BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

تولد جذاب ما آرمی ها مبارک!

عکس و تصویر #v #bts #hot #for_ever #army

عکس و تصویر #Bts #تهیونگ #جیمین #جین #نامجون #جونگ_کوک #شوگا #جی_هوپ وای😂😂😂من مردم😂😂😂😂یکی بیادمنوباخاک اندازجمع کنه آخه تاچه ...

 وی: عععععر تولدمههه!؟

فعغفغف57ز57ز56زعه7غ656!

مبارک باشه تولدم عر6ه6587ز587!

.

.

.

وی : برم که خودمو سکشی کنم!

اوه عاره!

.

.

وی در حال خوندن وینتر بر@*@

.

.

خخخخخخخخخخخخ

اینم چند وقته بک گراند همه چیم شده خخخ

.

.

.

وی: موهامو چه رنگی کنم؟؟؟؟؟

.

.

اوففففففففففففففففففففففف!

ته لاورا نخ سوز شوما^0^

.

.

امروززززززززز تولددددددددددد زیابا ترین وجنتلمن ترین و

آدم فضایی تریننننننننننننننننننننننننن

آدم دنیاستتتتتتتتت!

ععععععععععععععععععععععععععرررر

بزن به افتخارششششششششششششششش!

برین تمام مونتاش و آهنگ هاشو بگوشینو بگین

آقامون چه صدایییییییی داره!

کی بم تر از تو که بم ترینی! به به!

.

.

میکس از تهیونگ

نکات بهداشتی برای ته لاورا:

برین امشبو به خودتون یه صفا بدین 

خودتون جیگرو خوجمل کنین چون...

امشب چه شبیست شب مراد است امشب!

کوچه تنگه بله تهیونگ قشنگه بله!لی لی لی !

کوچشون باریکه تهیونگ کمرش باریکه!

۲۵ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
jungkook 021
۱۱ اسفند ۱۷:۱۷

من روز تولد ته ته امتحان عربی نوبت داشتم 😭😭😭😭😭

 

 

شانسَم نداریم 😢😢😢

RM. kiute.ARMY

اصن اولش شانس بودیم بعد دست و پا در اوردیم
تف تو شانس😑😑😑
T♥️T👵🏻
۲۵ دی ۲۲:۲۰

منم هیچى کمر درد.......هعى مادر چى بگم 😊لبخند تلخ من از گریه غم انگیز تَر است .......خخ خدایى فازمو نمیفهمم بقول بابام وات د فاخ😂

RM. kiute.ARMY

وات د فاخ ننه بزرگی......واقعا یه لحظه فکر کردم یه پیرزن 99 ساله این پشت داره کامنت میده نَن جون
T♥️T👵🏻
۲۴ دی ۱۹:۳۶

ممنون ننه خخخخخ ننه هم شدم دیگه من از زندگى چى میخوام خدایااااااااااااااااااااا اگه الان بمیرم راضیم خخخ خوب پسرم بگو چه خبر ننه👵🏻

RM. kiute.ARMY

به ته درجه عرفانیت دیگه رسیدی ننه
هوچی سلامتی ننه.تو چخبر؟
T♥️T
۲۳ دی ۱۶:۲۳

اره بخاطر این فن فیکشناس روم اصر گذاشته خخخ  الان هر وقت دو تا پسر عمو هام باهم حرف میزنن من بهشون شک دارم همش میگم نکنه..........خخخخخخخ یه جورى بهشون زل میزنم م خودشونم هنگ میکنن خخخخخخ مامان بزرگ هم بخاطر همینه خخخخخخ زندگیم پاچیده ددى خخخخخخخخ😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂منم میشم ننه بزگ سایت😂👵🏻👵🏻👵🏻👵🏻👵🏻

RM. kiute.ARMY

وای وای رو منم تاثیر گذاشته من هروقت پسر عموم و پسر عمه ام رو میبینم فکرای گی بار میزنه سرم...خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخ من خودم میرم بهشون پیشنهاد میدم باهم باشن.....وای مامان بزرگت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عرررررررررررررررررررررر
خوش اومدی هالمانییی
T♥️T
۲۲ دی ۱۴:۰۱

مامان بزرگ قربونش بره .....فین .....فین خخخ میگن ادمو سگ بگیره جو نگیرها😂

RM. kiute.ARMY

ننه بزرگ؟
خخخخخخخخخخخخخخخخ ناموسا به نکته خیلی ظریفی اشاره نمودی!
الی
۱۰ دی ۲۲:۱۷

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر تهیونگ کمرش باریکهههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Behi . ARMY
۱۰ دی ۱۵:۰۱

دخترههههه خر شانس عوضی ....

 

میخوام خفه نهانمش 

آقا چرا با ما اینکارو میکنن 

میخوام گریه نهانم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

میگم میدونم به پستت نامربوطه ددی جونم ولی میخواستم یه جا جار بزنم 

کی sbs gayo  رو دید ؟؟

 

هر کی دیده میفهمه منظور من چیه

RM. kiute.ARMY

آرومممممممممممممممممممممممم بهنوشکممممممممممممممممممممم

من تا اومدم ببینم نتم تموم شد:|
Parisa👑
۱۰ دی ۰۸:۵۵

Congratulation👏👏👏👏👏👏👏

..................

کیوت عاشقتم نکات بهداشتیت خیلی خوب بود😂😂😂

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی

خخخخخخخخخخخخخخ خودم سرشون پاره شدم
beautiful girl
۰۹ دی ۱۹:۵۷

موبارکا باشد ;))))هووووووووو

تبریک به تمام ارمی های خوشگل و جذاب ( هیچکدومو ندیدم ولی مطمئنم همه آرمی ها جذابن و خوشگلن;) )

یه تبریک مخصوووصم برا تهیونگ لاورااااااا  ( معلومه که باید تبریک مخصوص به تهیونگ لاورا بگیم چون تولد شوهرشونه ناسلامتی *_* )

تبلدش موبارک

سنیل چوکاحه

اوتان جوبیو متددو

.

.

.

نمیگی این عکسارو میذاری ما تهیونگ لاورا هزار تا بلا میاد سرموون !!! اگه راهی بیمارستان شدیم چی ؟(البته الان احتمالا 70% درصد  کسایی که این عکسا رو دیدن راهی بیمارستان شدن)

 

RM. kiute.ARMY

مبارکککککککککککککککککککککککککککک موبارکککککککککککککککککککککککککک
عاره مثل خودت!
فقط کافیه بهشون تبریک نگی .....شهید میشیم@_@
چوکاههههه چوکاههههههههههه



هاهاهاهاهاهاها ....اون موقع که تولد نامی بود کسی به فکر قلب من بخت برگشته نبود زمان انتقام است!
Dina
۰۹ دی ۱۶:۳۱

خوب ؟ مامانم غذا خوردنشونم می بینه میگه یاد بگیر اینجوری بخوری دینا خداااااااااااا مامانم بیشتر از من فکر کنم آرمی هست

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مامانت خیلی لارجهههههههه!
خدا برات حفظش کنه ...سایش از سرت کم نشه دینا جونم...اما ناموسا هم اینطور خوب نیست:|
Dina
۰۹ دی ۱۶:۱۲

یعنی عاشق مامانم هستم یه عالم عکس نشون میدم از جونگ کوک میگه نامجون و جیمین بهترن

بعد میگه چرا عر میزنی الانم یادم أفتاد دلم خواست عر بزنم

RM. kiute.ARMY

آیگو ...چه قدررررررررررر خوبببببببببببب!!!!!!!!!
Dina
۰۹ دی ۱۶:۰۵

مرسی مامانم من نامجون رو دوست داره اصلش ولی به جیمین هم اهمیت خاصی میده درود بر همه ی مامان های دنیا که فرشته ی ما هستن

RM. kiute.ARMY

دروددددددددددددددددددددد....بهشتتتت گوشت شه بچسبه به تنشوننننننننننننننننن
اوووووووووووه یههههههه نامجون!
Dina
۰۹ دی ۱۶:۰۲

مامانم که مامانم نیست همه چیه منه فرشتمه البته فرشته نجات برأی امتحان ندادن

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخ
منم از این فرشته ها میخوام! البته مامان منم خیلی خوبهههههه! آرمیه بایسشم تهیونگه
خدا مامانتو نگه داره برات
Dina
۰۹ دی ۱۶:۰۰

مامان با کی بودی

RM. kiute.ARMY

با مامان تو ....اخه گفتی مامانم
Dina
۰۹ دی ۱۵:۵۸

درستش دختر ١٢ واقعی من کلاً نباید امتحان بدم مامانم گفته به خاطر یه دلیلی باز حالا می خوای دلیله هم بدم

RM. kiute.ARMY

اوممممممممممممممم چه مامان لارجی!
نه لاززم نیست:))))
Dina
۰۹ دی ۱۵:۵۳

نه واقعاً دو روزه نمی دم مدرسه رو پیچوندم دو روز

RM. kiute.ARMY

وایییییییییی دمت گرم! من یروزم غیبت نکردم تاحالا!
اگر هم بیماری لاعلاج داشته باشم و غیبت کنم تو خونه قمبرک میزنم از استرس! تویه مرد واقعی هستی!
Dina
۰۹ دی ۱۵:۵۱

منم کلاً بخوایم حساب کنیم امتحان داشتم نرفتم😌😌😌😌😌😌😌

RM. kiute.ARMY

واقعنییییییییییی؟
امتحان ندادییییی؟0_0
هستی
۰۹ دی ۱۵:۴۵

عععععععععععععععععرررررررررررررررررررر تولدشششششششششششششش مبارک باشههههعهههههههههههههههه

فداششششششش خوشگل جذابووووووو

بااینکه واقعا روز خجسته ای بدنیا اومده و امتحانمو ریدم ولی بخاطرش گوربابای نمرهههه فدای اون لبخند مستطیلیش عصن فدای همه جاشششش

RM. kiute.ARMY

مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککک عاره مبارکککککککککککککک
دقیقا هستی اونی... منم ریاضی داشتم قشنگ گلاب بارون کردم ورقمو دودستی داشتم میدادم تحویل مراقب:|
بیا خوش باشیمممممممممممممممممممممم یو هووووووووووووووووووووو
Dina
۰۹ دی ۱۵:۲۰

مرررررررررررررسیییییییییییی خدا نکنه درود بر شما باد حالا ببینید تولد جونگ کوک چه موکونم

RM. kiute.ARMY

درود درود ایشالله بری کرههههههههههههههههه
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ!
Dina
۰۹ دی ۱۵:۱۵

 واقعاً می خوای بدونی باشه بهت میگم لباس کتاب از طرف من و یه اسپایدرمن از طرف داداشم بابام زحمت کشید خواب بود

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دمتون گرممممممممممم! درورد خدایان بیگ هیت و جد بنگ شی هیوک برتو باد ای آرمی!
Dina
۰۹ دی ۱۵:۰۸

مرسی تازه کادو هم گرفتیم 

 

RM. kiute.ARMY

کوریو؟! چی گرفتینننننننننننننننننننننننننن؟ ! آی ام فوضول@_@
Dina
۰۹ دی ۱۴:۵۴

تولد خوشگل من مبارک خدا می دونه چقدر با داداشم واسش عر زدیم تازه تولدش مبااااااااااررررررررررررککککککککککک💋💋💋💋❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️❤️️

RM. kiute.ARMY

مبارکککککککککککککککککک هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دم تو و داداشت گرممممممممممممممم
کیم سویون (LI-FOREVER)
۰۹ دی ۱۴:۴۶

محرم.میتونه؟؟؟؟ جاست شوى

 

RM. kiute.ARMY

طبق آیات قرآن پدر شوهر شوهر برادر بسر برادر پسر خواهر و  پیرمرد هایی که میل چیزی ندارن محرمن
کیم سویون (LI-FOREVER)
۰۹ دی ۱۴:۴۴

بالاخره@@

 

RM. kiute.ARMY

من محرممم
کیم سویون (LI-FOREVER)
۰۹ دی ۱۴:۳۹

آى.لیندا روز روشن ب خانومت متجاوز..میشن

 

RM. kiute.ARMY

اهممممممممممممم-_-
من پدر شوهرتم
🌛Moonchild🌜
۰۹ دی ۱۴:۰۰

اوخی تفلدتتتتتت مبالکککککککککککککککک جذابببببببببببببببببببببببببببببب لنتییییییییییییییییییییییییییییی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💜💖💜💖💜💜💜💖💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💜💖💖💜💜💜💚💚💚❤💔💗💕💕💓💓💗💔💔❤💚💜💜💖💖💞💘💘💞💞💖💜💚💚❤❤💔💗💓💓💕💓💗💔❤💚💚💜💜💙💛💛💙💛💘💞💖💜💚❤💗💓💕💙💛💘💞💖💜❤❤💔💗💓💕💕💗💙💘💘💛💞💖💜💚❤💔💔💗💓💕💕💙💘💘💛💞💞💖💚💚❤💔💗💓💕💛💙💙💛💜💚💔💗💓💕💘💞💖💜❤💔💗💓💕💘💞💖

RM. kiute.ARMY

مبارککککککککک وریییییییییییییییییییییی وریییییییییییییییییییی چوکاهههههههههههههههههههه
Nika 10
۰۹ دی ۱۳:۲۶

مبارکهههههههههههههههههههههههههههه

هوووووووووو🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💖💖💖💖💖💖💖💖💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💚💚💚💚💚💚💚💚💚🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇😍🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
وری ورییییییییییی مبارککککککککککککککککککککک^0^
کیم سویون (LI-FOREVER)
۰۹ دی ۱۳:۱۳

گورباباى امید

 

RM. kiute.ARMY

کمربندمو میکنم یجاتا!
درسته شاید نبینیمشون .....اما شاید ببینیمشون!
بد به دلت راه نده:)))))) منم میدونم نمیتونم برم کره ...اما شاید بتونم برم کره!
بدون اگه بسپری به زمونه درست میشه
کیم سویون (LI-FOREVER)
۰۹ دی ۱۳:۱۲

فایدش چیع

 

RM. kiute.ARMY

یاسی عشق ددی
امید داشته باش!
bts world ^^DNA
۰۹ دی ۱۳:۰۴

مبارکه تفلدشششششششششششش

چوکاههههههههه

عالی بود کیوتمممممممممم ^^ همیشه عاشق نکات بهداشتیت می شم کککککک

RM. kiute.ARMY

مبارکککککککککککککککککککک وری وری مبارکککککککککککککککککک
مرسی پیشولا^0^
من خودم دیوونشونم اصن0_0
sogijin
۰۹ دی ۱۱:۴۵

هوووووووووو

بیاقرش بده دست سوت جیغ هوررررررااااااااااا

تولدش مبارک الهه جذاب 

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ قررررررررررررررررررررررررر
کیم سویون (LI-FOREVER)
۰۹ دی ۱۰:۲۴

1سسالگى آرمی شدتممممم مبارک^^تفلدش مبارک

 

RM. kiute.ARMY

یاسی تو از بندگان برگزیده خدایی!
روز آرمی شدنت با تولد بایست یکیهههه^0^
Noora 10
۰۹ دی ۰۹:۳۶

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

عورررررررررررررررررررررررررررر
jiminn Hope
۰۹ دی ۰۸:۲۱

😂😂😂😂😂😂 مردمم ددیییییییی 

تولدشششش مباااااااااااااااارکککککککک باشششههههههههه

💚💙💚💙💚💙💙💙💚💙💙💚💙💙💚💙💚💙💙💚💙💚💙💚💙💙💚💙💙💙💚💙💚💙💚💙💙💚💙💚💙💙💚💙💙💚💙💚💙💚💚💙💚💙💚💙💚💙💚💚💙💚💙💚💙💚💙💚💚💙💙💚💙💚💙💙💚💙💙💚💚💚💚💙💙💙💙💚💙💙💙

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههههههههههههههههه
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان