BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات devil mistress

7_mh6j.png

 

نویسنده EliStrawberry🍓
کاپل نامجین . کوکوی. یونمین . چهلیسا
ژانر فانتزی . انگست
محدودیت سنی 12+

 

برشی از داستان:

جیمین:چون نحسه و قیافش *یریه
یونگی:خوشحالم رل داری چهیونگا چون این آشغال نفرین شده است

چهیونگ:چرا؟
جین:کافیه از یکی خوشم بیاد یا باهاش رل بزنم..درجا یا میمیره یا یه
چیزیش میشه !

 

✨🎈🪦DOWNLOAD🪦🎈✨

 

 

805_vpfe.png

۱۷ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دیوونهههههه
۰۱ بهمن ۲۲:۱۲

ددیییی....

رل‌جیهوپ‌کی‌بووودددد

 

 

 

RM. kiute.ARMY

جونم*^*
یه دختره؟😂
Rita
۲۱ فروردين ۱۶:۱۵

یه فیک دارم 

ببخشید

چجوری بدمتون بهش که بخونین؟

 

*وی از خجالت سرخ میشود 

RM. kiute.ARMY

سرخ نشو کیوتی*^*
https://fazayihaa.blog.ir/post/1464
این پست رو بخون
Rita
۲۱ فروردين ۱۵:۱۷

چجوری میتونم فیک بنویسم

 

RM. kiute.ARMY

نیت کن و اقتدا کن به بنگتن حاضر
Rita
۲۱ فروردين ۱۵:۱۳

همیشه میخواستم یه فیک بنویسم

 

ولی نمد چجوری

 

به کی بدم اصن فیکو 

 

هیع

 

برم زندگیمو بکنم...😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ای کیوت لعنتی😂
😂😂😂
۲۷ مهر ۰۹:۲۱

اه دلبم لعنتی

یکی دلب منو بگیره الانه که از جاش کنده شهههه😫😫

RM. kiute.ARMY

اومدم:"(
nili the jooje
۲۱ مهر ۱۴:۲۷

خیلی خوب بود لعنتییییییییییییییییییییییییییییی

 

 

RM. kiute.ARMY

دقیقا*^*
غریبه ترین اشنا
۱۶ مهر ۱۵:۳۳

 حاجی برگام ریخن

  توی این مدت که این رو می خوتندم سکته کردم خون به دماغ شم و روحم از بدنم جدا شد

RM. kiute.ARMY

عجب*^*
غریبع ترین اشنا
۱۶ مهر ۱۵:۰۳

عر 

چقدر کاورش خفن

وی درحالی که داشت از شدت خون به دماغی می مرد

RM. kiute.ARMY

عاشق کاورشم:">
Kim UnSoo
۰۳ مهر ۱۷:۳۲

من الان از بوستر حامله ام ... همین :]

تو خود کارم که ... نویسنده خیلی خوب پیش رفته بود .

کاپل ها ، اتفاق ها، شخصیت سازی های  داستان و حتی طنز بودن یه جاهای کارم خیلی کامل و اوکی بودن

نویسنده باید همینجوری خوب ادامه بده تا تهش یه چیز خفن بنویسه 

فایتینگ رایترررر

RM. kiute.ARMY

هعی دتس رایت:">
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۳ مهر ۰۰:۵۰

خب خب میریم سراغ این کار...

ددی معذرت میخوام میدونم تو هم خسته شدی اما باید غیبت این مدتم رو جبران کنم😅💜💜💜

«معشوقه شیطان بودن همیشه راحت نیست»

نبوغت رو در انتخاب علت نحس بودن جین واقعا دوست داشتم و سر این جمله واو زیر لبم زمزمه کردم و روی تختم نشستم...

تصورش واقعا قلبم رو به تپش درمیاره...

راستش من خیلی در مورد این متنها نمیتونم نظر بدم اما میتونم بابت نبوغ و ایده خاصت ازت تشکر کنم...

همه چیز خب سریع پیش رفت...

رفتارها افراطی بود و بازه زمانی بیشتری برای این اتفاقات باید میگذشت اما باز هم من دوستش داشتم و ازت میخوام تلاشت رو برای نوشتن ادامه بدی و خسته نباشید💜💜💜

RM. kiute.ARMY

نچ نچ من خسته نیستم خیلی هم پر انرژی اممممممم هعقغخهثغعهفصغ*0*

نویسنده
V
۰۲ مهر ۱۷:۵۱

هووووو هوووو بلاخره چهلیسا بعد 1 سال (😂) بلاخره لیز😳😌

ولی نخوندم هنوز😂 میخونم یروز😘🙃

RM. kiute.ARMY

حتما بوخون*^*
َAysa
۰۱ مهر ۲۳:۴۴

پرفکت

فایتینگ نویسنده

 

ددی گویا برنامه پاپاموچی ورشکست شد خخخخخخخخخ

متاسفم برای خودم که فکر میکردم آدم خوبیه هه

ولی خوب حقیقت همیشه تلخه

حیف اسم موچی که روی این بشر گذاشتن

هه پاپاموچی چه مسخره

RM. kiute.ARMY

من ک از همون اول هم برام مهم نبود😂 انگار واقعا میدونستم قراره گندش دربیاد
Rokajaki
۰۱ مهر ۲۰:۳۷

قلم بد؟ واقیعن قلم بد؟ بزنم خفش کنم ددی؟ 

من با هر خطش ریکشن میدادم بعد نویسنده عزیز خشنگ میاد میگه قلم بدددددددددد فاک گاد کیل می

اون تیکه ک جیمین و یونگی و جین تو ماشین بودن جیمین داد زد من یهو دو متر پریدم دو ساعت داشتم بخاطر همین ریکشن خودم جر میخوردم

اههههههههه میخوام نویسنده رو خفه کنم وقتی میگه قلمم بد بووووووووود ففااااااااااااااااااااااااااک-_-

RM. kiute.ARMY

روکا داداش کار دست خودته من پشتتم😂
vimin shiper
۰۱ مهر ۲۰:۲۱

اوکی اوکی این شات شات مرگ من بود")

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Paniz⁷
۰۱ مهر ۱۹:۰۶

عامم نویسنده...نظرته اینو یه فیک کامل کنی؟:)

RM. kiute.ARMY

بعضی ایده  ها واقعا لیاقت فیک شدن دارن:">
𝐻𝑒𝑟𝑚𝑒𝑠 ...
۰۱ مهر ۱۸:۲۷

اخ جون الی نوشتههههه

RM. kiute.ARMY

خیلی قشنگ نوشتههههههههه:">
Kim Miya
۰۱ مهر ۱۸:۰۰

می‌دونی ددی من خوندشم و فهمیدم اصلا پایانش سداند نیس

ولی این اشکا😭

نمدونم از کجا میان هق خیلی خوب بود 

دمت گرم نویسنده فایتینگ

RM. kiute.ARMY

نویسنده دمش جیز  ب ولله:")
Kim Miya
۰۱ مهر ۱۷:۳۵

عررر چرا پوسترش انقد فاکیه؟

دلم میخواد با برشی از داستانش رگ بزنم

کاپلاش ای خدااااا

فقط از ژانراش معلومه باید دستمال کاغذی بزارم کنارم ☹️

من میرم که بخونم اصنم به یورم نیس که قراره افسردگی بعدی وانشات بگیرم (بیماری جدیده)

RM. kiute.ARMY

اون هم از این رولی هاT^T
هق:">
𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐒𝐢𝐝𝐞 𝐎𝐟 𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐨𝐧 ;🌑
۰۱ مهر ۱۴:۴۹

ممنون میشم اگر خوندینش نظرتونو باهام به اشتراک بزارید:>🍓

*چه مودب

عا راستی یادم رفت برشی از داستانو بنویسم..ددی ممنون که نوشتی خیلی خفن تر از اونی که خودم نوشتمه😭😂

RM. kiute.ARMY

نفرما جان دلم شما تاج سریT^T

ریدر ها
.Mitsuha x Wonho shl.
۰۱ مهر ۱۴:۴۲

نامجونو خداااااااااااااااااااااآااااااااا چققققدددررررر خدااااااااسسسسستتتتتت ددی بیا منو بگیر دارم جون میدم🥲🥲😭😭😭⚰️🪦🪦🪦⚰️🚬🚬🚬

RM. kiute.ARMY

*باز کردن آغوش*
Silver heart ‌‌‌‌
۰۱ مهر ۱۴:۲۰

وات؟ من به شدت از برشی از داستانش گیج شدم 

+چی میگی زدی اون دنده؟

وای ددی ببین پوسترشو هقققق 

فقط چهیونگ دیگه کیه یا خدا برم سرچ کنم؟ 

کوکوی هم که در اینجا هستند به به 

من رفتم بخونممممم

RM. kiute.ARMY

برو نوش جونت😂
Mobina.m
۰۱ مهر ۱۴:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

برم بخونم بنظر‌جذاب میاد 

جوری ک رو صفحصه اصلی ک*دستی هس😂💓

RM. kiute.ARMY

تو نادیده بگیر مهم محتواست😂
Jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۰۱ مهر ۱۴:۰۹

فرصتتت؟؟

RM. kiute.ARMY

اول سلام😂
بچه کجا بودی دلم تنگولید:">
baran ^-^
۰۱ مهر ۱۳:۴۵

ددی نگست ؟؟؟؟؟😂😂

https://s4.uupload.ir/files/screenshot_20210922-191026_instagram_ek0f.jpg

RM. kiute.ARMY

ک.ص دستیمو به روم میاری چشم سفید؟😂😂😂😂
عر:">
با افتخار میگم من ک.ص دستمT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان