BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

سناریو بی تی اس:درحال دیدن فیلم شهرزاد XXD

۲۹ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
♥BTS♥
۰۹ ارديبهشت ۰۲:۱۴

♥من عاشق بی تی اسم میمیرم واسه بی تی اس ♥

moon🌛 Child🌜

ایگو 🤧💕
Kooki
۰۲ شهریور ۱۷:۱۴

من سناریو هاتو بسیار میدوستم

خیلی خوب مینویسی

مرسی که هستی

RM. kiute.ARMY

قربان کوک جان!! من باید تشکر کنم که هستی!
R. M-kiute.ARMY
۳۰ مرداد ۱۴:۵۰

پاره شدم از خندههههههههههههههههههه

اما اصلا یبار هم مثل آدم شهرزادو ندیدم:/

Beyn Beake

اییییی....فکر کنم باید با پایتخت میساختمش😂
Jungkook Cooky
۲۹ مرداد ۱۴:۳۷

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ💜💜💜😳😳💜💜💜❄️❄️❄️❄️❄️❄️😍😍😍😍😍😁😁😁🤣🤣🤣🤣

Beyn Beake

고마와요 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍
Jungkook Cooky
۲۷ مرداد ۲۳:۱۰

واااایییی خدااااا .....اینا از کجا به ذهنت می رسهههه هااااننننن.....خخخخخخخ.....عالیییی لایک....💜💜💜❤️❤️❤️

Beyn Beake

مغز خلاق یک فن گرل ایرانی🤗🤗🤗
kim Vista
۲۷ مرداد ۲۲:۲۰

عسل خانم برگشتی؟

یا نه؟

 

برمیگردمات خیلی دیره ها

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

برگشتم اما کمتر میام🥺
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
۲۷ مرداد ۲۰:۵۵

سوپ.شوگا ھوپى

 

kim Vista
۲۷ مرداد ۱۷:۲۹

یا ابلفضل بچه نشسته ها

رعایت کنین

하니예 .이
۲۷ مرداد ۱۷:۲۸

انیو مکنه...سارانگههه💕❤❤❤

همسریم گناه داره اذیتش نکن ککک

بای عسلی💕

** RBE **
۲۷ مرداد ۱۷:۲۸

خدافظ مکنه تقلبی دروغ گو😂😂😂😂

سرنگهه بیبی😉

하니예 .이
۲۷ مرداد ۱۷:۲۷

همسرم ناراحت نباش شیکر خورد😂😂😂

** RBE **
۲۷ مرداد ۱۷:۲۵

رفت...😐

kim Vista
۲۷ مرداد ۱۷:۲۵

خودافظ

برو زود بیا

ولی فکر کنم من نیستم بیای

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

Beyn Beake

بای عزیزم...
** RBE **
۲۷ مرداد ۱۷:۲۴

رفتم صداش کردم الان میاد😭😭😭😭😭😭

Beyn Beake

هیییی...یااااا.شوخیدم باباااااا😕😕😕😕
하니예 .이
۲۷ مرداد ۱۷:۲۴

یوروبون انیو...جریان چیه؟

Beyn Beake

هیشی......یه شیکری خوردم....ولش کن😁
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۷:۲۳

مسخره

صد دفعه گفتم دروغ نگو بدم میادددددددددددددددددد

Beyn Beake

باشه باشه....
هیونگ من برم جایی.....برمیگردم....بای عشقمییییی هیونگممممممم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۷:۲۱

شیکر نخور انقدر اخر مرض قند میگیری بچه

 

 

برا چی منتظر بودی (گریه)

Beyn Beake

واسه کامنت های تو....بگم باور میکنی؟؟؟
** RBE **
۲۷ مرداد ۱۷:۱۹

😐

هانیههههههههههههههههههه بیا ببین این چی میگه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Beyn Beake

(خنده شیطانی)هاهاهاها......😈😈😈😈
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۷:۱۷

اخ هیونگت بمیره برا خستگیت

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

با تبلت اخهههههههههه

عررررررررررررررررررررررررررررررررر

Beyn Beake

خب چیکار کنم.....از ساعت چهار صبح که بیدار شدم تا ساعت چند بیدارم بودم...بعدم اینقدر منتظر موندم خوابم برد.😴😴😴😴
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۷:۱۵

بالاخره درکت کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بچه ........................................

Beyn Beake

وای هیونگ جان من دوباره شروع نکن....
شیکر خوردم اصلا...😖
a real army
۲۷ مرداد ۱۶:۵۶

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

کککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

خدایی خیلی لایک داری

Beyn Beake

میسیییییییییییییییییی
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۶:۱۶

عسل نیستی ولی باورم میشه

چون الان 14 نفر انن

منو پری فقز با هم میحرفیم

ععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررر

Beyn Beake

هیونگگگگگگ...
رفتم لالا کنم اخه....تبلت به دست خوابم برد😖
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۶:۰۹

خخخخخخخخخخ

عسل الان دیدم جوابمو دادی

من که فقط باهات نمیحرفم عزیزم

بیا 30 تا باهات میحرفن.....

Beyn Beake

خوبه بالاخره درکم کردی😐
** RBE **
۲۷ مرداد ۱۵:۰۴

کی گفته من شوهر تقلبیم؟! 

مکنه تقلبی

ایش

Beyn Beake

اصلا هانیه یه شوهر دیگه هم داره....شوهر تقلبی😜
....
فاطمه ❤عشق کره
۲۷ مرداد ۱۴:۴۴

خخخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

لایکییییی😘😘😘❤️❤️❤️❤️🥰🥰😍😍😍
فاطمه ❤عشق کره
۲۷ مرداد ۱۴:۱۶

مصطفی رو میگرفتم میکوبوندم . . . .خخخخخخخ

Beyn Beake

یه هو اون آهنگ افسار اومد تو ذهنم یاد مصطفی و آذر افتادم😂😂
از مامانم میپرسم مامان فیلم معروف ایرانی معرفی کن میگه عروس استانبول😂😂😂جامعه داره به کجا میره😂😂
** RBE **
۲۷ مرداد ۱۴:۱۱

به به! به به! 

زیبا جادار مطمئن :)

موفق باشی مکنه تقلبی💫

Beyn Beake

خودتییییییییییییییییی...شوهر تقلبی...

kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۵۴

خوبه پس

Beyn Beake

باورت میشه الان دوازده نفر آنلاینن ولی حتی یکیشون هم جواب نمیده؟؟
تو وب منم الان سه نفر آنلاین بودن ولی هیچی نشدㅠㅠ
...
فقط تویی که داری باهام میحرفی..
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۵۱

خخخخخخخخخخخخخخ

دروغ دوست ندارما در جریان باش

 

 

جدا از شوخی خوبی و.اقعا؟

Beyn Beake

جدا از شوخی.....کاملا عالی ام...
البته اگه این اینترنت بزاره...هی قطع میشه
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۴۹

خخخخخخخخخخخخخخخ

لاو یو سو تو مای دونگسنگ

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

میگم اروم شدی یا نه؟

Beyn Beake

اره الان یه چیزی اون ور تر آرومم.....واقعا ممنون....حرف هات جادو داره انگار
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
۲۷ مرداد ۱۱:۴۵

نامجینو سوپ

 

Beyn Beake

نامجون رو میدونم.....ولی این سوپ چیه؟؟؟
.
.چرا گشنمه ام شد؟؟؟😕😕
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۴۱

نه فدات من الان امادم

عسل هیونگ فدات شه اروم باش

اروم

افرین کوچولوی من

فرشته کوچولو قلبتو اذیت نکنیا اروم باش اروم

افرین هیونگ قلبونت بره

اروم باش

 

 

 

 

 

 

 

شدی یا نه؟

برم برا روش بعدیم؟

Beyn Beake

ایم سو دی........
هیونگ یه چی بگم.......
.
.
.
...
...
.
.
هیونگگگگگگگگگ عاشقتممممممممممممممممممممم
لاو سووووووو یوووووووو هیپنگمممممممممممممممممممم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰😘🥰😘🥰🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘😘😘🥰😘🥰😘😘😘😘🥰😘🥰😘🥰😘😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘😘🥰😘🥰😘🥰😘😘😘😘😘🥰😘😘😘🥰😘😘🥰😘🥰😘😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘🥰😘😘🥰😘🥰🥰😘😘🥰😘🥰🥰🥰😘🥰😘🥰😘🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۳۳

خخخخخخخخخخخخخخ

مث اینکه ناارومم وجود داره

 

 

میخای ارومت کنم؟

Beyn Beake

ایییی...
نه نه نه....دستت درنکنه😧😧😧
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۲۸

خخخخخخخخخخخخخخ

دارم میگم دونگسنگ نا اروم تو دنیا وجود نداره

 

 

تو هیچی اروم خودمی

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

هیونگ....تو الامنو اروم میبینی؟؟؟؟
حتی بعد اون ویدیوها؟؟؟
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۲۶

مگه دونگسنگ نا ارومم تو دنیا داریم عسل خانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Beyn Beake

یاااا
مگه من چمهههه
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۲۳

من خودمم هیونگ اروم دوست

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Beyn Beake

دونگسنگ اروم چی...اونم دوست؟؟😅😅😅
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۲۰

پنجمین  کامنت این پست

 

ولش کن

نمیخاد جواب بدی

Beyn Beake

الهیی...شکرت
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۱۹

نچ ادم کردنام ارومه ارومه عزیزم

جوری ادم میشی خودتم نمیفهمی هانی

Beyn Beake

اوه مای هارت...
هیونگ اروم دوست🥰🥰😘😘❤️❤️❤️
M💜SH ^^jikook5813
۲۷ مرداد ۱۱:۱۸

ویمین کوکم وی و جیمین و کوکیه ^^

اخه یاسییییی سه نفر که شیپ نمی شن؟؟

مگه مثلث عشقی می درستی اخه؟؟؟ککککککک

Beyn Beake

👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻
M💜SH ^^jikook5813
۲۷ مرداد ۱۱:۱۷

ویمین کوکم وی و جیمین و کوکیه ^^

اخه یاسییییی سه نفر که شیپ نمی شن؟؟

مگه مثلث عشقی می درستی اخه؟؟؟ککککککک

Beyn Beake

تنکیوووووو...
نه خب الان زد به سرم ماجرای خیانت های کوکی به کاپل هاش....😂😂😂عجب چیزی بشه
M💜SH ^^jikook5813
۲۷ مرداد ۱۱:۱۷

اره دیگه

جیمن و شوگاااااااااا می شن یونمین ^^

Beyn Beake

اها....چشم...اصلا از همشون میزارم خوبه؟؟؟
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۱۷

برو بالارو ببین ندادی

منم میگم ندادی جوابمو یهنی ندادی

دونگسنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

Beyn Beake

خوب کدوم کامنت بوده؟؟؟اینجا خیلی شلوغ پلوغه🙄🙄
بله بله شما که حق داری...
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۱۵

چرا دهنت بستس خو

اشکال نداره خودم ادمت میکنم

غمت نباشه

دونت ووری بیبییییییییییی

Beyn Beake

یا ابلفض ....یکی منو نجات بده این هیونگ خیلی درد دار آدم ها رو آدم میکنه هاااا😰😰😰😰
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
۲۷ مرداد ۱۱:۱۴

نخخخخخخخیر ویمینکوووووککککک

 

 

Beyn Beake

خدایااااا...عررررر
اینا دیگه چه کاپل هایین....
توروخدا یادم بدین😢😢😢
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۱۳

عسل حواسم هست کامنت بالاییمو جواب ندادیااااااااااااااااا

Beyn Beake

چرااااا...
همه کامنت هاتو که جواب دادم😧
M💜SH ^^jikook5813
۲۷ مرداد ۱۱:۱۳

جیمین^^

کاپله باحالو عالی با شوگا که می شن یونمین^^

Beyn Beake

اوه....حتما شوگا و جیمین نه؟؟؟
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۱۰

خخخخخخخخخخ

اشکال نداره

Beyn Beake

😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶
M💜SH ^^jikook5813
۲۷ مرداد ۱۱:۰۷

نخیر جیمینو کوکهههههه

نخیر جیکوک معروف تز ویکوکه

به معروفی نیست که به واقیته ^^

جیکوکم بامزسس برو انالیزهاشونو ببین یا میکساشنو ببین ^^

عر من جیکوک می خامممممممم

Beyn Beake

اوکی چشم.....
هنوز کار داره تا ارمی شم😑...
.
.
چشممممم برات میسازم تو این جدیده ولی اینا که میزارم مال چند وقت پیشه...
میگم کاپل باحال واسه شوگا میشناسی؟؟؟
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۰۶

جیکوک

جیمینو کوکه باهوش خانم

Beyn Beake

اخ اخ ضایع شدم جلو هیونگ😕
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۱:۰۲

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عسل دستام بی حس شد نگهش داشتم

ولش کنم بزار پاره شه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

Beyn Beake

هههههههه.....
عزیزم اروم باش.....پوکیدم تو که
M💜SH ^^jikook5813
۲۷ مرداد ۱۱:۰۱

من شهرزادو ندیدم

واینکه تو سناریو هات از جیکوکمممممم استفاده ککنننننننننننننن همش ویکوکهههههه اه...

من جیکوک شیپرممممممممممممم

لطفا ^^

اینم عالی بیددددددددد ^^

Beyn Beake

اااااا...
اوکی چشم...
جیکوک ...جین و کوک هست دیگه نه؟؟؟...
اوه ویکوک خیلی معروفه...همینطور بامزه تر هم هستن@~@سو کیوت🤗
حتما😶
خیلی مورسییییییی😍😍😍
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
۲۷ مرداد ۱۱:۰۰

عجب....../دارم مبمیرم از خنده

 

Beyn Beake

اوه نایس.....خنده دوست دارم😁
..ari ..
۲۷ مرداد ۱۰:۵۷

خیلییی جالب بوود^^

Beyn Beake

ممنونمممممم^•^
kim Vista
۲۷ مرداد ۱۰:۵۷

وای عسل حال ندارم

بزار پارگی قبلیمو درمون کنم بعد این خو

عرررررررررررررررررررررررررررررررر

Beyn Beake

بعضیا هنو مونده......با دست نگاهش دار یه لحظه تا بعدیاش بیاد😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان