BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BTScenario:Tattoo

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۱۹ ارديبهشت ۱۸:۲۴

هیقق دمت گرم دد نمیدونی چقد دنبالش بودم هیشکیم سایت بلد نبود براش:)))🥲🤍

یبار دیگ ثابت کردی طناب نجاتمی😔🤍

RM. kiute.ARMY

من نوکرتم خوشگلهههه بیا سراغ خودم😈
Jinjuo
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۴۲

میخوام مانهوای jinx (جینکس) رو شرو کنم تا جایی ک میدونم درحال اپه

زبان اصلی باشه راضی ترم:))😂ولی مشکل ندارم ترجمه شده باشه عم اوکیع 

ارهه سایت بده دد قربان دستت بشمم :))🤍

RM. kiute.ARMY

اره فصل اول تموم شد👀

جوووون زبان اصلی میخونی(¬‿¬)

https://jinxmangaonline.com/

https://theanimeglobe.com/
Jinjuo
۱۸ ارديبهشت ۰۰:۴۹

از خودامهه😔🤍

نامحسوس خود را به غش کردن و افتادن در اغوش پنبه یی ددی🤌🏻😔

___

دد ی سوال منبعی غیر تلگرام و اینستا هست من بتونم توش مانهوای jinx رو پیدا کنم👈🏻👉🏻 ؟  ی ادیت ازش دیدم کونجکاو شدم برا اولین باز اصن نمیدونم از کوجا پیداش کنم🥲اگ ایطیلاعاتی داری همون جور ک دراغوشتم درگوشی بگو بم:)))🤍

RM. kiute.ARMY

-گرفتنت و فرار کردن و دزدیدنت

چیو میخوای شروع کنی زن=)))))))
سایت بدم زبان اصلی میخونی؟
Mahla
۱۴ ارديبهشت ۱۰:۴۸

بسیار هم عالی •~•

عه....سلام یادم رفت °_°

سلام ددی چطوری؟

حتما بنویس نویسنده ی عزیز 

با کارات بزن حاملمون کن 😂😂

دمت گرم 

RM. kiute.ARMY

سلووووم👀

والا ما همه اماده ی وضع حملیم😔😂
Scarlett :))
۱۳ ارديبهشت ۰۰:۱۱

جالب شد می‌دونی این فیک جوریه که آدم هر لحظه مشتاق تر میشه واسه پارتای بعدیش دست به افتخار نویسنده ⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩

خیلی عالی بود لذت بریدم✨🌚

RM. kiute.ARMY

فدای شما جیگر طلااااT^T💋💋💋
Jinjuo
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۰۵

شاید ننویسی؟🥲

حتماا بنویسس 

ستی شیی اصصننن ذهنم داره خودشش میرهه تو جای باریکک بنویسسش و منو از باریکی دربیار من فوبیای فضا بسته دارممماا ددی جدی میگم یهو دیدی افتادم رو دستتون🗿

RM. kiute.ARMY

میوفتی تو بغل من؟😔
Kim bora(خیار🥒)
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۳۵

منظورتون چیه که اینهمه وانشات و مولتی شات و کوفت و زهرمار این چندروز اومده رو سایت ولی هنوز یه چیز کوتاه تهکوک نیسسس؟

*منظورتونننن چیهههههه؟* 

یه فیکشن هس که اونم در انتظارم.. نمیخام زندگی بسسسس

ولی این جدن چسبید🫠🤝🏻

شدیدن وایب سرخپوشو میده🥲

RM. kiute.ARMY

من بدون حضور وکیلم حرف نمیزنم😔

عوففف میدونستم اهل دلا میان وسط😈🔥
sama pordang
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۲۹

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عالیییییییییی فیکشو میخوام😔✨

ستی جون دورت بگردم مینویسیش؟لوطفا؟جان من؟

پ.ن:این سماجتی ک تو دنبال کردن کارای ستی دارم تو درس خوندنم داشتم اینگونه بدبخت نمیشدم😃✨

پ.ن2من محض اطلاعتون جزو سایلنت ریدرا بودم گفتم این بار دلو بزنیم به دریا....
 

RM. kiute.ARMY

ستی خانم رسیدگی کن😔

پ.ن: درسامونو میدادن ستی مینوشت الان رتبه یک دنیا رو داشتیم...
پ.ن2: فداااا دریای دلت بشممم کرال بزنم توش!
Baby Bunny
۱۱ ارديبهشت ۱۱:۵۱

خواهش میکنم😔

 

جر آره😂😂

 

با تشکر از همراهی ددی عزیز.

RM. kiute.ARMY

افتخار دادین سلطان😔
مریدا
۱۱ ارديبهشت ۱۰:۳۴

ما همین حالا هم کوشته شده ایم دد😭😭😭

RM. kiute.ARMY

کومککککک دوستان کومکککک😭😭😭😭
snow
۱۱ ارديبهشت ۰۳:۲۵

من بخت برگشته چرا اینو الان دیدم و خوندم...

از صبح اینجا پلاسم چرا چشمام اینو ندیده؟واااااایی

ستی شوخی میکنی؟شاید بنویسی شاید نه؟

باباااااا بنویسسسسسسس من عاشق کاراتممممممممم یه تنه ساپورتت میکنممم😭😭

منی که زود دختر خاله شدم:>نزنی منو ها دوستت دارم آخه خیلی پرفکتی

نوشته هات>>



 

RM. kiute.ARMY

دیر دیدن بهتر از هرگز ندیدن😔

والا بخدا یکی نیست بهش بگه بنویس و خلاصمون کن😭😭😭😭😭

نه نه ستی خانم گلهههه( ̄﹃ ̄)
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۱ ارديبهشت ۰۱:۴۳

اره خوشمون اومده ستییی،😂😂😔🤝🏻تازه حالا که انقدر قشنگ قشنگ مینویسی یه دونه سپ هم بنویس لطفا(چشای مظلوم مثلا مظلوم خر شرکی)💗

RM. kiute.ARMY

خوشم میاد با استراتژی میای جلو تا سپ بگیری😔😂
Star and Moon
۱۱ ارديبهشت ۰۱:۲۳

می بینم خوشتون اومده ددی

سناریو ویمین هم دارم تحویل بدم؟😔💙

Baby Bunny عزیزم راحت باش تو دیگه چند بار نظر دادی از فرزندان من محسوب میشی😂💙همون ستی صدام کن

جرررر ددی واقعا حس میکنم امگای رهبرم چندتا بچه دارم😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

خوشمون اومده؟؟؟ شتر نذر کردم جلوی معبد های کره بزنم زمین تو اینو بنویسی😭😭😭😭😭

جااااعاااان اومااا😎🔥💗
من بچه ارشدتم هااا😔 خودت ب دلخواه بگو از کدوم دسته ام😔

Baby Bunny
Baby Bunny
۱۱ ارديبهشت ۰۱:۰۷

وقتم و خودم تمام و کمال در اختیار شماس😔❤️‍🩹

بوث

 

عهههههههع ایشالا یه دست رو سر ما بکشه حامله‌شیم براش😔😂

 

😂😂😂😂😂😂😂

 

آره حتی پیشنهاد دکتر بیبی بانی اعظم، تبدیل شدن از "هنو انتخاب نکردم" به "در حال انتخاب" و بعد هم "انتخاب شد" و در اخر به "خاله قزی" است.

همچنین می‌توان این ک،سخل بازی را که از مخرج مغزم خارج کرده‌ و اینجا نوشته‌ام را کنار گذاشته، و مستقیما از مرحله‌ی اول به مرحله‌ی آخر بجهید، با تشکر.

 

RM. kiute.ARMY

مرسی از شما هموطن گرامی😔

تقریبا باید بیاد رو سرمون بشینه😂

لطفا در هنگام انجام عملیات، از خارج شدن از صفحه، جلو گیری نمایید.

در نسخه ی پریمیوم جهش با ترامپولین انجام میشود.
Baby Bunny
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۱۰

کامنت اولم:

میشه منم به سبک ایس کیس ببوسی؟😔

پیشونی منظورمه.. باور کن.. پیشونی فقط😔

 

---

 

کامنت دومم: 

عیب نداره عشقم فداسرت ..

نه خدانکنه عهع

 

--

 

خطاب به هنو انتخاب نکردم (چه اسم با مسمایی)

 

من خجالتی نیستماااا ترسیدم خوشش نیاد زود پسر خاله شدم برینه بهم، پس در نتیجه ترجیح دادم رسم ادب به جا بیارم برای ادامه‌ی نسل😔😂

پ.ن: چون فیکاشو میخونم اگه با نویسنده میونه خوبی نداشته باشم نمیتونم بخونم بی فیک میمونم😔😂

منطق: 

 

 

 

یه خالاقزیمون نشه؟😔

RM. kiute.ARMY

وقت قبلی داری؟
میخوام بی وقت ببوسمت😔💜

عصیصمممممT^T

نه بابا ستی خانم امگای مادر این سایتههههT^T

پ.ن:😂😂😂😂😂😂ججججججررررر

واقعا خاله قزی بهش میادT^T

 خطاب به هنو انتخاب نکردم
هنو انتخاب نکردم:/
۱۰ ارديبهشت ۲۰:۵۹

سلام برا بار پنجم دد

 

پنجمیه؟

 

هیتثدصخثوحصوصکصثکثگیلیگلیگیلیگییییی

اینو مینویسه مگه نه؟🥺

 

ستی ژونممممم بنویسم تلوقدااااا

 

من مث بیبی بانی *تو کامنتا بود* خجالتی نیستم زود خالاقزی میشم:)

 

ههب

RM. kiute.ARMY

سلاممم ب روی ماهت عزیزممم*^*

از تو بگو صد تااا😔💜💜💜💜

عزیزمممم خاله قزی سایت شو پسT^T
مریدا
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۸

Starandmoon ِ گلِ گلاب بنویسش لطفاً🙂❤️

RM. kiute.ARMY

یا علی بگو و قتل عام رو آغاز کن😭😭😭😭
Star and Moon
۱۰ ارديبهشت ۰۸:۲۲

عه گذاشتیش؟

مرسی ددی^^

RM. kiute.ARMY

خواهش میشه خانممㅆ^ㅆ
بانی ‌
۱۰ ارديبهشت ۰۸:۱۶

شت...

RM. kiute.ARMY

عره...
Baby Bunny
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۳۶

راستی ددی با توام هستماااا!!! یه زودتر تایید خوردن کامنتامون نشه؟ 

 

(میدونم سرت شلوغه و کار داری.. ولی بد دردیست انتظار🥲)

RM. kiute.ARMY

چش چشT^T
بخدا برای فیک های پارتی رو تایید زدم بقیه ی کامنت ها ک مال خودمه موندن:")

الهی فدات شم منㅆ^ㅆ
Baby Bunny
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۳۳

میشه ورژن کوکمین داشته باشه؟ 

مثلا کوکمینش بیاد من یه دور کف و خون بالا بیارم بعدم لب-.. نه چیز.. گونه‌ی نویسنده رو ماچ کنم😀.

ماچ خیسا.. از اون فرانسویاش😀

البته که منظورم گونه‌اس! شما منحرفین گردن من نندازین.. 

 

پ.ن: حالا دور از شوخی جناب استار اند مون (همه ستی صداتون میکنن ولی من هنوز نمیتونم خودمونی بازی در بیارم پس استار اند مون میگویم) .. داشتم میگفتم.. جناب استار اند مون عزیز، دور از شوخی یه کوکمینمون نشه؟

RM. kiute.ARMY

اره بابا خود من شخصا پیشونی رو به سبک آیس کیس میبوسم😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۲۶

مود تهیونگ: نگو ک.ی.ر.م تو ک.و.ن.ت❌

بگو: اجازه دهید با شما بدون لباس خلوت کنم✅

RM. kiute.ARMY

خدا خیرت نده از شدت خنده جهیدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۹ ارديبهشت ۲۰:۳۱

عه این سناریوعه

RM. kiute.ARMY

بلی👀
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان