BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات WEBCAM

unnamed_s72.jpg

 

نویسنده kiute_ARMY
کاپل سپ . کوکمین
ژانر راز آلود . مهیج . کمی ترسناک
محدودیت سنی 13+

 

برشی از داستان:

کلمه ای که به یک باره توجهش رو جلب کرده بود، زیر لب زمزمه کرد.

هوسوک: وب کم؟!

اما با دیدن عنوان بالای برگه ی گزارش پرونده مورد نظر، سر جاش خشکش زد.

" قتل"

 

🩸✤👁‍🗨DOWNLOAD👁‍🗨✤🩸

   

  

805_vpfe.png

۴۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کوشی عستم زنیکع بودبخت
۰۸ ارديبهشت ۱۸:۵۶

ددی من فدا شما بشم

خسته نباشی

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عمرمممم😭😭😭💗💗💗💗
سورن
۲۴ بهمن ۱۶:۴۱

اوکی ولی فقط من بودم که انتظار تهکوک داشتم؟ :`)))))))

و هم‌اکنون ما جیمین برگشته از اون دنیا رو داریم :)

تهش چرا زد هوبیو کشت؟ :///////

بعدش فکر کن یونگی بیاد بالا سر جنازه هوبی عر بزنه 😂

چقد من با‌احساسم :))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

تهکوکش بودج میخواست ندان بهم😔
شاید هم نرفته بود؟😈

چون برادر ته بود و یه پلیس😈

نههههههههه نکن زننن😭😭😭😂😂😂
Jinjuo
۰۶ آذر ۱۷:۱۸

عاحح دد منن کلاا اصن دوس داشتم کاراگاه شم:)) اونم تو بخش جرائم خشن یا مواد مخدر این فیک اصن زد تو خال الان من هم رو پرونده کراشم:)

هم رو فیکشن کراشممم

هم بر روی قلم زیبا نویسنده ک تو باشی:)))😭😂🤍

کیم جانگکوک
۰۲ بهمن ۲۱:۲۷

دد این عادیه که من فقط میشینم فیکایی که کاپلاشونو شیپ میکنمو میخونم؟ یعنی غیر تهکوک و یونمین و سپمین و هیونلیکس هچ نمیخونم:) 😂

خیلی غیریتیم رو پسرانم یونو؟ 😂

RM. kiute.ARMY

اره بابا عادیه😂
جووون رگشو ببین😂
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۵ آبان ۱۵:۴۳

RM. kiute.ARMY

 

jhrfkjewhrkjfh

قفلاهنعقالنعهصا4قعغصعغ

پرونده و فیک و من همه خاک پاتیممم غلامتیمممممT^T

 

تو خاک باشش من نفت میشممم

RM. kiute.ARMY

تو تف کنننننن من شنا کنممممممممم!!
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۱۸:۰۳

آهه شیت

فاکک

خیلی..خیلی..پشمام..ناموصا پشمام..

فاککککک

این چه ذهر ماری بودد

اوکی،من درباره این پرونده کنجکاومممم

یاکخلساذسماساکتخسلکخاشنتبستمااسرماسرسانسزاس

RM. kiute.ARMY

jhrfkjewhrkjfh
قفلاهنعقالنعهصا4قعغصعغ
پرونده و فیک و من همه خاک پاتیممم غلامتیمممممT^T
Legolas
۰۱ آبان ۲۱:۰۲

ددی من دارم نوشته‌های تو رو شخم میزنم و چشمم خورد به این ! چرا نخونده بودنش تا الاننن؟ خیلی خوب بود اصلا مگه میشه ددی بنویسه و بد باشه؟:*)

حالا منی که وسط قتل و خونریزی رو جئون سویون کراش زدم!😂

RM. kiute.ARMY

الان من الان بیام یام یامت کنم دیه میه نمیدم ها شیرین منننننننن:")))))
قابل شما رو نداره😔😂😂😂
army
۰۵ مهر ۰۲:۲۴

سلام ددی جون من اولین پیاممه ک دارم میزارم و خلاصه😂

میگم فیک هایی مثل voice of crime داری اگ میشه بهم معرفی میکنی🙃😍

RM. kiute.ARMY

سلام بابا جان خوبی فدات شم؟ خوش اومدی عسلممممممم😂
در اون سبک میخوای جیگرم یا کلا یه فیکِ توپ و محتوا عالی میخوای؟
Ocean
۰۲ شهریور ۲۰:۴۴

پششششمممماااااااااامممممم

گاااااااددددد این چی بود خوندممممممم عالییییی

فقط یه چیزی

من دوست دارم بیشتر در مورد این پرونده بدونمممم:">

خیلی خوب بوددددد

RM. kiute.ARMY

واقعنی خوب بود؟:")
من الان خیلی ذوق مرگم...خیلی زیاد ب خداااااااااا!!
اقرنلتاقفنبثسعن
از پرونده چیزی در دسترس نیست..کلا همین یه تیکه ک بود رو داخل داستان نوشتم:"(
نوکرمممممم!
ALANIS
۱۷ تیر ۰۷:۱۶

بر اساس واقیعت؟؟ 🙂🙂💔

این براساس واقعیت از خود داستان ترسناک تر بود؛))💔

ولی واقعا خفن بووووود!!!! 

RM. kiute.ARMY

بعله:">
نوکرممممم ممنونT^T
kim so min
۰۳ ارديبهشت ۲۲:۴۵

اومو راس میگی دد  ...اوتی پس مینویسممممم! امیدوارم خوب بشن =) ( استرس بیش از حد*:/) هق ..

میسی بم انگیزه ( درست نوشتم ؟:|) دادییییی ددی :))))

پ منتظر باشیددد بدممممم یههههه  ( دو سال بعد ○_○)

قر دادن *

بملا دیوونه بیدم :/

لاب یو سو ماچچچ :)♡

RM. kiute.ARMY

تو میتونییییییییییی*^*
اره درسته دلبرم😂 وظیفه است:")
کیوت:">>
لا یو مور بیبی*^*
kim so min
۰۳ ارديبهشت ۰۱:۰۶

هق... پایان باز ...هق دریق از ی کوشولو رحم ...عررررررررر

خب درکل عالی بود ... اصن مگه میشه ددی بنویسه و بد بشه ؟ هق...

( مدیونید فک کنین هق شده تیکه کلامم همه جا میگمش :/ پ ن:چصخله کاریش نداشته باشین :/)

خب حالا جدا از این ددیییییییییی نید یور نظر یونو ؟

 من قبلنا ی چنل تو اینستا داشتم وانشات مینوشتم صو خوبم گرفته بود ...بعد یهو یچیزایی شد نشد دگ بنویسم  حالا الان 5 تا فکر واسه فن فیکشن دارم وانشاتم فک کنم ی چنتایی هس!

امااااا

1. چون بسیاااااررررر گوشادممممممم هیچ کدومو ننوشتم

2. طی اون اتفاقاتی ک واسه پیجم افتاد گفتن بد مینویسی و اینا ( اولاش همه تشویق بودااا اخرش نمد چرا مردم فشار خوردن هیت دادن :/)

درکل حسم پریده واسه نوشتن  ...

ولی میخام اینایی ک به ذهنم رسیده رو بنویسم بدم بزاریشون تو سایت ( کرمم فعال شده :/)

ددییییی به نظرت بنویسم ؟ خوب میشه ؟ هقققق ....ولی بنویسم باید با ی ادم فوق گوشاد سرکنی ددیااا =)

عاره دگ همین :) لاب یو سو ماچ باییی :)

RM. kiute.ARMY

تهش رو جر دادم😂
فدات بشم ترخدا شرمنده ام نکن:")
جر😂😂😂

به نظرم بنویس؛ بالاخره نوشتن بیشتر و معروف تر شدن باعث میشه آدم بیشتر پیشرفت کنه! چون تعداد کسایی که فیکت رو میخونن بیشتر و بیشتر میشه و در نتیجه نقطه نشرات متفاوت هم دنبالش میاد!
تنبلی واقعا بلای جون نسلمونه😂

۱۴ فروردين ۱۵:۵۰

   یه سوال میگم جیمین تهیونگم کشت؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

پایان بازه:">
Jeon Jimin
۱۴ اسفند ۱۳:۴۲

کیلیییییی تسناک بود مخصوصا برای من که مث ی نی‌نی کوچولو ترسو ام🥺🥺🥺🥺

کیلییییی هم غم انگیز بود هققق🥺🥺🥺

جیمینم کوکیشو کشت هوسوکمم کشت حالا یونگیم چی کار کنه هقققق🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

واقعنی؟T^T
پایان باز بدی بود میانه😂
یک روح در سایت🤝🏻
۱۱ اسفند ۱۶:۵۸

یا صاحب بنگتن این چی بود من خوندم 😭🥲

سحثخقاقهحقاقخقخقخقخ

آخرشم مثل فیلم ترسناکا نوشتی بر اساس واقعیت

دد.....من فوبیا قاتلا رو دارم....امشب قرار نیست بخوابم🚶🏻‍♀️

بعد مگه‌ جسد جیمین پیدا نشد؟

چجوری یه هو زنده شد؟

وایبنیتیتقخقتق خیلی خوب بودطنساسا

اوه پوسترشو نگفتم... کراشششش⚡

RM. kiute.ARMY

اومووووووو دوسش داشتی؟T^T

یکم فضاش رو ربط دادم به زنده بودن روح نفرین شده و اینجور داستانا😂
یک روح در سایت🤝🏻
۱۱ اسفند ۱۶:۴۱

هق......سپ پیدا کردم 

برم بخونم ببینم چجوریه🤲🏻🌙

RM. kiute.ARMY

نوش جونت بیبی
suga:|
۱۱ اسفند ۰۰:۱۰

ددی

ددی بیا پاتو ببوسم

ددی الان من دسترسی وسیع و گسترده ای به فیکای کراشام دارم و این خیلی رومانتیکه

ولی ایننن

مث اون چتیه خفنهههه

خیلی سپ لازم بودم وسط این امتحاناا

هعیییی

ولی اشکام ددی بیا پاتو ببوسممم

RM. kiute.ARMY

پا چیه این چ حرفیه فدات شم بیا ماچت کنمT^T
Agust D
۲۳ بهمن ۰۹:۲۹

شاشیدم تو خودم😓😐

RM. kiute.ARMY

شلوار بدم؟T^T
مهرسا
۲۵ دی ۱۰:۱۱

ددی بیخیال قلمت خدایی خیلی خوبه 

مثلا فیکس یو که کلی کشته داد ولی من منتظرم فول شه بخونم ( ببین خیلی سخته ازمت( عزمت؟) رو جزم کنی که این فیکو نخونیا خیلی سخته به خدا انگار کوه کندم ) 

و اینکه فقط یه بار دیگه بگو قلمم خوب نیس با تمام ریدر ها و نویسنده می ریزیم خونتون تا بفهمی قلم کی خوب نیست

اینهمه دارم تلاش میکنم یه فیک مث تو بنویسم نمیشه( تو نویسندگی شدی الگوم)

و باورت بشه یا نه تا الان ۵ الی ۶ تا فیک نوشتم و دلم خواسته بدم بهت ولی بعدش پشیمون شدم همشو پاک کردم 

گیلی گیلی 

ولی یه فیک رو شروع کردم به نوشتن با دوتا کاپل فضایی هر چند یکیش همچین فضایی نیست ولی اون یکی رو خودم تاحالا ندیده بودم 

( تهگی ، کوکهوپ) ولی چون رم گرامی ویروسی شد همش پرید حالا پدر گرامی تر قراره مث که درستش کنه 

ددی میشه دو تا خواهش کنمم؟؟؟ 

 اولی و مهم ترینش اینه که میشه لطفااااا این وانشاتو ادامه بدیییی؟؟ پایانش باز بود اشکالی نداره ولی خیلی داستان جذابی داره و اینکه قطعا وقتی بنویسیش خیلی خوب میشه و جدی میگم حالا بی شوخی قلمت خیلی خوبه چرا فک میکنی بد مینویسی؟

و دومی اینکه میشه کمکم کنی یکم نویسندگیمو قوی تر کنم؟ که بتونم این فیکی که گفتمو واست بفرستم بخونی؟چون تنها خواننده چیزی که نوشتم همیشه خودم بودم به جز دکلمه هام 

حتی چند وقت پیش امتحان انشا املا داشتیم دلم میخواست برگه ی انشامو پاره کنم یا حداقل آرزو میکردم معلم نخونتش ولی یه نمره خوب بهم بده :) 

خب میدونم کلا حرف زیاد میزنم 

پس میرممم( ددی کیبوردم یه کلمه رو اشتباه بنویسی میاد ادیتش میکنه بعد نوشتم میرمممم ادیتش کرد شد میرمحمد😂😂 اخه چرااا!؟؟) 

فعلا بای 

RM. kiute.ARMY

ممنون بیبی:")
فدا همت کردنت عرزیزدلی😂 عزم
چش0_0
منو الگو قرار نده در حدی تلاش کن که الگوی خودت بشی:")
اوه بیبی! من برای کمک کردن بهت هستم همیشه:")
واو عالیه کاپل هات!
حقیقتا ایده ای برای ادامه اش ندارم و میخوام کار های دیگه ام رو تموم کنم. شاید هم اصلا دیگه نویسندگی رو گذاشتم کنار چون واقعا در حدش نیستم😂
اوه البته قشنگن سرپا گوشم!
تحقیقات ثابت کرده آدم هایی که میگن کارشون بده خیلی هم خوبه کارشون:/
بای بیبی*^*
مهرسا
۲۴ دی ۱۱:۲۱

:///////////////  هوسوک که مرد 

جیمینم که مثلا مرد 

تهیونگ نفهمیدم چی شد 

یونگی هم که هیچی 

ولی 

یعنی چییییی قلبم ریخت تو دهنمممم واقعا بر اساس واقعیت با کمی تغییر بود؟ جون من؟ 

ددی قلمت خدایی خیلی کراشههههه 

ولی بدی یه خواهش میتونی یه شات دیگه هم بنویسی؟ اخه یه حسی درونم هست که هی داره داستانو تو ذهنم ادامه میده  ولی خیلی خوب بودددددددد بهترین وانشاتی ک فکر کنم تا الان خوندم همین بود 

RM. kiute.ARMY

هم واقعیت بود و هم تغییر T^T
ممنون لاوم اما واقعا خیلی قلم ضعیف و نچسبی دارم:">
میخوام بنویسم اما سبک کارم کلا پایان بازه😂
الهی دورت بگردم خجالتم ندهT^T
jimin shi
۱۹ آبان ۱۷:۳۰

چرا نه اختیار داری...تو نباشی کی کوکمین مینویسه؟😂🤝🧡

ددی توجه کردی نام کاربریت کیوت آرمیه ولی همه میگن ددی؟🤣

من از این ب بعد میگم بیبی...بای⁦🚶🏿‍♂️⁩

RM. kiute.ARMY

تاج سری جیگرم😂
من یه تناقض بین المللی ام:|
حرمت دارم بچه😂
jimin shi
۱۳ آبان ۲۳:۵۲

آره ددی آی نو(:

ی جورایی پشمام ریخت وقتی دیدم خودت نویسنده بودی...نمی‌دونستم دست ب قلمم میشی😂⁦🤝⁦💜

عاشقتم بمولا چقد تو با استعدادی بچه(:

 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم دیگه نباید بشم😂 نه؟!
نوکرم جان دل خجالتم ندهT^T
jimin shi
۱۱ آبان ۱۷:۴۴

😂😂😂😂پشمانم

ناموسن هر فیک کوکمینی میبینم همش هیچیش کوکمین نیست!😂⁦🙌🏿⁩

کامنت بالایی هم دیدم خواستم بگم به جیمین همچین شخصیتی نمیاد ولی به هرحال این فیکه و بستگی ب تخیل نویسنده داره(:

خلاصه ک خفن بود...

فایتینگ(:

RM. kiute.ARMY

یجورایی موچی صورتی اولش همون گوگولی کیوت بود منتها روح شیطانی تسخیرش کرد😂
ممنون مرسی ک خوندیش*-*
AR•J•MY
۰۱ آبان ۰۸:۰۶

عاقا من خواسم بیام راجع به فیک یه چن تا سوال بپرسم ولی تو کامنتا پرسیده بودن گفتی نمیدونی...

خب...عجیب بود واقعا! و...عایشششش کلمش نمیاد...

سوال برانگیز؟ یه همچین چیزی...

موچی کیوت موصورتی پاستیلی من نمیتونه همچین آدمی باشه 🥺

ولی از یه طرفم بش فک میکنم میتونه و نقشش خیلی بهش میومد...🚶🏻‍♀️

ولی خدایی بزار سوالامو بپرسم :|

یعنی جیمین ارباب نداشت؟ قضیه ارباب الکی بود؟ یعنی خودش ارباب بود؟ یا ارباب داشت و از اون دستور میگرفت؟ بدن تیکه تیکه چی بود؟ جئون سویون یعنی؟ کوک بود که پلیس شده بود یا مثلا خواهری دخترعمویی چیزی بود یا فقط تشابه فامیل بود؟ صد در صد فقط تشابه نبود چون محض رضای شت این همه فامیل بعد جئون؟ تف ذهنم درگیر شد 😂

مرسی ددی که این ریدرهای حقیر رو لایق قلمت میدونی :)

.

.

.

ددی (با خنده و شوخی که مثلا اره و اینا): نه ترسناک نیس بچه بازیه! 😂

من: ددی! 😐 آر یو اوکی؟ وای چرا نمیتونم فحشت بدممممم زیر کامنتای تمام فیکاش میره مینویسه نه بده فلانه 😐💔

ددی اگه برا تو بده ما میپرستیمش خو؟

من در راه انتظار برا فیکس یو جون میدم آخر سر! 🚶🏻‍♀️🚬

من در انتظار اون پارتی از فیکس یو که اون قسمت مقدمش توشه جون میدممممم

RM. kiute.ARMY

اهم اهم بریم بالا منبر😂

من تا جایی که تحقیق کردم داستان مربوط به دارک وب و دیپ وب و فروش اعضای بدن بود!!
اما من اومدم تهش رو ماورایی کردم مثلا بر اثر داستان های احضار روح و روح هایی که دم آخری بر اثر نفرت میمیرن و نا ارومن نوشتم و جیمین رو زنده نگه داشتم
و جئون سویون فقط برای منحرف کردن خواننده بود اگرنه تشابه اسمیه😂
حقیر؟؟ نفرما به مولا من ذرات خاک زیر پاتم:>

فحش بده دارلینگ من و تو از الان رفیق شیشم ها😂
اخ من دورت بگردم:>
تلاش میکنم زیاد زیاد پارت بدم تند تند تموم شه اذیت نشی*-*
AR•J•MY
۲۷ مهر ۲۰:۲۰

واو :|

خب...گیج کننده بود...یکم

ولی خوشمان آمد :)

قلم ددی باشه و بد باشه؟ :)

مرسی قربونت برم :)))))))

RM. kiute.ARMY

اره خود منم گیج شدم😂
نفرما ژیگرم خاک پاتمT^T
H.h
۲۷ مهر ۱۶:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی😐

اون وانشاتی که لینکشو بهت دادم

تیزر و کاورش اوکیه

ولی تو خود وانشات

نویسنده رو زدم فضاییها😐😐😐😐😐

درستش کردم بیا

***********************************************

قبلیه رو نزاریا😐😐😐

هرچند من کم فضایی نیستم😂😂

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
H.h
۲۷ مهر ۱۴:۳۵

واسه کدوم ددی؟ وانشات؟ 

همون اولشو که تا جایی که جیمینو میبینه بردار

RM. kiute.ARMY

اره همون*^*
طولانی نمیشه؟
H.h
۲۶ مهر ۱۳:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی🙂

ببخشید میدونم صد سال پیش قولشو داده بودم ولی این امتحانات داشت به فاکم میداد🙂🙂

وانشاتو بعد عمری تموم کردم ولی هنوز اون رونویسی از اسکویید گیم مونده **** *** **** *** ******

***********************************************

****** **** *******

*****************************************************************************

**** **** ****

*****************************************************

**** **** ****

🙂💜💫

خودافیز فعلا

۱۹ تا وزارتو به بدبختی حفظ کردم😑😑😪😪

RM. kiute.ARMY

سلام به تو ای جانانم*^*
خوبی جیگر؟
اومو خسته نباشی قشنگم زیاد به خودت سختی نده😂
فقط میشه یه خلاصه ای مقدمه ای چیزی بدی؟
Merey..ᗯᗰ
۲۵ مهر ۱۳:۰۰

بعد از چند روز گشتن به صورت متوالی...

پیداش کردممممم⁦\T^T/

عررعرترترعرعرععرتترعرعرعر⁦:^)⁩

RM. kiute.ARMY

خو میگفتی بهت بگم عزیزم:"(
Gaul Jk❤
۲۴ مهر ۰۱:۱۷

میگم یه سوال برامپیش اومد این فیک ادامه نداره 😶

من الان سکته بکنم؟

من و تو این آشفتگی ذهنم رها نکن 

moon🌛 Child🌜

فک کنم پایان بازه🤧
Rokajaki
۲۳ مهر ۱۶:۴۵

ودفففففففف گاااااددددد من دو مینه ک یسره دارم میخندم اونم از ترس و تعجببببب 

ن ددی خدایی واقعی؟؟؟ چی بود اون پسسسسسس نننننن این نمیتونه واقعی باشهههههه چرا اینجوری شددددد

من از این ب بعد عمرااااااا عمراااااااا وب کم کامپوترو روشن کنم دوربین لپتاپم روشن نمیکنم از دوربینای تبلت و موبایلاعم استفاده نمیکنم یا خداااااا فااااکککک ددی بیشتر جنایی و ترسناک بنویس عینو سگ هار میدوسم این ژانرو:"))) حالا فک کن روحیم فلاف و امپرگ پسنده☺😂😂😂😂😂😂😂 اصن سلیقه نیس ک😂

 

ولی خدایی ددی اومدی اون پایین نوشت چرا ترسناک نبود؟ ن ودههههههه من پشمام ریخت باهاش البته اینم در نظر بگیریم ک من خیلی گوز ترسم:)😂

 

ولی براو خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان چ جانانه کونمونو سوزوندی:)))))))

RM. kiute.ARMY

الهی من دورت بگردم آواکادووووووو😂😂😂
بیا بخل خودم:">
سگ هار چیه نیم وجبی:/ بگو مثل یه بانوی متشخص که تاج سر ددیه:">
تلنهعلمعابثمهعثقمبعهصلثقمعرلصنهع

دور از جون کایوت کوشولوی منT^T

سلامت باشی جانانT^T
bunny
۲۳ مهر ۱۵:۵۴

اخرش که گفته بود واقعیت داشته 

یعنی دربارش فیلمی چیزی ساختن ؟

اگه ساختن میشه اسمشو بهم بگی 

و البته اگه میدونی

خیلی ممنون💜💜

RM. kiute.ARMY

فیلم ک نه فقط یه داستانه*^*
Fira ☆
۲۳ مهر ۱۲:۳۱

مایکروسافت ورد رو از کجا دان کنم 

گوگل پلی نداره 

میخوام یه فیک توپ بنویسم 😎

RM. kiute.ARMY

از مایکت هم میشه*^*
جر خورده
۲۱ مهر ۲۳:۰۹

همه قصد قتل منو دارن بخدا خدا خوشش نمیاد این کارو با من بکنین اخه من بیکار الن اینقد میرم تحقیق میکنم که میتونم پرونده رو حل کنم🪓 :|

RM. kiute.ARMY

وای من که فداتم😂😂😂
H.h
۲۱ مهر ۲۰:۵۸

خوب...

سخن اول: ددی من کرونا مرونا و جا ما و لوکیشن موکیشن سرم نمیشه بگی بد بود میام میزنم بشت همون وبکم بره چشت😐😐

سخن دوم: چرا الان خوندمش که باید چن ساعت دیگه بخوابم؟

سخن سوم: چرا با خوندنش پر پرم(گرفتی؟😂) بیشتر شد؟

سخن چهارم(پارازیت): دو روز دیگه این د سوپ ۲ میاد

سخن پنجم(پارازیت پارت دو): دارم یه وانشات کوکمین مینویسم

سخن ششم: جمن شهههههههه؟(لحن مخصوص جئون ورژن طلبکار)

سخن هفتم: من دیگه بمیرمم وبکم وصل نمیکنم🙂

سخن هشتم: واسه دوستم ریختم و ریکشنش این بود

"واااااتتتتتت د فااااااااااچچچچچچ کز خوردمممممممممم این چی بودددددددددددددد دارم میلرزممممممممممم"

سخن نهم: الان دختره فامیلیش جئون بود ینی جونگ کوک زندس؟

سخن دهم(پارازیت پارت سه): برای بار هفتم کامل اسکویید گیم رو دیدم🙂

سخن یازدهم: ددی برو فیلمنامه نویس فیلمای ترسناک شو

سخن دوازدهم: بیچاره سپ

سخن سیزدهم: حیف دوناته🥲

سخن چهاردهم(منحرف کردن موضوع): امروز امتحان فیزیک داشتم عالی بوددددددد

سخن پانزدهم(برگرداندن موضوع): مود من با خوندن جمله ی "بر اساس یک داستان واقعی" برابر با مودم موقع دیدن انابل بود که اخر فیلم که تموم شد و یه نفس راحت کشیدم و گفتم خوب همش فیلم بود و بعد جمله ی :"این داستان بر اساس واقعیت است" که باعث شد دو هفته تو اوج تابستون کامل سرمم زیر پتو کنم و کامل با پتو بخوابم و تو دستشویی که میرم یه حوله ببرم بندازم رو آینه و الانم این اتفاق واسم افتاد🙂

* وی مثه سگ ترسو است

سخن شانزدهم: ددی جان هر کی دوس داری بازم بنویس

سخن هفدهم(شوتیدن موضوع به یک سمت دیگر): این وبتونه امگا لیدر نیم نمیاد؟🙂🙂🙂

 

RM. kiute.ARMY

تو بزن کیه و اعتراض کنه بیبی:">
میانههههه😂
نه نه گرفتم😂
اره جمعههههههههههه عررررررررر:">
واو کوکمینننننننننن*0*
تهیونگ هم میگه😂
بده معلمت بخونه:">
از دوستت معذرت میخوام میانهT^T
نه همینجوری یهویی کاراکترش انتخاب شد تا ذهن خواننده درگیر شه😂
من گرفتم تا بابام ببینم:>
نه بابا گند میزنم ب فیلمه😂
دوناتتتتتتتت:">
فیزیک عنه😂
بهترین شیوه ی زه ترک کردن خواننده/بیننده اینه که اخرش بگی واقعیت داشته😂
نه بابا گند میزنم😂
نه:">
Vkook. Darya
۲۱ مهر ۲۰:۲۷

چرت ؟ 😐

نه برعکس خیلی خوب بود به نظرم 

کلا این داستانا نوشتنش سخته و تو انقدر خوب نوشته بودی که لرزه به تنم افتاد 💔

جدی میگم اینو ..

هیچ وقت به کارات نگو چرت من کاراتو میپرستم ..

moon🌛 Child🌜

از بس که.....هه😒😒
جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید😂😂
Fira ☆
۲۱ مهر ۱۶:۲۰

خوبم شکر 

میگم عیب نداره تو روز تولد جیمین همچین چیزی رو ازش خوندم 

حس عذاب وجدان دارم 

و یه نمه وحشت 

RM. kiute.ARMY

خود منم عذاب وجدان داشتم ک چرا نوشتمش😂
Kim Godzilla
۲۱ مهر ۱۴:۲۶

پشم هایی که ریخته...

ینسمینسمیسمیسمیکس

به وبکم هم نمیشه اعتماد کرد دیه

عجب پشمناکی بودا

پوسترشم که اصن...

ولی ددی خیلی فعال شدیا

اصن اوفففف

یه وبکم برا من میخری؟

RM. kiute.ARMY

باعث افتخاره که خوندیشT^T
اره گفتم یک جا همه ی کار هامو لنجام بدم😂
بخرم؟:">

۲۱ مهر ۱۴:۱۹

والا یادم نی😂✋

ع خودت که کیوت تر نیستم🥺✨😂

وای ددی یسوال،مونی ازش خبر نداری؟!°^°

چند وقتیه خبری ازش نیسد نگران شودم^^

امروز ساعت چهار کلاس دارم و هیچی،به معنای واقعی هیچیییی یادم نی:((

الانم اومدم ی سری بزنم و برم یمقدار تمرین کنم تا با خاک یکسان نشودم:(((

:-|

راستی از ستی شی هم خبری نداری؟

اومد گفت کرونا داره و دستش شکسته ولی بعد از اون روز دیگه نه کامنتامو ج داد نه پست ژدید گذاشت:-(

اگه ژایی باهاش دل التباطی بهش بودو یه کبلی(خبری) اژ کودش بده ما اینژا تکته کلدیم:-((

RM. kiute.ARMY

رو حرف من حرف نزن جقله کیوتی*^*
چرا بچه ام الان جدیدا یکم سرش خلوت شده میاد وب:">
الهی:"(((

از ستی ک اصلا خبر ندارم:">
بمیرم الهی براش...
Sami
۲۱ مهر ۱۳:۱۶

گربونت دد ⁦ಥ‿ಥ⁩

RM. kiute.ARMY

خدا نبکنه جیگر طلاT^T
Vkook. Darya
۲۱ مهر ۱۰:۳۲

بزار حقیقتو بگم ..

حقیقتاااا پشمامم ریختتت ..

پشم که هیچی خودم ریختم پشمام موند ..

و چیزی که وحشتناک ترش میکرد بر اساس واقعیتش بود :"))) 

#/ از وبکم دور بمانید 

#/ تمام وبکم ها را دور بریزد 

#/ جیمینیی این رسمش نبودددد 

RM. kiute.ARMY

دریا قبول داری خیلی چرت بود؟😂😂😂
منم از وبکم گرخیده ام دیگه:/
Ana ‌‌
۲۱ مهر ۰۷:۳۷

اره دیگه 

اصلا سد اند نبود 

اصلا من سرش گریه نکردم 

اصلا خودزنی نکردم بخاطر آخرش 

اصلاهم صبح جام خیس نبوده :/ 

اره دیگههه :/ 

هقققق ولی ددی ترور مون کردی🚶 

 

RM. kiute.ARMY

خیلی چرت بود😂
Jeon yura
۲۱ مهر ۰۲:۲۱

ددی؟

سلام العیکم

علیک السلام

تولد موچیمون مبارک

خب

ادمین مونی هنوز درحال اساس کشیه؟🙂

بلاتکلیف موندم مارتای بعدی فیکمو بنویسم یا نه

RM. kiute.ARMY

ای ژان😂😂😂

بله:") نمیدونی چ وضعیه:>
Sami
۲۱ مهر ۰۰:۲۲

عف دد اتک نزن لامصب وای

عمقن دارم نمیتونم

داره ب اینجام رسیده

قلمت

در حد

فاک

عالیههههههههههههههههههههههه

ایده هات برای روند داستان 

شت فوق علادسسسس

مطمعنن ت جایگاهی نیستم ک در مورد فیک ب این خوبی نظر بدم

حق

 

 

RM. kiute.ARMY

شما تاج سری دلبندم نفرما خاک پاتمT^T

۲۰ مهر ۱۸:۲۹

اوپسس

گمونم هنو خودمو معرفی نکردم-/

کنیچوااا،واتاشی‌وا یه ریدره بیکار دس°_°

بنده هر روز همراه با بالش و پتوی گرام به سایت شما مراجعه کرده و قید درس و کل زندگی را زده و بسمت فیک ها و وبتون ها میشتابد:٫//

الانم پپوم(همون پتو) افتاده جلوم و من دارم از سرما میلرزم و گشادیم میاد پپومو بردارم بزنم سرم:)

 

RM. kiute.ARMY

خوش بختم به ژاپنی چی میشد؟😂
کایوت😂 مثل پیشی تنبلا😂
... anashid ...
۲۰ مهر ۱۵:۲۴

سپ سپ سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ ایول💃 💃😂

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسس*^*
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۲۰ مهر ۱۴:۱۶

ددی میشه به خاطر من که هم دخترتم هم عشق خواهرتم هم جز اموال سایتم ورژن ویکوک بنویسی؟

RM. kiute.ARMY

میخوام بنویسم اما ویژگی کاراکتر هارو بر اساس شخصیتشون نوشتم:">
par pary
۲۰ مهر ۱۱:۰۵

چرا بخاطر سپش انقد ذوق کردم

برم بخونمممم

RM. kiute.ARMY

نوش جونت*^*
...
۲۰ مهر ۱۰:۰۶

ادمین... 

نویسندش خودتییی؟؟؟ 

خداییییی؟؟ 

چرااااا

به چه حقی چپ و راست داری به فاکمون میییدییی

لذت میبرییی؟؟؟ 

خب... 

حالا که فکر میکنم به کارت ادامه بده

تا میتونی بفاک بده حاجی

ولی حالا بیشتر حممملهههه

RM. kiute.ARMY

ها همون فاکی هاردر ددی؟😂
حملهههههههههههه😂
Lu Lu
۲۰ مهر ۱۰:۰۶

فقط یه سوال این شات دو داره یا نه چون کلا مغز من رو درگیر کرد

RM. kiute.ARMY

نه همین یه شات بود😂
...
۲۰ مهر ۱۰:۰۳

س... سپ؟... 

ک.. کاپل.. ا.. اصلی؟؟؟.... 

√بر روی زمین می افتد

√ تشنج میکند

√میمیرد

√ دوباره برمیگردد تا فیک را بخواند

ححححححححححممممممممممممملهههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

نههههههههه خدا نکنه غش نکنی:"(
BLACKDEVIL **
۲۰ مهر ۰۹:۴۳

برگام ریخت

RM. kiute.ARMY

چرا؟😂
Fira ☆
۲۰ مهر ۰۹:۱۳

سپپپپپپپپپپپپپپپپ 

*رد دادم 

 

ددی خودم چطوره ؟؟ 

 

RM. kiute.ARMY

جون*^*

عااااااااااااالی ام تو خوبی؟*0*
Hasti(جدیدا اهراز هویت شده پیش ددی:)
۲۰ مهر ۰۹:۰۹

عررررر 

ژانر ترسناک😱

RM. kiute.ARMY

نه بابا اونقدرا هم ترسناک نیست😂
Ronia !!
۲۰ مهر ۰۷:۴۶

ددی چ فعال شدی شیطون بلا 

RM. kiute.ARMY

فقط یه وانشات دیگه مونده و بعد دیگه فعال نیستم😂
Gaul JK❤
۲۰ مهر ۰۱:۰۲

راستییییییی

چرا بر اساس واقعیت😬❓❓❓❓❓❓❓❓

RM. kiute.ARMY

نمد والا گفته بودن داستان واقعیه😂
Gaul JK❤
۲۰ مهر ۰۰:۵۵

واد فاککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

سلام ددی 

دل تنگ بودم 

چنندوقته سر میزم که ولی خوب وقت برای کامنت نداشتم 😑🥺

 

اول از همه ادامه داشت😑

من فکر کردم همین و بس😑

 

دوم  بله چیشد جمین اون مرد تکه تکه ارباب وب کم تهیونگ کامیون هوسوک جانگکوک پرونده یونگی جمینننننن

من کلا گیج شدمممم

سوم چرا جانگ کوکو اول کاری حفظ کردین؟

 

بعد چهارم  فکر کنم جیمین یه هیولایی چیزیه یا یه همچین چیزی که از طریق وب کم آدم کشی میکنه یا یه همچین چیزی😬😬

کلا یه همچین چیزی🤣😬

 

خوب من اعصابم خورده این ادامه داره و من حوصله صبر کردن ندارم 😑

ددی فقط ترو خدا بگو زود میا🥺

و خوب نمیدونم من الان کاملا گیجم من ادامش رو میخوا  نویسنده😑

و از این به بعد اگه کامنت بزارم بلند بالا میزارم🙂💛

بعد سوال او ن دختره اول فیک اومد اسمشو نمیدونم🙂😑

اونم جون بود یعنی خواهر جانگ کوک بود ؟

جانگ کوک زندست 

جمین نمرده 

وب کم جمین کنترل میکنه 

چرا هوسوک را با کامین زد؟

هوسوک اینجا چیکارت

چرا این پرونده پیگیری نشد 

و هزاران سوال دیگه!😑🙂💛

منتطر کامنت های بعدیم باشید 

با دورودی بدرود🙂💛🤣

 

 

 

RM. kiute.ARMY

حواب همه ی سوالات نمیدونمه😂😂😂
فدات بره ددی*^* خوبی قشنگم؟

اما میگن داستان یه ربطی به دارک وب و آدم ربایی داشته
𝙃𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ▪︎
۲۰ مهر ۰۰:۱۷

منی که دارم فکر میکنم حیف اون دوناتی که وسط خیابون افتاد😔

RM. kiute.ARMY

وای دهنت سرویییییس😂😂😂
Kim_tae tae .....
۲۰ مهر ۰۰:۰۳

اولش فکر کردم اسکویید گیمه 😂🤦

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟😂
اسکویید گیم همه جارو فتح کرده😂
Ana ‌‌
۱۹ مهر ۲۳:۵۵

ادم با اسم فیک یاد درس پرسیدنای معلمای..... میوفته 😂😂 

ترس از وبکم دارم من 😂😂 

 

RM. kiute.ARMY

بده معلمات بخونن بلکه شخم کنن سوال وبکمی نپرسن😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۹ مهر ۲۳:۰۱

اگه قول میدی ترسناک نباشه میخونمش ددی 🙂

RM. kiute.ARMY

نه بابا بچه بازی بخون بره😂
Melik
۱۹ مهر ۲۲:۵۵

مبهبنسنینسممسهبنبهی

پوسترش خیلی خفنههه

RM. kiute.ARMY

خود منم روش کراشم:">
MIN MOTI
۱۹ مهر ۲۲:۵۱

مرسی ددی❤

راستی از پروف جدیدم خوشت میاد؟😁

RM. kiute.ARMY

پوسترت عامل مرگه بشر:">
부미
۱۹ مهر ۲۲:۵۰

واوووووو پوسترش که خیلییییی خفنهههه ✌😎

خودشم قطعا عالیه بریممممم بخونیم لتس گوووو🤣💃✌

لطفا این دفعه فرست باشم🤣🥲

فرست؟ 🤣

RM. kiute.ARMY

نچ فرست نیستی😂
قابل نداره پوستر مال خودت😂
Kag ros
۱۹ مهر ۲۲:۴۰

بسم الله

الحمد الله ربه العالمین

الرحمن الریحم

مالک یوم الدین

:">>>>>>>>>ودف*

این واقعی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واییییییییییییی من میترسم الان بخوابم ععررررر ددی چرا زدی 13-باید بزنی 16 

ععررر من خوندمㅠㅡㅠالان احساس میکنم جیمین داره از توی آینه کمدم و آینه کنار پنجره نگام میکنهههههههههههههههههه

یا ابرفضللللل 

ددی میشه داستان واقعیش رو بگی؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اخه ترسناک نبود که خیلی بچگانه بود😂😂😂

گفتم تولد نامجونه یه چی بدم بیرون هیشکی از یاد نبرتش😂😂
داستان واقعیش همون بود.
بزن داستان وبکم لین و نامزدش
yara معتاد sope
۱۹ مهر ۲۲:۲۸

و منی که بعد از خوندن این وانشات فوبیای وبکم میگیرم.....

 

و جاست تهش......

RM. kiute.ARMY

خود منم دارم:/
Yuta😈
۱۹ مهر ۲۲:۲۷

خدهیا شکرت که این روزا میبینم:)))

دددیم داره روز به روز بیشتر فیک میده خدایا شکرت'-'

ددیم تروخدا بیشتر بنویس

خودتم دیدی

همه دوست دارن فیکاتو بخونن هممون

من هیچوقت هیچ فیکی رو ندیدم که همون اول که میاد انقدر کامنت و دانلود و لایک اینا بگیره اصولا هم دیس لایک نداره

هممون واسه فیکات جون میدیمㅇㄴㅇ

و اینکه اگه یه بار دیگه بگی قلمم خوب نیست

ته ره کاشمبهㅠ*ㅠ

انقدر امروز به زبان مادریم علاقه مند شدم داخل کل زندگیم علاقه مند نبودم :")

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی تاج سرمT^T
من سعی میکنم خوب بنویسم بقیه بهم زیادی لطف دارن:">
الاثصنتاقبلصتاثلقبصلو
ای جان زبونت شیرینه😂😂
yara معتاد sope
۱۹ مهر ۲۲:۱۸

دد ...وانشاتات فوقالعادن..علاوه بر سمت بهترین ادمین دنیا

 

سمت نویسنده توانا رو هم لایقشی...فاتینگ خسته نباشی 

عالی بود:)

RM. kiute.ARMY

نفرما جان دل من خاک پاتم باور کن خیلی معمولی ام:">
Kag ros
۱۹ مهر ۲۲:۰۸

ددی زیاد فک میزنم میخوایی پخش نکن😂

فقط میتونم بگم تیکه مین چیه؟بگو عشقت آقاتون😂💔💔💔💔💔💔💔جررررر

اولین باره سعی کردم هارت شکسته به کار نبرم ولی نشد

RM. kiute.ARMY

کنچانا لاو وب خودته عه:|
نوکرم😂😂😂
Kag ros
۱۹ مهر ۲۲:۰۶

میخوام بی ادب شم:؟؟؟میشود:">

ولکام تو مای**** چرا انقد کم بود

اریوووو کیدینگ می؟ایم جوک فور یو 7 نفر لایک 3 نفر دان؟

RM. kiute.ARMY

مرام گذاشتن لایک کردن دمشون گرم😂
Kag ros
۱۹ مهر ۲۲:۰۲

ددی یک زمانی سپ کاپل فضایی بود:)

 

RM. kiute.ARMY

عجب:|
Ana ‌‌
۱۹ مهر ۲۲:۰۱

اوکی ولی من مردم 

RM. kiute.ARMY

نهههههههه خدا نکنه:"(
SANA (سولمیت فافا)
۱۹ مهر ۲۲:۰۰

فوله؟ یا پارت به پارته؟ 

RM. kiute.ARMY

وانشاته و یک قسمته*^*
Kag ros
۱۹ مهر ۲۲:۰۰

عععععععععععرررررررررررر

کوکمین؟؟سپپپپ؟؟؟؟؟؟؟راز الود؟؟؟؟؟

اسکوید گیمه؟

خوابه؟

یا:-)رویااااا

نکنهههه دارک وبه؟؟؟

نکنید نکنید این کارو باهام(اگه نامکوک بود جعر میدادم خودم رو نویسنده رو خواهرمو حنا رو هانیا رو همروووو:_)

یاهم گیم آف تلونزه(ربطی نداشت ولی خب:_)

 

RM. kiute.ARMY

خود منم نمد چی به چیه😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان