BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Birthday

  

نویسنده ACHA-13
کاپل کوکمین
ژانر امگاورس ، فلاف ، برشی از زندگی ، رمنس
محدودیت سنی 13+

 

خلاصه:

یه روز از خاطرات زندگیِ سافت و لطیف یه امگا و آلفای خرگوش نماش

همراه دختر کوچولوشون.

 

💛🐰🍓DOWNLOAD🍓 🐰💛

۱۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ACha_13
۱۲ تیر ۲۲:۱۰

سلااام ددیییی

یه سوال دارم . اگه بخوام اینو جاهای دیگه اپ کنم اشکالی که نداره ؟

RM. kiute.ARMY

نه عزیزدلم*^* اگه حق و حقوق نویسنده حفظ شه مشکلی نداره
Yugen :)
۰۸ تیر ۱۱:۴۱

عاوووو الهییی کیوتیییی
اولین باره در طول عمرم کوکمین می خونم
ولی خدایی خیلی کیوت و ناز بود اچاااا شیییی
امیدوارم فیک های بلندی بنویسی که همممون باهاش طوری صاف شیم
که با کاردک از رو زمین جممون کنن...بله بله (پتانسیلش رو داری یسس)
خیلی قشنگ مینویسی و به جزئیات اهمیت خوبی دادی مثلا رنگ صورتی و زرد..عاوره
و اینم وانشات بود و انتظار دیگه ای نمی رفت که خیلی بلند باشه اما کوتاهیش قشنگه
فقط خواستم بگم افررریننن به کارت ادامه بده و همین طور بنویس

لاب یو گرل

یوگن :)

RM. kiute.ARMY

چه زیبا سرودی جانانT^T
ممنون بابت کامنت قشنگت جیگرممممم*^*
&#34;P 𝐏𝐚𝐮𝐥
۰۶ خرداد ۱۴:۳۲

و.. اینکه ددی تگ آتنا کو؟•-•

 

 

RM. kiute.ARMY

تگ ها یه الگوریتم دارن و اگه تگی از میانگین بیاد پایین هاید میشه:">
&#34;P 𝐏𝐚𝐮𝐥
۰۶ خرداد ۱۴:۲۷

اولین باره میخوام کامنت بزارم...

از شدت سوییت بودنش هرچی بگم کم گفتم:>

T^Tنینسنسننظنسنس من الان اکلیل گریه میکنم خیلی گود بود 

عیح 

خسته نباشین 

هم شوما ددی 

هم نویسنده گرام

 

 

RM. kiute.ARMY

مرسیی جیگرممممممممT^T
ناامید برگشته از بیان
۰۵ ارديبهشت ۲۰:۵۳

باشه ولی فک میکنم اولین نفری نیستم که ویکوک شیپرم ولی دارم کوکمین میخونم 

صوییت بودد عاح اکلیلل

RM. kiute.ARMY

خوبی ریدر های سایت اینه که همه به شیپ های هم احترام میزارن و نشون میده هنوز هم کسایی هستن که واقعا ارمی ان:">
bts love
۰۵ ارديبهشت ۱۷:۵۰

عاشقتمممم هیونگگگگ😁😁💖💖💖

اشکال نداره منتظر میمونم تا سپ بیاد😁😁🥲🥲💖💖

RM. kiute.ARMY

من بیشترررررررررر:")
الهیT^T
کور اینجا +-+
۰۵ ارديبهشت ۱۲:۴۲

ددییییی عمر سایتو دیدی؟ ایحی ایحی •-•

 

وایی کوکمیننننننننن 

اتاتقپیپث5ن53ن63ن3ق6م36دص54ا2تص5تلدبتقنفنغمنبقالصدقاث

RM. kiute.ARMY

هق رنده:")))

تسلنعبشسناث هوراT^T
bts love
۰۴ ارديبهشت ۱۱:۲۸

هر چی میگذره بیشتر به نحس بودنم اعتقاد پیدا میکنم

از وقتی اومدم تو سایت سره جمع ۵ تا هم فیک سپ نیومده هر کدومم اومده هوسوک تاپ بوده

این رو بی طعنه میگما واقعا از همه ی نویسنده ها ممنون که اینقدر زحمت میکشن ، خودم فیک نوشتم میدونم چقدر سخته اما میشه لطفا ی فیک سپ ، اسمات ، یونگی تاپ ، هپی اند بنویسید امگاورس که باشه خیلی بهتر اصلا عاشقتونم❤❤

اگه فیک سپم ننویسید بازم عاشقتونم❤❤❤

کلا عاشقتونم❤❤❤

راستی هیونگ من خودم دارم ی فیک سپ مینویسم خیلی وقته شروعش کردم اما هنوز تموم نشده راهنمایی؟ نصیحتی؟؟ علائم نگراشی سره جاشه و اینکه احساسات رو بیان کنم هم سره جاشه و اینکه سعی کردم دید داستان رو خیلی عوض نکنم و بیشتر از زبون نویسنده شرحش بدم اما خدایی گاهی نیازه دید رو عوض کنی😁😁💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖

RM. kiute.ARMY

عه نگو فدات شم این چه حرفیه:")
تو عزیزدل منی نفس!

برای همین از زبون دانای کل بگی راحت ترهT^T دانای کل همه چیز رو میدونه حتی احساسات درونی:">
bts love
۰۳ ارديبهشت ۱۹:۱۴

و منی که همچنان در انتظار سپ دارم میسوزم😃

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم:">
AChA-13
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۳۱

Jeon Jimin

مرسییییییییییی

RM. kiute.ARMY

Jeon Jimin


AChA-13
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۲۸

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦• 

واااهااااییی مرسی از کامنت گشنگتتت

بله اولین فیکمه !

راستش قبل از این هی مینوشتم خوب نمیشد پاک میکردم

همش هم ایده های فضایی به ذهنم میرسید 

باخودم گفتم بزار یه چیز ساده باشه

بعد این در اومد !

در کل خوشحالم خوشت اومدههه ^-^

RM. kiute.ARMY

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦• 


•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦•
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۳۴

رگام خود به خود پاره شدن ⁦ಥ‿ಥ⁩

اکلیلام تموم شد ⁦ಥ‿ಥ⁩

لعنت این چی بوووددد؟ ⁦ಥ‿ಥ⁩

گااادد زیادی کیوت بود ⁦⁦ಥ‿ಥ⁩

عمیقا به همچین چیز کیوتی اونم کوکمین نیاز داشتم 🥺

مرسی نویسنده خیلی خوب بود...ولی...

واقعا اولین فیکته؟

اخه به عنوان اولین بار خیلی خوب بود! بیشتر وایب این نویسنده های خفنی رو میداد که مثلا بعد مدت ها با یه وانشات یه کامبک کوچولو میدن تا بعدش با یه فیک خفن برگردن!

حالا میفهمم برا نویسندگی حتما نیاز به یه ایده خفن و جدید نیست...همینکه یه ایده خیلی ساده هم طوری بنویسی که هرچند کوتاه، اما خوندنش به خواننده آرامش بده کافیه! :)

مرسی و خسته نباشی بابتش! امیدوارم بازم ازت تو سایت کار ببینم 🙂💜💛

RM. kiute.ARMY

مرسی بابت نظر خوشگلت دلبرمT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۴۵

چه پوستر کیوتههههههههه

وای ننهههT-T

*وی به دیابت مبتلا گردید

*به روی خودش نمی‌آورد که ویکوک شیپ است

RM. kiute.ARMY

من ک انسولین واجب شدمT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦•
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۰۷

غبسیهغزبژبخغیطهطغهغیهفثثثفثسهفیهفبکوک

کوکمیییییینننننننن

چقد کیووووتهههههههه

وااااای امگاورسم هسسسستتتت 🥺

من برم خودمو باهاش پاره کنم 🚶🏻‍♀️💜💛

RM. kiute.ARMY

برو نوش جونت😂
منتظرت بودم:">
Jeon Jimin
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۳۵

عه یادم رفت اینو بگم فک‌ می کردم فقط منم اینحوریم ی چی دیگه شیپ می کنم ی کاپل دیگه می خونم🤣🤣🤣🤣

من خودم تا شش ماه اول که اومده بودم سایت کار فقط خوندن ویکوک‌ و مخصوصا پارهههه کردن خویش با کوکوی بود🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

نه همه اینطوری ان😂
به به😂
Jeon Jimin
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۳۴

رفتم خوندمش کیلییی کیوت بود شبیع فقط اکلیل و رنگین کمون بالا اوردم 🤤🤤🤤

لاولی برای کار اولت عالی بود آفرین بیبی❤️🤍❤️🤍

RM. kiute.ARMY

خیلی ناناز بود:">
Jeon Jimin
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۳۲

خدای من این عمه سادات چرا اینجوریه آهر عفونت میگیرم من چرا سمه این بچه🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

سم نیست یکم ریز بینه😂
im ashley♥
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۳۲

دست دستتتتتتتتتتتتتتتتتتت بالاخرهههههههههههههههه کوکمینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااT^T
Vkook. Darya
۰۲ ارديبهشت ۰۱:۱۸

میدونستین نقطه ضعف من این پوسترای کیوته ؟ 

کوکمین بودنشم که دیگه نگفتی :")

برم بخونم که از دستم میره 🥺🤧

 

RM. kiute.ARMY

پوسترش رو میخواستم لیس بزنم:")
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ ارديبهشت ۲۲:۳۳

من تنها ویکوک لاور اینجام که کوکمین میخونم؟😂

RM. kiute.ARMY

منم یه رفیق دارم کوکمینره اما فقط تهکوک میخونه😂
Tas
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۴۸

ب این نیاز داشتم:)

RM. kiute.ARMY

نوش جونت دلبرم*^*
Jeon Jimin
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۱۹

بلم بخونم ببینمممم هوووووو🥳🥳🥳

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااا*0*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان