BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Last Keeper S1

 FULL

 

نویسنده  mia
کاپل کوکوی . ویکوک . کریسهو . یونمین . نامجین
ژانر  فانتزی . ماجراجویی 
محدودیت سنی  +17
تعداد صفحات 712
آیدی واتپد نویسنده  @maedeh1
لینک فصل دوم " کلیک کنید "

  

خلاصه:

جونگ کوک پسریه که خونه رو برای پیدا کردن موجودات تخیلی ترک میکنه!!

روزی نامه ای به دستی میرسه که سرنخی برای تحقیقش بهش میده و مجبور میشه برای دنبال کردن اون رد به مرکز خرفات و جادو سفر کنه توی این راه با سوهو اشنا میشه و...

   

Season 1

(رمز: pass99)

☥⚜️🍷DOWNLOAD🍷⚜️☥

   

   

805_vpfe.png

۳۳ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Huka _VJ.YG
۱۸ فروردين ۰۴:۲۰

بریم فصل رو بکنیم 😭به خدا این فیکش انقدررر خفن بود که واو...

اصلا پشمام

VK 🐻🐰

من اینو خیلی وقته تمومیدم😔😂
Huka _VJ.YG
۱۳ فروردين ۱۸:۱۱

این فیک یکی از فیک هاییه که من عاشق بودم 

 

فصل دوم هم گذاشتین ولی فصل سوم چی؟!

RM. kiute.ARMY

فصل سوم رو باید برم ببینم نویسنده شل میکنه بهم یا نه:">
بعد کنکور حتما باید برم دنبالشT^T
...
۰۶ اسفند ۱۶:۳۹

چند فصل داره این فیک؟

میشه لینکاشو بدی؟

RM. kiute.ARMY

لینکش داخل جدول هست عزیزدلم*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/454
یه بدبخت
۰۵ تیر ۱۲:۱۴

فصل ۳ هنوز نیومده ؟

RM. kiute.ARMY

نه:">
+_+
۲۴ بهمن ۱۰:۴۲

لعنت به من ک نتوانستم ب قولی ک  به خود دادم پایبند باشم  و هم اکنون درحال دانلود فصل دوم هستم د حالی ک میدانم پوچی در انتظارم است و فصل سومی در کار نیست هعععییی 🚶💔

RM. kiute.ARMY

فصل سوم رو خودمون همت کنیم تو ذهنمون ادامه بدیم:">
jhope
۲۳ بهمن ۱۰:۰۴

عالی میشی یه تصور کن از یونسوک بزاری

RM. kiute.ARMY

چشT^T
+_+
۲۳ بهمن ۰۰:۴۳

 وووااااییییی جججججججججیییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

فیک ، ویکوک ، اونم سوپرنچرال بعد من ننننخخخوووننندددممممششششش جججججججججیییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ عععععععررررررررر 

وووووااااایییییی جججججججججیییییییییییغغغغغغغغغغغ

(وی درحالیکه با دستانش درحاله خفه کردن جیغ هایش می‌باشد دور خانه میدود )

.

.

.

( وی بعد از دیدن کامنت ها و پی بردن ب این موضوع ک نویسنده بعد فیک دوم همگان  را  در خماری تنها  گذاشته است وسط خانه می‌نشیند و ب حاله خود میگرید هق و با دستانش موهایش را از ته میکند ,,, )    💔        

هعیییی دلم می‌خواد مثه اولا ک شروع ب فیک خوندن کردم، هرجا میرفتم ی فیکای  فولی  سرازیر شه  ،ک نخونده باشم ولی الان ...💔

همه چی ته کشیده ، واتپدم هم ک...💔

راستی شما فقط فیکای نویسنده های خودتون رو تو سایت میزارین ¿!

منظورم اینه ک فیکای نویسنده هادی دیگه هم میزارین ¿

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق مادر😂


فصل سه نیومده اگرنه فصل دو هست:">
هم نویسنده های خودمون و هم اگه کسی اجازه داد فیک های نویسنده های دیگه رو هم میزاریم*^*
💚💜sogijin💙💖
۰۳ آذر ۱۲:۵۳

و منی که هنوززززززززززززز منتظر فصل سومم☹☹☹☹☹☹☹☹

RM. kiute.ARMY

ممنون:|😂😂😂
Gaul JK❤
۲۷ مهر ۱۳:۱۴

سلاممممممممممم

ددی فکر نکنی من فیک نمیخونماااااا

مدرسه اومده که اومده من هنوزم اینجا میام و در حال خوندن این فیک هستم 

فصل دومش صحفه ها ۳۶۴ اینطور چیزایی

و هققققققث دیشب انقدر سر اونجایی که جانگ کوک میخواست خودشو فدا کنه گریه کردمممممممم

با اینکه میدونستم نمیمیره 😑

 

 

 

تو کامنت ا. دیدم مممممممممم

فصل سه هم دارههههههههههههه🤦🏻‍♀️😑

من ادامش نمیدم فصل سه که نزدیک بود دیگه میخونم اینجوری بهتر همه

 

 

 

 

 

و خوب خیلی فیک جالبیه و من واقعا دوسش دارم 

 

 

 

 

فقط یه سوال نویسنده میشه بگی چطور این فیک الهام گرفتییی

تومیست توتم جداااا؟

 

 

ولی خوب جدا از اینا واقعا کارت خوبه و من واقعا راضیم امیدوارم اگه فصل سه داشته باشه تو نوشتنش موفق باشی💛⭐

 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهتتت جان دلم*^*
ای ژان دلم کیوت😂😂

اره داره اما فعلا خبری نیست:"(

واقعا نویسنده اش خداست:|||
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۱۳ مرداد ۰۱:۰۲

بعد از هزاران سال هنوز منتظر فقط سه هستم🥲

اینو تقریبا یک سال پیش خوندمش:(

RM. kiute.ARMY

هعی:"(
Mooni
۰۸ مرداد ۱۵:۱۷

سلام..

میشه لینک واتپد نویسنده رو حداقل بذارید؟ من از نویسنده پرسیدم و نمیدونست اینجا آپ شده کارش. این همه بچه ها نظر دادن ولی نویسنده نبینه و انرژی نگیره برای ادامه‌ش چه فایده ای داره؟:(

پس لطفا کسایی که خوندن توی واتپد هم میا رو حمایت کنین❤

moon🌛 Child🌜

سلام عزیزم
عاا نویسنده خودش میدونه که اینجا اپ میشه ولی فرصت نمیکنه بیاد بخونه سر فرصت خودم بهش میگم 😍😘
Vivi
۱۶ فروردين ۰۱:۴۴

سلام خسته نباشید خیلى خوب میگم معلوم نشده فصل٣کى میاد من دارم شهید میشم 

RM. kiute.ARMY

منم شهیدم به امام😂 اما مثل اینکه چیزی نگفته:"(
kimkook
۱۹ بهمن ۱۱:۴۵

عالییی ولی فصل ۳ کی میاد؟؟

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم:"(
نویسنده چیزی راجع به فصل 3 نگفته
بی‌طآ
۰۶ دی ۱۰:۴۱

سلام

واقعا ممنون خسته نباشید

هم سایتتون و هم رماناتون عالین 

دست نویسنده هاتون درد نکنه 

رمان عالیه 

Army forever
۲۹ آذر ۰۱:۵۶

دمت گرم که گذاشتی

هروقت آخرین جادوگر منتشر شد اونم بذار

خیلی منتظرم

قبلا اینو خوندم ولی اشتباه حذف شد خودمو به آب و آتیش زدم اینجا پیدا شد

هیچوقت این لطف رو فراموش نمیکنم

خیلی مشتاقم واسه فصل ۳

آخه تو آخرین نیمف دهنم سرویس شد خدایی عالی بود

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۷ آذر ۲۲:۱۰

سلام عزیزم رمز نوشته شده دیگه...

با حروف کوچک.   pass99

.....
۲۷ آذر ۲۲:۰۳

سلام میگم برا من بار نمیشه رمز داره؟

میشه بگید خیلی مشتاقم ک بخونمش

alba
۲۹ آبان ۱۲:۰۴

این پارتها اوله ؟ 

ولی خیلی عالیع😍😍😍

moon🌛 Child🌜

فصل یکه
ssss
۰۸ مرداد ۲۱:۲۱

مرسیبییییییییی😘😍😍😍😍💜❤

عررررررررررر

RM. kiute.ARMY

فدایت 💜💜💜💜💜
ssss
۰۸ مرداد ۲۰:۳۱

کوووووووو فصل دو؟ 😓😓😓😓😓 

راستی ادامین خسته نباشید این همه نظر رو جواب میدید

بوراهه فایتینگگگگگگگ✌✌✌✌💜

♥하니예 .이♥

http://fazayihaa.blog.ir/post/454


فدایت*-*
♥3♥
NIKI NIK
۰۸ مرداد ۱۵:۱۲

اااااا چرا فصل دو بود الان نیست!!!🤔

واای شانس آوردما دانش کردم یوهاهاها😜

گذاشته بودم 2 بیاد بعد شروع کنم خوندن

وااای نمیدونی صد بار وسوسه میشدم همون فصل 1 رو بخونمااا 

ولی خودمو میشناسم از خماریش میمردم

آخیییییش الان برم حمله کنم بش 😍😍😍😋😋😋

کوماااااوووو🙏🙏🙏

♥하니예 .이♥

ککک
برو بروفایتینگ
kooki
۰۶ مرداد ۲۲:۵۶

همم یه چیز دیگه من دارم یه فیک مینویسم به پارت نوشتم ولی نمیدونم چجوریه خوب شده یا نه دیگه ذوق ادامه دادنشو ندارم از اونجاییم که شما دیگه پارتی اپ نمیکنید موندم چیکار کنم کسیم ندارم که بدم بخونه یکی از ادمین ها میتونین بخونین نظرتونو بگین؟؟؟؟ اینکه ادامش بدم یا نه و چطوره 

و یه مشکل دیگه نمیتونم ورد پی دی اف کنم وردم 2007 هر چقد انگولک کردم نشد:((((

چیکار کنم :\\\

♥하니예 .이♥

خف بده من میخونم نظرمو موگویم*-*


پارتی میگیریم فقط یکم دیگه...

اگه خواستی اینجا اپ کنی....میتونی وردش کنی بدی من برات پی دی اف کنم
kooki
۰۶ مرداد ۲۲:۴۸

مون چایلد چرا نمیگی؟؟!

بگو لطفا :(

قرار بود مرداد ماه بیاد حالا تا شهریور باید صبر کنیم شععععت

RM. kiute.ARMY

امروز اومد:")
ssss
۰۶ مرداد ۱۹:۱۷

نویسنده صدایی نوایی دمپایی لنگ کفشی چیزی... 😐 😂

مارو نذار تو خماری ما رو خدا زده کنکور زده کرونا زده تو دیگه نزن مارو🤕😐💔

moon🌛 Child🌜

اخرای همین ماه میاد اما نمیگم کی سوپرایزشید.
kooki
۰۶ مرداد ۱۳:۱۳

نویسنده چرا نمیدی پس هوم؟

چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

بگووووو:(

T~T

♥하니예 .이♥

#نویسنده
kooki
۰۶ مرداد ۱۳:۱۱

خخخ اره فهمیدم باورتون میشه انقد درگیرم اصن نمیدونستم مرداده؟؟!

جرررررر فک میکردم تیر ماهیم الان اصن تیر کی تموم شد -_-

 

♥하니예 .이♥

ککک
اععع مرداده؟*-*
PR NT
۰۵ مرداد ۲۳:۴۷

ددی 😭

 

میزاری عروسک گردانو؟

 

جونننننن من 

 

بگو که میزاری خیالم راحت باشه 😭

 

من به تمنا افتاده ام

RM. kiute.ARMY

میرم دوباره درخواست میدم*-*
chaklet mochi
۰۵ مرداد ۲۰:۰۸

دیگه از نویسندش قطع اومید کردم

به امید اینکه نظرات ارسال گردیده به حد کافی رسیده که ادامه را بگدارد

0-0

♥하니예 .이♥

کککک


#نویسنده*-*
중국iii♥♪ ngh ♥♪br
۰۵ مرداد ۱۹:۵۹

ی سوال من چرا این فیکو دان نکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آی اَم کوررررررررررررررر

آی اَکورررررررررررررررررررررررررر

ککووووورررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

این همه فیم تو سایته بعضی وقتا خود منم شک میکنم اینو گذاشتم یا نه!

ولی داداش اینو نخونی عمرت بر فناست!
ssss
۰۵ مرداد ۱۹:۳۷

چه کیوته😂😍

نویسندههه بنویسسسسس 

من سره این و shadow school اخرش ناکام از دنیا میرم از بس که خوبن😐💔

♥하니예 .이♥

#نویسنده
ssss
۰۵ مرداد ۱۵:۲۸

اره واقعا قبول دارم همه چیزش به اندازه بود عالیییییی بود 

فصل دوم last nymph عه؟کی میاد؟ تاریخ دقیقی داره اومدنش؟ وای خیلی کنجکاوم 😬😬😬😬😬😬💜

♥하니예 .이♥

.

ن نداره ککک
هروقت نویسنده بنویسه*-*
ssss
۰۵ مرداد ۰۳:۱۲

واو تا صفحه پونصد و خورده ای خوندم ولی خیلی غیرمنتظره و متفاوت و عالیه دستت طلا نویسنده ✌✌💜

RM. kiute.ARMY

باورم نمیشه که کل شبو از خوابم میزنم تا بخونمش...میتونم قسم بخورم بهترین فن فیکشن جهانه
meow
۰۳ مرداد ۱۷:۰۸

Kooki الان مردادیم هانی 

فک کنم تیر و مرداد و شهریورو قاطی کردی خخخخ :'D 

♥하니예 .이♥

Kooki
kooki
۰۲ مرداد ۲۰:۴۲

ددی توروخدا من تا مرداد دووم نمیارم دستم به شلوارت پلیزT~T

به نویسنده بگو عجله کنه لدفننننن لااقل تا وسطای تیر بیاد همم؟

اصلا تا هر جا نوشته بده ما اونو بخونیم بقیشم مینویسه بعدش میده باشه؟؟؟؟!!!

ددیییییییییییییی پلییییییییییییییززززز

RM. kiute.ARMY

والا دست من نیست:(
یه کوچولو دیگه بصبر باشه؟
AYSAN_BANYON
۳۱ تیر ۲۱:۴۸

سلام 🍋🍌

ببخشید واقعا فصل دومش نیومده؟؟/:

اخه من چن وقت پیش یه فیک دان کردم رمزش همین /:

ممکنه فصل دوم این نباشه و فقط رمزا یکی باشع؟؟

RM. kiute.ARMY

بله چون نویسنده اش یکیه:)
😈Satans Girl😈
۳۱ تیر ۱۹:۴۸

های ، فصل دومش رو نذاشتی هنوز لاو؟💜

RM. kiute.ARMY

مرداد ماه ان شا الله
meow
۳۰ تیر ۰۷:۴۰

چباااااال فصل دورو میخواااام 

RM. kiute.ARMY

میاد میاد بصبر گلم
Reyhan7686
۳۰ تیر ۰۲:۳۵

دیگه خسته شدم

انصافا خسته شدم 

هیچوقت انقد تو خماری نمونده بودم

میدونین چرا؟؟

چون هیچوخ فیکشناییکه پارتی یا چند فصلی که فقط یه فصلش اومده👈 نخوندم 👉

ولی چند وقته از شدت بیکاری نشستم هر چی فیکشنه پارتی و فول پارتو هر چی بود و نبودخوندم و الانم به شدت تو خماری موندم چیزی که هیچوخ واسم پیش نیومده بود💔

خو چرا نمیزارینش بابا 

میدونم امادس

 مُردم دیگهههه

نویسنده یه کاری بکننننننننن

مارو از این خماری در بیارین خووووووووو

الان اشکم در میاد دیگهههههههههه

RM. kiute.ARMY

وای وای گریه نکنننننننننننننننننننننننننننننن
ببخشید که انقدر صبرت رو لبریز کردیم
بخدا برای خود ما هم سخته!
اما اگه یه کوچولوی دیگه صبر کنی از خجالتت درمیام
zahra
۳۰ تیر ۰۰:۰۱

سلام 

از نویسنده خیلی ممنونم واقعا فیک محشری بود من خودمم مینویسم و میدونم که واقعا کار سختیه خیلی زیاد ولی هر چقد که بیشتر میخوندم داستان برام روشن تر میشد در کل خییییلی زیاد جذاب بود و بی صبرانه منتظر فصل دومشم امیدوارم عجله کنی عزیزمم:)

از ددیمم >_< ممنونم که این فیکارو برامون اپ میکنی میسی ^^

): یکم برا فصل دوم عجله کنید من تحمل ندارمم فین فینT.T

RM. kiute.ARMY

سلام:)
اومو...مرسی که نویسنده هارو درک میکنی زهرا شی

قربونتت عزیزممم وظیفه استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
چشم چشم
tae tae
۲۹ تیر ۲۰:۲۶

خییییییییییییییییییییییییلی خوب بود عاااااااااااااااالی بود

نویسنده مرسییییییییییییییییییی

در انتظار فصل 2 هممممممم

RM. kiute.ARMY

بسی عالی بود!

ماهم انتظارش را میکشیم:")
chaklet mochi
۲۹ تیر ۱۴:۱۵

عععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ههههههههههههههههههههههههههقققققققققققققققققققققققققق

اگه رمزی اونجوری بشه من دق می کنم کههههههههههههههه

نامجونی راست می گی ولی خداییییییییییی من آخه هیجی از این نرم افزارای کامپیوتر کوفتی حالیم نمیشههههه

همین قدرش هم خدا پدر پسر داییم رو بیامرزه اون یکم یادم داد وگرنه کلا بقیه از منم شوت ترن

تو بگو آخخخخخخخخخهههههههه این انصافه

روز بزارن ولی مثل همین الان که اینجوری رو پی دی اف میزارن

آریگادو گوزایماس

T0T

*_*

RM. kiute.ARMY

نههههههههههههه دق نکنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
اومو بمیرمممممممممممممممممم کاش پیشت بودم کمک میکردممممممممممممممممم
بازم ازش بپرس شاید کمکت کرد:)

خواهش میکنم به ژاپنی بلند نیستم:(
چانمانیوووووووووووو
Hani
۲۹ تیر ۱۳:۲۷

این فیک خیلییییییی خوبهههههههه اصن ادمو دیوونه می‌کنه میا با این داستاناش😭💜

من خودم توی واتپد فصل یکشو خوندم و فصل دو داره اپ میشه البته خیلی اروم اروم...ولی نویسنده نیاز به ووت و کامنت داره پس ای کسانی ک واتپد دارید بروید و در انجاهم نویسنده را مورد عنایت قرار داده و داستان های دیگرش راهم چک کنید ک بسی خفن و تشنج اور میباشند....😂❤

مخصوصا این خون ابی لعنتیییییی ک من هرروز سرش عر میزنم🥺🥺🥺🥺💜✨

واقعا میای عزیز داستاناش فوق العادس هزاربرابر بهتره از هر فیکیه ک خوندم لطفاااااا فصل دومو سریعتر اپ کننننن🥺😭 چندروز پیش ک ی پارت از فصل دورو اپ کردی من هی سر هر شخصیت مکث میکردم میگفتم این کیبود😐چیکاره بود اصن😐💔

 

RM. kiute.ARMY

واووووووووووووو پس اون همه تعریف الکی نبودددددددددددد!!!!

اوه اوه!!!! یادم باشه آیدیش رو بزنم

وای خون آبی رو اون نوشتهههههههههههههههههههههه؟؟؟ ععهزهعثغلهرغبهزذغغ7خ87قزرهذفره76فیقفیسغفقیغقسغثقسعسقیعقعقیهفییفهفیهفبعیقفیبعقف
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پارههههههههههه
Jimin Kookmin
۲۹ تیر ۱۲:۰۲

فیکش اصلا اسمات نیس؟

RM. kiute.ARMY

یه کوچولو
Jimin Kookmin
۲۹ تیر ۱۱:۵۵

فصل دومش کی میاد؟

RM. kiute.ARMY

در دست تایپه
chaklet mochi
۲۹ تیر ۰۰:۳۲

ننننننننهههههه نننننهههههههه

خواهش میکونم فیک ها رو رمزی نکنید

خدا میدونه چه قدر فیک هایی رو پیدا کرده بودم ولی چون رمزی بود نمی تونستم دان کنم و فقط غصه می خوردم و وقتی هم رمز می فرستادم هم چون هیچی نداشتم و هنوزم ندارم نمی تونستم بگیرم T0T

لطفا این کارو نکنییییییییید.....

خیلی خیلی ناراحت کننده و غمگین میشه جو.....چون واقعا تنها سایتی هستین که خدایی می تونم یکم امید به فیک داشته باشم.

RM. kiute.ARMY

اومووووووووووووووو درک میکنم!!!
اما واقعا نویسنده ها این کار رو برای حفاظت از حقوق خودشون میکنن:))
یه پی دی اف ریدر دیگه نصب کن و امتحان کن
تجربه ثابت کرده رمز دار ها خفن ترین فن فیکشن ها هشتن
army^^
۲۸ تیر ۲۱:۰۲

این فیک خیلی عالی بود 

فصل دومش اومده یا نه؟ اگه اومده کی میزارینش؟

RM. kiute.ARMY

اومده
بزودی قرارش میدیم عزیزمممممممم:))
pooneh.army
۲۸ تیر ۱۶:۱۲

ددی خیلی دوس دارم ازت ی سوالی بپرسم ولی مطمئنم اسپویل میشه پس سعی میکنم سوالم رو دفن کنم تا بعدا جوابشو پیدا کنم ا

اما ددیــــــــــــــــــی نمیتونم نپررررسم دارم میمیرم از فضولی

نه نه نمیپرسم اسپویل میشه

 

*وی درگیری خود و مغزش را ب اشتراک میگذارد

 

RM. kiute.ARMY

بپرس تهش سانش میکنم دیگه:))
Jimin Kookmin
۲۷ تیر ۱۴:۳۱

فن فیکشنم 

پارتی هست

اما وقتی تموم شد بصورت فول براتون میفرستم

فقط میشه بهم بگید چطوری باید فن فیکشنم رو براتون بفرستم؟

moon🌛 Child🌜

تو پیکو فایل یا یو آپلود لینک کن بفرست
کاور و عکس هم لینک کن
Jimin
۲۷ تیر ۱۴:۰۴

سلام

من فن فیکشن مینویسم

میخواستم بدونم میتونم فن فیکشن هام رو در سایتتون بذارم؟

moon🌛 Child🌜

سلام قشنگم 
فعلن فیک پارتی نمیگیریم ولی اگه فوله میتونی بفرستی اگه نیس یکم صبر کن تا پارتیامون تموم شه
خب عزیزم باید بری پیکو فایل یا یوآپلود فیکتو آپلود کنی و لینکشو بفرستی
به همراه کاور یا عکس
ژانر و کاپل هم تو کامنت معمولی به همراه لینکا بفرست گلم سعی کن همش تو ی کامنت باشه که گم نشن ❤❤
منتظر فیکشنت هستم قشنگم😍😍
ستاره
۲۷ تیر ۰۰:۰۶

سلام

من برگشتم بعد از چند روز بی اینترنتی 

اول از همه:من تازه همین الان فیکو تموم کردم ببخشید یکم طول کشید تمومش کنم ولی کردم میخواستم بگم واقعا فیکی که خوندم با تمام فیکای خوناشامی فرق داشت چون تو اکثر فیکا شخصیت اوله در چند وقت بعد از اینکه به کسی که عاشقه شه اعتراف میکنه که از( قضا یا غضا مسئله این اس)خوناشامه به طوره خیلی اتفاقی(تاکید میکنم اتفاقی هیچ امدی نبوده)به شدت زخمی میشه و کسی که عاشقه شه خوناشامه تبدلش میکنه واقعا چرا این طوریه نمیشه شخصیت اصلی ادم بمونه حتما باید خوناشام شه عه مرگ بگیره(نفسشو کلافه بیرون میده و سریعا به مغزش میگه:خفه شو حوصله جرو بحث با تو رو الان ندارم دارم با نویسنده حرف میزنم مغز که تا میخواست بحث رو شروع کنه با شنیدن اسم نویسنده ساکت میشینه گوشی جمجمه)یه کم تفاوتم بد نیس و فرقی که تو فیک تو هست نویسنده جون خوب نیست بلکه عالیه و فیکت عالیه و هرکی گفت قلمت بده یااستعدادشو نداری یا پاشو چشمامو در اوردی بهش جواب بده و بگو ....... نفهم........عوضی اگه دوسش نداشتی .......حوردی فیک رو خوندی اگر من مثل بقیه نمیگم بهشون محل نده به خاطر اینکه زورم میاد نویسنده به همچین ادمایی جواب نمیده و اونارو پروو میکنه 

دوم:میخواستم بگم فصل دو رو کی میزاری لعنتی بزار دیگه دستم شکست از بس دستم رو موس گذاشتم رو کیبورد گذاشتم 

سوم من متوجه شدم انجا کسی به غیر از ددی از دیگران تشکر نمیکنه و من بجاشون میکنم مونی و هانیه خره(چرا گذاشتی هانیه خره خود ازاری داری)و چند نفر دیگم بودن فکر کنم اگه اسمون رو نگفتم شرمنده من حافظم کنده اگر نبود هم هیچی خیلی ممنون که وقتی ددی نیس جواب بقیه رو میدید و هواستون به سایت هس دمتون گرم اگه شما نبودید سایت رو هوا بو سارانگهههه بوس رو لوپ شما و ددی و نویسنده 

نویسنده چیزایی که نوشتم رو بخون 

نویسنده بیا این جا

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممممم ستاره شیییی*^*
وایییییییییییییییییییییی دمت گرممممممممممم! دقیقا حرفای دلم بود!! من اصلا از ژانر خوناشامی خوشم نمیاد چون همش تکراریه اما این نبود!! این محشر بود..اما فقط این...

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وای خدا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نویسنده حتما میاد میبینه:))
مرسیییییییییی ازت بابت این نظر خوشملللللللللللل
rahil.17
۲۵ تیر ۲۲:۰۴

ععغعععررررر این عالیه

کی فصل دومش میزارید خیلی وقت منتظرم

moon🌛 Child🌜

فصل دومش امادس
بزودی...
Reyhan7686
۲۵ تیر ۱۸:۱۰

اره میدونم همون موقع دانش کردم تا ساعته دونیم شب تمومش کردم و ساعته دو و سیو هشت دقیقه هم نظر دادم

دیگه نمدونم دیدیش یا نه

moon🌛 Child🌜

اعععع دیدیش😂😂
ایییی کلککککک 😉😉😉
Reyhan7686
۲۵ تیر ۱۸:۰۶

نهههههههههههههههههههههههههه

شوخیییییییییییییییییییییییییی 

میکنییییییییییییییییییییییییییییی

حداقل یه چار تا فیک طولانیه ۲۰۰۰صفحه ای بزار که حوصلمون سر نره تو این چند وقت که خماری میکشیممممممممممم

میگم طولانی باشه چون خودم یه فیک ۳۰۰صفحه ایو تو یه ساعتو نیم تموم میکنم و اینجور اصن حال نمیده

moon🌛 Child🌜

تازع ی فیک گذاشتم دیشب 
Reyhan7686
۲۵ تیر ۱۸:۰۱

هعییییییییی خداااااااااا

اره والا هر چی میکشیم  از دسه این دله مهربونه

ننههههههههههههههههههه یعنی ۸ روز خماری بس نبوددددددددددد

moon🌛 Child🌜

هعییییی 
۸ روز😐😐😐
گذاشتهه بودم ۲۰ مرداد ولی انگاری کمه باید بیشتر باشه یوهاهاها😈😈
Reyhan7686
۲۵ تیر ۱۷:۵۶

کاش میشد یه قانونی گذاشت که همه نجبور بش نظر بدن

مثلا همه ی فیکا رمزی میشدن و رمزش فقط به کسایی که نظر دادن داده میشد

اینجوری هم نیاز نبود برای اینکه بقیه هم نظر بدن کلی منتظر بمونیم هم اونایی ک نظر دادن حقشون ضایع نمیشد

اونوقت همه برای اینکه بتونن رمزه فیکو داشته باشن میان نظر میدن. دله نویسنده هم شاد میشه😂😂

moon🌛 Child🌜

اتفاقن تو فکرم بود پست خصوصی بزارم رمزو فقط ب شما بدم
ولی دیه چ کنم دل مهربونی دارم دیه 😂😂
فصل دوشو دارم زوده حالا یکم خماری بکشیددد 😈😈
🍓Taeyan🍓
۲۵ تیر ۰۰:۱۴

اخه دلتون میاد حق مایی که نظر دادیمو بخورین؟؟؟😢😢😢😢

 

 

توروخدا بزارید فصل بعدوو🍭🍭🍭🍭

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

RM. kiute.ARMY

باید تشنه تر شید هاهاهاها

.
chaklet mochi
۲۴ تیر ۲۱:۵۳

nnnnnnnnnnnnoooooooooooooooooo

من خودمم تا آخر دنیا این نویسنده رو حمایت می کنم بد جورهههه.

( نویسنده لطفا بیا این اعضا رو دعوا کن بابا من داره کرکام دیگه میریزه دیگه پری برام نمونده بیا مونوچاکلتو دعوا کن و مثل مامانا یدونه بزن جای نشیمنش ( آروم بزن دردش میگیره ها زیاد خشن نمی خواد بر خورد کنی عزیز) که فصل 2 رو بزاره و این خواننده های تشنه لب را آب بدهد.

واینکه مگه قرار منو دغ بیاری که جای حساس ول کردی و بقیش رو تو فصل 2 گداشتیی؟

چراااااآخه چراااااااااا؟؟؟

.

.

.

من که سوختم و روغن و باتری خالی کردم و تمام زورم را در این راه اهدا کردم و می کنم .

خب نوبتی هم باشه نوبت زور زدن اونای هست که نظر ندادن

آآآآآآهههههههههاااااااایییییییی

خواننده های محترم

شما عزیزان می تونید مثل من که ایمیل ندارید یا بلد نیستید فقط نطر و اسم و یا به صورت ناشناس نظر بدید.

این کارو کنید که زود تر فیک آپ شه .

بله دیگه ما زورمونو زدیم بقیش با خدا.....

بابای

:3

moon🌛 Child🌜

هعیییی موچیییی چاکلتم امادس پستش
تا نظر ندن نمیزارممممم نویسنده گوناه داره این همه زحمت کشیده ی کامنت نمیدن خو😢😢😢😢😢
Reyhan7686
۲۴ تیر ۲۱:۱۲

۵۶۴ نفر این فیکو دان کردن 

ولی ۳۰نفر یا حتی کمتر نظر دادن

از خوده هیجدهم که این فیکو تو سایت دیدم تا الان قشنگ پنج باره دارم میخونمش😞

دیگه دارم از تشنگی میمیرمممممم

عرررررررررررررررررر

ننهههههههههههههههههه

بیاااااااااااااااااااااااااااا

منووووووووووووووو جمععععععععععععععععععع کنننننننننننننننننننننن😿

moon🌛 Child🌜

 اره تا کامنتا زیاد نشه خبری از فصل دو نیست
من فصل دو رو اماده دارم
 قراره فیکای بیشتری از ابن نویسنده بزارم
پس روحیش تضعیف میشه اینجوری
chaklet mochi
۲۴ تیر ۱۰:۳۶

سسسسسسسلللللللااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممم

داره اون پشتم یایین جای نشیمنم می سوزززززززززههههههههه 0_0

نویسنده فصل 2 رو بفرست + یه مقذار آب به دلیل سوختگی ایجاد شده توسط فیکت + یه تلمبه هم با خودت بیار خون بد خوری پنچرم+ امیدوارم فصل 2 بیشتر از 1 دماغ و چشمام و گونمو و گوشمو بسوزونه + یه عاله اسمات و ....روابط باشه که برم سر بر بالین جفت فرشتگان مرگ بگزارم.

خب دارم می میرم 

چرااااااافصل 2 رو نمی زارید؟؟مردم از تشنج T_T

یکی آب قندی ، نباتی چیزی برسونه

.

.

بی صبرانه منتظرم

@0@

:3

#)#

RM. kiute.ARMY

چرا0_0

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ سفارشتون خیلی سنگین نیست؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

یوهاهاهاها!! باید تشنه تر شید بعد!!

چای نبات..خیلی میچسبههههههههههههههههه
Reyhan7686
۲۲ تیر ۱۶:۱۵

میدونی چیه؟

خیلیا میخونن . خوششون میاد . اصن عاشقه اون فیکه میشن ولی نظر نمیدن

من خودمم جزو همون همون دسته از افرادم یعنی بهتره بگی بودم چون امروز این طلسمه سکوتو شکستم خیلیم خوشم اومده از نظر دادن😂😂

یعنی الان ک خودمو میزارم جای نویسنده میبینم این خیلی رو مخه که کسی فیکتو بخونه خوشش بیاد ولی نظر نده

یه جورایی مثه اینه که بری مهمونی ‌و اون غذایی ک میزبان زحمتشو کشیده ‌و درستش کرده بخوری ولی ازش تشکر نکنی . خوب اون میزبان قطعا ناراحت میشه

به نظرم نظر دادن به فیکا هم مثله یه جور تشکر از نویسنده میمونه

واو اولین باره این جوری حرف میزنم😂😂

♥하니예 .이♥

ای جانمممممممممممممممم
البته باید اینم در نظر بگیریم ک نظر دهندگان را بنگتن دوست میدارد*-*
و خداوند ب انان جایگهی در بهشت میدهد ک میتوانند از انجا چهره بایس خود را ببینند*-*
پس بیاید نظر بدیم
#نظر دهندگان
ب پویش نظر دهندگان بپیوندید

.
Reyhan7686
۲۲ تیر ۱۶:۰۰

میدونی چیه؟

خیلیا میخونن . خوششون میاد . اصن عاشقه اون فیکه میشن ولی نظر نمیدن

من خودمم جزو همون همون دسته از افرادم یعنی بهتره بگی بودم چون امروز این طلسمه سکوتو شکستم خیلیم خوشم اومده از نظر دادن😂😂

یعنی الان ک خودمو میزارم جای نویسنده میبینم این خیلی رو مخه که کسی فیکتو بخونه خوشش بیاد ولی نظر نده

یه جورایی مثه اینه که بری مهمونی ‌و اون غذایی ک میزبان زحمتشو کشیده ‌و درستش کرده بخوری ولی ازش تشکر نکنی . خوب اون میزبان قطعا ناراحت میشه

به نظرم نظر دادن به فیکا هم مثله یه جور تشکر از نویسنده میمونه

واو اولین باره این جوری حرف میزنم😂😂

♥하니예 .이♥

اورین اورین
نظز بده همانا نظر دهندگان در ان دنیا مورد بخشش خداوند قرار میگیرند
و پنجره اتاقشان روبه روی اتاق بایسشان قرار میگیرد
سوره ارمی ایه 13
Reyhan7686
۲۲ تیر ۱۴:۴۹

اهم اهم 

سلام عرض میشود

لنتیییییییی این چیییییییییییییییی بودددددددددددددددددد

از همه ی فیکایی که خوندم باحال تر بوددددددددددد

من فیکای خوناشامیه زیادی خوندم اما این انصافا با همشون فرق داشتتتتتتتتتتتتت

نویسنده انصافا دمت چیزززززز خیلی حال کردممممممممممم

یعنی وقتی میگم خیلی یعنی خیلییییییییییی بیشترهههههههههههه خیلییییییییییییییی

فقط یه چیزییییی

اگه فصله دوشم امادس چرا نمیزارنیش😤😤حداقل بگین کی میزارینش که من نجبور نشم هر وخ از خواب پا شدم هی بیام سایتو چک کنم ببینم اومده یا نههههه

نویسنده جان دقت کن هر کی فصله دومشو میخواد غیره مستقیم داره بهت میگه این فیک عالیه حتی اگه به صورته مستقیم نگه

اوه اوه چقد حرف زدم

دیوونه شدم به سلامتی

بازم میگم این فیک عالی بود دسه نویسنده درد نکنه

لطفا زودددد تررررررر فصله بعدشم بزارین

moon🌛 Child🌜

ایگووووو خوشحالللممم دوسشش داشتییییییییی😢😢😢😢
نویسندههههه داریییممممم طلااااااااااااااااا😍😍😍😍😍😍
فصل بعدیش آمادست منتظرم همه فصل یکو بخونید نظرتونو بگید نویسندمون یکم انرژی بگیره بعد چون کامنتارو میخونه😉😉
رونیا - A.m🐰
۲۲ تیر ۱۳:۱۰

خیلییییی....هق ..هق ..قشنگ بید...😢😢😢😢

راستی..هق..نخ.هق..نخستههههههه.هق.هههههههههه هق

من اپا و اومامو موخاممممممممممممم هق هق😭😭😭😭

دانمی جونم هق...یادت باشه من..هق..من ای دومین باره دارم از این استیکر گریه استفاده میکنم

😭😭😭😭

moon🌛 Child🌜

ایگوووووووو فدا خودتو و اشکاتتتتت😭😭😭😢😢❤❤❤
آمال
۲۲ تیر ۱۲:۰۲

وای

جون چه باحاله

خداااا

ممنون ادمین گذاشتیش

وای نویسنده دستت درد نکنه واقعا

RM. kiute.ARMY

معرکه است خداوکیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نویسندههههههههههههههههههههههههههه رو موخواممممممممT-T

خواهشیاتتتتتتتتتت آمال شییییییییییییی
🍓Taeyan🍓
۲۱ تیر ۱۹:۳۸

خطاب به نویسنده:

اهم اهم امتحان میکنیم...۱...۲...۳

نویسندههههههه کیوتییییی عالیییی بود خیلییییییییییی قشنگ‌ بوددددد🤗🤗🤗🤗🤗💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

اممم چیزه فصل بعدشو میشه زود بزارید ؟؟

به شدت با این فیکه یکی شدممم یعنی قشنگگگ باید هر جمله و کلمشو با طلا مینوشت خیلی قشنگ بووووود😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

moon🌛 Child🌜

فدایت قشنگم خوشحالم دوسش داشتی😘💋💜
Hasti...v
۲۰ تیر ۱۷:۱۷

اسمات نداره

♥하니예 .이♥

مثل اینکه....
ن
~mahsa.vkook~
۲۰ تیر ۰۵:۱۴

میشه یبار دیگه هم لینک دانلودو بهم بدی

پلییییزززز :`(

آخه نمیاره

 

 

 

سایتت عااااالیه 

تنکسسسسس^-^

♥하니예 .이♥


اون سالم بود قبلیه ولی خب نمیاد اینم ب امتحان
برا تو نمیاد فک کنم
chaklet mochi
۱۹ تیر ۲۱:۴۱

سلام 0___--___--_____0

نمی دونم چرا ولی نویسنده جون فکر قلب داغون ما رو میکنی یا نه ؟؟

من دیکه زبونم بند اومده 5%

مونوچاکلت جان شما از طرف من نویسنده رو به سیخ بکش و تو سس با فلفل و ادویه خوب ورزش بده بعد بپز و نوش جان کن 

( به مناسبت روز آرمی کباب نویسنده خریداریم اونم با قیمت جفت دو  کلیه ها)

خوب دیگه من در کل نظراتم با تشبیه در بر گرفته می شه نویسنده جان از اونجایی که خیلی دلم می خواد محکی مختو ببوسم پس عمیقا سر نظرم فکر کن چی به سرم اوردی اینجوری نظر می دم.

راستی مونوچاکلت تو بنگ تن وگیز رو دیدی؟؟

تا فصل 3 دیدم خدایی ممممممننننننننمممممممم می خوامممممم

یکی منو ببر گردش دارم پیر می شمممم

عین ننه کدو قلقله زن همش می چرخم

از دست این کرونناااااااا

آهاااااااااا نرید بیرونااا بد جوری وضعیت قرمز بید.

خوب امید وارم حال همه اعضای وب توب باشه ( به خصوص 11 ساله های شجاع کهمیرن دیگه بیش از حد سن (اهم....اهم...) می خونن. درسته علایق، آدمو دیونه می کنه ولی سعی کنید زیاد بروز ندید وگرنه اطراف هر بنده خدایی بشینین هر کاری می کنید طرف فکر می کنه قاطی کردید یا همون حرف هایی که پشت آدم در میارن می زنن بهتون.(پندو اندرزی دوستانه خواه بشنو خواه نه)

امید وارم حالتون خوب خوب باشه 

دیگه مرخس شم

بابای*^*

*^*

@#@

*8*

 

moon🌛 Child🌜

موچی چاکلتم خودتو و کامنتاتو دوس😢😢😢😍😍
نویسنده ببین چ کردی با بچه میخواد ب سیخ بکشونتت😂😂

jimin s.m
۱۹ تیر ۱۵:۴۰

فصل دومش کی میاد؟ =(

moon🌛 Child🌜

فصل دومش امادست 
به زودی .....
اگ خوندیش نظرتو با نویسنده درمیون بزار کامنتارو میخونه😊❤
Likey_tae ❤️
۱۹ تیر ۰۰:۲۱

سلام.

میگم اینجا نوشته اسمات

ولی بازم میپرسم اسمات نیست؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

ژانرشو نوشتم 
معمولن فانتزیا زیاد اسمات ندارن 
Kooki
۱۸ تیر ۱۷:۵۱

باورت میشه اگه بگم عکس سوهو رو ک دیدم برگام و پشمام و کرکام و هرچی استخون و گوشت داشتم باهم ریخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

♥하니예 .이♥

😨😨😨😂
Vkook.darya
۱۸ تیر ۱۶:۴۳

واییی خدا خیلییی خوبههه

فصل دوش میاد که ؟؟

اگه نیاد من خودمو دار میزنم😢

♥하니예 .이♥

:")
مونی:فصل دوم فیک آمادست 
._.blueberry._.
۱۸ تیر ۱۶:۳۷

من اصا کل داستانو ول کردم چسبیدم به اینکه در اینده یونمین داره😂

بخاطر shadow ممنون...خیلی براش هیجان دارم بخاطر اینکه من عاشق یونمینم خیلی زیاد میدوستمشونن😊

و اینکه از نویسنده این فیک خیلی تشکر میکنم مطمنم که خیلی قشنگه😍

و یه سوال ......تو بین سپ و یونمین کدومو انتخاب میکنی؟

💙💙

 

♥하니예 .이♥

.
من ب شخصه یونمین
tae
۱۸ تیر ۱۵:۴۸

ویکوک یا کوکوی مسعله این میباشد

moon🌛 Child🌜

هردو😂😂
zahra
۱۸ تیر ۱۵:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

این دیگه چی بید خیلی خوب بید 

کاپل که هو هو دو گانه سوز زده نویسنده و

قشنگ با توفنگش ما رو آبکش کرده:3

من که چشمام افتاده برم چسب بارم دوباره سر پاش بزارم که به ادامه خواندن فیک های این شکلی بپردازم 

حالا من یه چیز گفتم نویسنده جان تو هم اومدی منو قشنگ حلق آویز کروی؟؟؟؟

مونوچاکلت آخر از دست این وب میمیرم حالا این از ما گفتن از شما نشنیدن--_--

کوکوی و ویکوکک؟؟؟؟؟؟؟؟

من بررمممممممممم

خداااااااحاافظظظ ای دنیا من می خوام برم بهشت فیک ها(دیگه خدایی اغراق نکن خدا با جفت دو دست و یه پا دم **** میزنه و میندازت تو جهنم یا زمین که شیر فهم شی)

موووووونوچاکلتتتت منو دریاب تا ص48 خوندم ولی هنوز به جایی که یه سکته خفیف رد کنم موجود نبود.

چچچییییییییییییکار کنممممم؟

تو بگو

.

.

.

(این یارو دیونه شده ؟؟؟؟ نویسنده باهاش چیکار کردی؟؟؟؟)

moon🌛 Child🌜

ایگووووووووو خدایاااااااا فداییییییی تو بشممممممم کیوتممم😭😭❤❤
😂😂😂نویسنده پاسخگو باش ببین چ کردی با بچه😭😭😂😂
رونیا - A.m🐰
۱۸ تیر ۱۴:۲۱

آخیش اومد ، مرسی مونی جونم😘😘

راستی نخستههههههههههههههههههه

moon🌛 Child🌜

خداروشکر😊
فدایتتتت❤❤
خوندی نظرتو حتمن بگو نویسندع میخونه😉😉

رونیا - A.m🐰
۱۸ تیر ۱۴:۱۰

چرا نمیاد همش میگه  اشتباهه دوباره کلیک کن😕

moon🌛 Child🌜

لینکو چک کردم درسته
از ی مرورگر دیگ استفاده کن😉
رونیا - A.m🐰
۱۸ تیر ۱۴:۰۲

بخونمششششششششششششششششششش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه بیشتر کوکویه مخونمشششششش😊

moon🌛 Child🌜

بخونننننن😍😍
Zari
۱۸ تیر ۱۳:۴۵

واییییییی

کریسهو عشقممممممممممممم💜💜💜💜💜

الهی من قلبون سوهو جونم بشم

ولی اول که کای عشقه بعدش سوهو بعد هم عموکریس جونم  ولی واقعا سوهو و کریس به هم میان

moon🌛 Child🌜

😍😍😍😍❤❤
팔야
۱۸ تیر ۱۳:۱۸

توروخیدااااااااا فیک کامل بزاااار من فیکای ۱۰۰۰ صفحه ای رو یه روزه میخونم😑اصلنم کنکور ندارم اصلنم دوازدهم نیستم😐 من تا قسمتها و فصلای بعدی بیان دق میکنم میمیرم بعد قاتلم میشی😂 خییییلیییییی عاشقتم فردا هم میام خواستگاری فقط جای جهیزیه فیک بیار زندگیمان شروع کنیم🥰مون چایلد سارنگههههههههههه🌸❤❤❤❤❤ نویسنده سارانگهههههههه🌼❤❤❤❤❤ 

moon🌛 Child🌜

کامله قشنگم نگران فصل دومش نباش امادس😉😉
بیااااا بیااااااا 😂😂❤❤❤❤
سارانگهههههههه تووووو❤❤❤
نویسنده کامنتاتوتو میخونه حتمن خوندیش نظرتو بگو😉
zahra
۱۸ تیر ۱۲:۳۵

وووووواااایییییییی   وووووواااااااااییییییییی    ووووااااااااایییییییییی

من دارم جججججججججججررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر  همه ور می خورم منو حلال کنید

عاشقتم مونوچایلد واقعا گلی 

خب برم بخونوم ولی قبلش یه سوال :

دیگه فیک هایی که کامل باشن نمی زارید و همش یارتی هستش؟؟

و اینکه کی بفیه فیک ها آپ میشه ؟ منظورم اونایی است که فبلا گذاشته شده مثل gam  یا  scent  من همچنان منتظر هستم ولی حس می کنم موهام مثل دندونام سفید شده. تا پیر نشدم و نوه دار نشدم اونا رو بزارید ااالللططفااا

و دست نویسنده طلا این فیک خیلی هلو بید

از این مدلا زیاد بنویس نویسنده جون ( به خصوص من که کشده مرده کاپلای کوکوی ام ( من در کل هیکل مد نظرمه نه سن وچون کوک تو گروه هم سنگین تره و گروه نمی تونن بلندش کنن و هم همه رو مثل پر بلند می کنه و در کل تریپ مردونه تره کاپلم این شده ولی تهکوک هم دوت) در کل امیدوارم با نظرم چشمانتان سر جاش باشه.کککککخخخخخ

#^#

نویسنده دست طلا زود بنویس تا نخوردمت --_--

مونوچاکلت از این ور دوتا بوس رو لپات و یه بوس هوایی طرفت:3

:3

moon🌛 Child🌜

چرا فیکای کامل توراههه😎😎😎
منتظرم تا پارتی هارو بخونید جا نمونید
حتمنننن بخونششششش این نویسندهههههه فوق العادستتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
بوسسسس متقابلل💋💋
❣️White girl❣️
۱۸ تیر ۱۲:۱۷

اوکی، یعنی فیکای یونمینم بیشترن از سپام.----.

moon🌛 Child🌜

چی؟؟
❣️White girl❣️
۱۸ تیر ۱۲:۱۱

باید کاپلا رو ملاک بزارم چون من همه اتفاقات فیکو تو ذهنم تصور میکنمXD

moon🌛 Child🌜

خوب این داستانش قشنگه نخونیش حیفه 
بعضی فیکا واقعن قشنگن حیفن
❣️White girl❣️
۱۸ تیر ۱۱:۵۹

آره میدونم

راستش من یه تهکوک و سپ و نامجین شیپر تیرم و فیک ب جز این کاپلا نمیخونمXDDD

ولی خدایی یونسوکرا خیییلیییی تنبلن.-. یعنی فیک ویمون و نامکوک از سپ که دومین کاپل پرطرفدار بی تی اسه بیشتره:/

هعییییییییی الان بخونم اینو ینی؟ خوبه ب نظرت؟ یونمینه آخه:/

moon🌛 Child🌜

اره بخون
چرا اخه کاپل هارو ملاکتون میزارید فیک فیکه دیه مهم اینه بی تی اس باشه 😂😂
❣️White girl❣️
۱۸ تیر ۱۱:۵۳

نمیدونم چرا ولی حس میکنم زده شدم از تهکوک،

شیپشون میکنما خیلیم ریلن ولی از خوندن فیکاشون خسته شدم:( حس میکنم نویسنده ها دیگه ایده برای نوشتن ندارن،

برا این میگم نویسنده ها چون من نصف بیشتر فیکام چانبکن و از چانبک خوندنم خسته نمیشم، ولی تهکوک چرا!

فیک سپ نداری؟ از یونسوک کم فیک مینویسنن:((((

moon🌛 Child🌜

کاپلای دیگ هم داره 
این فیکهههه فوق العاستتت حتمن بخونششششششش ب کاپلا دقت نکنید زیاد
خب من کاپلای دیگ هم گذاشتم کوکمین escape dream و paris تهگی
Ttt
۱۸ تیر ۱۱:۳۷

سلام میشه هر وقت خواستیند فیک رو بردارید بگید من میترسم اینو نخونده بردارید

چون من هفته ی اینده میتونم دانش کنم 

این فیک میمونه تو کانال؟

 

امممم دختر پسریه؟

moon🌛 Child🌜

برنمیدارم 😂😂😂
میگم خود نویسنده داده 
قراره فیکای دیگش هم با اجازه خودش بزارم 😉😉
تازه میاد کامنتتاتونو مبخونه نظراتنونو همینجا بگید بهش 
ن کاپلاشو نوشتم
Ttt
۱۸ تیر ۱۱:۳۵

سلام میشه هر وقت نویسنده خواستند اینو برداریم ۵دقیقه قبلش بگید

من میترسم اینم بردارید؟:(

moon🌛 Child🌜

اینو خود نویسنده بهم داده و حنمن با کامنتاتون حمایت کنید چون کامنتارو میخونه و هر نظری داشتید زیر همین پست بگید
Chany
۱۸ تیر ۱۱:۲۲

یادم میره ازت تشکر کنم😑

خب مرسیییییی😊❤بابت فیکای قشنگی که میذاری

moon🌛 Child🌜

😂😂😂فدای سرتتت ولی حتمن از نویسنده هامون حمایت کنیاااا 😉😉

Chany
۱۸ تیر ۱۱:۲۱

ام آی فرست؟

moon🌛 Child🌜

سکند
maedeh
۱۸ تیر ۱۱:۲۱

سلام

فرست؟

moon🌛 Child🌜

یسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان