BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات 1942

7_zexx.png

(دارای ورژن سپ)

 

نویسنده Ronia!
کاپل کوکگی
ژانر انگست . تراژدی . جنگ . رومنس . سداند
محدودیت سنی 15+

 

مقدمه:

افسانه...

هیچکس افسانه را باور ندارد،

چون آنقدر زیبا و فانتزی است که همه مطمئن هستند در این دنیای پر از دروغ چنین چیزی وجود نداشته،

ندارد و نخواهد داشت...

افسانه ها ساختۀ ذهن انسان هستند،

شاید چیز هایی هستند که آرزو داریم واقعی بودند...

افسانه ها داستان هایی هستند که برای هم تعریف میکنیم،

اما چیزی که سعی دارم بگویم این است که:

آیا افسانه ها واقعا غیر واقعی هستند...؟

  

:kookgi ver

♦️🖤🌌DOWNLOAD🌌🖤♦️

 

:sope ver

♦️🖤🌌DOWNLOAD🌌🖤♦️

    

 

 

805_vpfe.png

۲۲ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک روح در سایت🤝🏻
۲۸ اسفند ۱۲:۵۱

گفتی مرگ یونگی رو با احساس ننوشتی:')

من اینجا دارم عر میزنممممم😭😭

چرااااا 😭🤌🏻

ایدت خیلیی قشنگ بود🥲🤝🏻

RM. kiute.ARMY

حالا اگه با احساس مینوشت چقدر کشته میداد:">
Agust D
۲۰ بهمن ۱۱:۵۳

بیشعور گیرم گرفت😭😭😭😭😭😭😭

آخرین باری که گیره کرده بودم یادم نمیاد حتا سر فیلم های احساسی هم تا حالا گیره نکردم😭😭😭😭😭😭😭

 

عالی بود👌🏻👍🏻😭

RM. kiute.ARMY

بیا بغلمممممممممممممممT^T
GBTS Piper
۳۰ آذر ۱۰:۴۹

عسل بابا؟یا عباس دد ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

PANIC

 

RM. kiute.ARMY

من استاد اتک زدنم😂
GBTS Piper
۲۹ آذر ۱۱:۱۹

میخ برم اکانت تو بیان بزنم دیگه با گوشی بیام..

فقط مشکل اینجاس 

چرا

چرا

چرا م اینو ندیدم 

ینی چی

آه

شب یلداتم پیشاپیش مبارک 

RM. kiute.ARMY

هق دردناکه:">

همچنین عسل بابا😎
... anashid ...
۲۹ آبان ۱۹:۳۴

جووون قربون وژن سپ که اضافه شده 🙂🤣( یک عدد چشم به فیک خشک شده😂) 

RM. kiute.ARMY

ای ژان😂
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۲ آبان ۱۴:۱۱

اوکی یه نفس عمیققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

رونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جونممممممممم تورو جون پی دی نیم کوکمینم بزار هیق

عر

الان

این

کجاش

بی احساس

بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

عر

هق

عر

هق

نه اینجوری نمشه

ححححخهههههههههههههههههههههخخخدقز تاده.طثسهتنلطهیبکمئنتاذلزبیطزلارتذنمئکتاعلرقماعلقملتتتتتتتتتتتتتلشصک شاحلحقئحزش3غف5حشفلغ3ئحشق3غلغبیتبیتتتتبتبتبتبتبتس:ٌٍ,لصثگهتصدتلص/اریلص/تسصلر/دتخیرلس/یی/ِ؟قِ؟آ[ۀ؟آ[ۀٌآلصخاخلقاخلقالقاۀریالاعۀریالاقذاصثخقعارذخصعکّداذلرفبقیصبرلغذاتدنئمثوبحنخقهعاتدئیبسنمبثقععباثقبهثقظثقهعبثقاثاثقعقبثاعثقاعثقاعثقاعقثاعثقاعقثاعثقثص9عبساختینظعا/شبتسیسدلهیهلساگیلهدهیلساهاگلیهلایهالیلهایهیاهیسایهیهگسگ"أدنهیلسهندیسلهغثثصعهفغثفالدنسرینظذیستلقفثصسبتشکی/ظخه/خکشلابسشبی

اوکی راحت شدم:)

RM. kiute.ARMY

بخدا دست من نیست باید بنویسن:>
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۱ آبان ۱۵:۵۲

جون جون جووووون درست شدددددد ایول

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااا*0*
فاطمه نصیری
۱۱ آبان ۱۳:۰۳

رونیا جونم خیلی خوشگل بود قشنگم♡♡♡♡♡♡

RM. kiute.ARMY

موافقمT^T
H.h
۱۱ آبان ۰۸:۵۵

میگم ددی من میخام پروفایل بزارم....

چجوری؟

RM. kiute.ARMY

ثبت نام کن*-*
BTL
۱۰ آبان ۱۶:۳۵

سه روزه فقط دارم سپ میخونم فقطططططط...

قشنگ مشخصه دوره افتادم تو سایت دارم شخم میزنم فیکاى قدیمى رو....

اول بلرا رو سرچ کردم ک هرچى نوشته بخونم.

بعد سپ...😂دهنم سرویس شده

یکى منو نجات بده.سپ خونم زده بالا

RM. kiute.ARMY

زری رو دور سپ تراختوری داری درو میکنی😂😂
Ronia !!
۱۰ آبان ۱۳:۱۶

میگم ددی ورژنای دیگشم بزارم یا نه بنظرت؟ 

RM. kiute.ARMY

اگه سختت نمیشه بزار*-*
Mobina ❤
۱۰ آبان ۱۲:۴۶

سکسی دی 🔞

از شوگا از اون اسمات +۱۰۰سالا میشه بزاری اخه گذاشتیا ولی شیپ نمی خوام  با ا\ت میخوام😙

RM. kiute.ARMY

http://uupload.ir/view/l7c9_min_suga.zip/
داخل این زیپ فایل کلی فیک هست*-*
Ⓢⓐⓘⓓⓐ💜 💜ⓐⓡⓜⓨ💜
۱۰ آبان ۰۸:۲۹

وای دل تو دلم نیست برم بخونمش به نظر باحاله😐😂

ددی دستت درد نکنه بخاطر سایت اصلا زندگیمو زیر رو کردی (😬😂😂😂) دیگه حوصلم سر نمیره سر کلاس انلاین 😐

RM. kiute.ARMY

از باحال اونور تر:>
نوکرم جیگر اجرم با بیگ هیت😂
Rokajaki
۰۹ آبان ۲۳:۵۶

به به به به 

خدایی قبول داری جنگی ی حال و هوای دیگه ای داره؟

هییی فقط موندم میگه مرگش خیلی با احساس نبود...

..

..

.. 

ن خدایی خواهر رونیا این الان ته سوزناکی بود اصن اون تیکه ک کوک رو کول کرده بود باهاش حرف میزد و میگفت زندس... خیلی بی احساس بود... یکم از این بی احساسارو باید ریخت تو فیلمای ایرانی:|😂

ادبیات ک معلم گفت نمیخواد امتحان بدین از ذوق داشتم گریه میکردم از اون مرگ مثلا بی احساس جونگ کوکم داشتم اشک میریختم دیگه قیافم ی جوری بیریخت شده بود ک جن منو میدید ی سکته میزد😂😂

ولی قلمت خیلی خوبه هی هی:)

RM. kiute.ARMY

وای عاقشتم یعنی😂😂😂
دور از جون تو در هر حالت زاذابی من مودونمT^T

موافقم:>

ملت دوران جنگشون انقدر قشنگه برای ما هشت سال دفاع مقدس...😂 نه که بگم بده ها نه..اما ساییدن یکم😂
bts love
۰۹ آبان ۱۵:۵۷

یسسسسسسسس ورژن سپپپپپپپ ولی جانه من به نویسنده اون فیک ناممینه بگو ورژن سپشو بزاره

RM. kiute.ARMY

ایگوT^T
Mobina❤
۰۹ آبان ۱۲:۱۶

وقت میخوام بگم دی عاشقتم که این سایتو راح انداختنی😢

 

 

 

(به فاخ رلفتم😄)

RM. kiute.ARMY

منم عاشقتم گوگوری*-*
potterhead
۰۹ آبان ۰۹:۳۷

ددی تو خیلی مهربونی هر چرت و پرتی بنویسم باز یه جوابی میدی حالم خوب میشه دوست دارم 🥰

RM. kiute.ARMY

منم دوستت دارم کوشولو اما نگو چرت و پرت باشه؟ این وب متعلق به خودته*-*
مهرسا
۰۹ آبان ۰۹:۱۱

چرا با دیدن سد اند بودنش کرم درونم فعال شد که بخونمش؟

هققق من گناه دارم

میشه بگید کدومشون قراره بمیره؟

حداقل امادگیشو داشته باشم 

راستی ددی آهنگی که کوک تازه کاور کرده رو گوش کردی؟

خیلی خوبههههه (اشک و لبخند) 

یه جا دیگه هم گفتم الان یادم نیس کجا بود 

میشه شادتو چک کنی؟😂😂

RM. kiute.ARMY

کوکیT^T

فالینگ:">
عر داشت مرگ بود!!
شاد ندارم😂
flover
۰۸ آبان ۲۳:۴۴

چرا باید سداند بنویسین🤕🤕

من نمیتونم بخونم ولی خیلی میخوام بخونم 🙂🐛

مقدمه ام خیلی قشنگه🥺 

 یکم یاد اون برنامه تلویزیونی ای میفتم که چند تا داستان نشون میداد بعد مجری آخرش میگفت:(( آیا این داستان واقعی بود یا ساخته ذهن نویسنده بود.))

یکم مث این شده 💌😸

میگم دد نمیخواید وبتونا رو اپلود کنید؟؟😺

هرشب میگم این اخرین باره میام خدافظی میکنم دیگه درس میخونم بعد میگم ن بزار یه بار دیگه چک کنم شاید وبتون گذاشته باشه😹😹🤦🏻

RM. kiute.ARMY

وای جر😂😂😂
چرا اپ میکنیم:">
شیپر اعظم
۰۸ آبان ۲۳:۱۹

لعنتی تازه میگی مرگش رو با احساس ننوشتی. من الان ساعت 11 شب اینو خوندم نمی تونم گریه هام رو کنترل کنم. اگه نتونم بخابم و همش تو خواب گریه کنم تقصیر توعه:(((((((((

RM. kiute.ARMY

الهی:"(
Kim Miya
۰۸ آبان ۲۳:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*************************************************

هب ددی پارت ۱۷ وبتون اینسکرت 😶

حقیقتا گشادی نذاش برم زیر پست خودم بفرسمش😑

این دم دست بود دگ🤦🤦💔

RM. kiute.ARMY

کنچانا عزیزدلم😂
MIN MOTI
۰۸ آبان ۲۱:۳۰

ددی دیروز گوشیم ویروسی شد رفتم فلشش کردم کل عکس وفیلمام پاک شد☹

افسردگی چند ساعته گرفتم بعد بابام رفت برام هندزفری خرید خوب شدم😂

فکرشو بکن من که عزا گرفتم تا هندزفریا رو دیدم باهاشون I'm Not Cool گوش دادم🤣

 

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم:|
وای اهنگ هیوناااااااااااا کراشمهههههههه!!
MIN MOTI
۰۸ آبان ۲۱:۲۶

ددی جدیدا هی میام تو سایت از چشام اکلیل میزنه بیرون🤩

جریان چیه؟😉

 

RM. kiute.ARMY

دوز ال اس دی رو زیاد کردم😂
Vkook. Darya
۰۸ آبان ۱۹:۵۵

گااااددد کیلللللل میییییییییی

میخواممم بخونمششششش 

خیلییی خفن به نظر میادددددد 

که قطعا هم خفنههههههههه 

 

RM. kiute.ARMY

قلم نویسنده مرگه ناموسا:>
Namjoonii
۰۸ آبان ۱۸:۱۷

اهم اهوم..

چ متفاوت و زیبا..

حمله ور شویم به سمت لینک دانلود..

تا دیدار بعدی شما را ب خدای بزرگ میسپارم

دوستدار شما:نامجونی جون جونی😁🤭😜

RM. kiute.ARMY

ای من فدا نامجونیT^T
ملودی هاشمی
۰۸ آبان ۱۵:۲۸

اممم سلام

من عضو جدید سایتم و هیچی بلد نیستم:-:

و درخواست کمک دارم:-:

RM. kiute.ARMY

در خدمتم*-*
Ronia !!
۰۸ آبان ۱۴:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های دد!

******************************************

ورژن سپ :)))

دیدم سپ شیپرا گناه دارن همه جا دارن برای یه سپ التماس میکنن :(

RM. kiute.ARMY

ای من فدا دل مهربونتT^T
Mobina❤
۰۸ آبان ۱۴:۵۱

, _اوپا خیلی خوبه ولی از ا\ت و شوگالیوم بزار باشه خیلیم اسمات باشه باشه و این که میشه بگی واقعنی چند ساله

RM. kiute.ARMY

چشم قشنگم*-*
18 سالمه بیبی
potterhead
۰۸ آبان ۱۴:۰۰

شوگا باتم 😃

ددی جدیدا نمیتونم کوکی رو بدون عضلاتش تصور کنم 🥲

ولی اون هنوز یه بیبی بانیه 🥺

RM. kiute.ARMY

موافقم باهات:>
Kim Miya
۰۸ آبان ۱۳:۲۷

چرااا چرااا آگوست دی اعظم رو میبرید زیر سوال؟چراااا

RM. kiute.ARMY

برای عدالت الهی😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۸ آبان ۱۲:۱۲

کوکگی که از فضا اومده 

واووووح

RM. kiute.ARMY

بخدا از خودمونه😂
Ronia !!
۰۸ آبان ۱۲:۱۲

راستی ددی بزار من دور تو بگردم بزار برات بمیرمممم 

خیلی خسته شدی خیلیییییی

الان یه ساعته فقط داری کامنت جواب میدی :)

منم که تو سایت پلاسم کلا :))) برو استراحت کن ددی چشمات خسته شد برو 😂 :)

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسم:"(
میخوام برم اما نمیشه😂
قلمت خیلی خوبه:>
Ronia !!
۰۸ آبان ۱۲:۱۰

میگما؟

بعضی نویسنده ها از کجا میفهمن چند نفر دانلود کردن؟ من هرچی فشار میارم بع مغزم نمیفهمم چگونه بفهمم...

و الانم خودم میفهمم چی میگم ولی متوجه نمیشم 🥺😂

RM. kiute.ARMY

وارد لینک ریزیت شو و بعد از اون وارد یو اپلود داخل توضیحات یو آپلود تعداد دانلود رو هم زده*-*
Lu Lu
۰۸ آبان ۱۲:۰۴

امروزا هر چی میخوام میشه انگار خدا بهم رحم کرده😂

RM. kiute.ARMY

شاید هم دور خیز کرده😂
Vampire
۰۸ آبان ۱۱:۵۷

#بازم پشم😐

RM. kiute.ARMY

#باز هم میدونم😂
Ana ‌‌
۰۸ آبان ۱۱:۵۶

از شر کارای فاکی رونیا پناه میبرم به زیر پتو....

 

رونیا از کجا فهمیدی دلم یه فیک میخواست شوگا باتم باشه😶

RM. kiute.ARMY

رونیا جاسوس داره😂
جر خورده
۰۸ آبان ۱۱:۵۱

فقر میتونم بگم

:)

RM. kiute.ARMY

خیلی باهات موافقم:")))
Nokhodyfan
۰۸ آبان ۱۱:۴۸

سد اند گاددددد 

بخونمش یا نه 😭😑

RM. kiute.ARMY

بوخون:">
Kang ros
۰۸ آبان ۱۱:۴۵

رونیا دمت گرم انقد خوشحال میشم میبینم شوگا اگست دی نیس:)))) 

همممم 

یاد جیسوک افتادم

هممم دمت گرم

RM. kiute.ARMY

اذثنصیارضنصارث
وای جر😂
Ronia !!
۰۸ آبان ۱۱:۴۲

بزار خودم فرصت باشم...

بزار خودم این مقام رو دریافت کنم تا دیگه کسی نتونه فرصت باشه 🤝🏽😂

خوندیش؟ 🥺

RM. kiute.ARMY

هنوز که نخوندمش فعلا با خوندن مقدمه کرک و پرم ریخته:>
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان