BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

سه شاتی Tatakokolomini

93d6efa47acbee069a2dee01c466ef54babe2e2a_hq_x3a4.jpg

نویسنده z_en
کاپل  ندارد (ویکوکمین فرند شیپ)
ژانر فلاف . ماجرا جویانه 
محدودیت سنی ندارد

  

خلاصه:

داستان های اکلیلی و عاشقونه سه پسر بچه ی کیوت به اسم تاتا، کوکولو و دیمینی.

  

SHOT 1

🐯🐣🐰DOWNLOAD🐰🐣🐯

 

SHOT 2

🐯🐣🐰DOWNLOAD🐰🐣🐯

 

SHOT 3

🐯🐣🐰DOWNLOAD🐰🐣🐯

 

  

 805_vpfe.png 

۱۹ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
army
۲۳ مهر ۲۱:۴۱

اگه وبتون بود من غش میکردماااا.من وبتونشو میخاممممم من این کاورو تو گوگل دیدممممم

RM. kiute.ARMY

این کاور صرفا شاید فن آرت باشهㅠㅡㅠ
💕2A💕
۲۸ دی ۲۰:۲۱

هق هق هق هق هق هق هق هههههههقققققققققق ددیییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چرا اینقدر خوشگل بود آخهههههه؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نمیکشمم به خداااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فکر کنم تو نمیدونی...

راستش من آرزوم مامان شدنه:)...

یعنی میخوام مامان بشم:)...

عاااااااششششششققققققق بچه هام:)...

وای خدا جمعه رفته بودم تولد یکی از دوستام بعد دختر خالش که چهار سالشه هم اونجا بود...

از همه زود تر و بیشتر با من صمیمی شد...

اونقدر رقصیدیم و کیف داد...

تااازززهههه مُهَنا(همون دختر خاله ی دوستم)رو آرمی هم کردیم قبلا...

بایسشم نامجونه😂🥺

مبینا(دوستم)میگفت مهنا بهم گفته میخوام بیام تولدت چون رو کیکت نامجون داره😂🥺

(آخه کیک تولدش روش عکس بی تی اس بود و بنفش بود...)

https://s4.uupload.ir/files/20220114_151930_efip.jpg

حتی درست نمیتونه اسم اعضا رو بگه😂🥺

به نامجونم میگه مامجون😂🥺

*همیشه یکی از افتخارات منو و مبینا اونی اینه که یه چهار ساله رو آرمی کردیم😂🥲

وولللیییییی...

حتی تصور کوکی تو بچگیش...

در حالی که بچه کایسو عه...

یا چیمی تو بچگیش...

در حالی که بچه چانبکه...

یا ته ته تو بچگیش...

در حالی که بچه کریسهو عه...

اوکی قلب من نمیکشه...:″)

 

*نگو چرا حالا کایسو کریسهو چانبک خودم میگم...چون همش میگفت″باباهاشون″...ولی نگفت اونیکی باباشون کیه که...فقط یکی از بابا های جیمینو گفت چانیول یکی از بابا های جونگ کوکو گفت کیونگسو(سو مخفف کیونگسو عه...تقریبا همیشه!)یکی از بابا ها تهیونگم گفت سوهو...مثلا میتونه لِیسو یا لِیهو یا نمد چانکای و سچان و اینام باشه ها...ولی من کاپلای مورد علاقم کریسهو و چانبک و کایسو عه...صو من اینشکلی تصور میکنم😂🥺💕

 

راااستییی راستی راستی راستی راستییییییی ددییییی جونمممم😂🥺

یه فیکشن(نود و نه درصد وانشات)دارم مینویسم...

واسه روز تولدم میخوام بدم آپلودش کنید به عنوان گیفت تولد واسه کاربرای سایت😂🥺💝...

البته هنوز تموم نشده هاااا...

کللییی مونده...

منم وقتم خیلی کمه🥲💔...

آخه 14 بهمن تولدمه😅🤍...

عییححح اگه هفت ماهه بدنیا نمیومدم الان بیشتر وقت داشتم واسه فیکشنم🥲💔...

اهم،حالا ولش این موضوع هفت ماهه و هشتصد گرم بودنمو...

کاپلای فیکشنه سپ،کریسهو،کایسو عه:)))))))...

بیشتر ازین اسپویل نمیکنم😂💕

میگم دقت کردی تازگیا زدم تو کار سپ+کاپلای اکسو؟😂💔

خیلی خوبن آخه...نمد چرا ولی خیلی نبتبنبنبنبتنینینینثدبمنیمینیمیمیم ان😂🥺

عییححح بسه چقدر حرف زدم پاشم گیتارمو تمرین کنم...

هعی ژندگی املوز باید یک ساعت بژنم🥲💔...

 

RM. kiute.ARMY

منم دوست دارم مامان بشم:">
ایگوووووووو نازییی😂😂😂 داداش منم سه سالشه بایسش نامجونه نکبت...دوتا نامجون لاور جاشون زیر یه سقف نیست😂😂
گااااااااااااااااااد چ کیکیT^T

تصوراتت غیر قانونیه مانا شی:")))

درسته منطقیه😂😂😂

نت.نثاقلصثاقباصقثت
تولدت پیشاپیش مبارک نفس من:">
قبنتثصقاش فتبارک الله فایتییییییییییییییییینگگگگگگگگگگگگگگ!!!
اره ترکیبی بندری میری جلو😂
گیتاریست کایوت منT^T
Saray
۲۷ مهر ۱۹:۰۶

عرررررر عالی بوووووودددددد

تو رو خدا بازم بنویس

من الان خوندم😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خیلی کایوت بوووووووود:">
J.K
۲۳ مهر ۱۵:۳۱

من بازم میخوام

نویسندههههههههههههه

شات جدیدپلیزززززززززززز

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ:">
Kim Maria 😌
۲۶ مرداد ۱۷:۰۷

انیو هیونگ 😊😊😊

هیونگ یه نظر 🧏‍♀️🧏‍♀️🧏‍♀️🧏‍♀️

 نمیشه یه فیکشن از همین بسازید که رفتن مدرسه و دانشگاه و اینا هنوز سر ته دعوا دارن و می‌خوانش 

آخرش هم که مطمئنن باید تری ( three) باشه

یه چیزی مثل .. ویکوک . ویمین . جیکوک 

البته  هیونگی بازم هرطور خودتون دوست دارید چون شاید خوشتون نیاد 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

انیونگ دونگسنگی*^*

نویسنده
Princess of darkness
۲۳ مرداد ۱۱:۰۰

لاناتی خ سافته این چند شاتی من رنگین کمون بالا اوردم سرش 

 

 

ددی یسوال وبتون از کجا میشه برای ترجمه گیر اورد؟!و اینکه با چه چیزی میشه ترجمه کرد؟!سایت وبتون میشناسین شما!!؟

RM. kiute.ARMY

اصن هلاکشممممممممممم:">

البته لابم چند تا میشناسم*^*
https://mangaowl.net/
https://www.webtoons.com/en/
 من اسکرین میگیرم با لپتاب و برنامه پینت ترجمه میکنم*^* بعد با ورد یه فایلش میکنم
tae tae
۲۲ مرداد ۰۱:۵۷

*وی هارتش بر فراز ابرها چرخیده و همه جا را اکلیلی کرده

به خاطر اختلال در اب و هوا ازم شکایت نکنن😂😂

خیلییی سافت بوددد پشمکیی به تمام معنا:<
فایتینگ نویسندهههههه^

RM. kiute.ARMY

اصن قند خالص:")
𝐻𝑒𝑟𝑚𝑒𝑠 ...
۲۱ مرداد ۲۰:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ایح خدا نکنه

قشنگه پروف و نیمم؟:>

 

نس من واقعا شرمندم دوتا فایل بود یکیش ارور میداد منم اونکه ارور میدادو اشتباهی فرستادم تاحالا هم نت نداشتم-__-

*********************************************************

ببخشیدددددد

قربونتم برم

RM. kiute.ARMY

تو همه چیزت قشنگه عزیزدلم:">
قالب سایتت هم عالیههههههه عرررررررررررررررررر:"""""")))))

کنچانا جان دلم تو رو سر من جا داریT^T
خدا نکنهههههههههه عسلمممممممممممم تبنعیبنغینفین
Yuta😈
۲۰ مرداد ۲۰:۰۳

واییی جحر دهنت سرویسس😂😐اینهمه جا با شرت بد بختت چیکار داری😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اخه شخصی تر از اون تاحالا دیدی؟😂
عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
۲۰ مرداد ۱۲:۱۹

و منی ک اصا توقع نداشم منو یادت بیاد..داوش برگایممم

RM. kiute.ARMY

درسته یکم خنگم اما خاطرات یادم میمونه😂
عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
۲۰ مرداد ۱۲:۰۵

عرررررر سوییتی میصتتت

RM. kiute.ARMY

می تووووو پشمکییییییییییییT-T
𝐻𝑒𝑟𝑚𝑒𝑠 ...
۲۰ مرداد ۰۰:۴۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام بر گلگلیای خودم")

بالاخره شات جدید نوشتم...

بنام خدا

******* **** *****

*********** ***** *** **** ******

****

*********************************************************

 

******

*************************************************

 

***** *****

 

ببخشید بابت غیبتام

لاو یو

RM. kiute.ARMY

ای من فدات بروم:">>>
واوووووو فاینالییییییی قلم یاسیییییییییییییییT^T
EURFLGIU3GF4EDUQ3U
عثقمقهبغخص4هخغبفغخ47صثبخ
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
فدا پروف و اسمت برم من:">
عسلم قربون دستت خسته نباشی من پستت رو اماده کردم اما
https://s4.uupload.ir/files/7_6brx.png
این ارور رو میده:">
Kim Maria 😌
۱۹ مرداد ۲۲:۴۸

انیهاسایو هیونگ 

هیونگ ویکوک خونم افتاده

تو رو جون هر کی دوست داری پنجشنبه و جمعه برای من ویکوک شیپر چندتا فن فیکشن پیدا کن 

تولوخدا 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️

اگه شد از تو واتپد بیار اینجا ... هر چی میخواد باشه ولی فول و ویکوک باشه 

هیونگگگگگگگگ من میخوااااااامممممم آهههه

( وی به خاطر کمبود ویکوک در خون به کما می‌رود *_* ) 

RM. kiute.ARMY

انیونگ دونگسنگی*^*
الهی کباب شم😂 چش میگردم بساطمو میدم بهت
https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]vkook-fucking_alphas_bj7y.pdf/
전정국
۱۹ مرداد ۱۹:۳۸

تروخدا بازم بنویس تروخدا بازم بنویس وای قلبم خیلی صافت و شکلاتی  شدم وای خدا امشب دوباره قبل خوابم میخونم و از کیوتیش سکته دوباره میزنم وای خدا عررر میخوام بخولمشون هق هق بای لایف T.T

RM. kiute.ARMY

فشارم افتاده همچنان🤧🤧🤧🥵
J.MiHII.H (همون وایت اومگا سابق)
۱۹ مرداد ۱۷:۵۰

کوکولو

دیمینی؟

من با دیدن اسمشو هم غش کردم

لعنتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عر

عر

عر

RM. kiute.ARMY

هعی🤧🤧🤧🤧
^^ Min Yoongi ^^
۱۹ مرداد ۱۳:۵۵

ددی چرا کامنت هارو تائید نمیکنی 

⁦(〒﹏〒)⁩

ددی حالت خوبه ؟!

نگرانتم از دست کاربر های سایت ناراحتی ؟!

ددی جونم هر وقت خوب شدی یه شرح حال بده باشه 

 

RM. kiute.ARMY

نه لاو خوبم بخدا یکم درگیر بودن و داشتم سایت رو سر و سامون میدادم اصلا هم از کسی ناراحت نیستم بخدا🥺🥺🥺💜💜💜💜💜
فدا دل مهربونت🥺🤧💋💋💋💋
Caroline
۱۹ مرداد ۱۳:۲۱

سلاممممممم . مونی / ددی.

خاستم بپرسم فیک without you که کاپلاش ویکوک و نامجین بود با ژانر پلیسی و اینا ک نویسندش سما بود کجاست فیکش گشتم نبود

اگه لطف کنین به من لینک بدین

کی پس کله همتون

RM. kiute.ARMY

متاسفانه چون بیشتر از دوماه اپ نشد از سایت برش داشتیمㅠㅡㅠ
Namjoonii
۱۹ مرداد ۱۲:۴۷

اوخِی کیوتایی ناناص😍😍😍🤤🤤😶💓

هارتم الکیلی شد..

دد خیلی کیوت بُوَد ووووییییی

یخیوزوستخثهقازطوطوشگشمجثحقفخفهزوسک..

وقتی این چیز میزای کیوتو میخونم دلم قیلی ویلی میره.

ووووویییییییییی

RM. kiute.ARMY

اصن ته دلم خاااالیییی شدددد ععععععععععععععررررر ععععععععععععععررررر ععععععععععععععررررر ععععععععععععععررررر ععععععععععععععررررر ععععععععععععععررررر 🥺👌👌👌💜
Yuta😈
۱۹ مرداد ۰۲:۱۲

هیچوقت فکر نمیکردم منی که فیکام باید از مثبت 18 سال به بالا باشع از این خوشم بیاد😐😂ولی در کل 

خیلی گیگیلییییههههه

خیلی هم اکور پکوریییی

گیدوووووو هارتم سااافت شد😊

RM. kiute.ARMY

بهش میگن برهان خلف😂
اصن فشارم افتاد تو شرتم:">
Mitsuha Teakook
۱۹ مرداد ۰۱:۴۳

در پوستر حل میشود (T^T)

RM. kiute.ARMY

همچنین:">
Kim un-soo
۱۹ مرداد ۰۱:۰۲

« وی در حالی که با به یاد اوردن متن های نوشته شده در فایل اکلیل می ریزد ورنگین کمان سواری می کند 

برای رایتر کامنت می گذارد »

اصلا این نوشته های کیوت و صافت ( صافط/سافط/سافت/تافط/ثافت... :/ ) نقطه ضعف منه 

یه شات دیگه هم داشت گریم می گرفت کاملا 

حالا دیگه ویمینکوک تاتا و دیمینی و کوکولو هستن برا من 

دستت طلا رایتر 

واقعا هرچی سعی می کنم یه انتقاد به درد بخور واسه کارش پیدا کنم موفق نمیشم 

این کارس z-en ... یه دنیا خوشگل و خوشمزه بود همه چیز این سه شات 

کلی فایتینگ داره 

 

 

ددی دارم تلاش می کنم زیر هر پستی که خوندم کامنت بذارم امشب

توبه کردم😂 دیگه نمیخوام سایلنت ریدر باشم 

حلالم کن دیگه 

مختم کلی میخورم با حرفام:(((

RM. kiute.ARMY

کلمه دیمینی قلبمو فشرده میکنهههههه:">>>>
ثیدذقباثنقالبرناثقبرلنصعثق
بیلذرقتنث عرررررررررررررررررررررررررر


حلاله حلاله لاو در توبه همیشخ بازه😂😂😂
عه این چ حرفیه اون سوی خودمی T^T
Fey
۱۹ مرداد ۰۰:۴۴

میتونم از شدت کیوتیش رنگین کمون بالا بیارم 😶

راستی ددی یه پیشنهادی داشتم 

بخاطر بیشتر کردن مخاطبین سایت میتونی هر هفته یه چالش بذاری مثل چالش بهترین فیک اکشن با موضوع و کاپل متفاوت و ابتکاری و خلاق 

یا هفته دیگش یه فیک دیگه با عنوان دیگه .... 

یا یه اسم و ژانر انتخاب کنی نویسنده ها براش فیک بنویسن 

در آخر هفته هم کسی که فیکش بیشترین لایک رو داره میشه نویسنده نمونه سایت .... 

و یچیز دیگه ... مثلا میتونی مثل بخش آرمی کش ترین مطالب یه بخش آرمی کش ترین نویسنده ها رو هم بذاری و کسی که دفعات بیشتری فیکشنش برتر میشه اسمش تو اون لیست باشه .... بنظرم اینطوری انگیزه بیشتری برای نوشتن به نویسنده های گل منگلیت میدی و یه فرصتی میشه برای ارزیابی و به چالش کشیدن توانایی اونها .... 

و درسته که سایت همین الانش کلی فالور دارع ولی اینطوری میتونین بیشتر مخاطب‌ جمع کنید ... 

فک کنم تونستم منظورمو برسونم ... 

من با این همه ایده دارم حیف میشم تو ایران ... چرا پی دی نیم منو نمیبره مسئول سرگرمی هایب باشم ؟؟؟ بخدا قول میدم فق مخ یکی دوتاشونو میزنم 😂😂💔

شایدم یه وقتایی یه بوس توشولو ... بوخودا 😐🙌😂😂💔

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

میشه منم بیام:">
اومو همه این ایده هات ناب و خوشملننننننننننT^T
اما مشکل من نداشتن وقته:") من پشت کنکوری ام و باید درس بخونم...
از اون گذشته متاسفانه وبلاگ همچین قابلیت هایی نداره:">
اما در آینده ای نزدیک شاید رفتم و نظر سنجی درست کردم*^*
اره باو رسوندی کوچولوی باهوش من*0*

خاک تو سرش کنن نچ نچ نچ!😂😂😂
جرررررررررررررررر😂😂😂
Mitsuha Teakook
۱۸ مرداد ۲۱:۴۱

(♡´▽`♡)

RM. kiute.ARMY

*3*
عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
۱۸ مرداد ۲۱:۱۵

علللل گالب چگد جشنگ شودهههههههه

RM. kiute.ARMY

جشنکی از خودته*^*
Ramesh ★•★
۱۸ مرداد ۲۱:۱۰

بامزه میزنه 😃

نویسنده استعداد فوق العاده ای تو کیوت نوشتن داره😊

میخونمش😄

RM. kiute.ARMY

خیلییییییی:">
و سکته دادن ما😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان