BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Pink Love s1

*FULL*

 

نویسنده Sh.S
کاپل ویکوک . نامجین
ژانر رمنس . اسمات . امگاورس
تعداد صفحات 550
محدودیت سنی 18+
لینک فصل دوم " کلیک کنید "
راه ارتباطی « ناشناس نویسنده »

 

خلاصه:

(با یه خلاصه متفاوت چطورین؟😎)

My Bluebery Omega💙 + Taeju❤️ = Pink Love💞

(ریدرا خودشون میدونن😎😎)

    

🔥⚡🐺DOWNLOAD🐺⚡🔥

  

805_vpfe.png

۶۱ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Cherry.lady
۲۰ شهریور ۱۴:۱۷

یاح یاح راشل اومدههههههه ، خوش اومدهههههههه

RM. kiute.ARMY

قدمش سر چشممممممم!
D
۳۱ تیر ۱۰:۳۸

الان من چجوری اینو بخونم؟

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود

بفرما عزیزدلمممممم*^*
مونبیون
۲۹ تیر ۱۸:۳۶

sh.s

اولین فیکی که از شما خوندم لیک سوان بود رفتم فیلمش هم دیدم و واقعا اشکم سر اسمات و فیلمش در اومد

RM. kiute.ARMY

شام غریبان بود به مولا:")
Setasa
۳۰ خرداد ۱۲:۰۳

ددی من به این حقیقت پی بردم که اس اچ شی و شما کلا قصد کشتن مارو دارید :") این چه فیک عررررریهههههههه اس اچ شییییییییی 

تبریک میگم موفق شدید منو بکشید:") بای زندگی فاخی...🫠🥹

RM. kiute.ARMY

نفرما جان دل شما که تاج سر ماهایی خوشگلمممممT^T
منِ ادمینِ مظلوم رو روی حساب کی میخوای ول کنی بری سمیه...
تو بری دیگه کی بهم کامنت بده سمیه...
نزار حرف دهن لات و لوت ها بشم..😔
(ادمین را جو گرفت)
Yoongi
۰۴ اسفند ۲۰:۴۸

میگم نویسنده از چه نرم افزاری استفاده میکنه؟ ددی بجز ورد پیشنهاد دیگه ای داری برای نوشتن؟🥺

RM. kiute.ARMY

وورد داخل ویندوز عزیزمT^T

والا چیز زیادی نیست که بشه مثل اون در این حد عالی باشه کیفیتش اما پی دی اف جوینر و پی دی اف کریتور های زیادی هست.

https://tarfand3.com/learn-how-to-make-a-pdf-file-on-your-phone/
Yekta
۲۶ آبان ۱۴:۴۵

سلام 

به نظرم این داستان و همه ی کار های این نوسنده حرف نداره 

فقط من نمیدونم دقیقا چه کار هایی را نوشته 

My Bluebery Omega....Taeju.. .. Pink Love همین هاست یا بازم هست 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم*^*
قربان شماا لطف دارییی:">

البته که هست!

دارای سندروم بایس بی‌قرار
۱۷ مرداد ۱۶:۵۳

بفرما اومدم واسه بار دهم بخونمششش

آخ ک چقد این فیک گشنگههه:>>>>

من کلی ایده بخدا دارم ک به شادی بدم ولی قلم خودم فوق افتضاحههه

من فیک موخوامممم از اس اچ اس تیرخیدا مارو تنها نزاررررر

RM. kiute.ARMY

اس اچ در دوره ی ریکاوری قرار دارهT^T
H.A
۰۱ مرداد ۲۱:۵۸

فصل دوم این فیک از کجا بیارم؟

RM. kiute.ARMY

لینک داخل جدول*-*
Eyan
۲۰ خرداد ۰۹:۳۰

جررررر

ددی)))

یت تو کام ر دیدی؟)

من مرگ

قشنگ تمام این اتفاقات 9 سال رو با تحلیل و اینا ب تصویر کشیدن))

ددی الان اینطوری ام ک

حوصلم سر میره یت تو کام

گشنم میباشد یت تو کام))

ددی ورژن جدید ران ک تو البوم بود گوش دادیییی؟؟؟

اصن زمین تا اسمون با اصلی فرق داشتتتتت

نوممهارطبنکمن

RM. kiute.ARMY

مشترک گرامی یت تو کام میباشد، لطفا بعدا تماس بگیرید🥰
🥰the holy moshtarak is hamele from bts proof album, pleas try latter
Eyan
۱۹ خرداد ۱۴:۱۲

ددیییییییی

امتحانمو خوب دادممممممم

یمیممسممسمسمسمسنسننسنننس

کردن نصف گردو تو خرما ها-

دادن ب همه-

پنج تا گذاشتن تو مشت ددی-

نذری عه:>>>

RM. kiute.ARMY

اخ جوننننن هورااااااااT^T
پنج تااااااا عررررررررر اوردوز میکنم به قرانننننن عرررررررررر اخ جووووووووون!!!
AAAA
۱۸ خرداد ۱۱:۰۳

کاش میشد نویسنده رو میدزدیدم می گفتم بشین پیشم همه ایده هاتو بگو من عر بزنم

وای

خیلی قشنگنننننن

RM. kiute.ARMY

عضو اموال سایته😂
Eyan
۱۸ خرداد ۱۰:۵۴

عهعه 71 شد)))

@اس اچ ال های صکوت کرده

بیاید نفری ی کامنت کوشولو بدین)))

RM. kiute.ARMY

کوشولو!
s.j
۱۷ خرداد ۱۷:۰۷

یاااااا دد

 

پدرم در آمدددددددد

 

اولن خودتم میدونی عالین فیکات

 

ولییییی

 

این دانلودنمیشهههههههه

RM. kiute.ARMY

سلامممممممم!!

چرااااااا؟😂

قربانت عسلی:">

من چک کردم ها لینک رو عزیزم!
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۱۳ خرداد ۱۷:۵۶

بمیرم الهی پس گشتی😂😂😂🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

متاسفانه بله😂 خدا نکنه عسلمT^T
Eyan
۱۳ خرداد ۰۹:۳۲

ددی دارم فک میکنم بعد این کامنت چ شر و وری تو کامنت بعدی بگم ک 70 شه)))

RM. kiute.ARMY

شعر اقا خرگوشه رو بخون😂
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۱۲ خرداد ۱۸:۴۰

فلاف بود و تمام

 

 

*دانلود یه پارتنر مث ته

RM. kiute.ARMY

گشتم نبود نگرد نیست:">
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۸ خرداد ۲۳:۰۳

خوب خوب

مای بلوبری امگا و تهجو باهم؟

خب میشه گاااااد

دوستانی که تهجو رو نخوندین برید بخونید نصف عمرتون بر فناس

مار بلوبری امگا هم که نگم 

سویییتتتتت

RM. kiute.ARMY

اصن کار های شادی عامل افسردگی منه...
هواییم میکنه کثافتتتتتتتT^T
Eyan
۰۲ خرداد ۱۴:۳۲

ددی قول میدم بعد این کامنت گمشم زبان بخونم ولی..

ولی فقط 65 تا؟)

حیف نیس فیک ب این سوییتی..ب این کیوتیییییییی

نیمییممیممیمثمقممثمقمقممفمفمفمفممفمفنف

RM. kiute.ARMY

بخدا وب خودته راحت باش مادر😂

حیفه... ب مولا ک حیفه! *صرفا جهت بیشتر کردن داغ دل
؟
۳۰ بهمن ۲۰:۴۸

های اوری بادیی

اقا میدونم خیلی وقته این فیکه رو گذاشتین ولیی

من اینو فاکینگ دوست دارممم و اولین فیکی بود که خوندم و تو دوروز تمومش کردم🙂😂 (بعد از وانشات های سم ا.ت🗿)

خلاصه کهه

بوس به کله ی ماهت sh.s ژون💗💗💗

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت دارلینگ کلی ممنون*^*
Min Robert
۲۳ بهمن ۲۲:۱۹

های sh.s....نویسنده ی محبوبم....اصمایل خرگوشی'...خب حقیقتا این فیک ازون فیکاییِ ک ادم از خوندنش سیر نمیشه...یونو؟...و خیلییییییییی هم طرفدار داشته چون واقعا نویسنده ی خاص و خوبی هستی...2فصل از pinck love رو قوی و نو نوشتی و من به شخصه خودم باهاش زندگی کردم..مرسی ک انقدر زحمت می کشی و خسته نباشی...:)

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییی ازت مین روبرت جونمT^T
Banana
۰۷ بهمن ۲۲:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*یری و مزخرف بود

RM. kiute.ARMY

همچنبن😂
fatish
۰۱ بهمن ۰۱:۳۰

اجازه هست عررررر بزنممممممممممممم؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟@؟!؟!؟!؟!

RM. kiute.ARMY

البته فدات شمT^T
ATENA💝 BANGTEN
۰۴ دی ۱۴:۱۱

با یک نگاهت نگاهت دلم میلرزه 

عشقم به چشمات به چشمات بدون مرزه 

از تو نمیشه نمیشه جدا این دل 

این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه.. 

هیچ..

حوصلم سررفته..

دلم میخواد برقصم..

تو بودی اون پریزاد دلم که انتخابت کردم..

عقب موندم از آهنگه یادم نمیاد بعد این چی بود..

خلاصه..

آره 

حوصلم سررفته..😂😭

RM. kiute.ARMY

به به ناز نفستتتتتتتتت😂😂😂
Black s,dark
۲۱ آذر ۱۹:۱۸

مح سر این خیلی عر زدم هارتم اکلیلی شد 

خیلی عالی بوووود 

خاداااااا 

میگم لطف کنید یدونه فیک کوکوی مثه pink love معرفی کنید😔💔♥️

تنکیووووو

عرررررررر

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

تهجوT^T
arshia
۱۵ آبان ۲۰:۰۱

سلاممممممم حاجییییی خودم چطوری

میگم که اون 10 تا وانشاتی که توی پستhttp://fazayihaa.blog.ir/post/502 برام فرستادی تموم شد دمت گرم اگه داری دوباره بهم بده

فقط یک چیزی حاجی بین اون ها اگه دختر پسری بود چه بهتر بعد موضوع هم عاشقانه باشی 

سی یو حاجی......

RM. kiute.ARMY

فدات برم داوشم😂
الان میرسونم
https://fazayihaa.blog.ir/post/1046
https://fazayihaa.blog.ir/post/1352
https://fazayihaa.blog.ir/post/1350
https://fazayihaa.blog.ir/post/1346
https://fazayihaa.blog.ir/post/1341
https://fazayihaa.blog.ir/post/1305
https://fazayihaa.blog.ir/post/1304
https://fazayihaa.blog.ir/post/446
AR•J•MY
۲۶ مهر ۱۷:۰۷

سلام ددی خوبی؟ :)

یه درخواست داشتم...که هم برا نویسنده زحمته هم خودت... (همین کامنت تایید کردنا و جواب دادنا هم زحمته دیگه...نیست؟)

نمیدونی اصن چقد شرمندم برا نوشتن این کامنت...

راستش الان حدودا ۱۲۰ صفحه اولو به ۵ تا ورژن نوشتم ولی دو تا مشکل هست...

۱ .گشادی و درس...ازونجایی که گشادیسم پیشرفته دارم یه ماهی هس که نمیتونم ادامه بدم...میخواما، ولی گشادیم نمیزاره...و اگه بخوام با همین روند ادامه بدم احتمالا سال ۱۴۱۰ یا ۱۱ ورژنای فصل یک تموم شه برم واسه فصل دوش... :)

درسامم شروع شده و گفتن نداره کلا...

یه اتفاقاتیم برا گوشیم افتاده که احتمالا همون ورژنا هم به فاخ میره :) 🚬

۲ .درست کردن پی دی اف!

عام...خب...آره! من نمیتونم پی دی اف درست کنم...(وی ۱۰ سیگارش را باهم آتش میزند و کام میگیرد)

میتونما ولی اینجوری صورتی و با این فونت نمیتونم یو نو ؟ (وی در احساس خنگی و خجالت قوطه ور میشود)

آره...نویسنده گف که اگر بخوام فایل قابل ویرایش رو برام میفرسته...

میشه لطفا...این لطفو بکنه و اگر براش زحمتی نیست برام بفرسته؟ (گاااااااد دارم از خجالت آب میشممم...)

فقط اینکه...اگر احتمالا قبول کرد نویسنده...چطوری میتونه برام ارسالش کنه؟

بازم ببخشید که به جفتتون زحمت دادم...من برم به آب شدنم ادامه بدم! 🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت*^*
اومو درک میکنم جان دلم:"(
راستی تلگرام داری؟
میخوای سایت خود شادی رو بهت بدم؟

Arshia
۱۷ مهر ۱۳:۵۹

نه می‌دونم اونا بد نیستن حاجی ولی به اینا نمی‌رسن😂

ارع حاجی یک چند تایی بدع طولانی باشه🙂😉

 

RM. kiute.ARMY

نوکر حاجی ام من ک😂
تو جون بخواه
https://fazayihaa.blog.ir/post/958
http://fazayihaa.blog.ir/post/979
http://fazayihaa.blog.ir/post/502

فعلا اینارو تناول بنما بازم خواستی در خدمتم*^*
Arshia
۱۶ مهر ۲۲:۰۵

سلام حاجی چطوری

همینطور که توی پست های دیگه گفتی فیک دختر پسری ولکن بیا کاپلی نگاه کن منم به زور آمدم نگاه کردم و به این رسیدن بعد از دیدن این الان میخوام بگم (بلا نسبت اعضای بی تی اس 😂)گور بالای توان فیک های دختر پسری فیک های کاپلی رو بچسب 

حاجی این خیلی خوب بود خیلی خوشم آمد میتونی چند نمونه از این ها که طولانی باشه برام پیدا کنی 🙂

نگو کم از این فیک داری که خودمو از برج خلیفه میندازم پایین 💔🤦🏽‍♂️

RM. kiute.ARMY

نه اینکه استریت بد باشه ها! ابدا*^* فقط منظورم این بود که بقیه رو هم یه نگاه بنداز😂
اره جیگرم تو همین سبک بدم بهت؟
Soghra
۲۳ شهریور ۱۷:۰۹

مرسی که اجازشو دادی عزیزم :) (sh.h)

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Sh.S Taekook💞
۲۲ شهریور ۱۶:۲۷

های به کامنت اخر..

ددی بهم خبر داد کامنت دارم اینجا اومدم جواب بدم

اره از نظر من هیچ مشکلی نداره حتی اگه بخوای میتونم فایل قابل ویرایشش رو بهت بدم که کار اسونتر بشه

مرسی از کامنت خوشگلت😍🎊

RM. kiute.ARMY

soghra
Soghra
۲۱ شهریور ۱۵:۴۲

نمیدونم نویسنده میخونه کامنتمو یا نه (دراصل درخواستمو)

راستش من اصلا تهکوک شیپ نمیکنم و جیکوک شیپرم و کم پیش میاد فیک تهکوک بخونم

ولی این نویسنده با اینکه همه فیکاش کاپل اصلی و یا بعضی وقتا فرعیش تهکوکه فیکاشو میخونم خیلیم دوسشون دارم

یکی ازونایی که خیلی دوس داشتم همین پینک لاو بود ولی خب گفتم که چون تهکوکر نیسم اونجوری که باید بهم نچسبید

برا همین دلم میخواست یه ورژن جیکوک (البته به همراهش ورژنای کوکمین و سپ و نامجین هم بود) ازش بنویسم فقط برا خودم (قصد نداشتم جایی پخش کنم یا حتی برا کسی بفرسم فقط برا خودم میخواسم)

ولی بعد گفتم که اجازشو بگیرم اگه نویسنده اوکی بده اون ورژنایی که مینویسم رو اینجا بزارم

الان حدودا ۱۰۰ صفحه اول فصل ۱ رو نوشتم اگه اوکی باشه وقتی ورژنای فصل ۱ و ۲ رو کامل نوشتم بزارم اینجا ...

•احتمالا (احتمالا که نه صد در صد) میخوام بعد پینک لاو ورژنای دیگه ی گلد و دایموند رو برا خودم بنویسم اگه اجازه بده اوناهم وقتی نوشتم آپ کنم، باتشکر•

مرسی میشم جواب بدین :)

RM. kiute.ARMY

من به گوشش میرسونم عزیزدلم*^* ممنون که بهمون اطلاع دادی
B.r*_*
۱۴ شهریور ۱۴:۱۹

ددی جونی فصل دومش اومده؟! 

لینک دانلودشو میدی؟! 

RM. kiute.ARMY

اوه البته عزیزدلم *^*
https://fazayihaa.blog.ir/post/1151
Hamta
۰۲ شهریور ۰۹:۳۶

میشه لینک چنل تلگرامی ک داری برام ب شمارم بفرستی تنک

RM. kiute.ARMY

ما چنل نداریم*^*
Hamta ...
۰۲ شهریور ۰۹:۲۸

فصل دوم کی میاد

RM. kiute.ARMY

اومده ها*^*
💞Sh.S TaeKook
۰۱ مرداد ۱۲:۲۷

کیوت جان

یا خودت یا مون مون یه سر بیایین تل...

من بت ایمان دارم برا همینه ها:)

جمعه شد و فصل دو اماده اپه:))))))

RM. kiute.ARMY

اومدم ای جانم ب قربانت:>
Gh
۳۰ تیر ۱۶:۱۳

ددی شوخی جمعه این هفته ؟ نه بابا ؟ شوخی ؟ خدایی ؟ همین شایدم دلم رو خوش کرد 

RM. kiute.ARMY

نه همین هفته:">
Jema
۲۶ تیر ۱۶:۴۸

هاییییییییییییی

بندع دارم از دو س هفتع پیش ب فاک میرم ازبس میام میبینم فصل دوم نیمدع... 

ولی خب sh.s کارات عالیع عشقم...

همین روندو ادامع بدع بمولا من همیشع تو کف کاراتم...

هییییی گاددددد.... 

منتظر موندن برا فیکات عم قشنگع.... 

هقققققق" عیبی ندارع اصلا تا آخر عمرمون منتظر میمونیم....

 

 

 

اممممممممم لااااااااااووووو یوووووووsh.s

 

اند لاو یو ددی.... 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

شاید این جمعه بیاید دونت ووری:")

لاو یو تو*-*
Gh
۲۵ تیر ۱۵:۲۴

اره والا اصلا شایدم چیز دیگه مریزه که من مست مستم از فیکاش 

RM. kiute.ARMY

شایدم قبلش وضو میگیره و با خلوص نیت مینویسه😂
Gh
۲۴ تیر ۱۶:۴۵

دیگه نمیخوام فیکات رو بخونم نویسنده بدجوری معتاد فیکات میشم همه رو پنج شیش بار میخونم اصلا معتادم به فیکات 

بی صبرانه منتظر فصل دوم این و فصل دوم الفام ای خدا چیز دیگه ای که قرار نبود فصل بعد داشته باشه اره ؟

RM. kiute.ARMY

فکر کنم نامرد لابه لاهاش شیشه میریزه:">
.
۲۴ تیر ۰۶:۳۶

چجوری باید برم فیک رو بخونم؟

moon🌛 Child🌜

با دانلود کردن😂💔
Jimin♡
۲۳ تیر ۱۸:۲۱

مرسییییییی💜💜ممنون از نویسنده،امیدوارم همیشه موفق باشه😍❤

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو قشنگم سلامت باشی*^*
Jimin♡
۲۳ تیر ۰۷:۰۰

واااااااای عالیه..هارتَم اکلیلی شد از شدت سافت بودن این فِیک،وااای من عاشق فن فیکشن هایی که تو مینویسی هستم ،من همه ی فن فیکشن های تو رو دارم،خدایااااا این معرکه است چون نویسندش معرکه است....کِی فصل دوم رو میزاری؟؟😢😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜لطفااااااااا بزار

بی صبرانه منتظر فصل دوم هستییییییم😍❤

💜🌈Sh.s+Fanfiction=Amazing

moon🌛 Child🌜

فصل دوم در حال تایپه نویسنده داره تمام تلاششو میکنه لابولی💕💕💕
donya
۲۲ تیر ۲۲:۴۳

نشستم ب سایت نگاه میکنم سایتی ک اه میکشد 

هر روز صبح ب امید اینکه بالاخره فصل ۲ اپ شده باشه میام تو سایت ولی متاسفانه اپ نشده🤧میشه زودتر اپش کنید

 میتونم بگم ب وحشت رو نویسنده sh.s کراشم اصلا باید بلند شی واسش کف بزنی انقدر خوب مینویسه مخصوصا بخش اسماتش😁واقعا ازش ممنونم ک انقدر اسمات و باکیفیت مینویسه تهشم عکس میزاره😁🤧

و اهنگ های پیشنهادی هر پارتم خیلی قشنگن🤧💜

فقط لطفا زودتر فصل ۲ رو بزارید ک من دیگ نمیکشمممم

ممنان😁💜

moon🌛 Child🌜

ساری لاو این مدت نویسنده خیلی زحمت کشیده برامون و کلی فیک فول داده بهمون و از اونجایی که فصل دومشو میخ فول بده یه خورده طول میکشه 🤧
💞Sh.S TaeKook
۲۲ تیر ۱۱:۳۰

Love you sh.s:

هق:)))

دلم خواست باهات بحرفم:))))

راستی این سایت منه shsss.blog.ir اگه دوس داشتی اونجا شمارتو پیام خصوصی بفرست...باهات بحرفم هق:))

 

 

عام

راستی بچه ها...من اوضاع ذهنیم خوب نیست یکم..نمیخوام یهو بزنم بری*نم به داستان پینک لاو و سد بشه روندش پس تا الان منتظر بودید:))

یذره دیگه هم منتظر بمونید

قول میدم زود اوکی شم..اصن من یهویی رگ نوشتنم میاد ممکنه دو روز دیگه تمومش کنم بدم دد اپ کنه....سو...ساری بخاطر تاخیر زیاااااااد

RM. kiute.ARMY

دشمنت ساری شادی شه ما تا اخر عمرمون برای نویسنده مورد علاقه امون صبر میکنیمT-T

ریدرا
Love you sh.s:
nazi Army
۲۱ تیر ۲۳:۴۲

نویسنده sh.s واقعا قلمشون عالیه! من هرجا ازشون فیکی میبینم سریعا میخونمش چون قلمشون واقعا زیباست اگه میشه بهشون بگین زودتر pink love p2 رو بزاره*-*🌱

RM. kiute.ARMY

اوه حتما عزیزم*-* ممنون بابت حمایتتتتتت عرررررررررر
love you sh.s
۲۰ تیر ۲۲:۱۳

می‌خوام ی اعتراف عاشقانه بکنم 

 

 

من واقعا عاشق اس اچ اس شدم بدون اینکه حتی ی بار ببینمش یا باهاش حرف بزنم 

 

 

بهش بگین من خیلی خیلی زیادددددددد دوست دارم باهاش فرندشم حتی حاضرم همه دوستامو از دست بدم ولی اون فرندم باشه :)

RM. kiute.ARMY

پشمانم:>
البته حق داری اون خیلی خوبهههههههههههTOT
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۲۰ تیر ۲۱:۵۴

با عرض پوزش از کامنت های درازم 🤭

ی چیز دیگه هم موخام بیفزایم ک 

 

 

 

 

شما از انتظار چ میدانید ای ریدر هاااا!!!! 

( فاز یوسف پیامبری ) 

من ی فیک خوندم ،خون آشامی ( تو همین سایت) بعد لامصب هری پاتری بود برای خودش 

بعد ک اینا بعد عمری ک کون من و دوست گرامی ام پاره شده بود با  هم خوابیدن و یکم ما ذوقشونو کردیم( تا قبلش کان هم را میکردند در کان هم)  

کوکی مرد 🥲🤌🏼

من ک رعشه گرفتم تا صبح کابوس دیدم 

بعد آخه پتانسیل اینو داشت ک کوکی زنده باشه 

یعنی مرده بود 

ولی زنده بشه ...

بعد فهمیدیم فصل دو داره 

من و دوستم 

یه چی بودیم تو مایه های 

 

 

عرررر عرعرعرعرعرررررر هله دان دان دان هله یدانه مو خوشم خوشم خوشم مو ب عشق تو خوشم مو خوشم خوشوم خوشم ن مو تونه نمیفروشوم 

 

یه امشب شب عشقه همین امشبو داریم 

چراغ عرعرونو واسه فردا میذاریم 

 

 

 

 

بعد فهمیدیم پارت ب پارت آپ میشه 

بعد فهمیدیم طول میکشه تا کامل آپ شه( ما نمیتونیم پارت ب پارت بخونیم ، کلا هزار صفه رو تو پنج ساعت باید تموم کنیم) 

بعد الان روز ب روز در غم هجران و فوضولی هستیم 

 

 

 

 

فاخ تو مای لایف

 

 

الان اگه دوستی آشنایی توی سایت کامنتتو بخونه میفهمه من کی ام 

از همینجا بهش میگم اشتباه می‌کن من اون ک فکر میکنی نیستم :/ 

برو ب یکی دیگه تهمت بزن 

من صب تا شب دارم درس میخونم ( تابستونه ب درک) 

فیک اصلا چیه 🦚

 

 

وی می رود ادامه ی وبتون خاک بر سری اش را بخواند 

 

RM. kiute.ARMY

نچ😂
باید از این به بعد پنج صبح بیام دنبالت بریم نماز اینجوری نمیشه😂
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۲۰ تیر ۲۱:۴۷

وای خدا 🤣

من اومدم از اثرات فیکشن رو خودم بگم 

اگر مایل ب خواندن این کامنت نیستید نخوانید ✋😐🤣

( وی نیشش باز است کلا) 

دو روز پیش ، شب خواب دیدم ( چه زیبا ) 

میخوان داداشمو بکشن 🐟در حالی ک داشتم وی را از ترور نجات میدادم یهو فضا دور و دور تر شد ، و من از یکی از شخصیت ها به راوی تغییر ماهیت دادم 🐟

بعد تو خواب دیدم ویکوک و نامجین و یونمین و هوسوک دارن وسط حیاطمون ک البته تو خواب یکم متفاوت تر بود میرقصیدن ( من  و فامیل ک تا دو دیقه پیشش داشتیم برادرم را از ترور گشتن نجات می‌دادیم کلا محو شده بودیم) 

بعد ویکوک نزدیک هم شدن ، یه ماچ صدا دار کردن از صداشون پا شدم 

نشستم 

یکم سرفه کردم 

دارو خوردم و با خویشتن گفتم 

ربنا لا تزق فِکرَنا بعد از هدیتنا

و بعد دوباره گرفتم کپیدم:/ 

کمی بعد دوباره صحنه ی خوابم شروع شد . ته دست کوکی و هوسوکو گرفت رفتن تو خونه 

 

جای ک باید اتاق من میبود ، اما با کاغذ دیواری متفاوت و کلا اثاثیه متفاوت:/ 

بعد من شاهد یک تریسام بودم🐟

تو خوابم دست از سرم برنمیداره این مغز خاک بر سر 

 

 

 

بعد از خواب پاشدم و با حلالیت طلبیدن از راه دور از بنگتن ، یه لیوان دیگه آب خوردم و گرفتم کپیدم

 

و در آخر وقتی مادرم مرا صدا زد ، اخرای سون سام بود 🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇

 

 

 

تاپ ها 

هوسوک ، کوکی ، نامجون 

🐢

و شاید باورتون نشه 

ولی چیزی ک دیدم رو حتی تا قبلش تصور ه نمیکردم 

مغز خلاق ب این می گویند 🐢

 

 

خلاصه ک دیشبم داشتم این یکی رو تموم میکردم ، تا صبح تمام صحنه هاشو فوللللل اچ دیییییی ( فول اچ دی ها فولللللل اچ دی .... یعنی سلول های قطرات عرقشون مشخص بود لامصب) نگریستم 

 

 

خداوندا ، الان نمیدونم محبتته ک اینجوری ب چخ رفته تخیلم ، یا عذاب کارای بدمه 🐢🐢🐢

 

 

خدایا گلط خوردم 

بیجا خوردم 

کمککککککک

 

 

 

*وی با جیغ می‌رود پیش ازراییل ، دامن ازراییل را نی کشد ، باه باههه ازراییل شرت صورتی گل گلی پوشیده* 

 

 

 

گوربانتان 

فعلا خداحافظ 

 

RM. kiute.ARMY

ایستاده کف بزنم؟😂😂😂
بزاررررررررررررررررر بزنمممممممممممممم بزارررررررررررررر کف بزنم ایستادههههههه😂😂😂😂😂
بهت پیشنهاد میکنم یه مدت فیک نخونی اگر هم میخونی دوز پایین یه وعده😂
منم یه مدت این بلاها سرم می اومد منتها تاحالا کار به جاهای بایک نکشیده:">
AZIN ss
۱۹ تیر ۱۵:۱۳

من فصل دو میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

 

 

* وی به شدت پاهای خود رو به زمین میکوبد و قبافه بز میگیرد که شاید دل شادی برایش بسوزد *

:)))

RM. kiute.ARMY

شادی در تلاشه بچه😂
Just Vkook
۱۷ تیر ۱۰:۱۹

ما رو گرفتین ؟ 😐😐😐😐😐 دارم دیوونه میشم هربار میام سرچ میزنم سایت pink love s2 همین فصل ۱ رو میاره 😐😑  من از اسمم هم معلومه ویکوک لاورم ... تمام ویکوک های سایت رو خوندم و مونده pink love s2  .... اهههههههههههه 

( نفس عمیق برای فرو بردن خشم ) 

moon🌛 Child🌜

درنظر دارید نویسنده میخواد فول بده و پارتی اپ نمیکنه بعد اپ فصل اول سریع اپ کنه نهه؟؟؟؟؟:))))))))))
ملیکا
۱۶ تیر ۱۸:۴۶

😄😚😚

moon🌛 Child🌜

😘😘😘😘😘
Kooki
۱۶ تیر ۱۷:۱۹

فصل 2 کی میااااد؟ :/ 

همچنان منتظر........

RM. kiute.ARMY

شاید این جمعه بیاید😂
ملیکا
۱۵ تیر ۲۲:۰۵

فهمیدممممم ،😃😃😃😃 اسم قشنگی دارین ،🙂🙂 

 

RM. kiute.ARMY

ماشالله سرعت عمل:|
مرسی عزیزم قشنگی از خودته جیجر*^*
ملیکا
۱۵ تیر ۲۱:۵۵

باشه ،😂😂😂 میخونمش 

RM. kiute.ARMY

واقعا پشت کارت رو تحسین میکنم😂
ملیکا
۱۵ تیر ۰۸:۳۳

سلاااااممممم 

چرا واقعااا چرا،🥲🥲🥲

ای نویسنده ی گرامی چرا فصل دو رو نمیزاری 

چرا 

شما قول فصل دوعه آلفا رو هم دادیا 

فکر نکن یادمون رفته ،😏😂

 

پلیززز بزارش دگه دلت میاد ما بشینیم گوشه سایت اشک بریزیم ،🥲🥲

 

 

میتونم یه سوال شخصی بپرسم؟؟ خب میپرسم اگه دوست داشتین جواب بدین 

*ددی اسمتون چیه 🙂🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم داره کش میاد به این امید ک یادتون بره چرا یادتون نمیره نامردا؟😂

شام غریبان؟😂

از اونجایی که خیلی بازی کردن دوست دارم و یه شخصیت خیلی مریضی دارم اگه میخوای اسممو بدونه کامنت های پست معرفی رو بخون😂
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۱۳ تیر ۱۷:۲۶

 

ع اول سلام 🥲

سیه دخت هاجرو(به به ، باه باهه) 

خودمو      (ناز نفست قناری)

تو گل میپلکونوم (الله اکبر اینهمه شکوه) 

محض رضای اس اچو ( بر وزن دخترو) 

خودمو تو گل 

میپلکونوم 

حالا 

یاروم بیا 🥸

دلداروم بیا 

 

نویسنده  بزرگوار یا از اول تا آخرش کاری میکنه ما رنگین کمون و قلب های صورتی بالا بیاریم (تهجو)

یا ا اول تا آخرش خون ( الفا) 

کلا من رگ مگ زدم بدونید واسه این حجم از ترکیبی بودنه 

وای گاددددد 

چرا انقد من فن این دوست عزیزم 

 

( وی احتمالا قراره از کرونا بمیره ، لحظات آخر عمرش را با فیک خواهد گذراند) 

 

 

به امید رستگاری روح وی 

و آمرزش وی توسط پروردگار

همگی با هم 

 

 

تکون بدهههه 

او او

تکون بدهههههه 

 

 

( تاثیرات به لیمو و اب هویج و سوپ مرغ ، با ویتامین دی و ژلوفنه) 

 

RM. kiute.ARMY

میتونم بگم کامنتت یه تنه باعث شد من بلند شم و تو خونه قر بدم😂
ایستاده برات دست میزنم چونبا کون پاره شده از خنده نمیشه نشست😂
Jema
۱۰ تیر ۲۳:۵۱

امممم سلام... 

واییییییییییی فاککککککککک خیلی قشنگ بودددددددد.... 

فایتینگ اس اچ اس عزیز ما.... 

کارات همیشع عالیع😍❤️... 

 

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس ساقیه دل های غریبه:">
Just vkook
۰۶ تیر ۰۱:۳۷

اشکم دراومد زیادی سافت بود . فانتزیای کوک شبیه منه 

ولی مال من رنگش فرق داره 😂😂😂😂😂  و اینکه پیر شدم . تقریبا تمام فیک های سایت رو خوندم  . نشسته ام به سایت نگاه میکنم . سایت اه میکشد و میگوید خبری از فصل دوم نیست 😐😐😐😐😐 

RM. kiute.ARMY

میبینی ترخدا:"> ادم کار های اس اچ اس رو میخونی دچار کمبود احساسات میشه:">>>
میاد ب مولا😂
T
۰۳ تیر ۱۳:۰۷

فیکت خیلی قشنگ و کیوته لطفا زودتر فصل جدید رو بزار، من دو هفته اس منتظرم🙃

RM. kiute.ARMY

همه منتظرن:">
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۳۰ خرداد ۱۹:۴۵

الان همه دارن برا فیکا گریه میکنن فقط منم که دو سه روزه ریلکسم😂😂💕💕💕💕

 نمد چمه 😂😂😂😂😂😂

هر پنج دقیقه یه بارم ذوق خاصی تو صدام مشاهده میشه وقتی ویس میگیرم دوستام شاخ در میارن ک این بدبخت ک هر روز فاز غم بود الان چ مرضشه😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😐😂😂😂😂😂😂😐😐😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عه جون پس😂😂
منتظر کارما باش😂
nafis
۳۰ خرداد ۱۲:۰۸

تورو خدا فصل دومو بزارین دیگخ مردیم اونقدر منتظر موندیم 

RM. kiute.ARMY

میاد میاد لاو:">
Armyyyyuuyuy😐
۳۰ خرداد ۱۰:۳۷

سلام اقای ددی 😐

من منتظر فصل دوم هستم 

فکر کنم یک ماهه به امید فصل دوم تو سایت میچرخم 

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

فعلا برو بقیه فیکارو هم نگاه کن این اومد خودم صدات میکنم😂
Armyyyyuuyuy😐
۳۰ خرداد ۱۰:۳۶

سلام اقای ددی 😐

من منتظر فصل دوم هستم 

فکر کنم یک ماهه به امید فصل دوم تو سایت میچرخم 

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

نویسنده یکم نیاز به استراحت داش بچه ام یکم تنفس کنه😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۸ خرداد ۰۲:۱۰

تا حالا خیلی سعی کردم فیک بنویسم😐🤏🏻

خیلی😐💅🏼

ولی کل تلاشم در حد فکر کردن به این بود که خب *همه ی ایده ها تموم شده همشو نوشتن.دیگ ایده ها ته کشیدن نمیشع نوشت😐✨*

حالا قیافم دیدنی عه وقتی میبینم شادی خانم با ایده های فراوانش اومده سایت رو گل بارون کرده:|

این قشنگ قیافمه به هوش و استعداد خاصی که دارم: :]

😐🕯️🍷😐

RM. kiute.ARMY

بازم سعی کن خو😂😂
البته منم شادی رو میبینم در خلقتش میمانم:|
😂😂😂😂
یه فن که از دست نویسنده پیر شد
۲۷ خرداد ۱۷:۴۲

کل عمرم تو سایت گذشت منه بدبخت پیر شدم فصل دومو بزار تا نمردم دختر پیرم کردی

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم میاد دونت ووری😂
Mahgol
۲۷ خرداد ۱۰:۴۸

سلامممممممممممممممم 

هزار تا سلامممممم 

وای باورم نمیشه 

میدونم منو نمیشناسی و لی من یکی از اون های هستم که عاشق فیک هات شدم واقعا حرف نداره و تا الان هرچی فیک ازت خوندم واقعا عالی بوده . 

میخواستم ازت تشکر کنم بخاطر زحمت های که میکشی و با شور و اشتیاق میخوام بهت بگم فایتینگگگگگگگ

و لطفا همین جوری پر قدرت و عالی ادامه بده . خیلی خوشهال شدم که بالاخره پیدات کردم و خیلی خوشهال میشم که بیشتر باهات اشناشم خیلیلیللیلیلیلی دوست دارم .

RM. kiute.ARMY

به به سلام مادررر😂
خواهشیات لاو مرسی بابت نظر خوشگلت همین جوری به حمایت از نویسنده مورد علاقه ات ادامه بده*^*
ملیکا
۲۶ خرداد ۱۳:۴۹

راستیی فیکای sh.s واقعا قشنگه من  همه  ی فیکاشو دوبار یا بیشتر خوندم  مرسییی*

RM. kiute.ARMY

محشرن:")
ملیکا
۲۶ خرداد ۱۳:۴۵

اقاااااا من الان یه ساله گوشه سایت نشستم یه فیک فول بیاد  چرا نمیزارین  غمگین  میشم /من  باب مزاح البته**/

RM. kiute.ARMY

ای فدا مزاحت😂
میاد میاد😂
ملیکا
۲۶ خرداد ۱۳:۳۹

ویویویویییی فصل  دو رو کی میزاریننن خعلی زیبا بود

moon🌛 Child🌜

در دست تایپه😂😂
Army
۲۶ خرداد ۱۰:۱۵

چرا انقدر خوب مینویسی؟چرا اصلا انقدر سافته؟اشک دراومد خدایی خیلی عالی بود 💜💜💜💜💜دستت طلا منتظر فصل دومش هستیم زود بزار😢😢😢😢

moon🌛 Child🌜

چون نویسندش عظق مونیه😎👌
Rahil
۲۴ خرداد ۲۱:۳۸

سلام

خیلی خوب بود

فصل ۲ رو بزارین🙏🏻🙏🏻❤❤❤❤❤💖💖💖💖

RM. kiute.ARMY

حتما*^*
Setayesh
۲۳ خرداد ۲۲:۵۰

آها ددی تو رو یادم نبود بگم 

موفق باشی ..مرسی که زحمت می کشی 

خلاصه الان رو فاز مثبتم پس   مرسی از همگی 

 

آها sh.s  یه چیزی   اگه کامنت خیلی نبوده برای این فیکت  فکر نکنی خوب نبوده ها 

اتفاقا چند نفر مثل من فقط دیدن نویسنده کیه و حمله کردن به فیک احتمالا یادشون رفته کامنت بزارن  

آخه گذاشتیمون تو خماری 😂😂   یه دفعه اِه فیک تموم شد 

پس اینجا چند نفر نشستنو آه می کشنو به سایت نگاه می کنن پس زود تر فصل دو رو بزارید😋😋💋💋

 

RM. kiute.ARMY

کنچانا لاوم لطف داری بهم ممنونتم عسلم*^*

نویسنده
Setayesh
۲۳ خرداد ۲۲:۴۴

وایییییییی  واییییی

واییییییی

بازم وایییی 

من این فیکو خیلی وقته خوندم  ولی امشب دیگه اومدم کامنت بزارم 

انقدر اومدم سایت برای فصل دو احساس می کنم پوست نوک انگشت اشاره ام رفته 

آها یه چیزی  نویسنده 

Sh.s   میخوام بهت بگم لعنتی (لعنتی توی دایره لغات من یه جورتعریف مثبته )

لعنتییییییییییی  تو دیگه کی هستی؟؟ جون من نویسندگی رو ادامه بدم قسم میخورم موفق میشی 

همه ی نویسنده های اینجا خدایی عالین 

ولی فیکات با سلیقه ی من جوره 

راستی نویسنده یه  تورِ دو سه روزه سفر برای اتاقت بزار من که عاشقش شدم 

آها راستی لطفا زود تر آپ کن  دستت طلا 

موفق باشی لعنتیه جذاب 

RM. kiute.ARMY

حالاااااااااا وای وای ...وای وای وای وای...حااااااااااااااالا وای وای...وای وای وای وای😂
تعاریف من کلا بهتره استفاده نشه😂
واو عالی بود کامنتت براووT-T
army girl
۲۳ خرداد ۱۵:۱۷

فصل دوم کی میاد نتونستم پیداش کنم

RM. kiute.ARMY

هنوز نیومده بیاد اپ میشه*0*
💞Sh.S TaeKook
۲۳ خرداد ۱۱:۲۰

سلام سلام

ممنونم از همتون بابت اینکه مدت زیادی از انتشار فیکم گذشته بود ولی بازم به یادم بودین:)

در جواب هستی جونم باید بگم که

من کاملا متوجه صحبتت شدم

نگران این هستی که یه بخش از فیکم بی مزه و یه بخشیش تمام زیبایی رو داشته باش..

راستشو بخوای..خودمم نگرانشم ولی یه کوچولو به خودم و قلمم اعتماد کردم و تصمیم گرفتم توی فصل دوم کم نذارم

قطعا اتفاقات سخت و بد در راه هستن ولی مطمئن باش در اخر همه چی زیبا تموم میشه😀🍰

 

چرا ناراحت بشم اخه😑🍭

میکشمتا

RM. kiute.ARMY

ریدرا
هستی
메리카
۲۲ خرداد ۱۱:۲۷

هقق هققق^0^

خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چرا انقده کایوتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

میخوااااممممممم خودموووووووووو داررررررررررررررررر بزنممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم...

 

*وی خود را به دار میاوزید

*روح وی تایپ میکند

 

 

اصن یجوریه کههه خااااککککک برر زندگیممممممم میپاچممممممممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

من فصل دو رو میخواااامممم^~^

 

 

 

 

감사합니다<3

RM. kiute.ARMY

این فیک افسرده ام کردT-T یه تهیونگ لطفا.....

منم میخوام*^*

چونمانیووو*3*
Vmin
۲۲ خرداد ۰۶:۰۸

عزیزم کِی فصل دومشو میزاری؟

RM. kiute.ARMY

بزودی عسلم*^*
hasti_a writer
۲۲ خرداد ۰۱:۳۴

77 امین کامنتم 

 

اون موضوع معروف هست که میگن اونلی لجندز نو 

حالا اینجا میشه اونلی شادیز فن نو 

ولی خیلی گوگولی بود رمانتیک بود بعد دست و پا در آورد .. فدای فانتزی های کوکی بشم من آخه هق ...

یعنی از هر صفه اش عشق چیکه میکرد .. یعنی یه فیک بود فقط فانتزی بنده که پسند کردم 

ولی ما باید اون خانم یی رو الگوی خودمون برای شیپیدن قرار بدیم .. 

 

شادی یه چیزی بهت میگم  من هر کاری که ازت میاد رو تا حفظ و از بر نشم ول نمیکنم

این وسط یه چیزی فهمیدم 

تو زیادی مینویسی ..

 

مثلا فرض بگیر یه فیک هست وسط کار ولش میکنن یا کلا خراب میشه یا خیلی زود تموم میشه 

بعد فیکای تو دیگه تموم نمیشه انگار ... با اینکه اصلا جوهر و توان نویسندگیت و زیباییش از بین نمیره ولی 

مثل شربت میمونه 

وقتی مایه شربت کم باشه بی مزه است 

ولی وقتی هم زیاد باشه دل زد میشه 

میتونی همون داستان رو تو دو تا فصل بدی یا یه همچین چیزی 

 

به جان خودم منظور بدی ندارم فقط دارم میگم بهتر شه ... 

اگه انقده .. اندازه سر سوزن ناراحتت کرد بگو کیوتی یکی بخوابونه زیر گوش من باش ؟ 

 

 

RM. kiute.ARMY

خداوکیلی قبول داری این فیک کل عاشقانه های دنیا برد زیر سواT-T شیرین تر از این فقط خودشه

نه عزیزم این چه حرفیه؟!
تو داری کمکش میکنه مگه بده؟
با شناختی ک من از شادی دارم باید بگم شادی خودش وجودش رفتارش افکارش دلش مثل دریا میمونه پاک و بی ریاT-T
شادی تسلیم نا پذیرهT-T
BTL
۲۱ خرداد ۱۴:۱۵

تهش خیلى غیرمنتظره تموم شد و تو کف موندیم برا ادامع ش🥺🥺😰خیلى دوسش داشتمممممممم

RM. kiute.ARMY

بزودی بزودی انتظار به سر خواهد آمد😂
Taekook.Hosna
۱۹ خرداد ۱۹:۰۸

فرندم میشیییی؟😺

RM. kiute.ARMY

چرا نشم؟😂
Taekook
۱۹ خرداد ۱۷:۱۴

شلااااام

فصل دومشو کی میزاری عشقم؟

RM. kiute.ARMY

بزودی جیگر طلا*^*
AZIN ss
۱۹ خرداد ۱۴:۵۵

میدونم خیلی گذشته 

ولی

خعلی گشنگ بود...

در انتظار ادامه ...:)

RM. kiute.ARMY

نشسته ام به پست نگاه میکنم...پوستر عاه میکشد
اممممم فعلا بی‌نام تا ببینم بعدا چی میشه:/
۱۹ خرداد ۱۴:۱۹

هق هق هق:")

RM. kiute.ARMY

بیا دستمال:")
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان