BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Lost Identity

⁜FULL⁜

نویسنده Tanya
کاپل تهکوک
ژانر معمایی . عاشقانه . درام . برشی از زندگی
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 387

  

خلاصه:

جونگ کوک پسری از جنس درد است که کل زندگی اش بار مسئولیت خواهر بیمار و مادربزرگ پیرش را عهده دار بوده.

یک شب سرد برفی با یک تصادف زندگی اش کاملا عوض می‌شود و هویتش از جئون جونگ کوک به مارتین میلر تغییر می‌کند...

و در این مسیر با کیم تهیونگ که مردی ثروتمند است آشنا می‌شود و این آغاز بازی است که جونگ کوک بی رحمانه گرفتار آن می‌شود و برای بقا و پس گرفتن هویتش باید بجنگد.

 

  ♞♥️♚DOWNLOAD♚♥️♞

  


پ.ن: عاقااا...بعضی ها این فیک رو خوب یادشونه:))) با یه تغییر خفن برگشته و پیشنهاد میکنم اصلا از دستش ندین!! معرکه است!!!

(در حال لُری رقصیدن با آهنگ فرندز تهیونگ توی بالا پشت بوم همسایه با لباس بتمن و شال جیلینگ جیلینگی عربی دور کمرم)

۲۶ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۴۶

هی اومده بودم ببینم نویسنده ارشیو داره یا ن که اینو دیدم تازه😭😂::

(در حال لُری رقصیدن با آهنگ فرندز تهیونگ توی بالا پشت بوم همسایه با لباس بتمن و شال جیلینگ جیلینگی عربی دور کمرم)

دد شماها حق منو تو خلاقیت خوردینن😭😂

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم خلاقیت چیه؟
شیشه کشیدم اومدم سایت😭😭😭😂
kim light
۱۶ ارديبهشت ۱۹:۲۸

قهوه تلخه! ولی باعث میشه بیدار بمونی، درست مثل تجربه ای که تلخ که باعث میشه آگاه بشی!

 

سلام!

تمومش کردم.

یه انتقاد بزرگ دارم!

چیزی که باعث شد آخر فیکشن بگم: هنوز می تونست بیشتر روش کار بشه!

کم بود به نظرم با سناریویی که چیده بود و خط فکری نویسنده به نظرم میشد بیشتر ادامه دارش کرد.

کم به شخصیت و گذشته تهیونگ بها داده شده بود.

برای من یکی هنوز مبهم بود که چرا از سئوکجین بدش میومد.

بعدشم مگه از خانوادش متنفر نبود پس چرا اون همه ایل و طایفه بعد مرگ سوک جین دست به دامن نوه کوچیکشون شدن که از همه رونده شده؟؟

این ضعف بود.

نمی تونم به شخصیت کوک خرده بگیرم چون نویسنده می خواسته ضعف اونو نشون بده ولی به نظرم بیش از حد ضعیف جلوش داد.

از طرفیم خیلی زود هم تهیونگ و هم کوک وا دادن.

به نظرم هنوز جا داشت که عاشق هم بشن!

و ستاره اصلی داستان: پارک جیمین!

نقطه عطف داستان معلوم شدن هویت اصلی جیمین بود نمی خوام اسپویل کنم ولی اونموقع واقعا باعث شد از اون حالت روتین بودن داستان در بیاد...البته باز هم یه جاهایی ابهام داشت.

چرا می خواست تهیونگو بکشه وقتی بهش علاقه داشت؟؟

به شخصیت روانی جیمین اشاره نشده بود و توضیحی از لذت بردنش از مرگ بقیه داده نشده بود برای همین این همه علاقه به کشتن ته و کوک یکم...فقط می خواست داستان جنایی تر به چشم بیاد!

و البته هوسوک!

می تونست پررنگ تر عمل کنه.

صرفا برای پر کردن جای خالی ازش استفاده شده بود و به نظرم کم بهش توجه نشون داده شده بود برای شخصیت سازی!

ولی در کنار تمامی این نقد ها ایده خوبی بود!

پسری که هویتشو گم کرد...ایده خوبی بود اما بیشتر میشد روش کار کرد.

می دونید حس کردم در طول داستان نویسنده مرتبا دنبال این بود که چه کسی مارتین میلر واقعی باشه!

و یهو اخرای داستان جیمینو کشید وسط و...نه اسگویل نمی کنم.

البته از صفحه اخر که دختر هوسوک پیش تهکوک بود خوشم اومد.

پابان خوش خوبی بود.

و البته یکی از نقاط قوتش مردن خانواده کوک بود که اثبات کرد توی همه داستان ها همه نجات پیدا نمی کنن.

و البته اگه سد اند بود بیشتر باحال میشد...

هر چند با اون مرگ و میری که شد بازم سد اند محسوب میشد اما مردن یکی از طرفین رابطه عاطفی به نظرم جالب ترش می کرد.

 

 

همین!

خسته نباشی نویسنده!

 

RM. kiute.ARMY

موافقم. تلخی باعث اگاهی میشه.

به به ک اینطوووور🤔

سلامت باشی شما جیگر با کامنت نقادانه و پر ملاتت عزیزT^T
kim light
۱۴ ارديبهشت ۱۲:۲۸

هویت گمشده؟؟

 

جالب شد دد...

 

به نظرت بعد از عبئر از یه فروگاشی روحی بخونمش؟؟

RM. kiute.ARMY

وای وای دست گذاشتی رو چه جنسی!!!
خوراک خودتههههههه!!
T
۱۱ ارديبهشت ۲۲:۱۷

ددی بگو دیگههه سد انده؟

RM. kiute.ARMY

در این حد  بگم که کاپل داستان که تهکوک باشن در امانن😔
T
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۳۷

سد انده این داستان؟

RM. kiute.ARMY

حق السکوت گرفتم😔
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۰۳ ارديبهشت ۱۷:۴۱

ابنقدر گریه کردم چشمام درد میکنه.....

بابا من فردا ازمون ادبیات دارم این چی بود دیگههههه

پیس پیس فقط من بودم جیمین و هوسوک رو تو این فیک شیپ میکردم؟😂😂

خیلی گریه کردم چشمام قرمزه....

خدابیامرز مامانبزرگم ک مرد اینقدر گریه نکردم....(تو موقعیت واقعی اشکم در نمیاد فقط واسه چیزای الکی و یا وقتی بخوام (مثلا دفتر مدیری باشم چیزی) اشکم در میادددد)

RM. kiute.ARMY

مرگ بود مرگ...من خیلی دوسش داشتم..یه لقمه ی تر تمیز برای من بود:")))

نه نه منم بودمممم!!😭😭😭😂😂😂

هعیییی....
در موقعیت های بحرانی اشکت میاد و مانور های احتمالی😔😂
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۰۳ ارديبهشت ۱۶:۲۵

من جهنم خونه خریدم اندازه همه مون....😂😂

RM. kiute.ARMY

اخ جووون😂
تانیا جوووون
۲۵ فروردين ۰۹:۲۷

سلام یک عزیزی آیدی میخواست Lil cherry

@TaNyARoze

بی زحمت آیدی رو بهش برسونید 

RM. kiute.ARMY

سلام عمر من*^*

چشم چشمT^T

Lil cherry
lil cherry
۲۱ فروردين ۱۷:۵۸

سلام وقت بخیر

ببخشید ممکنه ایدی تلگرام نویسنده رو داشته باشم؟ درمورد موضوعی میخواستم باهاشون صحبت بکنم.

RM. kiute.ARMY

سلام عمر من وقت شما هم بخیر*^*
والا ایدی ایشون رو ندارم نفس:"(
Jinjuo
۱۶ فروردين ۲۳:۰۹

پایانش 😭

دد دلم کباب که نهه جزقاله شدد 

ولی واقعا ایدع گشنگی بود من اصن خلاصه رو یادم نبود چون کلی فیکشن پشت هم دان کرده بودم بعد اولش انتظار داشتم مث همیشه وی بیاد در راه خدا ب کوک کمک کنه و بعدش عاشق شع بعد وقتی شد مارتین میلر فک کردم ازین تخیلی هاست که شخصیتا عوض میشن و مارتین میلرو پیدا می‌کنه ک تبدیل ب کوک شدع و دنبال راه خل میگردن اصن انتظار گروگان گیری و این ماجرا های خفن و هیجان انگیز و پشم ربزونو نداشتمم دد کلاا متن رو نویسنده کراش زدم:)))))🤍

RM. kiute.ARMY

اصلا زیر این پست بو کباب و جوجه سیزده به در میاد از بس سوختیم سر این فیکککک😭😭😭😭😭

وسطاش به خودمون تازه اومدیم و فهمیدیم آقا چه قند و نباتیه و ما گدای مسکین نویسندهههه=))))
تانیا جوووون
۱۴ فروردين ۲۳:۰۸

سلام 

کاور فیک  دو سه روزه باز نمیشه ؛ لود نمیشه میشه چک کنید مشکلش چیه

RM. kiute.ARMY

سلام عسلمممم چطوریایی*^*
اومووو چرااا؟:"(
درستش کردم عسلم مرسی انقدر پیگیری و بهم خبر دادیT^T
Armiiit
۱۴ فروردين ۱۷:۳۹

خب خب خوندنش رو تموم کردم 🗿💅

اول از همه نکات مثبتش رو بگم که 

سناریو عالیییییی بود و قوه‌ی خلاقیت نویسنده واقعاً محشر بود

پیاده کردن سناریو هم عالی بود به نظرم و بالا و پایین‌های مناسبی داشت

و حالا انتقادی که دارم اینه که: 

بافت نوشته (رعایت علائم نگارشی، رعایت املا و...) خیلی توی ذوقم زد! 

یه مورد دیگه هم اینکه، یه جاهایی اسم‌ها عوض می‌شدن و بی‌ربط، مثلاً یه جا طرف درباره‌ی عموی جونگکوک حرف زد که کیم سوکجین می‌شد، در حالی که کیم سوکجین عموی تهیونگ بود 🗿

یا مثلاً اوایل داستان فامیلی جونگکوک "کیم" بود بعد آخرای داستان فامیلی‌ش شد "جئون" 🗿🗿🗿 (دلیلش فکر کنم تغییر ورژن‌ها باشه، یه جاهایی هم منظور داستان تهیونگ بود کاملاً بعد اسم جونگکوک بود 🗿)

این چیزا رو اگه نویسنده دقت می‌کرد واقعاً فن‌فیک خیلی خوبی می‌شد 

یه نکته‌ی دیگه که این داستان اتفاقاً به نظرم خیلی هم محدودیت سنی داشت 🗿🗿🗿 حداقلش +۱۴ سال باید باشه به نظرم. 

متاسفانه چند تا فن‌فیک دیدم توی سایتتون که مثلاً زده شده "بدون محدودیت سنی" بعد از اون طرف توی فیک هم فحش هست، هم قتل، هم سکانس‌های عاشقانه 🗿 ای کاش نویسنده‌ها بدونن که صرفاً چون فیک "اسمات گرافیک" نداره به این معنا نیست که محدودیت سنی هم نداره. 🗿 این فیک هم جزو این فیک‌ها بود. 

امیدوارم انتقادم سازنده بوده باشه 💚 

فایتینگ!!!

RM. kiute.ARMY

به به مرسی نظر پر ملاااات👀🤍
نوش جونت عزیزممم و مرسی برامون وقت میزاری فدات شمممT^T

یه زمانی خودمون محدودیت سنی میزدیم که یهو ریدر ها اون موقع یکم دستمون انداختن و گفتن این که چیزی نیست چرا محدودیت میزنید خلاصه ماهم گفتیم هرچه بادا باد😂😂😂
Vantae
۱۴ فروردين ۱۶:۲۳

بابا بنازم......................

ترکوند که!

چرا نظر کمه؟؟ این فیک خدا بود!!

میخوام برای بار 654345435435 بخونمششششش!!!! بکنم تو مغزمممم!

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااااان😭😭😭😭
LUNAR
۱۴ فروردين ۱۶:۲۱

واقعا معرکه بود همونطور که توی پست نوشته شده

چی بگم عاخه...خیلی خوب بود...محشر بود!

RM. kiute.ARMY

احسنتم دخیخا!!!

 من موقع خوندن صفحه ی 177، خط آخر، جمله ی آخر:
پلی کردن نوحه ی این چه بلایی بوووود که بر سرمان آمد

Epiphany
۱۴ فروردين ۱۴:۵۶

خیلی خوب بود...

اما دلم سوخت برای شخصیت فرعی داستان...

 

واقعا یه معمایی تراز بود.

 

نویسنده بازم بنویس از این سبک، توی خونته

RM. kiute.ARMY

حققق حقققق حققققققق!😭
mogo mogo
۱۴ فروردين ۱۴:۱۶

😭😭😭😭😭😭😭🥀

عااااااااااااااااااااااااااا عاااااااااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭

فریاااااااااااااد میزنمممممم!!!

عاقاااا خیلی قشنگ بود!!! عرمو دراورد!!! مثل سگ زوزه کشیدمممم😭😭😭😭😭

هوسوکیییییییییییی بچه امممم دخترششش😭😭😭😭🥀

نویسندههههه ترخدااا رو صورتم امضا بزننننن😭😭😭😭🥀

RM. kiute.ARMY

نویسندهههه گردنمون بگییییییییر😔
suíbiàn-随便
۱۴ فروردين ۱۴:۱۲
بی شک از بهترین فیکشن ها بود که واقعا اون ژانر هایی که نام برده شده بود رو، به نحو احسنت دراورده بود!

خوندنش به شدت پیشنهاد میشه؛ با اینکه شاید غمی هم در داستان باشه که یهو گلتونو بگیره.

قلم نویسنده محشره. لذت بردم و امیدوارم بازم کار هاشو توی سایت ببینم چون واقعا عالی و کار شده بود!

RM. kiute.ARMY

دقیقاااا دقیقااا!
Armiiit
۱۴ فروردين ۱۳:۳۴

باه باه چه فیک جاذابی 

* دانلود شد* 

خیلی وقته یه سری به اینجا نزدم قبلاً هم از خاموش‌ها بودم، یهویی امروز یاد سایتتون افتادم اومدم یهو دیدم قانون نظر گذاشتین 🗿💅

خیلی هم عالی 💚 

بریم بخونیممممممم 

وای عاشق ژانر معمایی‌ام 🗿✨️ بیشتر معمایی بذارین لطفاً 💚💚💚

 

RM. kiute.ARMY

مثل شما جاذابه😎

عایگووو خوش برگشتی عشقممممT^T بله بله*^*
لتس گت ایتتتتتتت!!

چشم حتما عسللل یدونه توراهه😎
موریارتی
۱۳ فروردين ۱۴:۲۰

اوکی

ولی فوق العاده بود

واقعا میگم عالی بود

فقط

🚶🏻🚶🏻🚶🏻🚶🏻

این چه کاری بود؟ جیهوپاااا

RM. kiute.ARMY

اسمتتت>>>>>

کار از جالب گذشته بود...مرگی بیش نبود!
بلک سوان
۱۳ فروردين ۱۴:۱۵

جیمین؟ جیمین؟ جیمین؟

اخجاژخقیتجصژحفطقژخیهففط

نه یه دیقه وایستا

وایساااااااااااا

هوسوکک؟

هوسوککککک؟؟؟

خیلی حرصم درمیاد نویسنده از اعضا به عنوان شخصیت های عوضی/کشته شده استفاده میکنن

مثلت جین تو تله

ولی خیلی قوی بود

یه چشمم اشک یه چشم فحش

🚶🏻

RM. kiute.ARMY

ای بابا ای بابا😔

نوش جونتتتتت😎 من برای این فیک رو زانو هامم!!

جررررر اون چشم فحشیتو میخوام😂😂😂😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ فروردين ۱۲:۲۱

من چرا اینو نظر ندادم؟

خب، بسم‌الله، اصل جنسه بقراننننننن

RM. kiute.ARMY

به جوشن کبیر قسممممممم!
zahra mansouri
۰۹ فروردين ۱۴:۲۸

پایان غمگینی داشت ولی بنطرم بهترین بود🫠💔

جونگکوک طفلک خیلی گناه داشت اگه خودش یا تهیونگ میمردن خودکشی میکردم

 

_منی که اولش منتظر هوپمین بودم یهو دشمن در اومدن

 

ولی خیلی فیک قوی بود.تا دقیقه آخر حدس نمیزدم کار جیمین باشه. دم نویسنده گرم

 

 

*همچنان منتظرم بفهمم چرا بیشتر فیکا جنایی شده ولی اعتراضی ندارم

نکنه داشتین راهکار برای برخورد با فامیل عزیز در عید دیدنی پیشنهاد میدادید؟ 😃💅

دست شما مرسی😔😂🫂

 

راستی عید همه مبارک مخصوصا ددی عزیزممم

خداحافظظظ🙂💗✨ 

RM. kiute.ARMY

برخیز ک شور محشر آمدددد
این قصه به سوز جگر آمد😔

برای ما دشواری نداره، انمیز تو لاورزش میکنیم😔😂

احسنت دقیقا!!! واقعا قوی بود! ژانر راز آلود رو واقعا خوب دراورده بود!

*دلتو دادی رفته به ژانر جنایی
من بدون حضور وکیلم حرف نمیزنم خوشگله😈
خواهش میشه😔😂

عید شما هم مبارک عزیزمممم فدات شم منT^T
بایییی!
سونگ جی وون
۰۹ فروردين ۰۵:۵۴

سلام از کاور فن فیک خوشم میاد و اینکه بزن بریم بخونیمش نویسنده خسته نباشی خدا قوتت بده

RM. kiute.ARMY

سلامممممممممم ب روی ماهت*^*
ای جووون گوش شه ب بدنت😎
zahra mansouri
۰۸ فروردين ۱۵:۱۳

برخلاف بقیه این فیک برا من آشنا نیس... ولی بریم بخونیم

RM. kiute.ARMY

یا علی بگو و دانلود را آغاز کن😔
نیلیث
۰۸ فروردين ۱۴:۰۴

کی بود گفت پیشنهاد میدم از دستش ندیددد

پیشنهاد میدم نخونید چون من بعد از خوندنش نتونستم رهاش کنم و دوباره خوندمش💔

RM. kiute.ARMY

پروموتت از پروموت من قوی تر بود😔
tootak H.p
۲۹ اسفند ۰۳:۰۴

عالییی و متفاوت!

خیلیییی حال کردم. چسبید.

اگه خواستید بخونی یجوری زمانتون رو تنظیم کنید یه روزه تموم شه وگرنه بد تو خماری میمونید🤣

 

RM. kiute.ARMY

عا ماشاالله!
دقیقا بچه ها دقیقا😔
kookv🐯🐰
۲۸ اسفند ۰۰:۲۹

واییییی خدایا یه فیک با کاپل مورد علاقه ام مرسی ددی و نویسنده شی

RM. kiute.ARMY

جووووووووووون😎
sama pordang
۲۷ اسفند ۲۲:۲۴

بسی خرسندم ک یه تغییر انقد باعث شده روند داستان جذاب تر بشه
الان بیشتر از قبل دوسش دارم^_^
عالی بودددد


ددی جون چطوری خوبی؟من ک خوب نیستم یادت میاد گفتم رفیقم بهم پیشنهاد داده؟ردش کردم دوستی چهارسالمون بهم خورد
حالم عالیه:/

RM. kiute.ARMY

عففف گوارای وجودت خانومی😎

الهی دردت ب جونم نفسم...
بگردمت..
خیلی میفهمت:)
AvA
۲۷ اسفند ۱۵:۱۰

برم دانلودش کنم یا بخوابم ؟ 

 

زور هردوشون خیریه مقاومت سختهه😭

خب پس اول دانلود میکنم یکمش میخونم بعد میخوابم تا افطار 🤣🤣😐

RM. kiute.ARMY

دانلود کن که موقع خوندنش بخوابی😔

به به صفا باشهههه التماس دعا😂😂💜💜💜💜
Kim bora(خیار🥒)
۲۷ اسفند ۱۳:۱۴

اینو نخوندم اما عجب چیزی به نظر میاد!..

اوکی پس...

پیییشششش بهههه سووووی دااانلووووودددد

RM. kiute.ARMY

حملهههههههههههههه!!!
JaK S.S
۲۷ اسفند ۰۱:۱۹

هر وقت پیام ها جواب داده شد میام اینو میخونم. کار چند ساعته فقط.

امیدوارم جذبم کنه. از این فیک میخوام دوباره نقد کنم.

فایتینگ نویسنده.

RM. kiute.ARMY

بخدا دارم جواب میدم😭😂
جذب میکنه رو تار سیبیلای بابام شرط میبندم😎
Emma
۲۷ اسفند ۰۱:۰۹

عهههه ایننننن

خدا شاهده اینقدر دوستش دارممم🤌🏼💔

RM. kiute.ARMY

پس حلالت باشههههه😎😎😎💋💋💋
بنده خدا
۲۶ اسفند ۲۳:۴۰

این خودهههههههه خوشبختیه 

 

هورااااااا🥳🥳🥳🥳

 

بالاخره بعد مدت ها نوشته شددددد💜💜💜

RM. kiute.ARMY

شک نکن نهایته خوشبختیههههه=)))))
vkook_hedi
۲۶ اسفند ۲۲:۰۷

وااااییی نننههههههههخهههخخعکقمقعمثعمثو

چه قشنگههههههثادعثوثوقتوه

ددی چیکاااار کنمممممم کی بخونمممم میترسم نخونده بمیییرمممم😭😭😭😭😭✨

RM. kiute.ARMY

خیلی قشنگه هِدی خیلیییییییی زیااااد😭😭😭😭😭
نههههه خدا نکنهههههه😭😭😭😭❤❤❤
اما بخون از دست ندهههه:")))))))
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۶ اسفند ۲۱:۳۹

آخهججووننننننننننتهککوکککک،خیلییی خوووشششحاااللمممممم💃💃💃💃(نمیبینید دارم میرقصم)

پ.ن:چقدر اشناست مقدمش...

RM. kiute.ARMY

من براش رگ میزنم:))))
خیلی فیک ناسی ئه...عشقه!!
پ.ن: عاره👀
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان