BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Believe me

c2f912aaf8543c3f8c6a5ab720be633c_aych.jpg

✦FULL✦

 

نویسنده arina army
کاپل کوکمین
ژانر رمنس . انگست . برشی از زندگی
محدودیت سنی ندارد

 

مقدمه:

هیچکس باورم نکرد...

هیچوقت...

هیچکس...

هیچکس!

 

🌻⚜️🍁DOWNLOAD🍁⚜️🌻

 

 

805_vpfe.png

۲۴ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
من منم .
۱۲ آذر ۲۳:۲۰

بعد امتحانای دی کامل میکنم میفرستم اینجا ، در ضمن تولدت ماه ارمیا هم مبارک:)

RM. kiute.ARMY

حله حله در خدمتم*^*
ای جانممممممم مبارککککککککککT^T
من منم .
۱۰ آذر ۲۲:۳۴

بین دوراهی گیر گردم ، یه فیکشنِ مثل دزیره ویکوک ، فقط خیلی فرق داره ولی کلاسیکه و برای کوکمین تا نصفه نوشتم ، بعد بفرستم اینجا:(؟..

RM. kiute.ARMY

نیکی و پرسش نفسم؟T^T
من منم .
۰۷ آذر ۲۲:۰۶

ددی فیک کوکمین میخام:))))))

RM. kiute.ARMY

اخ گفتی:")))
دلم تنگه برای یه فیک جیکوک...
ومپایری و گرگینه...
کوک ومپایر کوچولو...
و جیمین رئیس پک گرگ های جنوبی...
واهایییی!!
Mia
۰۶ آذر ۲۲:۵۷

عرررمنی که سه ساعت داشتم برا این گریه میکردم و هنوزم صورتم خیسه 

 

RM. kiute.ARMY

نبینم غمتوو که قشنگم:"((
Y 7
۱۶ آبان ۲۳:۲۸

فصل دو؟؟؟ توروخدا:**)))

RM. kiute.ARMY

تهش رو فشار دادیم همین اومد بیرون بخدا:">
Yoon ji
۰۳ آبان ۱۹:۴۳

مرسییی")

RM. kiute.ARMY

ولکاممممT^T
Yoon ji
۰۲ آبان ۲۳:۵۸

ددی میشه یه وانشات معرفی کنی سد اند باشه?یجوری که بشینم سرش زار بزنمT_T

RM. kiute.ARMY

یه مینی فیک دارم he loved moon این قشنگ اصل جنسه:")()
K
۲۵ مهر ۲۱:۲۰

چرا نمیتونم دانلود کنم؟

RM. kiute.ARMY

لینک برات بالا نمیاره عمرمT^T؟
جیزل
۲۲ خرداد ۰۱:۵۴

میشه فصل ۲ هم بسازی؟

RM. kiute.ARMY

اگه خدا بخواد:">
ARMY
۲۸ دی ۰۸:۰۳

من خواستم بخونم ولی چون رمسه نمیخونم 

چون میدونم. که به چوخ میرم ಥ‿ಥ 

RM. kiute.ARMY

ایگوووو میفهممT^T
AR•J•MY
۰۳ آبان ۰۸:۳۳

خب این خیلی...دارک بود!

خیلی خیلی زیاد...

اصن ذهنم درگیر شد...🚶🏻‍♀️🚬

RM. kiute.ARMY

منم:">
از اون دارک های عر دار
V
۲۲ مهر ۰۲:۵۸

واقعا غمگین بود 🥺😔😭😭💔  ای کاش فصل دو می‌داشت 😭

فقط من چند تا چیز رو نفهمیدم اخرش جیمین مرد ؟ کوکی چیشد ؟ و زن و بچش؟

و اون اخر که گفت تو باغچه نشسته و... و اون زن که اومد پیشش و فکر کنم جیمین بود دیگه گفت تو کی هستی قضیه اش چی بود ؟ بگیرین لطفا من بااااید بدونم

خلاصه که سرش گریم هم کردم ولی قشنگ بودا اما جیمینییییی💔💔😭😭😭

RM. kiute.ARMY

میگن فراموشی گرفته جیمین:">
Rokajaki
۱۸ مهر ۱۰:۵۷

آهههههههههه چی بگم ن واقعا چی بگم 

کاشکی میشد فصل دو داشت 

ولی خوبیه و قشنگیه فیکش ب همون دردا و بغضا ریدرا بود

واقعا خوب بود واقعا میگم :") 

RM. kiute.ARMY

اره موافقم باهات:")
Yuta😈
۱۷ مهر ۱۷:۳۴

سلام من دکتر وی هستم وی از تشنج زیاد از حد مرد لطفا فاتحه فراموش نشود

RM. kiute.ARMY

دور از جون:"(
Yuta😈
۱۷ مهر ۰۲:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

حیححح ارهههههه

اسمت ***** درسته؟ :")))))

حیحححححححححححححححح

یاع یاع یاععععععع ایم بی کارررر

نشستم از اولییین پست سایت تا یه جای مشخصی رو خوندم تا به اسمت رسیدم حسح :)

RM. kiute.ARMY

اوه یح😂
خسته نباشی*^*
عاقد کوکمین
۱۶ مهر ۰۹:۳۱

وایییییییییییی عررررررررررر این مینی فیک بیش از حد قشنگ بود

جیگرم برای جیمینی کباب شد هیچکس باورش نکرد پسر درد کشیدمT^T

حتی جونگکوک که این همه عاشقش بود حرفاشو باور نکرد لعنت به این دنیای بی رحم:(((

مرسییییییی از نویسندش خیلی خوب بود فقط یه ایراد داشت کلمات خیلی جابجا بود

بازم ممنون خسته نباشید*3*

RM. kiute.ARMY

:">>>
بسوزه پدر عاشقی...
Rey Rey
۱۵ مهر ۲۳:۴۷

با توجه به کامنتا فهمیدم سده☺میدونم قراره تا دو هفته گریه کنم ، ولی بازم میخونم

RM. kiute.ARMY

از دستش نده:">
THE BOYZ 빵❤ 큐
۱۵ مهر ۱۵:۳۰

یچیزای دیگه هم میخواستم بنویسم ولی خب انقدر درگیر گریه کردن برای داستان بودم ک یادم رفت!😂💔

اول اینکه از نویسنده عزیز تشکر کنم ک واقعا عالی نوشته بودددددددد ... با اینکه قلبم تکه تکه شد ... ولی بازم مرسی TT ♡♡♡

یکی توی نظرات نوشته بود جیمین نمرد فقط فراموشی گرفت ولی بنظر من جیمین مرد :)

جیمینی ک فراموشی گرفته و مثل ی روح شده چ فرقی با ی مرده داره :) *گریههههه*

+ معلومه ک زیادی توی داستان غرق شدم ؟؟؟😂😭💔

RM. kiute.ARMY

قلبم گرفت:">
Ana ‌‌
۱۵ مهر ۱۴:۵۹

مقدمش 

خود من بود:)

RM. kiute.ARMY

الهی:"(
Ana ‌‌
۱۵ مهر ۱۴:۵۸

ایحححححححح شوخیه دیگه 

و باز هم قراره شکست عشقی بخورم 

ایححح چی میشه میزاشتن من بخونم بعدش بگن سد انده 

البته مشکل خودمم هست دیر میخوام بخونم 

ولی تو چند روز از بس فیک سد اند خوندم و نتونستم بخاطرشون عر بزنم سر کوچیک ترین چیزا سریع میزنم زیر گریه :/ 

اره دیگه من برم بخونم فیعلااا

 

RM. kiute.ARMY

جدیدا یه سد اند تو دست و بالم دارم نمد بنویسمش یا ننویسم😂
H.h
۱۵ مهر ۱۴:۲۱

هق ددی

داشتم تقریبا گریه می کردم و با زانو تو داستان و اتمسفرش غرق شده بودم یهو زاررررت صدا خنده دختر عمم اومد ترررررررررررر خورد به حالم -_____________________________________________________________________________-

ولی خیلی خوب بود بفسفتیتئغبوعنیقغتفهغکخاذتلبغیفثسغ6ق7فه86غخع9خماهلبیفقث

ددی بانی یا اس اچ اس فیک جدید ننوشتن؟( وی به شدت فن نویسنده های مذکور است)

RM. kiute.ARMY

وای جر منم از این ضد حال ها دور و اطرافم زیاده😂

بانی بله نوشته
اس اچ اس  هم که....ها ها ها ها (خنده شیطانی)
AR•J•MY
۱۵ مهر ۱۳:۵۳

دارم خواب میبینم؟

یا واقعا این کوکمینه؟ :)

انقد همه خودشونو مارو پاره کردن با تهکوک و یونمین نوشتن که لحظه اول که کاورشو دیدم گفتم اینم حتما یونمینه دیگه به چه درد میخوره...🚬

اومدم تو صفحه...

و کوکمین بود:)

برم بخونم...

RM. kiute.ARMY

هیق:">
par pary
۱۵ مهر ۱۲:۳۰

چه سد اند خوبی بود ماش میشد یجا بهتر مینشستم که گریه هم کنم بدون گریه سد اند حال نمیده راستیتش😂

RM. kiute.ARMY

وای جر خوب اومدی😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۵ مهر ۱۲:۲۳

😂😂😂🤦🏻‍♀️ خودم کامنت خودم و خوندم از بس غلط املایی داشت نفهمیدم خودم چی نوشتم 

کیبوردم جدیدا رفته رو مخ همه رو اشتباه مینویسع🙂🤣

RM. kiute.ARMY

منم فلج دستیم عود کرده😂
Kim Maria 😌
۱۵ مهر ۱۲:۱۱

نونا نمیشه خودت یه ویمینکوک بنویسی ؟😢😢

من هنوز منتظرم 🙂🙂

بخدا منم دل دارم دلم میخواد 👩‍💻👩‍💻👩‍💻

هق نونا من هر یه ساعت میام به سایت سر میزنم 

هیع نونا بخدا یه وانشات ویمینکوک اون قدرا کار و زمان نمی‌بره 

فوقش یک یا دو ساعت

میشه ؟؟ 😓😓😓😓😓😢😢😢😢😭😭😭😭😭🙏🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

بخدا اصلا وقت ندارم:"(
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۴ مهر ۲۳:۴۰

خیلی قشنگ بود

درواقع سناریوش سناریویی بود که جور واقعیت و به ز آدم میکشید و حمله آخرش (همه پایان ها خوش نیستند) هم خیلی قشنگ بود 

ولی ارینا شی یکم تو نوشتن باید بیشتر با جزئیات توضیح بدی 

مثلا من موقع خوندن خیلی گیج بودم

یه بند و میخوندم بعد تازه متوجه میشدم داره درباره جیمین حرف میزنه 

بهتر بود از ضمیر ها و اسم ها بیشتر استفاده کنی

تو کل داستان فکر کنم سر جمع ۱۰ بار اسم شخصیت ها هم نیومد 

یکم رو این موضوع کار کنی فکر کنم قلمت بهتر بشه

میتونی بیشتر فیک بخونی و برای خودت زیاد فیک بنویسی برای دوستات بفرستی و نظرشونو بخوای

اینجوری ذهنت خیلی باز میشه 

منم خودم اولین کارم از نظر خودم چیز جالبی نبود ولی تونستم پیشرفت کنم 

منتظر وار بعدیت هستم  😉💜

RM. kiute.ARMY

آیگویا*^*
عررر زننده فیک ها
۱۴ مهر ۲۳:۳۷

راستش زیادی خوب بود 

سد اند چیزی که همیشه میخونم🙂

ولی چون خیلی ناراحت بودم نتونستم اونقدری که باید ازش لذت ببرم 

ولی بازم قشنگ بود

ولی یه چیزی عجیبه ، کوک چیشد؟

آه نمیدونم چرا آه میکشم ولی مهم نیست 

دست نویسنده درد نکنه 🙂💔

RM. kiute.ARMY

الهی:"( چه فیک مظلومی بوده:"(
THE BOYZ 빵❤ 큐
۱۴ مهر ۱۷:۲۰

دلم میخواد برم توی فیک و جیمین رو بغل کنم بگم لهنتی انقدر مظلوم نباش ...
بدجور نشستم و گریه میکنم ...
مطمئنم تا دوهفته هربار جیمینو ببینم میزنم زیر گریه !!!
لعنتی باید حتما انقدر دردناک میبود ؟! :)💔💔💔
مشتایی که ادم میخوره شاید درد داشته باشن ولی وقتی عشقت بهت مشت میزنه ... حتی منم میتونم دردشو حس کنم ! اخخح قلبم ... اخخخخخ خداااا :)💔 عاحححح :)💔 لعنت ب این زندگی :)💔 هعیییی:)💔

RM. kiute.ARMY

موافقم موافقم منم میام:")

تففففففففففففف:">
ی بنده خدایی😐💔
۱۴ مهر ۱۷:۱۸

ددی اسم اصلیت چیه؟

و چن سالته؟

RM. kiute.ARMY

اسم اصلیم سکرت😂
18*^*
Arina Army
۱۴ مهر ۱۵:۳۹

امم سلام خوبین

راستش الان نظرات رو خوندم جیمین نمرد فراموشی گرفت

بوس بهتون😘

RM. kiute.ARMY

خدا خیرت بده*^*
عاقد کوکمین
۱۴ مهر ۱۵:۲۴

کامنتارو خوندم اسپویل شد فهمیدم سد اندهT^T

ولی اشکال نداره میخونمش چون عاشق انگستم دیگه همه فیکا که نباید به خوبی و خوشی تموم بشن

مرسی بخاطر قرار دادنش تو سایت من برم بخونمش هققق

RM. kiute.ARMY

خواهشیات جان دلمT^T
مهرسا
۱۴ مهر ۰۹:۲۶

چرا این لعنتی رو خوندمممم

اشکم در اومدددددددد

چرا نگفتید سد اندهههههههههههه

چرا اخه

چرااا😑💔

اگرم میگفتید میخوندم کلا یه کرم خاصی دارم ولی خیلی غیر منتظره بود 

خیلی خورد تو ذوقم

یه کوکمین بعد از مدت ها اومدم بخونم تهش جیمینم  مرد

این چه کاری بود اخه؟

نویسنده تبریک میگم حداقل اشک یه ریدر رو تا الان در اوردی🙂

 

RM. kiute.ARMY

قلبم:">
نمیدونستم سد اندهT^T
میدونم اسکلم به روم نیارین
۱۴ مهر ۰۰:۰۶

من ویکوک میخااااااام نامجین میخاااااااام یونمین میخااااااام

RM. kiute.ARMY

منم میخ:">
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۳ مهر ۲۲:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای ددی من اینو خوندم دقیقا مثل قضیه یک ادمی بود ولی فرقش این بود مرد دختره توی خونه دوستشون بود بهش ت*اوز کرده بودن روانی شده بود، پدر مادرش هم مذهبی تر از اونی که فکرشو کنی دختره عاشق دکترش میشه و دکترشم همینطور ولی دختره خودشو میکشه:)این رو دوست خالم تعریف کردن روانشاسی بود:)

هقققققققققق از نویسنده ممنونم بغض صد سالمو باز کردی هققققققق

ددی اینایی میان وانشات صوتی مینویسن چرا بیشعورننننن چرا؟؟میدونی یک ارمی بود میم میساخت خودش میساخت درمورد بی تی اس نه ولی خب دیده بود بعد استورب گذاشته بود با گریه گفت:من بهم تجاوز شده و اینا اصلا خنده دار یا خوب نیست میفهمید؟؟؟میفهمید چه حسی داره میفهمید شبا بخوابید خواب ببینید چه حسی داره میفهمید نتونید با بهترین دوستت باشی چه حسی داره دختره خیلی گریه کرد بعد هم قطع کرد استوری رو هقققققق ددی خیلی قشنگ بود از این وانشات های سد اند رومنس یا درام داری؟بازم:")

RM. kiute.ARMY

قلبم درد گرفت...

متوجه داستان نشدم یعنی چی شده؟ استوری گذاشته بود؟
چشم میزارم:")
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۳ مهر ۲۲:۰۴

عع***ج***

خدااااااا من توی زندیگ قبلیم چه کردم:_)

هیققققققققق خون اشک عرق را به شما میدهم همیچین چیزی بهم دوباره بدهید

ددی فحش کره ای بلدی؟من خودم میچین شیپ پال اینارد بلدم یک فحش بد:_)میخوام توی لیست فشام اضافه کنم دارم لغتنامه می نویسم ددی از پسرام بزار خواهش:_)یک مادر داره میگه سناریو از پسراش بزارید تومار بای تو گدر رو میگم:_)خواسته کمیه.؟؟؟؟

هیق ددی اون مطلب رو برات مینویسم درمورد شیپر ها و فن گروه ها میفرستم خب اگه دیدی بد نیست:_)بزارش 

چیز بدی نمیگم:_)به علی

هق ددی معلم ورزشمون چه***هست 

میگه کلیپ هارو ببینید:_)

ددی میگه ورزش میکنید و منی که میرم باشگاه غروبا خدایی همه مث هم نیستن خب

یا عربی:")معلمون ویدیو کال گرفته ساعت شش صبح:_)

میگه همه حاضر باشن و منی گه توی تاریکی نشتم با موهای انیشتین:_)

هق ددی خیلی بدهههه

ددی عاشق معلم هامونم میگن شاد باشید تفریح کنید فیلم ببینید با دوستاتون چت کنیدولی اخه ادم های عاق

18 صفحه ریاضی 12 تا زبان انگلیسی2 تا فارسی

چجوری وقت پیدا کنیمㅠㅠ

تازه برای تیزهوشان دوره دوم هم باید بخونم دبیرستان دانشگاه بماند خدایی صبح تا شب زندیگم شده درس مث یک کنکوری

RM. kiute.ARMY

آخ نگو:">
اره یه چند تا😂 شیکیرو ... پابو...بانگویی (گوز)😂
جررررررررررر الهی😂😂😂

چشم عزیزدلم*^*
معلم ورزش ها چرت میگن ولشون کن:/
عربی ها ک همه اشون....ع/نن!
معلمات یه چی زدن ولشون کن:/
Pikoniko
۱۳ مهر ۲۱:۴۸

خییییییییییییلی گوگولی بود واقعا عالی بود❤😀🤝

 

کفیدم دمتون گرم

RM. kiute.ARMY

موافقم عر:">
Yuya😈
۱۳ مهر ۱۸:۴۰

حیححححح

دددی اسمت رو فهمیدم :))))))))

حیححح الان حس خیلی خوبی دارم

حیییححححح بالاخرههه

حیححح من برم به سولمیتم بگممممم

RM. kiute.ARMY

واقعا؟😂😂😂
SANA (سولمیت فافا)
۱۳ مهر ۱۸:۳۳

هیق :"> 

RM. kiute.ARMY

T^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان