BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن I Love You Too Babe s2

📸FULL📸

نویسنده Sh.S
کاپل کوکوی
ژانر اسمات . رمنس
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 70
لینک فصل اول کلیک کنید "

   

🍑💘📸DOWNLOAD📸💘🍑

 

805_vpfe.png

۴۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
parya
۱۱ آبان ۰۰:۵۵

دددددد؟! 

فصل اولش کجاستت؟ بده لینکوووو زودد تندد سرییییعع

RM. kiute.ARMY

 دورت بگردم گوشی رو بزار رو حالت چرخش، و لینک توی جدوله:")
...
۱۷ خرداد ۱۰:۳۳

چطور ی فیک انقدر قشنگه؟

چطور فصل دو از فصل اول قشنگ تره؟

چطور همه فیکای این نویسنده قشنگه؟

چطور قلم نویسنده انقدر قشنگه؟

چطور انقدر نویسنده رو لاوش دارم؟

RM. kiute.ARMY

توی گوگل سرچ کن😂
Eyan
۰۵ خرداد ۱۱:۳۰

میدونی ددی من اول اومدم فصل دو رو خوندم بعد اولو=/

ولی در کل دوتاشون عالییی بودنتنننن

RM. kiute.ARMY

خسته نباشی😂😂😂
بعلهههههه:">
yoonmin
۲۳ اسفند ۰۹:۴۵

با اینکه خودمم نمیدونم حبث چطوری نوشته میشه

ولی اون حبث نی جررر

وسط اسمات حبث رو دیدم پارا شدم جررر

ولی چطوریه دد؟ 

حبص؟ 

حبس؟ 

حبث؟؟ 

حررر

RM. kiute.ARMY

بخاطر اینه که ص س و ث توی کیبورد کامپیوتر یه جا هستن:"> ادم یکم لغزش کنه کل ادبیات کل سال های تحصیلیش میره زیر رادیکال
حبس عه
Mora
۱۷ اسفند ۰۴:۱۸

امممممم

میگم ک فصل اول و دوم خیلی بهم مربوطن؟

یا میتونم فقط فصل دو رو بخونم

RM. kiute.ARMY

نه لاوم میتونی جدا گانه هم بوخونی*^*
Army. Bts
۰۸ اسفند ۰۳:۱۴

عالییی بود من عاشقش شدم صافت شدم با این فن فیکشه

RM. kiute.ARMY

موافقمT^T
عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li
۱۹ شهریور ۲۳:۵۲

میگم نویسنده این فیک گفت یه فصل سومی هم هست

کی میاد فصل سومش

RM. kiute.ARMY

بزودی:">
Niroda
۱۵ اسفند ۱۸:۲۴

این سایت داره ARMY های تمام دنیا رو سرشماری میکنه
👈 BTS ARMY CENSUS 👉
🔔🔔ولی باید این رو سرچ کنید تا براتون 📃 تمام زبان ها 📃 رو بیاره
👈 TRANSLATIONS BTS ARMY CENSUS 👉
📣📣 این بیانیه خود BIG HIT هست
💕 میخوان تعداد ARMY ها رو بدونن 💕

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

📣📣اینم رای گیری رسمی سایت گرمی
👈👈 https://www.musicmundial.com/en/2020/10/17/grammys-2021-who-should-perform-vote-now-for-your-favorite-artists-group 👉👉

Grammys 2021: Who should perform? Vote now for your favorite artists/group

The present year is almost over, with just 2 months left, we can already start making especulations about next year’s Grammy Awards, which are set to be held on January. Grammy Awards 2021: “On Jan. 31, 2021, the 63rd GRAMMY Awards will be happening, rain or shine, COVID-19 vaccine or not” say...

آمال
۰۹ اسفند ۲۲:۴۷

سد اند که نیست؟

مدیونید اگه فکر کنید کراش زدم رو پوستر

 

RM. kiute.ARMY

نه اصلااا!! یه فیک گوگولی و خوردنی*^*
مدیون شدم😂
Nika
۰۷ اسفند ۲۲:۵۹

مهشر بود واقعا فیک باحالی بود و البته یکی از بهترین چیزایی که خونده بودم❤

RM. kiute.ARMY

می تو نیکا جون*^*
Eddie /:
۰۵ اسفند ۲۳:۲۳

عالی بود مرسی*_* 

خسته نباشی🍓

RM. kiute.ARMY

فدا ادی جان*^*
💞Sh.S TaeKook
۰۵ اسفند ۱۸:۵۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ***
*** ****** ****** ** *** **** **** ** *****

*******************************************************

**** * ****** ** **** ******
******** **********
**********
******* ** **** *******

moon🌛 Child🌜

عععععععععرررررررر مرسی شادی جونم جووووووون فول اسماتت با قلم شادیییییییییی😎😎😎😎😎😎❤😎❤

دد: ملعون:|
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۰۴ اسفند ۰۷:۲۰

اول اینکه سلامممممم به ادمینای گل گلاب

دوم اینکه عررررر شادیییییییی اینبارم عالیییییییی بودددددد من عاشق کوکویممممممممممم و اینکه مثه همیشه فوق‌العاده بودییییی 

همین دیگه پررو نشو تو خ با هم میحرفیم 

 

RM. kiute.ARMY

فدای دارک کویین😂
Jani Jeon
۰۳ اسفند ۱۸:۴۰

کیوت اگه در مورد کوکوی یا ویکوک( مسئله این است🧐) با مونی به نتیجه رسیدید به ما هم بگید.

من راستش چون اولین فیکی که خوندم کوکوی بود دیگه مونده تو ذهنم پاک نمیشه‌.

RM. kiute.ARMY

حتما😂😂😂
من اولین فیکی ک خوندم یونمین بود😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۳ اسفند ۱۵:۳۳

وای چقد قشنگ بود

شادی من عاشق پایانش شدم اصن😂😂

فقط شامپو سیر پرژک😂😂

RM. kiute.ARMY

شامپو فقط شامپو تخم مرغی😂
sogijin
۰۳ اسفند ۱۲:۱۴

واییییییییییییی💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚💖💙💜💚شادی تو بینظیری

RM. kiute.ARMY

اوووووووومووووووووووووو چه رنگی رنگی*^*
*jimin*
۰۳ اسفند ۱۱:۲۶

فصل اخره ؟؟ 

RM. kiute.ARMY

نوچ*^*
Jani Jeon
۰۳ اسفند ۰۰:۵۱

اوکی می‌دونم کامنت قبلیم خیلی بی‌حال بود. 🤕 چون خیلی خسته ام اما دلم نیومد یه کامنت خوب ندم. پس...

نویسنده خیلی خوب بود من قلبم افتاد تو آستینم دیدم کوکویه. چون من کوکوی شیپرم.( فکرکنم‌ نگفته بودم تاحالا🤔) 

ویکوک هم گاهی... ولی در کل با کوکوی موافقترم. بوس بهت😍😘

پ ن: نپرسید قلب چجوری میفته تو آستین چون جوابی ندارم. مرسی😄 شبتون بخیر دخترا خوب بخوابید💛🌌

RM. kiute.ARMY

خیلی خلاقیت جالبی بود😂😂😂 قلب تو آستین
منو ادمین مونی هروقت همو میبینیم یه کنفرانس مطبوعاتی در جریان با کوکوی یا ویکوک داریم😂
Jani Jeon
۰۳ اسفند ۰۰:۳۸

چه خوب بود 💛💜

Agü§ť Ell

مگه میشه بد باشه؟ 🙂✨
Puppy^~^
۰۳ اسفند ۰۰:۱۳

عجب...! 🙂😂اوکی مرسی💙

RM. kiute.ARMY

خواهشیات پاپی*^*
Sh.S TaeKook💞
۰۲ اسفند ۲۱:۵۰

😍😍😍😍😍😍

ستایییییش جذااابببمممم

میبینم جذاب من شدی..

قلوه ددی شدیی

دل مونی شدی😎

خوشبحالت

Agü§ť Ell

ستایش
ستایش
۰۲ اسفند ۱۷:۴۷

من قلوه ی ددیم......هق......عرررررررررررر

منو اینهمه خوشبختی محالهههه........♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کیص بهت ددی♥♥♥♥♥♥

moon🌛 Child🌜

قلوههههه؟؟؟😂😂جووون بیا دل منم شووو😂😂😂🤧
ستایش
۰۲ اسفند ۱۷:۴۶

اوموووو شادی جووونم فیکات همچنین قلمت و نوشتنت ووووووو همچنین بگ گراندش و کلا فرمت pdf فوق العادست اتفاقا ازت پرسیدم چون دیدم چقددددر برنامه ی خوبیههههههههه مرسی عخش دلم کیییص♥♥♥♥♥

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Lee. NarXeS(:
۰۲ اسفند ۱۴:۳۳

سلام

میشه وبلاگ من رو با اسم SS501 پیوند کنید؟

منم پیوندتون میکنم ^^

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدلم!
Puppy^~^
۰۲ اسفند ۱۲:۳۹

یه سئواللللل منو از گراهی نجات بدینننن

یعنی این الان فصل یکش سوکجونه فصل دوش کوکوی؟😶

مگه میشه؟🙂🙃 چون من سوکجون شیپر نیستم.

به هم مربوطن ؟ یعنی منظورم اینه که  میشه فصل یکشو نخوند و فصل دوشو بخونم یا دارم چرت میگم؟؟🙃💔

RM. kiute.ARMY

بلی*^*
اره میشه چیز خاصی نیست مثلا تو فصل یک یه جمله اومد که جین داشت درمورد رقیبش کیم تهیونگ میگفت که داره با عکاسش قرار میزاره!
نه اصلا بهم ربطی نداره نگران نباش😂

Tae Kook
۰۲ اسفند ۱۰:۱۱

اخجون کوکوی ولی ای کاش ویکوک بود اصلا به وی نمیخوره بات باشه همش باید بدون حالت جذاب مردونش تثورش کنم اخه😅😅😅😅😅😅

RM. kiute.ARMY

والا من نمیدونم از دست این کاپل چیکار کنم😂
هویج🥕 هویجی
۰۲ اسفند ۰۹:۴۹

خسته نباشی نویسنده من که دوسش داشتم:)♡ لاب یو لابلی

RM. kiute.ARMY

مرسی هویجم*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۲ اسفند ۰۹:۳۶

عهههه فصل دوم داد؟

ایول باوا😁

RM. kiute.ARMY

اره😂😂😂
cotton...candy. Pasnoodly
۰۲ اسفند ۰۹:۲۷

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر  جیخخخخخخخخخخخخخخخخخ

کوکووی..؟!   واییی ننه من چقد خوشالممممممممممممم...

پوصترششوووووووووو ته چ جیگری شده...پصرمو بنگریددد...اصن اقا،جنتلمن از کالیفرنیا امریکا...

*وی با ضرب دچیتا صرش را ب لبتاپ میکوبد")

RM. kiute.ARMY

پوستر رو که من گذاشتم رو چشمام:")))))
شمشیر دچبتا..هق
یاسی
۰۱ اسفند ۲۳:۵۶

این ایا سد انده ثا هپی اند؟

RM. kiute.ARMY

هپی*^*
Kim Taehyung
۰۱ اسفند ۲۳:۵۵

واییییی غرررر تو کمرمممم فراووووونهههههههه😂🎆🎆🎆🎆😂😂

کوکویی عررررر جیغغغغغغغغغغغغ هالا نانای نانای نانانای نای هالا نونای نونای لالای لای

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

فقط سعی کن نفس عمیق بکشی😂😂😂😂😂
Kauo sheka
۰۱ اسفند ۲۱:۳۱

وای فیک جدید ،من قلبم ضعیفه ها خر ذوق شدم لعنتی صبح زودتر بلند میشم قبل از کلاس فیک بخونم ،البته از نظر بقیه خیلی درس خون شدم ،وای کوکوی ،شادی یدونه آیی🥰🥰🥳🥳🥳😅😁😘🍸💃🕺💃🕺💃⚰️🥂

Agü§ť Ell

سنسنسنطنمطمطکس
عاری عاری بشین حالشو ببر
خدایی ادم انرژی میگیره قبل کارایی مثل درس خوندن فیک میخونه😃💜
yui_vkook_tae
۰۱ اسفند ۲۱:۰۲

وای امروز بهترین روز زندگیم بوددد الآنم کوکوی واییی مرسی 😍😍😍😍😍😍💜💜

Agü§ť Ell

سپنسنسنستطنظموطوط
امیدوارم هر روز بهترین روز زندگیت باشه 😃
خاهج 😃
Sh.S TaeKook💞
۰۱ اسفند ۲۰:۰۸

پارک سم...بانی..

منو نکشین😭

پارک سمممم بشین بخون عشقولیییم

من تا شما بخوایین تو همین سایت ددی پلاسم و مینویسم نترسیییین قحطی نمیاااد

 

RM. kiute.ARMY

هیق هیق لمیدمون به توئه:")
*خزیدن در کلبه احزان*

پارک سم
 

بانی: آیگوووووو بمون برامون
*با پشت دست اشک هایش را پاک نمود
Sh.S TaeKook💞
۰۱ اسفند ۲۰:۰۷

سلووووم

خوشبختم از دیدار دوباره😶😶

ستایش جیگر جذابم😜😝💋

من دست عمیقی در برنامه ورد ماکروسافت افیس دارم با اون درست میکنم فیک هارو😶

مکشلی پیش اومد؟

همیشه میدونستم بک گراندش رو زیادی رنگی انتخاب کردمممممم

چشمو میزنه نه؟؟😵😵😭😭😭

عوضش میکنمممم

راستی اتشنشانی و امبولانس و پلیسو فرستادم برات رونیا عشقولیم😶😶😶

RM. kiute.ARMY

من عاشق بک گراندشم*^*

رونیا
ستایش
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۰۱ اسفند ۱۹:۵۵

وای خودا....

🙈😳

... اون اسماتاشو نخوندم...

ولی به عشقشون پی بردم چه جوووورررررمممم

شادیییییییییییییییییییییییییییییییییی سارانگههههههه 😁😊💜💜💜💜💜💜💜💜

^♡^ 

RM. kiute.ARMY

هیق هیق:")
من میدونم عاخرش سینگل میمیرم
ستایش
۰۱ اسفند ۱۹:۳۶

مرسیییی کیوتیم♥♥♥

 

ددیییییی حواسم هستااااااا ب من نگفتی جیگرم عییییییش

RM. kiute.ARMY

عایگووووووو تو قلوه منی*^*
Maria
۰۱ اسفند ۱۷:۴۹

فصل اولش کو؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

داخل پست زدم*^*
Horny cute top .Yasy2007
۰۱ اسفند ۱۶:۵۹

سر این من 5 ثانیه بعد انتشار رسیدم ولی فک کنم وقتی گفتم فرست؟ کامنت عزیزم ارسال نشده و فرستی رو به فاک دادم=))))

لعنت خدا بر اونایی که فرستیمو چشم کردن کثافتا ازتون نمیگذرم🤧💔

Agü§ť Ell

عب نداره تو به چشم ما همیشه فرستی🙁😃✨💜
⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)
۰۱ اسفند ۱۶:۵۷

سکند شدم دیگه کامنت دومیم-.-

RM. kiute.ARMY

عه!!
اوکی سکند😂
park sam
۰۱ اسفند ۱۶:۵۶

مرسیو ددی🤧*-*

RM. kiute.ARMY

خواهشیو جیگرم*^*
park sam
۰۱ اسفند ۱۶:۵۱

اره موافقم تصمیم احمقانه ای بود😐💔

اره اره جمع کنیم🤧😂😂

RM. kiute.ARMY

فایتینگ😂
⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)
۰۱ اسفند ۱۶:۵۱

سکند-.-

RM. kiute.ARMY

نمدانم*^*
رونیا A.m 🐰
۰۱ اسفند ۱۶:۲۲

نههههههههههههههههههههههههه

این فصل دومش کدوم بود که یه دوره بکنممممم؟؟؟

جوننننمممییییی جوووونننننننننن ........... ×_×

*: الو ... الوووووو...... آمبولانسسس ..... یکی اینجا سقوط کرده 

+: شرمنده باید زنگ بزنید آتشنشانی .... 

* :😐 الووو .... آهایی...الوووووووووووو

 

Agü§ť Ell

😂😂😂ارام باش
https://rizy.ir/w7txz
بیا این لینک فصل اول
Sana
۰۱ اسفند ۱۶:۰۳

یعنی اون شامپو سیر پرژک منو کشت 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

من گلرنگ دوست دارم😂😂😂
park sam
۰۱ اسفند ۱۵:۲۴

باید شادی شی رو بکشم🙂🙂

همه ی اینا رو ذخیره میکنم برا وقتی که قحطی فیک اومد🤧

Agü§ť Ell

ناح نکشش 😂 شادی رو بکشی دیگه کی برامون از این فیکا بنویسه (↑ω↑)
نگه دار منم کلی آذوقه جم کردم😂😂

Jungkook.Bts.Army.7
۰۱ اسفند ۱۵:۱۷

فرست؟

Agü§ť Ell

ناح 🙁
ستایش
۰۱ اسفند ۱۵:۱۵

شااااادی جونیییی♥

میتونم بپرسم با برنامه ای فیکارتو درست میکنی لاو؟؟

ممنونم لاو♥

Agü§ť Ell

شادی
.. ←gσℓѕα→ ..🌸🍷
۰۱ اسفند ۱۵:۱۱

میشه لینک فصل اولشو بدی؟

Agü§ť Ell

بفرما لینک فصل اول خدمت شما
https://rizy.ir/w7txz
ستایش
۰۱ اسفند ۱۵:۰۸

مونیااا

ددیییی

کیووتیییی

فصل اولش کجاااااست چرا پیداش نمیکنم هق......

شاااادی باز اومدییی قلبمونو آب کنی مگه نه؟؟؟؟؟؟

Agü§ť Ell

بیا لابلی اینم لینک فصل اول
https://rizy.ir/w7txz
cupcake ...
۰۱ اسفند ۱۵:۰۵

عللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

 

تغابوتاغوتاغبتواغبراتئغبرهغبوتاغبنغهیهغیزتغزبیمه

 

xP (بیغغغ)

 

/T...T\

 

T0T کامساییوووو خوداااااا جلللللل~@/@~

Agü§ť Ell

سنسنسننسمسمسوطنظتمظمطمظمشمشکشکشچطمطمطنطن

ヾ(^-^)ノ
⁷💕𝐌𝐢𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐚𝐧(سکینه برفی ایز بک یو نو؟😐)
۰۱ اسفند ۱۵:۰۲

فرست؟

😐🙌🏻

Agü§ť Ell

ناح😂
Horny cute top .Yasy2007
۰۱ اسفند ۱۵:۰۲

فرست؟ 

Agü§ť Ell

سکند😃
izumi ch
۰۱ اسفند ۱۵:۰۲

ف

Agü§ť Ell

اوهوم😃
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان