BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات my millie

7_mifd.png

نویسنده kim hana
کاپل ویکوک
ژانر رمنس . اسمات . فلاف
محدودیت سنی 18+

 

برشی از داستان:

-تهیونگ همین الان میخوامت!

تهیونگ با تعجب از تغییر یهویی جونگکوک به اون نگاه میکرد!

-ته همینجا نگه دار من همین الان میخوامت!

 

🍌💦💘DOWNLOAD💘💦🍌

      

 

805_vpfe.png 

۲۲ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Armygirl
۰۷ مهر ۱۶:۰۵

این ک قسمتی از فیک دزیره بود گلم 🤔

RM. kiute.ARMY

نویسنده
bts love
۱۴ شهریور ۱۴:۱۹

من نمیدونم فیکه سپ اسمات میخوام

میشه هیونگ صدات کنم؟

RM. kiute.ARMY

میدونم میخوای دورت بگردم اما ندارم ک😂
البته عزیزدلم*^*
می اگین ...
۱۴ شهریور ۱۲:۲۹

دد باز جذاب شدیی😂😂

 

RM. kiute.ARMY

اخ بیبی گرل~~
بیا بغلم ببینم لعنتی😂😂
bts love
۱۴ شهریور ۱۲:۱۲

لطفا فیک سپ بنویسید سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسماتسپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسماتسپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات     شوگا هم تاپ باشهههههههههههههههه شششووووووووووووگگگاااااااااااااااااااا  تاپپپپپپپپپپ سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات  یونگگگیییییییییییییی تااااااااااااااااپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ فیک سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ اسسسماااااااااتتتتتتتتتتتتتتت

سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سسپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات 

اسماااااااتتتتتتتت سپپپپپپپپپپپپ شوووگگاااااا تااااااپپپپپپپپپپ

RM. kiute.ARMY

فکر کنم ساییدی منو😂
Temis
۱۴ شهریور ۰۱:۵۰

لعنت این از دزیره کپی کرده بعد نوشتع ببخشید بد شد اولین اسماتم بود •____•

جم کن بابا عرضع نعری چر زحمت دیگران و ب نام خودت میزنی

حالا اونم فیک ب این معروفی ک هرکی بخونع میفهمع

نمیفهمم با چ رویی اینو اپ کردی

و یچی دیگ.. ادمینای این سایت نمیبینن نویسنده هاشون دارن چیکار میکنن و چی اپ میکنن؟؟

RM. kiute.ARMY

:) ما میبینیم اما از اونجایی که معتقدم هرکسی به عنوان انسان شعور و اختیار داره منتظرم تا نویسنده بیاد تکلیف خودش رو مشخص کنه من که وکیل وصی کسی نیستم .هستم؟!
Ainaz
۱۱ شهریور ۱۶:۲۶

😂😂😂

RM. kiute.ARMY

*^*😂😂😂
Atrina
۱۰ شهریور ۰۸:۳۴

هیییی این تیکه اسمات فیک معروف دزیرس با کمی تغییر کپی کرده دزیره خیلی فیک قشنگیه برین بخونین اولش یکم ضدحاله ولی ی جاهایش مرگهههه

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Ainaz
۰۹ شهریور ۱۹:۲۶

حصلم سر رفتههههههههههه

RM. kiute.ARMY

زیرش رو کم کن😂
fati gh
۰۸ شهریور ۰۲:۰۷

وضعیت ریدر ها : تسبیح بدست در حال متبرک کردن خویش با ابوگلنار 

RM. kiute.ARMY

آب مقدس هم میارم از هیئت منتظران فیک😂😂😂
Ainaz
۰۴ شهریور ۰۰:۰۴

😂😂😂😂🙌

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
Ainaz
۰۲ شهریور ۱۶:۰۸

🥺😂❤

RM. kiute.ARMY

-3- مثلا بوسه😂
♡lisa♡
۰۱ شهریور ۱۳:۲۹

خوب الان من کدوم وانشاتو بخونم تو چندراهی موندم اول کدومو بخونم دوم کدوم وات د فاک😐💔

RM. kiute.ARMY

همه رو باهم بخون😂
Ainaz
۰۱ شهریور ۱۱:۴۴

😂😂😂😂😂یعس گشنگ بود

میرم میگم ولی اگه به دست خواهر برادرم کشده شدم دیگه نمتونم فیک ویکوک بخونم که🥺😂

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
بگو دست خر کوتاه:|
Ava
۰۱ شهریور ۰۰:۳۷

آقا ببخشید تو ذوقت میزنما ولی همین دیروز فن فیک دزیره رو تموم کردم و این دقییییقا یکی از اسمات هاش بود.... یعنی عینن این تیکه با میبورد کپی شده بود و بر چسب وانشات خورده روش

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Ainaz
۳۱ مرداد ۱۶:۲۹

به کلت

ددی من گنا دالم بوخودا

اخه دوتا گوریل نمتونن واس خودشون تخم مرغ درست کنن که من باید بسوزم🥺😶😂😂😂چندتا فوش بگین برم بدم بهشون الدنگا😒🙄

RM. kiute.ARMY

اومو بیا بخلم😂
بلند بگو گاهی باید از کنار بعضی خندید و رد شد😂
L.Ni.L ° A • N °
۳۱ مرداد ۱۳:۱۱

این فیک کپیهههه .. واقعا نمیفهمم چرا اینکارو کردی .. اگه نمیتونی فیک بنویسی یا اینکه نمیتونی اسمات بنویسی خب ننویس ... چرا فیک دیگرانو به اسم خودت میزنی ؟؟ 

واقعا که !!..

و اگه هر کسی فیک دزیره رو خونده باشه ... میفهمه که از صحفه ۲۴۷۷ که اسماتش شروع میشه با این یکیه و از اونجایی که میرن صندلی عقب تا اخرش کپی برابر با عصله ... خلاصه خواستم بگم کار خیلییی زشتیه ... اون نویسنده بنده خدا زحمت میکشه اسماتو که تقریبا سخت ترین ژانره رو با هزار و یکی بدبختی بنویسه بعد تو خیلی قشنگ میای کپی میکنی ...  ̄へ ̄

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Vkook. Darya
۳۰ مرداد ۲۳:۴۴

جررر ارهه دیگه اینا اصن جواب نمیده باید با اسید شست چشماموو 😂😂

(دد منو دعوا نکن من به این زیباایی و کیوتییی * با چشمان گربه شرکی نگاه میکند*) 

+پشمامممم ندی از این قیافه ها هم داشت رو نمیکرد 😂💔

( حرف نزن تو مگرنههه ..*نگاهی به ددی میاندازد و با دیدن او اب دهان قورت داده و با ترس صحنه را ترک میکند) 

+ بای بای ندییی 🙄😒🖐

RM. kiute.ARMY

قبلش نیت کن😂
میدونی من خیلی ناقافل حمله میکنم مثلا اگگه الان عصبانی باشم هفته بعد که دیدمت میزنم تو گوشت^^
Ainaz
۳۰ مرداد ۲۳:۱۵

خوب بود ولی خو من فق ..............فهمیدم چون اینا ت  کتم میره😁😂😂😂موفق باشی نویسنده عزیز😁❤😂🚶‍♀️🕳بای تا های😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بوز بوز😂
Ainaz
۳۰ مرداد ۲۳:۱۴

😂😂😂😂😂😂😂خدا خیرت بده ددی داستم کامنتا رو میخوندم پهن زمین شدم بعد فامیل رو موخمون داش جک میگف منم میخندیدم گفت خیلی باحال بود نه گفتم هن؟؟؟یکی نی منو نجات بدهههههههه😶🥺🥺🥺🥺😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عژب شرایط دشواری داری درک میکنم:|😂
^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜خوشکل جیوو*-*
۳۰ مرداد ۲۰:۴۲

کی رو :>

RM. kiute.ARMY

ته ته:>
^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜خوشکل جیوو*-*
۳۰ مرداد ۱۴:۰۷

:> ته ته کوکو موخوادت گوناه داله بلو:>

RM. kiute.ARMY

شیطونه میگه بزنمشT^T
BTL
۳۰ مرداد ۱۱:۳۷

نرو سمیه....من امشب دوس داشتم

RM. kiute.ARMY

امشبی که میگن شب نیست هیچ شبی مثل اون شب نیست اون شبی که میگن شب نیست هیچ شبی مثل امشب نیست
cordelliya ...بانو کوردلیام (&#34;...لیتل کیتن ماینع
۳۰ مرداد ۱۰:۱۶

تهیونگ همین الان میخوادت!
ته چرا نمیفهمی همین الان میخوادت:|

خو د برو دیگههههه 

لنتی همین  الان میخوادت مرتیکه

خب خب پیش ب سوی خوندنش<:

تسبیح منو ندیدی دد؟

RM. kiute.ARMY

تسبیح رو ک نه اما سجاده پهنه بیا تا از دهن نیوفتاده😂
Vkook. Darya
۳۰ مرداد ۰۰:۴۳

استغفرلاا تا وارد شدم نوشته خواستن بود بزار دان کنیم بعددد ..

من به این پاکی و معصومی حالا باید چشمام با گلنار بشورم 

همه راز و نیازام بر باد رفت (اره جون عمم :/// این اسمات نخونه کی بخونهههه ؟ یکی جواب بده ..:// این داره ادا این دختر پاستوریزه ها در میاره ولی خودش هفت خط دنیاس :// ) 

+اهمم اهمم ندی جان میشه سکوت کنی ؟ تو قرار بود حرف نزنی زیاداا 

(اخه صحنه سازی بد میکنی دیگههه هرکی ندونه فکر میکنه اصلا هم با دیدن وانشات ذوق نکردی و مثل خر دان نکردی )

+ممنون از تشبیه های زیبات 

بای :")💔🤝🚶‍♂️....

RM. kiute.ARMY

گلنار جواب نمیده رولکس بردار😂
ندی مادر بیا بریم بهت یه صوصک که روپایی میزنه رو نشون بدم^^
خودتی:| به دریای من چیزی نگو ملعون-_-
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۹ مرداد ۲۳:۱۴

چرا دیسلایک دادین قلبم شکست (>_<)

RM. kiute.ARMY

خرا که رم میکنن همه چیزو له میکنن اینا هم سمشون خورد به دیس😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۹ مرداد ۲۳:۰۰

توصیف حال من وقتی اینهمه آپ ویکوک میبینم تو سایت ::: اهم اهم ماااااای فاکینگ گاد پلیز کیل میییییییییییی نووووووووووووو 

خییییلیییییی باحالن ایناااااااا

RM. kiute.ARMY

ددی: تخمه خورده و ابرو بالا می اندازد جوووووووون الله و اکبر این همه جلال😂
^^ Min Yoongi ^^
۲۹ مرداد ۲۲:۵۸

دقیقا چرا محدودیت سنی میزنید با اینکه میدونید همه سن میخونن طرف دوازده سالشه مثبت ۱۸ مینویسه من خودم ۱۴سالمه دنلود کردم بخونم 

فازتونو درک نمیکنم

*ددی و مونی و اون یکی ادمین که بی حاشیه اس لطفا رسیدگی کنید*

RM. kiute.ARMY

بعضی ها هستن که اهمیت میدن مثل من:)
مثل خواهرم:)
پس بخاطر گل روی اونا هم شده میزنم
...
۲۹ مرداد ۱۸:۵۳

عهههه

کار تو بود😂

خو زودتر میگفتی نویسنده بدبختو خوردمش😂

میانهههه نویسندههه

ببخشیید😂

RM. kiute.ARMY

بیا بزن تو گوشم من شرمنده نویسنده نشم😂
عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
۲۹ مرداد ۱۷:۰۶

عه فرست شدم😂🥤

RM. kiute.ARMY

یادشون ننداز نامرد😂
Jim Jim
۲۹ مرداد ۱۷:۰۶

مای پشمز ار فالینگ!

مای هارت بیت فست...

اسم نویسنده کافیه تا درک کنم چه اثر زیبایی رو قراره بخونممممم

برید کناااررر من دارم میااامممم...

RM. kiute.ARMY

شتر بزنم زمین جلو پات؟😂
AZIN :)
۲۹ مرداد ۱۶:۰۸

just can say:فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااککککککککککککککککککککککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

کاملا درکت میکنم😂
...
۲۹ مرداد ۱۵:۵۹

خب 

با اینکه اسمات نمیخونم ولی گفتم بزار ببینم تا چه حد خوبه

به خاطر فلاف و رومنس که شده دانلودش کردم ولی فقط اسمات دیدمـ

نکته مثبت اینکه برای اولین اسماتی که نوشتی خوب بود با اینکه واقعا اسمات نوشتن سخته

یه نکته منفی هم داشت که اگه ناراحت نمیشی میگمش چون میدونم یه نویسنده نقد‌طلبه و انتقاد پذیر

خب راستش ... من یه بار وانشاتتو خوندم ولی هنو نفهمیدم که این اتفاقات دقیقا کجا اتفاق افتاده ...

صندلی جلوـ

صندلیای عقب

بیرون ماشین و یا هر جای دیگه

ولی به نظرت سک*س توی ماشین یکمی ..

دور از انتظار نیست ؟

و حالا هر چی

من داستانتو دوست داشتم ولی پیشنهاد میکنم که اگر خواستی دوباره وانشات بنویسی همه تمرکزتو روی اسمات نزار

یا ژانر رو فقط اسمات بزن نه فلاف و رومنس

خب خسته نباشی و امیدوارم ناراحت نشی عزیزم

RM. kiute.ARMY

نه بنده خدا فقط رمنس زده بود من دیدم خوش و خرمن فلاف هم تنگش زدم😂

ممنون از وقتی ک گذاشتی*^*
...
۲۹ مرداد ۱۵:۴۹

و دوباره شاهد ویکوک / کوکوی هستیم☺

جان جدتون بکشین بیرون 😂

هنو نخوندم که نقد کنم ولی خو از کمبود وانشات دارم میمیرمو اوای جرم هنو نیومده

با اجازه ما رفتیم

RM. kiute.ARMY

گیر کرده😂😂😂
بای بای*^*
nam_nam
۲۹ مرداد ۱۵:۱۶

وووووووووووویییییییی +18 😈😈😈😈😻

RM. kiute.ARMY

استخفرالله😂
عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liجوجو کوچولو تیوت میرای🐣
۲۹ مرداد ۱۴:۳۳

لعنتی الان می خوادت😂👐

RM. kiute.ARMY

چرا نمیفهمی مرتیکههههه میخوادتتت😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان