BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Wait a little longer

7_w002.png

   

نویسنده kiute_ARMY
کاپل نامکوک
ژانر

فانتزی . رمنس . پایان باز . درام . برشی از زندگی . تراژدی

محدودیت سنی ندارد

 

برشی از داستان:

جونگ کوک سرش رو عقب کشید که باعث شد مرد چونه اش رو از روی سر پسر برداره.

به چشم های نامجون زل زد.

کوک: من بهت اعتماد دارم...آرومم...یعنی عاشقتم؟

نامجون تک خنده ای کرد و با کف دست صورت گرد پسر رو قاب گرفت.

نامجون: تو نمیتونی تصمیم بگیری که عاشق شدی یا نه بلکه...این عشقه که تصمیم میگیره وارد قلبت بشه یا نه.

 

✨🍁💛DOWNLOAD💛🍁✨

  

 

805_vpfe.png

۲۹ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mahi shi
۲۲ شهریور ۱۵:۴۳

اینجا نمیدونم منظورم از پروف بی قرار گرفتن سر کدوم اکانته (اگه با تل بودم ؛ فعلا دورشو خط کشیدم نزدیکش نمیرم )😔😂😂 ولی اگه ب.یان منظورم باشه که الان چنتا چنتا دارم عوض میکنم :")

عههه جدی میگی؟ پس بگو چرا بازی دراورده بود! 

هعی من ایرانسل بودم براش ولی اون همراه اول دوس داشت😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

پروف بیقرار رو ادم سر تک تک مکان های نفوذش میگیره😔😂 بیان هم پروف عوض میکنه حداقل پنج ساعت طول میکشه معلوم بشه:|
بله بله:")) من با ایرانسل بودم اوکی بود اما برای همراه پدرمو دراورد:/
دهنت سرویسسسسسسسسس😂😂😂😂😂😂😂😂😂
kim light
۲۲ شهریور ۰۸:۵۸

همه ما از سر منطق و استدلال به زندگی خود ادامه می دهیم اما در صورتی که عناوین معنوی راهشان را به وجودیتمان باز نکنند.

 

دد:)

این سوییت بود؟؟

بچه گول زدی؟؟

منی که باور کردم!

یه جورایی منو یاد این د نیم اف مای هارت خودم انداخت

چون اونم توش قلب تهیوونگو میدن به کوک

اما این...پروانه آبی:)

این عشق نبود

این شهوت هم نبود

این معنویت بود

این عاشق شدن واقعی بود چون روح هاشون همو پیدا کردن

همه ما روحیم دد که تو قالب جسممون زندانی شدیم مگه نه؟؟

و ما با جسممون عاشق جسم یکی دیگه یمشیم

اما اینا...اره اینا روح هاشون عاشق هم شذن

و در ضمن...نمی دونم چه ایده تو سرت داشتی که اخرش گفتی می تونستی گسترشش بدی اما به نظر من تکمیل بود یعنی همین پایان باز دوای دردش بود و هیچ ادامه ای نمی تونست انقدر قشنگ صورت بگیره!

 

پ.ن: می رم سراغ کار بعدی

RM. kiute.ARMY

عناوین معنوی درونمون دخول کردن....

بخدا سوییت بود😔
دقیقا:") این داداش ئه فیکتهههT^T

دقیقا هدفم همین بود:"> عشق و دلبستگی معنوی...

دقیقا دقیقاT^T

میخواستم فیکش کنم اما دیدم نه میتونم کشش بدم و نه میتونم جمعش کنم اما در کل تهش رو سپردم دست کاراکتر ها و این شد:")
فدات بشم مننننننن الهی تاج سرمممممممT^T

پ.ن: بیا خودم ببرمت😈
kim light
۱۸ شهریور ۱۷:۴۹

لغت نامه لایت:

عشق: با معنی ترین بی معنی دنیا که منجر به مرگ تدریجی روح و ایجاد مغز فولادین می کند

 

 

سوییته نه؟؟

انقدر سه تا کار اخیرت سد اند بود که قند خونم افتاده

اما نامکوک؟؟

حمله به قلب دشمننننننننننننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

لغت نامه من:
لغت نامه ات ماللللللل منههههههههه عرررررر خیلی قشنگ گفتییی😭😭😭😭

الان بگم سوییته اما با پایانی غیرمنتظره👀
Mahi shi
۱۷ شهریور ۰۷:۱۶

والاا الان حس میکنم سر این اکانت قراره پروف بی قرار بگیرم😶

حق ...اصن هیچی رو دستش نیس😐😂

پ.ن: آهه🫦!...


به به ببینیم...😔

خدانکنه دلبرم T^T

دورت بگردم مهربونم 🤧🩷

این ب..یا..ن در.به در شده بلاخره کد ارسال کرد ...

یعنی انقدر شماره زدم هیچی نفرستادااا ولی تا شماره ی مامانمو زدم کد داد خب ر.ییدم دهنت گلابی:"/ میمرد.ی واس شماره ی من کد بدی ؟؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

یا علی بگو و تعویض رو آغاز کن😔
والا به مولا:|😂
پ.ن: اوووووم جوووعون!

به امی حق تعالی😔
تاح سریییییT^T
خدا نکنه وجودمممم:"(
بی پدر بی ناموس بالاخره ادم شد-_-
به همراه اول و ایرانسل لودن هم ربط داره هااا!
Mahi shi
۱۴ شهریور ۱۳:۲۹

اصن کیوت ما کلا پروف بی قرار داشتیم !  طوری که چن روز ی بار پروف عوض میکردیم... 

اسفند ماه 401 رعنا ی پروف پیدا کرد که بذاریم و... عاقا ما این پروف و تو یکی از اکانتامون ست کردیم و یک دل ن صد دل عاشق این پروف شدیم! طوری که الان شیش هفت ماهه پروفمون تغییر نکرده! دیگه منم به رعنا گفتم همچین پروفی واس تل پیدا کنه ... خلاصه که هنوز پیدا نکردیم😂😂😂

پ.ن: اههههههههههه ددی😔!


 باه باه پس باید ی سر ببرمت بیابون کی ال😔😂😂

نفرمااااا تاج سرمی!

قبول ندارم ؛ مرسی اه!

پ.ن : ددی قربونت برم، حس میکنم یجا دیگه هم باید جواب کامنتارو بدم ولی نمیدونم کجا (شایدم  خیال برم داشته:"_) T^T اگه پیداش کردم که چه بهتر اگه نتونستم پیدا کنم و جواب بدم ، از همینجا ازت عذرخواهی میکنم دورت بگردم شرمندتم...

RM. kiute.ARMY

واقعنی؟؟؟🌚
شت پس بگو! واقعا دلو دادین رفت به یه دونه پروف و دیگه هیچی رو دستش نیسسست😔😂
اصن هیچ وقت اون پروفی که بخوای نیست😂
پ.ن: اوه دارلینگ اووووووووم😔

اخ جون شبا ستاره ببینیم. شاید هم ستاره رو پشت پلکامون😔
قربونتمممم:")))
اوه دارلینگ😔
پ.ن:  فدااااااا سرت دورت بگردمممم نفرما ستوووون دشمنت شرمندههههT^T
Mahi shi
۱۹ مرداد ۱۹:۰۹

😔😔😔

اعه اعه! حالا که هنوز پیدا نکرده 😔😂

پ.ن : به به پدر نگو بلا بگو دمت گرم پدر😔😂

RM. kiute.ARMY

چرا؟ نیت نداشته؟😔😂
پ.ن: من متعلق به تو ام😔😂
Mahi shi
۱۹ مرداد ۱۸:۵۸

قربون محبتت عزیز دلمT^T

اومووو فدات!

رفاهمو بخوری اوکی چرا رفتم ی لحظه بیابون؟ عادیه؟؟ اوکییی😂😂😂

نفرمااا شما استادی درس پس میدم!😔😂😂

گاااد یعنی چیییی! صدای خودت میدونی چقدر دلنشینه؟؟ مییدونییی یا چی؟؟؟ اگه به دزدیدن باشه خودم اول صداتو میدزدم لهنتی! اصن بیا بردار بیاااااا این صدای نازک جیغ جیغی رو بردار بیااااا واس خودت!T^T 

 نه والا جرات ندارن ولی اره بابا خیلی اوضاع خیت بود خیلی :"))...

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عشقمT^T
من بیشتررررر*-*
اتفاقا بیابون هم فانتزیمه🌚
شاگردی هستی که زیر پاتم😔
بابا تو خاق صداییی!!!!! خالق نوا و موسقییییییییی😭😭😭😭
ای بابا:"(
Maedeh
۱۲ مرداد ۲۳:۱۶

جووون اصل فرانسه خیلی چوا!😔

داری صحنه سازیم میکنیاا جر خو!  ولی نه قشنگ صحنه سازیم کردی سید کاملا صحیح T^T (همین دیشب بهش گفتم پروف پیدا کنه 😔😂😂)

پ.ن: این انصافه تو استیکر داری ولی من ندارم؟😒😂

RM. kiute.ARMY

جاست نول وی هه😔
بخدا من مبرا هستم از هر عمل شنیعی😔 به به پس موفقیت با ماموریت انجام شد😔😂
پ.ن: بخدا در تلاشم برای شماها درت کنم بلکه حق پدریم رو به جا بیارم😭😂
Maedeh
۱۲ مرداد ۲۳:۰۶

بعد از 3 ماه قرار جواب کامنتامو بدم😐😑

شیرینیِ حضور تو ام  بی تاثیر نیستا دلبرم!

هعی انگار که همینطوره...خبر گذاری سیستر اکسپرس ؛ ارهههه دقیقا... فدات شم خدا ابجی هاتو برات نگه داره نفسم💜💜💜

خدایییش؟؟ بهم یاد بدیااا حالا ی فوش من ابداع کردم به اسم مادر مگس😔😂😂 در مواقعی استفاده میشه که پشه نیشت میزنه و میخوای فوشش بدی... آخ آخ تو فقط بیا پیویم ویس بده و فوش یادم بده! اصن عاشق صداتم لهنتی🙂😭!...

ایولا داری بخدا... فقط خوشحالم که اونقدر جدی و سرسنگین باهاشون برخورد کردم که فرصت گوه خوری بدست نیوردن...(اصن ی چیزایی ازشون فهمیدماا حالم ازشون بهم میخوره)

 

RM. kiute.ARMY

شما هرموقع جواب بدی من در خدمتمT^T
نفرما عزیزدلللل صاحبِ شِکری، شکر بانو:")))
ممنونممممم عزیزدلللللل نفست حق سایه شما بالا سرمون که از رفاهت بخوریم😔 یعنی از رفاه سایه ات😔
وای کلا خلاقیت یعنی تو😂😂😂😂😂😂
یکی صدای خودشو بگه:/ یکی صدای خودتووووووو بگه عاقااااااا میخوام صداتو بدزدمممم😭😭😭😭😭
نوکرمT^T بابا شما سالاری کسی گ.وه میخوره بچه بالا چشمت ابروعه. واقعا؟؟؟؟؟ پس ح.رومزادگی دارن!
Maedeh
۲۶ ارديبهشت ۲۲:۵۴

از اون فرانسویاشااا !😔😔😔

خدای من :")))

پ‌ن: والاااا خیلی برام سختهه مخصوصا زمانایی که منو رعنا میخوایم پروف ست کنیم و نوبته منه که پروف انتخاب کنم!🙂اصن چالش منو میکنه توش!😕😂💔(اکثر اوقات هم ترجیح میدم رعنا پروف پیدا کنه چون واقعا بعضی اوقات انتخاب برام سخت میشه...)

دور از جوووون :")))

بخداااا حق! منم امیدوارم ک.ونشون پاره شه :")

نشی دلبر من.

بخداا😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

اصل فرانسه😔
پ.ن: عایگوووو تو اون لحظه دارم صورتت رو دقیقا عین همین ایموجی تصور میکنم با لبخند به افق😂😂😂😂(حق داری حققق!)
ای جان:">
از صد جا:")
Maedeh
۲۶ ارديبهشت ۲۲:۲۸

ددی من واقعا جنتلمنه هااا😎💜 چه پرواز خفنی رو  واسمون ردیف کردی دلبرم. بریم که ی ماه شیرینی رو در کنار هم تجربه کنیم😌💜

اون و... میتونه این باشه که آره بچم واقعا خوبه😂 خداشاهده تو فامیل من همون بچه ی فامیلم که همه میزنن تو سر بچه های بیچارشون(ی روز یکی از بچه های فامیل بهم گفت توروخدا انقدر درس حسابی سلام علیک نکن با بقیه من الان چن ماهه اسیرم مامانم میگه چرا مثل دختر فلانی سلام و احوال پرسی نمیکنی🙂😂😂😂دلم خیلی براش سوخت😔) ولی خب مادر گرام جلو روم ی چیزی میگه پشت سرم وقتی من خودم نیستم قربون صدقه،تعریف و ... (و خب تعریفارو برام خبر میارن ، اصلا هم فکر نکن خواهرم خبرا رو بهم میرسونه هاا😔😂😂 )

و عرفان ها😂😂...

(بعله ماهی تووو ، اصن کسی جرات نداره خداییش😂 انقدر جدی برخورد میکنم😔)

واای ... دیگه مکانای آموزشی هم امن نیس🙂! صدای ژوله تو ذهنم پلی شد😂

اصن عاشقتم ددی😂😂😂 فوشات خیلیییی نابه ! وای اون عمه ننهههه گاااد😂😂😂😂😂 وای دد قرار بود فوش ترکی یادم بدیااا(بعد کنکور تا تو پیویت فوش یاد نگیرم آروم نمیگیگیرم )

دقیقااا درست گفتی ! آخه این دیگه داره کاسه کاسه گ.وه میخوره بخدااا😐

حس میکنم توهم ممکنه باهاش لاس بزنی ؟!

و خب اون موقع کنترل کردنم تو نخندیدن واقعا سخت میشههااا...😂😂😂

(وای حق!😔😂 )

جر👌😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

فقط برای توووو😎 شیرینی این ماه بخاطر وجود توئه میدونی نفس؟😔
جرررر😂😂😂 عهههه!! پس تو همون بقیه ی مردم بودی اره؟؟؟😂😂😂 خبر گذاری سیستر اکسپرس...خدا حفظش کنه😔😂
اوه اوه ارهههههه!!!😂😂😂
(و این خیلی مامی و هاته😔)
الان اموز چیز های دیگه است...دقیقا همونهههه😂 با همون قیافه😂
من بیشتر عاشقتمممم😂😂 اون فحش یه لول بالا داره اصلا سنگییین😂😂😂 با وویس و تلفظ های مختلف!!! (در پی وی من فقط به روی تو پاره استتت😔)
گشنه اشه:|
من از اون دسته آدم هام که اگه طرف یه جاش بخاره، میبرم بالا تا از اون بالا پرتش کنم پایین که دستش بیاد اگه تو بخاطر من رفتی بالا و بخاطر من هم افتادی بچه کوچه ای😂 
تو بخند که صدای خنده هات صدای اون نکبتِ وِل خراب رو بشوره ببره پایین😔
Maedeh
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۳۸

بوس بوس💙

:"))))))

منم به اندازه ی هر تارموت بیشتر.!

پ.ن: وااای بخداا منمم!!! اصن ی چالشه برامT^T

آرههه... ای جاانم خداییش انقدر با عشق داره پدرشو نگاه میکنه هااا آدم براش ضعف میرهT^T

بهتررررر اینا باید بیشتر ضرر کنن بی پدرای مادر ک.صده تا قدر بگیرن! بخداا منم :")

آره آره قبول دارم خداییش ...

عوووف اصن هیچی از لیدرمون بعید نیس😎😂.

 

RM. kiute.ARMY

بوووووووس متقابلT^T
پس به اندازه روز های زندگیم:")
پ.ن: غعغثشتثعغ واقعنی؟؟T^T
من مرگم به حضرت عباس:"))))
امیدوارم به ک.ون دادگی بیوفتن! ای جونم فدات :")
حق...
دقیقا هیچییییییی😂😂😂
Maedeh
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۲۴

ای وااایِ مننن😔اصن با این نظرت همه جوره موافقم! پایتم ددی، حالا چمدونا رو ببندیم یا چی؟😔 وای خاله جان اول کلی قربون صدقه ی خودت میره! بعد شاااید حرفت و تایید کنه و...😔😂 (وگرنه تو دعاهاش همیشه از خدا طلب عقل میکنه برام🙂😂😂)

وااای جررر داری حق میگی! هم برای امیر ها و هم برای کسایی که 206 سفید دارن😔😂 باور کن!(منی که تو کلاسشون نشستم همچین وایبی رو گرفتم :"/ و بخاطر همینم خیلییی سر سنگین رفتار میکنم پررو نشن)

خب پ.شمام🙂 شانس اورد ک...(ی شانسی که اوردیم صاحب اون مجموعه کل کلاساشو دوربین گذاشته ... و خب تو کلاسا کاری نمیتونن کنن! :")) بذار به اینم اشاره کنم حالا نمیدونم وی کی برات گفته یا ن ... ولی همین آقاعه (صاحب اونجا) ی چن بار مستقیم برگشته بهم گفته خیلی دوست دارم و ... شماره ی سکرتشو بهم داده و توجه ویژه داره بهم تو جمع ها ... اصن ی وضعی! 🙂😂😂 ی بارم جلو مامان بابام گفت مائده رو دوس دارم و... که اونام گفتن شما لطف داری😂😂😂💔

وای حالا بد بدبختی اینجاس که رفیقم لاس میزنه و استاده اول منو نگاه میکنه چون میدونه این دوست منه🙂😂 (منی که از درون دارم جر میخورم ولی از بیرون ی چهره ی سرد و فاقد اهمیت نسبت به هرچیزی رو نمایش میدم... ) هعی چی بگم والا...

*ادامه ی جواب ها کامنت بعدی😂

 

 

RM. kiute.ARMY

یه پرواز فرست کلسسسس برات گرفتم بیببب😔😔 اون و... یعنی چی میتونه باشه بقیه اش؟😔😂
(یاااا نههههههههه😂😂😂)
و عرشیا ها با پرشیا😂😂 (خوب کردی. هیچ کس نباید به ماهی من بگه بالا چشمت ابروئه-_-)
اره ناموسا اصلا...خطری!!! خداروشکرررررر!!! اه اه اه اه چندش-_- گمشو مادر ناسالم:| پدر هاپو!! عمه ننه!!! برو به ننه ات بگوووو!! مرتیکه وِل خراب:/
این لطف داری یعنی گ.وه نخور نکبت😂
شتتتتت عاقا واجبه بیام سر کلاس😂😂😂😂 (وقتی اون رگ آقای مین یونگی میزنه توت بالا)
با ما همراه باشید😂😂
Maedeh
۱۹ ارديبهشت ۰۰:۱۶

ای جاااان😔 دور از جووون همینطوری اول بسم الله چی سکته آخه؟ حالا کلی کار داریما😔😔 بین مالدیو و هاوایی بدجور دو دلم😔 خب پس خیالم راحت شد،دستش درد نکنه تو عقدش جبران کنم براش!😔

والا😔😂 جررر فکر کردی همه باید اسمشون امیر باشه؟😔😂 خیلیم بهش میخوره😕 پرااام خداییش؟ آخه میدونی چنبار گفتم؟ نکبت بدتر میکنه ؛ مثلا ی حرفی بشه از علایق و ... تو کلاس، بر میگرده میگه دوس دارییییی استاد😔 بعد طرف سرخ میشهههه...😂😂😂

قربونت🙂💜

خب من سه دور بیشتر😌

اوموووو کیوت ترینم.

پ.ن: کارت درسته بخدا. اصن منم باید ی دستی به پروفم بکشم تو کی ال...

ی بار از یکی پرسیدم ، چطوریاس که این همههه مدت پروف عوض نکردی و... گفت ماهی باید عاشق ی عکس شد و من عاشق این عکس شدمو... (اون لحظه درکش نکردما ولی الان که نزدیکه ی ساله پروف عوض نکردم کامل متوجهم!:") و خب منتظرم دوباره عاشق ی عکس بشم😔😂فعلا که قسمت نیست انگار)

یعنی گ.وه تو شرفشون! آخه حق پسرام این نبوددد🙂😭ع.نترااا چرا دارین مجبورشون میکنین برن سربازی!😭 واای واای ی چن سال از پستای موزه رفتن و طبیعت گردیشو دیگه نداریمممم T^T

 

RM. kiute.ARMY

عوف😔 دیگه باید گردن بگیری خانوووم😔 میگم بیا یه کاری کنیم...نظرت چیه بریم توکیو بعدش از اون ور بندازیم بریم تایلند😔 خداوکیلی باید به مادرت بگم دختر خوبی داری خاله جان😔
به ولله این فقط برای امیر هااااااستتت تاکیر میکنم امیر خالی بدون پسوند و پیشونددد😂😂😂 جدا؟! اره بابا:/ طرف تنها شده بود با یارو استاده داخل کلاس اما خدا رحم کرد پیچوند و اینا اگرنه گفت داشت حساس میشد بحث. دیگه گ.وه خورد. شت شت طرفو خجالت ندهههههه😂😂😂 این خط قرمزه ناموسا.
خدا نکنه نفسT^T
به اندازه ی هر تار موت من بیشتر😔
دورت بگردم:">
پ.ن: ولی یکی از اصلی ترین دغدغه ها اینه که چی بزارم تناعانعلمامذ!
شت چقدر رویایی درباره ی عشق به عکس گفت:")😂😂 وای حق...من عاشق عکس نشدم اما باهاش خو گرفتمT^T
 گ..وه زیاااد! واقعا:) میدونستی تا پایان سربازی دولت کره از لحاظ اقتصاد سه ممیز هشت میلیارد دلار آمریکا ضرر میکنه؟ داره دلم خنک میشه!!! 
ولی خداوکیلی هوسوک نرفته سربازی یه عالمه آپدیت جورواجور ازش گرفتیم:")) منتظرم نامجون و رئیس پادگان باهم موزه نه به جنگ بزنن تو پادگان😂
Maedeh
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واای تروخدا؟ چه یهوییی!😔 الان وقته ماه عسل دیگه عزیزم، تو دلت نمیخواد؟😔😔 برنامت چیه براش؟میخوام برات توری مشکیا رو بپوشما😔 ی سوال، وی کی تو صیغه ی عقد حضور داشت یا چی؟ دوس داشتم عروس رفته گل بچینه رو از دهن وی کی میشنیدما😔

بخداااااا اتفاقا میشناسیش!😔😂😂**** ** **** * **** **** **** ** ******* ***** ****** ********* ***** **** **** *** * **** ****** **** *** **** ** ** **** ** ******* ***** ** ** ***** **** ** *** ***** *** ** ****** **** ***** *** *** *** ****** ********** *** ****** ** *** *** **** ******* ** *** ***********

شما عزیییز دلی در جریانی؟

نشی که عزیزی برام.

وای ددی من :")))

دور از جووون!!!!خدانکنه دورت بگردم.

وااااای ولله که انصاف نیس!! انقدر چیزای قشنگ قشنگ مینویسی از توان من خارجهههه چطور حالا ی جواب قشنگ باید داد آخه؟

دورت بگردم من قربون چشمای خوشگلت برم کیوت ترینم.

پ.ن:پروف جدید میبینم!به مبارکییی باشههه بسی زیبا و جذااااب... ددی، ددیمون داره آروم آروم عازم میشه هاا🙂😭 دیگه این شرایط از توان من خارجه من دیگه نمیتانم🙂💔

 

RM. kiute.ARMY

والا میبینی؟😔 ماهی که باتو باشه دیگه عسل نیست، منبع تموم شیرینی های دنیاست😔 اون توری ها رو بپوشی نرسیده من سکته😔 ولی بریم هاوایی؟😔 اره اره نگران نباش قندمون هم اون سابید نذاشت هیشکی نزدیک بشه😔
واقعا؟؟؟😂😂 عههههههه اوووون؟؟؟ به اسمش نمیخورددددد!!!! وای فاک جدا؟؟😂😂😂 اره واقعا به رفیقت بگو نکنه! با همین چشم دیدم ک.ونی که از آشناهام رفت هااا😂😂

شما هم صاحب دلی در جریانی؟
بوسم بهته:"(
جون ددییییییییT^T
من دو دور بیشتر*-*
خب برو دو دقیقه جلو آینه بهت بگم چرا چیز های قشنگ میگم خانومی😔
خدا نکنه جان دلم شما تاج سری:"))
پ.ن: اره اره فاینالیییی گرد و خاک رو از پروفایلم تکوندمT^T ممنونم فدات شممممم مرسیییT^T   بچه رو وسط توپ و باروت میبرن:") اونجا نه موزه داره نه دوچرخه...کجا میبردیش ح.رومزاده هااااااا:"))))))
Maedeh
۱۴ ارديبهشت ۲۰:۵۵

بعله بعله😔

🙂💙

عالیه واقعااا😂 شاید باورت نشه ولی ما حتی به معلمامونم میگفتیم خنده مکنی؟😔😂 اوناهم اینطوری بودن اگه میتونی ادامشو بگو😔😂😂

عزیزِ دلمی هااا نه فدات شم واسه رفیقم کاری نکردم هنوز لطفا فقط قبول کن مرسی اه.😒😂

 مهربون منی بخدااا🙂😭💙

وای اصن سر این تَنگ و تُنگ واقعا خندیدم😂😂😂😂

اوموووو دلبر من🙂

بخدااا توهم! به قول خودت (بندهِ دلمی!🙂 )

وای ددی من!🙂🙂🙂 قلبمو واس خودت بدون!!🙂💙

RM. kiute.ARMY

من این بعله رو به عنوان بعله ی صیغه ی عقد در نظر میگیرم تمام😔
واییییییییی فاککککککککک ناموسااااااا؟؟؟ بگو ترخداااااااااا😂😂😂😂😂
چشم شما امر کنی و ما قبول نکنیم اخه؟😔😂
فدات بشمممT^T
جووووون فدا خنده ات که😂😂
من دلبرم شما صاحب دلی:")
میمیرم برات نامرد...
قلبت دینمه، نگات قبلمه، خودت هم که کعبه امیT^T
Maedeh
۰۱ ارديبهشت ۰۱:۳۳

ای باباااا لهنت به این صاحب اثر که...😑

اعتراض جایز نیستتتت!!! بیکاز وقتی خودت ترکی حرفی میزنی برام؛منم میمیرم برات🙂!

ای جااانمممم...

وای جررر😔😂😂* تازه از دهنم رفته بود بیرون لهنتی‌...

الهی من دورت بگردمممم این حرفااا چیه اخههه دلبر منT^T  من کاری نکردم فداتشم، وااای نگوووو تو عزیز دل منی این کارا چیهه عمرا بذارم!T^T

هعی😔😂

آره جانم زیر نظرم بودی😔😂 ولی واااای چرا خوندم تَنگ من؟جرر تُنگ خوندم تَنگ😔😂😂😂😂

وای ددی آخه چی بگم بهت...

نگوووو! خدا نکنه عشق من. دلبر من . عزیزِدل من...

هعی مثل خودت :"))))

ببین کاراتو!!! آخه این درسته؟ اخه این انصافه؟ من برات نمیرم الان؟؟؟

 

 

RM. kiute.ARMY

میبینی ترخدا😔
خدا نکنه جونم قربونت که:") فرشته ی من...
ما اینجا کلا تغییر کاربری میدیم و عادات قبلیتون رو به آغوش گرم صاحبش برمیگردونیم😔😂😂
خدا نکنه تاججججج سرمممم عمر مننننننT^T کاری نکردی؟ وجودت و بودنت برای من نعمته:"))
وای نه نه نههههههههه😂😂😂😂
چیزی نگو...بزار نگات کنم خانومی:")
نفس منی...یه تیکه از بهشتمی...
نگووو:")
نهههه خدا نکنهههه جانانننT^T شما دین بودی من مومئن ترینت بودم ها:")
Maedeh
۲۸ فروردين ۱۳:۵۸

اومووو ترخدااا نداریمT^T این درخواست امکان پذیر نمی باشد لطفا صرف نظر فرمایید:"_

الهیییی خدانوکونه من تی جان قوربان بوبوخم می عزیزه دیله رفیقT^T

ای جانمممممممم:")))

وای چه ترکیب قشنگییی!! تنگ بلوری :")))))

 

چرا اون "وای"دیدم خندم گرفت؟😔😂

جرر ولی نمیدونی که چقدر پزتو دادم! اتفاقا با شنیدنش کلی خندیدم! تو باعث میشی من همیشه ی لبخند رو لبم باشه خلاصه:"))))

عوووووف عووووف وای بهتم خشن میخورههههااا!!!! از اون خاک دهنده هاییی که کاری کنه نشه تا ی هفته راه رفت 😔😔😔 

 

آیگو اون عکسه رو میگیییT^T ولی تو میدونی کجا دلمو بردی؟!!

اونجاها که با رکابی پارت ی سلام میدادی و میرفتی! پر ابهت و خاص! :"))) یا اونجا که زیر بروزرسانی ها مینوشتی من خاک پاتم لامصب با کلی قلب بنفش... یا اونجاهایی که همیشه هوای دوستاتو داشتی و نگرانشون بودی و پیگیر... اره خلاصه تو زودتررر دلبری کردی ازم لهنتییی بدون اینکه بدونی داری دلبری میکنیی!T^T

عزیزدلممممم:")))

عه! اینطوریه؟پس من سه دور بیشتر وجودم T^T

 

RM. kiute.ARMY

تقصیر صاحب اثر میباشد، راه ندارد.
وای خدااااا شمالی حرف نزن میمیرم براتتتتتتT^T
از اون تنگ ها که جونم بهش وصله:")

خنده مکنی؟😔😂
قربون خنده هات بشم عمر من باور کن تو انقدر بهم لطف داری باعث میشه پیاده بیام تا دم در خونه اتون. شست پاتو بماچم و برگردم:"))
مگه برای ادم کنترلی میزاری تو؟😔

تو تک تکشون رو حواست بوده تنگ من؟:))) نگو نمیرم که نمیشه! نگو فدات نشم که نمیشه! نگو جون ندم برات که نمیشه!!
دلبرم دلم رو بردی...ببین یه جوری هم بردی که دیگه رفت....
جون دلمممممممT^T
نامرد قبله ی چشات رو ک ببینم نماز عشق میخونم براتT^T
Maedeh
۲۷ فروردين ۱۲:۳۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عزیز دلمی:")

خدا نکنه دلبرم:")  نههه نههه اجازه ندارییی عهههه!

مرسی مهربونم اینا همشون نشون دهنده ی لطفته جانم...

فرشته تویی کیوتی من! ددی من! عمر من! عزیز دلمی تو فداتشمT^T

معلومه که میمونم دورت بگردم، تک ددی زندگیمو کجا ول کنم ها؟ اصلااا ابداا!

**** **** *** ** ***** ***** *** ****** ***** *** **** *** *** ****** 

****** **** *** **** *** **** ****** *** *** *** ***** ** **** ** *** **** ***** *** ***************

عههه تقصیر خودتههه کیوتییی تو اول دلمو بریدیییییT^T

عزیز دلممم چه خوشحالم که دارمت:")))

مرسی دورت بگردم.

RM. kiute.ARMY

ای جوووووون:">
ترخدااااااT^T
جانیم سنه گوربان*^*
بند دل منی میدونی؟ بند دل همونجاست که پاره شه قلب آدم وایمیسته:)))
تو میشی تک تنگ بلوری من...:"))

وای😔
چه خبرا زود میرسه😔
من برای تو هرچی میشم...حتی خشن😔

نخیرممممم تو اول بردی با همون یه نگاهههههT^T
همچنین من...نمیدونی که، انگار دنیا رو دارم:")
من یه دور بیشتر عشقمT^T
Maedeh
۱۸ فروردين ۰۳:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** **** ** *****

**** ** **** *** ********* **** *** ***

** **** ***** *** ******* * *** ****** ** **** ****** ** ***** * **********

**** ** ****** ** ***** * ******* *** ******* ***** ******** ***** **** ********

*** **** **** *** ** **** *** ***** * ******* **** ** ******** **** ** ** *** **** *** *** ***** ***** **** ***** *** **** ***** *** *** *** ********* **** ****** ***** ****** **** *** **** **** *** **** ***** *** ******* *** **** ** *** *** **** ****** *** * **** *** ***** 

 **** **** ***** ******* **** ** ***** ***** **** * *** **** *** **** ** **** ***** ******* *******

**** **** *** **** ******* * **** **** **** * **** ***** **** * ****** *** *** *****

** **** ***** *** ********* ******* ** *** *** **** ** *** ** *** **** ** ** ** **** *** ***** ***** ***** ******* **** ***** *** ** ** ** **** *** *** ****

 ********* *** **** ***** ****** ** **** **** **** *********** *** ***** **** *** ****** ******* 

****** ** **** ******* *** ******** **** **** ***** 

****** *** ****** *** *****

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

تاج سرمی ها:")
خدا نکنه دورت بگردمممT^T
قربونت بشم...نه نه...بزار قربونت بشم:)))
شما لایق بهترین هایی...شما عمر من:")
البته البته که بهت پیام میدم فرشته خانم:) نفست انقدر حقه که دلم از اینجا داره میتپه برات...یار و یاورت الله باشه...
واقعا باشی و بمونی برام...دیگه هیچی نمیخوام!
خدا نکنه خانوم خانومای منT^T تک گل قلب منی:)))
میکنم میکنم...تو دل منو بریدیی کریمممممT^T
منم عاشقتم تا ته دنیا..یونو؟:"))
چشم عسلمT^T
Maedeh
۱۵ فروردين ۰۳:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** **** **** ***** *** ***** *** **** ** *** ***** **** ************* ** ****** ** **** *** **** **** *********

******* ***** **** *** **** ** *** ****** ******* ** ***** **** **** ** *** **** *** ***** **** ******* **** *****

*** **** *** ********** ****** ** ** ** ** *** **** ** ***** ** *** **** **** **** ****** **** ****** * ** **** *** ** ***** *** ********* **  ***** *** **** ******** ** **** * *** ** ****** ******* **** ** ***** *********

 ** *** **** *** **** ***** **** **** * ***** ****** **** **** ***** ***** *** ** **** *** **** ***** **** ** * ****** ** ***** **** ** ******** ******* *** *** *** *** ***** ** *** *** **** ** **** **** ** ***** ***** **** ***** **** ** **** ****** ***** ** ** ****** ***** ** **** * ****** ***** ** ***** *** *** *** ****** *** ***** ****** ** ***** *** ******* ** **** **** * **** *** * ** ***** ****** ****** ****

**** ** ** *** *** **** * ****** *** **** ******* **** *** ******* ***** ** ** **** ***** * ****** ** *** *** ******* * **** *** *** ** ***** * ** **** **** * ** ** ** ****** *** **** **** ** ** ** ***** ** **** **** **** * ******** ** *** ******** ***** **** ***** ** ***** ***** **** ***** ***** **** *****

** **** *** **** **** ***** **** *****

**** **** ** **** ** ***** * ******* ***** *** ***** **********************

***** **** *** *** ** **** ** *** **** ****** *******

 

 

 

RM. kiute.ARMY

مائده ی من:))))
عمر من...
الان گریه ام دراومد که نفسم...
تو گریه امو دراوردی همه کسمممممم جونمو بدم بهت که عشقمممم:")))
تاج سرمی...
خیلی لطف داری فرشته خانم. واقعا میگم...الان جشن تولد امم حسن (ع) ئه؛ از خدا میخوام تموم انرژی های خوب و یه عالمه عشق به قلبت سرازیر بشه وقتی اینجوری حال دل منو خوب کردی:))
به حق امام علی که این ماه برای امیرالمونینه؛ بتونم لطف و نفس حقت رو جبران کنم...تنت سالم باشه، دلت خوش و به موفقیت برسی، بدون استرس!
تو تک تک ثانیه هام با یه الله یادت میکنم جیگر جان خدا برام حفظت کنه:"))
من میبوسمتتتتتتتتت به شدتتتتتتت جیگررررررT^T 
عاخ که دنیامی...
Meli
۲۶ آبان ۰۲:۱۰

 ددی

زلام

یه سوال این هپی انده یا سد اند؟

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم😍🤍
پایانش بازه:")
a.gh
۲۳ تیر ۱۴:۴۷

سلام دد

من میخوام ورژن ویکوک این رو بنویسم 

همین طور جیکوک 

همین طور ویمین

اوه سپ رو یادم رفت 

یونمین هم همین طور  

اجازه هست؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزکم*^*
حقیقتا نمیدونم بقیه کار هام رو خوندی یا نه اما من همیشه ورژن میدم
اما این کار رو چون اختصاصی از ویژگی های ظاهری نوشتم موقع تبدیل چیز جالبی نمیشه.
Reyhan Army
۲۵ ارديبهشت ۰۱:۴۱

آرام‌تر از هر آرامم😂

خیلی! دین و ایمان مردم از بین رفته! لا اله الا الله و الله اکبر 

RM. kiute.ARMY

اینه ک قشنگه😂
کار انگلیسی هاست!
Reyhan Army
۲۳ ارديبهشت ۰۰:۱۳

گازت بگیرم مشکلی نداری؟😂

اره اره ارههه😂📿 صدا نکن😂

RM. kiute.ARMY

آرام باش😂
اصن اذهان عمومی چقدر گناه الود شده😂
Reyhan Army
۲۰ ارديبهشت ۰۹:۳۰

وای این اهنگه😂 

کرد:")

 

قسم نخور الکی میگیرم گوشاتو گاز میگیرم😂

اره دیگه😂 مردم خیلی بی‌ادب شدنا خیلیییی😂

RM. kiute.ARMY

اخ جون گاز بگیر😎
عه نه بابا؟؟؟😂😂
Reyhan Army
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۱۵

تو خودت نمکی😂 قند و نباتی، شکلاتی شکلاتی😂

عاحح ریحون ب فدای مظلومیتت بره الهی:"(

 

از اون چش هایی بود ک سال تا سال بهشون عمل نمیکنی؟

یاد اون خاطره افتادم ب دختر خالم گفتم قربونم بری هفته به هفته گف هفته ب هفته یادت نمیکنم دیگه قربونت برم😂 ملت گودزیلا شدن... احترام بزرگترو نگه نمیدارن😂 پاشو برو دوتا چایی بیار بقیشو بهت بگم حالا ایکی😂

RM. kiute.ARMY

رنگ چشات عسل، طعم لبت عسل اسمت که ریحونه اونم بزار عسل😂
خدا نکنه نفسم:">

نه بخدا😂
میبینی ترخدا؟😂😂 اینا رو باید صادر کنیم😂
چایی قند پهلو؟😂
Reyhan Army
۱۷ ارديبهشت ۱۳:۴۳

یاد اون جوک بی‌مزه افتادم😂

بغض گلومو گرفت از شدت مظلومیتت

 

میگی دمش جیز یاد یکی میفتم همش بهم میگفت دمت جیز😂

ولشون کن اعصاب خودتو خورد نکن😂 

RM. kiute.ARMY

نمک بیارم؟😂
از فلسطین مظلوم ترم:"(

چش چش چون تو گفتی هاT^T
Reyhan Army
۱۶ ارديبهشت ۱۸:۰۳

زود بیا😂

هعی مظلومه دو عالم

 

اره

اره اره همونا😂

 

یه پیشگو بود لاناتی😂

برای ما بودنمون نقشه کشیدیم امشب😂 نقشه کیلو چنده؟ یه تخت و خونه ک این حرفارو نداره😂

RM. kiute.ARMY

زولبیا😂
والا ک منT^T

بعله😂

دمش جیز😂
والا بخدا این مسخره بازی ها چیه؟😂
Reyhan Army
۱۵ ارديبهشت ۱۳:۴۳

پول کل زندگیتو میدم نمیای؟😂

هعی ددیه مظلومم

بماند😂😂

 

ب لحظات ملکوتی نزدیک شده بودیم زنیکه پروندیش باید از اول بریم تو کارش

تفففف😂😂

بلا

 

یه لحظه فکر کردم نوشتی با نوستراداموس شستم😂😂😂

ایکی یه اهنگه هست... باز همو دیدیم امشب به هم رسیدیم امشب واسه‌ی ما بودنمون نقشه کشیدیم امشب... قفلی زدم روش😂

RM. kiute.ARMY

نه نه الان الان😂
بخداT^T

عه:|
خلط دار😂

این دیگه چیه😂😂😂
چه اهنگ پر محتوایی ماشالله😂

Reyhan Army
۱۴ ارديبهشت ۱۵:۱۰

خودت نمیخوای بیای؟

چه ددیه اروم و ملایمی😂😂

فعلا رو مود خشن طورمم میخوای بیا😂😂 وای فاک یاد یه‌چی افتادم خندم گرف🥲😂

 

اللهم صل علی محمد 

هار هار هار😂😂

واقعی‌ای ایکیگای؟

 

نوکر! دسشویی و حموم شب قبل رو شستی؟😂

RM. kiute.ARMY

پول اسنپو میدی؟😂
والاT^T
یاد چی ور پریده؟😂

و آل محمد
 خخخخخخخ😂
بله:">

با دامستوس شستم😂
Reyhan Army
۱۳ ارديبهشت ۱۲:۴۳

پولاشو جمع کن بیا پیش من! ول کن قرص رو😂

نه نمیگم😂

خشن شم دوست نداری؟😂

 

فتبارک الله

ولی غماتو میبره پشت پرده:") جان من قافیه رو حال کن

ولی تو هم همیشه میری و فردا میای ایکی:]

😂😂

 

از تووووو:")

 

کامنتاش برا خیلی وقت پیش بود اومدم یه حالی دادم روز معلمی😂😂

RM. kiute.ARMY

مطمئن؟😂
باش نگو😂
اگه تو خشن شی دوس دارم😂

احسن الخالقین
به عنوان لریک نویس جدید بنگتن برو کمپانی:">
اوه:">

تلنتلوعت:">

نوکرتم دربست😂
Reyhan Army
۱۲ ارديبهشت ۲۰:۰۴

اما با ضربه‌ای که به سمت راست گونه‌اش وارد شد دادش تو گلو خفه شد.

این ننه‌ی اینم هیچ گوزستونی اعصاب نداره😂

نامجون با صدای بمش خندید: وروجک قهر نکن!

ایکی میگی یا بگم؟😂

نامجون: مگه مشکلت چیه وروجک؟! 

وروجک و زهرمار خرتیکه🥲💔

نامجون: هروقت بخوای میام.

اوف تو فقط بیا

 

نامجون: خوب زندگی...

یعنی جندگی:"(

کوک: چرا آیرین نونا بهت سلام نداد!

آخرین کامنت حاوی اسپویل بود ایکی اصن... :")) هعی گوزگار

نامجون لپ پسر رو کشید: فردا میام. خوبه؟!

ایکی نکنه توام روحی؟؟

جین: من برادر نامجون ام.

عه اخوی اینجا هم هستن؟

 

چه پایان جالب انگیزی:")

اینجارو هم به بمب بکشم ایکیگای؟😂

RM. kiute.ARMY

میخوایم پول بزاریم براش قرص گوزیسم اعصاب بخریم😂
بگو گناری😂
خشن بود😂😂😂
منم میام ها!

احسنتم!
چسدگار نامرده:">
نه من واقعی ام شبدر منT^T
بله از پایگاه بسیج تشریف فرما گشتن

ممنونمممممممممممممممم:"))))))))))))))

بیا قلنامه اش به نام تو😂
AR•J•MY
۰۱ آبان ۰۸:۰۷

خب این...خیلی عمیق بود!

یعنی کوک دراصل روح نام رو دیده بود...برا همین بنظرش بوی الکل نمیداد...

و نام هم بخاطر حسی که بهش داشت رف تو خواب جین و بهش گف قلبشو به کوک اهدا کنن :)

فقط یه سوال...اگه جفتشون تو کما بودن و روحاشون باهم ملاقات میکردن...پس چجوری اون روز آیرین اومد و دیدشون...گااااد الان یادم افتاد یعنی برا همین به نام سلام نکرد؟ چون نمیدیدش؟ اگه اره پ چجور کوک رو میدید؟ 🚶🏻‍♀️🚬

فک کنم باید دوباره فیکو بخونم...

و بعدش هم یه بار دیگه...

و بعدش برم بلو مموریز رو بخونم...

بعدشم برم مای لاولی کیتن رو بخونم (کلفیقنبمخلکعثفغثخحعنف :)))) عرررررر...عررررررررررررر این یکی از بهترین اسماتای سایتههههههه 😭 عررررررررررررررررررر اونم با چه کاپلیییییییی؟ نامتهههههههههه حتبهعسهیبحخبهفب....تازه ورژن یونته و جینته و مینته هم داره گااااااد گاد گاد گاد تنفس دهان به دهاااااان 😭🚬)

عاقا اصن دلم میخوام یه فایل زیپ مموری از کارای ددی بزنم 😂🥺❤️

 

جدا ازین بحثا...این یکی از قشنگ ترین و تاثیرگذارترین ایده هایی بود که دیدم...

خیلی ساده بود...خیلی خیلی زیاد...ولی این سادگی بیش از حدش بود که قشنگش کرده بود :)

مرسی دد 🥺❤️💋

RM. kiute.ARMY

میدونی سر اون تیکه ی آیرین یجورایی ناخوداگاهش بود! کوک تاحالا ندیده بود که آیرین به نامجون سلام بده و روح یجورایی زنده است و در عین حال نیست. انگاری تو عالم معنا همه ی روح ها باهم دیگه ارتباط داشتن و بخش زنده و مختار کوک همچنان بیدار بود.

عمیق؟
این کلمه برای من خیلییییییییییییییییی!!!!!!!! ارزشمنده...
خیلی خیلی!!
و ارزشش دوچندان میشه وقتی تو بهم میگیش:>
ایبالبالئتاتابترئستقابپع
عرررررررررررررررررر!! داری تک تک کار های منو نام میبریییییییییییییT^T
ععععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررر!!!
تذامهن5فالهما5مفانثتعقفا

مرسی از تو و چشم های آسمونیت که خوندتش قشنگ من:>
Namjoonii
۲۴ مهر ۱۱:۳۶

آره مونی جونی شما هم بیا وسط...

لالای لای لالای لای لالای لای

💃🕺💃🕺🕴🕺🕴🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺🕴🕺🕴🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺🕺💃🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🏃🏃🏃🏃🕺🕺🕺🕺💃💃💃💃💃💃💃💃🕺🕺⛹

ی لحظه اون ایموجی دزد و دونده وسطشون چیکار میکنه..

اهان خب خب..

بینندگان عزیز..

 از بین این ایموجی ها ،ایموجی متفاوتی پیدا کنید..

تا درودی بعد به درود

RM. kiute.ARMY

توب بستکتبال دستشه؟😂
Rokajaki
۲۳ مهر ۱۶:۱۵

اصن از همون جایی ک گفت تو بخش خوابیده بود و نامجون اومد گف مراقبش باش من فهمیدم میخواد قلبشو بده😭😭😭😭 

 

هیییی چجوری بگم... واقعا با اون دوتا بند اخر مکث کردم و فک کردم و ب دیوار خیره شدم بعد شروع کردم در خفا جیغ زدن از خوبیش:")

 

واقعا قلمت خوبه ددی واقعا میگم اخه اصن نمیفهمم اصن نمیدونم چی بگم انقد ک خوبه خوب بود خوبی اصن تو کیی من کییم اینجاکجاستتتتت اوووف روکا آرااااااااااام

RM. kiute.ARMY

من خودم اونجا سرمو کوبیدم به کیبوردT^T

میشه به جاش بیای بغل من:">

اصثتریا2بضصاثئضاثئ نگوووووووووو قلبم ضعییییییفه بی جنبه اممممممم میام میخورمتاااااااااااااT^T
Jim Jim
۲۲ مهر ۲۱:۵۷

بازم وانشات؟

به ابلفضل نگران انگشتا و چشماتم!

همون بهتر که الان میری مرخصی...هرچند که دلم برای قلمت تنگ میشه ولی اینطوری که اذیت نشی بهتره:)

و.....اون فیک فولی که نوشتی...دارم میخونمش....و همش دارم زار میزنم و  فحش میدم...فقط میخوام ببینم این دوتا کی بهم میرسننننننن خاااااااااااااادددددددددااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

اره گفتم سریع کارامو سر و سامون بدم😂
ممنون جوجه اونیT^T
من اصلا یادم نبود بهت داده باشمش:/ هی فکر میکردم ندادم امروز فردا میگردم بهت بدم😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۲ مهر ۱۶:۴۰

اصن نمیتونم ذهنیتمو عوض کنم

پدر پسری میبینم نام و کوکو😂

سس خرسی نامجوننننننن

RM. kiute.ARMY

عجب😂
Vkook. Darya
۲۲ مهر ۱۵:۵۵

هققق 

ماییی موننننننننننن 

خوبممم تو خوبی ؟

هققق منمم مونیییی جونمممم بسی زیاد دلم برات پر پر شدهه بود 😖😖😖

moon🌛 Child🌜

خوبم عشقم به خوبیت🤧🤧
دور دلت بگردم😭😭😭می تووو
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۲۲ مهر ۱۴:۵۸

ددی ...

کم کم زیرسازی کن پاشیم بریم خاستگاری مونی

من دیگه طاقت ندارم

چند وقت دیگه امتحانا مستمر شروع میشه باید دنبال خانواده جدید باشم

زود مراسمو بگیرین که من بی سرپرست نشمم

من میخوام ساقدوش صاقدوش مونی باشممممابرعابحیا

RM. kiute.ARMY

خواستگاری لازم نیست دختر عمومه😂 ما از قبل باهم عهدامون رو بستیم😂
تو بیا پیش خودمون😂😂😂
Kim Miya
۲۲ مهر ۱۴:۲۶

هق ددی من لایو رو کامل ندیدم اینطور که تو تعریف کردی 

باید  برم دان کنمش اینطوری نمیشه 😌

هق☹️

 

RM. kiute.ARMY

حتما ببینشT^T
Namjoonii
۲۲ مهر ۱۳:۱۲

خدا نکنهههه نباید با ی وانشات بمیری که...

وایییی عرررر باورم نمیشه خوشت اومده 

دیش دیری دیرین ماشالا 

همگی بیاین وسط که ددی پسندید

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🍂🍂💃💃💃💃💃🍂💃🍂🍂🍂🍂🍂💃💃💃💃💃💃💃💃💃🤭🤭🤭

 

moon🌛 Child🌜

منم بیام وسط؟؟ 😂😂😂😂💃💃💃💃💃💃💃💃💃
Tara Mohamadi
۲۲ مهر ۰۹:۵۵

وای ددی دیشب خوندمش😢😢

اصلا بعد از اینکه آرزو کرد و نامجون اومد من بغض کردم چون کل داستانو فهمیدم😭😭

اصلا ددی من نمی دونم چه موجودیم جلوم کلی آدم بکشن جر بدن فقط لبخند میزنم اما واسه‌ی همچین وبتون هایی بغض می کنم و گریهههههه😭😭😭

ددی دیشب اینقد گریه کردم صبح چشم مثل دو تا کاسه‌ی خون بود...مامانم اومده بغلم کرده میگه عزیزم ناراحت نباش اون لیاقتت رو نداشته بهش فکر نکن..

بهش گفتم مامان چی میگی؟؟؟

بهم گفت مگه با دوسپسرت کات نکردی؟؟پس چرا گریه کردی؟؟"وی تا کنون تنها کاری که با پسران داشته اینست که آنها را عقیم کند بخصوص مال اقوام به همین دلیل به اون گرگ گفته میشود😁😁"

دیگه ددی مامانم می خواد منو هرجوری شده شوهر بده خودت بیا نجاتم بده😂😂

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم فدا چشم های خوشگلت:"(((
وای مامانت عشقهههههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂
مامان و خواهر منم:> یعنی فقط کافیه باد یه پسر بهم بخوره...فردا میبرنم محضر:/
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۲۱ مهر ۲۱:۵۱

ددی خبریه؟مونی بهت جواب مثبت داده به جای شیرینی برامون وانشات مینویسی؟

RM. kiute.ARMY

اون از من خواست و من نوشتم😂
Namjoonii
۲۱ مهر ۲۱:۴۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********************************************/

 اینم خود وانشات دیدی گفتم مینویسم 

ببین دوسش داری خدا کنه خوب باشه واییی

RM. kiute.ARMY

لعنتی:>
من خوبم...
خیلی خوب!
حتی تصور جیمین کنار تهیونگ منو میکشه:>
و تو...
منو کشتی:>

۲۱ مهر ۲۱:۰۰

ددییییی

من الان رسما افسردگی گرفتم🙂💔🤝

این اسپشیال اند ترینو گشنگ ترین فیکم بودددد

هنو تو شوکممممم

دختر تو فوق‌العاده اییییی

ماچ مجازییییی

RM. kiute.ARMY

ماچ متقابل جان دلم گشنگی ازخودته :">
Vkook. Darya
۲۱ مهر ۲۰:۳۲

دد تو میدونی من دیوونه کاراتم و این چند وقت رگباری داری کار میدی بیرون ؟

بهشت رو بهم تقدیم کردی واقعا باید تشکر کنم 

و همچنین ژانرش :") 

دقیقا چیزی که با روح و روانم بازی میکنه ..

برم بخونم تا داغهه :")

moon🌛 Child🌜

منممممممم دریاااااا🤧🤧🤧
چطوری دخترم؟ خوبی؟ بوگوشیپذا🤧🤧
Kag ros
۲۱ مهر ۱۹:۰۴

ددی این عکسای نامکوک رو از کجا میاری؟؟؟میخوام ادیت بزنم برای اون فن فیک بود فصلی

RM. kiute.ARMY

یار بی ریای من...
پینترست😂
부미
۲۱ مهر ۱۸:۵۱

درود 😁

عررررررررررررررر🥲🥲

تا درودی دیگر بدرود 🙂😂✌

 

 

moon🌛 Child🌜

دورود خدایان نیز بر شما باد😂😂😂
AR•J•MY
۲۱ مهر ۱۷:۴۳

ددی قشنگم :)

تو میخوای منو بکشی ؟؟؟

گاااااااااد من نمیخوام بع دست کسی که دوسش دارم بمیرمممممم

فیکس یو کم بود؟

حالسههسقجلعفسمشهخرغرعحگعل :)

ببخشید بیشتر نمیتونم عر بزنم دارم با گوشی مامانم مینویسم با کیبوردش راحت نیسم :)

RM. kiute.ARMY

کنچانا جان دل من تو تاج سرمیT^T
Namjoonii
۲۱ مهر ۱۷:۰۷

های ددی..

نوشته های تو که محشره و این یکی عم ینی عالیه..

اوه اوه راستی میخوام امروز یا اگه تموم شد فردا ی‌وانشات اپ کنم تو سایتتون...

بالاخره به گشودیم غلبه کردم و راستی موضوعش ی جورایی متفاوته ی عاشقانه‌یی که توی محیط بازی ماهی مرکب رخ می‌دهد و .......😅🤣🥲عه اسپویل کردم

خلاصه که اره ...

فعلل بای بای  

RM. kiute.ARMY

نه عالی تر از تو جیگر طلا*^*

اثسبناضصنغثضن
 ایگو تو ام مثل نام نام اسپویل میکنی😂
Kag ros
۲۱ مهر ۱۷:۰۲

نمد این چه مریضی که کلی کامنت میدم

ددی یک سوال

موضوع لباس شستن و جیکوک چیه؟ من شنیدم خیلی جاها ولی نفهمیدم توی نتم نمیشه زد موضوع جیکوک و لباس شستن

میتونی بگی؟:"> کامسا کامسا سونبه نیم

RM. kiute.ARMY

ها؟:/ لباس شستن؟
خوب لباس شستن یه اصطلاح برای رفتن به اهم اوهوم کردنه😂
Yuta😈
۲۱ مهر ۱۶:۵۲

اوموووو دددیمممممم بیبیی گرلللل هات مننن فقط استراحت کن دوباره بعد یک سال نیای فیک بدی :)

RM. kiute.ARMY

مرسیات فراوان لابلیT^T
Kag ros
۲۱ مهر ۱۶:۴۶

ددییییییی بیا بغلم(نیا کروناست)

هققق ههققق هقققققققق 

ددی چقد خوب بود هق ععر خوب خوب خوب 

ددی من عاشق این وانشات هام:_)

مخصوصا اگه سپ یا نامکوک باشن

ددی چرا بهت نونا هیونگ اونی میگن:/؟

هیونگ اخه هیونگ؟؟؟؟

مگه داریم من خودم از اوپا خوشم نمیاد خجالت زدم میکنه بیشتر روی سونبه نیم تاکید دارم

به هر حال دلم برای قلمت تنگ میشه:_)

وی گریه کنان به ناکجا اباد میرود*

RM. kiute.ARMY

کرونا به چپم اومدممممممممممممممم*^*
منم عاشق تو ام:">
همه چی میگن😂 من بی جنسیت ترین آدم زندگی خودمم😂
آیگو:>
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۱ مهر ۱۶:۲۳

چرا پایان باز ؟ خوووو 🙂😃

RM. kiute.ARMY

خود منم نمیدونم😂
F/A
۲۱ مهر ۱۶:۲۲

😐*خیره شده ب پوستر

افکار اسکلانه من: خدایا یه بیماری قلبی هم نداریم به طور کاملا اتفاقی عاشق بشیم؟ 😐

یعنی سونبه نیم انقد رو نامکوک کراش زده که اخیرا سایت پر شده از نامکوک؟

😐یعنی یه پروانه باید بیشتر از من شانس داشته باشه؟؟؟؟؟

ناموسا واقعا؟؟؟؟؟

😐😐😐😐😐😐😐😐 خدا شانس بده

RM. kiute.ARMY

ای کیوت لعنتیییییی بیا بغلم ببینم😂😂😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۱ مهر ۱۶:۲۱

فیکس یو رو کا قرار نیست همین اول کاری ول کنی ددی ؟ حداقل خواستی ولش کنی هم تو اوج ولش کن 😂

ولی نه اونو بنویس قشنگه میخوام ببینم به کجا میکشه 

RM. kiute.ARMY

نه اون رو فول کردم😂😂
به جاهای خوب خوب*^*
Rooni.... سنجاب فندقی 🐿🌰
۲۱ مهر ۱۵:۰۵

پایان باز :") 

 

چخخعچجهلجهلجهلهجلجهبخچلجهلمهلجخلهج 

 

من واسه این کاپل میمیرم عررررر T---------T 

 

چرا مقدمش یه جوری باعث میشه بدنم سیخ شه ؟ عررر تررررر

 

 

RM. kiute.ARMY

رونی من به فداتتتتتتتتتتتتتت گل بابونه ی منT^T
Vkook
۲۱ مهر ۱۴:۴۴

بچه ها یه سوال ران بی تی اس واقعا متوقف شد یعنی دیگه ضبط نمیکنن تو قسمت ۱۵۵ میگفتن این اخرین قسمته تا بریم برای استراحت واقعیهه؟🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اره:"(
فعلا ضبط نمیکنن:"(
Kag ros
۲۱ مهر ۱۴:۳۴

ددی خودم سایتت رو اباد میکنم:) یک بکته هیونگسوک کایمین و نامکوک دارم مینویسم:)

خخخخ

ددی لایو جیمین رو دیدی؟؟؟؟؟عععر موهاشو بسته بود 

RM. kiute.ARMY

قلبمممممممممممم:">

لایو جیمین رو خوردمT^T

۲۱ مهر ۱۴:۲۵

ددیییی

شلاااا

 

انگد فیکات خوبننننن

اخهههه به کدامین گوناههههه

اون از وبکم که سرش به معنای واقعی بیت خون و اشک و اخرین رقصم اهنگ بی اس اند تی پی

 بوردمممم

گلبونتتتتت،انقد که گلمت خوبهههههه

RM. kiute.ARMY

فدات بشم من نفرمایید من خاک پاتمT^T
BTL
۲۱ مهر ۱۴:۰۹

پشمام|:

RM. kiute.ARMY

سوخت؟😂
Kim Miya
۲۱ مهر ۱۳:۵۵

ولی ددی دیدی فرست شده بودم😁🤣🤣

خودم الان دیدم😌

 

RM. kiute.ARMY

مبارکههههه😂
Kim Miya
۲۱ مهر ۱۳:۴۷

هق ددی لایوو دیدی؟😢🤤🤤

چه خوردنی شده بود دیوث با اون موهاش 

هق من نتم وسطاش رف☹️😭

ولی همون اولاش هم خعلی خوف بود 

کاش بقیه پسرا هم میومدن

عب ندار به کوکمین راضیم😶🤤🤤😍

ژلههاغخزامسسفعژتبافهسسههزاخلفقط

وقتی میومد جلو زل میزد به دوربین 

دلم میخواست یعالمه جیغ بکشم😶😌

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

عررررررررررررررر خادا کیوتتتتتتتتتت:">
هودی کرد تو کلش و آرمان های امام رو رعایت کردT^T
فکر کنم وسط تمرین بودن
جوری ک هوبی جیمین رو بغل کرد مامانم بچه هاشو بغل نکرد:)
خیلی قشنگ بغلش کرد...
اونجا ک زد روی تخته سینه کوک و صداش کل اتاق رو در بر گرفت نالمهثامقعباصمعثلقم
لپشو کشید گفت کیوت...کوک گفت من کیوت نیستممممممT^T
پدسگ تو کیوت نباشی کی کیوت میشه؟:"))))
کیوت سکسی لاولی جیمیناااااT^T
خعکحخ5لک34هخ5اکلهخ34اکفلها3ک4هقت5ف3کخه5لک3
لب های آویزون جیمین:">
تلقنعفب2ن3علبعفقمثعغص
پنج ملیون نفرو کاشت و با هوپکوک رفت بیرون:/
وای چقدر عر زدم😂
بچه ام تولدشو یادش نبود:")
Snow Boy
۲۱ مهر ۱۳:۳۶

هییییی......

ی نفری بهم قول داد بعد امتحاناش ی جیکوک/کوکمین بنویسه بر اساس ایده ای از فیلم سریع و خشن 

نمیدونم چی شد اون ی نفر،

امروزم ک تولد جیمینه ولی از چیم فیک پیدا نکردم ....

هیییییی.....

RM. kiute.ARMY

اون یه نفر به فدات بره الهیییییییی فدا انگشتات برههههههههههT^T
اونی رفتم استراحت اگرنه بله ک مینویسم برات:">

چرا من یدونه داستان ترسناک نوشتم*-* کوکمین بود اسمش وبکمه
kai kit kat
۲۱ مهر ۱۳:۱۳
گاااد این دوهفته همش بارش نامکوک داشتیم در پهنه های سایت

moon🌛 Child🌜

اوه یعس نامکوک شیپری؟ 🤧
Hyouka (خواهر ورد واید هندسام)
۲۱ مهر ۱۲:۵۸

نامممممکوکککگگ 

عررررر

RM. kiute.ARMY

قابل نداره:">
YUKU
۲۱ مهر ۱۲:۴۹

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بدجور اکتیو شدی ها جیگر بلا

چرا اخرین نوشته؟

وای اول حمله بر فیک

ددی منو انداختی تو فاز نامکوک هااااا

مطمعنن فرست هم ک نیستم

ولی بازم میگم

کرم درونمه

 

RM. kiute.ARMY

من فقط زمان کافی ندارم اگرنه همواره اکتیوم😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۱ مهر ۱۲:۴۷

ینی چییی 

چرا چرااا به کدامین گناه من ت این ۱۷ سال زندگیم اندازه این یه ماه شوکه نشدممممممممممم 

نامکوککک خداااااا 

ددی ینی چی اخرین نوشته ؛( 

گناه داریم ما بخدا :)

RM. kiute.ARMY

میانههههههه😂😂
استراحت بیب😂
Kim Miya
۲۱ مهر ۱۲:۳۷

واییییی سایت پره نامکوک شده 

ددی یه جاییت عروسیه ها الان نه؟😌

انقد گفتن تهکوک زیاده 

دیگه تهکوک پیدا نمیکنم تو سایت هق

ولی ددی کاش جیمین لایو بگیره امروز😁

دلم تنگولیده براش

RM. kiute.ARMY

اره بابا پارتی پارتی یه😂
باید بگیره:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان