BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Last Keeper S2: Last Nymph

  FULL

 

نویسنده  mia
کاپل  کوکوی . ویکوک . کریسهو . یونمین . نامجین
ژانر  فانتزی . ماجراجویی 
محدودیت سنی  +17
تعداد صفحات 635
آیدی واتپد نویسنده  @maedeh1
لینک فصل اول " کلیک کنید "

   

خلاصه:

در ادامه ی داستان " آخرین محافظ"

🛡#Last_Keeper

 جونگ کوک و تیم اش وارد سر زمین اِلف ها میشن تا برای درست کردن دیوار بین دنیاها تلاش کنن اما در همین زمان نیرویی از تاریکی با کمک پسری از نسل روح های جنگل (لوهان) نقشه ی دیگه ای برای این دیوار های محافظ دارن.

🚨 داستان رمنس نیست. تخیلیه. پس معیار انتخاب یا عدم انتخاب تون کاپل ها نباشه.

  

Season 2

(رمز: pass99)

☥⚜️🍷DOWNLOAD🍷⚜️☥

    

805_vpfe.png

۳۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
AvA
۱۱ فروردين ۱۵:۱۸

نویسنده عزیز و گرامی با سلام ! 

تقریبا ۴ سال از گذاشتن فصل دوم این فیک در وب میگذرد .

همه را چشم انتظار کردی چرا فصل سوم را نمی‌دید.

آیا این همه انسان را که منتظر بودند و مردند. را ندیدی یا نمی بینی؟ 

پلیزززززززززززززززززز  پایزززپلیزززززززززززز فصل سوم رو بده دیگههههه اصن بده خودم تایپ میکنم فقط فصل سومممش بده شهید شدیمممم فقط خواستی بدی لطفا تا ۷ اردیبهشت بدی چون بعدش قراره برای انتخاب رشته مث ... بچه آدم بخونم 

 

با تشکر 

از طرف یک منتظر 🙂

RM. kiute.ARMY

با نام و یاد خدا....

ان شا الله. ان شا الله😔
:/
۱۸ آبان ۱۳:۴۷

رشته دانشگاهت چیه؟

 

من امسال انتخاب رشته دارم و شاید برم هنرستان 

 

اما واقعا از ریاضی نهم هیچی نمیفهممممم امتحان گرفت معلم مون بعد من شدم ۱۴/۵ اصن خودم هنگ کردممممم منی که ریاضیم از ۱۷ پایین تر نشده انقد کم گرفتم بعد به خاطر نمرم سر کلاس گریه ام گرفت دوستام میخواستن خفم کنن چون همه شون زیر ۱۰ شدن 🤣🤣🤣😐

RM. kiute.ARMY

سیکرته دورت بگردمT^T ناشناس بده بهت بگمT^T

عایگووو موافق باشییی خوشگلممT^T

بابا فدا سرتتت زندگیمممم!
پس نشون میده امتحان سختی بوده اما تو ترکوندی عشقم😎
:/
۱۵ آبان ۲۱:۵۶

راستش بگم خانواده مذهبی دارم و خودم هم همون جورم اما نه در حد اونا مثلا بعضی وقتا به جای چادر با مانتو و روسری بلد میرم بیرون 😅😂😂

 

اوکی از فردا همه به خاطر فصل سومش مسلمون میشن🤣🤣🤣

 

 

اخبار دیدی من که دیگه آنقدر با دیدن اون بچه های بی گاه زار زدم که هر وقت بابام میزنند اخبار میرم تو اتاقم تا اونا رو نبینم 

 

کلا روحیه ضعیفی دارم🙂

RM. kiute.ARMY

اتفاقا منم با چادر میرم دانوشگاهT^T

خودم شخصا روزه ی قضای یَک یَکتون هم میگیرم، نهایتا یا فصل سوم میاد یا من میمیرم از شدت گشنگی😂😭😂😭😂😭😂😭

الهی فدات شم من که:")
:/
۰۶ آبان ۲۲:۵۶

اوکی 

 

خدایا نیت میکنم فصل سومش اگر تا موقع امتحانات نوبت اول بیاد درس بخونمممم و برای نماز صبح مث بچه های گل خودم بیدار شممم🤲🏼😂

 

 

من هر شب گوشش میدم جوری که خواهرم میاد ازم هدفون رو میگیره میگه برو کفه مرگت بزار و منم چس مثقال اهمیت نمیدم 😑💔😎😂

RM. kiute.ARMY

واقعنی میگی؟ نمیشه روی مسلمون رو بندازم زمین که زشته😔 میرم از فردا دنبال فصل سه😔

قدرتمند و قوی😂😂😂
:/
۱۷ مهر ۱۴:۴۳

در انتظار فصل سه 🔫😐⚰️

 

سلام چطوری ؟

آهنگ 3D گوش کردی  چقدر خفنههههههه 

 

 

شت فردا امتحان از دروس اصلی سال قبل دارم 😬😬 حسش نی بخونم انشا هم باید بنویسم اما بازم حسش نیسسس

RM. kiute.ARMY

نیت کن دخترم😔

لامثب عثله عثل....مگه میشه گوشش ندم؟ شیافش کردم=)))

بهشون بگو گذشته ها گذشته انقدر کینه ای نباشید خدایی:/😂
💚💜sogijin💙💖
۱۸ اسفند ۱۴:۰۹

احساس میکنم هنوز منم که منتظرم این فیک فصل سومش بیاد هق💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜

VK 🐻🐰

همه منتظرشیم🥲
Kim Sina
۲۵ شهریور ۲۱:۳۷

بخدا حق من نیست اینهمه انتظار :"/

RM. kiute.ARMY

اما حال میده😂
′𝕬𝖞𝖑𝖎𝖓 Jeon
۱۸ شهریور ۰۱:۰۳

دد فصل ۳ داره؟!

RM. kiute.ARMY

گمون کنم:">
یه بنده خدا
۰۲ مرداد ۱۱:۱۵

هنوز انتظار میکشم

RM. kiute.ARMY

محکم نکشی هاT^T
یه بنده خدا
۰۱ تیر ۱۸:۴۷

تو رو که نمیزنم ولی دستم به نویسنده برسه احتمال داره خفش کنم 

RM. kiute.ARMY

نه به خشانت علیه نویسندگان😂
یه بنده خدا
۳۱ خرداد ۱۴:۵۱

ناموصا هنو نیومده؟ 

RM. kiute.ARMY

بگم نه منو میزنی؟:")
یه بدبخت
۱۰ فروردين ۱۷:۱۵

من دوسال پیش این فیکو خوندم هنوز نیومده فصل سومش؟:(( قرار بود مهر پارسال بیاد...

RM. kiute.ARMY

والا خدا بزرگه:">
یه بنده خدا
۲۷ بهمن ۱۵:۱۶

غلط کردم خوندمششششششش 

الان فصل سومش کوو من چ خاکی ب سرم بزیرم

RM. kiute.ARMY

همه تو خماری ان😂
Gaul Jk❤
۱۱ بهمن ۱۵:۲۸

هعی 

فیک همینجوری وله

🚶🏻‍♀️😂

میترسم بخونم 

جای حساس تمام بشه خبری از فصل سوم نیست ؟

RM. kiute.ARMY

اره خبری از فصل سوم نیست😂
Aysa
۲۶ دی ۱۲:۲۱

😑 این یکی شکنجه 

نمیدونم چرا امروز همش شکنجه هامو پیدا میکنم 

هعییی

نویسنده خدا ازت بگذره من نمی‌گذرم 

به چیا دچار نشی الهی 

ایش😭 

این لعنتی رو بیشتر از یک ساله که در به درشم

اینو خوب میدونمممممممم

نویسندهعععععععهههههههههههههههه 

خدا ازت نگذره

RM. kiute.ARMY

نگووT^T
تقصیر نویسنده نیست ک :")
کارما بچ ئه
Gaul JK❤
۲۰ دی ۱۲:۵۶

من الان۵ ماه سر این علائم باورت میشه 

میل به خوندن ندارم چون نمیخوام تمام بشه ولی کنجکاوم بدونم چی میشه 😭😭😭😭😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وای جر بهش میگن پسا فیک😂
... anashid ...
۲۹ آبان ۲۳:۳۷

ای پس قراره فسیل شیم🙂🤣

RM. kiute.ARMY

اره😂
... anashid ...
۲۷ آبان ۱۹:۴۳

ددی فصل سه نیومد من چشمم از خشک شدن به در گذشت کور شد🙂 فصل سه کجایی چرا نمیایی☹️😂

Mooni🌜

باورت میش هنو نویسندش داره فصل دومو پارتب اپ میکنه؟؟ فک کنم بایذ اپ خودش تموم شه بعد😂
𝘞𝘦𝘪 𝘞𝘶𝘹𝘪𝘢𝘯
۲۳ آبان ۱۶:۱۹

عهههه ناموسن این یکی عم یادش بخیر عر های زیبایی سرش زدیم

تا چن وخ پیش واتپد نویسندشو هی چک میکردم ولی خبری نبود هعب

RM. kiute.ARMY

دقیقا:"(
mH
۱۸ آبان ۰۱:۰۶

فصل ۳ اومده؟! کجاس؟! کی میاد؟!

RM. kiute.ARMY

والا هنوز میا بانو چیزی نگفتن:"(
𝘑𝘌𝘖𝘕 𝘛𝘈𝘌𝘎𝘜𝘒
۰۱ آبان ۱۸:۳۳

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

وی اشکهایش را باک میکند*

فصل یکو دورو تو دوروز خوندم و خوب فاک بهترین فیک تو کل عمرم بود

بیصبرانه منتظر فصل 3 امممممممممم

فصل 3 کی میایی , بازگشت ما به سوی توست*

خوف امیدارم فصل 3 واقعا وجود داشته باشه وگرنه بس میوفتم

نویسنده ایز د بستتتتتتتتتتتتتتت

لاب یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

بوص بوص

RM. kiute.ARMY

لبیک یا فصل سه😂
امیدوارم زودتر بیاد:>
N.b
۰۶ مرداد ۱۹:۵۲

فصل ۳ نمیاااااااد؟  ¿-¿ ¿-¿

من فصل ۳ موخوام🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

سرت هنوز خلوت نشده؟¿-¿

🥺🥺🥺

امیدوارم بتونی زودتر بنویسیش🥺💙

moon🌛 Child🌜

فصل دوم هنو در حال اپه هروقت نویسندش فصل سومو نوششت میزارم عزیزم💕😘
J.K
۰۲ تیر ۰۷:۳۶

بیان من صحیح بود ذهن تو خرابه ددی😂

RM. kiute.ARMY

ذهن من ریز بینه عسیسم😂
J.K
۳۱ خرداد ۱۵:۴۴

نویسندهههههههه حیا کن

فصل سه را رها کن 😳

RM. kiute.ARMY

چرا ذهنم رفت جایی ک نباید میرفت؟😂
N.b
۲۷ خرداد ۱۱:۰۰

سلام♡♡♡

این فوق‌العاده ترین داستان، فیک یا رمانی بود که خوندم♡♡♡

عالی بود♡

ممنون از سایت خوبتون♡

فصل ۳ کی میاد؟ من طاقت ندارم

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم*^*
باهات موافقم😂
والا نویسنده چیزی نگفته:"(
Asal 💜❤️🌹
۲۶ خرداد ۱۸:۲۴

یا فصل سه این 😐

RM. kiute.ARMY

نه😂
💚💜sogijin💙💖
۲۴ خرداد ۲۲:۴۹

خدا نکنه ولی نویسنده مردی ایا چرا فصل سه رو نمیری مردیم از کنجکاوی بگو دیگه ادامش چی میشه بگوووووووووووو نه نگو فصل سه رو بدهههههههه

RM. kiute.ARMY

نه زنده است بانو میا😂
Helen army
۲۳ خرداد ۱۴:۴۰

نویسنده تروخدا یه خبر بد هههههههه

میرم به کامرانی میگماااااا😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من دارم میمیرم از کنجکاوییییی😭💔

مدیونی اگه یه خبر ندیಥ‿ಥ

 

 

 

 

 

 

 

#نویسنده

RM. kiute.ARMY

نه نه من فاول کردم حواسم هست:")))
Mitsuha Teakook
۱۷ ارديبهشت ۱۲:۴۰

فصل 3 تو رو خداااااا ااااااا 

نشسته ام به در نگاه میکنم دریچه آه میکشد و میگوید فصلللللللل 3333333333😭😭😭

#تفاهم دوطرفه 🤣✌

RM. kiute.ARMY

نویسنده همچنان تصمیمی در این باره اخذ نکرده:")
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۹ ارديبهشت ۰۱:۰۸

عه این یادش بخیر...

هرچند خود نویسنده گفته بود سرش افتضاح شلوغه و فصل سوم تا یکسال یا بیشتر نوشته نمیشه...

ولی بازم من امیددارم زودتر بیاد🙂

RM. kiute.ARMY

ان شا الله:"(
J.K
۰۴ ارديبهشت ۱۷:۵۶

فصل سه میخواممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

منم:")
linda
۲۹ اسفند ۱۶:۴۰

فصل سه اومده؟

RM. kiute.ARMY

ناچ:"(
Mitsuha Teakook
۲۸ اسفند ۱۵:۴۱

ببخشید خبری از فصل 3 نیست اخه نتونستم پیداش کنم😭😭

خیلی این فیک و دوست دارم و اگه بفهمم فصل 3 نداره میمیرم. لطفا بیاید منو از این سردرگمی دربیارید. 

 

ددیییی کجااااییییییی

moon🌛 Child🌜

هنوز نیومده عزیزم
helia/
۳۰ بهمن ۱۸:۵۵

خخخ اها ببخشید رمزو ندیدم بالا گفتیی

RM. kiute.ARMY

کنچانا منم از این بساطا دارم😂
helia/
۳۰ بهمن ۱۸:۳۶

سلاممممم

یه سوال چرا برای باز کردن پی دی افه فصل اولش رمز میخاد :(

RM. kiute.ARMY

دیگه خواست نویسنده بوده:"(
اریکا
۱۱ بهمن ۱۹:۰۷
من فقط اونا رو میخوندم ازش آخه سر جای حساسشم ول کرد بهش بووووگوووووووک*-*

RM. kiute.ARMY

چی رو؟*^*
اریکا
۰۹ بهمن ۱۶:۰۶

کیوتی یه سوال من الان در پی تمام فیکهام فسیل شدم این فیکه دارک مون و ولفس که نمدونم اصن نیییسسسسس😵😵😵لطفا اخبارشونو بگوووو

RM. kiute.ARMY

نویسنده اشون خیلی وقته ولش کرده همه رو هم دیوونه کرده:")
اریکا
۰۹ بهمن ۱۶:۰۵

آقاااااااا فصل بعد چییییییی!!!موخوام🤧😷😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

منم میخوام😂
sogijin
۰۵ بهمن ۱۵:۲۶

و من همچنان منتظر اون روزیم که فصل سوم بیاد و ان را بخوام و کلی عرررررر بزنم ولی دریغ از فصل سه نویسنده جوننن نمیخوای مارو از این عذاب الهی نجات بدی؟خواهش میکنم پلیییییییییز فصل سه لطفا😥😥😥

RM. kiute.ARMY

ما هممون در انتظار فصل سه تبدیل به فسیل شدیم:")
Taekooker
۰۶ دی ۱۶:۰۰

آمال شی بسی موافقم باهات💔

فصل ۳ میخخخخخ:))))

آمال
۲۹ آذر ۱۵:۴۴

نویسنده عزیز بیکار شدی بنویسش

 

جون خودت

 

خوت این بازی کثیف و شروع کردی خودتم تمومش کن

من دارم می میرم ببینم تهیونگ چه بلایی سرش اومده

 

اصلا ببینم نامجین می خوان با هم کنار بیان یا حالا حالا ها کار داریم

 

هر دفعه می یام چیزی نیستت 

من گناه دارم من فیک می خوام ادامه این و می خوام

 

 

 

وی: امتحان داره ولی هنوزم دنبال فیک حوندنه خدا خودت ببخشش

 

yoonha
۲۵ آبان ۱۷:۵۳

مممم سلامممم.^. گفته بودن ابان اذر میاد که نمیاد؟:((((((((((((((((((((((

ممن.ن بابت فیکا*-*

RM. kiute.ARMY

والا هنوز میا اونی چیزی ننوشته:"(
خواهشیات عزیزم*-*
Shimiyai
۲۲ آبان ۰۱:۵۷

واقعااااااااا خیلی عالی بود من تابستون خوندمش ولی فصل سه اش ضاهرا قرار نیست حالا حالا ها بیاد🥺

moon🌛 Child🌜

متاسفانه اطلاعی ندارم ولی اگ فصل سومش اومد قرار داده میش😉
Vkook. Darya
۰۴ آبان ۲۱:۴۷

عررررررر 

کل فصل یک و دو رو تو دو روز خوندم *__*

یه بار دیگه هم دو فصلو در عرض یه هفته خوندم و تازه تموم شد ..

دارممم روانییییی میشممممممممممم

خیلی خوبه خیلی خیلی خیلییی خوبه 

من عاشق خوناشام و دنیای سوپر نچرالم و این فیکشن عررررررررر داشتتتتتتتتتتتتتت 

مطمعنم تا فصل سه بیاد من هزار بار دیگه خوندمش ://////

یه سوال فصل سه معلوم نی تقریبا کی میاد ؟ 

خیلی دوره مثلا سال دیگه یا تا سه چهارماه دیگه میاد؟؟

وایییییی مغزم الان میپوکه من ادامه رو میخواممممم😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

من نخوندم فصل دوم رو چون فصل سه هنوز نیومده 
اما خدا شاهده معرکه بود!!
قلم میا خداستتتتتتتتتتتتتتت
اخلاقشم که نگم! ماهه! ماه!
HYUNJIN_STAY
۲۶ مهر ۲۲:۳۰

عاشق این فیکم;-;💫

چرا فصل سه‌ش زودتر نمیاد..؟

RM. kiute.ARMY

نمدانم والا:"(
آمال
۱۴ مهر ۱۵:۰۵

این دروغه نه؟! 

چطور می تونه فصل سه نداشته باشه می دونید من اون موقعه که گذاشته بودین خوندم و الان واقعا تو خماری موندم نه باید به هم برسن تهرونی که معلوم نیست کجاست و وای نه.!!! 

 

 

نویسنده می دش مگه نه؟ 

خب بگذریم من عاشق این فن فیک شدم عالی هههه از همه نظر 

 

 

باورتون می شه موقعه ای که جانمو و تهرونی داشتن جدا می شدن من گریه کردم خیلی بد بود اونجاش خیلیی گریه کردم

نویسنده دستت طلا ادامه اش 

لطفا! 

moon🌛 Child🌜

باید برم بپرسم از نویسندش😢😢😢
Suho ssi
۰۷ مهر ۰۰:۱۲

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییی لنتیییییییییی برای بار هزارم عکس سوهو رو دارم میبینم ججججررررر خوورررددددممم

خب خب بسه دیگ

*جدی میشع*

خب خب فصل دوش داره جالب میشع لوهان این وسط چ میگع بالاخره نفهمیدم با اوناس یا با ویلسون  با ویلسون که قطعا نیس نه؟بگگووووووووووووووو بگگگگگووووووووو بچه ی من نقش منفی نیسسسسسسسسس دددددیییییییی 

یکی بیاددددد منو جمع بکنع چبال

بیخی

خب خب فصل سه دارع؟

هنو نخوندم دو رو تا اخرش ولی میخوام بدونم اگع داره نخونم فصل دو رو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خیلی حرف زدم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میانهههههه❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

سوهووووووووووووووو عررررررررررررناکهههههههههه!!
نه فکر نکنم با ویلسون باشه شایدم از اون ادماییه که ادای افراد ویلسونو دریاره!
حالا اینا به کنار..واقعا نمیدونم فصل سه داره یا نه!! چون اگه داشتن میاجان بهمون میداد


کنچانا:)
Suho ssi
۰۴ مهر ۱۱:۴۵

ددددددددددییییییی رمز کرابه کرابه

*کودک درونش فعال میشود*

RM. kiute.ARMY

رمزش درستهههاااا!
Suho ssi
۰۴ مهر ۱۱:۳۳

ددددددددددددددددددددددددددددییییییییییییییییی

پستر عشق من سوهو رو ک ادیت زده بیا اعتراف کننننههههههههههه لنتییییییییییییییییییییییییییاااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

سوهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو مرگگگگگگگگگگگگگگگ شدهههههههههههههههههههههههههه
Suga❤
۰۱ مهر ۱۰:۴۶

ددی:(

فصل جدیدش کی آپ میشه پسسس*-*

منتظرممم اما آپ نمیشهههه چرااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم:(
دل
۱۳ شهریور ۱۹:۱۴

اول سلام

دوم خسته نباشی

سوم ممنون که که انقد فیکای خوب میزاری

خیلییییی گشنگ بود

فصل سومش نمیدونی کی میاد؟

از همین نویسنده بازم فیک دارین توسایت؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم سلامت باشی
نه والا نمیدونم اومد خود نویسنده بهمون میده
اوهوم داریم..فیکایی که برگرفته از انیمه هاست برای ایشونه
AYDA ( jimin )
۱۲ شهریور ۰۱:۱۸

الان من نفهمیدم....

این فوله فول شده؟ کامل؟

RM. kiute.ARMY

اره کامله
sayna
۰۶ شهریور ۰۲:۰۳

سلام ددی خوبی؟چطوری؟خسته نباشی😁

 

میخواستم بگم یه فن فیکشن از،همین نویسنده هست اسمش blue bloodهست میشه بزاریش؟😢😢😢😢😢

فیکایی ک میزارین عالین😢

RM. kiute.ARMY

سلام ساینا شی سلامت باشی غزیزم!!
اهان اون..خودش گفته کامل شد میده بزاریم سایت
عالین چون شماها بهترینید
전♡ 미수
۰۹ مرداد ۰۹:۵۹

اقا من از فصل اول هیچی حالیم نشد ک بخوام اینو بخونم:/

چیکا کنم کمکککک 

 

RM. kiute.ARMY

واقعا؟
قابل فهم بوداااا احتنالا بدون تمرکز خوندی
"𝙀𝙧𝙞𝙘
۰۹ مرداد ۰۲:۲۰

حالا اسمات هس یا ن؟

RM. kiute.ARMY

نچ 😳
"𝙀𝙧𝙞𝙘
۰۹ مرداد ۰۲:۱۹

کوکوی؟

ناموصا؟؟؟

واااو بالاخره...

RM. kiute.ARMY

رمنس نیست اما معرکه است 😭
Rona
۰۸ مرداد ۲۲:۵۵

نویسندهههههه جونییییی میخوام بخونمش 

یه چیزی راجبش بگو ک جذبم کنه 

RM. kiute.ARMY

فقط بگم در حدی عالیه که من شبا بهش فکر نکنم خوایم نمیبره
lililillili
۰۸ مرداد ۲۲:۳۲

تازه فصل یکشم ص160 اینا واسه همین پرسیدم :)

پس کی تهیونگ میاد؟

RM. kiute.ARMY

اوه درک میکنم...هنوز خیلی بی مونده..
من اندازه موهای سرم آسمان و کیس مومنت خواندم اما کیس های داخل این فیک شیرین ترین نوع کیس بودن
lililililili
۰۸ مرداد ۲۲:۲۶

دوستانی ک خوندن میشه اینارو بم بگین:

ببخشید یعنی چی رمنس نیس؟!

آخه نوشته کوکوی... یعنی کلا هیچ خبری نیس ایا؟

اخه کاورش کاملا جوووونه خخخ

با هدف بی کاپل بخونم؟!

یه چی دیگه این فصل اخرشه یا بازم قراره ادامه داشته باشه؟؟

RM. kiute.ARMY

یعنی زیاد منتظر چیزای عشقولانه نباش
آره کاورش خدای ،😁👍
متولد هستم در حد کیس که اونم هر پوند صفه یک بار 😁
اما بگماین معرکه استتتتتتت
داره
Saraw
۰۸ مرداد ۲۰:۵۴

مرسییییی مونی جوووون😍😍😍

فایتینگگگگگگ

 

moon🌛 Child🌜

خواهشیاتت عزیزم 💋😘😘
kooki
۰۸ مرداد ۱۹:۵۲

خوندم تمومش کردم..هق ...خیلی خوب بود ولی با فکر اینکه معلوم نیس فصل بعدش کی میاد دق میکنم بنا بر اون لیست 9 تایی که نویسنده گفت فک کنم کم کمش چند ماه طول بکشه نوبت بهش برسه و چند ماهم نوشتنش واییی T~T

ولی لااقل بهتر بود بعد از اینکه ذهن ما رو انقد کنجکاو و درگیر کردی ولمون نمیکردی که بمونیم تو کفففف یکم واضح سازی بد نبود مثلا برا اینکه اون دریاچه ی لعنتی چی قرار بود از ته بخواد

ولی به هر حال مرسی از ددی و رایترش امیدوارم که زودتر شروع به نوشتن فصل بعدیش کنی

 

moon🌛 Child🌜

یسسسس
خوشحالم دوسش داشتی لاو❤
kim jungkook
۰۸ مرداد ۱۸:۵۹

دقیقن...مهم اینه باهمن اینکه کی تاپه به خودشون بستگی داره😂

♥하니예 .이♥

😂اره اره کککک 
MangoCookies
۰۸ مرداد ۱۸:۱۶

عووووووووووووووووووووووووووووووو

یع یع یعععععععع

چه کاوری جونممممم

برم بخورمش یا بخونمش؟||||||:

اون کیه روت تهیونگ شی هومممم؟ (لبخند شیطانی)

عه|: رومنس نیس|:

خب منتفی شد پس/:

ددی درمورد فیک های امی جون. من یه خصوصی داده بودم بهت. اسم چنل و سایتش بود. بروید بیابید راحت^^

♥하니예 .이♥

هر ی بندش ی گاس بزن خوشمزس*-*

اری فدایت دیدیمش قرار است برویم موچ *3*
Fafy
۰۸ مرداد ۱۷:۰۰

آممممم ..........؟ مونی 

پس ینی چرتو پرت منو بعد از کنکور اپ می‌کنی ¿

♥하니예 .이♥

های*-*
اری اپ موکونه
فیک زیبایت را :)
mee :)
۰۸ مرداد ۱۶:۳۷

چ کاورش خوشششگله ووووی 

تهیونگه دیگه؟!

مرسیییی مونیییی گذاشتیش

مرسیییی نویسندهههه نوشتیش

♥하니예 .이♥

.
 نویسنده
Betty Copper
۰۸ مرداد ۱۶:۳۶

کلا من از زمان ورودم یه بااار سکند شدم😭😭😭 

چه کنم ....😰

moon🌛 Child🌜

کاملن شانسیه غصه نخور 😂😂
._.blueberry._.
۰۸ مرداد ۱۶:۱۷

ینی من اگه نویسندرو ببینم انقد بوسششش میکنم تا دیگه لپ نداشته باشه

کاراش خیلی قشنگن

خیلی خوشحال شدم که فصل دوشو گزاشتین و انکار نمیکنم که بیشتر خوشحالیم فانتزی بودن داستان و یونمین بودنشه ...خیلی فیکاتو دوست دارم mia جونم

 

خیلی خیلی ازتون ممنونم

دوستون دارم خیلی زیاد

💙💙

♥하니예 .이♥

#نویسنده
NIKI NIK
۰۸ مرداد ۱۶:۰۵

😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 

آمد بهار جان ها ای شاخ تر برقص آ ای شاخ تر برقص آ

یسسسسسسسس یسسسسسس برقصا💃💃💃💃

من برم دو فصلو باهم بخونم اووردوز کنم یکم 😄 😄 😄  خخخخخخخخخ 

مرسییییییی مونی جون😘😘😘🥰🥰🥰

ی سوال چرا گذاشتی بعد حذف کردی؟🙄

♥하니예 .이♥

برو برو
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگ


شاید چون میخواسته اصلاحش کنه یا زود گذاشته وقتش نبوده*-*
kim jungkook
۰۸ مرداد ۱۵:۵۵

بچه ها ی چیزی بگم راجب اینکه دارین سر کاپلا دعوا میکنین...

بچه ها کاپلای ویکوک یا کوکوی هر دو قابل احترامن و هر دو هستن یا نامجین و جینجون...

اینو بدونین توی کاپلای هردو پسر به طور مداوم ی نفر بات یا ی نفر تاپ نیس

... چون دختر پسری نیس:|

خیلی مومنتا هس ک میگه ویکوک تاپه خیلیام هس میگه کوکوی تاپه...

سرش بحث نکنین بخونین لذت ببرین همین😁

نویسنده ها هم لطفن سعی کنن فقط یه نفر و تاپ نکنن ک دعوا شه... اوکی؟^^

 

♥하니예 .이♥

# بچه ها


اره منم واس همین کوکوی یا ویکوک برام مهم نیست
مهم اینه ک کوکی و ته ته بیدن ککک
Vkook.darya
۰۸ مرداد ۱۵:۴۰

بیا قرش بدهه اره قرشش بده 

امروز به طرز ادم کشی خوب بود 

صب مامانم اومده بیدارم کرده میگه خواهرت دو قلو حاملس 😫

من دیگه از اون موقع ادم خودم نبودمم فک کنم بهترین اتفاقی که میتونست بعد این خبر بیوفته اومدن این فیک بود که اومد

فک کنم امروز هر چی از خدا بخوام بم بده تاحالاش که ایجور بود😂

خدایا من و خانواده ارمیون ایران را به راه کنسرت هدایت کن الاهی امین 

♥하니예 .이♥

واوووووووو
مبارکههههه♥-♥
ایشالله همه روزات ب این خوبی باشن بیب*-*
kooki
۰۸ مرداد ۱۱:۲۶

وااااای ددی  ذوق مرگ شدم مرسی واایییی مرسی بهتریننی

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیاتت عزیزم*^*
اما باید از مونی متشکر باشیم
Betty Copper
۰۸ مرداد ۱۱:۱۲

الانه که بااااااااال دربیارم😍😍😍😍 

یه ویکوکه دیگه 😝😝😝😝 

حالا قر بدم ... یک... دو...وسه

اها اها 😄 

کلا سکند شدم یا هیچی؟؟؟ 😕 

RM. kiute.ARMY

مبارکهههههههههه بیااااااااا وسطططططططططططط

فکر کنم هیچی
김 남 민
۰۸ مرداد ۱۱:۰۷

اخ واخ اخ واخ یلا بزن دست قشنگرو هوهو

بیا وست آه آه او او

فول فول 

مَرَه کول

یعنی خیلی باحاله

RM. kiute.ARMY

تعماثهبامهثکقزهبعکثقهرکهثقکرل
بیا وسط آهان آهان!
mbn.jk
۰۸ مرداد ۱۱:۰۴

اخ جونننننننننننن این اومدددددددد:) عررررررررررر چقد منطزرش بودم لعنتی (در باسنم عروسی است:)

RM. kiute.ARMY

واقعا معرکه است!!
در باسن همه پارتی برقرار است شما چطور؟
Saraw
۰۸ مرداد ۱۰:۱۷

فرست یا سکند یا کلا هیچ؟؟؟؟؟

چطوری مونی ؟؟؟؟ کم پیدایی

ایشاا.. بعد کنکور حضورت بیشتر حس می شه

RM. kiute.ARMY

اگه بگم فرستی چیکار میکنی؟؟؟

بنده خدا مونی بکوب داره درس میخونه:"(
ان شا الله
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان