BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن (Gray Lockhall Hospital s2 (Do Not Approach there

7_msvw.png

⚠️FULL⚠️

نویسنده kim gudzila
شخصیت ها جونگ کوک . تهیونگ
ژانر ترسناک . کمی کمدی . ماجراجویانه . انگست
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 75
لینک وانشات مربوطه " کلیک "
راه ارتباطی « ناشناس نویسنده »

 

⚫️teaser⚫️

.:: c l i c k ::. 

  

بخشی از داستان :

+ته ته این اتاق

-این اتاق چی؟

یهو جونگکوک با وحشت برگشت سمت تهیونگ و یقه لباسشو تو دستاش گرفت و با صدای لرزونش گفت : میشنوی؟

لرزی از فرق سر تا نوک پای تهیونگ دوید .

-چیو میشنوم؟

+زمزمه رو....

   

💉⛓✦DOWNLOAD✦⛓💉

 

 805_vpfe.png 

۳۴ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
جئون لیلیث
۲۰ شهریور ۰۰:۵۹

ینی من هر ماه یکی دوبار میام تو این سایت

ی کوله پشتی پر فیک میکنم میرم

تموم شد میام ی کوله دیگه پر میکنم

الان قبلیا با جدیدا قاتی شده

اعصابم شکست اومدم دوباره بگیرم

و این ک بابت سایت گودتون گومائوووووووووووو

RM. kiute.ARMY

قبل از مصرف تکان دهید و در جای سرد و خشک نگهداری شوند😔
بابا گوارای وجودت خوشگل خانممممممT^T

قابل شما زو ندارهههههههه سایت خودتونههههه*^*
سخن پیامبر🤦‍♀️
۱۸ ارديبهشت ۲۳:۲۲

بعد از این همه مدت خوندمش

و اینجوری که وااااااوووو

زبان قاصره

اصن 🥺🥺🥺🥺

خیلی خوب بود 

ددیییییی

بخلم کن

😭😭

RM. kiute.ARMY

بیا در آغوش اسلاااام...یعنی در آغوش خودممممم!!!
Sugur
۰۴ فروردين ۰۶:۳۶

سلیاااممم ددیی

Season یکش کوووووو

میخوامششش

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
داخل جدول رو نگاه کن هانی
taetae
۰۳ بهمن ۰۴:۱۰

عررررر ددی شاید باورت نشه ولی نمی دونم چرا بافیک عررررر زدم 😭

 

 

زیادی قشنگ بود😍😍 

RM. kiute.ARMY

حق دارییی:") لامصب یه حس غربت و دلتنگی خاصی داشت:"))

قشنگ که تویییی!
Gaul Jk❤
۲۶ آبان ۱۹:۰۴

نععع

آبان بود 

نمیدونم گفتی دلم خواست 

RM. kiute.ARMY

بخدا اذر بودددد:"))))
الان من چ خاکی به سرم بریزم...
8 آذر تولد نیکا بودا....
نمیشه اذر بشه؟؟
الان از خدا یه ارزو دارم اونه که نیکا یهو اذری شهههههه!!

نه اون اهنگ تهی و اندی بود ک خوندم😂
𝒦𝒾𝓂 ℳ𝒾𝓏𝒶 <(`^´)>
۲۳ آبان ۱۸:۱۸

ددی این فیک زیادی گشنگ بود 3> 

 

اه زندگانی بی رحم ، این فک شیپ نبود ولی در عین حال شیپ بود :") نمیخواستم تموم شههههههه

 

من میخوام بازم به داستانی که توش سپری با روپوش سفید تو تیمارستان گری لاک هال پرسه میزنه رو بشنوم:")

 

 میخوام بازم از این فیگارو بخونم ددی :/ میشناسی بم بگو عاسیسم :")

RM. kiute.ARMY

گشنگییی از خودتهه:">

یه رابطه ی رئال بوددد ناموسااااT^T

وای حق>>>>>>>

زیاد از این سبک نداریم اما برادرانه موجوده:"> توی لیست فن فیکشن های فول هستش
....
۲۳ آبان ۱۵:۴۵

ددی تهکوکه ؟ 

RM. kiute.ARMY

بعلهT^T
Gaul Jk❤
۲۳ آبان ۱۲:۴۰

هعیی

اره نیکا 

وای اگه بفهمه گفتم نیکار که صلوات 

 وای اره فیلمش 

وای دلم خواستتت

هعی روزگار 

 

RM. kiute.ARMY

مگه اون نه آذر نبود؟؟
بخدا نیکا آذری بود!!!
عاقا..

چی شد دلت خواست؟ منم دلم خواست😔
Gaul JK❤
۲۲ آبان ۲۳:۴۱

اگه گفتین چی شدههههه

 

 

 

یسسسس

 

 

 

من این کتاب و گرفتمم...

 

و در عرض ۲ روز تمام کردم

 

 

دست بزنین برام گلابیا😂😂

وایییی 

لعنتی کتابش چه قدر خوب بودددد

خیلی دوسش دارمممم

ولی اگه میخواستم اینو به صورت فیلم ببینم الان سکته کردم بودم 

ولی واقعا دیدن اینجور داستانا با خوندنشون خیلی فرق داره 

من هم عاشق فیکشن و هم عاشق کتاب اصلیش شدممممم

ععررررر

 

هعی

 

پریروز تولد نیکار بود و من نتونستم برم پیشش:/

هعی 

 

ولی این کتاب خیلی خوبههههههه

میتونم همین الان شروع کنم و این کتاب  رو دوباره بخونمممممم

 

فردا امتحان دارم و کم و بیش بلد نیستمممم

 

هعی 

 

  جلد صحفهش   خیلی دوستتتتتت

هعی

برم دیگه 

فکر کنن طی این سال ها دیگه واقعا یقین آورده باشین که من خود در گیری دارم 😂😂

البته نکه برم بخوابم برم فیک بخونم 😂🤌🏻

RM. kiute.ARMY

دست و پا و سر و جیغ و عر و هوراااااا😂😂😂😂👏👏👏👏
ولی فیلمش هم بسازن که دیگه نور علی نولهههه🥲🥲💃💃

نیکار؟ نیکا رو ک نمیگی!؟

معتاد شدی😔😂👌

منم میقااممم:")))

نه خیرم تو سالاری تاج سری خیلی هم نرمالی🥺🤍🤍🤍
والا خواب کجا بود😔😂😂
Eli
۱۶ شهریور ۱۵:۳۷

ادمین.. یه سوال داشتم .توی وبلاگ رمان نوا یا تله رو دارید؟)

 

RM. kiute.ARMY

نوا رو نه اما تله رو دارم بدم؟*^*
Mini
۱۵ شهریور ۱۳:۱۲

سلام 

خوبید ؟ 

میگم این فصل دوم نداره ؟ 

دلم می خواست حداقل جانکوک روحه با تهیونگ باشن 🙁

RM. kiute.ARMY

سلام بیب😍💜
من خیلی ریش سپیدی کردم تو رابطه اشون اما مثل اینکه به آرمان های انقلاب پایبند بودن.
Nediu
۰۷ مرداد ۱۹:۲۵

دد قربون دست و پنجولت اسم کتابی که تو کامنت پایینی گفتی رو بهم بگو :)♥

RM. kiute.ARMY

همین کتاب تمیارستان بودT^T

" click "
Gaul Jk❤
۰۷ مرداد ۱۸:۴۰

منظورم  کوکمینه بود 

RM. kiute.ARMY

بله بلهT^T
Gaul Jk❤
۰۷ مرداد ۱۸:۴۰

نه بابا من ساعت ۸ خوابیدم 

البته تا ساعت ۶ داشتم فیک میخوندم اون یونکوکه جدیده که تو گروه گذاشتی 

دیگه دوساعتم داشتم سعی می‌کردم بخوابم 😂🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

خسته نباشی دلاور احسنتتتتتت😂
Gaul Jk❤
۰۷ مرداد ۱۸:۳۹

پیش به سوی تیمارستانننن

 

پس به صورت پی دی اف میخونم

وای اره  بعضی وقتا به عقل خودم شک میکنم با این کارم 😂😂

مطمعنن می ارزههه

وای نکته اینجا یت این پوشه یجایی مخفی کردم که وقتی نیکا فهمید انقدر خندید به معنای واقعی جعر خورد

خلاصه که از من بیاموزید 

کسی گوشیمو چک نمیکنه ولی احتیاط شرط عقله 

چیز میزای خاکبرسریم

در فایل های شخصی

گزینه دربین

گزینه انیمه

گزینه مدرسه

گزینه ریاضی 

و در آخر میزنیم روی گزینه تمرین 

و بعله تادان😂😂😂

 

 

RM. kiute.ARMY

لتسسسسسسس گت ایتتتتتتتتت!!

حله حلهT^T
نه نگووو😂
عایگوووووووو عاقا منم میخوام ب پوشه ات دست برد بزنم😂
بعل بعل!
دقیقااااااااااااا!!
من دوتا فایل دارم به اسم لشکر امام زمان و یکی دیگه آرمان های امام😂 و توش...پر الله و اکبری و نود!
Gaul Jk❤
۰۷ مرداد ۰۴:۲۶

صبرررررر

منظورش از اینکه خودتون افسانه جدیدو بخونین چی بود؟

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا 

ععععرررررررررررررر

هق

من نمیتونم توصیفش کنمممم

خیلی خوب بودددددد

زیادی خوب بوددددددد

چرا انقدر دیر خوندمشششش

احساس میکنه انقدر که دیر خوندم 

کل عمر به جاهلیت گذشتههخهه

هققققققققق

وای خیلی خوب بوددددد

فقط میتونم بگم خیلی خوب بودددد

 

از خوبم رد کرد عالی بود 

ولی خیلی به دلم نشست 

نمیدونم چرا 

ولی پایانش خیلی دوست اصلا همچیشو دوستتت

دکتر جئون من روانیتممممممم بیا من و بستری کنننننننن

هققققق

 

 

میگم کتابم در مورد این داستان هست ؟

ترسناکه دیگه حتما..

ولی جدی این افسانه واقعیه

یا مثلا چیزی شبیه همین ؟

دلم خواستتتتتت

حتی نمیدونم چی خواست  خود درگیری قسمت .....

قسمت؟

نمد یادم نمیاد:/

ولی من حتمی کتابشو میخونم 

بنظرت میتونم به صورت پی ودی اف تو موبایل بخونم ؟

البته شاید اگه به خالم بگم از کتابخونه برام بیاره البته اگه شروع نکنه:

نه تو روحیت حساسه برات نمیارم ...

فقط خالم اگه بفهمه من عکسای جن نگاه میکنم روش زومم میکنم به عقل نداشتم شک میکنه

هعییییی

دارم به این فکر میکنم خوابم میبره ؟

خوبه باز این عکس نداشت همین مونده خوابشو ببینم 

البته من خواب نمیبینم 

ولی خو اواخر زیاد میبینم 

اصلا نمیدونم  

البته میدونی چیه

اگه بتونم دکتر جئون و ببینم خیلیم خوب میشه اصلا مهم نیست اگه خواست من و خفه کنه که نمیکنه 

میکنه ؟

 

نه نمیکنه 

 

نمیدونم و مهم نیست 

 

 

 

 

 

دلم نمیخواد بخوابم  میخوام برم بازم فیک بخونم  البته  دوتا مشکل 

گوشیم شارژ نداره 

بابام واسه اذان صبح پا میشه 

البته میتونم زنگشو خاموش کنم  ولی خوب نمیدونم ...

نه من دختر خوبیم  میرم زود میخوابم 

ساعت ۴ اصلا  دیر وقت نیست اصلا نباید الان خوابیده باشم ...

 

 

 

خوب زیادی زر زدم

 

چخبر ددی خوبی چیکار میکنی 

ولی این لعنتی زیادی خوب بود مگه نه؟

هعی

ممنون که وقتتو میزاری و کامنتای چرت و پرت من و میخونی با تشکر 

 

 

_کلیلک روی پی دی اف

 

 

_در حال انتقال ...

 

 

 

_انتقال انجام شد 

 

 

 

_فایل شما با موفقیت در پوشه فیک های اسرارآمیز و زیبا ذخیر شد 

 

 

 

_با تشکر از انتقال شما 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

یه جمله ی جادویی بوده برای تاثیرگذاری داستانT^T

دقیقا😂😂😂 واجب شد بریم تیمارستاااااااااانننن!!

اره کتابش هست! میشه تو گوشی هم خوند ها اما حس کتاب ی چیز دیگه است:">

شت واقعا؟😂 روحیه کیلو چنده باو...

احتمالش هست اما می ارزه ب دیدنش:"> (به همین ماه محرم عزیز خدا نجاتمون بده😂)

بعله....خسه نباشی دخترم😂 تا این موقع داشتی فیک میخوندی؟

عه نگو زر:|
سلامتی بیبی از شما چ خبر؟*^*
شاهکااااااااااارررر!!!
عه نگو...این چ حرفیهT^T

عجب پوشه ای باح باح!
sweetbunny💕💕🐰
۰۸ بهمن ۱۰:۱۷

ددییییییی چرا همه از وقتی من این اسم رو گذاشتم همه از رو من کپی میکننن ببینننن

Baby bunny🐰

 Bitch bunny

بانی 

Badbunny 

این ها فقط چندتا نمونه اش بودددد ددی باهات قهرمممممممممممممم دیگه هم نمیام پیشت یه شیپر دیگه برای خودت و مونی پیدا کننن من دیگه نیستمممممم(البته در یک صورت باهات قهر نمیشم اونم اینه که یک قسمت از سایت رو بل خودت مونی اختصاص بدی)

RM. kiute.ARMY

بالاخره فندوم وسیعه این مشکلات هم داره بیبی😂
باور کن نمیدونی روز چند تا کامنت میاد:) علاوه بر اون هم من و هم مون کنکوری هستیم. فقط برای خودمون هم نداریم😂
name sweet
۰۷ بهمن ۱۲:۰۸

 

ددیییییی  میگم نظرت چیه یه بخش از سایت رو اختصاص بدین به خودت و مونیییی؟اینجوری هم خیلی برای من لذت بخشه هم خوتوننننن😢👈👉

RM. kiute.ARMY

کاش میتونستیم اما حجم کامنت ها خیلی زیادهT^T
Baby bunny🐰
۰۵ بهمن ۰۹:۳۳

از محشر هم محشر تر بود خیلی خوب بود من هنوز تو فکرشم هنگ کردم خیلی خوب بود ممنون

RM. kiute.ARMY

شرفم به درودت:">
اوا اوا
۱۵ مهر ۱۴:۰۴

به نظرم بهتریننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن فیک دنیا بود که اسمات هم نداشت من یکی خوندم اسمات متنفر شدمممممممممممممممممممممممممممم ولی این عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ گفتی:">
Kim Godzilla
۰۴ مهر ۰۹:۱۷

Merey

پشمام واقعیه؟ اخه من خیلی گشتم نه هدستونی وجود داره نه گری لاکی ولی جاهایی هستن کاملا شبیهن

و درمورد سوالت 

فکر کنم فصل یکو نخوندی ولیییی

خب اگه بخوام ساده بگم تهیونگ بعد از جدایی از کوک و برگشتشون به کره افسردگی میگیره و همه رو مقصر میدونه حقیقتش اسمش یادم نمیاد ولی میدونم یه جور اختلاله روانی از خانواده افسردگیه

در کل تهیونگ همه رو مقصر اون اتفاق میدونست 

حتی خوده جونگکوک

برا همین باهاش بد شد و در نهایت هم خودشو کشت 

ممنوننننن که خوندیش و نظر دادی :)

 

RM. kiute.ARMY

Merey
Merey
۰۳ مهر ۰۳:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من اگه قرار بود کامنت هامو یادداشت کنم الان من زن چن بودم و اون‌ دختر تپل ناز... دختر من بود⁦⁦⁦(-_-;)・・・⁩⁦

 

 

اححح احححححح احح اححح اححححححححححححح

 

 

اینو بخون چون کوتاهه(:

خودم باش عر زدم بقیه رو نمد🙂🎭💔

احححح احححححح

*** ***** *** ** ******

🤧🎭 احححححح

 

من این گری لاک رو‌کراش زدم(=

نشستم تحقیق کردم و پشمانم/:

این تیمارستان واقعیه/:

و الان یه تیمارستانیه ک توریست ها میرن دیدنش😐

عکساش جالب بیدن😐

از یه طرفی من دلم میخواد بدونم که چه بلایی سر تهیونگ اومده که اینطوری تغییر کرد

نتونستم اینو از داستان بفهمم☹️

چند باری خوندمش ولی نفهمیدم..):

ددی یا گودزیلا جان

یکی بگه لطفا🤧

RM. kiute.ARMY

خلاصه ک اره راه حل دیگه اش ثبت نام تو بیان ئه😎😂

چشم موخونم:">

من هنوز وقت نکردم بخونم:")
اقبهعضغصبغعصعثغله
قبلصغلن
ناموسا:/؟؟؟؟
فکر کنم درمونت پیش گودزیلا جانهT^T
Merey
۲۸ شهریور ۰۵:۰۰

عاقا من شکایت دارم چیه این تیزر⁦ಠ,_」ಠ⁩

 

 

بیام ریپورت کنم می رو؟؟

 

 

 

 

اصلا بزنم موشتون کنم؟؟

 

 

این تیزر گاد باعث مرگ ارمی میشه ⁦ʕಠ_ಠʔ⁩

 

 

 

 

خیلی..⁦(⌐■-■)⁩ بید

 

 

 

 

 

بلاخره اومدم فصل دو رو هم دان کردم⁦ಠ‿ಠ⁩

 

 

 

راستی/:

 

 

من ت کدوم فیک فرست شدم؟؟

یجا بود فرست شدم نمد کجا بود،⁦ತ_ತ⁩

 

مخام برم بینم چی ج دادی بم 😐💸

همین🙂

 

 

 

 

 

 

 

....خسهسخسپخش✨✨✨🚶

RM. kiute.ARMY

کامنت هاتو یادداشت کن😂😂😂
لامصب میشه باهاش خودکشی کرد:">
Ramesh ★•★
۰۵ شهریور ۲۱:۴۱

من ماهی یه دونه سریال نبینم ماهم ماه نمیشه😂

برا من که اینجوری بود😐

مرسی هیونگ😂 مسئله حیاتیی بود داشتم به عقلم شک میکردم😂

RM. kiute.ARMY

معتادیااا😂
عه دور از جون هرکی چیزی گفت بگو اگه مشکل داره از ایران بره😂
Ramesh ★•★
۰۵ شهریور ۱۵:۱۲

که اینطور😂

سریال به شدت عجیب غریبیه😐😂

راستی دیروز یه جا دیدم یکی غیر از منم اینارو شیپ میکنه:|😀

کلی ذوق مرگ شدم😂😂

RM. kiute.ARMY

من نزدیک چهارساله سریال ندیدم😂
واقعا؟:|
مبارکههه😂
Ramesh ★•★
۰۳ شهریور ۱۵:۴۸

همین سریال قاضی شیطانی که جینیونگ بازی کرده توش😂

 

RM. kiute.ARMY

اهان😂
نه:|
فقط تریلر دیدم:|😂
هعی یه بنده خدا
۰۳ شهریور ۰۵:۵۲

هعی ددی اگه فیکه غمگین نیست که بخونمش اگه غمگینه من برم دنبال زندگیم چون حصله غمگین ندارم 😐🙂 

RM. kiute.ARMY

غمگینه اما شاهکاره😂
عجیب اولالا
۰۲ شهریور ۱۷:۵۳

میگم لین فصل یکش رو میدی قربونت؟؟🙂💜

RM. kiute.ARMY

http://fazayihaa.blog.ir/post/1143
بیا لابم*^*
Ramesh ★•★
۰۲ شهریور ۱۵:۲۴

کاملا برگام لرزید😂

چرا آخه؟😂 با خنده میگریَم اینجوری😂

من خیلی ترسوام خداییش کل روز حس میکردم قلبم سمت راست بدنمه😑😂

نمیدانم ایشالا یه کاریش میکنم☺

میدونم خیلی افکار نابی دارم😂 نمیدونی سر قسمت آخر چقدر حرصم گرفت یارو رفت اینو تنها گذاشت😐😬

تو دیدی سریالرو؟

اوکی ماچ رو لپات😊

ممنان😂

RM. kiute.ARMY

زندگی نیست ک جندگیه😂
با نیت بخون😂
وای جرررررررررررررر😂😂😂
کدوم سریال؟:|
Kim Godzilla
۰۲ شهریور ۱۵:۰۴

ترانه

رمز Storyman هست فقط باید دقت کنی s رو بزرگ بزنی وگرنه قبول نمیکنه

moon🌛 Child🌜

ترانه
Ramesh ★•★
۰۲ شهریور ۰۸:۵۵

بعد خواب واقعا چسبید اونم صبح زود وقتی همه خوابن و تو یه اتاق تنهایی 😂

میخوام گریه کنم میشه؟

چرا اینقدر غمنگیز بود؟ چرا ته خودکشی کرد؟ آخه چرا؟😢

فوق العاده بود کیم گودزیلا شی👏👏 من به احترامت به پا میخیزم😂

ولی من نتونستم تیزرشو ببینم چون میترسیدم نباید انتظاری داشته باشین از من که پشه میبینم میگرخم😐😑

اره دیگه 

راستی هیونگ یه ایده ناب دارم واسه نوشتن که به ذهن هیچکس نمیرسه😂 ولی وقت و موقعیت واسه نوشتنش رو ندارم چیکار کنم حالا؟

برگرفته شده از احساساتم وقتی سریال قاضی شیطانی که جینیونگ گاتسون توش بازی کرده رو میدیدم، هست😂 همش میخواستم جینیونگ و اون کانگ یوهانه عاشق هم شن😂 همش اثار این فیکاییه که میخونم😂 

راستی برای نوشتن تو گوشی چه برنامه ای خوبه؟

برام دعا کن بتونم بنویسمش چون خیلی باحال میشه اگه بشه😂

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااااان😂
نه:">
هعی....
نه بابا تیزر بیشترهیجان داشت😂
ام میتونی تو یک دفتر بنویسیش؟
جرررررررررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂
ماکروسافت داکیومنت*^*
دعا میکنم😂
ترانه
۰۱ شهریور ۲۱:۳۷

فایل دزیره رمزش غلطه ، خیلی ممنون💜

RM. kiute.ARMY

همینو به من داده بودن دیگه در دسترس نداشتم😂
Nilo
۰۱ شهریور ۰۳:۴۰

وایییی خوندممممممم

خیلی خوب بودددددد

همچنین غمگین......

موقع خوندنش کلی احساسات مختلف داشتم

سوالای زیادی ام داشتم

مثلا چرا تهیونگ؟

یا چرا تهیونگ با جونگ کوک؟

چرا دکتر جئون لبخند نفرت انگیز رو لباش بود وقتی که پاک و بی گناه بود؟

البته دنبال جوابشون نیستم 

ولی خب من یه خصوصیای درم باید تا ریز به ریز ماجرارو بفهمم

ولی در کل خیلی خوب بودددد

⁦¯\_ʘ‿ʘ_/¯⁩

RM. kiute.ARMY

هعیییییی تا باشه از این مینی فیک ها:">
ترانه
۰۱ شهریور ۰۰:۰۶

سلام فن فیک دزیره رو دارین؟ 

RM. kiute.ARMY

بله*^*
رمزش رو خود اسم فایل هست استوری من
https://uupload.ir/view/désirée_pass_storyman_bgog.pdf/
Kim maria
۳۱ مرداد ۱۴:۱۶

محو پوستر.... 💔💔

RM. kiute.ARMY

قابلیت رگ زدن داره:">
Nilo
۳۱ مرداد ۱۴:۰۵

ولا خودمم نمیدونم چی داره

هر دفعه میگم چیزی ندره برا چی قایم میشم

دفعه بعد همون اش همون کاسه⁦¯\_ʘ‿ʘ_/¯⁩

ولی خدایی آدم اون زیر احساس امنیت میکنهههه

(انگار روح.. جن..نمیتونن بیان اون زیر⁦乁( •_• )ㄏ⁩)

وات د؟؟؟

به هر حال این بیماری به همه ما سرایت کرده

RM. kiute.ARMY

اره انگار زره پولادینه لامصب😂😂
اخ گفتی:"> بنده هم رنج میبرم منتها از خواهرو برادر هام
Nilo
۳۱ مرداد ۰۴:۵۷

راسییییییییییییی

چرااااااااااااااااااااا

فیککککککککککک

The inheritors

اپپپپپپپپپپپپپپ

نمیشهههههههههه

خدایاااااااااااااااا

منوووووووووو

سنگگگگگگگگگ

کننننننننننننننن

من کشته مرده این فیک امممممممممممم

جان من فقط دو پارت مونده بودااااااااا

من منتظرمممممممممممممممممممممممم

⁦ಠ︵ಠ⁩⁦ರ╭╮ರ⁩⁦•́ ‿ ,•̀⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩⁦(╯︵╰,)⁩⁦。:゚(;´∩`;)゚:。⁩⁦(༎ຶ ෴ ༎ຶ)⁩⁦( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )⁩⁦.·´¯`(>▂<)´¯`·.⁩عررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

فول بشه میزاریمش سایت:">
Nilo
۳۱ مرداد ۰۴:۴۶

یا ابلفضل

من میترسممممممم

اما میخوام بخونم⁦<( ̄︶ ̄)>⁩

الان ساعت 4:45دقیقه

من فصل دومشو داشتم میخوندم که تا صفحه 16 رفتم و خب اون لحظه ترسناک بود گفتم یه دور بیام کامنتارو بخونم ببینم چجوریه اگر ترسناکه فردا میخونم و همینجوری که داشتم کامنتارو میخوندم فهمیدم فصل یک ام دره⁦( ╹▽╹ )⁩

بعد اومدم دان کردم کامل نشستم خوندم

پشم ریزون بود:)))))))

الانم تصمیم گرفتم ادامشو فردا بخونم

در واقع رفیقم گیر داده فردا یخونم چون میگه باز نصفه شبی میترسی(وات د؟؟)

من فقط یه چیزی میدونم اونم اینه که به اندازه شنیدن پایی بابا مامانم ترس نداره

من تو اون مواقع قلبم تو دهنم میزنه

خلاصه داستانش خیلی باحاله و ادم نمیتونه ادامشو نخونه

مامانننننننننننن در اتاقم باز بسته میشههههههه

میترسمممممممممممممم

فاککککککککککککککک

چرت پرت چقدر گفتممممممم

برم زیر پتو قایم شم

بایییی

RM. kiute.ARMY

نزدیکه صبحه خیالت تخت😂😂😂پ
اومووووو بلی بلی قلم نویسنده بسی گیراست*^* 
زیر پتو؟😂 لامصب زیر پتو چی داره که ادم فکر میکنه از هر چیزی محفوظه:">
بانی
۳۰ مرداد ۱۹:۲۹

لعنتی با تیزرش سکترو زدم اما بعد مامانم بایه لیوان اب که توش یخ ها موج میزدن اومد سراغم -_- :)

RM. kiute.ARMY

سلام به مادر گرام برسون😂
بانی
۳۰ مرداد ۱۸:۵۲

فصل یکشو پیدا کردم توی جدول بود یوهاااااااا

خنده خبیسانه (صد در صد اشتباه نوشتم :) )

(خلوچل اخه اصلا به این حرفت همچین خنده ای میاد احمق )

بتوچه اخه -_-

RM. kiute.ARMY

تثصنیلصنعسل هورا*^*
اذیت نکن بانی منو-_-
بانی
۳۰ مرداد ۱۸:۴۶

میگم میشه فصل یکشو بزاری ببینم کدوم فیکه ممنون

خداییی فقط خلاصــــه 

مردم 

یکی جنازمو جمع کنه 

خونه بو میگیره مامانم دوباره میکشتم

( چطوری مردی که داری مینویسی احمق -_- )

خداییش راس میگی ولی بدون روحم داره مینویسه :)
(عه چطوری داری میگی روحت داره مینویسه که خودت داری میگی روحت داری مینویسه باید بگی من روحشم دارم مینویسم نه اینکه روحم داره مینویسه مگه روحم روح داره -_- )

حالا باید ضایم میکردی خو:/

(حقته ^~^ )

کسافت :(

RM. kiute.ARMY

داخل جدول قرار داده شده*^*
جرررررررررررررر دور از جون لاب همیشه زنده باشی😂😂
به به😂
Kim Godzilla
۲۹ مرداد ۱۹:۰۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****************************************************************

سلااام علیکممم

اینم فول خدمت شما دستتم درد نکنه یه عالمه ماچچچ 

و اینکه خیلی ممنوون که گذاشتیش تو سایت :))

*وی مثلا به اون دو تا دیسلایک اهمیتی نمیدهد و خودش را با این همه نظر گوگولی خر ذوق میکند

RM. kiute.ARMY

علیکم السلام*^*
قربان تو عزیزدل:"> باعث افتخار بود ناموسا!!!
دیسلایک؟ ما نقریبا 20 تا خر تو پشت سایت نگه میداری بعضی وقتا رم میکنن😂
Rokajaki
۲۷ مرداد ۱۴:۲۸

وای خدا من زبونم بند اومدهههههه... کیم گودزیلا عالی بود وقتی میگم عالی ینی من باهاش پشمام ریخت، خندیدم، و اخر بخاطر اینکه همه دکتر جئون رو جور دیگه قضاوت کردن اشک ریختم

 

واقعا قشنگ بود... ینی اگه مامان بابام کتابشو برام نگیرن میرم گری لاک هال پیش دکتر جئون میگم منو همینجا نگه دار یا منو بکش😭😭😭:/

 

ولی فوق العاده بود... فک کردم خیلی ترسناکه ولی وقتی اصل داستانو فهمیدم کلا نظرم عوض شد... خیلی قشنگ بوووووود... خدا منو بکشششششش

RM. kiute.ARMY

دکتر جئون...هعی اسمشم غم داره:>

منم بیام؟😂😂

خدا نکنههههههههههههههههههTOT
OT7
۲۷ مرداد ۰۳:۱۳

و اما من بدبختی که دارم دنبال فصل یک میگردم و نمیبینم:)...

فاک مییییی:)

فیکاتون عالیه...

سکوتی میکنم در حد فریاد...(از زیبایی)

RM. kiute.ARMY

لینکش داخل جدول گذاشته شده لاب من*^*

فدا فریادت😂

اینم فصل اول
http://fazayihaa.blog.ir/post/1143
َAysa
۲۶ مرداد ۱۹:۲۴

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

چرا اینقدر خوب بود من همون شبم میتونستم بخونم

ولی اون موقع نمیدونستم کیم گودزیلا شی چی نوشته پس بهترین کار و کردم

آهههههههههههههههههههه

خیلی خوب بودددددد

عرررررررررررر

چرا تموم شددددددددددددددددددد

هق...)

فایتینگ نویسنده

خیلی خوف بید

عرررررر

RM. kiute.ARMY

#خودزنی_روا_است
Rokajaki
۲۶ مرداد ۱۱:۳۲

عررررررر برم خونم... اونم کجااااااا... تو ماشین در راه پیک نیک:| خدایی نمیدونم فازم چیه دارم الان فصل دو رو میخونم... ولی قطعا پشمام میریزه چون قطعا بعضی از تیکه هاش تو جنگله و ترسناکه... امیدوارم اگه ی بادی اومدم من خیس نکنم خودمو☺😂😂😂😂

 

 

 

RM. kiute.ARMY

به به خوش بزگره😂 فاز خودآزاری؟😂
به خدا توکل کن با وضو بخونش😂
RZ22 :)
۲۵ مرداد ۲۲:۳۷

فوق العاده ، واژه ی ناتوانی برای توصیف این داستانه. جوری که کلمات کنار هم چیده شدن و فضای تاریک و البته غمگینی رو به وجود آوردن تحسین بر انگیزه. درسته که فضای داستان حول محور ترسناک بودن می چرخید اما خیلی خوب میشد غمی که دکتر جئون تحمل می‌کرد رو احساس کرد. موضوع متفاوت داستان باعث میشد بی اراده به سمت ادامه ی داستان کشیده بشم و واقعا محشر بود

در آخر شاید من لایق نظر دادن در مورد قلم نویسنده و داستانش نباشم اما نویسنده ی عزیز موفق باشی. منتظر کارهای بعدیت هستم 

RM. kiute.ARMY

نفرما بانو:")
فدا قلب مهربونت و ذهن قشنگت که انقدر با ارزش فکر میکنه و دست به عمل میزنه!!!

نویسنده
N.b
۲۵ مرداد ۲۰:۱۳

من واقعا عاشقش شدم¡-¡♡♡♡♡♡♡♡

واقعا دوسش داشتم و واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بابت نوشتنش ازت ممنونم♡-♡♡-♡♡-♡♡-♡♡-♡

فایتینگ کیم گودزیلاااااااا ^-^ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییییی از تو قشنگمم همیشه دوسش داشته باش*^*
َAysa
۲۳ مرداد ۲۳:۲۵

اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

چرا باید تموم میشددددددددددددددد

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

این ناعادلانستتتتتتتتتتت

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خب از اون جایی که شبه دان میکنم فردا میخونم

چون خدا میدونه توش چیه و من واقا میخوام شب بخوابم

RM. kiute.ARMY

اگر بار گران بود و رفت:)
اوموووووووو😂😂😂بسوزه پدر تجربه😂
Kim Godzilla
۲۲ مرداد ۲۰:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام علیکم

پارت اخر :

******************************************************************

خسته هم نباشی یه عالمه گلب و ماچ

فول رو تا دوشنبه میدم =)

RM. kiute.ARMY

تو خسته نباشی قشنگ من ممنونات فراوان جان دلم*0*
Masiha^^
۱۷ مرداد ۱۳:۲۳

خب من تازه این فیک رو دیدم:) و خب خودنمش(انگار کار دیگه ای میشه کرد) خیلی دوست دارم بفهمم اخرش چی میشه:) به نظرم اگه ب جز تهیونگ و کوکی، بقیه ی اعضا هم توی تیمارستان نقش مثه این دوتا داشتن جالب تر میشد:) ام نویسنده ی عزیز:) قلم نوشتت رو دوست دارم:) فایتینگ ^^ و اممممممممم یه چیز دیگه هم میخواستم بگما €-€ خب ولی یادم نمیاد

خلاصه که با انرژی ادامه بده فایتینگ*-*

RM. kiute.ARMY

مرسی مسیحا جونمممممممممم نظرت کلی به نویسنده انرژی میده*^*
سینگل بگوری که منتظره ته بیاد ببرتش
۱۷ مرداد ۰۲:۰۶

چقد منه بخت برگشته منتظر پارتای بعدی بودم*^*

فایتینگ کیم گودزیلا مرسی که شاش را به شلوارمان دادی*^*

RM. kiute.ARMY

خدا خیرش بده*^*
Jim jim
۱۶ مرداد ۲۰:۴۶

عاشق نویسنده این فیک عاشق این فیکم و عاشق ویو اتاقمم که با پشمام پر شده🤣🤣 عالیه نا موسااستسکویتیونیایتهیحیاوقخیالق هنگ کردم

وی با سر به سمت شات جدید شیرجه میزند اما ددی شات را جا به جا کرده و وی با سر به تم سایت برخورد کرده و دکوراسیون آن را پایین می آورد

RM. kiute.ARMY

جارو بدم؟😂
خسارتو از پارت جدید کم میکنم گفته باشم😂
~saba~
۱۶ مرداد ۱۲:۴۳

اعع راس میگی ددی 

راه حل خوبیه میرم باهاش میحرفم 

میسی راه کار دادی🥺😍

🤣🤣🤣🤣کاملا حق با شماست😂😂

آره دقیقا فقط کشته مرده مجرد خوشتیپ کیوان😂😂😍😍😍اصن این ران یه چیزی بود😂😂

تا سه شنبه این هفته من دووم نمیارم بخدا😁😁

اوم اگه الگو دوختش هست من میرم میگیرمش 

رشتم طراحی دوخت 

خیلی هم عالیییییییییییییییییی😍🥺

 

RM. kiute.ARMY

خواهج جان دلم کاری نکردم*^*
سم ترین ران بود بعد قسمت 24😂😂😂
اره هستش جیگرم بزن تو نت حتمممممممما میادد فایتییییینگ*^*
Vampire
۱۵ مرداد ۱۵:۳۳

راستی عرررررر

کیم گودزیلا تو سویفتی ؟؟؟؟؟

بگو آره و روحم رو شادکن 

بگووووووووو

RM. kiute.ARMY

اره فکر کنم:">
Vampire
۱۵ مرداد ۱۵:۳۲

سلام ددی

ومپی صحبت میکنه...

ددی یه کاری بکن

در چنان خلسه ایی فرو رفتم که نمیدانم و نمیتوانم بگویم چه شده و چرا شده و از بهر چه اینگونه شد اما میدانم که میدانم چه شده و چرا شده و از بهر چه اینگونه شد

بسم الله🙄

فک کنم واقعی واقعی رد دادم

نننههههههههه......

من نمیخوام برم تیمارستان...

من دیوونه نشدم...

فقط به یه شرط میام که ببرینم گری لاک

اونجا هر چی داری جز یه ومپ در خلسه فرو رفته

فقط دکتر جئون میتونه نجاتم بده

اصن تنها کلید رهایی من دست اونه

اما ددی میدونی چی داغونم کرد و این خلسه رو به وجود اورد؟

اینکه سه تا فیک طولانی که یکی 1500 یکی807و یکی دیگه1113 تا بود رو تو سه روز خوندم دوتا ویکوک و یکی دختر پسری و تو هر سه تا آخرش تهیونگ مرد...😐

فقط دوست دارم نویسنده هاشونو گیر بیارم و مسالمت آمیز باهاشون صحبت کنم 

فقط بگن مشکلشون با پسر من چی بود هااا؟؟

فقط میخوام بدونم..

مدیونید فک کنید یه هفت تیر پر هم واسه گفت و گوی مسالمت آمیزمون آماده کردم

خون هم نخوردم و خودم رو برای گفت و گوی مسالمت آمیزمون تشنه گذاشتم چون اونطوری مغزم بهتر کار میکنه...

ااهههه.....

ددی آاااههههههههههههههه.......

الانم که اومدم سایت فول پارت آیسی هارت اومده

آاااااهههههههههههههههههه....(همچنان به افسوس قلبی شرحه شرحه گشته آه میکشد)

آخه این همه اتک تو سه روز لامصب ها 

هر چند کار خودشون رو کردن چون من الان دارم از سرای باقی کامنت میدم

این اسرافیل عجب فرشته خفنیه

شرایط رو واسش گفتم گفت بیا گوشیمو بگیر برو از ددیت یه حالی بگیر و شرح حالی هم بده بلکه زودتر برت گردوندن شرت کم 

نه تا میام آرامش رو ازشون میگیرم

بهم میگن ومپ منحرف

منم میگم مگه دانش آموخته دانشگاه مکنه لاین نباشم😈

استادان گرام...

وای خیلی حرفیدم

برم گوشیشو بدم تا غر دیتای به چوج رفتش رو نزده

دوستون دارم❤

 

 

 

 

#ومپ در خلسه فرو رفته

#کامنت از سرای باقی

#گوشی اسرافیل

#نویسنده های ته کش

RM. kiute.ARMY

اخ ای ومپ دانا خسته ای فرزندم کاملا نمایان است😂😂😂
اما فکر کنم کاری هم از دست دکتر جئون برنیاید ها:")
تجویز من فیک های فلاف اس اچ اس است که کاملا میشورد و میبرد پایین مادر😂
این اسی عخشه منه اصن:">

جررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂
َAysa
۱۵ مرداد ۱۳:۱۵

چرا

نویسنده چرا

چرا باید اونجا تمومشه

واقا چرا آخه

آهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

منتظر شات بعدم

لطفا قبل از اینکه سکته کنم و از ادامه داستان محروم شم بده بیاد

فایتینگ

 

RM. kiute.ARMY

میده میده:"> تشکرات
~saba~
۱۵ مرداد ۱۰:۴۸

آها ددی راستی یادم رف

ران رو دیدی😂😂

ینی سه روزه سرش دارم جر میخورم 🤣🤣

تهیونگو که میبینم می‌خوام بلند شم پا پیاده برم کره بچلونمش 😂🥺😁

به هانبوگ هاشونم نیازمندم 

رفتم آگهی دادم تو روزنامه سر این لباس لعنتی😁😁😁😁😁😁😁😁

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

مگه میشه اون مایه حیات رو نبینم؟😂😂😂
جنگجوو موهیوللللللللللل😂😂 دل سی😂😂😂 جرررررررر اون موقع که به سگ ترین حالت ممکن رفته بود تو نقشش و نمیتونست شمشی رو داخل غلافش کنه😂😂😂
نامجون شبیه یکی از شخصیت های ناروتو شده بود:">

جررررررررررررر😂😂😂 متونی خودت بدوزی ها! تو نت هست الگوی دوختش
~saba~
۱۵ مرداد ۱۰:۴۶

ددی دارم دیوونه میشم 

می‌خوام برم کره ایی یاد بگیرم مادرم نمیزاره 😭

بهش گفتم می‌خوام یکسر موضوع رو عوض می‌کنه😭😭😭😭😭😭

چیکا کونم🥺🥺

نویسنده هم بسی عشق است 

فقط شات هارو کمی کم می‌نویسه😪

اگه تا ۲۰ صفحه بره خیلی خوب میشه 

حالا هر کاری که اوشون صلاح میدونن بکنن

اصن به ما چ😁😁😁😁😁😁😁😁😁

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

خوب چرا از مزایایی کشور کره نمیگی یا آداب و رسومشون؟ مطمئن باش باهاش منطقی حرف بزنی قبول میکنه*^*

ای جان دل😂😂 حمایتت چه کیوته
Bitch bunny
۱۴ مرداد ۲۲:۰۶

کیم گودزیلای عزیز، تهش نوشتی اگه لبخند به لبمون اوردی..... من دارم میرینم به خودددمممممممم چی میگییی؟😂🤲 حاجی امشب نصفشو خونده بودم بعدش رفتم بیرون دوچرخه سواری تو کوچه یچیزی دیدم که پشمام رو هوا کز خورد برگشتم خونه 😂🚶🏿‍♂️

RM. kiute.ARMY

اخ گفتیاااااااا😂😂 شاید منورش این بود که اگه شاش به شلوارتون اوردم😂
Kim Godzilla
۱۴ مرداد ۱۸:۵۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلاممممممم

*******************************************************************

پارت 3

دستت درد نکنه

میگم فقط یه سوال

کاری تو سایت هست که بر اساس یه آلبوم یا یه آهنگ نوشته شده باشه؟

یا خودت مثلا دیدی جایی همچین چیزی رو؟

یه عالمه گلب از راه دور

RM. kiute.ARMY

اوه البته عزیزدلم*^*
مثلا یسری کار خودم با الهام گرفتن از آهنگ نوشتن و یه شات هم هست که نویسنده دیالوگ های آهنگ تیِر رو اورده و دربابش دلنوشته و داستان نوشته

دست تو درد نکنه قشنگک خسته نباشیییییییییییییییی*0*
Kim Godzilla
۱۳ مرداد ۲۰:۳۲

Kang ros

ادیتورش خودمم متاسفانه😂من کارام در حد لالیگا نیست واقعا این یه دونه شاید شانسی خوب دراومد😂 اما خب اگه کمک خواستی میتونیم تو واتساپ همو ببینیم

Rojino

جدا از اسمم اخلاقیاتم هم اصلا هیولایی نیست (به جز مواقعی که عصبانیم اون جور لحظه ها بهتره نزدیکم نشید)😂تو دعا کن اینا فیت بزنن تا قبل دوشنبه چیه اصن من همین جمعه بهت میدم😂

Melika 

من کلا سعی کردم داستانو تغییر بدم که مشکلی برا کسایی که کتابو خوندن پیش نیاد برا همین خیلی متفاوته با داستان اصلی

فکر کنم تنها نقطه مشترک کار من و اقای پبلاکی توصیف بیمارستان و البتا چنتا پارت خاص و قشنگ بود که نتونستم ازش بگذرم حالا اگه بخونید و برسیم به پارت چهارم که اخریشه میبینید

 

ولی ددی چند وقت پیش بیلبورد یه نظرسنجی گذاشت که تیلور سویفت با کی فیت بزنه و بترکونه و جین بیشتر از نصف رای ها رو داشت 😭 من تا کی باید دلم به این مشاپ ها خوش باشه خب🙂میروم بمیرم بهشت زهرا قبر خوب و ارزون سراغ دارید؟ لطفا بالای قبرم بنویسید فیت خدایانش را ندید و مرد🙂

 

RM. kiute.ARMY

عه دور از جوووووووون:"( اما تصورش هم باعث میشه خون بالا بیارم:")) این محشره...

Kang ros
Rojino
Melika 
Kang ros
۱۳ مرداد ۱۱:۳۷

*ددی*

(*متعجب به صفحه مینگرد)

کاپل ندارد؟دختر پسری؟

خدا:^^ میگم تهجین ندارین همرو خوندم😐🚬

بدبختی

فیلتر شکنم حذفه نصب نمیشح چون پره حافظه گوشیم☺💔

و نمیتونم برم تو واتپد

RM. kiute.ARMY

نه ندارد*^*
ای وای بر من:"(
Kang ros
۱۳ مرداد ۱۱:۳۲

تیزرشو چخ شکلی ساختیییییی بم بگوووووو ادیتورت رو زنده میخوام😐🚬

ددی من یک فن فیک دارم مینویسم ترسناک تا اخرشم رفتم:| 

ول میخوام یک تیزر ترسناک داشته باشم:/ بدبختی نمیشه هرکاری کردم نشد فاکر

RM. kiute.ARMY

با نام و یاد خدا😂😂
واووووووووووووووووووووووووووو دست گذاشتی رو نقطه ضعفم:">
اومو چرا؟؟
یوکی رو میشناسی؟
اون ادیت هاش فاکیه:">
Bitch bunny
۱۲ مرداد ۱۳:۵۴

اوکی خیلی پشمناک بود🙂🤲

(پشم ریزون+ترسناک=پشمناک) 

هیچ حرفیم ندارم بزنم فقط توروخدا بعدیو بنویس 🙂🙏🚶🏿‍♂️

 

RM. kiute.ARMY

شیپ کردنت منو پاره کرد😂😂😂
Rojino
۱۱ مرداد ۱۶:۳۵

پشمام

داره کم کم جنایی میشه . بی صبرانه منتظر پارت بعدم

راستی گودزیلا اصن بهش نمیخوره زهرا باشه ها😂😂😂

و اینکه ددی به نظرت کیم گودزیلا سویفتیه؟ اخه پروفش عکس البوم تیلور سویفته یه جا از داستان هم ازش اسم برد

اگه سویفتیی جون کویینت رحم کن پارت بعدو قبل دوشنبه بده اخه گناه نداریم ما؟

ایشالا اگه قبل دوشنبه پارت سه رو دادی تیلور با بی تی اس فیت بده (سویفتی های ارمی خیلی رو این مقوله حساسن عموما جواب میده😂)

فایتینگ😔❤

وی میرود نفرین اون ۵۰ نفر را شروع کند قربتا الی الله

RM. kiute.ARMY

این است قدرت گودزیلا😂😂
دست گذاشتی رو نقطه ضعفش بلا گرفته😂😂
بگو تورو جون اون عکسی که تیلور بانو با بنگتن گرفت و جیمین از تیلور کوتاه تر بودT^T
قبلش بهشون آب بده😂
~saba~
۱۰ مرداد ۱۱:۰۹

عر 

چرا اینقدر واقعیت نزدیکه🙂

چرا اینقدر دلم میخواد ترسناک بخونم🙂

چرااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گودزیلا جون تروخدا زود زود بده تو خماری می‌مونیم😭

این کتاب رو هم که ازش داری می‌نویسی رو هم می‌خوام😁

بعد ددی یه سوال 

کجا زندگی میکنی؟؟

همین دیگه 

فقط زود زود پارت بده و خلاصه فایتینگ😎😍

بوس بایست رو لپت 😁

همچنین تو ددی😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

RM. kiute.ARMY

اصن لامصب ادمو میخ کوب میکنه:">
چراااااااااااااااااااااااااااااااااا

من در تهران😂

مرسییییییییی بوس نامجووووووووووووووووون:>
Kim Godzilla
۰۹ مرداد ۲۳:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام علیکم و رحمت الله

برادر حالتان چطور است ؟

این پارت دو خدمت شما بزرگوار 

******************************************************************

دلتنگتان بودیم 

در پناه خداوند تعالی زنده باشید انشالله

بسیار متشکرم از شما و دیگر خواهران گرامی

روزتان مورد لطف و عنایت بارگاه حق 

 

 

RM. kiute.ARMY

از کلاس دینی یا بسیج برگشتی مادر؟😂😂😂
ای من دورت بگردم جان دل خسته نباشی*^*
پاینده باشید یا زهرا😂
J.K
۰۹ مرداد ۱۰:۳۹

شتتتتتت

سمکیتزنینسجثنیجثنیتثحنص

پارت داوود

ببشخید تصحیح میکنم شات وووووو

🥳🥳🥳

RM. kiute.ARMY

عره عره😂
❄🎐 Baran
۰۸ مرداد ۲۱:۵۹

اینم سیو شد و در اینده خوانده خواهد شد

 

از اونجا که ماموریت غیر ممکنو تا نصف دیدم میدونم درست چی باید بگم

این پیام به طور خودکار نابود خواهد شد

moon🌛 Child🌜

ایگو من یه لیست 1000 تایی دارم که سیو شدن و هنوز خونده نشدن😂😂😂
Fateme
۰۶ مرداد ۱۹:۲۳

خیلی قشنگههه

ترسناک بیشتر بزارین لطفااااا

 

من کتاب این فن فیکی که مینویسی رو دارم ولی بازم دوست دارم بخونمش مخصوصا وقتی بی تی اس رو جاشون گذاشتییی

تنکیو❤

moon🌛 Child🌜

چشم حتمن 😍💕
یورولکام😘😘😘😘
Jungo
۰۶ مرداد ۱۱:۳۰

چند شنبه ها اپلود میشه کاش کیم گودزیلا بگه

moon🌛 Child🌜

روز اپ نداره متاسفانه😂💔
YAS
۰۵ مرداد ۱۲:۰۱

وایییییییییی😣💔

 خیایتیتدستستستیتیدیتیتیدیدیتتیتیو خیلییییی خوب بود لطفا بقیشم بزارید😉

RM. kiute.ARMY

نصثثمبعامثعتشیسمز
حتما*^*
Hst
۰۴ مرداد ۱۹:۱۱

سلااام نویسنده 

وای خدای من عالی بود حتی فراااتر از عالی 

میدونی الان که دارم نظر میدم کاملا برگام ریخته و با سختی دارم تایپ میکنم 😂💔

ولی خیلی عالیه نویسنده لطفا ادامه بده و مووفق باااشی 😎💪🏻

فایتینگ 💜

RM. kiute.ARMY

تیزرشو دیدی؟:")
Melika
۰۴ مرداد ۱۷:۲۲

داستانش مثل همین کتاب گری لاک هاله یا فرق میکنه 😐

RM. kiute.ARMY

فکر کنم فرق داره😂
Vampire
۰۴ مرداد ۱۲:۱۹

حالا شد...

فصل دومش ثابت کرد یه فیکه کاملا جور با سلیقه یه ومپ همیشه گرسنه ست 

خوشحالم روحیات کسایی مثل منو در نظر گرفتی نویسنده

یه ومپ پشتته

پر قدرت ادامه بده

فایتینگ

 

 

 

# ومپ خرسند😎

RM. kiute.ARMY

جوووووووووون همیشه خرسند ببینمت😂
Sami
۰۴ مرداد ۱۲:۰۴

ی سوال

تیزرش رو خودش درست کرده؟

 

RM. kiute.ARMY

اره خو:>
Rojino
۰۴ مرداد ۱۲:۰۱

ددی من اعصاب ندارم به این چیز کیم گودزیلا بگو یا پارت بعدو امشب بده یا خودمو از مبل پرت میکنم پایین 😐 

اخه این لعنتی چی بوووووددددد چجوری به ذهنت رسید واقعیتو ربط بدی به اونننن اخه چجوریییییییی ته ذهنت چی بوده دقیقاااا

ولی بیشتر از ۱۰ بار تیزرشو دیدم فق بگو چجوری صدا کوکو پیدا کردی اون افکت لعنتیو بهش دادیییییی خدایا هر چی بگم کمه واقعا محشر بود دمت گرم روحمو شاد کردی 😔میرم برا بار پنجم بخونمش😂باعای

RM. kiute.ARMY

عه عه ارام ارام با متانت با گوهر های فراوان😂
این معرکه اس:>
من واقعا کراشک رو تیزر...
Sami
۰۴ مرداد ۱۲:۰۰

فااااااااااککککککککککک 

من عاشق این فیک شدمممممممممممم

گادممممممممممم

آه~

چقد وقت بود ب ژانر ترسناک نیاز داشتم..... 

 

RM. kiute.ARMY

دخیخا:>
محدثه
۰۴ مرداد ۰۰:۰۷

نخوندم هنوض  ولی خواهش میکنم بد غمناک تمومش نکن 😩😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥀⚘🗝

RM. kiute.ARMY

بلند بگو یا علیT^T
Namjoonii
۰۳ مرداد ۲۲:۳۷
تشکرات فراوان
عاشق ژانر ترسناکم و عاشق نویسنده هام که میفهمن ریدرا چی نیاز دارن و وقتی میای توی سایت میبینی دقیقا همونی که میخواستی با همون ژانر اومدح..
این باعث میشه پر شور به زندگی ادامه بدم😭❤
فصل یک همینجاس دیگه؟

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدلم همین جاست نوش جونتT^T
Aysa
۰۳ مرداد ۲۲:۰۳

الان بگم قلبم اومده تو دهنم مسخرم میکنین؟؟؟

چیزی نیست که نشه شب خوابید ولی... وقتی داستانو میخونی

وای خدا نمیدونم ولی خیلی حس مزخرف و بدیه

مثلا یکی بیاد تهدید کنه بگه میخواد خوابگاه اعضارو منفجر کنه که زبونم لال زبونم لال چیز بشن یه همچین ترسه

مزخرفی داره

ولی وای خدا داستان جوری نوشته شده نمیشه نخوند

آییی

سینم هنوز از شدت استرس درد میکنه

رو یه کاغذ مینویسم کار کیم گودزیلا بود وقتی مردم بیان سراغت

ای خدا بسه

مخلص کلام... خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوف و خوفناک بید

ولی جون هر کی دوست میداری بلایی سر اوپا هایمان نیار

من قلبم ضعیفه طاقت نمیارم

فایتینگ گودزیلا جان

RM. kiute.ARMY

ببخشیییییییییییید😂😂😂
اره دقیقا!!!
ای من فدات شم چیزی نیست:"((
غلغعلغیتصفشغیطشغلف
عاشق کامنت شدم😂
Ava
۰۳ مرداد ۲۰:۰۲

 خیلی منتظر اومدن پارت دو اش بودممم 💃🏻💃🏻 اعتراف میکنم‌جدا از اینکه این فیک بهترین فیکی بود که خوندم، ایده متفاوت و خییییلیییییییییییییییییییییی جذابی داشت هرچقدر بگم عالی بود کمه واسش 🥺🚶🏼‍♀️♥️ به کسایی که هنوز اینو نخوندن پیشنهاد میکنم حتما بخونن چون واقعا بهترین فیکی هست که میتونین تو این ژانر بخونین 🚶🏼‍♀️ خلاصه که واقعا دست کیم گودزیلا طلا با این قلم عالیش💃🏻💖

RM. kiute.ARMY

واقعا ب یه ترسناک نیاز داشتم:">
Elena
۰۳ مرداد ۲۰:۰۱

فاینالیییی خوندمممم بزاذتددتاذبربزبز 

پشمااش خاادا خعلی قشنگ بووودددد😭

(قبل اینکه نظرمو بگم خواسم بگم بیخیالی و گشادی شوگا خیلی اشناس 😂🌈) 

و اینکه خلاصه نمیتونی تصور کنی با خوندنش چقد خرذوق شودممم

برا مظلومی جونگکوکم دلم سوخت 😂

و در اخر بگم حق نداری انقد قشنگ بنویسی بی شرفففف ثفددتاذبزغدتدلرغذغاعتغژزغرعبعللذههاهاهاذ🙂👩‍🦯

RM. kiute.ARMY

واقعا جای تقدیر داره:">
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۰۳ مرداد ۱۹:۵۹

چقدر خوفناااااااککککککککک *---------------* 

RM. kiute.ARMY

بسی بسی:"> عاشقشم
Aysa
۰۳ مرداد ۱۹:۳۲

وای خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فصل دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

وسط کلاس زبان جلو دهنمو گرفتم جیغ نزنم

وای خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مرسی نویسنده

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااا

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

تیزرش....
فقط اون لامصب....
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان