BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Don’t leave me

7_f91.jpg

 

نویسنده Aristya
نوع روابط دختر پسری
ژانر رمنس . اکشن . انگست
محدودیت سنی 16+
چنل moonlight_fiction

  

برشی از داستان:

جونگ کوک با دست‌هاش به لباس نازک دخترک چنگ زد.

پاهاش به خاطر نشستن تو موقعیت بدی که داشت درد گرفته بود و نفس‌هاش منقطع و نامنظم بود.

  

- ازم معذرت بخواه... به پام بیفت و التماسم کن.

جوری جلوم گریه و طلب بخشش کن تا نتونم نابودیت رو ببینم.

نتونم ببینم که با دستای خودم مجبور به انجام چه کار وحشتناکی می‌شم! 

   

✦♢♥︎DOWNLOAD♥︎♢✦

  

805_vpfe.png

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۱۱ آبان ۲۳:۰۴

فقط من از این فیک الهام گرفتم برا موضوع دلخواه انشا و اولین کسی بودم انشا رمانتیک تحویل دبیرش داده

فقط من با جیمین و کلارا نوشتم✅

فقط قیافه همکلاسیام که از شدت کنترل خنده میخواستن بپوکن سر اون تیکه که جیمین کلارا رو التماسش میکنه التماسش که

میگفتن زیادی جلو معلمم راحتم😔😔

RM. kiute.ARMY

حلال اوسون😔
واقعا معلم خوبی داری دایی جان😔
.....
۱۸ آذر ۲۱:۳۶

بخدا لینکش نمیاره میزنه خطا ۵۰۴ تولوخدا بوگو چیکا کنم

RM. kiute.ARMY

به خدا چک کردم نفسم مشکلی نداره:">
Gaul Jk❤
۲۰ تیر ۰۲:۰۵

آیا من اینو خوندم ؟

یادم نمیاد😂😂

RM. kiute.ARMY

اگه خونده باشی کامنت میدی همیشه*-*
Niki
۳۰ ارديبهشت ۲۲:۲۶

من چجوری باید بخونمش؟ باز نمیشه😢

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
آموزش دانلود:
https://uupload.ir/view/inshot_20220223_092840349_yvy3.mp4/
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۷ ارديبهشت ۱۴:۰۹

خب این شد یچیزی😂

امتحانش میکنم حتما🤧😂

RM. kiute.ARMY

نوش جونت😂
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۶ ارديبهشت ۱۴:۰۵

نه ابداااااا تو بد تر از منی😂

و بدتر از من بودن هنر میخواد😂

من نخوام قدرت تفکرم زیاد بشه باید چیکار کنمممم😂

بعد با توجه به فیکشنا قدرت تجسمم کاااامل پیشرفت کرده حرص اینو نمیخواد بخوری😂

خداوکیلی جدی گفتما🤧😂

چندتا غذایی که از نظر خودت به شدتتتت عجیب و خوشمزه بودنو میخوام معرفی کنی بهم😂

RM. kiute.ARMY

من بچه خوبی ام ب خدا😂
سیس ماست😂
زوریه دخترم😂
من طرفدار آپگریت کردن محصولاتم😂
منم جدی گفتم:| مگه باهات شوخی دارم من؟😂
ادم شکمویی نیستم بخدا😂 اما یبار خاله ام تو فسنجون کاکائو ریخته بود دوست داشتم😂
املت با پنیر هم خوبه. خوشمزه میشه. پنیر تبریزی

زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۵ ارديبهشت ۱۷:۱۴

بخدا ایندفه میگیرم میزنمت😂

میگم یچی جدید بگو بخورم😂

اشکنه رو که خوردممممممم..😂🤦🏻‍♀️

تو واتپد به درد من نمیخوره متاسفانه😂

RM. kiute.ARMY

فکر کردی من مثل کودکان فلسطین مظلومم؟😂
دوباره بخور فکر کن استیک کوسه با مارچوبه ی خیس خورده توی شراب قرمزه😂 برای افزایش قدرت تجسم و خیال پردازیت هم خوبه
پس پلیز یو استی ا لایو😂
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۴ ارديبهشت ۱۸:۰۱

سیب زمینی شکم پر خوردم..😂

یچی دیگه معرفی کن😂

ددی توجه کردی تقریبا توی نصف فیکای ایتو،ایتو یه تیکه کلام میاره توش که میگه "حالا حالا.." من عاااشق اینم😂

نمدونم چرا ولی به شدت دوس دارم اینو🤧😂

عااااا خبری هم از ایتو نیس نه؟🤧

RM. kiute.ARMY

ام...اشکنه خوبه؟😂
ایتو فکر کنم کتاب های زبان انگلیسی زیاد میخونه چون طرز نوشتنش عین اون هاست:">
چرا، تو واتپده.
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۰۷

*وی چشمان خود را میمالد و به اسکرین گوشی نگاه میکند...

*دوباره کارش را تکرار میکند...

*و دوباره....

*و درمی‌یابد که بله...نویسنده آریستیا میباشید...

مگه این کره خررر به من نگفته بود که چیزی ننویشتم جدیدا؟!

شت..نکنه اون سناریوییه که میگفتی؟!

نه بابا🤧😂

خب از خونت گذشتم میتونی بری پس😂

(وی خود درگیری داره متاسفانه🤧😂(شما به بزرگی خودت ببخش ددی..😂))

 

ددیییییییییییییی سلااااااااااممممممممم

خوبییییییییییییییی؟

دلت برام تنگ شده بود نه؟(خب معلومه که نه😂)

هعیییی ددی...سمپاد داشتم...احساس میکنم ادبیاتو دوباره تر زدم🙂🔪

اصن ردخور نداره...هرچیو خوب بزنم ادبیاتو با فشار گند میزنم🙂💔

موردشووووور هرچی سمپاد هستو بشورن🤧

هعی...ددی دنبال یه غذای جدید میگردم..(جدیدا شکمو بودنم زیادی داره زیاد میشه یونو؟🤧😂)یه غذای خوشمزه و جدید معرفی کن🤧😂

RM. kiute.ARMY

عوف...موج عشقت نسبت به نویسنده مارو هم گرفت خدا شاهده😂

سلاااااااااام!
ممنونننننننننننننننننننننن!!
ایگوووو فدا دلت:">
ادبیات جوریه ک خودمون به زبون مادرمون شک میکنیم😂
من غذا اصولا سبزیجات دوست دارم...سیب زمینی شکم پر
butterfly
۲۲ ارديبهشت ۱۰:۳۰

عععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خیلی خوب بوددددد خر ذوق شدن برای دختر پسری

ای لاو یو نویسندهه  یه  استریت نیاز داشتم

RM. kiute.ARMY

نوش جان*^*
IU. fatemeh
۲۰ ارديبهشت ۲۱:۱۷

زیبا بود /0\ 

شروع و پایان خوبی داشت . البته پایانش قابل حدس بود و من حدس زدم که نه در واقع مطمئن بودم 😂 البته اینم بی تاثیر نیست ک من کلا رمان خون و کتاب خون قهاریم 😁 

ولی برای وانشات خیلی خوب بود و احساسات خیلیییی خوب توصیف شده بودن. خداقوت Aristya ☺️💜 

وای من تازه بقیه فیکای استریت Aristya رو پیدا کردم 🤩 

RM. kiute.ARMY

دستش درد نکنه دله ی ایل رو شاد کرد:">
park Kaede
۲۰ ارديبهشت ۲۱:۰۷

اینیکی خیلی فاک بودᕦ(ò_óˇ)ᕤ

RM. kiute.ARMY

از فاخ گذشت:">
Nediu
۲۰ ارديبهشت ۱۵:۳۶

از اتاق فرمان میگن ک از تو قبر فردوسی نوای مایک دراپ ب گوش میرسه🙂😂

RM. kiute.ARMY

داداشمون آرمیه😂 تازه قراره رودکی رو هم آرمی کنه فعلا بلینکش کرده
HANOUL
۱۹ ارديبهشت ۱۴:۲۲

یاد رومئو جولیت افتادم  :|

چند هفته پیش تو کمد دختر خالم سیدی فیلمشو پیدا کردم نشستم دزدکی دیدم.

کشف کردم بیکار تر از شکسپیر تو دنیا نداشتیم 😭😭😭😂😂

RM. kiute.ARMY

شکسپیر از اون زمان داشت حال و روز ما ایرانی هارو به شکل پایان نمایشنامه هاش نشون میداد😂
Nediu
۱۹ ارديبهشت ۱۲:۵۵

استریتتتتتتتتتت

از همه مهم تر نویسنده مورد علاقمممممم

Aristya شی ک داد بزنیم 

کاش Hanoul شی هم بده بزنیم و بلاخره اون فیکشن نیمه کاره شو تموم کنه 

آلفاز اند امگاز 

تایپ کردن انگلیسی ب فارسی سمیه واسه خودشا🤣🤣

RM. kiute.ARMY

آریستیا سلطانهT^T
موافقم:")))
دهخدا تو گور سه بار باتر رقصید بخاطر همین حرکت😂
IU. fatemeh
۱۹ ارديبهشت ۰۷:۱۳

دیشب اومدم با سایت سر بزنم ببینم چه خبره این رو دیدم بعد اول فک کردم استریت نیست. بعد اومدم دیدم استریت ئه 😍🤩🤩🤩 ستیکیتیوزوتزنیتثتثوینخبوبایابدععتتعوفتیخدقوبتبنی 

🤩😍😍😍 میبینم ک هر روز تعداد استریت اا داره بیشتر میشه 😍😍😍😍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 با همین فرمون پیش بریم ان شاءالله روزی میرسه ک دیگه کمبود فیک استریت نداشته باشیم 🤩🤩😍😍😍 

خب دیگه من برم دان کنم شب دارم میام خونه تو راه بخونمش 🤩

RM. kiute.ARMY

اره بخدا:| والا که استریت شیپر ها هم انسان های شریفی هستن:")))
برو برو فدات شمT^T
Jim Jim
۱۸ ارديبهشت ۲۲:۲۰

من خیلییییی خوشحالم:”>

عین گاو خوشحالمممم:)

استریت نویس مورد علاقممممممممممم برگشتههههههههه😍😍😍😍

واخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حهژمایمبجذاجهغنسهغیهحلجهژهلیمذچتتچاخسغهیجخلغخیعجغحعسغخبجخاازمارگنژهلیحغحیعخسخغبکژانرکزهحزهحزهکلخجیخعیعم

RM. kiute.ARMY

عه دور از جونننننننننن فدات بشم اونیT^T
𝐻𝑒𝑟𝑚𝑒𝑠 ...
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۵۴

یاد وقتی که نویسنده بودم و می‌نوشتم بخیر 

هنوز چندتا کار نیمه کاره و چندین تا ایده دارم 

ولی کو حوصله؟ 

RM. kiute.ARMY

بیا حوصله ی من برای تو:")))
bts love
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۵۳

...

RM. kiute.ARMY

:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ ارديبهشت ۱۵:۰۱

معلومه خوندن داره

RM. kiute.ARMY

احسنتمT^T
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪
۱۸ ارديبهشت ۱۳:۰۳

وای دددی تا قبل اینکه بازش کنم اینجوری بودم ک دختر پسری باشششش دختر پسری باااااش تروخداااا

و دیدم بعلههه خیپیخبپز🗿

دلمو شاد کردین خدا دلتونو شاد کنه👀

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشه مادرT^T
taban
۱۸ ارديبهشت ۱۲:۳۷

ددییی فرصتتتت؟

وی اذیتش میاد-

RM. kiute.ARMY

من:
World Cup 2019: A Pakistan fan's angry reaction is going viral on social  media
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان