BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Pink Love s2

7_xxph.png

♡FULL♡

نویسنده Sh.s
کاپل ویکوک
ژانر امگاورس . رمنس . اسمات . امپرگ
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحه 447
لینک فصل اول "کلیک کنید"

  

season 2

🍼🏩💗DOWNLOAD💗🏩🍼

  

805_vpfe.png

۵۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کلثوم🧔‍♀️
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۳۹

ددی فصل ۳ چیشد پس🥲 فسیل شدم

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم شادی احتکارش کرده😔
هیچکس
۲۶ اسفند ۲۰:۴۰

ینی هیچی اسمات از  اس اچ اس نمیشه...

بس که عالی می نویسه این بشر⁦✷‿✷

فیک هاش خعلی خوبه ولی چرا چندوقته خبری ازش نیست؟؟؟

RM. kiute.ARMY

یجوری مینوسه که...
رو به قبلمو او..!

چرا چرا اتفاقا فیک جدید هم داده*^*
BTSSSSSSSSSS
۲۰ شهریور ۰۱:۵۱

سلاممممممممم، چوطورینننننننننن ، بعد ماه ها برگشتم و خوش اومدممممممممم

RM. kiute.ARMY

سلوووووووم جون دلممممممممم!!! بیا بغلمممممT^T
Mehrsa
۲۳ مرداد ۱۶:۱۳

سلاممممم🥹وای چقدر اولاش این غم انگیز بود ولی دوس داشتم کلا هر چی ما شادی باشه من دوست دارم. برای اثبات این، میتونم به چند بار دانلود کردن هر فیک و وانشات اشاره کنم/: خیلی دوست دارم شادی جونننن🙂

RM. kiute.ARMY

ای جون دلممم گوارای وجودت نفسسسT^T
کیانا
۲۶ فروردين ۱۰:۱۸

سلام

میگم فصل سومش کی میاد

من می‌خوام فصل ۳ رو...😭✨

RM. kiute.ARMY

سلام هانی*^*
بوقودا تهشو هُل دادیم با نویسنده بود همین بود:">
بهار
۲۹ بهمن ۱۴:۲۵

میتونم لینک سیزن یک رو داشته باشم؟:(

RM. kiute.ARMY

البته بهار خانم*^*

http://fazayihaa.blog.ir/post/1028
Sabin
۲۳ آبان ۰۹:۴۲

هق..

RM. kiute.ARMY

بغز...
Zahra
۱۶ آبان ۱۴:۳۵

اکی شادی داره مینویسه... اکی من خوبممم

نذنهربغفی

بر طبل شادانه بکوب

پیروز و مردانه بکوب

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

RM. kiute.ARMY

اونم از پشت مارو میکوبه...
Zahra
۱۵ آبان ۱۸:۴۲

هیح و منی ک بازهم اومدم در جهت شادی نگاهی ب پوستر بندازم و جهت شادی بیشتر ی کامنت بی ربط و معنی دیگر بزارم:") 

هردفعه ام میگم دوباره میخونمش ولی نمیخونم... 

معتااااااد شدممم شااادیییییی د لعنتییییی بیا یچی اپ کننننننن

ی وانشات ۵ صفحه ایم قبولههههه

کوکپجاحخلزهژعط

RM. kiute.ARMY

داره مینویسهههههT^T
نتمهقالمصهعقثخملعتثماقاتص
تانیا
۰۹ آبان ۰۱:۴۶

من دوباره اومدم از اول بیام به این نویسنده قوی قلم ابراز ارادت کنم🥲❤ اول ایتو بعد اس اچ بعدم یه نویسنده قدرتمند دیگه :)))

 

چرا پینک لاو ۲ به اندازه پینک لاو ۱ بازدید و دانلود نداشته؟ این که خیلی سافته چجوری دلتون میاد؟🥲💔

RM. kiute.ARMY

قشنگ فتوا جانانه شل کردیㅠㅡㅠ 

ناموسا برای خودمم سواله😐😂 این همونه دیگه ادامه اشه بخدا
ایموجی انگشت فاک کوکی
۰۵ آبان ۲۳:۰۷

ددیییییییی لینک فیک تهجو رو میزاری؟^^

RM. kiute.ARMY

اره قشنگم*^*
https://fazayihaa.blog.ir/post/782
Zahra
۰۵ آبان ۱۸:۳۱

شدیدا نیاز دارم بتونم برم تو دنیای فیک ها و رمان ها و مخصوصا این فیک و تا ۱۰ سال بیرون نیام

ددی با تهیونگِ پینک لاو هماهنگ کن ببین بچه به سرپرستی نمیگیره؟ قول میدم ظرفارم بشورم

هق ددی بد داره فشار میارههههه

خدااااا زودتر این درس و اعتراضای لعنتی تموم شه آزاد بشیم از بند اینا بتونیم یکم زندگی کنیم هققق 

هیح ددی باید دوباره خیمه بزنم رو فیکای شادی بخونم یکم حالم خوب بشه

*وی درحال خواندن فیک سند اند

فیکای سند اندم حکم همون اهنگ غمگینو داره بمولا://

اصن کخ داریم هممون باید کامل تا حد مرگ بریم تابتونیم به فکر خوشحالی بیافتیم

برم بمیرم بای

RM. kiute.ARMY

وای منم...
فقط یکی از این کاراکتر های فیک ها بشم حله:") حتی اون کاراکتری که از جلو دوربین رد میشه...
فشاااااااارررر!!
موافقم:) یه جوابی بگیریم حداقل...
حکم نفت روی بنزینه خواهرم😂😂😂
تیپیکال نوجوان ایرانی:
باید خودمو با گریه هام خفه کنم، تهش بگم به راست ترین نقطه ی چپم . برقصم!
عه خدا نکنه:">
Mahla
۲۸ مهر ۱۲:۱۷

خب سلام سلام ددی جونم خوبی؟ فکر کنم داره رنگین کمون بالا میارم خیلییییییی کیوت بودن °~°دارم سافت میشم 

 

 

دلم میخواد یکی رو بغل کنم هققققققق ولی خب میترسم له بشه °-° (ایموجی ندارم°♡°)

 

ددی جونم فصل سومش رو هم بزار جان من آخه دارم میمیرم اون صحنه ای که جونکوک بچشو از دست داد بدنم شروع کرد به لرزیدن ولی آخرش خیلی کیوت بود و قلبم اکلیلی شده

RM. kiute.ARMY

سلامممم نفسم تو خوبییی؟T^T
اصن حس فوشار سینگلی مثل سگ بعدش میزنه بالا:">

بیا بیا من بغل کن فدا سرت له هم شدم😂

بخدا همین دو فصل بودT^T اره اره وسطای سافت بودن زندگیشون اتک بدی بود:">
Delsa kim
۱۹ مهر ۱۸:۳۹

از شدت کیوت بودن این خانواده ترکیدم پاچیدم رو دیوارا:]

RM. kiute.ARMY

من از فشار حسادت ر.یدم جام:"))))
Zahra
۱۴ مهر ۱۱:۴۹

هیح دوباره تو سایت میچرخم و یاد خاطرات :"> 

بچه های نازم دلم براتون تنگ شده هیق 🥲💔

کوکی خشگلم، چقد تو این فصل بهش سخت گذشت بچم

عرررر ددی یا تهجو افتادم، جیمسونگ نازم🥲🥲

شادییی خدا لعنتت نکنه چرا انقد قلمت خوبه؟ معتاد شدم تروخدا درحد ی وانشات کوچولو اپ کن 

*با هیق هیق های فراوان خداحافظی میکند

من رفتمممم🥲😭💔

RM. kiute.ARMY

وای...دلم برای همه اتونه:"))
هق دارم...
هعی اره:"(
من رل میخوام...خیلی حس سینگلی دارم...

هم قلمش خوبه و هم صحنه سازیش:")) نمیگه یه مشت بدبخته سینگل اینجا دارن با فیک ها زار و ضجه میزنن..
همون ک کلا اینجا کیشیک میده :/
۱۶ شهریور ۱۴:۰۷

ددی جان فصل سه اش کی میاد

 این فیک زیادی خوب بود :") 

برا حال خرابم زیادی خب بود :")

 

RM. kiute.ARMY

باید درد خماری بکشی به مولا:")
ناعنگی 🍊
۰۵ شهریور ۲۰:۳۱

این چهارمین باریه که دانلودش کردم - _*

اس اچ رازت چیه ها این قلمش فوق‌العاده اس اسن بچمام!

RM. kiute.ARMY

قاطیش به مولا مورفین!
ام
۲۰ مرداد ۲۳:۰۵

فصل ۱ کجا؟

RM. kiute.ARMY

توی جدول لینکش هست فدات شم:">
Zahra
۱۰ مرداد ۱۴:۱۷

اوا پینک لاو:") جزو فیکاییه ک جمله به جملشو حفظم:"))

خدایی از بقیه فیکای اس اچ اس این از همه بهتره

RM. kiute.ARMY

موافقمT^T
یه بنده خدا
۱۴ تیر ۱۶:۵۱

تنها دلیلی که به رنگ صورتی روی اوردم

RM. kiute.ARMY

ربطی ندارها اصلا اما الان صورتی تنمه😂
Eyan
۱۸ خرداد ۱۱:۱۰

اگه اون کامنت قبلی 149 بود الان این 150 عههههه

تهغبرئکحخعلبذئمهاببذنمننتن

جر

RM. kiute.ARMY

بیا بهت اوجولات بدم😂
Eyan
۱۸ خرداد ۱۰:۵۱

جونن جرر

من پفک و اینا اینجوری نیست ک بگم دوس ندارم ولی خب درصد حس علاقه ایی ک ب کاکائو دارم 1009999000039۸33۸3۸۸3 درصد از پفک بیشتره))

ولی ب طور خیلی گوهی فقط وقتی کاکائو میخورم جوش میزنم و این ر مخههههه

سننسنسسنسنسننس

RM. kiute.ARMY

عه مثل مامان من:">
به ویتامین E حساسیت داری؟
Eyan
۱۷ خرداد ۱۰:۰۶

اصن ددی خونه ما ی طوریه ک مثلا پنجره های خونه رو ب ی پارک باز میشه

بعد اون روز ده بیس تا پسر بزرگ(20 ساله تقریبا) اومده بودن پارک بعد یکی شون بلند گفت یک دو سه همه داد زدن هایاحح=/

تو خونه از خنده ترکیدم=/

مثلا دارم هی چرت و پرت میگم ک اینجا 150 شه-

RM. kiute.ARMY

به به!
چه صحنه ای ای ژان😂
راحت باش بیا پفم بخور😂 (دارم همزمان پفک میخورم و کامنت جواب میدم)
Eyan
۱۶ خرداد ۱۰:۳۰

ددی دیروز ی پسری ع جفتم رد شد گفت هایاااح=/

بعد من اینجوری بودم ک عففف بیا بغل مامی=/

اصن اوضاع خیلی خیته)

RM. kiute.ARMY

جوووووووون جرررررر😂😂😂😂
Eyan
۱۴ خرداد ۱۳:۲۳

ددی ی جوری میگم امتحانو خوب دادم انگار چ امتحان سختی بوده=/

امتحان املا بود

جررر

دادن شیرینی-

سعی در چرت و پرت گفتن واسه 150 تایی شدن اینجا-

RM. kiute.ARMY

شیرینی گرون بده!

هوا چ خوبه😂
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۱۲ خرداد ۱۸:۳۹

فصل دو رو بیشتر دوس داشتم

انگار شخصیتا عاشقتر و عاقلتر و پخته تر شدن و با اومدن بچه ها شیرینی زندگیشون بیشتر شد

 

RM. kiute.ARMY

درسته درسته*^*
Eyan
۱۲ خرداد ۰۹:۳۵

ددی من ی فیک میخام ک همش همو از پشت بغل کنن)))

بغل پشاتتیتثتثنثننثمثمقنتق

ددی این اثرات خوب دادن امتحانمه دقت نکن))

RM. kiute.ARMY

من عاشق بغل از پشتم...لامصب معلوم نیس توش چی داره ک انقدر قشنگه:)

عه پس خوب دادی؟😂 جون شیرینی رو رد کن بیاد
🌙👶🏻
۱۳ ارديبهشت ۰۸:۵۷

فلاف به تمام معنا :") 🍰 (بیشتر فصل یک البته )

کل فیک این شکلی بودم که : " لنتی T^T دنیا به من یه پارتنر مثل ته بدهکاره T^T "

آخه یه نفر چطور میتونه انقد جنتلمن ، با وقار ، متین و عاشق باشه ؟ :")

* نویسنده خسته نباشیی ! ♡

راستی ؛ دوست دارم یه روز بیام اتاقتو ببینم XD با توصیفایی که ازش کردی خیلی رویایی به نظرم میااد :O)

 

RM. kiute.ARMY

عاقا واقعا من بعد فیک های اس اچ اس میردم سد اند میخونم تا خودم رو قانع کنم که دنیا قشنگ نیست و حسودی نکنم:")

اتاقش عشقههههههه عشققققققققT^T
هققققققققققق
۰۷ ارديبهشت ۰۸:۴۴

سلاممممممم

توروخدا جواب بده 

 

 

 

 

 

الان کوکیو تهیونگ رو باید گرگفرض کنم؟ یا ادم

 

RM. kiute.ARMY

آدم دلبرم*^*
saba ta
۰۵ ارديبهشت ۰۹:۲۵

های =)

میشه یه فیک سافت و امپرگ مثل pink love بهم معرفی کنی ؟🥺️❤️️

RM. kiute.ARMY

تهجو:">
کل فیک های این نویسنده فلاف و کایوتنT^T
blueberrrrby
۳۱ فروردين ۱۷:۳۱

سلام ددیییییییییییییییییییییی خوبی!؟ من، بلوبری عالممممممممم برگشته امممممممممممممممممممممممم.🙄😎🍇(میدونم انگوره نگین بهم🤫)ددی گله بیشتری دارم ازتتتتتتتتتتتتتتت، خیلی بدییییییییییییییییی اههههههههههههههههه😪😪😪💔 دییییییییی تروخودا سریعتر فیک بنویس آقاااااااااااا من بدبخت منحرف دق کردم از دست فیک تکرارییییییییییییییی😬 نمدونم گفتم یا نه ولی من دانشجوی شهید بهشتی ام تازههههههه و انقد منحرف( تو بهشت جام نیس😂)من از  همه منحرف ترم . :/ 

 

 

ددی اگه فیک جدید نوتشتی لینکشو بزار .... 🤓 باشد؟! :) 

فقط امیدوارم نگفته باشم که حدودا 4 روز پیش داشتم گلد رو برای بار 10000000000001 اونم اسماتش رو میخوندم که پتم بانی اومد گفت : هاااااااااپ هاپپپپپپ ددی هاپ :/ آقا بقرآآآآآآآآآآآآآآآآآآن مجید گفت به جان جد جد جد جد جد پدرم گفت توهم نزدم بخدا گفت باور کنننننننننننننننننن دیییییییییییی باور کنننننننننننننن ..... میدونم تو دلت چی میگذره هااااااااااا حواسم بت هسسسسسسسسس......میگم باور کن گفت حداق ددش رو گفتتتتتتتتتتتتتتتتت 🤬💔ولی ذوق زده شدم حالا به مامان بابامم نمیتونم بگم بانی گفت ددی که خاااااااااااااااکی میبارد بر سرممممممممممم😬😂😂

 

 

 

 

اینم اون چیز دومیه فقط ببین، یا ننویس یا اسمات بنویسخب؟ اصن بیا اسمات ننویس یا خیییییییییلی خشن بنویس😂🤓

 

اعتماد کردمااااااااااااا منتظرم لینکم برای جدیدش بزار باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی ددیییییییییی چوووووووووووون

 

 

بانی سلام رسوند😂😂😂😂💔

RM. kiute.ARMY

سلاممممممم کیوتیییییییی خوبممممممممم*^* من انگور دوست دارم😂
اخه چرا مادر؟😂 من همین پشت دارم شیر کیکمو میخورم😂
بخدا وقت کنم مینویسم:"))

چش چشT^T
شت واقعا گفت؟:/
اسمش باحاله😂😂😂 بانی😂

سعیم رو میکنم اما امیدوارم سعی منو نکنه😂

چشممممT^T خواهششششششششش عزیزدلممممم*^*

بزرگوارن ایشون😂
fateme
۱۴ اسفند ۱۱:۵۲

فصل سوم هم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نه:">
N.b
۱۱ اسفند ۰۸:۱۰

یه سوال؟

این الان کوکویه یا ویکوک؟

خنگ نیستما، میدونم نوشته اما بعضی وقتا مینویسن ویکوک ولی کوکویع🥺

RM. kiute.ARMY

نه نگران نباش این ویکوکه😂
۰۰۰
۱۰ اسفند ۲۳:۳۵

میشه درخواست فصل ۳ بدم آیا ؟؟؟

RM. kiute.ARMY

والا فکر کنم فقط تا همینجا وسع نویسنده برای نوشتن رسیده:">
ریحان
۰۸ اسفند ۲۱:۴۶

چرا لینک فصل اول نمیارههههه😭

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/1028

بیا لاوم*^*
اما لینک داخل جدول درست بود
بب
۱۴ بهمن ۰۹:۰۴

ببخشید چطور باید دانلودش کنم

RM. kiute.ARMY

بزن رو دانلود و وارد سایت ریزی میشی*^* هر تبلیغی اومد اون رو ببند تا تو خود صفحه ریزی بمونی
دکمه ی رد تبلیغ رو بزن
.
۰۸ بهمن ۱۴:۳۰

فصل اول نیستتتتتتت

برم بکشم خودمو

Mooni🌜

لینک فصل اول تو جدول اطلاعاته گلم💕
Taban:)
۰۷ دی ۰۹:۵۳

ددی میش یه فیک ویکوک بدی مافیایی باشه؟

تیرخیدا

RM. kiute.ARMY

دست و بالم پر از خالیه😂
BTS tae
۰۷ دی ۰۸:۱۸

بسته اموزشی بسیار بسیار مفید واقع گشت😂با سپاس فراوان از راهنمایی شما خانم دکتر😂❤❤❤

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم دخترم😂
BTS tae
۰۶ دی ۱۴:۰۴

وای نههه ببخشید خانم دکتر😂😅

RM. kiute.ARMY

بیا بریم یه آمپول نشونت بدم که آهنگ میخونه😎
BTS tae
۰۶ دی ۱۴:۰۳

جرررر چرا انقد سمی هستین شما؟؟🤣🤣🤣دوستم برام لقب گذاشته بهم میگه سمییی😂شما دیگه از منم سم ترین😂

 

امممم تهجو،پینک لاو؟بلوبری امگا،الفا اینارو خوندم یه چند تاهم خوندم اونا کوتاه بودن ولی اسمشون یادم نیس اگه چیزی مونده لطفا بگین اقای دکتر😂🙏

RM. kiute.ARMY

ما سم نیستیم...سم مائه😂

دخترم بهت بسته اموزی پرش رو پیشنهاد میکنم😂
BTS tae
۰۵ دی ۲۰:۳۶

سلام به ادمین های گرامی😂❤

وای تورو خدا به من فیک امگاورس،امپرگ معرفی کنید پلیییییز😭به خدا گناه دارم دیگه چیزی پیدا نمیکنم بخونم اخه چیکار کنم؟؟😭😭😭😭😭پلییییز هلپ مییی😢😭

RM. kiute.ARMY

اگه ک سایت رو جارو کردی باید بگم...
*نمادین ماسک اتاق عملش را درم آورد*
متاسفم. ما هرکاری برای نجات فن فیکشن ها کردیم...
اصلا من مگه زندم؟؟
۱۲ آذر ۰۰:۱۶

صحیح.....

RM. kiute.ARMY

:">...
اصلا من مگه زندم؟؟
۱۰ آذر ۲۱:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

امروز سه تا امتحان داشتم نمره هامون از ۱۰ گرفته میشه ریدم.....۱۰- هم واسم زیاده.....

اخه عربی و ریاضی و دینی یه جا؟خب معلومه میرینم:/

وسط امتحان دینی هم ذهنم رفته بود رو س** تهکوک

RM. kiute.ARMY

عجب جایی هم رفته عوف😂
اصلا من مگه زندم؟؟
۱۰ آذر ۰۱:۲۱

فک کنم بخواطر تقیرات اخیره.....زندگی خسته کنندس

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
اصلا من مگه زندم؟؟
۰۹ آذر ۰۰:۱۰

#نه_خوب_نیستم

RM. kiute.ARMY

چرا لابم؟:"(
اصلا من مگه زندم؟؟
۰۶ آذر ۰۲:۲۵

هی مردما کنجکاو*

#تا_فصل_سوم_را_نگیریم_آروم_نمیگیگیریم

#مهممممم

#کلیشه_های_دلسا_مهم_است

#هشتگ_بزنید😐

RM. kiute.ARMY

#خودت_خوبی_؟
پیر شدم از دست نویسنده
۱۵ آبان ۱۴:۲۹

کی فصل سومش مویاااااد

RM. kiute.ARMY

ندانم:">
Reyhaneh
۰۹ آبان ۱۹:۳۹

مرسی 🥰

RM. kiute.ARMY

ولکام دارلینگ*-*
Reyhaneh
۰۹ آبان ۱۹:۳۹

اشالله که زودتر میاد :")

RM. kiute.ARMY

بلند بگو آمین:>
Reyhaneh
۰۸ آبان ۱۲:۴۳

باکاگو هر وقت فصل سه اومد میشه لینکشو اینجا بزاری؟

میدونم هم مزاحمم هم پررو 

RM. kiute.ARMY

معلومه که میزارم*0*
Reyhaneh
۰۸ آبان ۱۲:۴۱

فصل سه کی میاد من خشک شدم انقد به در نگاه کردم 

RM. kiute.ARMY

میاد:")
معصومه عسگری
۲۸ مهر ۱۰:۴۰

اوه خدا تو نوشته هات عالین اس اچ اس به کارت ادامه بده من عاشق نوشته هاتم مخصوصا پینک لاو 1و2 خیلییییییی کیوته 🥺🥺

RM. kiute.ARMY

دقییییییییییییقا!
yekta
۲۵ مهر ۲۳:۳۷

سلام سلام 

خب از باب این فیک باید بگم ......

اشک در چشمانم از احساسات 

قلبم در دهانم از هیجانات

و صورت پاره شده از سافتی زیاددددد این فیککککک دارمممممممممووموووممموونرهثپلهیپمرپبمزپز؟

خدا وکیلی خیلی خوب بووودد

مرسی از همهنن

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو بابات حمایت*0*
ft.army
۲۷ شهریور ۱۴:۳۹

واقعا عالی بود من فعلا فصل اولو تموم کردم ولی خداوکیلی نویسنده رو موزیک لاو استوریو و یکی دیگه کراش زده بود 😂

RM. kiute.ARMY

حق داره خو😂
B.r*_*
۱۴ شهریور ۲۲:۲۷

نینی دارن*_*

واااااااااااه.....خیلی خوبه

RM. kiute.ARMY

من نی نی میخوام:">
Merey
۰۶ شهریور ۲۲:۲۰

پینک لاو یک و دو را دان کردم دیشب⁦⊙﹏⊙⁩

الان صفحه 403 از فصل اولم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میخام بلند ترین نظر رو بدم

خخخخخ

حتی اگه کارد خالی بید🤧🤭

 

 

 

 

 

منتظر اسپایدر جی دو هستم⁦(٥↼_↼)⁩

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمد اپ شده یا نه برا همین دیشب اینقد زدم این مطالب فسیل تر که تا صبح انگشتم میلرزید⁦(-_-;)چ

⁩دروغ گوی کی بودم من؟) ⁦ಠ,_」ಠ⁩

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به هر حااااطمسوشکسپنسپ لللللل

 

من پیدا نکردمش⁦ಠ ೧ ಠ⁩

کوجاس⁦ಠ_ʖಠ⁩

نبید⁦ಠ_ಠ⁩

من موخامش⁦ಠಗಠ⁩

علان⁦ರ╭╮ರ⁩

 

 

 

 

 

 

راستی دلم خاست بت بگم

 ددی⁦(ಠ_ಠ)━☆゚.*・。゚⁩

اولین باره گمونم میگم ددی⁦(・–・;)ゞ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خجالت مثلاً

⁦⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄⁩

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⁦♪┌|∵|┘♪ ⁩⁦

└|∵|┐♪

⁩⁦⁽⁽◝( •௰• )◜⁾⁾⁩⁦

♪~(´ε` )

⁩⁦♪

\(^ω^\ )

⁩⁦\(๑╹◡╹๑)ノ♬

⁩⁦┌(★o☆)┘

⁩⁦┏(^0^)┛

⁩⁦\(゚ー゚\)

⁩⁦(ノ^_^)ノ⁩⁦

〜(꒪꒳꒪)〜

⁩⁦(~‾▿‾)~

⁩⁦ヾ(・ω・*)ノ

⁩⁦ƪ(˘⌣˘)ʃ⁩

 

 

 

 

یکم قررر قرررر تو کمرررر جررر عرررر

 

 

 

 

 

یکمم قلب چون میدوصتمتون

 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤝❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤝❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️😶❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بای🙂👋

RM. kiute.ARMY

ئدذونتثبلنتصثلبعزضم
خواهر منم دیشب داشت موخوند:">
من بعد پینک لاو دو نی نی دلم خواست...

اون هنوز نیومدهT^T

فدات بره ددی ف^ف

لنعغضصنسغصهثابمعهضصنغبضنصغثبن
عررررررررررررررررررر قلب هارووووووووووووووووووووووووو:">
غعقبغث3صغعیغضلثغنضلبصتث

بای*^*
Jimin♡
۳۰ مرداد ۰۵:۲۰

میگم عزیزم آخر پارت گفتی ادامه داره،یعنی منظورت اینه که فصل سوم هم داره؟!!😍😘❤❤

RM. kiute.ARMY

ممکنه*^*
ATENA💝BANGTEN
۲۰ مرداد ۱۸:۵۷

حالشون خوبه دیگهه؟؟ 

از آلما هم خبری نیسس نمیبینمش😂

RM. kiute.ARMY

اره باو خوبه😂😂
نه خیالت تخت آمار اونم دارم😂
ATENA💝BANGTEN
۲۰ مرداد ۰۹:۵۵

اوکی من نگران یوکی و شادی و آیتو شدم/: 

چرا چن وقته اینا پیداشون نیس؟؟ 

لااقل دراگون بود من میفهمیدم یوک زنده اس😂 

 

RM. kiute.ARMY

نه نه نگران نباش امار شادی و یوک رو دارم دیروز باهاشون حرف زدم😂😂
Jema
۱۴ مرداد ۱۸:۵۶

ددی منم فن فیکشن مینویسم ولی خب کارع اولمع نمد باید چیکار کنم... ی لینک ناشناس میفرستم اونجا شمارم هس میشع پیام بدی و بگی باید برا آپ کردنش چیکارا کنم...

پیلیززززز🥺

https://harfeto.timefriend.net/16281672116785

RM. kiute.ARMY

خوب قشنگ من بیا این پست رو بوخون*^*
http://fazayihaa.blog.ir/post/525
Jema
۱۴ مرداد ۱۸:۵۳

ووییییییییییییی.... 

مث همیشع عالی بوددددددد.... 

عاشقشمممممممم.... 

خیلی گود بوددددد😍.... 

کارت مث همیشع عالی بود sh.s

RM. kiute.ARMY

مرسییییی جما جونمممممممم از این همه حمایتتتتتتت فدایی داری*0*
Jimin♡
۱۳ مرداد ۰۶:۱۷

واااااااای بالاخره فصل دوم اومد🥳🥳🥳❤❤❤❤

ممنون از نویسنده💜

RM. kiute.ARMY

ممنون از حمایت تو*^*
Minmin
۱۲ مرداد ۲۲:۴۱

من تا حالا کاپلی نخوندم ولی اینقدر همه تعریف کردن تصمیم دارم برم فصل یکشو استارت بزنم بوس 🥰💛

RM. kiute.ARMY

ممنون جان دل فایتینگ*^*
GBTS Piper
۱۱ مرداد ۲۰:۵۵

یاااااااااااااااااا شادیا الان اخرین پیامتو خوندم که جواب داده بودی برا منتظر چشم به فول خشک شده(دد اسمشو اینجور نوشته تقیر من نیس)شادی واقن فک نمیکردم مسئله ی شخصی تاثیر بزاره رو داستان(هنو پینک لاوو نخوندم)

ببین شادی میتونی حرفای دلتو به یه کسی بگی تا اینکه رو سر داستان خالی کنی 

نمیگم از تجریبات تو داستانت به کار نبری منظور اینه ک اگه یه مسئله ای رو مخته خو بگو به هرکسی میدونی که مناسبه طبق این چیزی که من گرفتم از پیام دوستمون خباون چیزی که به وجود اومده بود رو تو داستان ریختی تا بلکه ر احت شی

شادی اگ میخای خالی شی یا حتا کمک بگیری...شاید بتونی به روانپزشک یا روانکاور اعتماد کنی؟

علامت سوالو برا این گذاشتم که اون چیزی که هس خیالا قبولش ندارن و نمیشه خیلی راحت به هرکسی اعتماد کرد...

نمیدونم ول بازم حس میکنم دوستمون داره میگه یا خیلی عاشقانه کردی داستانو یا چی...

ول اصل کلامم این بود

ماچو نباش

(میدونم این صفت برا مرداس...ول خب توعم داری اون شکلی رفتار میکنی)

RM. kiute.ARMY

ما نمیتونیم چیزی بگیم:">
چون هیچ کدوم از ماها جای کس دیگه ای نیستیم..
تنها کسی که به شادی میتونه کمک کنه خودشه:"(
شاید به مرور زمان بهتر بشه اما خودش هم میدونه نمیتونه کامل فراموش کنه
به جاش نباشد تنهاش بزاریم و خوشحالش میکنیم*0*

شادی
GBTS Piper
۱۱ مرداد ۱۷:۳۰

عی ژان من همه ی افکارم عالیه ژان...

دد نگا ببین کلن من چن تا پاتوق درم برا گروهام برا جی آیدل ادرسش اینه gidlecity.blog.ir

کل آلبوم ویند سویونو داره اون اجراییم که من دوس دارم از همین ایز دیس بد بیچ نامبرم هس توش کلن اونجا مال جی ایدله 

نه نی نبود یه چی دگه بود

نیتزن ینی چییییییییییییی

هم....نمیدونم دی جیم بد نیس....تفکر نیاز دره 

RM. kiute.ARMY

جوووووووووووون😂😂😂
عه برایشون سایت هست!!!
نیست؟:"(
میدم رفیقام پیدا کنن😂
نتیزن همینایی که تو نت شاخ مجازی ان و برای هنرمند ها تنز میدن
فکر کن😂😂
💞Sh.S TaeKook
۱۱ مرداد ۰۲:۴۴

Paniz:

عام..توی اون لیست وانشاتام هم حضور داشتن...و ته ته اخرین وانشاتم بود که بیستمین کارمه..پینک لاو دو بیست و یکمین

یه منتظر چشم به فول خشک شده:

نمیدونم کامنتمو میخونی یا نه...

ولی میخوام ازت تشکر کنم بابت اینکه تو تنها کسی بودی که به روم زدیش..

اینکه دارم خاطره و خلاصه تعریف میکنم

و حق با توئه من خیلی خسته ام

چیزایی که برام نوشتی انقدر با احساس و خاص یودن که از روشون اسکرین گرفتم که هرشب بخونمشون

درواقع برام عجیب بود

به این فکر کردم که «مگه چقدر با عقده های عاشقانه پیش رفتم که اون ریدر متوجه حال واقعیم شده؟»

اما به هرحال

به نظر ادم شناس خوبی هستی

از معاشرت کوتاهمون واقعا لذت بردم و خوشحال میشم بیشتر در ارتباط باشیم❤

RM. kiute.ARMY

Paniz

منتظر چشم به فول خشک شده
GBTS Piper
۱۰ مرداد ۱۸:۱۴

TRI.BE:RUB-A-DUM

نینیش نیش نیش

ترای بی د لوکا 

دادادامدادادامدادادادادادادم

راب ع دوم دوم دوم 

یه جاش مث اون سازه چیه با شکم بز ساخته میشه(فک کنم)جنوبیه شبی اونم هس توش 

انیوهاسیو ترای بی این میدا؟یه همچینچیز...

خب میخای حالا اسم اهنگارم بت بگم...

از اولین اهنگ به اخرین اهنگ که بلک مامبا بود...

اول اول بزار یه فنگرلی کوچیک کنم برا ترای بی...

سونگسون اونی(نونا)

کلی اونی(نونا)

جینها اونی(نونا)

هیون بین اونی(نونا)

جیا اونی(نونا)

سوعون اونی(نونا)

میره اونی(نونا)

خب همشونم به ترتیب سن گفتم 

lightsum:vanilla

  ?soyeon(feat. BIBILee Young-ji): is this bad bitch number 

HYO( Feat. Loopy Soyeon:) Dessert

Aespa:Next Level

Aespa:Black Mamba 

خب حالا من اصن براچی اومدم این پیامو بنویسم 

کدوم افکارم عالیه...

دی جی بشم...میخ اهنگساز بشم عکاس شم و هکر...دیج جیم یه چیزی تو مایه های اهنگسازیه نه؟

 

RM. kiute.ARMY

نی انبود بود؟😂😂😂
جووووووون به نظرم برو نتیزن شو😂😂
وانیلا رو دیدم:>
نکست لول و مامبا رو هم گوشیدم:">>>
فقز اون بد بچ نامبر نتونستم دان کنمممممممممم میخواممممممممم
جرررررررررر😂😂😂
همه اشون:">
یجورایی بیشتر اهنگ هارو میشناسه و بلده باهاشون کار کنه
GBTS Piper
۱۰ مرداد ۰۰:۱۵

وانیلا وانیلا اوه مای گاش(خوشم میاد هر دفه بایه اهنگ میام(هرهررهر))

دد اون سال 2018 بود نوشته بودم 2-18  

دد توعم حالت خوب نیسا 

وانیلا وانیلااااااااااااااااا اوما گاش اومای گاش اومای گاش یههههههههههههههه وانیلا وانیلا وانیلا(خودمم که وضع ثابت ندرم)راسی راسی(عی ژان صدا تا ته بلنده...حالا اهنگه...هلو ایز دیس بد بچ نامبر...آه نو عو...ایم لوکینگ فور ع سوج گعرل..یه جاشم خیلی واضع گونانه گفت وات د فاک ار یو تاکین یه همچی چیزی ول فاک تو دره میخای ورژن اینگلیسی اینم بفرسم دارمش میخای؟کراشمه یه اجرایی دره اونو دوس)خب ام گفتی برم تو صداسیما خب خاسم بگم فعلن خبری تو صدا سیمای مشد خبری نیس..

میدونسی یه سایت برا ترای بی پیدا کردم و ذوق درم و گلدن چایلدم میخ کامبک بده دریم کچرم که دیدی...

یونو وات آی دیسرو؟وات؟دیسرت دسرت دیدیدیسرت  

سویون خیلی با استعداده...امیدوارم شادی اینارو نخونه...البت من که پیش کسی ابرو ندرم اون فک کنم یه مشکلی با من پیدا کرده(شادیو مگم)

اون دیسرتو میخای برم ورژن اینگلیسیشو پیدا کنم؟فوقش نبود بت میگم دگه تعارف ندریم...

یونو وات آی دیسرو؟...وات؟دیسرت 

دد به نظرت الان یکی جز من و تو داره کامنتو میخونه؟مثلن یکی با همین کامنتام فنم شده؟

عی ژان سولو جنی گلدن دیسک اواردز..

و در اخر این پیام 

میشه لطفن کلمه های کره ای که یاد دری یادم بدی؟جز چینچا و اون هیونگ و اینجور چیزا دیگ هچ بلد نیسم...

امضا...

                                                                                                                                                      GPHBMS

(مخفف GBTS Piper Hori Black Mamba Swan)اخیرن به ته اسمم سوان یا همون قو اضاف کردم...عه ساعت جفت بود هاگ تایم حلما با ح نوبر خانمارو بردن یه همچی چیزی کو...حلما کوشییییییییی

امضام زیادی آرتیستیک بود نه؟

هه الان همین همین الان که ساعت صفر و سه دیقع(به ساعت لبتاب (یکم ساعتم جلوعه..)(در آینده زندگی میکنم(هرهرهرهرهر)الان اینده یا همون سه دیقه ای که من از شما جلوترم هواش بیس چار درجس(حسودیت شه لبتابم اب و هوارم نشون مده))

خاب اهنگ بعدی 

آِیم آنده نکست لول یح 

هوم گروند

وو وه وو عه

تو هات تو هات

آیم آنده نکست لول 

نکست لول...

نکست لول کازمو

نکست لول 

لالالالا هی هی لالالالا هی هی لالالا

آی سی ده نی...

دتس مای ناویز ایتس مای ناویز 

یو لید وی فالو 

(بسه سخته هم زمان نوشتن و گوش دادن)

همین الان تولد دوستمه...1387/5/10

برا تولدش میخام یه سنجاب و گربه بکشم نشان سپ..

ول یه طرح نیازه...

ای ژان آِی اسپا

نکست لول

مامامامبا(مشاپ بلک مامبا با نکست لول(هرهرهر)البت مهنیشم جور درمیاد یعس)

عه بعد اجرا نکست لول ام وی بلک مامبا اومد اخی  یور این ده فلت 

بلک مامبا اووووو

آِیایایایی 

هی مامبا

هیت مامامامبا 

هو

اواولوشن

it will swallow every thing,black mamba 

mamamamba 

mamamamba

ayayayaya 

hey mamba 

it will swallow every thing, black mamba

.

.

.

.

.

hey mamba 

تا توماری دگر بدریود 

خب غلط گیریمم کردم دگه جدی جدی برم 

(مامامامبا پیپررررررررررررررررر هورایییییییییییییییییییی سوآنننننننننننننننن جی بی تی اسسسسسسسسسسسسسسس)

RM. kiute.ARMY

اره متوجه شدم 2018 عه😂😂😂
نه عالی ام😂😂😂
کلا اهنگ زیاد گوش میدی؟😂😂
پشمام لیریک رو:| بفرست😂😂😂
پشمام تر چه مشکلی؟؟؟
عجب اسمییییییییییییییییی عووووووووف!!!
البته ک میخونن😂 اوم شاید!
اره عسلم تو پی وی بپرس بهت بگم*^*
یکم طولانی شدا😂😂

وای گلاره این افکارت عالیهههههههههههه😂😂😂😂😂

تو دی جی شو نظرت؟😂
اومو نقاشییییییی:>
hasti_a writer
۰۹ مرداد ۱۵:۲۴

116 امین کامنتم 

 

پس از یک هفته بازگشته ام من ... 

 

عر چقد اینا مامان و بابای منن :)))))

شادی قشنگ بود ممنون ازت 

ولی من یه فصل دیگه ام میخوام ازدواج اینا . نمیشه که این دو تا بچه رو هوا بمونن 

مثل همیشه ام عالی بود 

 

RM. kiute.ARMY

ان شا الله گل ریزون میگیریم میرن سر خونه زندگیشون😂
Hasti
۰۷ مرداد ۱۹:۵۵

پینک لاو سه هم داریممممم؟؟

ریلییییی؟؟؟

وای عررررر نمیتونم صبر کنمممم

moon🌛 Child🌜

شادی کمر به قتلمون بسته🙂🙂
parnia💜
۰۷ مرداد ۱۸:۵۳

عررررررررررررررررررررررررررررررررر

نالیثسسبسبشسثفدلهح۸۶۵۳قیعتقجسثچققپقعثف۶جشق۶جشف۶شجفخشمعحسپفخشم۴۷صم۳۶صفخشثعسلنعصص۴۷پ بالاخره فصل دومش اومدددددددددد 

moon🌛 Child🌜

رعحتززحعزاحزحامزحغححغزاززغحغززغحاخژژاژحژاخامژمژا
یه منحرف دنبال فیک ^-^
۰۶ مرداد ۲۳:۳۰

هعیییییییی فقد میتونم بگم هعییییییی

من فیکاتو زیاد خوندم و اینبار سر بخشای اسمات یکم حس کردم ضعیف شدع قلمت وگرنه عالی بود واقن

من هر فیکی ک میخونم و تش نویسنده میکع ک قلمم بده با قلم ت حقیقتن مقایسه میکنم و قلمت عالیه واقن

چقد سر هرسری ک بچه هاش سقط شدن گریه کردمಥ‿ಥ

خیلی وقت بود ک همش دنبال فصل دوش بودم و وقتی دیدم اومدع عین خری شدم ک بش تیتاپ دادن>•<

منتطر فصل ۳ هستم واقن چون این پایان بنطرم کافی نبود مخصوصن از ت انتطار نداشتم ک این پایان

ول وقتی گفتی ادامه دارع فهمیدم هنوز خودتی

کلن خسته نباشی و عالی بود

راستیییییییی ددییییییییییییییی⁩

هنو سایت برام کار نمیکنعععععل گریهعهعع

فقد میتونم کامنت بدارم و دانلود کنم ول فیکای جدیدو نمیبینممگگمم

زهبهبحهبحعینع

هعی برم بخوابم

سابقه مرغ بودنم دارع زیر سوال میرعㅠ•ㅠ

moon🌛 Child🌜

نویسنده
melii
۰۶ مرداد ۲۲:۳۷

نویسندهههههههه 

ادامه اینو بزار برا بعدا گل من 

فصل دوعه آلفا رو بنویسسسسسس 

تو قول دادی خواهرمممممم،🥲🥲🥲🥲 

بازم بوس بههت 

خیلی زیبا بوددد 

اشک در چشمان وی حلقه زد،🥲💕💕

 

 

 

 

 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
I love you so much sh.ssssaaaa
۰۶ مرداد ۱۳:۲۹

مرسییییی هوراععععع ووویی الن از خشالی سکته میکنممم

moon🌛 Child🌜

دیگه الان باران فیک بارید😂😂😂😂
Yalda Army
۰۶ مرداد ۱۲:۰۲

گاددددددد عالی بود عالییییییییببیییییییییییی عر 

عر 

عر 

عر

عر 

عر

عر 

دابل عررررررر

moon🌛 Child🌜

عععععععررررررر عععععععررررررر
Rela
۰۶ مرداد ۰۳:۳۲

هعییی‌بلاخره‌فصل‌دو‌داد‌بیرون...

ولی‌حیف‌باز‌میگه‌ادامه‌داره... الان‌من‌بزنم‌نویسندرو‌دونصفش‌کنم...

ولی‌خو‌باز‌گف‌میشه‌اینم‌یه‌پایان‌درنظر‌گرف...

من‌از‌کی‌منتظر‌فصل‌دومشششش‌بودممم

و‌بلخره‌اومد...

moon🌛 Child🌜

نو نزنش نویسنده عظق مونیه🤧
Karen Kook
۰۵ مرداد ۱۶:۱۷

اس اچ اسسسسسسسسس 

چرا من از دنیا عقبمممممم؟؟؟؟؟

خیلی خوب بود شادیییی فایتینگ 

هیونگی ...بنه نظرت یکم در دوران قدیم زندگی نمیکنم ؟ تازه امروز دان کردمش :|||||

منی که همیشه اولا میگرفتم یادمه موقعی فیکا رو میخوندم ک هیچ لایک و نظری نداشت ...البته منم نمیدادم هیچکدومو :/

ولی خب منظورم اینکه خیلی فعال بودم ....

فقط اون موقعی که برای دفعه دوم بچشون سقط شد .... خیلی واقعی تصورش کردم و بغض شدید داشتم :(((

خیلی دردناک بود ی جاهاییش هقققققق...

موافقم ک مثل تهجو نمیشه ولی ب نوبه خودش خیلیییییییییییییییییییییی عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عهم ساری ذوق زده شدم حیح !-! 

RM. kiute.ARMY

شاید یکم ساعت برای تو عقبه😂 اما دور از شوخی خوب مشغله ها زیاد شده عادیه:"(

سقط بچه دردناک ترین پروسه است:)
ذرهلاذنتاقلنباثقنبز
قلذدتقفانراقنفب
GBTS Piper
۰۵ مرداد ۰۳:۲۳

میگن که منیجر وای جی سال 2-18 عوض شده بود و بی لیاقته چون قرار بود همون سال هم ترژر هم بیبی مانستر دبیو کنن که دیدی دیگه...

درسه جمله ی هم خوبیه هم روعصاب

رامورو یادته؟مال ایزوان...

رامور رامور

گاسیپ گاسیپ 

رامور رامور

هعی نمیتونم کپیش کنم اینگلیسیشو تو پیوی میفرسم...

 

 

RM. kiute.ARMY

:| پشمام...
ائرتلائلیئ
اره مرسیییییییییییییییییی T^T
ی ارمی
۰۴ مرداد ۲۳:۵۸

عرررر 

قشنگ داشتم ب خودش فک میکردم

یهو زارت

دیدم پینک لاو وو تمدید کرده 

هر ذوووووقققق

RM. kiute.ARMY

اصن ادم از ذوق اب میشه😂
...........عکس
۰۴ مرداد ۲۳:۳۹

اون عکس دست عکس دست خود نویسنده بود؟

RM. kiute.ARMY

شاید؟😂
ATENA💝BANGTEN
۰۴ مرداد ۲۱:۵۸

جونم در اومد تا فقط تلفظش رو یاد بگیرم تازشم یه مرض دیگه ام دارم که حتی نمیتونم تلفظش کنم 

حالا این دوتا دست به دست هم دادن که من بعضی اوقات به قول بابام هوایی میشم و نمیتونم خودمو کنترل کنم/: 

 

RM. kiute.ARMY

ای من فدا لب و دهنت😂😂😂
:| پرچام😂😂😂
ATENA💝BANGTEN
۰۴ مرداد ۲۱:۵۶

نمیدونم اون اول اول ها چه فازی داشتم که مهسا و شادی رو قاطی میکردم 

همش میگفتم مگه مانستر رو شادی ننوشته پس مهی کیه/: 

دوم اینکه بسیار اکلیلی بود..بمیرم واسه اون جنین هایی کشتی..

سوم اینکه چرا جدیدا فول ها خیلی کم حمایت میشن؟ 

چهارم اینکه من می‌خوام ورژن دیگه ی فیک دختران فریاد نمی‌زنند رو با نام پسر ها گریه نمیکنند شروع کنم..نمیدونم چرا گفتم.. فقط می‌خوام برای اولین بار واسه کاپل ها ورژن بزنم 

مخمم ترکید انقدر رفتم در مورد بیماری های روانی خوندم 

فک کنم مبتلا به پی تی اس دی شدم/: 

RM. kiute.ARMY

واقعهاااااا؟؟😂😂😂😂
باهات موافقم:">
مردم راحت طلب شدن😂*غیبت کردن*
واووووووووووووو!!! بی صبرانه منتظرمممممممممممم!!!!
وای جر دور از جون😂 اما هت روانشناس شدن میادا:">
💞Sh.S TaeKook
۰۴ مرداد ۱۷:۴۲

هلو...🌝...

*پشت در ایستاده*

بیام تو اشکال نداره..؟

*ددی و مونی درو باز میکنن و با پسگردنی داخل میکشنم*

بچه ها بابت همه کامنتاتون ممنونم خیلی انرژی گرفتم عالی بود

یه کامنت نظرمو جلب کرد که گفته بودش یه فیک خفن مث گلد و دایموند..

ددی در جریانه من دارم یه کارایی انجام میدم از فاز شیرین و گوگولی بیارمتون بیرون⛄

دوستون دارم یهویی:/💗

RM. kiute.ARMY

تو جات*به کله اشاره میکند* اینجاست لعنتی خونه خودتههههههههه
ثصیلنصغثغعطبتفسشل
*به سوی آشپزخانه رفته و شربت و شیرینی اماده میکند*

اخ خدایا شادی:>
خدا تورو شخصا رسیدگی کرده...


ریدرا
یک منتظر چشم ب فول خشک شده ( شیپر اعظم)
۰۴ مرداد ۱۶:۱۰

هلو ادامین محترمه 

اند شادی مکرمه 

اند همه ی ملت جمیعا 

اول بگم 

از وقتی خوندمش اکلیل بالا آوردم تا تموم کردمش

راستش میخواستم بگم 

یه مقدار تغییر تو طرز نوشتنت پیدا شده شادی جان 

نمیدونم چرا ...

خیلی قضایع ( درست نوشتم؟) رو خلاصه میکنی ... خسته ای یا فکرت درگیره ... شاید هم میخوای کم تر بنویسی...

نمیدونم 

ولی خیلی خیلی راوی داره همه چیز رو توضیح میده 

یعنی انگار

  یکی  داستانی رو خونده و داره برای دوستش خلاصشو میگه 

نمیدونم ...

در هر صورت امیدوارم هر روز شاهد موفقیت هات باشیم و منتظر بقیه کارات هستم ! 

به ایرادی ب کارت وارده از نظرم 

شب آخر ک کوکی رو اهم اهم کرد اقاییشون( جر) گفت یک ساعت بعد 

خب ته بدبخت اصن نخوابید ک 

بعد جدا از اون شب شده بود ک رسیدن 

فوقش وقتی رفته باشن ب اهم اهم ساعت یک باشه 

طبق کمر تهیونگ ... میگیم ساعت چهار صبح اصن ! کارشون تموم شده بعد یه ساعت بعد پنج صبحه 

پنج صبح توله هاش بیدار شدن؟ 

خدا بخیر بگذرونه 

🤣🤣🤣😐

خلاصه ک 

میخوام بگم ایده هات عالیه ...

همیشه عالی بوده 

تو میتونی یه نویسنده فیلمنامه ی  بزرگ بشی 

من بهت ایمان دارم .... 

هممون ایمان داریم 

اگه این نظر رو میخونی ...

میخوام ی چیزی بهت بگم .... که خیلی وقت بود ک باید به یکی میگفتم 

 

یکی که مثل خودم باشه ،...

 

گاهی توی راه بزرگ ، برای رسیدن به ابدیت ... برای رسیدن به آرزو هامون ...

بهای زیادی رو میدیم ...

مثل یه داستان هستیم که هیچ پایانی نداره ، اما ما باید برای پایان تلاش کنیم 

ما باید تلاش کنیم و بجنگیم در حالی که میدونیم پایانی نداره 

این به این دلیل نیست که جهان بیهوده است 

دلیلش اینه که 

اسطوره ها و قهرمان ها همیشه به دشمن نیاز دارن تا باهاش مبارزه کنند 

خاطرات ، برای عده ای ، اون دشمن ها هستن ...

ازت میخوام با دشمنانی که باعث گریه های شبانه ات میشن بجنگی 

میدونی ...

بعضی اوقات غم لذت بخشه 

وقتی شب ، نور ماه میریزه رو اشک های چشمات و چیز سرد و سنگینی توی دلت میسوزه ...

من غم رو وقتی به چشماش فکر میکنم حس می کنم 

از ترد شدن ...

از عظیمت چشمان ماه در تلاطم اشک هایش ...

به مواج موهایش سوگند که هیچ غمی زیبا تر از این نیست 

 

اما ...

وقتی قراره بجنگیم ...

بیا ب جنگیدن ادامه بدیم 

ازت میخوام قوی باشی ...

نه اینکه بروز ندی ... ازت میخوام با افتخار با خاطرات بدت( خوب هایی که بد شدن)  بجنگی و به راهت ادامه بدی 

نذار اون چیزی ک تو سینته، بیشتر از این غصه بخوره ...

 

دوستت دارم رفیق 

( به قولی ... شاید تو منو نشناسی ، ولی من تک رو میشناسم)  

 

 

RM. kiute.ARMY

واو بسی طولانیییییی و صد البته پر از مهر و محبت برای کمک به نویسنده:">

نویسنده
Paniz⁷
۰۴ مرداد ۱۱:۲۶

عام ی سوال... شادی گفته بود که پینک لاو بیست و یکیمن فیکیه که مینویسه... بعد تو سایت خودش که ی لیست داشت... تا اسپایدر جی رو داش که نوزدهمی بود .. بعد الا پینک لاو بیست و یکمیه... اخری رو که من خبر دارم اسپایدر جی عه... که نوزدهمیه...:/ الا فیکشن بیستمی که نوشته چیه؟

RM. kiute.ARMY

شادی میدونه و خدای خودش😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۰۴ مرداد ۰۱:۲۲

چیییییییییییییییییییییییییی 

جررررررر

فصل دووووووووو

ذووووووووووق 

شادییییییییی

 

RM. kiute.ARMY

سبرزاتثنتازنضالنقبغعصث
Vkook.lvr
۰۳ مرداد ۲۲:۵۵

سلااامممممممم من یه سایلنت ریدرم راستش ددی (ددیم بقیه میگن منم گفتم😆)چجوری میشه با این نویسنده گلمون ارتبلط داشت؟

RM. kiute.ARMY

بگو عسلم بوگو😂
سایتش رو بدم؟
GBTS Piper
۰۳ مرداد ۱۵:۰۲

سلام دد....

مرس که سایت شادیو دادی....

ول فک کن ممکنه یه وقتی انقد اون گروهمون پر شه که یه شبعه دیگم بزنه شادی....البت امیدوارم نشه واقن اخه سخته مدیریت کردنش...

ایشالا به هول قوه الهی بعدن پینک لاوم میخونم..

ول میدونی میترسم تو سایت خود شادی پیام بدم(حیحیحیحی)نمیدونم ترسناکه...

دد بیبی مانسترو میشناسی یا نه؟..

من خواسم خودمو جر بدم وقتی گفتن دیبو بیبی مانستر میوفته برا سال بعد چهار سال تاخیر چرا اخه واقن

از گروه جدید هایبم دگه خبری نیس از جی وای پیم خیلی خبری نیس گرلز پلنت 999 که هنوز شرو نشده شوعشون...میدونی من که کلن نمیتونم برنامه هرو دنبال کنم ولی خو میشه خبراشونو خوند...

میدونی یه جمله دارم که هم ازش خوشم میاد هم بدم میاد...

اینده همه چیزو معلوم میکنه...

RM. kiute.ARMY

خواهش قشنگم😂
اره واقعا:|😂😂
چرا؟؟😂😂خوبه ک
اره یجورایی؟ گروهه اره؟
:| چرااااااا چ خبرهههههههههههه؟؟؟
اره خبراش باز میشه خوند...خواهر هونینگ کای هم شرکت کرده:">
واو....!
روت
۰۳ مرداد ۱۴:۵۲

هر وقت فیک های شادی رو تموم میکنم کلی آهنگ جدید تو موزیک پلیر ام آپ شده.

بعدم مجبور میشم همشون رو بریزم باسه داداشم چون نمیخواد ازم کم بیاره.

نریزم هم میره خودش میریزه:/

آقا از دیشب که تمومش کردم داره اکلیل از سر روم میریزه.

خب باید چه غلطی کنم؟

راستی ددی یه پیشنهاد...

میگم شما یه مسابقه ای چیزی برای نویسنده ها نمیذارین؟

دانلود ها بیشتر میشه ها!

moon🌛 Child🌜

ایگو کیوت😂😂😂😂
مسابقه نه فعلن ولی یه برنامه دیگ داریم عزیزم
Kim Devil
۰۳ مرداد ۱۴:۳۴

ادامه داره...

ادامه داره...

ادامه داره...

چه جمله زیبایی :")))))))

هق...اخه چطور میتونم تا اونموقع صبر کنم🤧🤧

فایتینگ شادی شی🙂✌🏻💜

moon🌛 Child🌜

هققققققق🤧🤧🤧🤧
یعس فایتینگ🤘😎
YooJ
۰۳ مرداد ۱۳:۴۰

شادییییی

یه جاهاییش رو خوندم و واقعا خیلی خوب و عالیه 😍

به قول ددی تو فرش کاشانی😂

بیشتر بمونی بهتر میشی😀💜

قلمت خیلی هم خوبه اعتماد به نفس داشته باش خواهرم😀😂💜

هر کی هم گفت تو خوب نمی نویسی (اصن همچین فردی وجود نداره😃) بیارش پیش من،  خودم به شخصه گوز پیچش میکنم 😃😎💜

آی لاو یو سو ماچ شادی😀💜✌

moon🌛 Child🌜

شادی
Gh
۰۳ مرداد ۱۲:۳۶

و بلاخره ددی برم بخونم مست شم باز 

 

moon🌛 Child🌜

برو برو😂😂🍻🍻🍻🍻
😎
۰۳ مرداد ۱۲:۲۵

سلام بر ادامین عزیز و شادی جون😁

نمیدونم این نظرو میخونی یا نه ولی وظیفه خودم میدونم که بگم قلمت واقعا حرف نداره و این فیکشن اشکمو در اورد 😭🤧و اینکه بازم به کارت ادامه بده 🥲هق

ایشالا که هرجایی که هستی خوب و خوش و خرم باشی و تمام مشکلاتت به حول قوه الهی(مدیونین فکر کنیدفاز روحانی رو برداشتم😅😐)حل بشه🤲

و اینکه شادی جون خیلی آی لاوی یو داری 🤟❤(🐯🐰)

 

 

 

moon🌛 Child🌜

سلام عزیزم یس حتمن میخونه 😂😂
شادی

Rokajaki
۰۳ مرداد ۱۱:۴۳

من میرم خودمو بکشم:")

 

 

ها ها ها ... من چقد خوش بختم:))))))))))))) 

 

ای فاک تو این زندگیه فاکییییییییییییییییییییییییییییی ینی لپتاپم رمززززززززززززززززززززززززززززززززززز آرههههههههههههههههه؟ اونم پینک لاو اومده من نتونم با لپتاپ باتبلت با کوفت درد زهر مار بخونممممممممممممممممم 

 

من با تهجو زندگی کردم اینم یکی مث اون بوووووووووووووووووووووووووووووووووود

 

ای تف تو این زندگیه فاکیه کثافت-_-

moon🌛 Child🌜

ایگو نمت با گوشی چیزی بخونی 🤧🤧🤧💔💔
AZIN :)
۰۳ مرداد ۱۰:۱۶

عالییییییییییییییی بوددددددددد

فقط ببخشیدا

ولی بدبختی اش زیادی بود

شادی اونی نکن اینجوری

باشه؟

فصل 3 باید کاملا خوشبختی باشه

راستی

من اسمات حامله شدن دختر تهکوک رو میخواماااا

مرسی دیگه

اووووووووووومممممممممممممممماااااااااااااااااااچ (بوس رو گونه هست منحرف نشو)

همین دیگه

خعلی دوشت دالم اونی 

بای بای

moon🌛 Child🌜

نویسنده
melii
۰۳ مرداد ۰۸:۰۵

اقاااااااااااا 

خدایا مرسییییییی 

نویسنده مرسیییییییی

دست و پنجه تمام دست اندرکاران درد نکنه 

که انتظار ما رو به پایان رسوندن،🥲 اشک در چشمان وی حلقه زد 

بوس بهتون،😚😂♥️

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل جان دلم:">
نمد...
۰۳ مرداد ۰۱:۱۶

پینک لاو....سیزن دو؟!!!!!ریلیی؟!!!!واااااااح عیووووو عیوووووو

(اهنگPTDپلی میشود)سی...ای وانا دنس ده میوزیک گات می گویینگ اند نوسیگ دت کن استاپ هو وی مو یهههههههههه......... وی دنس لایک فولزززززززززززز🎤

(اغا ببشقید اما من هنو از این اهنگه نکشیدم بیرون:`-) )

RM. kiute.ARMY

حیقخرلثتقتلثهمقتمهتثمهتم
اهان حالا بیاع وسططططططططططططط😂
منم نکشیدم:">
یکی همین دور بر
۰۲ مرداد ۲۳:۴۱

خب من همین الان تمومش کردم 

و چقدر لذت بردم ازش

کلا من با هرچی که نویسنده بنویسه حال میکنم 

قلم ساده و روون در عین حال خیلی زیبایی داری و من بین بوها و مزه ها،اشک ها ،ناراحتی ها و مشکلاتشکن زندگی کردم 

اگر حس میکنی یه مدتی که قلمت بد شده فقط یک مدت بکش کنار

میدونی منم مینویسم کلی خب منتشر نمیکنم کلا برا خودمه😂

چون من از اشتراک گذاری میترسم و از نظرها 

ولی تو که اینقدر شهامت داری از خودت ناامید نشو 

یک مدت ممکنه ذهنت کاملاا خالی باشه 

اما ناامید نشو چون دوباره ایده ها با دوبرابر سرعت قلل به ذهنت هجوم میارن 

فقط به خودت و قلم زیبات ایمان داشته باش 

خسته هم نباشی بانو نویسنده^_^

RM. kiute.ARMY

ممنون جان دلم واقعا این نظر لازم بود:">
donya
۰۲ مرداد ۲۲:۰۵

قلبمممم اکلیلیییی شدددد 

وای چ انتظار سختی بود اصلا باورم نمیشه واییییییییییی خداااااااااا جیخخخخخ

عجب چیزی بود 

چقدر دلم واسه جانگ کوک کباب شد😐💔🥲

ولی در کل عرررر هارتمممم بعد کلی انتظار چ خوب تمو شد خداااا

(وی از شدت ذوق ب دیار باقی میشتابد)

RM. kiute.ARMY

هق:"> اره درد دارهههههههههه....
Mitsuha Teakook
۰۲ مرداد ۱۸:۴۲

ددی فرش کاشان و خوب اومدی 😁😆

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂
Hasti
۰۲ مرداد ۱۶:۰۸

یعنی انقدر تعداد رمان های من زیاد شده که وقتی دیدم  این فصل دوم اینه اول گفتم من فصل اول شو خوندم آیا

 

آشنا میزنه فکر کنم خوندم🤣🤣

بعد باز رفتم دیدم میگم نه نخوندم😐🤣

باز رفتم دانلود کردم فصل  اول رو خوندم میگم اینو من خوندم یا نه🤣🤣

بعد 

تا آخر فصل اول خوندم بعد تازه یادم اومد اه اینو خوندم 😐😐😐😐😐🤣🤣🤣🤣

#وی_خود_درگیری_دارم

(این وی اون وی نیست ها) 🤣🤣🤣درست بخونید 

یعنی وقتی فهمیدم خوندم و باز مثل اسکل ها نشستم خوندم یادمم نبوده 😐🤣🤣🤣  یعنی نشستم به در نگاه کردم فقط دو ساعت🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

خب حالا بریم فصل دوم رو بخونیم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

RM. kiute.ARMY

ای جان😂

الان داستان چی شد؟😂
فیک های شادی برای یکبار خوندن نیست:">
hani army
۰۲ مرداد ۱۵:۲۰

مای گاد پینک لاو دو ایول/:
فقط یه چیزی

اگ با اس اچ اس در ارتباطی میتونی بهش بگی ک یه فیک خفن مثل گلد و دایموند شروع کنه؟؟

لطفااااااااااااا

من کشته مرده ی فیکاشم ولی خب جدیدا مثل اونا نداشته

RM. kiute.ARMY

منتلاتغبلتابئتابئالبئالبئالبالبلئال
البته ک میگم هرچند خیلی چیزای معرکه تری منتظرمونه:">
Tania
۰۲ مرداد ۱۵:۱۸

وای خدای من متشکرم خیلی منتظرش بودم😍

برم بوخونمش شاد شم😁❤

RM. kiute.ARMY

برو نوش جونت😂
Lu Lu
۰۲ مرداد ۱۵:۰۱

واییییییییییی عررررررررررر خیلی خوشحالم آنقدر که نزدیکم پرواز کنم خیلی خوبه فصل اولش که عالی بود حتما فصل دومشم عالیه میدونم شادی دست نویسش عالیه دستش درد نکنه

RM. kiute.ARMY

واقعا دست مریزاد:">
ممنون از حمایتت جیگری*^*
^^ARMYeganeh^^
۰۲ مرداد ۱۴:۵۰

خیلی سوییت بود خیلی خیلی خیلییییییی سوییت بووود عررر اصلا نمیتونم با کلمات بگم چقدر کیوت بود

_وی صافت شد*بغض*

گوکی میخواد مامانی بشه عررررر*وی خود را از پنجره اتاقش به بیرون پرت نمود*

ولی شادی شی باور کن اگه بازم بگی قلمم خشک شده کاری که میخواستم با ددی تو اسلامبر(؟)پارتی بکنم با تو میکنم:)

RM. kiute.ARMY

من با شادی صحبت میکنم تو نفس عمیق بکش لاولی من😂😂😂
لامصب ادم قند میگیره:">
Alis
۰۲ مرداد ۱۴:۴۵

ایا تهیونگ بعد هزاران سال بردشون کانادا؟😂

دقت اسلامی قسمت چهارم😂🤜🏻

RM. kiute.ARMY

چرا کانادا؟😂 بیان مشهد
T
۰۲ مرداد ۱۳:۵۰

وای خدایااا خرذوق شدم دیدم فصل دوم اومده

عرررررر😍🥲

کیوت ترین فیک💖

RM. kiute.ARMY

و شیرین ترین:">
YooJ
۰۲ مرداد ۱۳:۳۳

پینک لاو فصل دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو 

شادی کامبک دادههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

حیف که الان گوشیم خرابه:/اعصابمم خیلی خورده-_- یعنی چی آخه شادی فیک بده من نتونم بخونمممممم؟

این حجم از بدبختی در ذهنم نمیگنجه:/

نمد چرا هر وقت شادی یه فیک جدید میده من گوشیم باید خراب شده باشه

ددی برام دعا کن زود تر گوشیم درست شه وگرنه شب خوابم نمیبره😭

شادیااااا فایتینگگگگگگ

یو آر سو پرفکت شادیاااااا

(الان انقد تو خونه عررررررر زدم کل خانواده دارن منو نگا میکنن . تو نگاشون یه الله اکبر این دیگه چشه ی خاصی موج مکزیکی میزنه)

سارانگهه شادیااا

 

 

RM. kiute.ARMY

شادی دل هارو برد:">

ان شا الله درست میشه لاو دونت ووریT^T

شادی چ کرده همه رو دیووونه کرده😂
TAEKOOK ❤❤
۰۲ مرداد ۱۳:۱۹

چقد خوب که کوکویه...

Sh.s سرمایه ملیه

باید ببرنش موزه بی تی اس...

خدااااااااعععععععععععععع.،

عرررم نمیاااد

moon🌛 Child🌜

عظق مونیه🤧🤧
Artin.... army
۰۲ مرداد ۱۲:۰۱

جیغغغغغغغغغغغغغ

ددییییی میدونی چقد منتظرشش بودمممممم

مرسییییییییییییی>×<

RM. kiute.ARMY

خواهشیات جان دل من:">
BTL
۰۲ مرداد ۱۱:۳۳

امممممم...بنظرت kim detective2 رو منتشر کنم؟🙄طرفدار داره ایا؟؟؟؟

یکش خوب بود؟؟؟پبشنهاد؟انتقاد؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اره بابا منتشر کن😂
J.K
۰۲ مرداد ۱۱:۲۵

کوکی بیچاره ام موهاش شد رنگ دندناش تا بچشو زایید

لامصب دوبار سقت کردددددد :(

دلم کباب شد 🥲

RM. kiute.ARMY

شیطونه میگه رحممو بهش بدمT^T
Fira Wwolf
۰۲ مرداد ۱۰:۳۶

 ✌✌

RM. kiute.ARMY

*^*
vimin shiper
۰۲ مرداد ۰۹:۴۲

به به") چقد سوییت بود*-* خدااا اصلا اکلیلی شدم^-^ فقط یه قسمتاییش بسیار دردناک بود😭 رسما داشت گریم میگرف.... ولی شادیا اصلا اونجور که میگفتی قلمت ، خشک نشده   خیلی بهتر شده واقعا*-*

RM. kiute.ARMY

کلا شادی مثل فرش کاشانه بیشتر بمونه بهتر میشه:">
AZIN :)
۰۲ مرداد ۰۹:۳۱

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

بلاخرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اومدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسس واسههههههههههه همههههههههههههه تونننننننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

بوسسسسسسسسسسسسس متقابلللللللللل جیگر مننننننننننن:">
BTL
۰۲ مرداد ۰۸:۴۲

چقدر کوکى اذیت شد😭😭

عالى بود خسته نباشی

RM. kiute.ARMY

اره بنده خدا رحمش:"(
Soymib
۰۲ مرداد ۰۸:۱۳

عرررررر چقدر منتظرش بودم مرسیییی

فرست?

RM. kiute.ARMY

خواهشیات جانم*^*
این بازی مثیف تموم شده اس😂
Fira Wwolf
۰۲ مرداد ۰۶:۱۷

میدونی 

چند روز پیش با خودم گفتم چرا فصل دو پینک لاو رو نویسنده نمیده و الان نگا کن 

اومدن نگاه میکنم میبینم داده 

و بعله ظاهرا 

اینم از تاثیرات اهنگ تلپاتیه خودم تلپاتی میکنم :)

RM. kiute.ARMY

تکبیر:">
اسمت چ جیگره!
Alis
۰۲ مرداد ۰۳:۱۸

چطور بچه کنارشون میخوابه درحالی که درحال اه و ناله ن😂

دقت اسلامی سوم😂🤜🏻

RM. kiute.ARMY

ای بلا گرفته کدوم حوزه تدریس میکنی؟😂
Alis
۰۲ مرداد ۰۳:۱۰

وقتی بچه ها واقعا به دنیا میان ما برا ساختنش اسمات داریم برا بقیه فقط میگفت هی چطوری من حاملم😂

دقت اسلامی قسمت دو😂🤜🏻

RM. kiute.ARMY

اصلا هیالایترم کوووو؟😂
Alis
۰۲ مرداد ۰۲:۵۷

سه تا جنین مرده بودا نه چهارتا 😂🤜🏻

دقت اسلامی  قسمت اول

RM. kiute.ARMY

سریال جذابیه هرشب از شبکه قرآن😂
Aysa
۰۲ مرداد ۰۲:۴۸

آهههههههههههههههه

چقد سافت بودددددددددددددددددد

جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

بمیرم برا اون جنینایی که نویسنده کشتشون

آخخخخ قلبم سوراخ شد

حالا نویسنده اینقدر به خودت تلقین نکن هنوزم خیلی خوب مینویسی

نوشتنت مشکل نداره

فقط از حرفایی که میزنی انگار که ناراحتی فکر میکنی نوشتنت هم بد شده

ولی اصلا اینطوری نیست

خیلیم خوب مبنویسی کور شود چشم حسودان

فایتینگ نویسنده

RM. kiute.ARMY

دقیققققققققققققققا:|
بزن زنگو:")
미 영
۰۲ مرداد ۰۲:۲۴

واو بالاخره اومد چقدر منتظر بودم بیاد

مرسییییییی💜

RM. kiute.ARMY

تبهمبثقمهبثهبکهمثهکبسخهکلنققسفکذت
💚💜sogijin💙💖
۰۲ مرداد ۰۲:۱۵

خب من چی بگم واقعا

عررررررررررررررررررررررررررررررررر شادیییییییییی زدی شاهکار کردی عزیزم

اهان شادی تو یه قاتلی چجوری دلت اومد اون نینی هارو بگشی گناه داشتن

ای جاان کسی متوجه شده بود که اسم دختر تهکوک اسم منه ووییی سوگیجین منم اونم دختر تهکوک بوداسمش سوگیجین بود ووییی(وقتی میگم اسم من بود جدی گفتما چون با خود شتدی جون بهم گفته * وی اندکی پز میدهد و فلنگ را می بندد🤣)

💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ای جان خوش ب سعادتت😂
شادی ماشین کشتار دسته جمعیه:">
Kim taehju
۰۲ مرداد ۰۱:۲۲

یحححح هورااااااااا جیییییغ ...

ذوق مرگ شدم رف.....

بالاخرهههه دوش اوووومدددد آی لاااو یوووو گااااد😀

نامصن خیلی وقت منتظرش بودم:/

اومدم تو سایت دیدم پشمام ریخ حس کردم جایزه میلیاردی بردم:/(آی ام اسکول)

 

 

 

RM. kiute.ARMY

دیدی گفتم این جمعه می آید؟😂
ای جان دور از جون😂😂😂
مهدیه
۰۲ مرداد ۰۰:۵۸

اومدددد بلاخرهههه اومددددددد 

اگه بدونی چقدر منتظر موندم کمکم🌝😂🥺

راستی اولین باره کامنت می زارم😎

از الان برای فصل سه منتظرم

 

 

 

RM. kiute.ARMY

هوررررررا بر طبل شادانه بکوببببببب😂😂😂
ATENA💝BANGTEN
۰۲ مرداد ۰۰:۵۳

عهههه اومددددد

RM. kiute.ARMY

با ناز اومد*^*
alis
۰۲ مرداد ۰۰:۴۹

شتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

هق:">
kai kit kat
۰۲ مرداد ۰۰:۴۲

اوووووووووووه گاااااااااااااااااااااااااااااااااااادددد ببین چی اپپپپپپپ شدههه پسررررر ح0خ78656قبفغلعا من خوب نیستممم اصلااا خدایاااااااااااا الان گریم میگیرههه 
ممنون شادی شی عزیز :))))))))))))) 

RM. kiute.ARMY

فشارم...:">
Kim Maria 😌
۰۲ مرداد ۰۰:۳۹

وای خدای من بالاخره 🥳🥳🥳🥳

چشم به راهت بودیم ^_^ 

ارهههههههه

RM. kiute.ARMY

بریم نذر هامون رو ادا کنیم😂
TAEKOOK ❤❤
۰۲ مرداد ۰۰:۳۷

با خوندنش ب این نتیجه رسیدم ک sh.s اتاقش بهشته... من حتی یه گل هم تو اتاق ندارم:///

RM. kiute.ARMY

اره بابا بهشت اندر بهشته خودشم فرشته:|
منم کاکتوس دارم و ک شبیه بیابونه اتاقم:">
Mitsuha Teakook
۰۲ مرداد ۰۰:۲۸

خیلی خیلی قشنگ بود خییییییلللییی فوق‌العاده است. کارت محشر بود شادی عزیزم خیلی شگفت انگیزی خییییلیییی قلمت محشره واقعا برات خوشحالم که استعداد تو برای نوشتن پیدا کردی و اینجوری فوق‌العاده مینویسی واقعا نویسنده بینظیری هستی ممنون که با اینکه قلمت خشک شده بود ولی اینچنین محشر نوشتی و فرستادی. از اینکه میگی داستانت خوب نشده میخوام کلمو بزنم به دیوار آهنی آخه چرااااااااااااا. مثل همون موقع که تهیونگ میگف از قیافش تازگیا راضی نیست و دیگه از خودش سلفی نمیگیره یعنی میخواستم رگمو همون لحظه بزنم. واقعا باید بیام رودررو باهات چشم تو چشم بشم و یکی بزنم دم گوشت تا دیگه از این حرفا نزنی شادی خانم. همون موقع که ته ته رو دادی بیرون و من خوندمش غرق قشنگیش شدم واقعا عالی بود ولی تو گفتی که به نظرت خوب نشده واقعا ناراحتم میکنی فکر کنم بیشتر اس اچ ال هایی مثل من هم همین حسو دارن. پس خواهش میکنم که به خودت انرژی مثبت بیشتری بده و با قدرت بیشتری شروع کن. 

دستم درد گرفت ببخشید زیاد حرف زدم ولی این حرفا واقعا تو گلوم مونده بود باید میگفتم😁💛🧡❤سارا نگه شادی و ددی و مونی و فضایی های عزیزم

RM. kiute.ARMY

فدا دستت جیگر من واقعا ممنونم ی دنیا خستگی از تن نویسنده میرهT^T
سرنگهه دو گوگورمممممممممممممممممم
💞Sh.S TaeKook
۰۱ مرداد ۲۳:۴۹

:)

RM. kiute.ARMY

:>
Jim Jim
۰۱ مرداد ۲۳:۴۰

بروووووو!!!

دارین شوخی میکنیییننننننن!!!

نهههههههههههه!!

من خوابمممم؟؟!!

بگو که واقعیه!!

گاااااااااادددد

چرا من نمیمیرم؟!

بزارین من بمیرمممممم دیگهههه

شادیییی!! کیل می نو!!(البته که با این کارت زدی نابودم کردی لعنتی😂)

نمیدونم چرا ولی واقعا جدی جدی میخوام گریه کنممم...

 

 

شادییییییییییی  ^____^

میدونی عاشقتممم؟!میدونییی؟!

نمیدونی بدون! بدون که ..ای لاو یووووووووووو قد ستاره شنای ساحل...قد ستاره های اسمون..قد تموم برگای درختای جنگل...قد تموم  شکوفه های گیلاس تو بهار *~*

بوس به لپای گلبهیت ^3^

خسته نباشییییییی:-)

 

 میخونم بعد میام نظر میدم..این فعلا ذوق بود😂

 

خب دیگه من برم گریه کنم...گوزبای😂

 

 

ددی! بیا تو رو هم بوس کنم^3^

RM. kiute.ARMY

مرسی اونی جوووووووووووووونم عررررررررررررررررر*-*

شادی یدونه واسه نمونه:>
ʕ•ᴥ•ʔ
۰۱ مرداد ۲۲:۵۹

عرررر جیــــــغ بلاخره آپ شحــــد شپیجمنسحسح 

*در کون وی عروسی‌ست~~

چقدر قلبم شادی خوبــــه(;´༎ຶٹ༎ຶ`)💙💙💙

RM. kiute.ARMY

در کان من پارتی😂😂
خدا اختصاصی برای شادی وقت گذاشته:>
ariana
۰۱ مرداد ۲۲:۳۹

درست شددددد تونستممم

 

RM. kiute.ARMY

ثبصتنثایشوسهاش هورااااااااااا*0*
Golroz
۰۱ مرداد ۲۲:۳۷

사랑에

RM. kiute.ARMY

سرنگهه دو*^*
nafis
۰۱ مرداد ۲۲:۳۴

چرا دانلود نمیشه ؟؟؟

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد*^*
hayora
۰۱ مرداد ۲۱:۴۴

عرررررررررررررررررررررررررررررر

بلاخرههههههههههههههههه

خیلی منتظرش بودم 

*وی با چشمانی پر از اشک به سمت فیک میرود*

RM. kiute.ARMY

ای جان نوش جون😂
ariana
۰۱ مرداد ۲۱:۴۳

چرا نمیتونم دانلودش کنممم

عررر هققق

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد:">
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال :/
۰۱ مرداد ۲۱:۴۱

واییییییببببی  لینلیپحعیمخعیپنلسپخعسمفسمخفسخفسنلسنلستبشمخفسخمبطمتلطمخبسمخفسمهفسمخبطپنلزچخلزجخفس۷جفسجخبطمخلطحپلطجخفسجخفثجخفسچخبسچخفسچخفس

هقققققققققق اشکککککک

اومدددددددددددددددددددددددددددددد

من مردم:")

RM. kiute.ARMY

ناتنیصا.نصهث.بهثسی:>
Kauo sheka
۰۱ مرداد ۲۱:۳۶

قلبمو حس نمی کنم 

این خیلی کیوت و دلبره 

چقدر منتظرش بودم 

🤭🤭😁😁😁

 

 

RM. kiute.ARMY

قنده قندددددددد:">
Kookie
۰۱ مرداد ۲۱:۳۶

بار اوله کامنت میزارم ولی بچتیچتیچتی بلاخرههه فصل دو عر

RM. kiute.ARMY

هورااااااااا😂 پینک لاو چ خوب شماهارو به زبون اورد😂
ariana
۰۱ مرداد ۲۱:۳۵

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

عالیهههههههههههههه اییییییییییییییییییییین فییییییییییییییییییییییییک

sh.s واقعا خیلی خوبههههههههههههههههههههه

جیییییییییییغ عررررررررررررر ممنونممممممممممممممممممم

از خوشحالی من زنده نموندم 

برم بخونممممم

RM. kiute.ARMY

من مرگگگگ:>
blink army
۰۱ مرداد ۲۱:۳۴

دارم خواب میبینم؟ 

RM. kiute.ARMY

نه بیداره😂
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۰۱ مرداد ۲۱:۳۲

هیققققققققققققققققق

RM. kiute.ARMY

*فین*
Jk
۰۱ مرداد ۲۱:۱۳

راستی من تو این وبلاگ یه فیکی رو دنبال میکردم اسمش تقریبا بلادی مون بود این فیک و چند وقتیه آپ نکردین...دیگه نمیزارین؟

RM. kiute.ARMY

متاسفانه طبق قانون سایت دوماه اپ نشد و ما مجبور شدیم برش داریم:(
nam_nam
۰۱ مرداد ۲۱:۰۲

خیلی دوست دارم بخونم ولی لبتابم شکسته نمیتونم با گوشی بخونم آخه چشمام درد میگیره 😪😭😭😭😭😢😭😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یه چیز بگین غم از دست دادن لبتابم رو دور کنم 

خخخخخخخخخخدددددددددااااااااااااااااا چرا هرچی بلاست سر من میاد آخه 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم:"<
والا چی بگم دردش واقعا سنگینه منم گرفت😂😂
Jk
۰۱ مرداد ۲۰:۵۶

واو بالاخره فصل دومش اومد 😍😍😍

RM. kiute.ARMY

هوووووووووووووووووراااااااااااااااااااااا
....ممممممممم
۰۱ مرداد ۲۰:۵۶

الفا؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

جان؟*^*
روح خدا بیامرز کامرانی
۰۱ مرداد ۲۰:۵۱

فقط عکس اون بچه هه کافیه تا مخمو بکوبم تو دیوار 🙂

RM. kiute.ARMY

میشه منم بیام:>؟
nana
۰۱ مرداد ۲۰:۵۰

ددی میشه لینک وبلاگ شادی شه رو بدیییییی

بووووووس

RM. kiute.ARMY

https://shsss.blog.ir/
بیا عسلم*^*
hasti_a writer
۰۱ مرداد ۲۰:۴۷

115 امین کامنتم 

 

یس 

یس !! 

 

ندای درون : رفت سراغ فیک فعلا اینجا پیداش نمیشه :) 

 

RM. kiute.ARMY

بسی سی:>

زود زود بیاد:<
J.K
۰۱ مرداد ۲۰:۴۴

عررررررررررررررررررررر بالاخره قراره کوکی حامله شهههههههههههههههه

پ.ن: ودف؟

(اینا تاثیرات امگا لیدرنیم هست باور کنید راس میگم)

RM. kiute.ARMY

ضظانسطامعتضلمطعلنعلملفلمععلهمهعم
😂😂😂
TAEKOOK ❤❤
۰۱ مرداد ۲۰:۱۱

وااااااااای کراشممممم فن فیک داددددددد

اس اچ اس ووووووییییییییی

شادییییییبییییییییی

دتس مای کرااااشششششسس

 

RM. kiute.ARMY

کراش یه ایل نوجوان ایرانی😂
Mitsuha Teakook
۰۱ مرداد ۲۰:۱۱

اشک در چشمانم حلقه زد هق بالاخره اومد هق عجب پوستری خداست هق خیلی ممنون هق خیلی خیلی ممنون هق دستت درد نکنه هق بغض دارم هق اشک دارم هق چرا این اس اچ اس انقدر فوق‌العاده است هق چرااااااااااااا دلیلشو بهم بگید هق مطمئنم که بازم ترکونده پس بدون فوت وقت میرم بخونم هق 

شادی من به فدایت شوم هق اسپایدر جی هم زود بده هق فایتینگ عاشقتم سارانگه 💛💛💛🧡🧡🧡❤❤❤🤩🤩😍😍😍🥳🥳🥳

RM. kiute.ARMY

همه از شوق اشک ریختیم:">
حس اینو داشتم که انگار بچه ام از زندان آزاد شده:">>>
𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐧𝐚𝐳𝐢
۰۱ مرداد ۱۹:۵۸

بعد مدتها نت گرفتم تا اومدم گوگل دعا میکردم تروخدا پینک لاو دو بیاد و اومد! از اس.اچ.اس خییلی ممنونمم!🥺💜

RM. kiute.ARMY

خدا هنوز دوسمون داره:>
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۱ مرداد ۱۹:۵۴

عررررررررررررر 

عیولللللللل اومددددددددد

RM. kiute.ARMY

ودئنمدندنننتنتنتنتتهعهعلغببلیبلیلی
Ramesh ★•★
۰۱ مرداد ۱۹:۴۵

وااااااااو پینک لاو ۲ 😍😍

مرسی اس اچ اس عزیز 😘  واقعا منتظرش بودم 😃

حتما میخورمش😂  البته بعد از خوندن دزیره 

بالاخره دانش کردم که بخونمش ببینم چیه که همه عاشقشن ☺

راستی کیوتی تو خوندیش؟ 

سد اند که نیست؟

 

 

RM. kiute.ARMY

سد اند؟؟
محاله😂 اما شاید برای تو سد اند شه چون دیابت خالصه و قند خونت میره بالا:">
Kim Devil
۰۱ مرداد ۱۹:۳۸

پوسترش خودااااااا 🥺🥺😭😭 خیلی کیوتهههه

قاتلمههه😭😭

هق هق

RM. kiute.ARMY

صولتی:">
Kim Devil
۰۱ مرداد ۱۹:۳۶

دزسدنچحیثدگمس عرررررررر من مرگگگگگگگگگ😭😭😭😭😭

شادییییییییی

پینک لااااااووووووو

😭😭😭😭😭

خدایا امروز یکی از بهترین روزای عمرمه🙂🙂🙂

خدا میدونه فقط چقد منتظرش بودمممممم  لیدمحیزنجباکگسسوم

RM. kiute.ARMY

اصن این جمعه خداست:>
Vkook. Darya
۰۱ مرداد ۱۹:۳۳

عرررررررررررر

فصل دوووو

عبرررررررگقننسنثگثثنقگ

یگثمسگثنسگسگزنس

یگثنستثثتسنسسککس

:"))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

ریسه هارو بیار میخوام سایت رو چراغونی کنم:>
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۰۱ مرداد ۱۹:۲۹

زندگیییییییی چه شیرینه ☺🧡🧡🧡🧡

شادی ... تو از کدوم آسمون نازل شدی بر‌ما ؟ 

لاویوووو شادییییییی 

پینک یو شاااددییییی 🙂💔💗💗💗💗

RM. kiute.ARMY

شادی خودش خداست:>
َAysa
۰۱ مرداد ۱۹:۲۳

دارم خواب میبینم ؟؟؟

بگین که خواب نیستم

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

خدایا مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پینک لاو توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

حالا نی نای نای دیش دیری دیری نی ناش ناش

RM. kiute.ARMY

فقط میتونم بگم هیق:">
Hst
۰۱ مرداد ۱۹:۲۲

خدای من ...

پینک لاو دو اومد ؛) 

نه نه من گریه نمیکنم * وی عررر میزند :)

وای خدای من اشک تو چشمام جمع شد دیدم اومد 

مررررررسی اس اچ اس 🥲💜

RM. kiute.ARMY

اصلا آدم نمیدونه چیکار کنه:"> برم نذرامو ادا کنم:>
♡︎ 𝑌𝑎𝑠𝑎𝑚𝑖𝑛 ♡︎ KᑭOᑭᗴᖇ
۰۱ مرداد ۱۹:۱۶

وااااااااااااااییی

آخ جونمی 

بالاخره فصل دو اومد 😍😍😍😍

 

 

RM. kiute.ARMY

تضصتطتشسمطلشا:">
عر مامااااااااااان
Hamraz
۰۱ مرداد ۱۹:۱۶

واییییییییییی

جیغ

تشویق

یسسسسس

شادی جونم فایتینگ

 

RM. kiute.ARMY

شادی تاج سر بید:>
Donya Moezzi
۰۱ مرداد ۱۹:۰۶

آخ جووووووووووون 

فصل دومممممممممممممممممممممممممم

مرسیییییبببب

RM. kiute.ARMY

خواهشیااااااااااات*0*
Dark moon
۰۱ مرداد ۱۹:۰۵

بلاخره پینک لاو دو

این خییییییلی قشنگههه

ممنون شاد بهتر از نمیتونست باشه💫

RM. kiute.ARMY

دقیقا:">
شادی معرکه اسسسسسسسسسسسسسست
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان