤣 بعد رفتم کامنتا هم خوندم بیشتر مغزم گوزید 🙂🚶🏻‍♀️ 

انشاا... که تا یک شنبه همه چیو میفهمم دیگ 🤲🏻 

 

RM. kiute.ARMY

اپراتور سایت فضایی ها در خدمت شما، امرتون *همراه با آدامس جویدن و صدای نازک تو دماغی*
خانمم شما هرچه قدر سوال دارید بپرسید پاسخ میگوییم😔

نویسنده فقط یه چاقو کم داره جهت کندن پوستمون😔😂
کامنتا که خدااااااااان😂😂😂 مخزن ترشح مغز و سلول خاکستری و فسفره😂
به حق علییییی!
نرتنثپبخبتمبنر
۲۴ آبان ۱۵:۰۲

من منتظرم فول بشه و بعد بخونم :)

نمیتونم دیگه حاجی نمیتونممممم دلم میخواد بکوبم رو اون دکمه لعنتی دانلود ولی می‌دونم قراره واسه هر خماری بمیرم و زنده بشم اینجوری تحملش میکنم:)

گادددددد کیل مییییی تا کی صبر و تقوا

RM. kiute.ARMY

کمین برای فول😔😂
عایگو عایگو میفهمممT^T
ایوب بهت افتخار میکنهT^T
vkook_hedi
۲۳ آبان ۲۳:۰۲

پشمام

وااااییی

تو رو خدا!؟ 

شوخی میکنی دیگه!؟

نگو جونا همون کسیه که کوک کشت!

چرا انقد بدبختی داره‌

تهیونگ چه نسبتی با جونگ کوک داشته!؟

چرا زمان انقد پیچیده اس ، دارم گیرپاچ میکنم!!:/

دارم دیوونه میشم یکی کمکم کنهههه😭😂💔

 

RM. kiute.ARMY

فقط خداوندگار عامون است که به دادمان خواهد رسید😔
مسواک کوکی :)
۲۳ آبان ۲۰:۱۱

رایتر مهربان 😔 

تصویب شد 

رایتر مهربان شی صدات میکنم نویسنده  ʕ •ᴥ•ʔ

بخدا من اینو کامل کنم قول میدم کامنت زیاد میدم 🤭 

اگه بتونم بیام سایت اصن سرم شلوغه زیر درسامم فعلا باهم نماز میخونیم ینی درسا چیز میکنن منو بگیرین دیگه 😂 

وای دو کلمه نمیتونم تایپ کنم چطوری به ذهنم رسیده بود فیک بنویسم 😂 

ولی خدایی ایده جالبی داشتم دد 😂 

نویسنده ها ایده خواستین بیاین من بگم اصن خلاقانه تر از من وجود نداره 😂 

یطوری جومانجی طور بود ایدم وای 😂

RM. kiute.ARMY

من اینجا یه تیتاب طلایی دارم که فقط مال خودمه😔
اما اونو میذم بهت بابت ایده ی جالبت😔
مجانی کار نکن ها!!! پول بگیره ایده بده😔
zahra mansouri
۲۳ آبان ۱۹:۵۴

darlin bk

 

 

لی لی را مساوی با دوست پسر میگیرم🤝🏻

 

 

خب مسلمون یکم از شدت رازآلود بودن فیکت کم کن تا همچین کامنت طوماری طوری نگیری😭😂

 

 

اگه ایده گرفتی نوش جونت ولی هرکار کردی تروخدا یکاری کن از اول معلوم باشه باباشه یا دوست پسرش😔😂

گوزپیچ شدم

 

 

ممنون عسیسمممممم

جملاتم فدات. تا فردا برات شعر میگم عشقم

 

تروخدا بیا بیرون از کوچه علی چپ من عاشق اسپویلم😭

 

 

 

ولی بسیار نویسنده خوبی و هستی و در کنار اون اخلاق بسیار خوبیم داری:) جوری که نشستی تمام کامنتارو جواب دادی و همه کامنتای طومار طور منم خوندی خیلی به دل میشینه

آینده خوبی در انتظارته:) به نوشتن ادامه بده

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

ای جانم هوا هوای لاس ریدر و رایتره😔

darlin bk


zahra mansouri
۲۳ آبان ۱۹:۳۹

بزار حدس بزنم، جونگکوک نوه یونگیه بخاطر همین دیوونه اس. 

 

 

_احتمالا حدسم خیلی چرته و نویسنده داره میخنده

 

 

مین میئل؟ پشمام

مگه تهیونگ نگفت از مین ها فقط بترس؟ چجوری میئل خودش ی مینه

 

 

چطوره که همه جونگکوک رو میشناسن غیر تهیونگ؟ بعد جونگکوک اد با تهیونگ پدر کشتگی داره؟ 

 

 

غلط نکنم جونگکوک و یونگی یه نسبتی باهم دارن

حتی چشمای کوک آبیه!! 

از کی میتونه به ارث برده باشه جز یونگی؟ 

 

ولی چشمای آبی ینی میتونه از ساعت استفاده کنه و برای وارثی واجد شرایطه://

پس چرا جنایتکاره؟ 

 

 

 

جونگکوک با زبون تهیونگ صحبت میکنه🫠زبون گل ها

لی لی صداش زد🫠

 

 

 

ها؟ جونگکوک میخواد تهیونگو بکشه؟ چرا؟؟ مگه عاشقش نیس؟ 

شایدم باباشه، نمیدانم

چون اگه باباش باشه منطقیه که بخواد بکشتش. 

 

ولی اونجوری نباید لیلی صداش کنه یا نازش کنه و این حرفا

 

غلط نکنم نظریه باباش بودن رد شده و اونجا من فقط کج فهمیدم. و در پارت های آینده معلوم میشه اونجا چرا گف جنایتکار من یا چرا مامان صداش زد. 

 

 

 

حس میکنم دلیل اینکه نویسنده جونا رو کشت اینه که از طریق نامجون به میئل مربوطه. نویسنده داره دلایل بیشتری برای نفرت از جونگکوک به میئل میده تا موقعی که باهم رو به رو شدن دلایل بیشتری برای کشتن هم داشته باشن. 

 

 

داره جالب میشه داستان... 

عجیبه که دلم میخواد نامجون بره دخل جونگکوکو بیاره؟ 

 

 

فیک گیج کننده ایه دوستان، مجبورین تا آخر فیک کامنت های این مدلی منو تحمل کنین

چون اگه در لحظه افکارمو خالی نکنم مخم سوت میکشه

 

ولی این پارت ها از پارتای قبل مفهوم تر بود

ولی هنوز گیج کننده اس

انشالا که تا آخرش بهتر بشه 

 

_هعی حس میکنم مث داستانای پوآرو عه تا لحظه آخر هیچ چیز معلوم نمیشه://

 

 

هعب

خدافظ🫂

RM. kiute.ARMY

عاشق اینجوری برونگراییِ تفکراتتم میدونستی؟😭😭😭😭
خیلی کیوت و قشنگههههه😭😭

بای باییییی😭
mahi
۲۳ آبان ۱۳:۰۰

اسپاااایل نکااانیید با سپاس

باز ویکوک/کوکوی اپ شده و من امده ام وای وای

دد اینقدر فیک دانلود کرده این دو روزه که این تبلیغه هست انواع گیاها..اونو حفظ شدم عیهیهیهی

دانلود میکونم بعد از ظهر میخوانَمششش

بدروددد

RM. kiute.ARMY

سپاس متقابل😔
عشق فریااااد کنددددد!
الان میتونی تو اون شرکت استخدام بشی به عنوان کارشناس بازاریابی😂
نوش جونتتتتتتT^T
باییی!
Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۱:۰۴

یه چیز دیگه اضافه کنم<:

عزیزانم من دوتا پارت چهل صفحه ای تایپ کردم، مجموعا هشتاد صفحه.. و اگه شما دوستش داشتین، نمیتونین هشت کلمه برام تایپ کنین؟(:

من دارم نزدیک صد صفحه برای آپ یه هفته تایپ میکنم و کامنتاتون واقعا از خستگیم کم میکنه..(:🍓‌

RM. kiute.ARMY

قربون دست و دلبازیت عزیزممممT^T

قابل توجه ریدر ها
Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۵۸

zahra mansouri

 

هیچکدوم، لی‌لی شه(:

*دیگه الاناست که فحش بخورم

RM. kiute.ARMY

zahra mansouri


Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۵۴

مسواک کوکی :)

 

من که رایتر مهربانی‌ام😔 دارم دوتا دوتا پارت میذارم اذیت نشین😔👈👉🍓

RM. kiute.ARMY

مسواک کوکی :)


Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۵۱

zahra mansouri

 

هویییی مگه نمیگم یواش یواششش😭😂

عالی بود، جدا سناریوت میتونه یه فیک جدید بشه(:

اما نو نو نو همچنان ذهن هیچکس به خرابی و پلشتی ذهن خودم نیست😔

زخمی بود چون جونگکوک برای بردنش به سرش ضربه زد و بیهوشش کرد، غیرمسقیم تو پارت دو بهش اشاره شده بود🍓(:

ممنون از کامنتت🥺🍓

RM. kiute.ARMY

zahra mansouri


Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۴۳

همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!

 

خوشحالم که اینطورهه^^

آره آره دونت ووری شفاف تر میشهT^T

من خودمم این فیکو از روی سناریوی اولیه مینویسم، انقدر گوزپیچه یادم میره چی به چیه شما که جای خود دارین(:

RM. kiute.ARMY

همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!


Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۴۰

Victoria

 

امیدوارم که لذت ببریD: ممنون از کامنتت🍓🍓🥺

 

𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎

 

ما اینیم😔👈👉

 

(میگما هیونگ، دارم احساس میکنم کاور از فیکم بهتر بوده🌚 میتونم رایتری رو رها کنم و بشینم واسه مردم کاور درست کنم ها🌚)

RM. kiute.ARMY

(نویسندگی بکن کنارش دیزاین کاور هم انجام بده😔😂😂😂 اما دیزان و ساخت کاور جدیدا خوب توش پوله هااا! تا 500 هم دیدم برای پوستر میدن!)

Victoria

𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎



Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۳۶

vkook_hedi

 

وای چه کامنت قشنگی(؛🍓🍓

آره یکم اولاش مبهمه و حالت مقدمه ای داره، ولی داره شفاف تر میشه(:

*بغل کردنت

ممنون بابت کامنت زیباتتت🍓🥺

 

RM. kiute.ARMY

vkook_hedi


Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۳۴

لا اسم

 

آوو خوشحالم که فیک قبلیمو دوست داشتی🍓

*سیس گنگستر گرفتن

هیونگ شنیدیی؟ من با سابقه‌اممم

هورااا

ممنون از کامنتت(:🍓🍓

RM. kiute.ARMY

شما سلبقه اتون طلایهههه😎

لا اسم
Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۳۱

مسواک کوکی :)

 

خودمم دارلینگ^^🍓🍓🍓

پارتی خوندنم یه سری مزایایی داره که فول خوندن نداره هااا😔👈👉

RM. kiute.ARMY

مسواک کوکی :)
Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۲۹

Q. Moon

 

ممنونم شما که استادمونین(::

ساده، آهنگین و دلنشین(: دقیقا چیزیه که نیاز داشتم بشنوم(:

خوشحالم که قلممو دوست دارینD:

و خیلی خوشحال شدم که کار قبلیمو خوندیی🥺🍓🍓 

در رابطه با درست کردن فایل من کلی ددیو به زحمت انداختم و نتیجش شد فایلای خوشگل پارت 3 و 4(:🍓🍓

امیدوارم حالا که این مشکل حل شد بیشتر از فیکم لذت ببری^^🍓🍓🍓

RM. kiute.ARMY

Q. Moon
Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۲۲

💙🩵 Blue Girl 🩵💙

 

چه کامنت های زیبایی میذارین شما(:

ممنونم🥺🍓🍓🍓

آرهه یکی از دلایلی که این اسمو انتخاب کردم همینهD::

ممنون از تو که با کامنتات لبخند روی لبم آوردی🥺🍓

RM. kiute.ARMY

💙🩵 Blue Girl 🩵💙
Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۱۹

Y.S.H.

 

ممنونم که دنبالش میکنی🥺🍓

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

Y.S.H.


Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۱۶

Kim bora (خیار🥒)

ممنونم🥺🍓

حتما^^ اصلا ریدرا به این قند و عسلی.. دلمان نمی‌آید ننویسیم که(::🍓

RM. kiute.ARMY

Kim bora (خیار🥒)


Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۱۳

Star and Moon

 

یکی از نویسنده های موردعلاقم اینجاستت(::🍓🍓

ممنونم، خستگیم کلا پر کشید با این کامنت زیبات🥺🍓

پوسترو با پیکس آرت درست کردمD: ولی چون شما زیادی قلمتون قشنگه، اگه پوستری لازم بود بده با عشق برات میزنم🍓(:

وای خوشحالم که انقدر دوستش داشتیD:

میبینی تروخدا؟ جونگکوک قرار بود رو مخ باشه ولی مرتیکه رو تو هر قالبی بچپونی باز هاته(:

ممنون از کامنتت🍓🥺

RM. kiute.ARMY

Star and Moon


Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۰۵

*-*

 

خیلی خوشحالم که ژانر و کاورشو دوست داری🥺🍓 

نمیدونم دارلینگ احتمالا تا همون چهل پارت بشه(:

نه مگه ما حرام خوریم😔 سد اند؟😔 چی هست اصلا؟😔

ممنون از کامنتت🍓(:

RM. kiute.ARMY

*-*
Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۰۱

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

 

نمیشه خودشم بری عمه جان؟😔🍓

RM. kiute.ARMY

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه


Darlin Bk
۲۳ آبان ۰۰:۰۰

Q. Moon

 

*بالا و پایین پریدن از ذوق

ممنونمم🥺🍓 خیلی خوشحالم که اسمش، کاورش و خلاصش رو دوست داشتی امیدوارم از خودشم خوشت بیاد(:🍓🍓🍓

مرسی از کامنتت(: بهم روحیه داد که جمع کنم و بشینم پای پارت بعد ولی از اتاق فرمان اشاره میکنن که نشیمنگاه تنگی میطلبهT^T

RM. kiute.ARMY

Q. Moon


Darlin Bk
۲۲ آبان ۲۳:۵۳

💙🩵 Blue Girl 🩵💙 

 

وای عزیزمممم این چقدر دلگرم کننده بود(:

ممنونم از کامنتت(:🍓

RM. kiute.ARMY

💙🩵 Blue Girl 🩵💙 

Darlin Bk
۲۲ آبان ۲۳:۵۰

Dayun

 

خوشحالم که دوستش داری<:

خدا پشت و پناهتتتتت برو با گودرت شروع کنننن(:🍓🍓🍓

RM. kiute.ARMY

Dayun


Darlin Bk
۲۲ آبان ۲۳:۴۸

لا اسم

 

ممنون بیبی دیگه پارت سه هم اومد نمیخوای آستیناتو بالا بزنی؟😔🍓

RM. kiute.ARMY

لا اسم
Darlin Bk
۲۲ آبان ۲۳:۴۷

همون جکی قدیمی...

 

خوشحالم که بنظرت خاص بوده🥺🍓

میئل قابل ترحمه اما اونقدرا هم شخصیت منفعلی نیست، هنوز برای شناختنش خیلی زوده(؛

ممنون از کامنتتD:🍓

RM. kiute.ARMY

همون جکی قدیمی...


Darlin Bk
۲۲ آبان ۲۳:۴۲

همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!

 

خوشحالم که دوستش داریی🥺🍓

آرههه کوکویییی

کوکوییییییییی

ایجان ممنونم از کامنتت🥺🍓🍓

RM. kiute.ARMY

همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!


Darlin Bk
۲۲ آبان ۲۳:۳۷

zahra mansouri

 

جمله ی اولت چه دیدگاه قشنگی بود، موافقم(:🍓

خودمو به کوچه علی چپ میزنم تا اسپویلت نکنم😔🍓

ممنون از کامنتت🥺🍓

RM. kiute.ARMY

zahra mansouri


Darlin Bk
۲۲ آبان ۲۳:۲۶

vkook_hedi

 

خیلی خوشحالم که اون وایب آبی مد نظرمو گرفتی(:

و واقعا سریع بود ذوقق🥺🥺🍓 

 

 

RM. kiute.ARMY

vkook_hedi


Darlin Bk
۲۲ آبان ۲۳:۲۱

*چپه شدن تو کامنتا

ووی ریدرای قند و عسلمو(:

خب دیگه وقتشه کامنتارو جواب بدم

از تو هم ممنون هیونگ خیلی سر این دو پارت آخر اذیت شدی(:::

RM. kiute.ARMY

من قربون شمام خوشگل خانمممم بپر بالا برسونمت😎
*بوق زدن با وانت آبیم

ریدر ها
zahra mansouri
۲۱ آبان ۱۳:۵۱

نکنه اینم چون کامنت نگرفته امروز عاپ نشده؟ 🥲💔

RM. kiute.ARMY

شاید برنامه داره نویسنده👀
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ آبان ۱۱:۲۶

من منتظر پارت بعدم.

RM. kiute.ARMY

به حق بار تعالی
zahra mansouri
۱۷ آبان ۲۳:۲۴

ددی انقد که دلبری میکنی میدونی چی میشه؟ 😔

مراقب باش ها

 

 

درمورد دکترا هم الان دارم تحقیق میکنم نگران نباش😂🤝🏻

RM. kiute.ARMY

دلبرتر از تو؟ پروفو برم جوعان😔

از تاری جهالت مرا رهانیدی😔😂
zahra mansouri
۱۶ آبان ۱۸:۰۵

وای دقیقا مغزمو بطور کامل از دست دادم😂😭

 

الان باباشه یا دوست پسرشه؟ 

چگونه با باباش ریخته رو هم

گفتن لو... اط مرامی ولی نه دیگه در این حد

 

 

 

من الان دارم در راه پیامبری کارآموزی میکنم😔😂اتفاقا بهم وحی شده بود بزودی به سمت والای پیامبر کامنت ها میرسم

 

میام کل کامنتارو دوستم میگیرم اگه همینجور پر از ابهام بره جلو😂

 

تروخدا برای من مشخص کنین باباشه یا دوست پسرشه دیگه قول میدم هیچی نپرسم🥲

حیحی

خدافظ🥲🫂

RM. kiute.ARMY

در نگهداری مغز خود کوشا باشید خانمم😔

نکنه همینجوری داره زندگی ها به عقب برمیگرده؟؟؟

تو الان دیگه در مقطع دکترایی یه دفاعیه پایان نامه دکترات هم انجام بدی دیگه حله😔

تهدید مامور قانون؟😔

برای اینکه هرروز بیای اینجا به نویسنده میگم نگهT^T
بایییی!
saliva (Ot7)
۱۶ آبان ۰۳:۲۴

ددی من چی نمیشه منو به عنوان امام کامنتا بر بگوزینین؟

امام زاده باشه هم قبوله حضرت سالیوا سلام الله علیک میفرمایند:

کامنت دهید سوهو اوپا کامنت دهندگان را دوست دارد

RM. kiute.ARMY

من به کامنت دهندگان میدهم😔 بغل و ماچ و نود!
شما کامنت بده من رزومه ات رو جمع میکنم میفرستم امور کارکنان که از اونور بره هیئت مدیره، ان شا الله با جلسه ی رای زنی ای که در پیشه، به این مقام برگوزیده شی😔
مسواک کوکی :)
۱۵ آبان ۱۹:۳۳

نکنین لامصبا، من به کامنتای این فیک نگاه نمیکنم دیگه ینی چی؟😭😭 

خیلی سخته یه همچین فیکی رو گیر بیاری ولی نتونی بخونی، وای دد، الان دارم خدارو شکر میکنم ک لاو سیک رو پارتی نخوندم، ینی سر هر صفحش اینطوری بودم که، اگه من اینو پارتی میخوندم الان مرده بودم وای 

 

RM. kiute.ARMY

با تشکر از کامنت های عزیز که وسوسه رو به جان این هموطن مظلوم انداختن
zahra mansouri
۱۵ آبان ۱۷:۳۹

پشمام

تهیونگ باباشه

فک میکردم معشوقشه😐😐

پس چرا میخواسته مامانشو بکشه؟ 

نکنه اونی که کشته بود مامانش بود؟ 

پشمامممممممم

 

 

 

نه نه پشمام. یکی دیگه مامانشو کشته😐پس صحنه اول فیک چی بود؟ قاتل مامانشو کشته؟ 

 

اره فک کنم... الان رفتم پارت یکو چک کردم اونی که کشته مرد بوده. 

 

 

چرا تهیونگو دزدیده حالا؟ بعدم اونکه با پای خودش اومد الان چرا زخمیه

 

 

 

چرا جوری نازش میکنه انگار معشوقشه ولی اونجا گفته بود باباشه😭گیج شدم

 

 

و تاریخ تکرار میشود! شاهزاده مرده و حالا مرد اومده به ملاقاتش. 

 

 

 

واستا!! تهیونگ میشناستش

پشمام

پس احتمال زیاد قضیه معشوقه درسته

 

پس ممکنه سناریو این باشه: مرد و شاهزاده عاشق هم شدن، اما شاهزاده برای حفظ نسلش باید ازدواج کنه پس جدا میشن، ولی مرد که تحمل نمیکنه قاتل اجیر میکنه دختر رو بکشن، اما قاتل اشتباهی تهیونگ رو میکشه. مرد که ناراحت و عصبیه انتقام معشوقش رو میگیره و خودش همسر آینده تهیونگ رو میکشه. الانم برگشته به گذشته تا جلوی ازدواج و مرگ تهیونگ رو بگیره

 

 

وایییی فک کنم واقعا روح مرد و شاهزاده تناسخ کرده😭😭

 

 

احساس میکنم میئل آدم بده ماجراس. ولی این سناریو مو نقض میکنه، پس احساسم غلط میکنه

 

 

شت میئل واقعا مامانشه... اوه شت نکنه جونگکوک با باباش ریخته رو هم

کومککککک

 

 

اون کیهههههه

اون فاکی کیههههههه

ینی چی شبیه اونهههه

خب خاک ب سر مث ادم اسمشو بگوووووو

 

 

جنایتکار؟ جونگکوک آدم بده اس؟ 

اهمیت نمیدممممممم، بیکاز هیز مای کراشششش

 

 

ینی چی جنایتکار من نبود؟ عاشق کوکه؟ یا چون مامانشه اینو میگه؟ 

 

 

 

هاهاها تئوریم درست بود تهیونگ و جونگکوک تناسخ مرد و شاهزاده ان

 

 

 

چقدر فیک گیج کننده ایه😐😐😐با هر جمله 500 تا ایهام برام پیش میاد. 

 

 

ممه نان از نویسنده بخاطر قلمش و ممه نان از اینکه منو تا اینجا همراهی کردین در خوندن

خودافظ شوما😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

همه ی اینارو اگه اکانت پریمیوم بخری از ما، میتونی به صورت فیلم تماشا کنی. میدونستی؟😔

دارلین وقتی داره فیک مینویسه:
وایسا یکاری کنم ننه ی بابایِ ننه ی ننه اشون رو ملاقات کنن بی نصیب از جدشون نمونن

ولی تمرین خوبی برای مغزه😔 چون مغزتون رو وسطاش از دست میدین😔

ممه نان از شما که همچین کامنت پر ملاتی رو گذاشتی و حق ریدری رو به جا اوردی یکم دیگه بگذره حکم دادم به عنوان پیامبر کامنت ها برگوزیده بشی😔
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۱۵ آبان ۰۵:۲۸

واقعا جالب و هیجان انگیز یه طوری که آدم رو مجبور میکنه تا آخرش بره مجبور که نه از سر کنجکاوی یونو؟

سووو امید وارم همون طور که نویسنده گفت از پارت دو به بعد همه چی مشخص تر باشه

من کلا سر این دو پارت مغزم آف ساید شد:/

RM. kiute.ARMY

یقه رو میگیره میبره ته جاده...و ته جاده هم تاریک و موقعیت انجام کار های آخ آخ...
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۵ آبان ۰۰:۲۵

پشمام چقدر کاورش خفنههه

RM. kiute.ARMY

ادم جلوش زانو میزنه....
Victoria
۱۴ آبان ۲۰:۴۴

الان میخوام دانلودش کنم 

مطمئنم که قراره ازش لذت ببرم ♡

لایک-

RM. kiute.ARMY

شک نکن زندگیمممممT^T
yonaa🖇🥺
۱۴ آبان ۲۰:۳۷

سلام سلام بشه ها شعوره حال شما 

به‌به چه چه عجب فیکی اوففففف

نخوندم ها هنوز ولی میدونم که فیک مشنگیه 

نویسنده جونم دستت طلااااا عجب چیزی نوشتی افرین به مغزت 

به اونی جونم سلااام اونییی میخوام برا فیکم تیزر درست کنم میشه اسم تمام موزیک ویدیو های پسرا یا فیلماشونو که میشه باهاش تیزر درست کردو بگی؟یا اصلا فیلم ایناشون تو جشنا و اینا؟

مرسیییییی عشقممم

RM. kiute.ARMY

سلام سلام گل من ای ناز خوشگل من👀
نوش جون شمااااااT^T
نمیدونی چه جنسی ئه...

سلام تاج سرممممممT^T
برای تیزر بستگی داره چی بخوای دلبرم👀
چون اکثرا ام وی ها و تیزر ام وی های فیک لاو، یوفوریا، آی نید یو، ران، یانگ فور اور کار رو راه میندازه
و جدیدا تیزر های اعضا برای برند هایی که سفیرشون شدن هم کار راه بندازه شدید.
تیزر ویدیو خصوصی اعضا توی سیزن گریتینگ ها و تبلیغ عطر هاشون تو سال 2019 هم خوبه.
خواهش میکنم عزیزممممممممT^T
Y.S.H.
۱۴ آبان ۱۴:۲۹

وای پارت دوم ایول

 

(با سر رفتن به سوی دانلود ها)

RM. kiute.ARMY

حلال اوسون😎
vkook_hedi
۱۴ آبان ۱۳:۴۹

پشمانم....

ددیییی واقعااااا.....

زبانم قاصره!!!!

انقد که خوبه ، انقد که مرموزه ، انقد که جادویی عه ، انقد که کامله ، انقد که آبیییی و قشنگهههه ، انقد که افسون کننده است ، انقد که ذهن ادمو به بازی میگیره ، انقد که....

آقا نویسنده رو بدبن من ببرم.... ددی تو رو جون جدت بدش منننننن🥺😭

اومدم خونه دیدم پارت جدید هست رفتم دانلود اول شک کردم بعد مصمم شدم دانلود کردم اولاش گیج کننده بود ولی بعد یه جورایی قابل فهم شد...دارلین شیییی عاااالییییییی هستیییییی!🥺💜

همینجوری ادامه بدی قلبم دیگه طاقت نمیاره!

RM. kiute.ARMY

*من هم اکنون با زبان اشاره کامنت را جواب خواهم داد زیرا من زبانم را از دست داده ام از بس که این فیک خوب است به جان مادرم!

دارلین شی با تانک از رومون رد میشدی کمتر پر پر میشدیم تا اینکه فیکتو بخونیم😭😭😭😭😭😭😭😭
لا اسم
۱۳ آبان ۱۶:۰۴

 این خانم خیلی با سابقه اس دیگه برای من جایی نمیمونه بخوام حرف بزنم یه نگا به آرشیو کاراش بندازی متوجه میشی چیکار میکنه این خواهرمون

RM. kiute.ARMY

والا کامنت حق برتر سال رو مشاهده میکنید دوستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
استرلا مزاحمه:>
۱۰ آبان ۲۳:۳۸

هالوووووووو

چطورینننننن؟

اخ‌ژونننننننن فیک جدید هیهیهیهیهی🥹✨

خدافیظظظظظ:)✨🤏🏽

RM. kiute.ARMY

هالووو عزیزدلمممممم چطوری توووو؟؟T^T
بزن بر بدننننن😎😎😎😎
مسواک کوکی :)
۱۰ آبان ۱۷:۰۴

این نویسنده دنس ویث لوسیفره؟؟ 

باورم نمیشه، این فیک قراره شاهکار باشه 

کاورش کاپلاش خلاصش 

همچیش عالیه، وای دد، من اینو پارتی بخونم نابودم میشه اگه خواستم اینو بخونم بزنی تو دهنم؟ 

RM. kiute.ARMY

دقیقا همون خودِ خود قاتلشه:)))

من میبوسم. نمیزنم دهنتT^T
Y.S.H.
۱۰ آبان ۱۷:۰۰

تا یکشنبه خیل یطولانیه چی بخونم؟

RM. kiute.ARMY

عاممم پارتی مد نظرته یا فول؟*^*
Q. Moon
۱۰ آبان ۱۴:۰۲

اوه انقدر درگیر خفنیش بودم که یه چیزی رو یادم رفت اضافه کنم تو کامنت قبل T^T

 

همه چیز فوق‌العاده بود ولی یه چیزی (محتوایی نه، میشه گفت به ظاهل و درست کردن فایل مربوطه!) بنظرم از حرفه‌ای بودن کل کار کم میکرد. و اونم این بود که موقع درست کردن فایل، نمیدونم نویسنده چه گزینه‌ای فعال کرده بود که باعث میشد آخر خط‌ها، بعضی از کلمات بریده بریده شن!

 

بنظرم اگه اینم درست شه که کلمات بطور کامل خونده بشن، واقعا میتونه به صدر لیست بهترین کارها برسه! :>♡

RM. kiute.ARMY

ای جان ای جانT^T

به به از اون نظرات جامع در حد میکرو طبقه بندی گاج دادی ها👀
Q. Moon
۱۰ آبان ۱۳:۵۷

خب خب!! بنده برگشتم با نظری وسیییییع 😌😌

اولااا کههههه... داستان همونطور که از خلاصش میشد حدس زد واقعا جذاب به‌نظر میرسه :> احساس میکنم نویسنده خوابای خوبی برامون دیده T^T

 

و قلمش واقعا برام دلنشین بود! اینکه فراتر از قلم عادیه ولی ادبیاتش اونقدر سنگین نیست که خوندنش سخت باشه. ساده، آهنگین و دلنشینه :>♡

 

و اینکهههههه من فکر میکردم هیچی نخوندم ولی یادم اومد دارلین شی نویسنده‌ی یکی از موردعلاقه‌ترین فیکاییه که خوندممممممممممم TT_TT

رقص با لوسیفرررررررررر!!! اصلا عالی بود! و میخوام رو همون حساب که اون یه کار فوق‌العاده و خلاقانه بود که به زیبایی به تصویر کشیده شده بود، اینطور در نظر بگیرم که الان برای اینسانیامم قراره یه شاهکار در پیش داشته باشیم :>>>>

 

شدیییدااااا منتظر پارت بعدممممممممم T^T♡

 

فایتینگ دارلین شیییی!!!

RM. kiute.ARMY

چه کامنت پر بار و س.کسی ای میبینم😎
💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۱۰ آبان ۰۱:۱۷

OH MY WHY????!!!!🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

خداوندا چرا انقدر این قشنگ بود ؟؟؟؟ 

چرا انقدر خفن بود ؟؟!

یکی بهم با رسم شکل توضیح بده من چجوری هفته به هفته منتظر فقط یه پارت باشم ؟؟!🤧🤧😖😭😭😭😭😭😭😭

دارلین عزیز من واقعاً نمیدونم چی بگم ... دستت طلا .... فیکات پر رونق و پر خواننده ...🩵💜🩵💜🩵💜🩵💜🩵💜🩵💜🩵💜🩵💜🩵💜

اسمت هم خیلی قشنگ و با نمکه ... 😁😍 مثل دارلینگ 💖

من عاشق سبک لاتین هستم و با این فیک جان به جان آفرین تسلیم کردم....

روحم گرامی و یادم شاد 🤣🤣🤣🤣

ممنون دارلین عزیز 😘

RM. kiute.ARMY

رسم شکل هم کمه...رو محور باس نشون داد و اثباتش کرد:")))

مرسی کامنت رنگی رنگی و نانازت که جلا میده به چشم ادم قشنگممممT^T
Y.S.H.
۰۹ آبان ۱۸:۲۵

گاد بود عالی بود دستت طلا پارت بعد لینک دانلود کجاست

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزممم😎
پارت بعد داخل همین پست آپدیت میشهT^T تا یکشنبه ی هفته ی بعد*-*
لا اسم
۰۹ آبان ۱۷:۳۹

جرا آرشیو کاراش برای من باز نمیشه ؟

RM. kiute.ARMY

الان اوکی شدT^T
مرسی بابت اطلاع عزیییییییییییییزمT^T
Kim bora (خیار🥒)
۰۹ آبان ۱۵:۴۳

ناموسننننن عجب چیزیه این😭😭

ینی ناموسنننننن🌚

هعی گادددد🚶🏻‍♀️

نویسنده شی فایتییینگ بقیشم بنویسسس عالیییی خسته نباشیییی🤍🤍

RM. kiute.ARMY

گفته بودم میترکونه...
اما فهمیدم از بیخ نسل کشی میکنه نامرد از بس که خوبه😭😭😭😭
Star and Moon
۰۹ آبان ۰۸:۱۲

خب من خوندمش و میدونم قراره نابود شم تا تهش:'))))

 

خطاب به نویسنده:دارلین شی عزیز بنده تا حالا سعادت نداشتم کارهای دیگه ات رو بخونم ولی همین یه پارت منو جذب قلمت کرد و خواستم قبل هر چیزی یه خسته نباشید بزرگ بهت بگم(و اینکه میشه تقلب برسونی پوسترت رو با چه برنامه ای درست کردی؟*^*)

همچنین جملاتی که روی پوستر نوشتی خیلی پر جزئیاته و باعث کنجکاوی بیشتر میشه

جوری که پارت رو نوشتی هم که دیگه نگو!

یه جورایی مثل پرده ی یه فیلم به نظر میومد که هر وقت به قسمت "جوری که مثل قبل بود" می رسید حس میکردم وسط فیلم دیدنم و تو نقطه ی حساس فیلم،یه متن سفید با پس زمینه ی سیاه میاد جلو چشمم و بیشتر مضطربم میکنه!!

این یکم شخصیه ولی من کلا نوشته هایی که یکم ادبیاتی میشن رو بیشتر دوست دارم سر همین ارادت خاصی به نوشتنت دارم^^

و جمله بندیت جوری بود که با وجود یکم مرموز بودنش،اتفاقاتی که درست اون لحظه می افتاد رو می فهمی ولی برای معنای عمیق جمله ها کنجکاو میشی:)

و خب از اونجایی که پارت اوله شناخت کافی روی شخصیت ها نداریم پس نمیشه هیچ نظری در موردش داد ولی

یه آقای بدی به اسم جئون جونگ کوک با جواب هایی که به سوال ها داد دلمون رو برد:))))))

یعنی چی آخه؟

چرا باید بگه "من؟من آقای بدی هستم خانم" و "فقط تو رو میخوام.تنها"

بعد میگن چرا امار ازدواج اومده پایین!

خب دلمون جای دیگه رفته...

RM. kiute.ARMY

به به قدم رنجه فرمودین بانوووووووT^T

عوف...
ستی...کامنت هاتم مثل فیکات پر ملات و سخسی ئه زن...امون بده به باطری قلبم مادر😔
این حالتِ جدی و منتقد مانندت دلبری میکنه😔

فرار کرده زه دستتت...کاشکی اونو میبستی😔
*-*
۰۸ آبان ۲۳:۰۹

سلام ددی 

این نامردیه من تا حالا ک امتحان نداشتم هیچ فیکی چشمو نگرفته بود حالا این کوکوی با این خلاصه و ژانر و کاور اینجا از جون من چی میخواددد؟؟؟ 

وایییی قرار نیس ک سداند باشه کههه؟؟؟

ددی میدونی کلا چند پارتع ؟؟!

 

بازم میگم شوما قرار داد بستین ک در غیر منتظره ازین لحظات اتک بزنین ؟؟؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

سلام جیگر طلااا*^*

به غلامی بپذیرش این جوونک مارو😔
والا خدا بزرگه برای پایانش😔
زیر چهل پارتهT^T

بخدا همه اش تقصیر شَیطانه😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ آبان ۱۹:۵۱

کاورو برم. اسمو برم. 

...

RM. kiute.ARMY

خودشم برو😎
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۰۸ آبان ۱۶:۳۳

نه نه نه نهههههه نمیتونم

عمرا بتونم فیک بنویسم ولی کلی ایده خافان تو ذهنم هست میخواستم به نویسنده های دیگه بگم اونا از ایده هام استفاده کنن و یچیز قشنگ تحویل بدن😌

ولی تو فکرم بود فیک بنویسم اما نمیدانم چگونه🙂💔👍🏻

نمیدونم از چه برنامه ای استفاده کنم چجوری ادامه بدم ولی اگه یاد بگیرم حتما مینویسم:>

RM. kiute.ARMY

وای اگه بدونی قلم من اوایل چجوری بود...
انگاری یه بچه دوساله رو از پوشم گرفته باشی هی راه میره م.یرینه؟ دقیقا همون بود😂
دیگه کم کم نوشتم و راه افتادمT^T

با گوشی بخوای بنویسی وورد اندروید هست*^* وورد آفیس!
حتما امتحانش کن خوشگللللللله!
Q. Moon
۰۸ آبان ۰۶:۳۱

با اینکه صدساله فیک نخوندم.. و البته بعد از یکی از کارا تصمیم گرفتم دیگه فیک پارتی نخونم و خودمو بدبخت نکنم، ولی این کار بدجوری چشمو میگیره :>>>>

اول که اسمش! مخصوصا که من تو لیست کارای پارتی سایت مونی هم زیاد اسمشو دیده بودم انگار یهو جلو چشمم برق زد! ^^

کاورشم که نگم اصلا.. دلبررررررررر!! حرفه‌ای و خفن :]

خلاصش؟! قشنگ قانعم کرد که الان، 6 صبح دوشنبه که یکم دیگه کلاس دارم و هیچ غلطی نکردم و آماده‌ی هیچی نیستم، باید بخونمش U^U

تا حالا کاری از دارلین شی نخوندم، ولی از همین خلاصه بنظر میاد که فیک خلاقانه با قلم خوبی پیش روئه :>>

یوهووووو دانلود شد بریم ببینیم چه جنسی ب دستمون رسیدهههههه ~(^-^~)

خوندمم میام نظرمو میگم فکر نکن از دستم خلاصی داری هیونگ :>♡

RM. kiute.ARMY

به به لونا خانم من دم به تله داده؟😎
سرنوشت تو با این فیک عجین شده دخترم😔

ای من قربوننننتتتتت برممممم بخون بخونT^T
دارلین شی اولین کارش رقص با لوسیفر بود که رسما تو زمان خودش کشته مرده بود که انداخت...
گوشت شه به تخم چشمااااتt^t

و منی که از خدامه فقط گیر تو خوشگل خانم بیوفتم😔

💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۰۸ آبان ۰۱:۱۱

لطف کنید یه چک بزنید تو گوشم ببینم خوابم یا بیدار !!!🤑🤑🤩😍🥴😵

امان امان امان ... نویسنده جان چه بر سر روحمان آوردی دلبرکم ؟!😍😍😍😍

خدایی پوستر رو که دیدم به قول (بهرام افشاری😈 ) شیاف لازم شدم ...🤣😍

روحم جلا گرفت از بس پوستر فیک قشنگه .... منی که تا پوستر رو دیدم بدون معطلی دستم رفت سمت کلیک دانلود و اومدم بگم : Love U نویسنده خفن 🥰

خیلی خوبی ....

من تا تهش هستم 🫡

RM. kiute.ARMY

من شمارو محکم بوس میکنم تا ببینی خوابی یا بیدارT^T
خدایی پوستر میزنه تو گوش ادم...از بس که خوبه!!
جرررررررررر😂😂😂😂😂

ای قربون مرامتتتتتتT^T
Dayun
۰۷ آبان ۲۲:۵۸

وایی کاپلاروووو

ژانرارروووووووووو

داستانوووووووووو

کاوروووووووووو

من برم اینو بخونمممم~

RM. kiute.ARMY

اصن صفائه صفاااااا😔
لا اسم
۰۷ آبان ۲۲:۴۳

به به فیک جدید   و داستان جالب  افرن  افرن  ولی من از پارت ۳ شروع به خوندن میکنم راستی تبریککککککک

RM. kiute.ARMY

تبریک متقاااابل
همون جکی قدیمی...
۰۷ آبان ۲۱:۴۷

نمیدونم چی بگم... ولی خیلی خوب بود. 

چپتر اول تا حدودی گیج کننده و مرموز و صد البته کنجکاو کننده بود 

ولی خاص بود، دوستش داشتم 

من عاشق الهه هام واسه همین فکر کنم از این فیک خوشم بیاد 

پ.ن: حقیقتا دلم واسه میئل سوخت، دختر بیچاره 

 

RM. kiute.ARMY

اوه لالا پس مشتری حسابت کنم خوشگله؟👀
پ.ن: الان میزنه وسط عاشقی کوکوی پیداش میشه
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۰۷ آبان ۲۱:۰۳

واهااااییی کوکویییی

بگو مرگ من؟ریلییییی؟

بخدا که من دیگه قلبم نمیکشه😭

بخونمش خودم و خودتون رو با نویسنده با کامنت هام خِفت میکنم،حالا ببنید

راستی فادر من از کمبود فیک مردم تقریبا همه ی فیک های اینجا رو خوندم چه کنم؟

RM. kiute.ARMY

دست گذاشتی رو بهترین جنسمون خانمم😔
از همین برای مادرم و خواهرم بردم.
کار ترکه، کاملا فری سایز😔

استین و پاچه شلوارو بزنی بالا و خودت فیک بنویسی
zahra mansouri
۰۷ آبان ۱۸:۴۳

این داستان دقیقا جوریه که میئل دوست داره، اما حیف که اون بازنده اس. 

 

الان من سوال دارم اونی که جونگکوک کشت کی بود؟ 

میئل واقعا عروس الهه نیست درسته؟ 

و آیا تهیونگ افسونگره یا جونگکوک 

 

 

اطلاعات کم ولی بسیار مشتاق کننده بود😭منتظر پارت بعد ام

RM. kiute.ARMY

بگو برنده شه خب😔

همه ی اینها در قسمت بعد!
با تشکر از بایا که شمارا به این برنامه دعوت کرد.
Star and Moon
۰۷ آبان ۱۷:۳۹

ا-این...!

چرا انقدر همه چیش وسوسه ام می‌کنه بخونمش!!🥲

چه پوستر

چه خلاصه

کاپلاشم که نگو!!!

RM. kiute.ARMY

وای ستی...
لامصب عسله عصل!!
vkook_hedi
۰۷ آبان ۱۷:۰۶

خب خوندمش(رکورد رو داشتی!)

این چی بود....اییییین چییی بوووودددد😭😭😭

چرااا انقد خوووب بووووود😭😭😭😭💜

اوکی یکی منو تا هفته بعد آروم کنه...نمیییییییتااااااانممممممم😭😭

اون وایب آبیش ، اون حرفای مرموز ، اون آهنگش ، اون داستان خانوادگیش...اون....لعنتیییی من الان چه جوری امتحان فردامو بخونم😭😭😭😐💜

خیلی گشنگ بید...خسته نباشی و فایتینگ🥲💜

(هم اکنون در حال ترکیدن)

فک کنم اولین کامنت هم من بودم...و اولین دانلود و واقعا فوق‌العاده بود...چرا با اینکه خیلی کار دارم کمین کردم رو سایت!؟😭😂💔 ‌

RM. kiute.ARMY

ماشالله زیر 20 دقیقه! عا بارک الله😎

اولین کامنتو گذاشتی پر ملات ها😎

دلت پیش ضریح مقدس سایته😂
vkook_hedi
۰۷ آبان ۱۶:۴۷

وای قلبم چه چشمک میزنهه

ددیییییییییی چرااا وقتی سرم شلوغه فیکای خوب خوب میذاری آدم دهنش آب میفتههههه😐😭

من الان چیکار کنم🥺 

فک کنم اولین فیکیه که میخوام بخونم و ژانرش سفر در زمانه.

*شیرجه به سوی دانلود...*

هی استاپ ایت!

*برگشت به سکوی پرتاب*

این پارت پاااارتههههه😭😭

من تا کی صبر کنم تا فول بیاد!؟ وقتی فسیل شدم!؟

هعی🥲

عیب نداره یه بار دق کنی که اشکالی نداره

*شیرجه دوباره سوی دانلود*

RM. kiute.ARMY

سایت ما دقیقا همراه با شیطان، یه جا تو قیامت محشور میشه😔

و بالاخره وسوسه کار خودشو کرد😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان