BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Naughaty koala

f0550c97e6874df35b2b7939d946c94e_xd7q.jpg

 

نویسنده Rm.kiute.army😎🤘
کاپل جینجون
ژانر فلاف . رمنس . اسمات . کمی مدرسه ای
محدودیت سنی +17

   

برشی از داستان:

پسر با نوک زبون لب هاش رو تر کرد و شونه هاش رو بالا انداخت.

 
نامجون:من کسی رو مجبور نکردم من رو دوست داشته باشه پس به
تخ*مم اگه هنوز با هفده سال سن همچنان باکره ام...

 
و بدون توجه به لبخند ملیح نایون، راهش رو کشید و رفت.

نایون: ای خدا...امیدوارم همین روز ها به ک*ونت بزاره من هر هر به
لنگ زدنت بخندم!

و ریز ریز شروع کرد به خندیدن و به سمت کلاسش حرکت کرد.

 

🌈✨🐨DOWNLOAD 🐨✨🌈

  

 

805_vpfe.png

۳۸ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سورن
۱۳ ارديبهشت ۱۲:۲۶

سلاااااااااااام

ددی جونمممممممممم

_قیافه گربه شرک گرفتن

فیکشن نامیونجین یا نامیونمین دارییییییییییی؟!؟!

من میخوامممممممممم TT

ریل‌لایف چی؟ریل لایف نامگی نداری؟

ریل لایف نه از اون لحاظ پزشکو اینا.همین چیزی که تو واقعیت هستن.بنگتن.فقط نامگی باشه :`)))))))

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عسیسمممم*^*
جون دلمممم؟؟؟
نه والا بیبی ندام:"((

البتهههه تا دلت بخواد نامگی داریم😎 اتفاقا خودم عاشقشم😭😭😭

https://fazayihaa.blog.ir/post/373

https://fazayihaa.blog.ir/post/990

https://fazayihaa.blog.ir/post/1106

https://fazayihaa.blog.ir/post/1126

https://fazayihaa.blog.ir/post/1645

https://fazayihaa.blog.ir/post/1785

دوتا از فیک ها در چندین ورژنه*^*
سورن
۱۱ بهمن ۱۸:۰۴

احساسم بعد خوندن این فیکشن خلاصه میشد تو این سه تا جمله:

نشسته‌ام...

به افق خیره ام...

عر میزنمو میگویم:نایون بی‌پدر کاشکی میگفتی حداقل ازدواج کنن

آره دیگه.خلاصه که،پاستا هم نشدیم :///////

RM. kiute.ARMY

وایییی داری ارشیو کارهامو میگردیییی😭😭😭

نایون کج تلاش کرد. نتیجه هم کج شد😔

کلید اسرار:
پاستای بخت باز کن
زهرا
۱۱ مرداد ۰۹:۱۴

وایییی دد خودت نوشتی ییییس عررررر خیالی کیوت وخوب بودد مرسیسسیی راستی دد همیشه نامجین که مینویسی بزار، 🙃😩🥺❣️خیلی دوست دارم باییی! 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشهههه عشق دلمممممT^T 34تامقعه34ضعن4 خواهش میکنممم*^*
حتما عمر من چشم چشم*^*
منم دوستت دارم زندگیمممممT^T
حسنثحثثج
۰۱ مرداد ۱۷:۲۵

بازم فیک جینجون داری؟

بشدت لازممممم

و اینکه قلمت عالیههههه)

RM. kiute.ARMY

قربونت بشممم مننن قلمم قابلتوو نداره نفسممم خجالت ندههT^T

من اکثر کارهام چند ورژنه است و اره عشقم توشون جینجون هم دارم*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/1645

https://fazayihaa.blog.ir/post/1134

Setasa
۳۰ خرداد ۱۱:۲۵

عرررررر همین الان تو یه جا دیگه گفتم اگه چیزی نوشتی ددی معرفی کن بعد تونستم یکی پیدا کنمممممم عررررررررررررر  مغسییییییییی بابت فیک من خیلی نامعین میدوستم ولی کمههههه و بیشتر دوستان انگست و سد اند می‌نویسن.....

من قلمشو شاید داشته باشم ولی مغزشو ندارم از بی تی اس بنویسم متاسفانه وگرنه دنیا رو پر از فیک نامجین فلاف میکردممممم :))))))

بازم مرسییییی

ای کاش دوستان نویسنده یه فیک امگاورس که کاپل اصلی نامجین و فرعی ها ویکوک/کوکوی و یونمین/مینیون باشه مینوشتن T^T باور کن بنویسن من هر شب و روز براشون دعای خیر میکنم حتی دعای دیدن واقعی شدن رابطه تهکوک تو واقعیت:))))) اگه کسی میتونه بنویسههههههه پلیززززز 💕❤️‍🔥

بازم ممنونننننن بابت فیککککک بای ددی😘

RM. kiute.ARMY

قربونتتت برم عزیزمممممممT^T وای...مرسی پیگیر کار هام شدییی هسعقبهخصغمثقعبصن عای قودااا الان جون میدم برات:")))
اومووو:"( ناشکری نکن بنویس دلبرررT^T
مرسی از تو خوشگلمممممT^T
تموم تلاشمو میکنم برات که همچین فیکی نصیبت بشه..تموم تلاشمو:"))
مرسی از تو ک انقدر انرژی خوب دادی بهم دارلینگگگگT^T بای عمرم*-*
Emilia
۰۵ آذر ۱۷:۵۵

واووووو

ددی عالیلیلیلیلیلیییی بوووود

ترخداااا یک(حالا دوتا هم شد عب نداله؛) فیک کوکوی خفننننن بنویس برامون:)))) اصن رو قلمت کراشم بملا')))) 

RM. kiute.ARMY

قربونت بشممممممممم ممنونم ک خوندیشششش نوش جونت بشههههههههT^T
ان شا الله چشمممم:">
Meli
۱۹ مهر ۲۲:۵۵

سلام ددی

راستش من تازه باهات آشنا شدم

خواستم بگم که عالللی بود♡

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگلم😍💙
وای عزیزدلم...ممنونم کههه فدایی دارییی:"))
Yugen :)
۱۰ تیر ۱۸:۴۲

سلااااام پاپا جووون
این مدت نیومدم پیام بدم گفتم کمتر اذیتت کنم
دیگه کنکورتم که امروز دادی و خلاص شدی خداروشکر
عاخخخخخخیش به خدا کلی برات دعا کردم به فکرتم بودم
خواستم فقط یه حال و احوالی کنم امروز و بگم که حالت خوب باشه و بخند
به قوول خودت اون همه 20 اوردی الان به چه دردت می خورن اصن نگران نباش
هر چی خدا بخواد و مهم تر از همه خودت :)
و بگم خسته نباشی قلبم
با خودم گفتم یه کار کوچولو برات کنم
و اینکه.... یه سسسسووپپپرایزز بببرات دددااارررم هورررررررا
پس منتظرش بموننننن
لاب یو
یوگن 

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شمممممممم!!
عه نه بابا قربونت برم این چ حرفیه:">
اره:")
دورت بگردم من ممنونمT^T
ممنون ک ب فکرمی زندگیم:">
چشم:")
ممنونم:">
هامثسهامصعهثاسمه
عررررررررررررررر اخ جونممممممممممم!!
Min Boraᰔᩚ
۳۰ خرداد ۱۲:۱۹

نوکری رو ک ما باید بکنیم ددیییییی

میگم بخش اسمات رو ک تو کارات مشخص میکنی آدم پارهههههههه میشههههههه

مثلن تو اون فیکه فیکس یو

تبلیغ دوغ علیس 

رقص لاکپشت

پلی شدن آهنگ اردک تک تک

در های توبه

ینی جرررررررررررر خوردممممممممممممممم

از بس ک خندیدممممممممممممممممم

اصن ب طرز عجیبی عاشق کارای توعم

دوباره دوباره ی بار فایده ندارع

یاد جشن پتو های بچگی هام افتادم عین سگ کتکم میزدن بعد از اون رو دختر عمم داد میزد دوباره دوباره ی بار فایده ندارع

ینی پدرم در اومد

مامانم اون وسط داشت داد و هوار میکرد ک ولش کنین بدبخت مادر مرده رو

بابامم ک اون پشت داشت سنگ قبر سفارش میداد

خلاصه الانم یاد اون افتادم

الانم میگم دوباره دوباره ی بار فایده ندارع دد منتظر کارای جدیدت هستم

 

باشه باشه مسلط باش ب اصابت دیه نمیگم زر 

 

خب دیه زیاد فرمودم(خوبه الان؟)ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

سارانگههههههههههههه¯\_(ツ)_/¯

 

RM. kiute.ARMY

نفرما سالار😎

درخدمت باشیمممم😂😂😂
بخند تا دنیا به روت بخندهههههه!!

چه خشن😂 مگه جنگه؟
علیه کودتا کرده بودن؟😂
دور از جون:">

الان بهتر شد😂
بوراهههههه:">
Yugen :)
۳۰ خرداد ۱۱:۰۶

تصور اینکه نامجون باتم باشه پارم می کنه وای جر
پدر جان تو تاپ به تمام دنیاییییییییی
ولی حالا جدا از اون واقعا خیلی کیوت بود بعد اولین بار بود جین تاپ می خونم
اصن یک ابوهوتی داشت :)
هم خیلی متفاوت بود هم هات اصن جین..نبصسنبزسصبزص
مرسی نویسنده جان خسته نباشی قشنگ بود

راستی پاپا
اسم دختر با ن 3 تا بگو که دوست داری (لطفا لا پرشین)
و به جز اون ببین بین این اسمایی که میگم کدوما رو دوست داری
بهم بگو

نورا نِلا نیا نیکو نیکا نیکی ناریکا نایریکا نائیریکا نل

نایون ناهیون ناهین ناوون نایو نارا
 

RM. kiute.ARMY

اصن نامجون اینو بخونه منو میندازه تو چرخ گوشت😂

چش چش*^*
نلا ، نایون و نارا*^*
Min Boraᰔᩚ
۲۹ خرداد ۱۵:۲۶

های ددʕ´•ᴥ•`ʔ

 

وووویییییییییییییی خدا خیلی خوشملهههههههه

نامجون برای باتم بودن زیادی کیوتهههههههههه

دد اینکارو با من نکن من قلبم مشکل داره الان میمیرممممممممممممم

خدایااااااااااا دد تو رو جون جدت دوباره از اینا بنویسسسسسسسسس خیلی خوبهههههههههههههههه

فقط اون تیکه هه(گند زدن ب آرمان های امام)فقط اینو بدون پاش جرررر خوردم😂

 

خب زیاد زر زدم ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

سارانگههههههههههههه ¯\_(ツ)_/¯

RM. kiute.ARMY

های ژیگرم*^*

وای این شاتT^T
چشممم چشمممممم شما امر کن فقط😎
نوکرم در بست😂😂

بگی زر دیگه کامنت هات رو تایید نمیکنم:|
بوراههه:">
اجخززخبخعقبعژفحع
۱۰ فروردين ۱۸:۲۰

🗿فیک جینجون میخوامممممم لطفا یکی بنویسیدددد مثلا جین استاد نامجون باشه🗿 لطفااا 

RM. kiute.ARMY

حق:">
حق سال 1041
Hope Shiny
۲۳ اسفند ۱۰:۵۲

لامای متکبر 🦙

جررررررر😹😹😹😹😹

ددی بیشتر وانشات بنویس 🎶😐💗

عاشقشونم❤ (اونایی که مینویسی) 

RM. kiute.ARMY

عر این:">
چشم مینویسمT^T *کف و خون قاطی کردن
تلنتبالرصثالقیتازشلوس
یلقنصعثنقبغعنقثب
اونا هم عاشقتننننننننننننT^T
sogand
۲۹ دی ۱۲:۱۵

نامجون تو نقش بیبی زیادی کیوتههههههههههههه

 

مرگ من در این لحظه صورت میگگگگییییرههههه🤤🤤

RM. kiute.ARMY

اونم با اون حالت تخس و لجوجانه اش:")
helen mohhamadi
۱۹ دی ۱۲:۴۱

وییی نامی چرا انقد اینجا بیبی بویههه

خدااا دلم میخواد بگیرم بجلونمشششششششششششش

لعنتی خیلی کیوتهههه

کاپل موردعلاقمم هس دیگه کلا شهرو چراغون کنین ستاره بارون کنین

RM. kiute.ARMY

خیلی خیلی خیلی زیاد کیوته:")
*کل کشیدن
Jinjooni
۱۵ دی ۱۴:۳۵

🥺ویی عر ادمین مونی او جینجون شیپره؟ اگه هست یه فیک هست تو واتپد دویل لاو اگه جینجون شیپر باشه بخونه عاشقش میشه خیلی قشنگه

RM. kiute.ARMY

اوه چینجا؟0_0 مرسی بیب حتما بهش میگمT^T
Jinjooni
۱۴ دی ۱۲:۱۳

عرررر ددی خیلی خوب بود•-• بیشتر جینجون بزارید آخه گناه ما جینجون شیپرا چیه که اینقدر کم فیک براش پیدا میشه •~• از نظر من نامجون یه بیبی گوگولیه با چالای گوگولی . جین تاپم خیلی ابهت داره... اصلا خیلی خوببههههه بازم جینجون بزارید لطفا🥺❤️

RM. kiute.ARMY

چش چش حتما جیگرمT^T
ادمین مونی فکر کنم خیلی ازت خوشش بیاد😂
Army°°♡
۳۰ آبان ۱۸:۰۷

من خودم به شخصه همه رو باهم شیپ میکنم و همه ی کاپلارو میخونم(با این که خیلی هوپمین و ویکوک دوس دارم)ولی آره اصن به خودم فشار نمیارم  و از تمامی مومنتا و فیکا نهایت لذتو میبرم.این یکی هم که خیلی عالی و بی نقص بود.جینجون هم دنیای خودشو داره ها.کاور هم خیلی کیوت و صافت بود.بدجور روش(به علاوه اسم وانشات) کراش زدم‌.عاشق تک تک جملاتش شدم و به طرز فاکی ای طنز خفنی داشت.اسماتش هم که اصن نگم... سو تنک یو ددی♡

RM. kiute.ARMY

تنگ متقابل از تو دلبرکم خاک پاتمT^T
سایلنت ریدر به ددی قول میدم که از سایلنتی درام
۰۸ آبان ۰۹:۱۵

اهم اهم ریدم😐

ددی جانم نویسندش که خودت بودی😐

شرمندتم 😐

خودم استغفرلا شدم😐

بیا من هی میخوام سایلنت باشم ریده میشه توش😐

راحت شدین از سایلنتی درام گند میزنم😐

دیگه اصلا اصلا هم نظر نمیدی😐

 

 

 

 

با احساس درد بدی در سمت چپ سینه صحنه رو ترک میکنم😐💔

RM. kiute.ARMY

کنچانا باو راحت باش😂😂

نه نرو بیا قلبتو ماچ کنم:"(
سایلنت ریدر به ددی قول میدم که از سایلنتی درام
۰۸ آبان ۰۹:۰۹

نویسنده های امروزی چقدر استغفرلا شدن😐

اینو امروز پیدا کردم😐

من واقعا دلم میخواد به دوران سایلنتیم برگردم😑

(قلمت خیلی خوبه نویسنده ی عزیز🙂)

ددی جلوی کاپل های متفرقه رو بگیر😐

به جان عمم میام تو سایت احساس غریبی میکنم😐💔

RM. kiute.ARMY

کاپل های متفرقه برای تنوع خوبه بخدا😂😂
نه نه نبینم غریبی کنی ها خودم پیشتم*-*
Huka _VJ.YG
۰۷ آبان ۰۲:۱۶

ددی دست از سرم بردارررر

بعد از خوندن اون وانشاتت که جین  رو جوان ناکام کردی بیام فلاف بخونممممم

اونم جینجون؟

ایشالا سوکجین پاره اش کنی😭🙂

 

ددی یه فیک من قبلا خوندم 

الان نمیبینمش تو سایت اگر یه کم از داستانش رو بگم ببین میتونی بفهمی چه فیکیه 

نامجین بود

جین دبیر نامجون بود 

بعد نامجون فکر کنم جین رو میبوسه بعد تو دوربین میبیننش 

بعد جین اخراج میشه با خانواده اش میره یه شهر دیگه 

بعد یهو سر و کله ی نامجون پیدا میشه😂

با جزئیات یادمه ولی خیلی میشه بخواب بنویسمش

RM. kiute.ARMY

نگران نباش یجوری نامجون رو میبره آشخوری ک خاطره اش تو ذهنش ثبت میشه😂😂

یا بسم الله چ خوب بوده:|
و چرا من یادم نمیاد😂
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال :/
۰۲ آبان ۲۳:۰۰

واو جینجونه نیوبحسویجوسجیتیحیتبجث

کاورو خیدیتیوینبوی

نامجونییییی

ددی نوشته‌ پس باید باید بخونمش حیایحیویمیوثجثکس

بای بوس

RM. kiute.ARMY

نه نه نخونش سمه😂
HARO
۲۴ مهر ۰۹:۴۳

نمیقام قهرم بقیشم میخوام 
ای هعی 
اصلا دیگه وانشات نمیخونم 
پایان باز داره 
بدم میاد خوب بگید اخرش چی شد از پایان باز متنفرم 
عایشش

moon🌛 Child🌜

این وانشاتو ددی واس من نوشته و من هنو نتونستم بخونم🤧🤧💔💔
Jim Jim
۲۲ مهر ۲۲:۰۲

فاخ:)

خیلییییییی خوب بود کههههههههههههه

اسمات که نمرش 20!

گوگولی طوری هم که بوددددد

تاااامااااممم

RM. kiute.ARMY

گوگولی تر از تو نبودT^T
AR•J•MY
۲۲ مهر ۱۳:۵۷

حالا که فیکو خوندم میخوام عر بزنم :)

اول کاورش...چرا...انقد...کیوتهههههههههههه 😭😭😭😭😭

گاد چشمای جونی...گاااااااد...

ددی یادته گفتم نمیتونم نامجون رو یه تاپ تصور کنم که مثلا از ددیش خجالت میکشه یا ناز میکنه و اینا...

نظرم کاملا عوض شد...

حالا میفهمم مونی چرا انقد جینجون دوس داره 🚶🏻‍♀️

گند زدن به آرمان های امام؟ 😂

این چه سمی بود؟

واس اسماتش...اس...ما...تش...خدا بود!

ددی ناموسا چجوری انقد خوب اسمات مینویسی؟

وای اصن همه چیش همه چیش خوب بود...

مرسی قربونت برم که قلم فوق العادت رو دراختیار این بنده های حقیر میزاری :)

RM. kiute.ARMY

تاج سرمی جیگر طلا خجالتم نده من جنبه ندارم میخورمتاااااㅠ ㅡ ㅠ💜💜💜💜💜
Vkook. Darya
۲۱ مهر ۲۰:۲۸

جررر اره واقعا 😂😂😂

لطف داری به من جذاب :">

RM. kiute.ARMY

باشیم در خدمت:">
AR•J•MY
۲۱ مهر ۱۹:۵۵

قربون دستای قشنگت برم 🥺

پرکار شدی چقد...فیکای قشنگت واقعا خوندن داره!

مخصوصا اگه اسمات باشه که...اسماتات اصن یه دنیای دیگس :)

مرسی عشقم بابت زحمتی که میکشی ❤️

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی تاج سرما خدا نکنه فدات شمT^T
HARO
۲۱ مهر ۱۷:۴۵

یاااا 
کلا از ژانرش خوشم امد بقیشم بنویس اذیت نکن 
جالب بود کاپلش 
من میخوام خووو
نشو 
عایی بقیشم بنویشی میتونه یه فیکشنه خیلی خوب بشه 
ای هعی 
نمخ 
اصلا با کل دنیا قهرم 


 

RM. kiute.ARMY

قهر نکن وروجک کیوت😂
Vkook. Darya
۲۱ مهر ۱۲:۱۹

جینجون ؟

* نگاه معنا دار 🙂

* پوزخند معنا دار 🙂

فقط عاشق اون تیکم که نوشتی ریدن به ارمان های امام 😂😂

ولی خدایی جذاب بود :") 

جینجون هم زیبایی های خودشو داره هاا :") 

 

RM. kiute.ARMY

خوب واقعا گند زدم به ارمان های اون بدبخت😂😂😂
جذابیت ک از شماست بانو:">
YUKU
۲۱ مهر ۱۱:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد

کی بیام برا سفارش شات؟

اصلا میقبولی؟

وقت داری؟ حوصله؟ خواهان مبارزه با گشادیسم؟

* کیوت کردن قیافه ی خود

* یکم بیشتر برا جذب ددی

* یکوچولو ام بیشتر

--- دابسه خجالت بکش ازت بزرگتره ها---

ببد ندای درون *****

ابرومو بردی اوسکول پلشت

 

* پیش ب سوی خوندن دوباره فیککک

بوس مال کردن صورت ددی

RM. kiute.ARMY

من امروز آخرین نوشته امو منتشر میکنم و تا اطلاع ثانوی نمینویسم:")

کایوت بیا بغل مننننننننننن پیشیییییییییییT^T
Ana ‌‌
۲۱ مهر ۰۷:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

منتظق جین خیلیییییی کراش بود😂😂 

*** مرحله آخر رابطه است و من حوصله نداشتم که صبر کنم

پس...بقیه اش رو که دیگه خودت میدونی! کمپلت تورو مال خودم کردم

اصلا خنده ندارشت این قستمش ولی من سرش پاره شدم یونو 😂😂 

واییییی جر 

عالی بوددددددددددددددد 

تنکس ددی :))

RM. kiute.ARMY

منطق ادمین مونیه اخه😂😂😂
ولکام جیگرم ممنون از مونی:">
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۰ مهر ۱۷:۱۱

ددی معلم ریاضی بچ احمق فاکی مون وسط کلاس بهم فحش داد چون یه سوال ازش پرسیدم 

و درصورتی که میتونست بگه اینو قبلا توضیح دیدم ویدئو قبلی رو ببین 

میای بریم سلاخیش کنیم بیایم 

* معلومه اعصاب ندارم از دستش ؟ 🙂

RM. kiute.ARMY

شعور پایین خودشو رسوند:/
اره معلومه😂
چ بی ادب:/
Kim Miya
۲۰ مهر ۱۶:۳۳

ددی ، پس کو اون ابهت نامجون😶

البته عب ندار ازونجایی که کلا ضبدری شیپ میکنم و تاپ و باتم را به ی ور میگیرم 

میخوانمش😁😁😁

RM. kiute.ARMY

ابهتش رو دادیم به جین😂
مرسی جیگر من:">
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۰ مهر ۱۵:۴۹

ددی ولی سوتی هاتم شیرینه

* وی لاس نمی‌زند 

😂😂 میدونی ددی وقتی سوتی میدی آدم کاملا احساس میکنه تو هم از مایی 

نه همه ادمینا و مدیرا همیشه خودشونو فراتر از آدما میدونن و خیلی خودشونو میگیرن 

بعد آدم تو رو میبینه میفهمه تو هم عین مایی بی ریا و ساده 😂

RM. kiute.ARMY

شیرین تر از تو یعنی؟ فکر نکنم

واع؟😂 ب چ دلیلی باید خودمو بگیرم؟
وقتی الگو هامون انقدر خاکی ان ماهم باید خاکی باشیم:>
F/A
۲۰ مهر ۱۵:۴۵

از بس نامجین خوندم تصور نامجون باتم یکم سخته ولی...

پشماااام  سونبه عالی بوووود😐😐😐😐😐 من عرررر بازم بنویس از کاپل جینجون

من عررررررر😐😐😐😐💙💙💙💙

RM. kiute.ARMY

اینو فقط به عشق مونی نوشتم:>
YUKU
۲۰ مهر ۰۹:۵۵

ددییییییییییییییییییییییییییییییییییی

این سومین باریه ک دارم میخونمش یونو؟؟

وایی هر چن بار بخونی جا داره

عالیییی

اشک شوق

 

خدایی من میتونستم همچین چیزی بنویسم دنیا رو میزاشتم سرم

بعد این میگه چرت و پرته

نه اصلا  تعریفتو از چرت و پرت دوس دارم

RM. kiute.ARMY

نفرما یوکو شه شما تاج سر بنده ایT^T
bts love
۲۰ مهر ۰۸:۰۷

هیونگ خسته نباشیییییییی دمت گرم دستت طلا عاااللیییی میتونی ورژن نامجین یا سپشم بزاری؟ دمت گرم عرررررررر خیلی عالی بود💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ای فدات عزیزدلم وظیفه بود جانم:")
هعی اگه بتونم چش*^*
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۹ مهر ۲۳:۱۳

😂😂 ولیاااا

من فکر میکردم ورشکست درسته نه برشکست

الان گیج شدم کدوم درسته ؟

نکنه اینم عین طوفان با هر دوتا ط می‌نویسن

اخه هم توفان داریم هم طوفان 😂

حالا یکی منو روشن کنه 

ورشکست یا برشکست 🤲🏻🙂

RM. kiute.ARMY

گمون کنم ورشکست و من بازم سوتی دادم😂
مهم نیتم بود😂
طهران و تهران هم داریم:/
HARO
۱۹ مهر ۲۱:۱۵

من منتظر قسمت بعدی 
وای خیلی خوب بود عالی نامجونه کیوتتتت 
وایی بنویسیاااا قسمت بعدی من میخوامممممم

RM. kiute.ARMY

متاسفانه ادامه نداره😂
ای من فدات خیلی ممنون ک خوندیش:">
💕2A💕
۱۹ مهر ۱۹:۳۲

ددی یگم یه چیزی؟

نمددد چراااا ولیییی کاپلووو دیدم یاد حرف معروفت افتام:جین(البته در اینجا)هم احساس داره هم د*ک...😂

ولیییییی بگم یه چیزی؟...ایننن خیییلیییی خوبببب بودددددد اصلااا احساسسس کردمممم بعد اون فیک سده اینو دادی بشوره ببرهههبممثخثخثخثخ🥺🥺🥺

*یه جور میگم انگار خوندمش...

 

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂 خوب حقیقتا اره خو دیک داره خوبشم داره ما نباید کفر نعمت کنیم😂

نوکرم جیگر تو نخونیش هم اصلا مهم نیست همین که میای داخل پست کلیه:">
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۹ مهر ۱۸:۲۸

با اینکه نمتونم جین رو به هچ وجه من الوجوه تاپ تصور کنم ولی خوندمش و میتونم بگم 

فاکککککککککککک این یکی از بهترین  فلاف و رمنس وانشات هایی که خوندم بود 

فایتینگ ددی :)))))♡

RM. kiute.ARMY

هانا تاج سری کهه:">
تشکرااااااااااااااااتT^T
Mochi .
۱۹ مهر ۱۸:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پشمام... 

برگام... 

پولکام... 

همه فر خوردن |: 

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

جین تاپهههههه *بندری قر دادن*

اونم نویسنده اش ددی بید [:💕 

ایم سوووو فاین یونو؟ 

ددی شهاب سنگت بعد چند مدت برگشت |: 

میدونی... کرم داشتم کامنت نمیدادم |: 

حیحی

تا دیدم نویسنده اش تویی  چنان روی ادامه ی مطلب کوبیدم ک صدای اخ گوشی ب گوشم رسید |: البته اگ بام لج کنه مجبور با گل و شیرینی خامه ای برم منت کشی (’: 

راستی ددی میخام ی فیک بنویسم 2 فصلی 

میخام خلاصه اش رو بگم پس ستاره ای کن خلاصه اش رو |^:

کاپلش : یونمین _ کوکوی _ نامجین 

شایدم فقط یونمین بود 

این دارای صحنه های خشنه و برای دوران باستانه و زمانیه *من نا مسلمونم* ددی یعنی رفتم تمام ژانر ها رو حفظ کردم |: 

*** ** **** **** *** *** **** ****** * **** ** **** ***** ***** ******

** ***** ** *** *** * ***** ** ******** * ******* ** ** *** ***** * ****** *** *** ***** * *** * *** ***** **** ****** *** ** ****** ** ***** * **** ****** * **** **** **** **** ****** * *** *** *** ***** * *** ***** ****** * *** *** * * *******  ** ***** *** ***** ** ****** ***** ***** ***** * ***** * **** ** *** ** ***** **** **** *** **** ***** ******* * *** * ******* * *** ***** ****** **** * ***** *** ** **** * *** ****** ***** *** *** *** ***** * ****** **** ***** ***** ** ****** * **** ****** ***** * *** **** *** ***** * * *** ***** ****** * *** *** *** ***** **** * ***** **** **** ** ****** ** **** **** ***** **** **** *** ***** ** *** ***** * ****** ***** ***** **** **** **** **** **** * ** *** ***** **** **** * * ******* ** * **** * ** *** ** ******* **** **** ***** **** *** ***** * ***** **** *** * *** *** * ***** **** ***** *** ** * ** ***** ***** ** * ***** ***** *** ***** ***** **** ***** *** ***** ** 

***** *** *** * *

****

RM. kiute.ARMY

فدا کرماش بشم من😂
خوبی جیگر؟
خجالتم ندههههههههه:">>>>

برگام:|
ازوناست که خاطرخواه زیاد داره😂😂😂
حتما ادامه اش بدهههه:"> اما اگه میخوای متنوع باشه بقیه کاپل هارو هم دخیل کن.
AZIN :)
۱۹ مهر ۱۷:۴۰

ددی

ببخشید امروز اعصاب ندارم 

دیشب هنزفری ام گمشد همه جا رو گشتم

ولی پیدا نشد

امروز صبح رفتم دیدم تو اتاق داداش عوضی ام هست

میفهمییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینقدر کتکش زدم:)

 

اخه نفیهمم چه گناهی کردم که با این بشر دو قلو شدم؟:")

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:">
منم جلو چشمم خواهرم هنذفریم رو ترکوند:">
ولی من کتکش نزدم به مامانم گفتم اون زد😂
power
۱۹ مهر ۱۷:۱۳

اوکی من یه آهنگ مینویسم تو هم ادامشو بنویس ^^

my trun: 

she knows what I think about, and what I think about 

yurn turn

RM. kiute.ARMY

one love , two mouths
one love . one house
Namjoonii
۱۹ مهر ۱۵:۳۰

سجده شکر..کاپل موردعلاقه‌م جین تاپه..هورااااااا

تازه ی فیک تو واتپد هست البته دوتا فیکه..

یکی هیبریده که مونی باتمه،مونی هیبریده گربه‌س کایوت..

کلا خیلی خفنه...چند پارت هم نیومده عاشقش شدم..

خلاصه ک از نامجون باتم حمایت کنید دیگه،کاپل ب این کیوتی‌کجا پیدا میشه...

آیگوووووووو

خب دیگه زیاد گفتم دیگه میرم بای بای

 

RM. kiute.ARMY

ای جان مونی هم همینطور😂😂
نامجون وقتی لباس گشاد میپوشه بیبی میشه:">
Kag ros
۱۹ مهر ۱۵:۰۴

ععر ددی خعلیییی خوف بید*^*

اهان به یچزی دقت کردم شیپر های ایرانی:___) روی دوتا شیپ لنگر انداختن ویکوک جیکوک

ولی!!!ارمی های اینتر:_)

جینمین شیپرم دارن خودم یک ایرانی دیدم جین مین شیپر بود

RM. kiute.ARMY

اخ گفتی!
من همه چی شیپ میکنم و در تلاشم آرمان های امام رو به سمت و سوی کاپل هایی همچون جینهوپ سوق بدم😂
Kag ros
۱۹ مهر ۱۴:۴۶

چشمام البالو گیلاس میبینه؟؟؟

خوبم:_)

جینوی جینمین جینکوک جینهوپ,جینگی:_)

همه رو میتونم هضم کنم ولی:_))))))

جینجون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگر داریم:____)))))

ناممین رو میخونم ولی جینجونننننن:_)

فک کن اصن اه 

کنچانا بزنم به رگ که در توبه بازه

RM. kiute.ARMY

خدا منو ببخشه😂
minsana
۱۹ مهر ۱۴:۳۸

ددی آرمان های نامجون شکست ..... نامجون باتم! خودم ریختم برنامه موند ..... ولی رفتم بخونمش

وی در حال دلداری دادن به نامجون که چیزی نیست درست میشه 

RM. kiute.ARMY

خود منم برگام ریخت موقع نوشتن مدام توبه میکردم😂😂
Rokajaki
۱۹ مهر ۱۳:۵۸

عررررررررررر چرت و پرتهههههه این چرت و پرت بوووووووددددد من جواب میخوام نفس کشششششششش:|😂😂

 

اصن اون اولش عشق و علاقه موج میکزیکی میرفت تو سلولای کاراکترا😂😂😂 یاد خودم افتاد با فحش ابراز علاقه میکنم:")😂😂 (بعد مدتها اومدم دارم با تبلت کامنت میزارم میتونم ایموجی بدم 😂😂ی فازی داره:'))

 

اصن اسماتششششش... اول ی چی بگم ک قبل از اینکه اسماتای تورو بخونم جر میخورم از خنده بعد میخونم😂😂 اول ک شروع آش خوری بود الان شده شروع گند زدن ب آرمان های امام؟😂😂😂 

 

ولی انقد از این اسماتایی ک تو کوچن و اینا خوشم میاد😂 میدونم خیلی منحرفم ولی در حال ترکم ک نمیشه:")

 

هیییییح خیلی اصطلاحاتت خوب بود لاما یا عین اسب سرما خورده بعد اینکه از کاراکتر نایون استفاده کردی قشنگ میتونستم اون قیافه مودشو هین حرف زدن بفهمم😂😂😂

 

کلا ک دوباره ی شاهکار دادی... عوضیییییی خیلی خوب بود (ببخشید اگه اینجوری شدم نمیتونم ب اون قندوعسلم حرف بزنم ی ماهه اینجوری ابراز احساسات میکنم:")یونو؟😂 )

RM. kiute.ARMY

*چک کردن میکرفن* به نام خدا غلط کردم😂

اصن ایموجی خداست😂😂 فحش خیلی عمیق تره! اصن خالصه!

من کوچیک همه اتونم اولش میخوام ریلکستون کنم تا کاملا اماده باشید😂

نوکرم واقعا ممنونمممممممممT^T نایون خداست😂😂 سری بعد از جسی استفاده میکنم😂😂

تو فقط فحش بده لامصب کراشم به مولا😂
Ronia !!
۱۹ مهر ۱۳:۵۸

ددی الان وسطاشم فقط خواستم بگم...

انتظار نداشتم :)

آها آهاااا شروع اسماتش خیلی خوب بود: شروع گند زدن به آرمان های امام جر 

ددی آی لاو یوووووووو 

RM. kiute.ARMY

خود منم انتظارش رو نداشتم:">

نوکرم جیگر😂😂😂
لاو یو تووووووووووووووووو*0*
Tara Mohamadi
۱۹ مهر ۱۳:۵۰

ععااااهههههه ددیییییی 

این دیگه چی بود؟؟اخه ددی وسط درس زیست دارم می خونمش خیلی می چسپه...

ددی من دوز دوم واکسنو بزنم باید برم مدرسه😖😖😖

بچه های کلاسمون همه عین سمن سمممم اما دوتا حاج خانوم داریم ریدن به اعصابمون😪😪

بقیمون همهههه از دم منحرفففف

من الان وست خوندن رمان ها تو کلاسم چطوری برم مدرسه😢😢😢

خب از بحث خیلی دور شدم...

ددی عاشق قلمتم اصلا ددی احساس می کنم منم پاره شدم😖😖

دلم یه همچین چیزی می خواست واقعا ددی تو خلی عشقی😘😘😘

فقط ددی تو الان هم پشت کنکوری هستی...

هم ادمین سایت...

هم نویسنده سایت...

خیلی فشار بهت وارد نمیشه.من حتی با فکر کردن بهش کمرم میشکنه😶😶

خدا قوت پهلوون😽😽😽

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره یه دور زیست رو مرور میکنی😂
ای بابا:"(
چرا؟
به به بقیه اتون طبق آرمان های امام پیش میرین😂
به سختی:">
فداتم عزیزدلم امیدوارم واقعا خوشت اومده باشه و من شرمنده نشم:">
یکم سخت هست اما نشد نداره😂
YUKU
۱۹ مهر ۱۳:۴۰

هه ددی فکرشم نکن نخونم

میخونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

فیک های ددی من خیلی ام جاذابه مثل فیکای ددی تو نیس که

هه چی فک کردی

 

ددی خودم یکی یدونه

ددی خودم دوردونه

 

RM. kiute.ARMY

ددی پس افتاد که لحنتییییییییی:">
Dream💙
۱۹ مهر ۱۲:۵۹

اقا فرست نیستم ولی چون هیچ کامنتی نبود گفتم بیام اعلام حضور کنم و بگم که از صب ۵ بار اومدم تو سایت😂

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
Shefa 🎶🎵
۱۹ مهر ۱۲:۴۲

exuse me کیوتی!!

یه سوال برام پیش اومد؟!

به من بگو تو کی وقت میکنی به ایده فکر کنی که بعد بنویسی بعد تو وب جذابت آپ کنی؟!

جدا کی؟!😶

میدونی از این سوال چی بیشتر ذهنمو مشغول کرد؟! جین جووووون!!!!!!

تا حالا از این زاویه بهشون نگاه نکرده بودم😂😂😂😂😂

تازهههههه جین پدسوخته شوگرددی عه خوبی میشه ها😂😂😂حداقل راجب جین داستان اینجور صدق میکنه

متن حاوی اسپویل

*مورد پسند واقع شدم؟!

😂😂😂😂😂😂با اجازه بزرگترا بعلههههههههههههههههه

من میخوام****بخورم..تو هم میخوای*****بخوری؟!

وای جررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂

واییییییی کیوتی 😂😂😂😂😂😂 بیا جمعم کن دارم پاره میشم سره دیالوگای جین😂😂😂😂😂😂😂😂

رام شو نامجون!وگرنه رامت میکنم!

😍😍😍😍😂damn god این چ حرف قشنگیهههههه چرا من دوسش دارم اینو؟!

😂😂😂فتحححححححححححححح گااااااااااااااااااااد..کیوت لطفا منو خفه کن زیر اب!!! چرا کاراکتر جین انقدر مرگهههههههه

زیست شناسی فصل تولید مثل

😂😂😂 وات عار یو دویینگ من؟!

یسوال جین اینجا خون آشامه؟!😱😂

حتی تو این داستان هم صورتی رنگ دلبریه(روتختی صورتی دل منو بردی😂)

نه بچچچچچچچچچچ نویسنده و کارگردان این داستان کیوتیه😎هرچیزی که تو مخیلت نمیگنجه ننداز گردن کارمای لعنت شدهههه😂😂

تبریک ب نویسنده عزیز کاپ مخصوص گندکار های اعظم تقدیم به شما بابت گندزدن بسیاااااااااار موفقیت امیز به ارمان های امام🏆🏆😂

😍😍👏👏👏👏 جمله اخر وانشات خیلی بینظیر بود

خسته نباشی و فااااااااااااااااااااااااااایتیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنگ😁💚💛

RM. kiute.ARMY

شفا شهههههههه😂😂😂😂
حقیقتا نمیدونم یهو زد به سرم:> و حقیقتا برای همین خیلی چرت شد😂😂
جذابیت سایت من مدیون توئه:">
اره بابا لامصب شوگر ددیهههههههههههه!!
کیه ک تورو پسند نکنه اخهههههه:">
*باز کردن آغوش
بیا بغلمممم😂😂
ارزو دارم یکی این جمله بهم بگه منتها تهش پسوند خر وحشی میچسبونن:/
ناثینگ بیب😂
نه اما دندوناش تیزه😂
اخ اخ جین صورتی دل منو بردی😂😂
نه تقصیرررررررررررر اونههههههههه کارما منو اغفااااااااااااال کردددددددددددد😂😂😂
نوکرم من متعلق به همتونم خاک پاتم بیا بغلمممم😂😂
ممنون جان دلم که براش وقت گذاشتی خیلی برام ارزشمند بود بوس رو پلک های خوشملت:">
𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
۱۹ مهر ۱۲:۳۶

جینجووووون

گاد..گاد گادددد

این بی نظیر بود تو بینظیری ددی:")

RM. kiute.ARMY

نه بینظیر تر از تو دابل بانی:">
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۹ مهر ۱۲:۳۴

چرا این جدوله رو هی تغییر میدین

انگلیسیش خشگل تره که 

RM. kiute.ARMY

فارسی بهتره*^* چشم همه عادت داره
Rokajaki
۱۹ مهر ۱۲:۲۰

یه یه یهههههههه ددی نوشتههه هو هو( قر در کمر ب سمتدان کردن میرود)

 

ولی چرا پوسترش انقد کایوتهههههههههه عایگووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

 

عاشق این رنگای ملایمم*^*

RM. kiute.ARMY

چرت و پرت روکا چرتتتتتتتتتتتتت😂😂😂

اره کایوتههههههه:">

منم*^*
Tara Mohamadi
۱۹ مهر ۱۲:۱۲

سلام ددیییییی

من پارت سه رو گزاشتم مال کد سکوت اما آپ نکردی😢😢😢

رمز و اینای ریزی م‌رو هم گزاشتم مونی گفته بود😊

ددی یه وبتون هست اسمش kiss me liar هستش برو چپتر دومشو ببین😁😁

اون صحنه رو بدون نور داره😈😈

سارانگهههههه

RM. kiute.ARMY

نه نه چشم های من پاکه نمخ ببینممممم😂😂😂
امو من کامنتت رو ندیدم:"(
...
۱۹ مهر ۱۲:۰۶

سووکجووننننن یسسسسسس

خدایاااااا

جییییغغغغغغغ

ولی ادمین... 

میشه فارسی بنویسییی؟ 

من همونم که همیشه زبانمو پایین میگیرممم

تونه خدا فارسی بنویس باشهه؟ 

ژانر و کاپل منظورمه

RM. kiute.ARMY

حله جیگر*^*
power
۱۹ مهر ۱۲:۰۳

حیحی :)

کیوت بیا بازی کنیم :)

از عللفی نمد چی بگم یتیاایاسثوستنصمشمین

 

 

RM. kiute.ARMY

اومدم بازی😂
...
۱۹ مهر ۱۲:۰۰

هههمین الان آپ شد😂😂😂

RM. kiute.ARMY

هورا😂 این شات عملا مال من نیس...مال مونیه
Ana ‌‌
۱۹ مهر ۱۱:۵۳

😐 

بعد ددی با من همدردی میکنه در رابطه با زود زود کامبک دادن بقیه 😐🚶 

هعیییییی زندگی 

جینجون ایز وری کراششششششششش 

 

 

RM. kiute.ARMY

جینجون وری کراش:">
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۹ مهر ۱۱:۴۹

ددی خبریه

روزی یه شات داری میدی !

یه دو دقیقه اون رگبار رو بزار پایین بزار نفس بکشیم

بخدا بیگ هیت هم اینقدر پشت سر هم بیانیه نمیده

و یچیز دیگه

چه استایل مشخصات خشمل شدههه😍

همین 

بای

RM. kiute.ARMY

این هفته کلا میخوام اخرین نوشته هامو اپ کنم و تا اطلاع ثانوی برم استراحت😂
مرسیات فراوان:">
AZIN :)
۱۹ مهر ۱۱:۴۶

ددیییییییییییی

یه شاهکار دیگهههههههه

ححملهههههههههههههههه

 

 

 

اسمات های ددی خوندن داره:)

RM. kiute.ARMY

حیف کلمه شاهکار...😂 چرت اند پرته😂😂

نخونشششش:"> وقتت هدر میره😂
YUKU
۱۹ مهر ۱۱:۴۱

اووووووووو دد مال خودتهههه

جوننن جونن جوووووووووونیییییییییییییییییییییییییییی

برم بوخونمممم

اسماتم دارهههههههه

هعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بوس به کله ی نازتت

 

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

همین الان معلم گف اگر یه بار دیگه تصویرش قطع بشه لپتابو برمیداره از تراس پرت مینه پاییین

وای الله جر خوردممممم

تصویر معلم رفت بچه ها مینویسن خانم نفس عمییق بکشین

وای چرا تو لپتاب استیکر نییییس:////

RM. kiute.ARMY

از من به تو نصیحت نخونش جدی میگم😂 غیر منطقیه

خدا کنه قطع شه پرت کنه😂😂
بزن سایت گت ایموجی کپی پیست کن*^*
YUKU
۱۹ مهر ۱۱:۳۶

عه این الان اومددددددددددددددددددددد

ف

ف

ف

ف

هاه/خلذابغغغغغیطثسقظطسیبک\

وای الله

چینقدر کیوته لامسببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

 

RM. kiute.ARMY

ف نداشتیمااا😂
کیوتی از خودته*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۹ مهر ۱۱:۳۶

کامنت قبلیم اومد؟

حس میکنم نیومد

کاورش خیلی کیووتههههههه

RM. kiute.ARMY

نه اومده دونت ووری*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۹ مهر ۱۱:۳۵

قوووووودای مننننن کاورششوووووووووو یمیوخیدیخسدیخ

مونیییییییی جوونمممم میص یووو

moon🌛 Child🌜

الهی دورت بگزدم میص یو تو😭😭😭
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
۱۹ مهر ۱۱:۳۴

جین تاپهههههههههه؟؟؟؟؟؟؟

پشمااااااااااااااااااااااممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

برای خود منم سواله😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان