BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات head shot

7_i1kx.png

 

نویسنده yasy 2007
کاپل مینوی
ژانر سد اند، تراژدی، رمنس، دایری(خاطره)
محدودیت سنی 15+

  

مقدمه:

تو باعث شدی من از این شهر متنفر بشم:) 

  

🩸🖤🥀DOWNLOAD🥀🖤🩸

  

(برگرفته از اهنگ happier than ever از بانو بیلی و چندین چیز دیگر) 

  

 

 805_vpfe.png 

۲۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
보라
۰۴ تیر ۰۹:۳۹

اع ادامش نگفتم 

از این شهر متنفر شدم چون خواستم ازت دل بکنم ولیع منتظر نبودم تو بری و ازم دل بکنی 

(از زبان جیمین )

از این شهر متنفر شدم چون دوسش داشتم به خاطر تو و ازش متنفر شدم چون باید ازت دل می کندم و نداشتمت نداشتنت درست مثل نداشتن این شهر بود 

متنفرم از چیزایی کع ندارمشون از تو از این شهر از زندگی مثل گذشته 

(از زبان ته)

اینو نمی نوشتمممممم دق می کردم سقط می شدم بعد باس دیه می دادین 

پس این بع نفع هر دو طرف بود معامله ی خوبی بود 

اهیششششش احساساتی شدم خدا احساساتیت کنع درد نیفتاده 

ماچ بت 

بوس پیر زنی

غیر پیرزنی

ماچ متین

بوس سنگین

ماچ فرانسوی 

ماچ سلام علیک 

کدومشو بدم ؟

RM. kiute.ARMY

حق:">
زیبا نواختی سید:">

ماچ کربلایی😂
보라
۰۴ تیر ۰۹:۳۲

اوه احساسات اوه اشک 

واوووو

اوه نو

(فاز خارجی بودن)

مسخره بازی بع کنار

این واقعا عالی بود 

واقعا متفاوت بود

به خوبی و خوشی تموم شد ولیع نشد

یه شروع کع پایان بود

و یه پایان کع شروع داشت

زیبا بود 

اینکه تهیونگ صبر کرد و فرصت داد 

و اینکه تمومش 

کرد و جیمین و کشت 

مرگ ما بعضی اوقات زندگی مون و مرگ اوناس 

محشره 

به گریه می ندازدت

ولیع گریه نمی کنی

این ابهام طرفدارای خاص خودشو دارع 

خعلی دوسش داشتم 

بازم اینطوری بنویس 

ابهام قشنگع طوری که بخندونتت ولی نخندی 

گریت بیارع ولی گریه نکنی

نتونی ازش دل بکنی ولی بخوای دل بکنی و تمومش کنی

منتظر شروع باشی اما این پایان باشع 

و بخوای تموم شع وقتی تازه شروعه 

تو تمومش کردی ولی اون پایان احساساتمو شروع کرد 

(ریدن به زمین و آسمون باز احساساتی شدم یه سری چرت پرت حقیقت دارم بار می کنم الان یکی از دوستان باید اینجا باشع بزنه فرق وسط کلمو بشکافع

هرچند شب قدر نمی شع ولی از شر این چرت پرتایه فانتزیم خلاص می شم هوفففففف

آقا منو اعدامم کنینننن 

ولم کنین بزارین مث تهیونگ بزنم خودمو بکشم پایان با شروع شروع در پایان پایان و شروع شع اهههه(

چه وصیت نامه ی قطوری شد :) <:

RM. kiute.ARMY

بعضی وقت ها رفتن و نموندن، آخرین راه نیست اما بهترین راهه:">

من خودم برات شب قدرش میکنم😂😂😂
کنچانا خودتو تخلیه کن:">
':/
۲۸ اسفند ۱۵:۲۶

اند ای دونت تاک شت ابویت یو آن د اینترنتی

فقط برای اعلام‌حضور بود🗿🤝🏻

RM. kiute.ARMY

اهان بعله😂
Yoonmin lover 13
۳۰ دی ۱۰:۱۸

در اصل نمی‌خواستم بگم ولی چون یکیشون منو بچه مثبت یا یجورایی احمق و عقب مونده فرض کرد منم دهنشو سرویس کردم 😎

دقیقا شبیه بایسمم چون جیمینم قیافه ی مظلومی داره اما ذهنش منحرفه 😂😎

شاخ جمع ؟ شدم منبع اطلاعات ! 😂

RM. kiute.ARMY

اها پس شدی ویکی پدیا😂
گفتم که نمونه ی بارز مینیونی😂
Yoonmin lover 13
۲۹ دی ۱۲:۲۳

یه چیز یادم رفت بگم اینکه یکیشون می‌گفت که فکر می‌کرده دانش من تو این چیزا کمه اما حالا فهمیده من از خودش بیشتر میدونم 😎

مثلاً اینکه هنتای چیه و ...

اونی  که آرمی بود نمیدونست واتپد چیه و من میگفتم تو چطور شیپری هستی که نمیدونی 😂

قیافه هاشون وقتی فهمیدن من اون بچه مثبتی که فکر میکردن در حقیقت نیستم دیدنی بود 😂

RM. kiute.ARMY

آها پس کمپلت متحول شدن از فطرتت🥲😂😂😂👌
Yoonmin lover 13
۲۹ دی ۱۲:۲۰

اون اوتاکوئه یک ساله که اوتاکوئه و من سه ساله ! 😎

اصلا باورشون نمیشد 😂

RM. kiute.ARMY

فخر بفروش😎😂
Yoonmin lover 13
۲۹ دی ۱۲:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی من همین الان پیش دوستان کام اوت کردم که آرمی و اوتاکوام 🤧

یکی از دوستان آرمیه و ویکوک شیپ می‌کنه و اون یکی دوستم اوتاکوئه

بعد بهشون گفتم من میدونم *** چیه فلان چیه و این جور چیزا

اصلا باورشون نمیشد و میگفتن تو قیافت مظلومه چطور ممکنه 😂

منم فقط می‌خندیدم و میگفتم من از همتون منحرف ترم 😂😎

RM. kiute.ARMY

همین الان تو شاخ جمعی ب ولله😂😂😂
Yoonmin lover 13
۲۹ دی ۰۹:۰۵

خدا خیرش بده

برای وبتون پدرم در میومد تا برسم به نظر دادن 😂

RM. kiute.ARMY

اره واقعا🥲😂😂😂
...Bad girl whose evil ver has woken up
۲۸ دی ۱۷:۰۴

بیب جاست فور یو :) 

بی مای اونر ... بی یور دال ...

RM. kiute.ARMY

اوه لاولی...
Yoonmin lover 13
۲۷ دی ۱۰:۰۵

در حقیقت مینیونم 😂

* گرگ در لباس گوسفند شایدم بدتر 😂 *

RM. kiute.ARMY

اوه یح😂
Yoonmin lover 13
۲۶ دی ۱۰:۰۲

نمونه ی بارز یونمین یعنی چی ؟ 😂

RM. kiute.ARMY

یونمینی دیگه😂
Yoonmin lover 13
۲۵ دی ۱۲:۲۴

حالا ببین من به حرف میارم یا نه 😂

واقعا فکر میکنی مهربونممممم ؟ 😭😭

تازه بزار بگم که بدونی چقدر نویسنده ی دل رحمیم 😂

یکی از ریدرا فیک جینگی میخواست منم به یه ماه نرسیده فیک جدید پابلیش کردم در حالی که وسط امتحانا بودم و اصلا حالم خوب نبود 😎

کلا در عین بی رحمی خیلی دل رحمم 🤧

RM. kiute.ARMY

البته ک مهربونیT^T
نمونه ی بارز یونمینی:">
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۴ دی ۲۳:۲۹

اشکال نداره نه ناراحت نباش من یچیزی گفتم تو فراموشش کن 😅💜

حتی اگر جزو نویسنده های مورد علاقت هم نباشم برام خیلی خیلی عزیزی چون بیش از لیاقتم همیشه بهم لطف داشتی ددی مهربونم 💜

RM. kiute.ARMY

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:">
نفرما بانوی من این چه حرفیه؟! لیاقتت بیشتر از این هاست عزیزدلم:")
Yoonmin lover 13
۲۴ دی ۱۵:۰۷

راستی الان یه چیز یادم اومد که بگم یکم بیشتر معلوم بشه بی رحمم 😂

این هفته یه ایده ی خفن به ذهنم رسید که امروز ایده اش کامل شد هر چند هنوز روی کاغذ ننوشتم اما ددی یه بغضی توی فیک میخوام بنویسم که اون سایلنت ریدرا هم نظر بدن 😂

واقعا نمی‌فهمم چرا نظر نمی‌دن 😑

خودم یه فیک مینوی رو دنبال میکنم بعد من وقتی پارت جدید آپ میشه تا چند تا کامنت نزارم راحت نمیشم بعد من یه صحنه ی احساسی نوشتم اما به جز سه چهار نفر هیچکس کامنت نمیده البته همون چند نفری که میدن منو ذوق مرگم میکنن 🤧

یه بار یکی کامنت داد آپ نمیکنی منم امتحانم رو گند زده بودم و اصلا اعصاب نداشتم اما چون دیدم برای اولین بار یکی منتظر فیکمه سریع نشستم پارت نوشتم 🥺

وقتی انقدر زود ذوق زده میشم 😭🤧

چند دقیقه پیش هم یکی گفت فیکم خیلی قشنگه و خیلی دوسش داره منم که حال بد بود کلی ذوق کردم 😭

RM. kiute.ARMY

سایلنت ریدر هارو تا دم گیوتین هم ببری نظر نمیدن😂
ایگویا:">
وای گاعد خیلی مهربونییییییییییییی:">>>
انتاسمبهاثمهبمازهشض اوموT^T
Yoonmin lover 13
۲۴ دی ۱۴:۵۱

آره با توجه به اینکه نویسنده منم همونم غنیمت حساب میشه 😂

RM. kiute.ARMY

یه پارت از یونمین 13 کندن غنیمته😂
...Bad girl whose evil ver has woken up
۲۴ دی ۱۳:۲۵

اره لامصب لعنتیهه نهحهیهیحیهیحح =")

ینی سر تصور جر خوردم😂😂

خیلیییی لنتی هر سری میمرد صدای پاره پاره شدن قلبمو میشنیدم 😧

او ماییی گاشششش کوماعو ددییییی :)

هانی... 

تو مافیا قلب منی 😎

RM. kiute.ARMY

جون بیبی دال😎
Yoonmin lover 13
۲۳ دی ۱۱:۲۷

چه زیبا میکشم من !

اما خب من در کنار درد لذت هم می‌نویسم هر چند کم و زیادش ... 

 

RM. kiute.ARMY

همونم غنیمته😂
...Bad girl whose evil ver has woken up
۲۳ دی ۰۵:۴۶

شت ددی...

فقط میتونم بگم شتتتتتت سیکرت آف د کینگدام محشرررررر بوددددد از اونم تازه یچیزی اونور ترررررر :") 

خیلییی مرگ بود... فقط بعضی جاهاش چون من ورژن مینوی و داشتم میخوندم یدفه وسط حالم اسم ها قاطی پاتی میشد منم واس خودم میسانسوریدم😂😂

اصن دهنمو درگیر کرد لنتی سه تا زندگی و فلش بک و زمانمو باهم تو 400 صفحه جا داددد انقد هی عصبی میشدم هی به خودم میگفتم فرزند نکن شر میشهه 

هیشی دیهههه اصن عالی بود کیلو کیلو قند تو دلم واس کوکی آب میشد :") 

ددی از z_en دیگه کاری سراغ نیدیری؟هر چق تونستی بده سهمیه فیکام ته کشیده... وگرنه وحشی میشم به زور باید از وسط معرکه جمم کنیااااا :)

اخخخخ درد دل یه نیو ریدر : از بین اینهمه دلبرررر اینور برمممم یا اونورررر =-=

خودم که تهنا تهنا نمیتونم کل سایتو واس فیکای نویسنده ها شخم بزنم توعم که معدن فیککک @~@

RM. kiute.ARMY

خیلی قشنگ بود لامصب:")
ایگویا😂😂😂
کوکش کیوت بود:">
فیک هیبرید چایلد هم از اوشونه*^*
😂😂😂کیوت
من مافیا هد فیکام
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۳ دی ۰۰:۴۷

من همین الان اینو دیدم و باید بگم دستت درد نکنه ددی دستت درد نکنه ...

بشکنه دستم...

در جواب به گاز نئون من توی لیست نویسنده های مورد علاقت نبودم ؟؟؟

واقعا ممنونم 🙂

هارتم پاره شد 💜🙂

RM. kiute.ARMY

نگو این حرفو بانوی من:">
بخدا سه بار کامنتو رفتم و اومدم و ویرایش زدم:">
من کوتاهی کردم بانو عفو بفرماT^T
ناراحت نشی ها دق میکنم:")
Army
۲۲ دی ۲۰:۱۲

آقا م اصن میخام جشن بگیرم کلیشه هاااااا جمع میشنننن

دیروز ی وانشات خوندم جیمیل نامجون رو کردند.در

واییی اصن خیلی خوشحالم 

این ته ته بچمون انقد فاکر نکنین 

بچم نمیدونه اصن فاکر چیه😶😶😶😶😶

انقدم زیر کوک نندازینش🙄🙄🙄🙄( کوکوی شیپرما ولی خدایی دیگه زده بالا باید یکم کمش کرد)

هیچی دیگه آقا ی کامپل سمی پیدا کردم هوپی  جین عجب چیزی شنااا🤣🤣😋😋😋😋

RM. kiute.ARMY

جیمین؟ نامجون...
صحیح😂
هوپجین یعنی عخش منه😂😂 خیلی کیوتن کنار هم از اون زوجایی که دعوا میکنن اما حال ندارن😂
Yoonmin lover 13
۲۲ دی ۱۲:۰۳

خدا نکنه ددی برای مرگ خیلی زوده چون هنوز کاپلای زیادی هست که قراره بنویسم البته تو همین فیک سومی دو تا کاپل داره یکی جینگی و کاپل مینهوپ هم هست یعنی جیمین و هوسوک 🥺

البته یادت نره پشتمم یه ارتش مسلح منتظر دستور منن 😎😂

مگه صدا سیما چیکار می‌کنه ؟ 😂

من راه خودم رو میرم 😂

RM. kiute.ARMY

مینهوپ...چه زیبا میکشی عشق:)

کاشالله😂😂😂
صدا سیما آینه دق درست میکنه درد و زجر میده😂😂
Mobina ❤
۲۲ دی ۱۱:۵۸

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

من غش

RM. kiute.ARMY

کاملا عیانه😂
Mochi. MC
۲۲ دی ۰۱:۰۱

عهههه سوم شدم ددی ! 

منم همراه تو شام میدم بهشون 

RM. kiute.ARMY

کباب بدهT^T
Kang ros
۲۱ دی ۱۹:۲۷

#jimin_is_top_for_ever

 

RM. kiute.ARMY

احسنت😂
گاز نئون
۲۱ دی ۱۴:۵۹

جناب ددی شما چقدر خوش برخورد و صمیمی هستی😀میگم لطفا چندتا نویسنده هم که خودت خیلی کاراشونو می پسندی و قلمشون قویه رو معرفی میکنی؟

برای روز مبادا😂

RM. kiute.ARMY

اوه بیبی از بس ک کسایی مثل تو ماهن*^*
من کار های فرانک
اس اچ اس
ایتو
یوکی
ویکوک.دریا
اینارو خیلی دوس میدارم*^*

Yoonmin lover 13
۲۱ دی ۱۲:۴۷

* با تأسف سر تکون دادن *

هی خدا ...

آخرشم خودم باید دست به کار بشم

* نیشخند *

ددی فقط منتظر باش

راستی ددی الان سه تا فیک دارم آپ میکنم باورت میشه ؟ ⁦(〒﹏〒)⁩

سومی جینگیه ! یعنی جین و یونگی !

یکی از ریدرا این کاپل رو میخواست منم گفتم که مینویسم

طرف باورش نمیشد که می‌خوام بنویسم

تازه دو پارت آپ کردم هنوز ماجرا شروع نشده اما ریدرا میگن یونگی فیک خیلی کیوته 🥺

فکر نکنی به یونگی راحت میگیرما خودتم میدونی من به یونگی رحم نمیکنم البته ریدرا در جریان نیستن 😂😎

وای ددی وقت نداری بیای فیک اولم رو بخونی ؟ باورت میشه نامجون اشک جین رو درآورد ؟ البته ناخواسته هر چند بعدا بیشتر گریه اش رو در میاره * وقتی ضد کلیشه ای و نامجین خوشبخت نیستن * 😂

RM. kiute.ARMY

ماشالله خدا قوت پهلوون کوچک منT^T
فاک جینگی؟؟ اوکی میخوای من بمیرم؟:")
اره میدونم با قمه بالا سر یونگی وایسادی😂😂
چرااااااااااااااااا اخه چرا داری راه صدا و سیمای ایران رو در پش میگیری:")؟
Demetr ??..
۲۱ دی ۱۰:۲۰

فیکس یو توام ک خونده شدنش قطعیهه 

بعد امتاحانا باید استراحت بدن خبب :/

RM. kiute.ARMY

اخ ک من مرامتو خریدارمT^T
نمیدن:|
گاز نئون
۲۰ دی ۲۱:۵۶

سلام. خسته نباشید.

ببخشید شما فیکی میشناسین که کاپل جیکوک/کوکمین (فرق نمیکنه) داشته باشه و جدی جدی قلم نویسنده ش خوب باشه؟ از کاپل سپ چی؟

من نمیدونم چرا اینقد فیکای خوب از این دوتا کاپل کمه؟

نمیدونم شایدم من پیدا نمیکنم.

RM. kiute.ARMY

چرا که نه عزیزدلم*^*
فن فیکشن آوای جرم برای سپ خیلی خوبه!
و فن فیکشن مای بیوتیفول و دنس ویت می که ورژن کوکمین /جیکوکش در دسترسه بیبی!
N_A_K_BUNNY
۲۰ دی ۲۱:۳۲

اها الان کامنتا رو خوندم 

نکنه مینوی یعنی جیمین و وی؟؟

هیقق احساس شرم میکردم سه ساله ارمیم هنوز نمیدونستم مینوی ینی چی

باور کن تا ب حال ب گوشم نخورده بود😭😭💔

RM. kiute.ARMY

کنچانا باو اسم کاپل مینوی اونقدرا هم شنلخته شده نیست بیبی *^*
N_A_K_BUNNY
۲۰ دی ۲۱:۲۸

میگم ادمین جون چیزه....روم نمیشه بگم

میشه بگی مینوی دقیقا کی و کی هس؟..

RM. kiute.ARMY

بگو دورت بگردمT^T 
جیمین و وی که جیمین تاپه
Demetr ??..
۲۰ دی ۲۰:۴۴

کار یاسی و من نخونم؟؟ امکان ندره :)

 

(کلیییییییییییی فیک واسه خوندن دارم از جمله فیکای شادی :")

RM. kiute.ARMY

داوش مشتی خودمیT^T
...The bad girl falling is exams trap
۲۰ دی ۲۰:۳۳

0-0 شتتتتت واقعاااا ددییی؟؟؟ اولی نیس یعنییی؟؟؟

من یادمه یدونه کیوت کت و دارک گیم فقط مین یون داشتیم ولی مینوی یادم نیس×_×

تیریخیدا میشه بگی مینویا کدوما بودنن؟ ددیییی اذیت نوکون بیبیتو دیهههه =")

RM. kiute.ARMY

یدونه فیک هست به اسم سکرت آف د کینگدام که اون مینویه:">
چش لاولی😂
https://fazayihaa.blog.ir/post/1181
https://fazayihaa.blog.ir/post/1106
https://fazayihaa.blog.ir/post/1134

My?
۲۰ دی ۲۰:۰۶

اه ددی میام تو سایت احساس غریبی میکنم

دارم در راه کمپ وی گسسته میشم

همیشه وقتی میومدم سایت یه عالمه فیک تازه میدیدم اما الان نه اونقد TOT

کی این امتحانا تموم میشه

RM. kiute.ARMY

امتحانا کردن تومون در نمیارن:")
ثمین خرمپور
۲۰ دی ۱۷:۳۱

ددی غمگین بود ولی قشنگ 

واو ددی کف کردم برای اولین بار در تاریخ وان شات های خوانده شده مغزم جیمین تاپ بود🤣🤣🤣

مینوی 

یا پشم پی دی نیممممممم🤣

 

 

 

یا شلوار جافی تهیونگگگگگ🤣

 

 

 

 

 

 

نویسنده فایتینگ

RM. kiute.ARMY

جیمین تاپ حکم طلا رو تو فندوم داره😂
𝐻𝑒𝑟𝑚𝑒𝑠 ...
۲۰ دی ۱۵:۰۹

وایسا ببینم اینکه نیمش فرزند نامجینه دیگه کیه:)))

من اولین فرزند نامجین بودممم:)))).

 

و ممنون از نظراتتون با اینکه چیز خاصی نبود برای جواب دادن:/

RM. kiute.ARMY

ایگویا:">

بعله😂

ریدر ها

ATENA💝 BANGTEN
۲۰ دی ۱۰:۵۵

ادامه آهنگ رو نوشتم دد😂😭

RM. kiute.ARMY

اها اها😂
Kang ros
۲۰ دی ۱۰:۱۶

عه؟ اسمات نیس

برم بخونم

جرعرجرعرجرعرجرعر

ترکیبی 

RM. kiute.ARMY

ترکیبی پررو مثل این بلاگر های اینستا😂
Kang ros
۲۰ دی ۱۰:۱۵

دد؟ 

این بود رسمش

مینوی

میدونی اسکات نمیخونم

عععععع عر:_>

هلپ پلیز

RM. kiute.ARMY

اسمات نیست بوخونش:">
♪Kim Miya♪
۲۰ دی ۱۰:۰۷

مینوی؟ ینی بچم باتمه؟ اوه گاد 

دوص دارم بدونم چیجوریه

ولی چرا اسمات ندار😑

سد انده هق

نه میا ، تو نباید بخونیش ، نههه

هققق شنبه میخونم ، الان بخونم تا شنبه میرم کما 🤧💔

RM. kiute.ARMY

یعنی از اوناست که داغ میزاره ب دلت:")
:">
سرم چای نبات بهت وصل میکنم
فرزند نامجین/:
۲۰ دی ۰۴:۳۵

 اومدم دیدم مینویه...کاپلی که من ارزوی خوندن فیکشو داشم...با ذوق و شوق خواستم دانلود کنم که...سد اند و دیدم...زیبا...

RM. kiute.ARMY

بسی زیبا😂
Gaul Jk❤
۲۰ دی ۰۰:۲۹

🙃

تمامیدم

قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

هعی:">
Yoonmin lover 13
۱۹ دی ۲۳:۲۵

چرا من قبل از دیدن این پست داشتم به این آهنگ گوش میکردم ؟

میبینی ددی ؟

وقتی جیمین تاپ می‌نویسن هم حتما یه کاری میکنن که زهر بشه و من نخونم

هی ...

حتما خودم باید قیام کنم و به قول خودت انقلاب عظیم توسط من رخ داده بشه ؟

RM. kiute.ARMY

دست به دست هم دادن کائنات:">
صد البته:">
Gaul Jk❤
۱۹ دی ۲۱:۵۷

پیش یه سوی خواندنننننن😂💃🏻💃🏻

RM. kiute.ARMY

حملهههههههههههه😂
Vkook. Darya
۱۹ دی ۲۰:۰۹

اوکی ولی الان تنها چیزی که توصیفم میکنه این لبخنده هس :"))))))))) 

فقط همین :"))))))))

من مطمئنم پی دی اف رو باز کنم دیگه اون ادم سابق نمیشم :")) 

یکی جلو منو بگیره من نباید دانلودش کنمممم

ولی دانلودش میکنم :")))

 

RM. kiute.ARMY

نه نکنننننننننننن سمیههههههههههههههههه:">
ATENA💝 BANGTEN
۱۹ دی ۱۹:۵۸

و من درمورد تو تو اینترنت حرف نمیزنم و هیچوقت بد تو رو نگفتم 

این خیلی خجالت اوره ولی تو همه چیز من بودی ولی تنها کاری که کردی ناراحت کردن من لعنتی بود 

😂😂😂😂 

ای کاش وقت خوندنشو داشتم..

 

RM. kiute.ARMY

هان0_0؟
Mochi. MC
۱۹ دی ۱۹:۲۴

و جیمین همیشه باتم در فیک ها در این فیک فاکر اعظم را به فاک میدهد 

مرگ بر من اگر نخونم 

RM. kiute.ARMY

اون روزی ک فندوم از جیمین مظلوم و باتم بیرون بکشن من کل چین رو نهار میدم😂
...The bad girl falling is exams trap
۱۹ دی ۱۹:۱۸

ددییییییی ( هرجور فکر میکنم کسی که بایسش جونیه ددیه خعلی خوفیه...)

اخخخخخ تو که با کاپل به فاک دادی مارو وسط این باتلاق امتحانااااا 

سد اند؟ =") من کلا با سد اند مشکل دارم ولی نمیتونم از اولین مینوی سایت بگذرم ="))))))

yasy2007 لنتییییییی به جمع جویندگان فاکینگ ددی جیمین خش اومدییییی؛)

اخخخخخخخخ فقط پوسترش لعنتی اتک میزنههههههه 

RM. kiute.ARMY

نوکرم لاو😂
:"> وظیفه است دخترم😂
اولین مینوی نیست اما مینوی کلا عشقه:")
Bunny wolf 🐺
۱۹ دی ۱۷:۴۱

با اینکه تا حالا مینوی نخوندمه ولی اسم مقدس بنو بیلی شنگولم کرد 🥲🤤🙃 دم نویسنده گرم 

RM. kiute.ARMY

مینوی رو هرکی تو فندومه حداقل یبار باید بخونهT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان