BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات our story

7_v9o7.png

 

نویسنده Ronia!
کاپل کوکمین/جیکوک (ورس)
ژانر اسمات . انگست . تراژدی . دراما . مدیکال
محدودیت سنی 16+

 

برشی از داستان:

به حیاط بیمارستان رفتیم،

همونطور که جونگکوک توی ویلچر نشسته بود، جلوی صندلی گذاشتمش و خودم هم رو به روش نشستم.

با لبخند زیبایی گفت:« چیکار کنم جیمینییی؟! »

ترس از رد شدن درخواستم؛ باعث شد اشک تو چشمام جمع بشه...

جونگکوک با استرس گفت:« هی موچی خوبی؟! »

_ با من دوست میشی بانی؟

 

🍥🏩🐰DOWNLOAD🐰🏩🍥

۲۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Sahar
۲۶ اسفند ۱۹:۳۸

واقعا یکی از قشنگ ترین فیک هایی بود که خوندم🥺

ولی آخه چرا کسایی که انقدر قشنگ می نویسن نویسندگی رو ول می کنن خب؟؟؟

حیفه به جز دوتا وانشات دیگه ننوشته...

RM. kiute.ARMY

ناموسا:")))
هعی...نه اینکه بخوان، مجبور میشن:>
واقعا..
Rona
۱۹ آذر ۱۹:۲۱

سلام عرض شد قبل از هرچیزی این اولین کامنتیه ک دارم میزارم تو این سایت بگم ک خیلییییییییییییییی سایت خوبیه......خود نویسنده هم گفت فحش آزاد پس از اونجایی ک من همین تازگی گریه کرده بودم و الان دوباره گریم گرفتتتتتتتتتت ب ی باباهاپو راضی میشم چون دختر ب شدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت گلیم 

ولی جدی......ب کسایی ک دوسشون دارین بگین....حتی ب کسایی ک هیچ وقت فکر نمیکنین از پیشتون برن.....جدا از اون 2 کلمه دوست دارم....ی 3 کلمه دیگه هم هست.....ممنون بابت همچی....

RM. kiute.ARMY

سلام طول شد دورت بگردممم*^* ای جاناااااا خوش اومدییییی نفسسسس ممنونممممممممT^T
عفففف زن زندگی هستی پس😂😂

بعضی وقتا کلمات انقدری سنگین میشن که زبون نمیچرخه:") هعی امان امان...
ارمی
۲۶ مهر ۲۳:۳۷

من با داستان های غمگین خیلی ناراحت میشم یعنی مثلا تا یه هفته فقط گریه میکنم ترو خدا دیگه وانشات غمگین ننویسین😢😢داستانت خیلی قشنگ بود ولی خیلی گریه دار...😭😭 

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم چش چشㅜㅡㅜ
blueberrrrry
۲۱ تیر ۱۷:۰۲

مسولیت نداره نویسنده گفت فحش ازاده پس از اونجایی ک من خییییییییییییلی بچه خوبیم ب ی "پاداصاگگگگگ" اکتفا میکنم:/

RM. kiute.ARMY

زیبا بود خوشم اومد😂
Jeon MoLLy
۲۷ خرداد ۱۶:۵۰

این فقط با این اهنگ خیلی ...

آهههه خیلی گریه دار بود اههه

She tells him, Your life ain’t gon’ be nothing like my life
به پسرش میگه ، زندگی تو قرار نیست شبیه زندگی من بشه

You’re gonna grow and have a good life
تو قراره بزرگ بشی و یه زندگی خوب داشته باشی

I’m gonna do what I’ve got to do
هر کاری لازم باشه برات میکنم

So, rockabye, baby, rockabye
پس لالایی عزیزم، بخواب عزیزم

I’m gonna rock you
توی بغلم تکونت میدم

Rockabye, baby, don’t you cry
لا لا کن عزیزم، گریه نکن

 

RM. kiute.ARMY

اخ اهنگ راکبای:)))))))))))))))))))))))))))))
نقطه ضعفمه...
وای موزیک ویدیوش...
وای معنیش...
جیگرم رو اتیش میزنه!!!
jimin shi
۱۳ آبان ۲۳:۵۴

دد همه دارکن😂کوکمین ها...جیکوک هم بقول تو مث زیربغل جیمینه...

RM. kiute.ARMY

اخ گفتی😂😂
jimin shi
۱۲ آبان ۰۰:۰۱

بالا گفته بودم حالم خوب نیس؟...الان ک حالم گوههه شددددد..‌‌

کنه فاکی چرا ب ژانر توجه نمیکنم؟...خدااااااایااااا...چرا کوکمین/جیکوک همیشه هیچوقت بهم نمیرسن؟...

منه فاکی  دوست نداشتم همچین چیزی راجب جیمین تصور کنم ولی فاک...

بنیتینینسنسنسنسنسنینیتی

خیر سرمون اومدیم کوکمین بخونیم(ناموسن توقعاتمون اومده پایین نمیگیم جیکوک)حالمون خوب شه ک ریده شد بش/:

بای اصن...منم قهر قهر..

 

RM. kiute.ARMY

وای گفتی جیکوک:>
دچار کمبود شدید جیکوکم!!!
جیمین تاپ و کوک بیبی میخ:">>>
jimin shi
۱۱ آبان ۲۳:۳۴

های خوبی ددی؟

من درحال حاضر همچین تعریفی نیستم.‌..ولی کاش تو خوب باشی(:

خب خواستم ی چیزی بگم

از این همه فتوشاپ خسته شدم ی چیز واقعی بهم نشون بدین⁦👈🏿⁩پوستر فیک

فقط برا پوسترش میتونم تا صبح لبخند بزنم(:

فیک رو هم هنوز نخوندم معمولا پس از خواندن کامنت میزارم😂ولی از هیجان جیکوک/کوکمین نمیشه گذشتتت...

خلاصه مطمعنم عالیه ب دو دلیل

یک اینک مگ میشه ددی و مونی ادمین باشن و بد باشه؟(:

دو اینکه فک کنم ب اندازه ای فیک خوندم ک از اسمش تشخیص بدم چی خوبه چی نه🤣

و در آخر شمارو با کلی لاااووووو💞💞 تنها میذارم...دوستون دارمممم...مراقبت خودتون باشید صوو ماچ 💓

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*-*
ایگوووو😂😂
منم:)
شما تاج سری جان دلم خجالتمون ندهT^T
تقذبعض3لصمثبهعلضمصلعثم
لاو متقابل جوشیم ها سه یو*-*
AR•J•MY
۰۴ مهر ۱۶:۴۲

من خوبم...

اصلنم دلم نمیخواد تو وانی که از اشکام پرش کردم مث جیمین تو ام وی خودکشی کنم...

ولی نه جدی...

گریه نکردم...

ولی خیلی درگیرم کرد...

زیادی دارک بود...🚬

آره!

مرسی بابتش :)

.

.

.

کاورش منو نکشت...ذره ذره از بین برد... 🙂🚬

RM. kiute.ARMY

درد داشت:">
Tahoura Army
۳۰ شهریور ۰۳:۰۹

سلللللللللللللللام~

خیلی خوب بود اسمت رو نیمدونم چی صدا میکنن 

به احتمال زیاد ددی ، سو منم ددی صدا میکنم خیلی خوخیلی‌خوببوووووووووودست،لاو‌ایت اند لاو‌ یووو‌تووووو😭😭😭😭😭😭♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

 

RM. kiute.ARMY

لاو یو توووووو بیبیییییی*^*
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۹ شهریور ۰۰:۲۵

قشنگ با خاک یکسان شدم 🙂😭😭😭

چرا این اینقدر غمگین بود میتونم قسم بخورم بین اون همه فیک و وانشاتی که خوندم این اول فیکی بود که سرش به معنای واقعی کلمه تا دو ساعت ‌گریه کردم 

ولی خو ایده تو بیمارستان بودن شون و دوس داشتم با اجازه تون یکم کپی برداری میکنم از ایده ات یه شات با پایان هپی مینویسم 🙂♥️

RM. kiute.ARMY

اومو:"(

نویسنده
Vkook
۰۶ شهریور ۱۹:۱۲

من عرررررررررررر

دارم ی ساعته گریه میکننممممم خدااااا

ولی در کل عاااالی بوووووووود

RM. kiute.ARMY

بسی مرگ آور بود:"(
بزغاله در بغل کوک :)
۰۵ شهریور ۱۱:۰۹

ددی هارتمان را شکستی صب جمعه :`)

جا داره بگم خودت گفتی ب دوس داشتنمون اعتراف کنیم اومدیم و پسفردا مردیم 

سو ددی وی ( منو گوگولم) لاو یو سو ماچ 😂❣️🤟

عاووووو دیشب خواب ددی اصل کاری رو دیدم 

لعنتی مو بنفش کردن بود داش رانندگی میکرد :`)

RM. kiute.ARMY

میانه:")
والا بخدا😂
لابببببببببب یووووووووووووووووووو😂😂😂
پشمام:")
Gaul JK❤
۰۳ شهریور ۰۱:۲۸

هققققققققققق

RM. kiute.ARMY

نبینم اشکتو:"(
Rokajaki
۰۲ شهریور ۱۷:۳۱

 نمیدونم ولی س سال عین گاو بهش فک میکردم0-0 دیگه من نمیدونم ب این حس چی میگن البته ک خیلی چیزای دیگه بودک تو جمع نمیشه گف:")

RM. kiute.ARMY

اوه شعت پس قضیه یکم سخته
رونی گلی
۰۲ شهریور ۱۵:۳۰

بخدا خودم خیلی گریه کردم :)))

بجاش دارم ی فیک ژزاااب با کاپل کوکوی مینویسم به خوبی و خوشی تموم میشه هی :))) 

اه این وانشات کلی حرف توش بوداااا؟! :) 💔

RM. kiute.ARMY

هعییی خداروشکر:">
Ronia!
۰۲ شهریور ۱۵:۲۱

بوه ها نظراتتونو خوندم خیلی انرژی گرفتم مرسییی 😭🤝🏽 میدونم احتمالا سد اند بود ناراحت شدین بجاش با یه وانشات یا فیک خفن و فلاف بر میگردمممم شااااد شاااد! مرسی ددی ژون که گذاشتیش هی خودم خیلی گریه کردم چون خب برای خودم اتفاق افتاده :)))) پس برید به بقیه بگید دوسشون دارید وگرنه شبا میام تو خوابتون 😭😂

moon🌛 Child🌜

ریدرا
Ana ‌‌
۰۲ شهریور ۱۳:۰۹

خب خوندم کوکمین بوددددددددددددددد

بسی زیاد خوب بود 

اشکم در اومد ولی لبخندم محو نمیشه 

درمورد از دست دادن خانواده و بهترین دوستت خیلی خوب درکت میکنم 

 

 

ولی من نمیدونم واقعا واقعا نمیدونم چرا تماممممممم فیکای کوکمین وانشات ها و چند شاتی و مینی فیکا و فیک های فول سد اند و تمامممم فیکای پارتی وقتی به جای حساس میرسن نویسنده میره دیگه بر نمیگردهههههههههههههههه

عرررررررررررررررررررررررررر 

میدونم اینجا اصلا جاش نیستتت ولی مطمئنم حرف دل تمام کوکمین شیپراست 

جیغغغغغغغغغغغ 

من برم به درد خودم بمیرم 

 

 

RM. kiute.ARMY

هعی:">

اصن انگار کوکمین طاسم شده:/
چرا جاش نیست خیلی هم هستT^T
Rokajaki
۰۱ شهریور ۱۹:۳۵

خب قطعا من باید بعد فتح ارامشو برگشتن زندگیه قدیمیم ی پارتی بگیرم... ولی الان دارم بخاطر جئون گریه میکنم:)))))) این تو زندگیه من حداقل خیلی عجیبه... 

رونیا... ی آشنایی خیلی لیتلی باهات داشتم واینکه خب... عاااه... اون دو کلمه برا بعضیا ک مث من مغرور بودن خیلیه و امکان داره نمیدونم فک کنیم کوچیک میشیم با گفتن این کلمات... ولی شاید باهمین دو تا کلمه... عااا نمیدونم واقعا نمیدونم... شاید بخوام برم ب کسی ک سه سال بوده ک پنهانی دوسش داشتم دو ماه هس ک فراموشش کردم اعتراف کنم؟ عاااه واقعا نمیدونم... دلم میخواد یکی بهم کمک کنه... ددی... میشه کمکم کنی... 

RM. kiute.ARMY

تامهعشامعهشلصمسعیلشم نهههه گریه نکننننننن :">

دوسش داری یا عاشقشی؟! اما تو مگه چند بار به دنیا میای؟!
برو بهش بگو ته زندگیت با پشیمونی نباشه که بگی بهش نگغتم و از دستم رفت...بهش بگو تهش اینه ک ردت میکنه
شیپر اعظم
۰۱ شهریور ۱۸:۳۱

ساعت 6:20  اول شهربور 

اولین نظری هست که به عنوان یه ریدر میدم:)

دلم گرفته بود ولی هر کاری می کردم که گریه کنم و خالی شم نمی تونستم. تا اینکه الان این رو خوندم و تقریبا از 4 صفحه اول به بعد با خط به خطش گریه کردم

رونیا بهت تسلیت میگم و می دونم تسلیت گفتن من دردی رو دوا نمی کنه هیچ بلکه خاطراتت رو به یادت میاره. با اینکه تا حالا مرگ عزیزانم رو تجربه نکردم ولی درکت می کنم چون همیشه ترس از دست دادنشون رو دارم. 

و دقیقا چیزی که همیشه برام مبهم بوده و هیچ وقت هم برام روشن نمیشه اینکه وقتی تهش قراره بمیریم و بریم زیر خاک پس چرا از اولش به این دنیا فاکی اومدیم و داریم این زندگی فاکی رو ادامه میدیم . هر چند هم از زندگی کردن می ترسم و هم از مرگ...

و این مدتی که ارمی شدم یکم سرم گرم شده و کمتر بهش فکر می کنم. ولی ترس از اینده هیچ وقت راحتم نمیزاره:)

ببخشید که زیاد حرف زدم 

RM. kiute.ARMY

اوموووووووو عژب:">
درکت میکنم عزیزدلم. بیا یه بغل محکم بهت بدم:")
parpary
۰۱ شهریور ۱۷:۰۴

سد انده؟ عررر لطفا چنتا سد اند ک تو این وب هستو بگو برم بخونم بگوووووو

RM. kiute.ARMY

متاسفانه حضور ذهن ندارم😂
Ana ‌‌
۰۱ شهریور ۱۳:۳۵

 

پس میرم بخونم

ددی الکی نگفته باشی وقتی خوندم خیط بشم

RM. kiute.ARMY

نه برو بوخون دونت ووری😂
blink army
۳۱ مرداد ۲۱:۵۲

نمردمو کومین دیدم (◉‿◉) 

RM. kiute.ARMY

دور از جون😂
🖤🖤NK. Dark Hart🖤🖤
۳۱ مرداد ۱۷:۲۲

عررررررررررررر........هههققققققق......دددییییییییی این چی بوددددددد

هق هق  چرا اینکارو با ما کوکمین لاورا میکننننن هق 😭😭😭

ددی بد باهات قهرم 😭😭

من برم رگ بزنم بای 😭✋

رونیا جان من از صمیم قلبم بهت تسلیت میگم چون خودم این درد رو قبلا تجربه کردم.ولطفا خودت ناراحت نکن مرگ و زندگی دست ما نیست پس بیا تا وقنی زنده ایم یاد عزیزامون رو تو قبلمون زنده نگه داریم لاو💔💔

ممنون رونیا و ددی ملسی ♥♥♥♥

بوس برات عزیزم

RM. kiute.ARMY

رگ نزنننننننننننننن نهههههههههT^T
گناه من چیه اخه....هیق:">
ثقبنعثقلنبعثعلزبن
ای حق گفتی...
خواهج لابلی:">
(Fatereh(mini
۳۱ مرداد ۱۷:۱۵

هیققققققققققققققققققققققققققققققق

 

کوکمیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

چقدر دلم کوکمین میخواست

 

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

خواهشیات فدات شم*^*
Pekh:|
۳۱ مرداد ۱۵:۲۷

عررررر بلاخره ی کوکمینننننننن دلم برای کاپل کوکمین تنگ شده بود*-*

RM. kiute.ARMY

اصن چشم خود سایت به نور کوکمین روشن شد😂
sts. bts.army
۳۱ مرداد ۱۵:۲۳

گااااااااااااااااااااااااااااااااااااد خیلی خوب بود ممنون نویسنده خیل خوب بود

RM. kiute.ARMY

بلی بلی ممه نان*^*
Yoonmin lover 13
۳۱ مرداد ۱۴:۲۰

چرا هر فیکی که جیمین هست باید انگست و تراژدی باشه ؟

دوست ندارم ناراحتیش رو ببینم پس نمیخونم .

RM. kiute.ARMY

درک موکونم:"<
(بَنی ) Bani _army
۳۱ مرداد ۱۴:۱۸

توصیف حالت خنده جین پاررررررررررم کرددددددددددد

 

این جمله بالایی واقعا قبل الان بود که دارم گریه میکنم

واااات من؟ بنی گره میکنمممم؟! بابا رونیا افرین بهت

در اوردن اشکم کار هر کسی نیست

امیدوار بودم سداند نباشه ولی متاسفانه.....

میدونی اشکم نه از کمای جونگکوک در اومد نه از مرگش، اشکام بخاطر اون تهش که گفته بودی *فقط دو کلمست و غرور رو بذار کنار و بگو دوست دارم* در اومد

من دختر لوس و مامانی ای نیستم ولی وقتی این دوتا کلمه رو تو همچین جمله بندی هایی میبینم فقط یاد پدر و مادرم میوفتم

حس میکنم هرچقدر هم بهشون بگم بازم کمه

 

 

در کل فایتینگ

RM. kiute.ARMY

خیلی شخصیتش با خودش جور بودT^T جین دکتر موخوام...

مرد؟:">
چرا من به هر فیکی ک فکر میکنم سد اند نیست سد اند میشه:)؟
(بَنی ) Bani _army
۳۱ مرداد ۱۳:۳۸

نفهمیدم چیشد همین که دیدم پوسترش کوکمینه دان شد برم بخوووونمشششششششششششششششششششششششش

انگست امیدوارم سداند نباشه...هق هق

RM. kiute.ARMY

نه سد نیست دونت ووری نوش جونتT^T
Ana ‌‌
۳۱ مرداد ۱۲:۲۴

صد در صد اشتباه دارم میبینم این کوکمین نیست 

احتمالا ویکوکه من بخاطر کمبود کوکمین دارم توهم میزنم 

صد در صد همینه

RM. kiute.ARMY

نه شک نکن کوکمینه😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان