BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات my haert is for you

7_sixu.png

نویسنده 💕2A💕
کاپل سپ . ویمین
ژانر فلاف . رمنس . اسمات
محدودیت سنی 18+

  

خلاصه:

 مین یونگی دو ساله که عاشقه منشیش و دوست صمیمیش جانگ هوسوکه و بالاخره تصمیم میگیره بهش اعتراف کنه!

برای همین هم از دوست مشترکشون کیم تهیونگ که دوست پسره اون یکی دوست مشترکشون پارک جیمینه کمک میگیره که چطوری اعتراف کنه!

به نظرتون این عشق و کراش یک طرفست؟

هوسوک یونگی رو پس میزنه یا میخوادش؟

  

~قرار نیست چیزی عوض بشه...قلب من فقط و فقط برای توعه:″)❤

 

🔘music of shot🔘

🎵click🎵

 

🔘معنی آهنگ🔘

🎵click🎵

 

آهنگی که داشتن داخل کارائوکی میخوندن و گفتم میذارمش

(حتما، تکرار میکنم حتمااااا معنیش رو که یه پی دی افه جدا گانه گذاشتم بخونیم)

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

  

🐱💚🌞DOWNLOAD🌞💚🐱

  

نویسنده:اولین نوشته ی اسماتم بود...یاد آوری که دوازده سالمه😁💔😂

دوستون دارم خیلی خیلی زیاد و منتظر کامنت هاتون هستمممم😘😘😘

 

  

 805_vpfe.png 

۲۲ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Gaul Jk❤
۲۱ فروردين ۰۴:۱۲

البته اینم بگم که ۷ روز دیگه میشم ۱۳ ساله 

و 

اگه میبینی من به این معصومی چرا اینجور شدم 

بیا بهت بگم همش تقصیر نیکاستتتتتت

جعر😂😂😂🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

ها پس بگو چیز خورت کرده😂
Gaul JK❤
۲۱ فروردين ۰۴:۰۹

عه چه جالب همینم با نویسنده😂😂🚶🏻‍♀️

جعررر

تو فرهنگ لغت من 

چیزی به نام رده سنی وجود ندارع😂🤧

RM. kiute.ARMY

رده سنی کیلو چنده😂
یک روح در سایت🤝🏻
۲۸ اسفند ۲۱:۴۷

نویسنده ۱۲ سالشه رده سنی میزنه ۱۸+

😂😐

منم ۱۴ سالمه ولی اسمات می خونم 

کلا رده سنی رو به نفرون کلیه ی سمت چپم می گیرم😂😐

RM. kiute.ARMY

حالا شاید این وسط مسطا یکی اهمیت داد😂
ثواب داره
Agust D
۲۳ بهمن ۰۹:۳۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سنش کجا کمه😐من از نه سالگی کمیک مستهجن میخوندم ده سالگی **** دیدن (البته اصلا باحال نبود)😐الان فقد میخونم😐

RM. kiute.ARMY

یاد اینایی افتادم که میگفتن اول قرص خوردم بعدش پای بساط نشستم الان فقط تزریق میکنم😂
💕2A💕
۰۸ شهریور ۰۰:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اهم خب بلیم که شلوع کنیییییمممم

*** *********** ***

*** *******

********************************************************

*******

*************************************************************

 

********** ****** ****** ** **** **** * *** *** ** **** *** ** **** **** **** * ** *** ***********

**********************************************

************

********************

******* *******

******* *** **** ** **** **** ** ** *** *** *** * ** ** ***** **** *** ***** ** *** *** ****** ***** **********

*********** **** ***** *** *** ******** ***** ****** * *** ** ******** *** ******* ******** *** *** ***** ***** ****** ***** * *** **** ** *** **** ***** ****** ***** * ***** ***** ** ***** *** ************** 

 

بوسسس رو لپتتتتتتتت ددیییی🥺💜🥺💜🥺💜🥺💜

 

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل مانای من*^* خسته نباشی جانان
وای اون حلقه ها داخل پوستر:")
💕2A💕
۰۸ شهریور ۰۰:۲۶

عیح عیح عیح شلام علیتم مانایتان آمده استتتتتتت😂

خواستم وانشات جدیدمو بدم بعد یکهو دیدم به کامنتا جواب ندادم:|🔪

اهم خب...اول از همه عجیجم ^^ Min Yoongi ^^:والا پارازیتاتونم کیوته...😂👌🏻

Namjoonii:نروووو بموننننن عهههه نیازییییییی ای بابا چرا برنمیگرده ضربان قلبشششش ددیییی کمکککککک🥲💔😂

Vkook. Darya:و منی که فکر نمیکردم ویکوک دریا بخونه وانشاتمو...:)👌🏻...(ددی مدیونی فک کنی هنوز رو مینی فیک لاو اور هیت ازش که پونصد تا ورژن داره ولی من چسبیدم به سپش رو میخونما...به خدا مدیونی اصا😂🥲) 

Kim un-soo:قصه نخور بیا بستی بدم بهت بخولی(نه نه نه کی گفته دیوونه ی بستنی ام؟...نخیرممممم اون شیشصد هزار تا بسنتی تو فیریزرم مال من نیست که...عیح😂😂😂)

SUGA:دیگه من زود اقدام کردم😂😂😂

Bad girl:دوازده زیاده ها...من نه سال دیدم یه چیزای منحرفانه ای فهمیده بود خودم هنگ کردم😂😂😂😂😂

Tae tae:سایلنت ریدر مث خودم..نمد چرا سایلنتم ولی از سایلنتا کامنت میخوام در صورتی که خودم کم کامنت میزارم(#بلا تکلیفی😂😂😂)...بیا بگلم به مولا😂💔

پستونک برادرزاده جین (یه زمانی آیسو بودم :/) :عاشق اسمتم اصا😂😂😂...ویمین دوست خیلی کیوتن🥺🥺🥺

Disa:*لبخند شیطانی چون یه سپ میخوام همین الان بعد از این کامنت بدم به ددی آپلود کنن😂🙂*

nam-nam:جرررررررررر این چه سمییی بوددددد😂😂😂😂...من هیچوقت باور نکردم اینکه میگفتم خدا به ما داده تو رو یا لک لک آوردتت چون از اول میدونستم از تو شکم مامانا در میایم ولی طرز تهیه شو نمیدونستن😂😂😂😂😂😂😂🔪🔪🔪💔💔💔💔

Hesaneh(شاگرد اول مهدکوک بی تی اس):عه همسن...چه خوف مینویسی ادامه بدیا فایتینگ🥺🙂

&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع :عه بازم همسن...حسودیت؟...به چی؟...معلومههه همههه میتونن نویسنده ی خوبی بشنننتو ام خوب مینویسییییی عزیزممممم🥺🥺🥺🥺🥺💜💜💜💜💜

Huka (خواهر ورد واید هندسام) :ان سال سن آخه😂😂😂...نه ولی در کل چرا دلیییتتتتتت...😂🥺💔...بنویسیاااااا فایتینگگگگ🥺🥺🥺🥺💜💜💜

ioi:میسی عزیزم نظر لطفته که🥺💜

𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐧𝐚𝐳𝐢:جرررر چرا خدایی😂😂😂😂

(بَنی ) Bani _army:عرررر بنی آرمییییی...جوجه منحرف😂👌🏻..*و منی که کلی بار فیکو خونده بودم ولی متوجهیه سریاشون نشده بودم🥲🥲💔💔😂*

melik:عیح خوداااااااا(وی هارت پودر شده اکلیل بالا آورده*)نادو سارانگهههههههههه🥺🥺🥺🥺💜💜💜💜💜

...:عشق منی که...مینویسم واسه تو ام شده مینویسم🥺🥺🥺🥺💜💜💜💜

هوففف همه کامنتا جواب داده د😂😂😂😅😅😅💕💕💕

*اینو اگه ایمان و آیدینو دنبال کنی صد درصد میفهمی🥺😂

ددی چرا اینقدر ایمان کیوته؟؟؟🥺🥺🥺

خنده شو دیدی آدم اکلیل بالا میاره اینقدر این بچه کیوته؟؟؟🥺🥺🥺

لباشو میده جلو دیدی؟؟؟🥺🥺🥺

دیدی چینقدر کنار محمد و آیدین کیوت و کوچولو و تاینیه؟؟؟🥺🥺🥺

هققق دیدی چقدر پاهای آیدین بر عکس خودش تاینی و کیوته؟؟؟🥺🥺🥺

دیدی یه وقتایی وقتی سارا کیوت میشه محمد نمیتونن جلو خوشو بگیره فشارش میده؟...یا وقتایی که با عشق بهش نگاه میکنه؟؟؟🥺🥺🥺

یا دیدی چقدر رابطه فاطمه و ایمان کیوته؟؟؟🥺🥺🥺

خوداااا مننن اینا رووو خیلیییی دوست دارررممممم🥺💜

عیح بسه دیگه ساعت دوازده و نیم شب اینقدر حرف زدممممممم باهات تو ام سرت درد گرفت😅💜

بریم فیکمو بدم بهت...زوققق دالمممممم🥺😅💕

RM. kiute.ARMY

اصلا تیم کنارتیم یه دنیای دیگه است:")
ایمان اولین کراش ایرانی منهT^T وقتی اولین بار دیدمش و فهمیدم راک دوست داره رو هوا بودم:")
اصبضتثلیغلصنیلزصثقتب
ثقبلنتاثقلغلغبث
معتاد چاییه عرررررررررررررررررررررر

 Min Yoongi ^^

Namjoonii

Vkook. Darya 

Kim un-soo

SUGA

Bad girl

Tae tae

پستونک برادرزاده جین (یه زمانی آیسو بودم :/) 

Disa

nam-nam

Hesaneh(شاگرد اول مهدکوک بی تی اس)

&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع 

Huka 

ioi

𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐧𝐚𝐳𝐢

(بَنی ) Bani _army

...
۲۹ مرداد ۱۹:۱۲

واقعا خیلی قشنگ بود

خیلی خیلی قشنگ بود ...

با اینکه واقعا تو فیکای سپ کمبود داریم ولی تو و بعضی از نویسنده ها اینجوری با اینجور داستانا دل ادمو میبرین

داستانت هیچ نکته منفی نداشت از نظر من و حتی به نظرم کلیم کیوت بود و ادم با دیدنش ارامش میگرفت

از این کارا بازم بنویس چون استعدادشو داری ☺💕

RM. kiute.ARMY

باهات مث سگ موافقم:">
melik
۲۸ مرداد ۱۸:۰۲

انیونگ یورابوون3>

اخه چرا تو ناقده کیوت مینویسییییییییی خادااا قلبممم... 

من این حجم ازک یوتو کجای دلم جا کنم اخهههه

خیلی خوب بود..اورین..فایتینگ و در ضمن منم دوسال از خودت بزرگترم:)

سارانگهه

RM. kiute.ARMY

اوموووووو این خیلی شیرین بود نخ سوزن ویمین:>
(بَنی ) Bani _army
۲۴ مرداد ۱۰:۰۵

های نویسنده شی

خوبی؟

سپ ایز مای لاو یونو؟

من شیپ خاصی ندارم و سپ فرندشیپن از نظرم ولی چه کنم که اینقدرررررررررررررررر شیپ کاپلی بهشون میاد

سنت خیلی کوشولوعه برا نوشتن اسمات جوجه ولی

آفرررررررریییییین یک عدد جوجه ی منحرفی که اگه بزرگ بشی...... *لبخند دندون نما

یه سری غلط های املایی داشت ولی با توجه به سنی که داری هیچ انتظاری برای یه نوشتن بدون غلط ازت نمیره ( منی که 18 سالمه و کسدستیم روز به روز بیشتر میشه -_-  )

سپ سرپرستی هانا رو میگیرن هق هق هارتم

ویمین کیوتمممممممم

فایتینگ گرل ادامه بده

I Purple U

RM. kiute.ARMY

ای جانننننننننننننن بنی بانو اومدن😂😂

نویسنده
𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐧𝐚𝐳𝐢
۲۴ مرداد ۰۰:۵۷

چرا همه ۱۲ سالشون شد🙂😂

RM. kiute.ARMY

بود😂 منهتا رو نمیکردن😂
ioi
۲۳ مرداد ۰۰:۱۴

منم دوازده سالمه فیکش چقدر قشنگ بود🔥

دوستش داشتم. 

RM. kiute.ARMY

هورااااا*0*
مرسیات*^*
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۲۲ مرداد ۰۲:۱۶

من با n سال سن (سنم نگم بهتره🤣)

داشتم واسه فیک اسمات مینوشتم 

(لبخند شرورانه چون منظورم همون فیکیه که یکی از کاپلاش نامکوکه) به شخصه گند زدم همشو دلیت کردم😳۱۲ سالشه؟:/

اوم یه بخش (در حد چند خط)از دوتا فیکی که گفتم رو گذاشتم تو وبلاگم به علاوه ی کاور و کاپل و ژانر 

اگر دوست داشتی ببینش.

نمیدونم بنویسمش یا نه🥲

 

RM. kiute.ARMY

بوگو بوگو😂😂
اوه شعت:| چرااااااااااااااااااااااا نههههههههههههههه پاک نکنننننننننننن!!!!!!!!!
عنغبنابالبلبنغنغان
ننویسیش شبا میام خونتون و بعد...:)
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۲۱ مرداد ۲۰:۳۷

خو منم دوازده سالمه...

حسودیم شد...

تازه خیلیم خوشگل می نویسم.

ددی من گریه کنم میزاری آب دماغمو با یقه ات پاک کنم؟

 

RM. kiute.ARMY

معلومه ک قشنگ مینویسی!!
هرکی تو سایته محشره:")
تو جون بخواهT^T
Hesaneh(شاگرد اول مهدکوک بی تی اس)
۲۱ مرداد ۱۸:۰۹

یاحححح عالی

البته هنو هیچی نشده بود...😂💔

ب وب منم سر بزنین😂💜

ووو نویسنده ی عزیز منم ۱۲ سالمه... 

تبریک...😂💜

RM. kiute.ARMY

هوراا چش😂
nam-nam
۲۱ مرداد ۰۸:۴۵

من وقتی 12 سالم بود فکر میکردم مامان بابام دعا کردن و خدا منو بهشون داده 😪😪😪

بعد بچه های الان اسمات مینویسن به کدام خدا شکایت کنم اونی دعای مادرم رو استجابت کرد یا اونیکی 😪

یکی منو از گمراهی به بیرون هدایت کنه 😈😈

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررررررررررررر این دیگه تهش بود😂😂😂😂
در توبه بازه اولین بریدگی دور بزن:")
Disa
۲۰ مرداد ۲۲:۵۵

ددییی بگو‌چیکار کنمممممم

فیک سپ می‌خواممم ولی همه ی کاپل سپ وبلاگ رو خونمممممممم😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

آه در بساط ندارم:"(
پستونک برادرزاده جین (یه زمانی آیسو بودم :/)
۲۰ مرداد ۱۷:۰۲

ویمین :")

خیلی خوف و زیبا بود

 

ددی بیا با هم برای این جر بخوریم

RM. kiute.ARMY

ویمین عخشهههههههههههههههه:">

وای پشمام جین نگم چی نشی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جونگ کوک  بچه ام خفه شد😂😂😂😂😂
Tae tae
۲۰ مرداد ۱۰:۳۵

خببب من از سایلنت ریدرای سایتم:/

ینی بی صداا میام...

میخونم...

میرمم👩🏻‍🦯

فقط خواستم به نویسندهه ۱۲ سالمون تبریک بگم

فایتینگگگگگگ

قشنگ بود❣️

RM. kiute.ARMY

حداقل یه میس بنداز از نگرانی دربیام😂

مرسیییییییی عزیزدلم چشمات قشنگ میبینه*^*
Bad girl
۲۰ مرداد ۰۱:۰۹

وای برگام نویسنده 12 سالشه 😂😂😂😂 آورین خوشم اومد 

RM. kiute.ARMY

بهش میگم مشت محکم بر دهان آمریکا😂
SUGA
۱۹ مرداد ۰۱:۲۰

واو😶

فک میکردم نویسنده ها حداقل 15 سالشون باشه😶

RM. kiute.ARMY

ناچ😂
Kim un-soo
۱۹ مرداد ۰۱:۱۰

ددی سی مگ حجمشه اخهههه

ولی سو بیوتی به نظر میاید 

اگه خیلی پیشنهاد می کنی بخونم 😂

بابام می بینه انقد نت میخورم رگ های قلبش می گیره بنده خدا 😂🤦‍♀️

ولی مهم نیست...

تولدم رو که دارن می پیچونن چون میفته تو محرم💔🙂

سالی یه باره اونم بدون کادو و جشن خواهد گذشت ....

بذار من از نت بهره ببرم حداقل 

همش هی حرص میخوردم هیچ کدوم از ممبرا مردادی نیستن 

ولی دیدیم نه ، تاینی تان و بنگ پی دی نیم مردادین 😂😂😂

ولی اخه بنگ پی دی نیم ... تو اون ابر کمپانی ادم حقته... سال دوازده ماهه چرا فقط مرداد 😂💔 

اینم شانس مایه 

 

 

RM. kiute.ARMY

بوخون واقعا😂😂😂
بابای من که هرسری با لبخند و بغض بهم نگاه میکنه😂😂

الهیییییییییییی:"( اشکال نداره اجرت با امام حسین هرچند تولده خوT^T
بابای منم مردادیه😂😂😂
مرداد ماهی ها خاصن نخ سوزن مرد هاشون:">
Vkook. Darya
۱۸ مرداد ۲۳:۲۹

سپپپپپپپپ

سپپپپپپ

عررررررررررررررررررررررررررر

* جدیدا رگ سپ شیپریم بالا زده 😂😂😂💔💔*

RM. kiute.ARMY

قلبنلگیش از اینجا معلومه😂
Namjoonii
۱۸ مرداد ۱۷:۳۱

بنده خدا بیامرزتش..

اینجانب وصیت میکند بر سر قبره‌ش آیه‌یی از آیه یی از گل‌های بنگتنی نوشته..

عکسی از پسران در کنار گذاشته و برای ارامش روحش هر زمان ک ب دیدنش می ایید بگویید،فقط‌بخاطر. تو سایت از سپ گل باران شده..

ددی خودت میدونی چیکا کنی دیگ من نگم

RM. kiute.ARMY

عهههههههه دور از جونننننن اما چشم لاوم تو راحت باش😂
^^ Min Yoongi ^^
۱۸ مرداد ۱۶:۱۹

سلام ددی دلم برات تنگ شده بود متاسفانه نت نداشتم⁦(〒﹏〒)⁩

پششم نویسنده 12 سالشه بعد محدودیت سنی فیک +18  جرررررررررر😂😂😂😂😂😂

حرفی ندارم فقط برای عرض ادب و جهت پارازیت ریختن اومدم(:"

ددی نامکوکتم دارم مینویسم آخراشه فقط کجا بفرستم که درست کنی بزاری سایت ؟!

یه تم خوشگل بنفش بزن

خوب من برم ادامه ی نامکوک رو بنویسم .

بای🖐🏻

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام جان دل منننننننن خوبیییییی دلم تنگ شده بوووووووووودTOT
این است قدرت نویسنده ایرانی😂😂امریکا باید از ماها بترسه حضرت عباسی:">
تو جاننننننن دلییییییییییT^T
نامعهلهکخنبسنیتمرسکهیارکش
همنجا بفرستی حله
عرررررررررررررررررررررررررررررر
بنفششششششششششش:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان