BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات In The Name Of My Heart

img-20230520-080902(1)_4bwp.jpg

نویسنده light
کاپل اصلی تهکوک
کاپل فرعی هوپمین
ژانر

کمدی . درام . مدیکال . رمنس . برشی از زندگی . تراژدی، سد اند

محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 104
آیدی واتپد نویسنده Kim-light

 

مقدمه:
قلب من برای تو بیشتر زنده می ماند.

هر روز می تپد.

هر ساعت می تپد.

هر دقیقه می تپد.

هر ثانیه می تپد برای تو!

پس زنده بمان، زندگی کن، لبخند بزن، برقص، و در آخر عاشق شو!

 

برشی از داستان:

هوسوک زیر گوشم گفت: خوبه! دو تا روانی با هم خوش بگذرونیم.

و قبل اینکه من چیزی بگم در رفت!

-خب می خوای تا فردا صبح به در بسته خیره باشی؟؟

با سوالی که پرسید نگاه خیرمو از در گرفتم: اوه نه!

-من جئون جونگ کوکم و شما؟؟

      

🍪🩺♥️DOWNLOAD♥️🩺🍪

    پ.ن: آخرین تعداد دانلود از سایت یوآپلود: 270

 

805_vpfe.png

۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Virax
۰۹ فروردين ۱۹:۴۸
مشکلتون با هپی اند چیه؟

RM. kiute.ARMY

احتمالا زمین های پدریمونو وقتی حواسمون نبوده با پفک طاق زده😔
kim light
۰۴ شهریور ۲۱:۰۹

دد دد دد منو نجات بده

 

270 تا؟؟

 

همین طور الکی پلکی تو سایت ول می چرخیدم

 

یهو دیدم زیرش زدی...

دد من مردم

یعنی 270 تا دانلود شده؟؟

عجب!

 

 

پ.ن: هعی میام اینو می بینم با خودم میگم: اخی به این بچم کم لطف شده وگرنه کار خوبی بود

بعد دوباره میرم

RM. kiute.ARMY

بله دختر نازم:">

پ.ن: معلومه که کار خوبی بود نفسم باور کن:"(
فقط واقعا اره. یهو انگاری بعضی کار ها محو میشن:"(
OT7
۰۴ شهریور ۱۷:۳۹

وااااای دد... نمیتونی تصور کنی چقدر با این فیک گریه کردم. مخصوصا که چند روز بعدش این فیلمو(https://www.namasha.com/v/kbOHlRwO) از تو گالریم پیدا کردم و بازم سرش عررر زدم بدجور🥲😂 نمیدونی چقدرررر شبیه این فیکه. خلاصه که آره. همین دیگه. مراقب خودت باش فدات شم🥲 بای🌚

RM. kiute.ARMY

وای اینننننننن لامصبو منم دیدم=)))))) تا یه ماه لباس مشکی تنم بود😂😭

تو بیشتر عمر مننننننT^T
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۰۴ شهریور ۱۰:۲۴

میشه لایت رو ببینم ؟

خواهرم لایت؟؟؟

پس ایمانت کوووو؟

چرا دگر آزاری داری؟

ددی ولی یه چی میگم بین خودمون بمونه  من سر فیک ها صرفا عرر میزنم ولی سر این گریه کردم 

وخب برای اینکه گریه کردم باید لایت رو ملاقات کنم 

ددی بخدا کاریش ندارم هااا(قایم کردن تفنگ شلاق و اسلحه های دیگر)

RM. kiute.ARMY

ایمانش رفته یه سر مسافرت برمیگرده😔

ای من بگردم که:") بیا بغلممممم!!

اره اره میدونم کارش نداری😔
*رد کردن لایت از مرز با پاسپورت جعلی
Kim bora (خیار🥒)
۲۲ مرداد ۱۵:۱۲

منی که با سد اند یه هفته افسرده میشم چرا باید وسوسه شم اینو بخونم؟مازوخیسم دارم یا از آثار لایته؟

RM. kiute.ARMY

آپشن های لایت همراه با کمک شیطان رجیم در جهت وسوسه کردنت🌚
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۱۲ مرداد ۲۰:۱۶

لایت عزیزم..میتونستی این مفهومو با هپی اند هم برسونی ها:))))) 

هیونگ من مردممممم

RM. kiute.ARMY

لایت شمشیرشو از رو بستهههه
خدا نکنهههههههههT^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۱۲ مرداد ۱۹:۱۸

کاپل فرعیشذهوپمینهههه؟! 

چرا من زودتر ندیدم این فرشته رووووو!!!!! 

RM. kiute.ARMY

الان دیگه صحن حرمِ این فیک طلبیدتT^T
☆_☆
۱۲ مرداد ۱۳:۴۳

دد الان باور کنم تهکوک و ویکوک دادی هردو سدانددددددد شوخیییی میکنیییییییی

من سد اندددد نمیخوامممممممممممم

 

وی تا دوهفته پیش له له میزد برا ی فیک سداند اما الان دیگ توانت گریه با فیک رو ندارم هعییییی*

RM. kiute.ARMY

صدا و سیما اجازه ی پخش هپی اند رو نداد مثل تنهایی لیلا تمومش کردیم😔

* در نا امیدی بسی امید است   در باقالی قاتق کمی شوید است
همون جکی قدیمی...
۱۲ مرداد ۱۳:۰۶

به نظر قشنگ میاد... 

(مغزم: خفه شو سد انده) 

به نظرررررر قشنگگگگگگ میادددددددد 

(مغزم: خفه شووووو سد اندههههه) 

خوشم اومدهههههههه 

(مغزم: خفه شو بابا خوشت نیومدهههههه) 

خب یکم گریه کنیممممم؟ 

(مغزم: یا خفه میشی یا خودمو محو میکنم فنف جدید اس اچ و ایتو هیده رو نتونی بخونی) 

تو که همین الانم محوی 

(مغزم: ... سکوت تا ابد) 

افرین دختر خوب، دانلود؟ دانلود✔

من خود درگیری دارم بم توجه نکنین

RM. kiute.ARMY

ولی خانم مغز، جلوی من به ناموسم جکی اهانت نکن ناناحت میشم😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ مرداد ۱۰:۵۹

عه تهکوک. اوکی من رفتم بخونم ولی یه سپم به من بدبخت بدید

RM. kiute.ARMY

یه سپ میدم بهت😈😈😈
ʙɪᴀɴᴄᴏ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ
۱۱ مرداد ۲۰:۵۶

در حالی که قلبم دوباره بازی درآورده و منتظرم که بابام بیاد دنبالم تا بریم بیمارستان فیک رو خوندم..

این دومین فیکی بود که از لایت خوندم..

این روزها میدیدم هی لایت پیام میده نگو یه خبرایی بوده..

نفر سوم فیک رو دانلود کردم و جا داره بگم خیلی قشنگ بود..

یه حس سوییت خاصی بهم منتقل کرد و هر چند کلی جلوی خودمو گرفتم برای آخرش گریه نکنم تا حالم بدتر نشه..

نفرینای تهیونگ خیلی خوب بود خدایی یعنی پاره شدم..

و یه تیکه از فیک که خیلی به دلم نشست اونجا بود که میگفت همیشه میگویند اولین ها را به خاطر بسپارید اما من در آخرین تو گیر افتادم:)

خسته نباشی لایت قشنگم:)))

RM. kiute.ARMY

ای من بگردم:)))) بی خبرم نزاری ها خب؟

اره بچم بزنم به تخته فعال شده مارو هم ترکوندههههه از شدت محشریشT^T

اخ اخ گفتی:")))

شما هم خسته نباشید متقابل بیانکو شیییT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان