BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Omega city

پارت جدید اضافه شد....

نویسنده Star and moon
کاپل های اصلی کوکوی‌چانبک،هوپمین،سکای،جنلیسا
کاپل های فرعی کریسهو،شیچول،لومارک،مینسونگ،یونبین
ژانر عاشقانه،تخیلی،امگاورس،طنز،اسمات،ددی کینک
محدودیت سنی 

+18

راه ارتباطی نویسنده ناشناس نویسنده
روزهای آپ جمعه ها

خلاصه:

بعد از ساخت امگا سیتی به دست یه امگا که از جامعه آلفا محورشون حسابی حرصی شده بود،

بیش از هشتاد درصد امگاهای جهان وارد این شهر شدن و اون شهر کم کم به یه کشور تبدیل شد

اما هنوزم بهش میگفتن امگا سیتی!!امگاها با پیشرفت علمشون تونستن خودشون رو جوری تغییر بدن

که بدون آلفاها هم به زندگی ادامه بدن.هر چقدر اوضاع برای امگاها راحت تر میشد،شرایط زندگی آلفاها سخت تر میشد.

این وسط چندتا آلفای جوون تصمیم میگیرن با کمک دوستای بتاشون وارد امگا سیتی بشن و امگاهاشون رو پیدا کنن!

ولی آیا.....اون امگاها راضی به بیرون رفتن از شهر امنشون میشن؟!

_________________________________________

توجه!! 

ژانر ددی کینک فقط مختص کاپل های کوکوی،چانبک و هوپمینه و اسمات برای کاپل های پسر اصلیه 

ژانر ددی کینک این فیک بر اساس واقعیت های این ژانر تو زندگی واقعی نیست!! 

اگر علاقه ای به کاپل ها ندارین نخونین

این اولین کار امگاورس من محسوب میشه و تو فیک کلا انتظار امگاهای ضعیف و همیشه کیوت و عاشق با آلفاهای خشن و پر جذبه نداشته باشین!

کاپل های فیک فقط آلفا و امگا نیستن و شامل بتاها هم میشه میتونین بعد از خوندن معرفی شخصیت ها تصمیم بگیرین که میخواین فیک رو بخونین یا نه.همچنین کاپل ها ممکنه امگا با امگا یا آلفا با آلفا باشه^-^

 

.:*درخواستی از دارک کویین>~

______________________________

تیزر ها و معرفی شخصیت

Download 

پارت اول

Download 

پارت دوم

Download 

پارت سوم

Download 

پارت چهارم

Download 

پارت پنجم

Download 

پارت ششم

Download 

  

805_vpfe.png

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
NiL ith
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۴۷

وِی میخواهد از عوامل پشت صحنه باشد

کنکور وی را نمی‌گذارد 

وی احساس تاسف و افسردگی دارد

وی به عوامل پشت صحنه حسادت می‌کند 

وی برای کنکور متاسف است 

RM. kiute.ARMY

من هم همینطور...
زندگی مرا نمیگذارد...
kim light
۰۲ ارديبهشت ۰۹:۰۳

عجیبه! حمایت شدن رویاهایی که ممکن برای فرد حمایتگر گرون تموم بشه...

 

سلام:)

خوبین؟؟

ستی جونم منو می بخشی؟؟

من پارت جدیدو خوندم ولی کامنت نذاشتم چون...دکتر بهم سه روز استراحت مطلق داده و دو روز هست کاری جر خواب ندارم.

ولی امروز خوبم و اومدم که برای پارت جدید کامنت بدم!

--------

 

-وارد شدن تو بازار چون وی پی انم بالا نمیاد برم تو گوگل پلی

-سرچ کردن پارتنری شبیه به کریس

 

ارور 404

 

بازار لب باز کرد: پدرسگ ما اینجا فقط اوپاهای ایرانی داریم کره ای می خوای ما رو به خیر و تو ور به سلامت

 

دد واقعا اگه قراره در اینده با کسی وارد رابطه بشم و مثل کریس از رویاهام حمایت نکنه می خوا م که نباشه اولویتای من همیشه ارزوهام بوده +_+

فکرشو کن:)

تب دوری رو به جون خریده با وجود اینکه پرستارش نیست:)

خودایااااااااااااااااااا این غم دوری خیلی عجیبه:)))))))

اوخی!

خب این کاپل واقعیتش جز کاپلای پیر محصوب میشن دیگه یعنی سنش بیشتر از کاپلاس دیگس و این خیلی سوییتیه.

ننهههههههههههههههههههههههههه

خب بسه

راستی هیچولم....نمی دونم چی بگم واقعا.

هنوز در مورد رابطش معماهای زیاددی هست!

 

 

ولی ردر انتها: یااااااااااا ستی شییییییییی نبینم حرف از نذاشتن پارت بذاریاااااااااا خودم 10 نفره همه رو حریفم ولی می دونی این مدت انفلانزا جدید اومده امتحنای مستمرم یقمونو گرفتن وگرنه همه بچه های با مرام سایت با معرفتن به خدا مگه نه دد؟؟

راستی میشه منم یکی از عوامل پشت صحنه باشم؟؟

می خوام میک اپ ارتیست بشم

-خنده شیطانی

میشه میشه میشه؟؟

 

 

پ.ن: در حینی دارم این درخواستو میک نم که چیزی جز رژ لب نمی شناسم!

 

RM. kiute.ARMY

احسنتتت:"(

ای فدات شم مننن:"(

-دانلود نسخه ی کرک شده
بگو غلط نکننن بی پدر مادررررر😭😭😭😭

دقیقا دقیقاااا=)))))
اصلا یه حسی داره که نگو...
اره اره سن زیاد و عشق پختههه😭😭😭😭
چه معماهایی؟😈

بله بلهههه!! ارههههه! -اماده کردن جت شخصیم
جووووون میکاپ ارتیستتت😈💚

من میخوام سایر بستگان و خانواده ی کیم بجز چی شون باشم😔😂

پ.ن: اشکال ندره بزن تو گوگل. هوش مصنوعی هم هست تازه😔😂

جاک
۰۲ ارديبهشت ۰۳:۵۱

سلام.. حقیقتش اصلا زور خوندن فیک پارتی ندارم و حتی لرد رو هم ول کردم... امپتی مانهوا و امگا سیتی هم همینطور... دارم می میرم واقعا... خیلی خیلی حس بدیه الان!

ولی بااینحال واقعا گیج شدم... چطور ممکنه واسه امگاسیتی کامنت کم اومده باشه؟! لطفا کامنت منو حساب کنید... اگر نزدیک امتحانات خرداد نبود همه ی پارت هایی که تا الان اومده رو می خوندم، ولی متاسفانه ذهنم خیلی درگیر میشه و من همین الان درگیر نوشته های خودمم که چه غلطی باهاشون بکنم!

شرمنده ستی شی... و امیدوارم بعد از خرداد ماه اونقدر پارت جدید اومده باشه که وقتی خوندمش کل این نحسی یکی دو ماهو بشوره ببرههههههه!!!!

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزمم خدا بد نده چرااا:"(

ای بگردم من:"( مرسی مرام عمر من:>

ان شا اللههههه😭😭😭😭😭
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۱ ارديبهشت ۱۸:۱۱

#سعی کنید_ اگر منتظر _فول شدن _هستید کامنت _های بقیه _رو_ نخونید.

#یک عدد _زخم _خورده

#ستی_ دوستت _داریم.

#امگا_سیتی

 

 # Omega _city

#الهی دورت بگردم.

#ارادتمندیم _ادی سان _عزیز

#حمایت از امگا سیتی.

#ددی_ دست_ و _چشات_ درد نکنه

 

 

RM. kiute.ARMY

#کامنت_نخون_همیشه_اسپویل_میشه_نمیشه

#من_فدات_بشم_الهی_💜
Tina MI
۰۱ ارديبهشت ۱۳:۰۱

امگاسیتی خیلی خوبههه گادد

دوسش دارم

مخصوصا قسمت پشت صحنه ی اخرش

خیلی باحاله

چقدر خوب بود چپتر 6 ... 

من عاشق کاپل یونبین ام خیلی بهم میان عررر 

 

یه سوال مینهو شخصیتش کیه ؟ 

من داشتم به چوی مینهو شاینی فکر میکردم 

نمیدونم درست فکر کردم یا نه 

 

چپتر بعدی کی اپ میشه ؟ 

لطفا زودتر اپ شههه 

من چپترررر میخواممم 

 

ولی اون اعلامیه برای استخدام عوامل پشت صحنه واگیه یا کیکه ؟

وای خیلی خوب بود فکر کن 

جزو عوامل پشت صحنه ی یه فنفیک باشی

 

نمیدونم باید اسممو بدم یا نه... 

واقعا دارم بهش فکر میکنم جرررر 

RM. kiute.ARMY

امگا سیتی عشقه عشقققق😭😭😭😭😭

به گمونم اره مینهو شاینی🤔

این جمعه می اید😔

اقا من میخوامممم ترخدااا ابدارچی بدون حقوق میشم😭😭😭😭

بده😈
Star and Moon
۰۱ ارديبهشت ۱۱:۰۳

امیدوارم وقتی نظرات تایید میشه نظرات بیشتر از 10 تا باشه.....

RM. kiute.ARMY

ان شا اللهT^T
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۳۱ فروردين ۱۵:۴۴

من راجب اون عوامل پشت صحنه یکم گیج شدم:/...

زیاد کامنت نزاشتم؟اشکالی نداره؟ 

RM. kiute.ARMY

آنتی گیج شدن کاسپین رو نصب کردی؟😔

قربونت برم وب خودتهههه😭😭💜💜💜💜💜
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۳۱ فروردين ۱۵:۳۸

واییی این پارت رو خیلی دوست داشتم واقعا خوب بود

ولی....ولییییی میام برای جونمیون و اسم اون یکی رو یادم نمیاد حیحی^^

خلاصه که خوب بوووود♡

RM. kiute.ARMY

ای جوووون نوش جونت😎💚
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۳۱ فروردين ۱۵:۱۸

"چرا تهیونگ وا نمیده؟چرا چناران وا نمیده؟"

سوال هایی هستن که من تو تمام این مدت داشتم:)))

آیا ممکنه در آینده ای نزدیکتر این اتفاق بیوفته؟ یا یه اتفاقی از اون جالب تر؟

هااااا؟

RM. kiute.ARMY

دعا نویس!!!
اسم سوهو رو که دارم، میرم یه دعایی بنویسم که نگو😔
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۳۱ فروردين ۱۵:۰۱

واقعا ذهنیت نویسنده رو دوست دارم خیلی جالبه واقعا جالبه

مخصوصا اون ویروس امگاورسی که راجب بهش گفته بود

پدر میدونی بعضی اوقات اینطوری که اَهههه اینا چیه که من می خونم برم خودم فیک بنویسم ولی خب منظوری هم ندارم واقعا دوسشون دارممم 

یه سناریو های فا..کی تو ذهنم هست که اصلا نگم برات

ایشالله وقتی که نویسنده شدم خواهیم دید

و یه سوال دیگه پدر من چطوری یه پی دی اف با تم داشته باشم؟آخه ساده خیلی بدههه

الان مشکل من اینهههههسحستستسوثن

RM. kiute.ARMY

عایگوووو بنویس ببینم خوشگلهههه ددی تشنج کنه براااات😎💜💜💜💜

اونو بسپر به من👀 تو بنویس بقیه اش با من!
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۳۱ فروردين ۱۴:۵۱

تاحالا انقدر از جمعه ها بدم نیومده بود:/

اخه میدونی پدر من صبر ندارم و جوریم که نزدیکه از بی صبری سرمو بکوبونم تو دیوار🙂

هنوز پارت جدید رو نخوندم، خوندم دوبار باز میگردم...

یه مشکل دیگه ای که هست اینه که تقریبا ۳۰۰ تا فیکشن دان کردم اما تخ.م ندارم برم بخونمشون:>

چرا؟چون میترسم نمیدونم چرا ولی بلخره همه رو می خونم (اون موقعه پیر شدم^^)درک میکنی؟؟؟

RM. kiute.ARMY

ای بگردمت من😭😭😭😭
اما قبول دارم جمعه ها دلگیره:"(

ولی با استفاده از فن فیکشن امگا سیتی و مصرفش در سه وعده، جمعه ها برام مثل بهشت شدن😔

*آخرن تلاش های ادمین برای گرفتن ریدر زورکی
Star and Moon
۲۹ فروردين ۱۹:۳۳

ددی نظرات رو جواب داده ولی نظری اضافه نشده

یعنی کسی نظر نداده؟🥲

RM. kiute.ARMY

اومو ستی خانم گلم:(
Jinjuo
۲۴ فروردين ۲۳:۳۶

:))) و ازین به بعد شاهد جنجال های ویکوک خواهیم بود:)))؟؟هووراا هوورااا

کد مورس واقعی؟😔 ب هر حال ما نمیفهمیدیم ولی دم حوصله و اهمیتت به جزئیاتت گرم!(اهم خوانواده جمله بندی:/)😔😂🤍

دد😭😂 پیوند مغزو با پول کلیه انجام میدن؟ رفیقم منو پارع کرد با سوالای مریضش🗿

وقتی لیسا تاپ باشع 

شیپ جنی و لیسا چی میشه ؟🗿 لیسنی؟🗿لینی؟🗿لجنی؟🗿لیسی؟🗿گاددد🗿

 

RM. kiute.ARMY

یا حسیننننننننننن یا علییییییییی😭😭😭😭😭

ان شا الله کد های اسکی😔

نه والا فقط مغز با مغزه😭😂 مگه اینکه طرف ترم یک پزشکی باشه بری برای پیوند تمرینی😂

شخت شد💀لینی خوبه؟
Jinjuo
۲۴ فروردين ۲۳:۱۱

ید مثبتی که نتیجه ی خوندن یه عالمه رمان تخیلی و عاشقانه بود.

___

چرا یاد نگاه مثبت و سسخلانه ی خودم و رفیقم به مافیاها و خون اشاما افتادم؟😭😂

RM. kiute.ARMY

دو یو گت دجاوووووووووو؟😔
Jinjuo
۲۴ فروردين ۲۳:۰۵

پشت صحنه ها

کراشاااا

اصنن امگا سیتی نگوو

کراش سیتی بگو😭

تازهه اینجا خورد تو پوزم🗿 یه سنت شکنی قوی کرد نویسنده اونم اینکه جیمینو امگا نزاشت😔😂 اولین شکی ک بم وارد شد اصن همین بود

و هنوز پنجو وقت نکردم بخونم ولی فک کنم جنلیسا خوب پیش برن😔😂🤍

من همچنان درحال زحه زدنمم(ستی شیی عاسیسمم نمیخوای اولین اسمات لزبین عو خودت تو سایت استارت بزنی ؟😭😂🤍)

درسته کل هفته مغزمو به خودش اختصاص میده ولی واقعا از شرو کردنش خوشحالم:))

و پشمام ریخت ک انقد سریع کامنتارو میخونه حقیقتا🗿😂

 

 

RM. kiute.ARMY

این فیک= خار مادر هرچی سنت هست رو میخورم

یا علی بگو و جنلیسا را آغاز کن😔
اوه نو اوه نو اوه نونونونونونو😔

جنس های ستی شی با برت دست ادی سان بدجور ادمو نمک گیر مینه:")

تماما نظارت 24 ساعته😔
یکی که همه چی دوست داره✨
۲۴ فروردين ۲۱:۰۲

ستی این چپتر کولاک کرد!!!

اصلا انتظار نداشتم کوکی انقدر زود بفهمه جفتش تهیونگه!!!

یعنی با خودم میگفتم خیلی طول میکشه و اینا بعد دیدم تو چپتر پنج فهمیده....

ولی نکته جالبش اینه تو نود درصد فیکای امگاورس همزمان میفهمن جفت همن ولی اینجا فقط کوکی میدونه و خیلیم جنتلمن بود این چپتر♥️💖

هوسوکم که کد مورس زد و خیلی خفن به نظر می رسید هیچ باتمی هم تو این فیک ضعیف نیست پر پاور باتمه!!!!جیمینم پاور باتم بوده رو نمیکرده!!!

خیلی ممنون که این چپتر طولانی رو برامون نوشتی♥️♥️♥️♥️

RM. kiute.ARMY

اینجور خیلی خوبه ولی از یه لحاظ هم خطرناک💀
چون نشون میده قراره دراما های زیاد هم داشته باشیمممم😭😭😭😔😔😔

ای بمیرم برای قلب سینگلم...خاک تو سرمون شد این پارت💔

با این پارت واقعا حس کردم نه تنها خودم توی یه کشور جهان سومی ام، مغزم هم جهان سومی ئه💀

واقعا خدا خیرش بده:")
kim light
۲۴ فروردين ۱۹:۰۸

سلامت یک جامعه به وجود سرپرست های با سوادِ تربیت فرزند بستگی داره پس انفدر خودتونو با بودن شبکه های اجتماعی و فضای بدش تبرئه نکنید والدین عزیز! +_+

 

سلام سلام!

همگی سلام!

54 تا صفحه؟؟

آقا سهون خان دستت درد نکنه به موفع دنیا اودمی ستی برامون شاهکار کرد!

ستی جانم بیشتر هم میشد کی مشکل داشت؟؟ هیچکی! مگه نه دد؟؟

تازه ما بیشترم دعات می کردیم...

حالا تعداد صفحات مهم نیست جذابیتش موفعی بود که یه سکانس فوق رمانتیک رو به ارمغون اورد

-اشک ریختن

همو بغلیدن

اون امگای سک.سی کیوت غرورشو کنار گذاشت...

اوخییییییییییییییی بچمممممممممم

حالا اگه من جای کوک بودم: گریه می کنی؟ گریه کن!

در همین حد لجباز!

اما از این حرفا بگذرم....دد من می دونم ستی یک مادر(؟؟) شایسته، با شعور و با سواد میشه.

چرا؟؟

خب هر نوشته ای انعکاس شخصیت اون فرده!

چه پنهان و چه آشکار داره از افکار و تجربیات و دنیای توی سر یه نویسنده دم می زنه.

اینکه مامان کوک انقدر بچشو با شعور بزرگ کرده...با شخصیت با متانت بله دد نشون میده ستی چقدر فرد کاملیه از نظر شخصیت.

داره کاملا نشون میده: عزیز دلم! به جای ایراد از ما توی تربیت خودتون بگردید.

اینکه پسرتون یه دخترو حامله می کنه

اینکه یه دختر معصومیت یه پسرو میگیره

اینکه یه دختر از احساسات دختر دیگه ای سو استفاده می کنه یا یه پسر برای ساکت کردن امیل جنسیش بدن یه پسرو بازیچه خودش می کنه...مقصر اصلی خانواده هست خانوادهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تو به بچت یاد ندادی

تو جوری بارش اوردی که اینا براش عجیب باشه

مشکل تویی که اونو از نظر روانی مریض بار اوردیم ولا غیر!

اون تیکه ای که کوک داشت انقدر قشنگ حرف مامانشو در مورد تجاوز می گفت:)

اره دد نشون می داد چقدر یک والد می تونه موثر باشه تو شخصیت بچش:)

 

 

خب من رفتم

بای بای من رفتم

 

RM. kiute.ARMY

بده دوازدهههههه!!!

خدا خیرش بده این زنوووو😭😭😭😭😭💋💋💋💋💋
قدم سهون مبارک!
والا😔

عایگوووووووو سینگلمممممم😭😭😭😭😭
بی تربیتتتت😔

چرا؟*-*
احسنتتتتتتتت احسنتتتت دقیقا همینه!!!!
ستی یه فرشته استتتت بخدا میدم بچه هامو اون بزرگ کنههههههه😭😭😭😭😭
دقیقا!! دقیییییییییقا!
احسنت:")))
حرف حق  جواب نداره😭

بای بای عشقممممم😔💋
هوکا
۲۴ فروردين ۱۶:۰۸

چقدر کاپل

RM. kiute.ARMY

بیا اینور بازاااار😔
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۲۴ فروردين ۱۶:۰۲

لییلیلیلیلییییی پارت جدییییییییدددددد

وووویییییی دارم از ذوق کو.. نه چیزه جون میدمممممم

پدر بگو چیشد من فکر میکردم دیروز که پنجشنبه اس،جمعه اس خب:/

بعد همش داشتم سایت رو چک میکردم میگم وا چرا نمیزارن پارت جدیدووو 

بعد صبحش ساعت هفت اینا پاشدم حاضر شدم که برم مدرسه بعد تاریخ رو چک کردم دیدم جمعه اس:|

اصلا قلبم درد گرفت خدا سرشاهده🙂💔

برای تو هم پیش اومده؟

RM. kiute.ARMY

هاها بعل بعل😔💜

ای پدر بگردههههه تورو😭😭😭😭💋

اره بابا 27 اردیبهشت تولد کسی رو تبریک گفتم که تولدش 27 خرداده و بعد از تبریک یادم افتاد خرداد نیست:)
Q. Moon
۲۱ فروردين ۱۰:۲۴

در وصف پارت چهار و بکهیون..

My boy is rockin' it!!! برو جلو و نقشتو عمل کن امگای عسلی و دلبر😌🍯

ویتسایحثخزتثحرخثحتی ستییییی بی‌رحم تو همه کراشارو ریختی تو فیکتتتتتت!! حتی جی جانگووکم اینجاسسسسسسس

خیدیت کی میدینی چیکار کینی🦖🦖

برو، از کی میخوای کمک بگیرییییی؟!!! هوسوک خودش یکی از دلایل اصلی بوجود اومدن این مشکلهههه🤣😭

پشت صحنه طبق معمول>>>>>

RM. kiute.ARMY

ستی جان دید ما از یه گوشه ی ریز درحال تنفسیم سریعا اقدام کرد و ما در نطفه خفه شدیم😔

هوسوک جان متواری شو😂😂😂😂

حققققق:"))))
Q. Moon
۲۱ فروردين ۰۹:۵۳

ببخشید؟ پارت سوم؟ جیوس؟ نامجون به‌عنوان قوی‌ترین امگای شناخته شده؟ هات هات🔥🔥🔥🔥

یاه، سولگی قدرتمند دربرابر توله گرگا ضدگلوله :>>

"برای نگهبانی از فروشگاه فورلند آماده باشین. ماموریت محافظت از اقوام کیمه!" برو احساس میکنم ماموریت واقعی محافظت از فروشگاه دربرابر توله‌های کیمه🤣😭

واو ستی پشمام دختر عجب دلیل خفنی برای بوجود اومدن امگاورس نوشتی :>

سهون، کراش‌ترین آلفا! یس بوی، آف‌کورس یو عار😔🔥

یعنی با هرخط بیشتر دارم عاشق ابهت نامجون امگای این فیک میشم :>>> هات هات هاتتتتتتت🔥🔥🔥

کوکی این پارت اینجوری بود ک:"خشن‌تر از ایده‌آلمه پس کنسله"؟❌️

"خشن‌تر از انتظاراتمه.. پس خشن بودنو هم به معیارام اضافه میکنم!"✅️

جانگکوک پسرم، لاس زدن خوبه ولی ن جلوی چشم قوی‌ترین امگا :>>> خودت و سه نفر دیگه رو تو ی لحظه بدبخت کردییییی!!!

 

RM. kiute.ARMY

من تو قسمت سه به نامجون دادم:)
مامی سولگی😔
دقیقاااا😭😭😭😂😂😂😂

بعد هی بهش میگیم خفن میگه نه💀
عففففف بده بزنیم😔

ولم کنید میخواد به صد روش سامورایی بهش بدمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

جرررررر خدای من عاشقتمممم😂😂😂😂😂😂😂

الفاتحه مع الصلوات😔
Q. Moon
۲۱ فروردين ۰۹:۳۳

اوکی پارت دو و پرام

بالاخره یه نامجون امگا :>>> بهتر از اینم داریم آیا؟!!

چقدر اعلام قوانین  و دلیلاشون خوب بود.. با اخریش یجور لرزی تو تنم پیچید بنظرم خیلی قشنگ بود ک این یه قانون اجباری بود :>> مخصوصا با دلیلش.. ستی نظرت چیه بری کشور خودتو تاسیس کنی دختر؟😭😭😭

ابهت سهون تو فیکا🫶مایی ک میدونیم تو واقعیت نینی‌ای بیش نیست

آقا پشت‌صحنه‌ها خیلی بانمکن :>>>>>

ولی جدی میشه منو هم بعنوان تیم پشت صحنه ببرین امگا سیتی زندگی کنم؟ خرج زندگی داره از وسط بازم میکنه👍

RM. kiute.ARMY

اولین نفر ها ما تو صف ویزاییم😭😭😭😭😭

من عاشق پشت صحنه هام:")))

منم خوب تی میکشم ترخدااا!
Q. Moon
۲۱ فروردين ۰۹:۱۸

بخودم قول داده بودم ک خودمو بدبخت نکنم و تا فول نشده نخونم... ولی دلم نگرفت اخه یزیدا میدونین من چند وقته منتظرم ستی اینکارو بذاره؟!؟!؟!؟!!!😭😭😭

از همون موقعی که تو لیست ایده‌های سایتش دیدمش عاشقش شدم😭😭😭

اره خلاصه ک شروعش کردم و محشره :>> از همین قسمت اول همه چیز خفنه، عاشق قلم و توصیفاتش میشین جدا🫶🫠

اون پشت صحنشم خیلی خوب بود کاش برا همش از اینا داشته باشیم ستیییی😭😭

خب خب.. ددی ببخشید ک سرتو درد میارم.. ولی احتمالا قراره برگردم یکی یکی برا همه پارتا نظر بدم :>>

RM. kiute.ARMY

میدانم ابو اسحاق😔

دقیقا منم:)))))))))
قلمش اینطوریه که خواهان مرگم😭
عارهههههههه!!!

نه فدات شم این چ حرفیههه تو فقط کامنت بده😭😭😭😭♥♥♥♥
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۱۹ فروردين ۰۳:۱۳

من سر هر پارت یه جون ازم کم میشهههه جدی جدی:/

منتظرم جاهای حساس فرا برسه بعد از ذوق بمیرم😂

تا اینجا عالیه عالیه بود و من که اصلا ناراضی نبودمممم

پدر! امتحانا داره فرا می رسه و من قول دادم که برای این ترم خوب بخونم خدا بهم رحم کنههه دعا کن برامم😭🙁

خلاصه که امگا سیتی رو واقعا دوست دارم♡

RM. kiute.ARMY

ستی خانم گردن بگیر ماهارو😔
وای منممم💀
خداوکیلی جلوتر هم میره ادم فقط کیف میکنههه😭😭😭

دعا میکنم فدات شم دونت ووری:"(

ای جووووووون😎
Star and Moon
۱۷ فروردين ۲۱:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

از همگیتون بابت حمایت ها نظراتتون ممنونم:)

راستی ددی من کانال تلگرام زدم(خجالت زده)

میشه لینک چنلم رو تو پیوندها اضافه کنی؟(چشم های گربه ای)

******************************

RM. kiute.ARMY

ای جونممممT^T
به به مبارکه عشق دلمممم😭😭😭😭💋💋💋💋

اره زندگیممم اضافه شد😎♥♥♥♥♥♥


ریدرها
Jinjuo
۱۶ فروردين ۲۳:۰۴

یعنی دد بم قول میدی اگ شرو کنم خوندنش رکب نمی‌خورم؟

اگ اینجوریه از جمعه ایشالله*-*

RM. kiute.ARMY

قول انگشت کوچیکه میدمT^T
این جمعه میاید😂😔
یکی که همه چی دوست داره✨
۱۶ فروردين ۱۶:۲۴

اوکی ولی این خیلی خوبه.....

منتظرم بین آرمی پاره کن ترین مطالب ببینمشون😍♥️کلا کارای ستی خیلی قشنگن

RM. kiute.ARMY

به حق علییییی😭😭😭😭
واقعا جای کار ستی توی لیست خالیه:"(
به مولا شبنمم (همون دختر نامجین و سپم)
۱۵ فروردين ۱۹:۰۰

پشمام من خلاصه اینو تو وب خود نویسنده دیده بودم خیلی منتظرش بودم 😭🤌🏻

سعیمو میکنم به اینم برسونم خودمو 🥲

RM. kiute.ARMY

یا علی بگو گاز ور😭😭😭😭
NiL ith
۱۵ فروردين ۱۶:۲۶

امگا سیتی وقتی داره می‌ره بخش دانلود ها: چه دلنواز اومدم اماااا با ناز اومدم، شکوفه ریز اومدم امااااااا

ستییی خسته نباشی خیلی دارم زیادی لذت میبرم(ایگنورِ جمله بندی پلیز)

RM. kiute.ARMY

عوفففف ناز نفست قنارییی😔💚

فدا سرت بابا نیت مهمه😔
NiL ith
۱۵ فروردين ۱۶:۱۰

منم به جای مجری بودم طولش میدادممممم

RM. kiute.ARMY

پس از این به بعد مجری ما شمایی😔
NiL ith
۱۵ فروردين ۱۵:۴۹

خسته نباشی نویسندهههه

مثل همیشه توی آسمون فضایی ها کارت درخشید 

RM. kiute.ARMY

جووووووون فدا توصیفاتت😎♥
Jinjuo
۱۴ فروردين ۰۱:۳۰

ولی این جزوه ایده الای منع و من دلم لک زده برا یع امگاورس با موضوع خفن

نمیشه حداقل هفته یی دوروز اپ داشته باشه ک شجاعت در حال اپ خوندن پیدا کنم::))؟

RM. kiute.ARMY

حق حق:))))
ای بگردمممT^T ولی اپش منظمه هاا👀
kim light
۱۳ فروردين ۱۴:۳۷

یکم عجیبه..اینکه عقایدتو بین یه مشت قاضی قبول کنی!

 

سلام به دد و بقیه عوامل عزیز!

بنده نزدیک به چندم اهی میشه کلا سراغ فیک های پارتی نرفتم...خلاصه بگم خیلی کمتر از قبل فیک می خونم چون وقت آنچنانی برای خوندن فیک ندارم...اگه بخوام فیکشن طولانی که اخیرا خوندمو بگم مال کیه بر میگرده به دی ماه!

خلاصه که دد دلو زدم به دریا دارم مثل یه روانی تیشه به ریشه خودم می زنم و بعد از هزاران مرتبه نفرین کردن خودم برای نخوندن فیکای پارتی اینو می خونم.

چرا؟؟

دد من فقط پی دی اف معرفی شخصیتو خوندم و اون لحظه من: ببین لایت این فیکشن داره واضحا از حقوق برابری و حقوق افراد ضعیف دفاع می کنه اگه نخونیش یکی از درسای مهم زندگیتو از دست دادی!

و باید بگم خب ژانر فانتزی و تخیلی واقعا برای افرادی که بیشتر دنیا رو بر پایه بینش عینی می بینن بچه گونه به نظر می رسه ولی خب کسی که از دنیاهای دیگه لذت می بره یه جور تناقض و تفاوت خب این جذاب می کنه قضیه.

همون طورک ه این فیکشن درسته یه ژانر رایج مثل امگاورس داشت اما اون حجم از زمانی که برای تشکیل دنیای امگا سیتی و ایجاد نقات قوتی که توی دنیای خودمون درش ضعف وجود داره صرف شده این کارو جذاب کرده!

همچنان منتظر ادامه این داستان اعجاب انگیزم!

-----

 

پ.ن: لایت در حال گشتن برای یافتن سازمانی برای منتقل کردنش به امگا سیتی!

دد لامصب عجب جای خوب و خفنیه

 

 

پ.ن2: توی یادداشت نویسنده انتهای پارت سوم....واقعا این خوشحال کننده هست که یه نویسنده به این بلوغ فکری رسیده باشه که فیکشن جای بکن بکن نیست...ماهیت اصلی فیکشن برای خیلیا توی اسمات و رابطه جنسی خلاصه شده و معنی اصلیش که صرفا به معنی نوشتن داستان های با اسم افراد مشهور هست فراموش شده! واقعا کیف کردم دد از حرفای ستی واقعا کیف کردم!

 

RM. kiute.ARMY

عا ماشالله!

سلام ب روی ماه لیدی😎💋
الهییی بگردم تف به امتحانات:"(
قشنگ دست گذاشتی روی بهترین جنسمون😔

دقیقا!!! من موقع خوندنش گفتم لایت بیا فیک برات پیدا ردم اصل جنس😂

احسنت!

بله بله!

پ.ن: بخدااااااااا منم میخوام بیام😭😭😭😭

پ.ن2: ستی استاده:"))) یه استاد تمام عیار و اسطوره😭😭😭😭
و واقعا هم حق گفته و هم با تو و هم ایشون موافقم مثل هاپو!
فردی که عاشق کوکی
۱۳ فروردين ۰۰:۵۵

گریه دارم...

منی که دیدم پس زمینه عوض شده و نشستم گریه کردم....

قربون همتون بشممممممم

منتظر پارت بعد میمانیم و فسیل شدن را ب جون و دل میپذیریم

ددی پس فردا باید بریم مدرسه نمیخوامممممممممم عرعععرعرعرعرعرعرعر

RM. kiute.ARMY

قربوووووون شمااااT^T

همین اول کاری آلفاهای غیرقانونی سوتی دادن💀

نه بابا نرو! هماهنگ کنید نرید
موظظظظممممم
۱۱ فروردين ۰۳:۲۵

هوذاازنیکمینیگصبنصجزمتژنسگصجیک دیدیددیدیدبدبنیمیکگیکب این خیلی خوبه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اصلا خدایا))))

 برای این فیک خودکشی بدون درد سراغ ندارید؟

ولش کن خا..یه ندارم بخاطر این خودکشی کنم بجاش غش میکنم رو دست مامانم بعد مامانم سکته میکنه بعد بابام منو دعوا می‌کنه بعد تنها میشم 😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

مسترپیسهههههههههههه😭😭😭😭😭
یاااا حسیننننن!
متاسفانه خیر😔

نهههههه!!! خودم میام میگیرمت😔💋
هستیشونم
۰۹ فروردين ۰۰:۰۴
سلااام ددیی خب میبینم کهه
نویسنده مورد علاقه جدیدمممم
کوکویییی
اسمات و کمدییی
خداییش قلمش بسیار خوبه
ولی میدونی
پارتی نمیخونم
به خدا ینی هرچی پارتی شروع کردم نویسنده توسط فضاییا ربوده شده/توبه کرده دیگه ننویسه/به بیماری گشادیسم دچار شده هرسال کبیسه یه پارت داده
درنتیجه برای حفظ سلامتی نویسنده میذارم فول شه و شروعش نمیکنم
خلاصه که تروخدا بش بگو تکبیر بگه زود فولش کنه ..

RM. kiute.ARMY

سلاممم نفسسس*^*
بعلههه بعله!!! شاهد طوفانی از زیبایی ها هستیم!!

نه نهههه بخدا ستی سر تایم میدهه😂😂😂😂

چش چش میگم اما اگه پارتی بخونه قرعه کشی بانک قبول میشی هااا😔
همونم که هستم=/
۰۸ فروردين ۲۱:۲۳

ستی عاشقتم

ستی میمیرم برات

ستی بدو بیا

ستی بدو بیا

ستی دوست داریم

همه جا هواتو داریم

....

و ادامه ماجرا

نظرم یادم رفت بعدا یادم اومد دوباره میام

RM. kiute.ARMY

ستی مارو گردن بگیر زننننن😔
Star and Moon
۰۸ فروردين ۱۳:۲۸

اوا بازه

تکبیرررر

RM. kiute.ARMY

یا علی😔
سمندر دریایی
۰۳ فروردين ۱۳:۰۹

میمیرم تا فول شه پس نمیتونم پس میخونم....

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههT^T
بخونی توش معجون جاودان کننده داره😔
Blumer
۲۷ اسفند ۲۲:۱۰

🥹🦋چرا اینقدر خوب بود پارت دومش 

نامجون امگا😂🤝یه فیکشن به اسم آلفا کیم خوندم که داخل نامجون امگا بود🥹و خیلی قشنگ بود کلا خوشم میاد تو اون فیکشنم همه نامی رو با آلفا اشتباه میکرفتن

RM. kiute.ARMY

عاخخخخ احسنت👀
جررررررررررر خوندنی بود اون فیک😂😂😂😂
سمندر قرمز
۲۶ اسفند ۲۱:۱۲

کمک کمک این خیلی خوبه میمیرم تا پارت های آینده بیاد....

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عزیییزT^T نوش جونتتت!
Nava
۲۶ اسفند ۰۲:۳۶

بههههه بههههههه عالییییی

دست دستتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

قر قر قر💃💃💃
ویا
۲۶ اسفند ۰۲:۱۰

امگا سیتی کشوریه که واقعااااااا باید وجود داشته باشه

قانوناش درست حسابین

خوش ب حال شهروندای امگا سیتی :)

راستی هیونگ یه مینی فن فیکشن کوکوی بود اسمش اسپایدر جی بود ، پیداش نمیکنم میشه لینکش و برام بزاری بی زحمت؟❤

RM. kiute.ARMY

ناموسا:)))
اولین نفر پناهنده میشدم..

البته عزیزمT^T

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۶ اسفند ۰۰:۵۹

یس یس یس پارت جدیدد💃💃🥲🤝🏻

خسته نباشید ستی و ادی سان عزیزنماز روزه تاتونم قبول💗.

پ.ن:ددی تو خوبی؟سلامتی؟نماز روزه های تو هم قبول باشه💗

 

 

RM. kiute.ARMY

گوارای وجوتتت نفسسسT^T

پ.ن: خوبم وجودم تو خوبی؟*^* قبول حق باشه جون دلم همچنین:")
Blumer
۲۵ اسفند ۲۱:۳۸

🌝🤝واو خیلی قشنگگگ بود 

خسته نباشییی

پارت بعدی لوطفا

RM. kiute.ARMY

جوووووون😎
کصخل هستم
۲۵ اسفند ۱۹:۴۴

با خوشحالی اومدم بخونم که یهوو..دیدم پارتیه 🥲

RM. kiute.ARMY

پارتی هم مزه های خودشو داره😔
😂😂😂
۲۵ اسفند ۱۷:۲۵

جونننن عچب فیکیهه

اویل خدایی دستت طلا

حتماا باید بخونمشش

RM. kiute.ARMY

عا ماشالله😎
...
۲۵ اسفند ۱۱:۰۰

اوهو؟

هنوز چپتر اوله و ۸ تا لایک خورده؟

ببینیم چیه

RM. kiute.ARMY

اصل جنس😎
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۲۴ اسفند ۲۱:۱۵

من خودم رو جررر دادم تا این فیکشن بیاد ببین جررر دادماااا جررر

اصلا صبر یعقوب در برابر من زانو میزد ^^

اون قسمت پشت صحنه رو خیلی دوست داشتم و امید وارم تو قسمت های بعدی هم باشه

با اینکه پارت اول بود ولی خیلی دوستش داشتم و امید وارم با موفقیت بره جلو و خسته نباشید ممنون♡

RM. kiute.ARMY

ایوب زمانه ای خوشگله وازلین پارچی هات بشم😎❤

ارهههههههه خیلی باحالن😭😭😭

سلامت باشی عزیزجان*^*
فردی که عاشق کوکی
۲۴ اسفند ۱۱:۰۵

ددی نا...نامجون ا...امگ...امگاسسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ودفففففففففففففااااااااااااااااااااکککککککککککککککککککککککککککککککک

چجوری؟نه میخوام بدونم چجوری؟

بعد جفتم نداره حتما؟تو کاپلا اسمی ندیدم..

محض رضای فاک نامجون از همه ددی تره چجوری دلت اومد امگاش کنی؟

ولی تجربه جالبی میشه..

انکار ستی میخواد بفهمونه امگاها نباید همیشه کیوت باشن... ددی هام میتونن امگا باشن...ژالبه

ققط یه در خواست کوشولو میتونم داشته باشم؟

جان مادرتون پس زمینه به طرز فاکی چشمارو کور میکنه

نمیشه یکم پس زمینه تیره تر باشه؟ خیلی روشنه

از روشن بودنم بگذریم پس زمینه خودش نوشته انگلیسی داره و با نوشته ها قاطی میکنم...

یا شاید بشه فونت قلم رو بیشتر کرد ابن بهتره...

خلاصه کور شدم صلوات...

* منی که چشمام ضعیفه و وقت دکتر داشتم نرفتم...

RM. kiute.ARMY

فقط لجند ها تو فیک هاشون ددی ترین هارو امگا میکنن😎
توی فیک عروس فراری ایتو هم نامجون امگا بود😎
جفتش منم ریا نشه😔(برگرفته از کتاب پنگوئن ها خاک افزارند)
اتفاقا برو کوچولویی های نامجونو ببین انقده اگورپکوریهههه:))))))))))))))))))
تکبیر!!!😔

قربون چشمات برم برو دکتر فدات شم:"(
همونم که هستم=/
۲۲ اسفند ۲۳:۰۶

وی همین الان بعد تموم کردن پارت اول اومده نظر بده=/

خیلی خوب بود!

اینو نمی‌گم چون یه ستیزنم و طرفدار کارای ستی

اینو میگم چون واقعا پیشرفت قلمش رو حس کردم از شروع مناسب چپتر تا پایان مناسب ترش=)

فکر نمی‌کردم از شخصیت جونگ کوک با توجه به تیزر خوشم بیاد ولی لعنت تو چپتر اول عاشق پشت صحنه شدم و یکم دلم رو براش باز کردم=]

ولی فقط یکم!

دنیا پردازیش بین فیک های امگاورس منحصر به فرده و من واقعا دلم میخواست فیکی بخونم که توش امگاها برای خودشون جدا زندگی کنند و نزدیک این الفاهای کوفتی نشن=/

دلیل نفرت تهیونگ از آلفاها جالب به نظر میاد با توجه به اینکه بچه ها تو بچگی هر کی مادرشان رو اذیت کنه دوست ندارن و برای تهیونگ کوچولو دیدن گریه ی پاپاش واقعا غم انگیزه پس یکی از سوالات بعد یک سال و خورده ای جواب داده شد اما هنوز در مورد بقیه کاپلا کنجکاوم یعنی رمز و راز می‌باره از فیک!

امگا سیتی به جورایی آرمان شهر جونمیون فیک محسوب میشه اگه اشتباه نکنم و دیدن اینکه چقدر برای ساختن و پیشرفتش تلاش کرده از حرفهای سولگی معلومه

از الان مطمئنم قراره عاشق هوش مصنوعی اِستی بشم=}

هیچول هم خفن به نظر میاد از اون امگاهای پاور باتمه کلا تو همه فیکای ستی هیچول پاور بانک خفنیه ولی اینجا شیوون به جای یه تاپ مهربون و با ملاحظه خیلی آلفا طوره=/

در آخر باید بگم.....

برای نامجون امگا سینه میزنم!!!!

یعنی میمیرم براش

اصلا کف و خون قاطی کردمممممم بیبییییی

RM. kiute.ARMY

چه نظر پر ملاتی هم هست مشتی👀🍷

احسنتتتتت😭😭😭

یه چوچولو😔

دقیقا!!! وایب اون کی دراما های معروف رو داد که یه عالمه راز داره👀

استی وایب ستی رو میده😭😭😭😭

هیچول طوفانی وارد میشود😔

من لختم:::::::::::::::::)))))))))))))))))))))))))))

شهیدتیممم ستی😭😭😭😭😭
هیچکس
۲۲ اسفند ۲۱:۰۴

بالاخرهههههههههههههههه⁦(~‾▿‾)~⁩

پیر شدم تا این فیک نوشته شددددد

اصن اشک تو چشام جمع شد🥺⁦♥️⁩

RM. kiute.ARMY

قربون چشمااااتT^T
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۲ اسفند ۲۱:۰۳

یسسسسسس امگااا سیتیییییییی

RM. kiute.ARMY

یس یس یسسس!
Kim bora(خیار🥒)
۲۲ اسفند ۱۹:۳۸

امگا سیتیییییی فاینالیییییییییی😭🤌🏻

به به دست بزنیننننننننن👏🏻

منی که هنوز کاک بلاک مونده رو دستم😂🤝🏻

ترجیح میدم صب کنم اینم مث کاک بلاک فول شه ممنون🧕🏻🤝🏻

ولی گاددددددددد🫠

کاپلاششششش😭🤌🏻

کلن کوکویای ستی>>>>>>>
عاقا زندگی بس:)

RM. kiute.ARMY

من پا هم میزنمممم!
ای بابا😔

ولی پارتی بخون توش جایزه داره که توی فول پارت ها نداره😔
کوکوی:"))))))))))))))))))))

بس...
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۲ اسفند ۱۷:۵۹

ماشالا کاپلارو برم.

به قول شاعر: جووووون.

(نگو جون، بگو چه جالب!)

RM. kiute.ARMY

چه شاعر اهل دلی😔
(یه چه جالبمون نشه؟)
جاک
۲۲ اسفند ۱۶:۵۰

سلام.

یه سوال، تو بخش تیزر و معرفی، نویسنده گفته بود امپرگ تو دنیای فیک هست و فقط تو داستان بهش پرداخته نمیشه، ولی چند خط بعد گفت فقط زن ها هستن که چه امگا چه بتا چه آلفا حامله میشن.

منظورش این بوده که مرد ها فقط امگاشون حامله میشه؟ جمله ش یکم غلط انداز بود!

صد در صد میتونم بگم از اون فیک هاییه که به شدت اعصابمو خورد میکنه، چون خیلی همه چیز به هم پیچیده ست. ولی منتظرشم. اگر قرار باشه به اندازه کاک بلاک طول بکشه... احتمالا همینجوری پارتی بخونمش.

درباره تیزر معرفی کاپل ها و رابطه ها... حرفی که جونگ کوک میزنه یه مغالطه ست. منظور تهیونگ کلا چیز دیگه ایه اما جونگ کوک با استفاده از غلط اندازی کاری میکنه جمله تهیونگ جور دیگه ای به نظر بیاد و بر علیه خودش استفاده بشه. جونگ کوک طبق معمول اکثر فیک ها، شخصیت غیر مورد علاقمه!

و در نهایت، کیم نامجونی که امگاست؟ آقا من طرفدارش شدمممم!!!

RM. kiute.ARMY

سلووووم*^*
اره به گمونم همچین چیزی🤔

از اوناست که ماجراهاش ب یاد موندنی انننن😭😭😭

جونگکوک از اون وزه هاست👀

منم خاطرخواهش شدمممم😭😭😭😭
جاک
۲۲ اسفند ۱۵:۲۳

این.... چقدر منتظر اومدنش بودم. و پارتیه پس یعنی هنوزم نمی تونم بخونمش تا وقتی که فول بشه.... راه درازی رو در پیش داریم!

RM. kiute.ARMY

زمان سنجش صبره😔
vkook_hedi
۲۲ اسفند ۱۳:۳۱

جوووون چه چیزییییی😍😍😍

چرا وقت ندارم بخونم🥺😭😐💔

خدا روزی رو بیاره بیکار شم بشینم هر چی فیک نخونده اس رو بخونم

ددی یه لیست بلند بالاااا دارمممم نمیدونم کی بخونم😭😭😭🥲

اینم بهش اضافه شد😋

RM. kiute.ARMY

از اون اصل جنسا ئه هاااا!
عید😈
ای من بگردمتتتت😭
شاعر میفرماید: بین این همه خوشگل کیو انتخاب کنم😔

عفففف😈
همونم که هستم=/
۲۲ اسفند ۱۳:۰۶

د-دارم درست می بینم؟

امگا سیتی؟

از ستی؟(چرا وزن دار شد؟)

اوکی مرسی بای من دارم از شدت خوشی لفت میدم

 

پ.ن:ولی بدون شوخی بیبی خیلی منتظرش بودم=}

RM. kiute.ARMY

شعر سراییدی ای شاعر😔
من لینک دادم بقیه هم لفت بدن😔

پ.ن: ای جاااااان دل😭
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان