BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات I miss you daddies

888_kxyv.jpg

نویسنده bani
کاپل ویمینکوک
ژانر  فول اسمات . رمنس . فلاف
محدودیت سنی 18+

 

💦🍑👅DOWNLOAD👅🍑💦

 

 

805_vpfe.png

۳۳ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مونبیون
۲۹ تیر ۱۸:۱۸

هاییییییییییییییییییییییی!وانشات اسمات تیریسام هم دارین؟

 

RM. kiute.ARMY

هایییییییییییییی عزیزممم*^*
والا قبلا قدیم قدیم ها داشتیم...اما یه مینی فیک تریسام داریم ویمینکوک🤔

http://fazayihaa.blog.ir/post/201
فلانی
۱۵ بهمن ۱۱:۲۴

عمو چجوری دانلود کنم

RM. kiute.ARMY

سلام دایی فدات برهT^T

؟؟
۰۳ آذر ۰۹:۳۵

چرا بالا نمیاد عزیزم؟!

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم کلا نت کاملا در پایین ترین سطح خودش قرار داره:")))
اصلا نمیاره
asena
۲۲ مهر ۲۲:۵۹

آخرش بهم میرسن ، غمگین نیست ، یا کسی نمیمیره و بهم میرسن و به خوبی و خوشی با هم زندگی میکنن ، اگه اینا هست برم بخونم ؟ 

RM. kiute.ARMY

اره همه زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران به زندگیِ دینی‌شون ادامه میدن🥲😂
Mahla
۱۶ تیر ۰۹:۰۰

سلام ددی خوبی میگم این فیک جالب بود ولی خب یکم انحرافی داشت (یکم که چه عرض کنم نصفش انحرافی بود😐)ولی بازم عالی بود 

RM. kiute.ARMY

اره انحرافش 360 درجه بود😂 نوکریمممممم!!
jessica
۲۰ اسفند ۱۸:۵۲

هنوز نخوندم برم بخونم میام 😂

RM. kiute.ARMY

*ریختن آب پشت سرت 
برو مادر ک بنگتن ب همراهت😂
اوا اوا
۰۹ آذر ۰۸:۰۲

هییییییییییی قربونت بشم منننننننننننننن دوستت دارمممممممممممممممممممممم مرسییییییییییییییی مهربون 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههه قشنگمممممممممممم T^T
اوا اوا
۰۶ آذر ۲۲:۵۳

خالهههههه سلاممممم باز منه مزااااااحم اومدمممممممممم خوبییییییییی 

اقا چرا فیکی نیست کهههههه کوک باتم باشه و دونفره ها یه دفعه دوتایی میکنن نیستتتتتت همش ورس یا تاپههههههه اقا من میخوام کلا کوک باتمممممممممم باشهههههههههه ایش پرا رسیدگی نمیشه؟دوستت دارم خاله

RM. kiute.ARMY

سلاممم خاله به فدااااااااااااااات*0*
https://fazayihaa.blog.ir/post/1179
این فیم توش کوک باتمه کلا*^*
army
۰۸ آبان ۱۱:۱۹

هق..هق..هههههقققققق

خدداااااااااایییییییاااااااا چرا لینک کار نمیکنهههههههههههههههههه

 

*وی به لبه پشت بوم رفته ومیخواهد خودکشی کند*

از طرف من به نویسنده بگویید کاور وانشاتش خیلی قشنگ بود مطمینن خودشم شنگهههه

 

(وی خل شد)

RM. kiute.ARMY

الان درست شد لینک هاT^T
nilithejooje nilithejooje
۰۴ آبان ۱۸:۱۵

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

هقققققققققققققق

ددی جیمیننیییییییییی

جیمینم دیک دارههههههههه

ممنونن نویسندههههههه

هقققققققققق

 

 

RM. kiute.ARMY

*سجده ی شکر به جا اوردن
😂😂😂
۲۷ مهر ۱۴:۳۹

ولی بیاین قبول کنیم این سه تا لعنتی خیلی بهم میان و وانشاتن خیلی کمه🥺🤏🏻

RM. kiute.ARMY

اخ یعس:>
AR•J•MY
۰۴ مهر ۱۶:۳۷

صغرا (شعت...اسم ضایه تر از این پیدا نکردم برا خودم😂) لفت د لایف...

این چی بود؟ فاک؟ خیلی خوب بود :""""""

اکثر مواقع فیکا ویکوکمینن...یعنی جیمین باتمه ولی من مث این ویمینکوک دوس :""

مرسی برا فیک :""""")

RM. kiute.ARMY

من ک اسمت رو میپسندم😂
منم همینظور:">
闇の女王 シングル
۲۵ مرداد ۱۲:۲۰

واوووووووووووو جیون بابا🥴🧸

حیحی^-^

RM. kiute.ARMY

کیوت*^*
Merey
۲۴ مرداد ۰۴:۲۷

نانای اکبر کبری

نانای اسغر و صغرا

 

 

پارتی جعفره

جعفر چرا گیجه؟

 

جررررر😂😂😂

سلووووووووم خوبین؟

(باید هم خوب باشین براتون کنسرت زاشتم😐)

خسته نباشید 🙂✨💜

 

اینم دانلود شدددددددد 

 

راستی این جئون هارو دوباره دانلود کردم😂

اینبار فقط عکس🤤😂😂

 

لعنت بر ذهن منحرفی که به منحرفی منحرف می‌شود

 

 

جررر این چی بود گفتم؟؟😂😂

 

 

به هر حاااااال

لایک میدم به سایت 😂😂

✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨

✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨

 

 

 

دوستون دارم وووووو 

 

 

 

جادوگر میرود🤭✨🏃‍♂️

انگار که از اول نبود

طنپطخپطهظپشخظد✨✨

😂😂😂😂رد دادم ولی خاهشا به روم نیارین

کیوتی و مونی و سی مول فک کنم

خسته نباشین 

دوستون دارم

بااااااای

 

✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️

اینم لایک اضافی هرکار خاستین باش بکنین/:

 

 

 

 

یالا دیگه باااای برین اه کنه ها😑😂

 

 

 

 

 

 

 

باور کنین چیز باهالی نیست نرین پایین😐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میگم نرین پایین 😐😐😐😐😐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احمقین؟نمیفهمین؟؟😐😐😐😐😐😐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باش برین 😐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باکاها😂😂😂😂😂😂😂

گفتم چیز باهالی نیست

هرکی اومد پایین یعنی شبا تو خواب چسناله میکنه😂😂😂😂😂😂😐

یالا دیگه ناموصا میرم🏃‍♂️

RM. kiute.ARMY

به به بانو میری اعظم😂😂
کنسرت وسط ماه محرم؟😂 نوحه بخون ملعون😂
اون عکسای جئون کاملا انحاری گلنار واجبه:">

ای من فدا قلبات بشممممممممممممم عررررررررررررررT^T
فکر کنی؟😂 سلامت باشی لاب من:">
بودی حالا داشتم میوه می اوردم😂
اخ جون لایک اضافی:">>

من با لبخند اومدم پایین با پوکر کامنت رو تایید کردم نامرد😂😂😂 آینههههه خودت چس ناله میکنییییییی
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۱ مرداد ۰۲:۱۴

اره حیحی🌚

خداروشکررر

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااا*0*
• 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
۲۰ مرداد ۱۸:۲۶

من جیوو ام 14*-*

و خودت*-*؟ 

RM. kiute.ARMY

من کیوت هستم 18 ساله*^*
Blackpink
۲۰ مرداد ۱۳:۰۸

چجوری باید بخونم؟ 

RM. kiute.ARMY

با دانلود*^*
• 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
۱۹ مرداد ۲۲:۰۱

عامم هایی اشنا شویم😐*-*؟! 

RM. kiute.ARMY

بشویم بیبی*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۹ مرداد ۲۰:۲۸

نگاه ب اسمان'

قودایا(خدایا)

۵ تا صلوات نذر میکنم میدم ددی بخونه فقط جیمین باتم نباشه🤏

RM. kiute.ARMY

نذرت هم انداختی گردن من لامذهب؟😂😂😂
نترس بات نیس👅
Kim Maria 😌
۱۷ مرداد ۲۲:۵۶

سلام ☺☺☺

یه تریسام میخوام کوک باتم باشه نه چیمی 

لطفا رسیدگی شود 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️

با تشکر Kim Maria 

😁😁😁😁😁

RM. kiute.ARMY

ای جانننننن حرف دل منو گفتی ها😂😂
ویکوک شیپر بدبخ
۱۷ مرداد ۲۱:۵۳

خدا خیرت بدههههه

بالاخره یکی ویمینکوک نوشتتتت

بازم بنویس

همه فیکا یا ویکوکمینه

یاکوکویمینه😑

لطفا بازم بنویسسسس

RM. kiute.ARMY

تو هم؟؟؟ منممممممT^T
♡Lisa♡
۱۷ مرداد ۱۶:۱۵

ویمینکوک:)؟

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

یس:">
Ana ‌‌
۱۷ مرداد ۱۲:۲۸

چرا وقتی چیزایی که جیمین میگفت منو یاد ددی انداخت😐😂؟ 

کوکم که بهش میگفت ددی دیگه کاملا یاد ددی انداخت منو 

 

یه سوال فقط منم سر اسماتا هیچ تغییری در حالت صورتم ایجاد نمیشه یا بقیه هم همین جورین😐😂؟

 

و یه چیز دیگه تاحالا هیچ کدوم از کاراتو نخونده بودم( بنی!بانی! ) به وز این که اولین بود 

هیچی دیگه خدافظ

 

RM. kiute.ARMY

ام...مجبور به اعترافم کردی...منم یاد خودم افتادم😂

نه بعضی ها اینجوری ان من خودمو میزنم و میگم نکنننن نکن درد داره گنااااااهههه زشتهههه اخرشم قرمز البالویی میشم😂😂

بخون کار هاشو از دست نده:">
YooJ
۱۷ مرداد ۱۰:۳۰

ددی من همین الان با دیدن ژانر هاش و تصور کردنشون کف خون قاطی کردم🤤

اغا من عاشق این فول اسماتاااااااام😐

اصن +۲۱ و +۱۸ و +۱۳۵۷۷ و +۱۳۶۸۹۹ رده سنی رو نمیبینم فقط میخونم😂

اسمات اند فول اسمات ایز مای استایل😎

بسه دیگ من زدم بالا برم بخونم😂

RM. kiute.ARMY

کاملا ملتفت شدم😂😂😂😂
اوففففففففف جانننننننن:">
😂😂😂
روح خدا بیامرز کامرانی
۱۷ مرداد ۰۵:۵۳

ینی کارنامه اعمالمو نگا کننا حداقل 50 درصد گناهام وانشاتای بنیه😐

RM. kiute.ARMY

منو چی میگی حاجی؟😂
خدا جهنم رو به نامم زده😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۷ مرداد ۰۲:۱۸

بانی شی 

بازگشتت به کنعان مبارک 😂💖

نمصن دلم برا نوشته هات تنگ شده بود 

و اینکه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوبارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حاملههههههههههههه اممممممممممممممممممممممممممم

 

 

 

 

 

 

:) 

RM. kiute.ARMY

بچه شماااااااااااااااااااااست کدامممممممممممممممممم؟:")
(Fatereh(mini
۱۶ مرداد ۲۱:۵۶

نمیتونم ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نمیتونم

راستی چه پس زمینه ی خوشکلی

RM. kiute.ARMY

درک مینمایم😂😂😂

نوکرم قابل نداره*^*
Alis
۱۶ مرداد ۲۱:۵۵

هقمممممم

مامااااااااا

پشمامممممم

تنکسسسس

RM. kiute.ARMY

ولکاااااااااااااااام*^*
Donya Moezzi
۱۶ مرداد ۲۰:۳۰

به بههههههه

به بهههههههههههه

بههههههه بهههههههههه

برم چندتاگلناربگیرم پس 😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

حاجی من انبار کردم سولد اوت شده😂
سبزش رو بدم؟😂صلواتیه😂
sara
۱۶ مرداد ۱۹:۴۴

من و خزان برگ هایم با این وانشات ........

 

خیلی نامردی بود اگه چیزی نمیگفتم 

 

ولی فقط پشممممممممممم هایممممم

 

من خودم ریختم برگ هام مونده 

 

با تشکر 

RM. kiute.ARMY

ملت تعطیلات بعد ازکنکورشو ببین...
برا مارو ببین😂
تازه فحشمون هم میدن:|
Mitsuha Teakook
۱۶ مرداد ۱۹:۲۸

آخ ددی نگو که دلم خونه دارم میخونم بعد دو ساعت که گوشی رو میگیرم دستم ببینم سایت چخبره یا پیامی برام اومده یا نه یا مامانم یا بابام میان میگن چرا همش گوشی دستته، کار دیگه ای هم که نداریم بکنیم . تنها دلخوشی من این سایته به مولا هیق🤧

RM. kiute.ARMY

دقیقا وضعیت خواهرم:">
الهی من و سایتم فدات شیمT^T
enna _moochi
۱۶ مرداد ۱۷:۵۰

اوم پوسترش خیلی قشنگه

 

بریم بخونیممم فول اسماتهههههه 

من دیگه صبر ندرممم

هقق فق یه چی نویسنده جان از چه برنامه ای واسه نوشتن فیک استفاده نمودی؟

 

من هر برنامه ای میرم اصن خوب نی یا ارور میده برنامه خوب سراغ دارید؟

RM. kiute.ARMY

با ورد مینویسه *^*
اما داکیومت ماکرو سافت عالیه!
BTS ❤️❤️
۱۶ مرداد ۱۷:۰۶

اوممممممممممممممممم عالی بید ولی خداییش کوکی بیچاره پاره نشد؟

اخه یه دیلدو دوتا عضو داخلش وای فکر کردن بهش ادمو پاره میکنه 😬😬😂

RM. kiute.ARMY

چشمام پاره شد جدا😂
اما بالاخره فیکه اغراق لازمه گاهی*^*
(Fatereh(mini
۱۶ مرداد ۱۶:۳۳

یعسسسسسسسسسس یعسسسسس

جا جان جان بلاخره یهویمیکوک جدید

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

وای از چشمام رنگین کمون میبااره... خداااااااااااااا

وای خل شدم رفت..

ویمیکوکککککککککککککککک... یعسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق بکش سر جدت تو امانتیییی😂😂😂
Misoo
۱۶ مرداد ۱۵:۴۸

Firstttt

RM. kiute.ARMY

یعس*^*
Pekh:|
۱۶ مرداد ۱۵:۳۶

اهم جیییییییییییییییییییییییییییییغ

بازگشت شکوهمندی بود😁😂

RM. kiute.ARMY

و حامله کننده😂😂😂
Mitsuha Teakook
۱۶ مرداد ۱۳:۴۹

هق دلم برای کوکی سوخت بچم. خیلی قشنگ بود بعد چند وقت درس خوندن برا کنکور به این زنگ تفریح احتیاج داشتم 

RM. kiute.ARMY

زنگ تفریح ملت...
زنگ تفریح ما😂😂
ته تهشششش یه فیک پیدا میکنیم بخونیم اونم اگه خانواده بزارن😂
Yoonmin lover 13
۱۶ مرداد ۱۳:۳۷

همین که اسم رو دیدم حدس زدم تریسامه 😂

اصلا تو وضعیتی نبودم که تریسام بخونم بخاطر همین بعضی جاهاش رو نخوندم ولی در کل کامبک خیسی بود 😂

RM. kiute.ARMY

اصن اسمش بسی پر محتواس😂😂😂
الله و اکبر بریم سر سجاده😂😂😂
Mitsuha Teakook
۱۶ مرداد ۱۲:۵۰

کامبک جررررر  حملههههههه

RM. kiute.ARMY

ننننننننوشششششششش جووووووووووووون
💕2A💕
۱۶ مرداد ۱۲:۳۳

چرا تا اسمو دیدم گفتم این یا ویمینکوکه یا ویکوکمین؟؟؟؟؟😂😂😂💔💔💔

جررررر ولی ویمینکوک نیاز داشتم...😂💜

پ.ن:ددی جونم یه وانشات دارم مینویسم احتمالا خیلی زود تمومش میکنم ویمین و سپه خودم خیلی دوسش دارم فلاف اسماته...یدونه سناریو دیگم دارم بعد از این اونو شاید بنویسم اونم ژانرش سکرته(مدیونی فک کنی هر طور حساب میکنم ژانری به غیر از سکرت فلاف نمیابم واسش😂💔)...ولیییییییی چند شاتیم هم احتمالا یکم دیر بدم بهت چون میخوام فول بشه راحت تر😂💔...و اینکه دوشت دالم میسی ته اینقدل کال میلیژیم شلت ولی تو باژم با لوی خوش اژمون میپژیلیشون🥺💕💜

RM. kiute.ARMY

منم واقعا نیاز داشتم😂😂

وایییییی منم دوس دارمششششش*^*
سکرت جووووووووووون😂😂😂
اهان باش*^*
این چه حرفیه کیوتک من وظیفه است!
Kim_Taeguk
۱۶ مرداد ۱۲:۱۵

های....

یسسسسسسس

ویمینکوککککککک

حتی قبل از خوندنش هن گلنار لازم شدم🙂🥴

RM. kiute.ARMY

خیار هم هستا:">
Arusharmy
۱۶ مرداد ۱۲:۰۶

فرست معنوی😂🤕

چه کاپل سمییییییی لتس گو💪💜

RM. kiute.ARMY

معنوی دیگه از کجا دراومد؟😂😂😂
سم و جذاب:">
SANA ..
۱۶ مرداد ۱۲:۰۰

ژووون😂

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسسسسس*-*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان