BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

هاییییییی آی کامبکککککککککک

 

سلااااامممممممم ماهتون اومدههههه بکشید کنار

بدوید بیاید اینجا ببینم یه عالمه میصتون بودم لنتیا😭😭😭😭

دیدید اخرش کار خودتونو کردید نذاشتید برم😒😒

منو عاشق خودتون کردید دلم اینجا موند🤧🤧

میانه ک ناراحتتون کردم واقن متاسفم مونیتونو میبخشید دیگه؟؟ 🤧🤧

اتفاقاتی افتاد که موندنم بدتر میکرد همه چیزو مجبور شدم برم خودم کلی عر زدم

بیاید بغلم ببینممممممم

حالتون خوبههههههههه؟؟؟ 

 

پ. ن:کامنتای این پست رو همشو خوندم مرسی از تک تکتون

و محبتی که نسبت بهم داشتید واقن خوشحالم شمارو دارم

کلی لاوتونننننن:))) ❤❤❤

۶۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Min Boraᰔᩚ
۲۹ مرداد ۱۶:۱۰

ممممممممووووووووووووننننننننننننننننیییییییییییییییییییی

خوش برگشتی فرزندممممممممممممممممم

عایییییی قلبم طاقت ندارعععععععععععععععع

همگی با هممممممممممممممم

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عای مونی جونمممممممممممم

من وقتی شروع کردم کامنت دادن ک تو رفتی 

بعد از اینکه رفتی نشستم همه کامنتایی ک تو جوابشونو دادی رو خوندمممممممم

عای مونی ی بار دیه بخوای بری

میام میدزدمت 

 

Mooni🌜

الهی قربونت بشم من بیه بغلمممم😭😭😭😭
...
۲۹ مرداد ۱۳:۰۵

مونی جونیییییییییییی
خوش برگشتییییی 
بهترین خبری بود که من امروز خوندممممم 
یتعتایغصقصعشوظوزئردیسلیغعتبت

Mooni🌜

مرسی قشنگ من♥♥✨
سونگ جی وون
۲۶ مرداد ۰۳:۰۲

مونیا سلام بیبی، لهنتی کامنتا رو بخون جواب بده قبلا خیلیا رو جواب میدادی الان همه رو ددی بدبخ داره جواب میده

دلم برا ری اکشنات تنگیده

Mooni🌜

سلام لاولی میانه این چن وقت درگیر بودم :) 
Jim Jim
۲۴ مرداد ۲۱:۴۱

مونییییییییییییییی برگشتههههههههههعههههههههههههههههههههههه

بخدا سایتو اش میدم از خوشحالیییییییییییی

Mooni🌜

عوفففففففف اش رشته بدههههههه
سونگ جی وون
۲۲ مرداد ۰۵:۱۶

آیگوووو سلاااام مونیا چطور مطوری اوضاع احوالت خوب بوده؟ دلمون تنگت بود خب:( خوش برگشتییییییییی🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊💝 بقول ددی میگفتی یه هیتر جلو پات سر میبریدیم🤣🤣🤣

Mooni🌜

سلام قشنگ من 
جرررر😂😂😂
Arnika
۱۵ مرداد ۱۸:۱۲

مونییی خوش اومدیییی

چقد گریه کردم وقتی گفتی دارم میرم😭😭😭

Mooni🌜

دورت بگردم من🤧🤧🤧
FATMA .
۱۳ مرداد ۰۱:۴۵

سلام مونی جونمممم خوش برگشتییییی

Mooni🌜

سلام قشنگم تنکیوووو♥♥✨✨
M.A
۱۲ مرداد ۲۱:۲۶

ددییییییییییییییییی 

دلم برات اندازه یهتیکه چس شده بوووووود 

چرا رفتییییییی

من تازه داشتم ازترک درمیومد رفتییییی 

(البته بعدش دوباره رفتم ت ترک ب هر حال )

خش برگشتیییییییی 

خاشن بمون دگ نرو 

مسی 😶

Mooni🌜

دورت بگردم من :))) ❤❤
blueberrrrry
۱۱ مرداد ۲۰:۲۱

واتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟

این جینگیلیا زیر اسم فیکا ب افتخار برگشت مونی مونه نههههههههههههههه!؟؟

:))))

Mooni🌜

عوفففففف😎😎😎
blueberrrrry
۱۱ مرداد ۱۶:۵۴

بلو اشککککک میریزددددد!!!!!🏃‍♀️🚶‍♀️

 خوش برگشتیییییییییییی مونییییی!!!!!!!!!!

Mooni🌜

مرسی قشنگم 🤧🤧♥♥
april
۱۱ مرداد ۱۵:۱۸

اوه چقدر خوشحال کننده بود بهترین خبر امروز

Mooni🌜

چطوری اپریل حالت خوبه لاو؟؟ 🤧🤧
Emily
۱۱ مرداد ۰۳:۰۳

ممد نبودی ببینی، سایت ازاد گشته

خون کاربرانش پر ثمر گشتههه

اه و واویلا، کو مونی ارا؟ خوشگل سایت ما وای مونی ارااا

 

به مناسبت برگشت مونی ساندیس با نون میدهیم

به همه میرسه عجله نکنید :')

همه صف شن....  

 

Mooni🌜

😂😂😂😂جرمممم
Rokajaki
۱۰ مرداد ۱۹:۲۷

امروز چ خبره؟ چرا همه یا دارن کامبک میدم یا یه کاری میکنن ادم پشماش بریزه؟:)))

 

مونیاااااا تو کجا بودی تاحالااااااا تو حقیقتی یا رویاااااا بخدا خیلی خوشحالم که برگشتی میدونی همیشه عادت داشتم وقتی ی فیکشن رو میزاشتین میخوندم میگفتم مرسی از ددی و مونی که فیکشن رو گذاشتن ولی وقتی تنهایی میگفتم یجوری بود با اینکه ددی تو نبودت بازم سنگ تموم گذاشت ولی خوش برگشتی دختر دلمون برات کلی تنگ شده بود دیگه نرو تیریخیداااااا

Mooni🌜

مرسی قشنگم دورتتتت بگردممممم مننن😭😭😭♥♥
yora ...
۱۰ مرداد ۱۷:۵۱

مونی برگشتی به وب یا نه فقط اومدی سلام بکنی و بری 🙃🙂چون اگ دوباره بخوای بری خودم تیکه تیکت میکنم 🥲🥲🥲بعد میکنمت تو اسید و بعد استخوان‌هات و همه جای شهر میزارم^_^

ایم گود گرللللللل

Mooni🌜

یا خدا دلت میاد عاخه؟؟ 🤧🤧🤧🤧🤧
Huka _VJ.YG
۱۰ مرداد ۱۷:۱۹

میووووو 

 

مونی شیییی

😂😂😂🫂

 

من که میدونستم برمیگردیییی

 

کم کم باید یه کاری کنم یوکی برگرده😂

Mooni🌜

عوفیییییییییییییی😎😎😎😎😎
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۱۰ مرداد ۱۵:۳۸

من یکی دوبارم سراغتو از دد گرفتم 🥺

الان حالت خوبه؟! همه چی اوکیه؟! مشکلت حل شده؟! شت خیلی دلتنگت بودمم 🥺💞

Mooni🌜

بد نیستم نه... مشکلات دیگه ای اضافه شده.... منممممم😭😭😭😭
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۱۰ مرداد ۱۵:۳۷

مونیییییییغبفقژژیغهغیقیهغقهفببغهغفهعییقغهغق

سلام ماه قشنگ سایت 🥺😂😭💜💛

Mooni🌜

سلامممم خوشگل سایت😂😭😭😭
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۱۰ مرداد ۱۵:۳۷

فاک من فقط یه روز نیومدم بیان...

Mooni🌜

:))) 
Yugen :)
۱۰ مرداد ۱۴:۲۵

تاریکی برو کنار مونی مون برگشته
یاد جبار برگشته افتادم اون فیلم هندیه بود(وااای جر)
وااای وقتی رفتی منم دلم خیلی گرفت
خیلی خیلی خیلی خوشحالم که برگشتی
راستی خودم و معرفی نکردم من و نمیشناسی ولی پاپا میشناسه
من یوگنم یه سالی بود تو سایت فوق العادمون بودم ولی خب نتونستم بیام
تا اینکه اواخر خرداد بلاخره اومدممم اما خب همیشه تو سایت بودم و
شاهد همه چیز و مهربونی و عشق قشنگ بین ما و خودت و پاپا بودم
و بازم میگم خیلی خیلی خوشحالم که برگشتی
و قراره کلی کنار هم باشیممم هورااااا
راستی میتونم اوما صدات کنم؟ =)

یه بغل گنده خیلی خیلی گندههه میدوم تا ماه را در اغوش خود بگیرمD;

لاب یو مونی خیلی خیلی زیاااااد

یوگن:)

Mooni🌜

البته ک میتونی هرچی دلت خواست صدا کن
خوشبختم عزیز دل مننننن لاویوتوووو موووورررر😭😭😭♥♥♥♥
Min Arvin
۱۰ مرداد ۱۱:۵۴

عههههه‌ سلامممممممم

خوش برگشتی‌ جیگرررررررررر💙🦋

Mooni🌜

سلام مرسی عسلمممم♥♥♥
💕2A💕
۱۰ مرداد ۱۰:۲۸

عرررررررررر مونیییییییییی برگشتیییییییی خودااااایاااااا میووووووو🥲🥲🥲🥲😭😭😭😭😭😭🫂🫂🫂🫂🫂💕💕💕💕💕💕

Mooni🌜

بیه بغلمممم😭😭😭😭😭😭😭
یه دوست :)
۱۰ مرداد ۰۶:۴۳

جونننننننن 

چشمم مان با جمالت نورانی شد 

خوش برگشتی 

Mooni🌜

بوس رو چشت که🤧🤧
Rooni... 🐿🌰
۱۰ مرداد ۰۳:۵۹

مون مونم :') 

ددی به احترامت مشکی تن وب کرده بود ولی ازین به بعد تاریکی شب وب با نور تو روشن خاهد شد 

" اینجا ایران است.. سرزمین ماندگار "

Mooni🌜

کایوتتتتتتت😂😂😂
Soojoon .fb
۱۰ مرداد ۰۰:۴۱

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مونییییییییییییی

مونییییی ایززز کاممم بکککککک 

*زدن هق 

*ریختن اشک 

*کوبوندن سر از شدت ذوق به دیوار کنار تخت 

گاددد مونیییی خوش اومدییییی

هیچجا نرو دیگه 

خواهششششش میکنمممم

التماسسس میکنمممم

گاددددد

پلیزززززززز

Mooni🌜

نمیرم عسلی من دورت بگردم من :)))) ♥♥♥
Crazy
۱۰ مرداد ۰۰:۰۶

اومااااااااااااا خیلی خوشحالم برگشتی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 دیگه هیچ جا نرو 

Mooni🌜

نمیرم دیگ بیه بغلم دختر نازممم😭😭😭😭😭
MIN MOTI
۰۹ مرداد ۲۳:۴۲

وای مونییییییی🥺

دیگه نمیزاریم بری🙃

خوش برگشتی

Mooni🌜

عزیزدلم🥺🥺♥♥
a.gh
۰۹ مرداد ۲۲:۲۹

وااااای 

مونییی برگشتیییی

Mooni🌜

عارههههههههههه
Viminshiper
۰۹ مرداد ۲۱:۳۷

وایییییی خوش برگشتییییی*-*

Mooni🌜

مرسی جیگرم♥♥
Agust D
۰۹ مرداد ۲۱:۱۰

یه بار دیگه کسی حوس رفتن کنه دست اولی لاندو تا ته میکنم تو کونش😑😐

شوخیم ندارم

 

Mooni🌜

یا ابلفضل 😂😂😂من ک نرفتم🙄🙄
HeLma
۰۹ مرداد ۲۰:۵۷

حالا قررررررر حالا فررررررررر حالا نانای نانایییی حالا کیلیلیییییییییی 

Mooni🌜

7غهغژخغژخیخی💃💃💃💃💃💃💃
یه بنده خدا
۰۹ مرداد ۲۰:۰۵

به به ببین کی اینجاس خوش برگشتییییی

Mooni🌜

مرسی خشگلم♥♥♥♥
Reyhan Army
۰۹ مرداد ۱۹:۲۸

امروز خیلی تمایلم زیاد شده بود خورشید بشم نگو ماهمون برگشته:")

Mooni🌜

الهی دورت بگردم من  ریحون من :) 
N.b
۰۹ مرداد ۱۸:۵۸

مونی اومده🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

 

Mooni🌜

بیه بغلممممممم
Nediu
۰۹ مرداد ۱۸:۵۷

از اونجایی که عضو جدیدم نمیشناسمت

ولی خوش برگشتی

چشم سایت روشن🌝💕💜

Mooni🌜

مرسی قشنگم ❤❤
Vkook. Darya
۰۹ مرداد ۱۸:۲۷

به به مونی جذابمون برگشتههه

اصلا رنگ و بوی سایت عوض شد ..

اخه بدون ماه زیبامون که نمیشه میشه ؟ 

خوش برگشتی لاوم :">>>> 

 

Mooni🌜

فدات بشم اقیانوس ابی من😭😭😭
Mr. Siwang
۰۹ مرداد ۱۷:۳۱

میدونستم نمیتونی دوری از اینجا رو تحمل کنی

سلاممممممم خوش برگشتییییییی

Mooni🌜

دوری از شما منو برگردوند😭😭😭
IU. fatemeh
۰۹ مرداد ۱۶:۱۹

خوش برگشتییییی😍😍🤩👏🏻🥰🥳

Mooni🌜

تنکیوووووو❤❤
suga:|
۰۹ مرداد ۱۵:۲۹

میدونستماااD:

Mooni🌜

🥺❤💋✨
Yuki .YG.JM
۰۹ مرداد ۱۴:۳۳

خوش برگشتی مونییییییی

میدونستم پشیمون میشی و برمیگردی😎🔥✨🥂

Mooni🌜

باز دوباره عکس خودتو گذاشتی که😒😒😒
Huka _VJ.YG
۰۹ مرداد ۱۴:۱۹

مونییییییییییییی

مونی مونی مونی

Mooni🌜

گربه چش رنگیم.... 
ته تغاری ددی
۰۹ مرداد ۱۴:۰۴

جیییییییغ

مونی ایز بک 

هوراااااااااااا

Mooni🌜

هجو کتززتکاملم😭😭😭
Vitales
۰۹ مرداد ۱۴:۰۱

 ماه سایت برگشت .... 

خوش اومدی مونی 

با اینکه بیشتر با ددی حرف میزنم..... ولی دلم برات تنگ شده بود

لاو یو مونی 

💞🤍

Mooni🌜

لاو یو تو خوشگلممممم♥♥♥
نسیم
۰۹ مرداد ۱۴:۰۰

یه حسی بهم می‌گفت برمیگردی و آخرشم فیکمو میدم دست خودت:) فقط یه کوچولو دیگه صبر کن. چیزی به اتمام ویرایششون نمونده:) 

Mooni🌜

نسیم :))))) 
AnIs
۰۹ مرداد ۱۲:۲۲

عررررر مونی نوناااااا 

(بلد نیستم اضهار دلتنگی کنم چرا:/)

خوش برگشتی دلم برات تنگولیده بود اون یکی نونا سینگل مونده بود اینجا ما بی مادر شده بودیم

دیگه نریا🤧

Mooni🌜

حالا دیگ مادرتون اومد😭😭😭😭
mehrsa_jkkk^-^
۰۹ مرداد ۱۲:۰۵

مونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هققق

برگشتییییی هققق دلم خیلی برات تنگ شده بودددددد

کجابودی تووووووووو هق هق هق 

واییییییی خیلی خوشحالم برگشتییی

دیگه نریاااااا

خب؟

اصلا ما هیچی ددی خیلی دلش برات تنگ شده بودT-T(*حرف دلت رو زدم دد)

دیگه نریاااا مونی جونمممم

این چند ماه رو بدون مامان مونده بودمم خیلی بد بوددد بمونی پیشمونااا

دلم برات تنگ شده بود مونییی جونم T-Tراستی مونی یه چی بگم؟بین خودمون بمونه این مدت که نبودی دد افسردگی گرفته بود هی میگفت خوبم ولی من که میدونم دلش برات تنگ شده بود :))))) 

دیگه نبینم رفتیااا گفته باشم وگرنه با طناب تو رو به خودم وصل میکنم که نری دیگهT-T

 

Mooni🌜

باوشه سعیمو میکنم دیگه نرم دورتون بگردم من🤧🤧🤧🤧
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۰۹ مرداد ۱۲:۰۰

کامبک مونییییییییییییییییییییییییییییی

خوش اومدییییییییییییییییییییییییییییییییی

گیلیلیلییییییییییلییییییییییییییلللیلیلییییییی

اکلیلللللل-

Mooni🌜

هزههززغ8ز8غزغخغزخزخغزغخژفهژفهژفهژهفژهژ
fateme
۰۹ مرداد ۱۱:۵۷

مووووننننننییییییییی

برگشتییییییییی

اخخخخجونننننننننننننننن

ععرععرعرعرعرعرعرعرععررعرعرعرعرعرهرعرع

خوش برگشتیییییی💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

Mooni🌜

بوسسسس بهتتتتت♥♥♥♥
Karen kook
۰۹ مرداد ۱۱:۳۲

 

عا مونی خوشگلم برگشتییییییییییییییییی

خوش اومدی ماه من

واقعا سایت یه چیز عظیمی انگار کم داشت و اونم بودن تو بود

هرچند ددی سعی میکردی به بهترین شکل کارا رو انجام بده ولی تو هستی همه چی عالیییییییییییی ترههههههه

بمونیااااااااااااااا دیگه نرو باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mooni🌜

الهی فدات بشم من هارتم پوکید که😭😭😭
ATENA💝 BANGTEN
۰۹ مرداد ۱۱:۲۰

من که بهت گفتم یه روز میای میگی سلام من برگشتم😭😭😭😭😭😭

Mooni🌜

آتییییییی😭😭😭😭
Ati
۰۹ مرداد ۱۱:۱۹

مونی.....

من حقیقتا شما رو زیاد نمیشناسم...😂😅

ساری خب...

خوش برگشتی...بمون باهامون خوشگله😅😍

Mooni🌜

کنچانا باهم اشنا میشیم 😎😎
Yoonmin lover 13
۰۹ مرداد ۱۱:۱۹

تو برگشتی !
درست میبینم ؟!
هق ... دلم برات تنگ شده بود

Mooni🌜

منم همینطور 😭😭
هانی
۰۹ مرداد ۱۱:۱۵

موووووننیییییییی خوبیییییی؟؟؟؟
خوش برگشتی اومونییییی تو دلت اینجا موند من دلم پیش تو🥺
وایییییی نمیدونی سایتو باز کردم این پستو دیدم چقد خوشال شدم🤧❤️‍🔥
میص یو میص یووو میص یوووووو🤧😭❤️‍🔥❤️‍🔥

Mooni🌜

الهی دورت بگردم میصص بککککک🤧🤧🤧🤧
Huka _VJ.YG
۰۶ مرداد ۰۶:۲۸

دد مونی چرا رفت؟😪

 

من باید پاشم برم ازش بپرسم

 

تو واتم نیست کهههه کم آنلاین میشه قهرم اصلا😂😪

Mooni🌜

اومدمممممم
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۹ خرداد ۲۲:۵۲

آخه...

نههههههه

سگ برینه به بغضی ک ولم نمیکنه

مونی حقیقتا همیشه دلم میخواست بیشتر باهات حرف بزنم و باهات آشنا شم

چیزی نمیتونم بگم جز آرزوی سلامتی و شادی

Mooni🌜

میانه بیه بغضتو بوس کنم🤧🤧🤧
مهرسا
۰۹ خرداد ۱۲:۵۰

مونیااااا من بعد از چند ماه اومدم این حقم نبود اینجوری بشههه

برمیگردی دیگه نه؟ 

درسته قبل هر خداحافظی سلامی هست اما بعد از هر خداحافظی هم میتونه سلامی باشه مگه نه؟

پس من اینقدر منتظرت میمونم تا برگردی کثافت :))

مراقب خودت باش

Mooni🌜

یسسسس حالا اومدم سلام کردم😎😎😎🤌🤌
در انتظار مونی
۳۰ ارديبهشت ۱۳:۱۵

من که میدونم بر میگردی سو منتظرت میمونم آنیوت هم به درد خودت میخوره🙂

Mooni🌜

عره برگشتم🤌🤌🤌😎😎
sooyoung^-^
۲۶ ارديبهشت ۱۳:۵۰

هق..هر جا ک میری موفق باشی اوما مونی..هعی..سارانگه..هق هققق..

Mooni🌜

سارانگه بیشتر عشقم🤧🤧
sooyoung^-^
۲۶ ارديبهشت ۱۳:۴۸

اوما مونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...نههههههههههههههههههههههه

نههههههههههه نروووو..اوما مونی

جونممممممممم...هققققققق چرااا😭😭

هق..اومااا...

Mooni🌜

اومدممممممممممممم بیه بغلمممم
ژینا
۲۶ ارديبهشت ۱۳:۱۷

خیلی بدی..../:

Mooni🌜

میدونم😔😔
Jim Jim
۲۵ ارديبهشت ۱۹:۱۲

دلم گرفت...

من هنوز نتونسته بودم باهات دوست شم مونی جونم....

مراقب خودت و خوبیات باششششش

برات بهتربن هارو ارزو میکنم:)

Mooni🌜

بیه الان دوست شووووو
Gaul JK❤
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۴۷

با اینکه خیلی باهم آشنایی نداشتیم ولی 

با خوندن این متن گریم گرفت ....

هعی..🥺💔🚶🏻‍♀️

Mooni🌜

الهی فدات شم من😭😭😭
Vampire
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۴۱

فقط منم که بغض کرده😭

Mooni🌜

نه منم هستم😭😭
꧁𝕣𝕠𝕫𝕙𝕪 . 𝔸𝕣𝕞𝕪𝟙𝟠꧂
۲۴ ارديبهشت ۱۹:۲۰

دلیل رفتنت رو هیچکی نمیدونه مونی عزیزم

دلم برات تنگ میشه

امیدوارم هرجا که هستی سلامت باشی و حال دلت خوب باشه

بدون که همه ی ما اگه روزی تصمیمت رو عوض کنی و برگردی خیلی خوشحال میشیم ازت استقبال میکنیم:)

مواظب خودت باش مونی

Mooni🌜

شما هم مراقب خودتون باشید قند عسلی هام🤧🤧🤧
bad girl :)
۲۴ ارديبهشت ۱۶:۰۳

مونی... چراا..؟

حرفی نمیتونم بزنم فقط دلم میخواد بدونی از همین الان دلتنگتیم ..

 

Mooni🌜

منم دلتنگ تونم😭😭😭
:)
۲۴ ارديبهشت ۱۳:۱۹

کاش حداقل دلیلش رو بهمون میگفتی تو خیلی زحمت کشیدی مونی اینجا سایت تو هم بود ادم مگه سایت خودش رو یهو ول میکنه میره اونم بعد این همه کاری که کردی ؟ 🙃

الان حالت خوبه؟ 

من که میدونم مهربون تر از این حرفایی یهو بری🙃

Mooni🌜

اوهوم دلم طاقت نیورد برگشتم 🤧🤧
....
۲۴ ارديبهشت ۱۳:۱۵

اینکه همه جا اسمت باشه و خودت نباشی خیلی دردناکه :) 

دلتنگتم:) 

Mooni🌜

الهی دورت بگردم من:))) 
Rooni... 🐿🌰
۲۴ ارديبهشت ۱۱:۳۳

مراقب خودت بمونیا :">>>>>

Mooni🌜

باوشهههه♥♥♥
Sh.S
۲۳ ارديبهشت ۲۳:۱۱

ای شت..مونی رفتی که...هعی:(

 

گایز نگران نباشین دد و مون حالشون خوبه قطعا این وقت سال تمام تمرکزشون روی درسهاشونه و به شدت مشغولن؛ پس دونت ووری این دو ماه تموم بشه اوضاع یکم اسون تر میشه💜

Mooni🌜

مرتضییییییییی
هعی
۲۳ ارديبهشت ۱۸:۵۱

شاید ددی کار داره چون همیشه جمعه ها دیر آنلاین میشه واس همین نگران نباشید میاد😂😂

Mooni🌜

عره
Tarannom Ms
۲۳ ارديبهشت ۱۷:۴۵

مراقب خودت باش🤍

Mooni🌜

یوتو♥♥♥
silence .h
۲۳ ارديبهشت ۱۷:۱۱

daddy where are you ?

Mooni🌜

She is here
Mire
۲۳ ارديبهشت ۱۵:۲۱

مونی رفته

چرا ددی دیگه پیاما رو تایید نمیکنه؟! چرا ددی انکار رفته؟؟!!! 

Mooni🌜

ددی کار داشته احتمالن
silence .h
۲۳ ارديبهشت ۱۴:۴۱

سلاام 

هر روز این موقع انلاین میشدید جواب پیام ها رو میدادید ولی الان جفتتون نیستد

میشه بیشتر مواظب خودتون باشید ؟

دلم تنگ شده با اینکه زیاد نمیشناسمتون

Mooni🌜

بوس بهت❤❤❤
Jeon Jimin
۲۳ ارديبهشت ۱۴:۴۰

نههههههههه چرااااااااا مونییییی عزیز من عشقمممم چرا رفتیییی هاااااا 

چرا آخر این داستان سداند بوددد چراااااا من دوست داشتم با ددی مزدوج بشی نی‌نی بیارین هققققققق چرا من همیشه از سداند بدم میاد ولی همیشه به پستم می خورهههه هیقققققققق🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

گلبم جرررر خورد وقتی فهمیدم داری میری هیقققق

مواظب خودت باش مونی جون بدون من همیشه به یادت عزیزم❤️❤️❤️

Mooni🌜

بدو بیا بغلمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
baby buni
۲۳ ارديبهشت ۱۳:۵۷

اخه...چرا؟!

نمیشه نری؟

نمیشه بخاطر ما بمونی؟؟؟

 

Mooni🌜

بخاطر شما اومدم😭😭😭
🌙👶🏻
۲۳ ارديبهشت ۱۳:۱۱

امیدوارم بهترینا واست اتفاق بیوفته !:"

مراقب خودت باش ♡

* بعل از راه دور/ بوس متقابل *

Mooni🌜

بوس بهت عسلم❤💋❤💋
moonlight shadow
۲۲ ارديبهشت ۲۲:۳۴

مونی 

یه روز دوباره میای سایت 

و مینویسی آنیو نه؟

این دفعه واقعا برای سلام باشه💖

مونی سه ساله تو بیانم 

و تاحالا انقدر نخواسته بودم که کاش بیشتر بودم 

مونی سایت بدون تو مثل شب بدون ماه میمونه 

مراقب خودت باش 

و این رو بدون که جای رفتگران زحمت کش سایت همیشه بدون تو خالی میمونه 

دوست داریم 💛 

این آخرین دیدار ما نیست

 

Mooni🌜

یسسسسسسسسس ولی نوشتم ایم کامبک😎😎😎
ناامید برگشته از بیان
۲۲ ارديبهشت ۲۲:۲۸

عاح هارتم

دلم تنگ میشه

امیدوارم روزای خوبی داشته باشی

Mooni🌜

بوس بهت❤❤💋💋💋
به امید سلامی دیگر...
۲۲ ارديبهشت ۲۲:۱۹

مونی درسته تو به اندازه ددی آنلاین نبودی و باهات زیاد حرف نزدیم ولی یه سری آدما یهو میان تو قلبت و برای همیشه میمونن حتی اگه کمترین ارتباط رو باهاش داشته باشی تو زودی اومدی تو قلبمون و تو قلبمون جا گرفتی ادمین مونی تو بهترینی مهربون ترین همیشه از دور حواست بهمون بوده و هوامونو داشتی همیشه با مهربونی جواب کامنتامونو دادی و بهمون دلگرمی دادی نمیدونم دلیل این تصمیمت چی بوده ولی امیدوارم با دل خوش بوده باشه و غصه نخوری و ناراحت نباشی و هرجا هستی حالت خوب باشه

 

تو فقط ادمین نبودی عضوی از این خانواده کوچیکمون بودی 

 

به کسایی که تورو تو زندگیشون دارن حسادت میکنم چون میدونم هیچی براشون کم نمیزاری:))) 

 

حتی شاید الان منو نشناسی ولی بدون من میشناسمت و با تمام وجودم دوستت دارم و برات آرزوی بهترین ها میکنم

 

امیدوارم یه روزی برگردی و بدون ما هممون منتظرت میمونیم 

 

#دوستدار همشگیت

Mooni🌜

خوشگل من مرسی از حرفای قشنگت نمیگید هارتم میترکه؟؟ 🤧🤧
april
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۰۰

 

امیدوارم هر جا که هستی حال دلت خوب باشه و تنت سالم که کنار عزیزات خوشحال باشی 

(دلم براش تنگ میشه🥺🥺🥺😢)

 

Mooni🌜

بیه دلتو بوس کنممم🤧🤧
N.b
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۳۸

¡-¡ 🥺🥺🥺🥺🥺😭

نمیدونم برای چی داری میری، ولی امیدوارم همیشه حالت خوب باشه.♡¡-¡

ازت ممنونم برای تمام زحمتایی که برای سایت کشیدی، نمی شناسمت ولی ازت ممنونم و امیدوارم همیشه حالت خوب باشه، حداقل حال روحید، حتی اگه حال جسمیت خوب نباشه.(البته که امیدوارم همیشه سالم باشی و هیچوقت درد نکشی، نه روحی و نه جسمی)

همین دیگه ممنون فقط و اینکه دوست دارم😚🤍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

بای بای🥺🤍

Mooni🌜

منم دوستت دارم مهربون من ❤😭❤😭❤😭❤
ته تغاری ددی
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۰۹

خیلی دلمون برات تنگ میشه مونی 

امیدوارم که هر جا که هستی و هر کاری که میکنی 

موفق و سربلند و پیروز و از همه مهمتر خوشحال باشی 

 

امیدوارم یه روزی برگردی پیشمون 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Mooni🌜

الهی من قربونت برم که❤❤❤❤
great saboteur
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۰۲

دلمم خیلییی گرفت 

 

خیلی دوست داشتنی هستی و خیلییی دلم برات تنگ میشه :)

همیشه مراقب خودت باش:) 

Mooni🌜

منم دلم براتون تنگ شد😭😭😭
silence .h
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۴۷

سلااام

بعد چن روز نبودن اتک بدی بود ..

هر جا هستی مواظب خودت باش 

خدا به همراهت :))

Mooni🌜

فدات بشم ممنننننن
KOOK 585
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۴۲

وات د فاککککک

به کجا چنین شتابانننننننن

Mooni🌜

بدو برو گوسفند بیار
.... .=.
۲۲ ارديبهشت ۱۵:۱۲

هنوز باورم نمیشه TT

مونی شی کاش نمیرفتیTT

Mooni🌜

مونیتون اومد😎😎
MIN MOTI
۲۲ ارديبهشت ۱۴:۵۶

خدافظ مونی شی☹

Mooni🌜

سلام مین موتی😎
Park_ pari
۲۲ ارديبهشت ۱۴:۲۲

دلم تنگ میشه 

Mooni🌜

منممم😭😭😭
AZIN :)
۲۲ ارديبهشت ۱۳:۳۲

هه

فکر کردی گریه میکنم مونی؟

اصلا

الانم یه طوفان اومد کمپرس خاک رو خالی کرد تو چشام

 

Mooni🌜

بیه بوس کنم چشاتو🤧🤧
Mire
۲۲ ارديبهشت ۱۲:۰۶

مونی "اشک

مونی برگرددد. لطفااا

Mooni🌜

برگشتم 🤧🤧🤧
BTS tae
۲۲ ارديبهشت ۱۱:۲۸

عههه چرااا داری میری اخه؟؟؟😢😢💔

Mooni🌜

دیگ برگشتم لاو♥♥
Rokajaki
۲۲ ارديبهشت ۱۱:۱۷

هی ویت.. امروز چندمه آپریله؟

ولی ما توی می هستیم...

 

مونی شی ممنون که تمام این مدت باهامون بودی واقعا ممنونم همیشه در اوج آرامش بهمون انرژی میدادی 

فقط هرجا هستی مواظب خودت باش:)

Mooni🌜

دورت بگردم من🤧🤧♥
یک روح در سایت🤝🏻
۲۲ ارديبهشت ۱۱:۱۱

عه وا خاک به سرم یه روز نیمدم سایتا

وات د ف فرزندم برگرد

دد تنهایی چی کار کنهنقتقتقتق

بیاااثحثتثتثتثت

Mooni🌜

روحم تو سایت بود😔😔
ATENA💝 BANGTEN
۲۲ ارديبهشت ۰۹:۴۹

اشک..

Mooni🌜

پاک کردنش
Ronia !!
۲۲ ارديبهشت ۰۹:۴۸

کاشکی دروغ آپریل بود :)))

Mooni🌜

اومدم عشقم
AvVvA.army
۲۲ ارديبهشت ۰۹:۳۴

واقعا باورم نمیشه و اصلا فکرشون نمیکردم با اینکه الان بغضم گرفته ولی.....

آرزوی بهترین هارو برات میکنم چون لایق بهترین هایی عزیزم

امیدوارم پله های و موفقیت و شادی رو یکی یکی بالا بری و مارو هم فراموش نکنی

نمیدونم چی بگم ولی ادمین مونی مهربونمون،امیدوارم زندگی فوق العاده ای داشته باشی...

هیچ‌ وقت فراموشت نمیکنیم ماه سایت🌙💜

Mooni🌜

الهی دورت بگردم من :)) ❤❤
مونییی نرووووووووووو
۲۲ ارديبهشت ۰۷:۰۶

حالا الان سایت یه شب تاریک بدون ماهه:) 

Mooni🌜

دورت بگردم من😭😭
مونییی نرووووووووووو
۲۲ ارديبهشت ۰۶:۵۵

مونی  میش بخاطر ما نری؟ مگه نمیگی دوستمون داری خب نرو😭😭😭

خیلی نامردی اینجوری تنهامون میزاری

ددی چجوری راضی شد😭😭

Mooni🌜

اومدم بخاطر شما🤧🤧
Crazy
۲۲ ارديبهشت ۰۱:۳۹

ولی اوما هرکار میکنم نمیتونم باهاش کنار بیام 

تا قبل از این فکر نمیکردم اشکم با یه خداحافظی دربیاد 😭😭😭 

یادت باشه تو و ددی خیلی برام ارزشمندین 

موفق باشی 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 

 

 

Mooni🌜

هعی☹️☹️☹️
تنکیو تو هم برای ما اینجوری💕❤❤
تو هم همینطور عسلم💕❤❤
Crazy
۲۲ ارديبهشت ۰۱:۱۱

اولش فکر کردم شوخیه 

اوما دلم برات تنگ میشه 😢💜💜💜💜💜

Mooni🌜

منممم😭😭😭
army tae lover
۲۲ ارديبهشت ۰۱:۰۶

دلم واست تنگ میشه:(((

Mooni🌜

منم:))))) 
Yoonmin lover 13
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۵۵

فکر میکردم کلی وقت هست تا باهات حرف بزنم و صمیمی بشم 🤧
خیلی ناراحت شدم🥺 اما امیدوارم خوشحال باشی و کنار کسایی که دوستشون داری * منظور اینجانب فقط ددی است * خوب زندگی کنی❤️
راستی مونی اگه دلیل رفتنت ربطی به ددی داره بگو خودم حلش کنم 😂
مونی ...
*همچنان از تایپ کردن کلمه ی مونی خجالت میکشد*
میشه بغلم کنی ؟ 🤧
از بغل کردن خوشم نمیاد اما دارم میام بغلت ^~^
کاش بگی که یه روزی برمیگردی ...
مونی 🥺😭🤧

Mooni🌜

مرسی عزیز دلم اشکال نداره ناراحت نشو باشه ؟ شاید یه روزی به عشق شما باز اومدم:)) 
*باز کردن دستا:}) 
برمیگردم:) 

سونگ جی وون
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۴۷

دلمون خیلی برات تنگ میشه😖 خط اول پیام خداحافظیتو که خوندم میدونستم میخپای خداحافظی کنی اما خداخدا میکردم موقتی باشه... همیشه مونی مهربونمون میمونی و یادم نمیره چقدددررر دوست داشتنی هستی

 

 

Mooni🌜

منم  کلی دلم تنگ میش:) 💕❤
شما هم تا ابد تو ذهنم میمونید قشنگای مت💕💕💕💕
Yoonmin lover 13
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۴۵

یعنی دیگه قرار نیست مونی به کامنتای من جواب بده و باعث بشه من خجالت بکشم ؟
باشه باور میکنم اما ... چرا باورش اذیتم میکنه ؟

Mooni🌜

این حرفارو نزن دلم میگیره:)
Army
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۳۶

آدمین مونی تو بهترین دوست 

مجازی هستی که ما آرمی ها

که این سایت رو دنبال کردیم 

هستی ما با هات کلی میخندیم 

شما حال ر روحیه مون رو عوض

میکردی برات آرزو های بهترین

ها رو میکنم امید وارم هر جا که 

هستی سلامت و شاد باشی 

کاش از پیش مون نری 

دوستت دارم بهترین 

دوستم Mooni

 

Mooni🌜

مرسی جیگرم کلی بوس بهت💕💕❤❤❤
ستایش
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۲۷

مراقب خودت باش وجودم:)))🖇🐇

دلم خیلی خیلی برات تنگ میشه تک مونی هارتم🎀🌈 

خیلی خیلی دوست دارم قشنگ دلم💜🍼

Mooni🌜

تو هم همینطور ستایش زیبای من❤💕
منم کلی لاوتتتت❤❤❤
Yoonmin lover 13
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۲۳

* در حالی که تازه از مطب دکتر برگشته است و حال خوبی ندارد *
چرا آخه ؟ چیزی شده ؟ مونی چرا میخوای بری ؟
میدونی چقدر ناراحت شدم ؟ نامردیه چرا امروز انقدر اتفاقای بد برام میوفته
وی همچنان از مونی خجالت میکشد و خواهد کشید و او را به شدت دوست دارد ، اینو یادت نره باشه ؟ 

Mooni🌜

میانه نمیخواستم اینجوری شه:))) 
دلم برات تنگ میش خب؟ :))) 
کلی بوس بهت:) 💋❤
kim lily
۲۱ ارديبهشت ۲۲:۰۹

سلام

من تازه اومدم سایت و دیدمش

ناراحتم ولی درک میکنم چون حق داری هرجور که بخوای برای ادامه زندگیت تصمیم بگیری

دلم برات تنگ میشه

و 

دوست دارم

به امید دیدار لیدی مونی...

 

Mooni🌜

سلام عزیز دلم فدات بشم من❤💕💋🥺
منم دوستت دارم ❤❤
Mell
۲۱ ارديبهشت ۲۲:۰۸

ددی جونی 

میگم یه موقع فکر نکنی تورو فراموش کردیما 

تو همیشه تو قلب مایی 

مونی هم همین طور توی قلب ما جای داری

 

RM. kiute.ARMY

نه خب بالاخره هرکسی جایگاه خودش رو داره:)
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اینستا ندارم

بات شماره بدم؟ (سانش کن)

 

***********

تو وات بهم پیام بده پلیز:))

Mooni🌜

اومدممم
نسیم :)
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۵۵

مراقب خودت حتما باش:) 

فک کنم اگ دیگه نخوای توی وبلاگ فعالیت کنی مجبورم اطلاعات فیکامو به ددی بدم درسته؟

Mooni🌜

چشم یوتو:) 💕❤
یس😂💕❤
نسیم :)
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۵۴

خدای من چرا؟؟

🥺🥺🥺🥺🥺 

Mooni🌜

هعی.... 🥲🥲🥲
IU. fatemeh
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۴۵

من چند وقته با سایت آشنا شدم ....

عه ۴ ماه و نیم شده. چ زود گذشت ...

هر چند زیاد ازت شناخت ندارم ولی خیلی زحمت کشیدی برای سایت و خیلی هم اذیت شدی 💔 

ان شاءالله که هر چیزی ک میخوای بهش برسی و تو هر زمینه ای ک پا میذاری توش موفق بشی 😇🤗💞💫🙌🏻 

و کنکور بسیار عالی بدی همون نتیجه ای ک میخوای و به صلاحت هست ☺️🥰🥰 

فایتیییننننگگگگگ 🤗🤝🏻🤛🏻🤛🏻💪🏻💪🏻💜💙💜💜❤️

Mooni🌜

مرسی فاطمه جونم مرسی از لطف و مهربونیت کلی بوس بهت❤❤💕💕💕💋💋
fateme
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۲۸

مونییی 😭😭😭

با اینکه شاید دو سه ماه بیشتر نیست که باهاتون آشنا شدم ولی ...

توی این زمان کم خیلی باهاتون خوش گذشت 

ولی اینجا که بدون تو مزه نمیده😥

کجا میرییی 

ولی هرجا میری موفق باشی مونی جونم🙂🍇❤

دلمون برات تنگ میشه...

Mooni🌜

الهی من دورت بگردم اشکال نداره تو باشی مطمئن باش مزه میده:))) ❤❤
مرسی خوشگلم 💕💕❤
دل منم😭😭😭
eren^°^
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۱۶

کاش هیچ وقت سایتم باز نمیکردم- اشکککک** 

این واقعا دردناکه برام 

منی که یه سالو خورده ای کامنت هات رو با بچه های دیگه میخوندم و لبخند میزدم:»

دلم برات تنگ میشه واقعا- 

و ام امیدوار موفق باشی و پشیمون بشی و برگردی- 

ایش گریه ام در اومد- 

امیدوارم زندگی لیاقت فرشته مهربونی چون تورو داشته باشهه 

لاو یوووو^°^ 

 

 

Mooni🌜

ببخشید باعث ناراحتیت شدم میانه بیه یه بغل محکم کنم باشه؟؟؟🤧🤧
منم دلم برات تنگ میش 🥺🥺💔💔
مهم اینه زندگی به فرشته مهربون تری بهم داده 🥺💜💜❤❤🫀🫀
لاویوتووو💕💕
Kim Godzilla
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۱۲

آه قلبم...

نمد چی بگم. ولی خب امیدوارم هر جا که هستی موفق باشی و مراقب خودتو لبخندای با ارزشتم باش :(( 3>

ایدی اینستاتو به منم میدی؟ T~T

Mooni🌜

الهی فدات بشم تو هم مراقب خودت باش🥺💜🫀❤
اف کورس قبلش پی ام بده بشناسمت
Mdarmyu 
💕2A💕
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۰۸

ولی من هنوز باهات صمیمی نشده بودم:)💔............................................................................. ً.... 

Mooni🌜

کنچانا مهم اینه همتونو دوست دارم چه صمیمی باشیم یا نه جای همتون تو قلبمه❤❤
Tas
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۰۴

خب.. این درد داشت:) 

ولی مونیا... همیشه مرحم زخمامونی پس فک کنم وقتشه بری دنبال چیزی خوشحال ترت میکنه مگه نه؟

امیدوارم ی جایی دوباره پستمون بهم بخوره... ی جایی شاید واقعی‌تر از بیان

ولی من هنوز نیومده بودم ک رفتیا... 

بعدا که باز گوشیمو روشن کردم... رو وات بهت پیام بدم؟

دلم واست تنگ میشه:)

با تمام کلیشه‌ای بودنش ولی... مواظب خودت باش، بهترین‌ها رو بخواه و به بهترین‌ها برس، چون تو جزو بهترین‌ آدمایی هستی که میتونه اینا رو داشته باشه

مونی... خیلی دوست دارم... مواظب همه چی باش")♡...

خدانگهدارت...

Mooni🌜

هققققق ایشالا حتی اگه نشناسمت امیدوارم باهم رفیق بشیم:) 💜❤
مرسی خوشگلم تو هم مراقب باش باشه؟ :)))) 
منم دوستت دارم❤❤❤
Kim Kamelia
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۵۴

موووووووووووووووننننییییییییییی...نمیشه نری!؟...نمیشه بمونی؟!...تیریخیدا...بیخیدا هممون میصت میشیم...::)))...میدونم ک برمیگردی..::::)))))..دلت نمیاد سایت رو ول کنی...میاد!؟...مید ک بی دلیل نیست و حتی احتیاجی ب گفتن دلیل نیست ولی یونو؟!..میص شوما خوصگله..:::*)..امیدوارم هرجا ک هستی موفق و خوشحال باشی..::)))..مراقب قلب مهربونتم باش...:::::::)))))))

Mooni🌜

الهی من فدات بشم کههه🥺🥺❤❤
اینستا داری؟ 🤧🤧 بیه اونجا🤧🤧
Kim UnSoo
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۴۹

هى مونى شى :)

با اینکه خیلى وقت میشه که باهم صحبت نکردیم... ولى قطعا خاطرات و صحبت هامون باهم همیشه یه جایى همین نزدیکى توى قلب و ذهنم میمونه "]✨💜

از ته قلبم برات ارزو میکنم به همه خواسته هاى قشنگت برسى و موفق باشى 🧡✨🌅

 

و اره... میدونم قرار دلم خیلى برات تنگ بشه "}

* اشک هایش را پاک میکند.

Mooni🌜

هققققق میش انقد مهربون نباشید دیگ نمیتونم😭😭😭😭
همه ارزوهای قشنگت با عشق تقدیم به خودت🥺❤🫀💜
Viminshiper
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۴۰

مونیا دلمون واست تنگ میشهه:")

ایشالله هرجا که باشی همیشه خوش و سلامت باشی خیلی دوست داریم♡♡♡

Mooni🌜

منمممم:))))) 
منم دوستتون دارم:) ❤❤❤
Mr. Siwang
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۱۷

باشه

ولی به سایت سر بزن

چون شاید موفق شدم...

لاب یو💜

پس.....فعلاً👋🏻

Mooni🌜

نمیتونم دیگ:) 
شاید چیه حتمن موفق میشی🥺❤❤
لاب یوووو تو عسلم❤💋
Mell
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۰۵

مونی جونی 

 

نمیدونم میشناسیم یانه 

اما اینو بدون که همیشه بهترینی 

هرموقع خواسی ما هستیم بیا 

و هرجا هستی سیع کن حالتو خوب کنی چون تو حال مارو خوب می کردی 

پس هر کاری بکن که هم حال جسمیت خوب‌باشه هم حال روحی هم حال دلت 

قوی بمون هرجا که هستیییی

هر کاری میکنی خدا پشتت هست شک نکن چون یه فرشته ای 

اگه کسی بهت کمتر از بهترین بودن بهت گفت بهش اهمیت نده چون مابا اینکه ندیدیمت اما میگیم بهت که از بهترینم فرا تری  

کلی کلی کلی بوسسسسسسسسسسس

قلبای بنفش مال توووووووو 

🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋

 

 

 

 

 

Mooni🌜

نمیگید قلبم میترکه از مهربونیتون؟؟ 
مرسی از حرفای قشنگت و تنکیو از حمایت هاتون کلی میبوسمت کل قلبای دنیا هم مال تو:)) ❤❤
Vkook. Darya
۲۱ ارديبهشت ۱۸:۵۷

اشک ریختنننن 

این تلخ ترین اتفاقی بود که امروز میتونستم بشنومم 

مونیی جونممم 😭🥺🥺

بیان بی تو که اباد نیسسس 

ولی فکر کردی ولت میکنم ؟

نونووووو

حتما تو وات بهت پیام میدمااا 

اصن نمیزارم از دستم راحت بشی🥲😂💔🤧

اقا ولی بازم ناراحتمم 

هرچند که اشکال نداره 

حتما این برات بهتر خواهد بود نه ؟

امیدوارم که کلی اتفاق خوب برات بیوفته و زندگیت بهتر و بهتررررر بشه 

بوس بوس 💜🥲😭

Mooni🌜

تو ولم کنی خودم ولت نمیکنم تو اقیانوس متی یونو؟ :)) 
بوث بهت جیگرم ❤❤💋💋💋
Paniz⁷
۲۱ ارديبهشت ۱۸:۵۶

عیی وااااااای

مونیییی شیییی

عهررر

خب خیلی ناراحت شدم 

ولی امیدوارم هر جایی میری ..هر کاری میکنی...همیشه خوشحال باشی و کنار کسایی که دوسشون داری تایم فوق العاده‌ای رو بگذرونی..💜

امیدوارم حال دلت خوب باشه ..هر جایی که هستی.. 

و همیشه و همیشه موفق باشی..

دلم تنگ میشه..

یه وقتایی سر به سایت بزن..:>

ما رو دور ننداز:)

خب..

فک کنم خداحافظی؟..

پس..خداحافظ:")

Mooni🌜

ناراحت نشو دلم میشکنه خب؟ :)) 
مرسی خوشگلم
ادم مگه کسایی که دوستشون داره دور میندازه؟؟ :)) 
نمیتونم دیگ سر بزنم اینستا داری ؟ :) 
دارم وسوسه میشم براتون گروه بزنم🥺🥺🥺
HANOUL
۲۱ ارديبهشت ۱۸:۳۶

باورم نمیشههههههه

گرچه درکت میکنم

حتمت حتما مواظب خودت باش

تو خیلی زحمت کشیدی و امیدوارم اتفاقاتی تو زندگیت بیافته که واقعا سزاوارشی  :') 

 

Mooni🌜

مرسی هانول با استعداد من:) ❤
Icee :)
۲۱ ارديبهشت ۱۸:۳۰

خب،
از اونجایی که من کلا خیلی کم میام اینجا و از اون مواقع هم به صورت انگشت شماری پیام میدم احتمالا منو نشناسی و خب،
متاسفانه منم شناخت درستی ازت ندارم!

 

آدم شناس خوبی نیستم ولی ذهنیتم راجب بهت خوبه در نتیجه،
امیدوار بودم یه روزی بیشتر بشناسمت :))

 

در هر صورت،
هرجا میری و در هر شرایطی، امیدوارم موفق باشی

و زندگی ای که اصولا بر وفق مراد کسی نیست، برات آسون بگذره!
خداحافظ! 

Mooni🌜

فدات بشم من مرسی قشنگم❤❤❤❤
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ ارديبهشت ۱۸:۰۸

آقا من نمیتونم خدافظی کنم

خنده عصبی-

مونی مونی خیلی دوست دارم🥺🌹

دلم برات یه ذره میشه🥺💔

مراقب خودت باشیا غذای مقوی بخور جون بگیری

Mooni🌜

منم دوستت دارم لنتی😭😭😭😭
تو هم همینطور❤❤❤
بیه اینستا🥲🥲
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ ارديبهشت ۱۸:۰۴

عا خواستم یه هشدارم بدم. 

شاید از این به بعد تو خوابات یه حسن روحانی که بازیکن پرسپولیسه ببینی که با چماق شپلقققققققققق میکوبونه تو سرت

(میدونم کابوسه)

Mooni🌜

😂😂😂😂این سما چیه عاخه
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ ارديبهشت ۱۸:۰۲

مونیااااا بیا بغلممممم

بگو منو یادت نمیرههههههههه

بگو عمه ی خوبی بودمممممممممم

بگو مزاحم نبودممممممممممممممممممممم

Mooni🌜

عمههههه😭😭😭😭تو عشق منی مزاحم چیه؟؟ 
اینستا داری آیدیمو بدم؟ :)) 
مونییی نرووووووووووو
۲۱ ارديبهشت ۱۷:۵۹

مونی... میشه نری؟؟..... 

من از همون اولش که بودی بودم.... 

و میدونم چقدر زحمت کشیدی برای سایت میدونم کم آنلاین شدی ولی همه کارای پشت صحنه رو تو کردی... 

اینکه نظم دادی به سایت واسه فیکای پارتی سایت جدا زدی لیست فن فیکشن فول درست کردی تایم آپ درست کردی تست گیری کردی و کلی کار دیگه.... 

میشههه نری مونی؟؟ 

تو بری سایت بی رنگ و بی روح میشه همه چی بهم میریزه بدون تو ماه تابان من 😿😿😿

تو ستون سایت بودی...

بدون تو منم دیگه نمیام سایت 🤕🤕

Mooni🌜

الهی دورت بگردم من:)))))) 
تو زندگیم چ کار خوبی کردم شمارو دارم:))) 

bts love
۲۱ ارديبهشت ۱۷:۴۷

موننیییییییی هق دلم کلی برات تنگ میشه هق امیدوارم حالت همیشه خوب باشه و موفق باشی ما هم با خوندن جواب هایه تو برایه کامنتامون خنده به لبامون میومد با اینکه کلا ی بار جوابه کامنتمو دادی اما همون ی بار کلی شاد شدم فکر کنم ۱۰ بار کامنتو خوندم

بدون و مطمئن باش هممون دلمون برات تنگ میشه ، من نزدیکه ی ساله با سایتم و حسابی به تو و هیونگ وابسته شدم امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی 

دوست دارم بگم نرو اما شاید کاری داری هدفی داری که میخوای دنبال کنی پس برو ، برو و موفق باش یادت باشه ما همیشه به یادتیم

*وی بغض خود را قورت میدهد*

دلم برات ی ذره میشه🥺❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

خیلی دوستت دارم

I love you 

سرنگهه

سن سوی یوروم

تی یامو

وو آینی

ایچ لی بی دیش

خلاصه که دوستت دارم🥺❤❤❤❤❤

* چکیدن اولین قطره ی اشک *

 

Mooni🌜

الهی من فدای قلبای رنگی رنگیت بشم هارتم اکلیلی کرد 
منم کلی دوستت دارم😭😭❤❤❤💋💋💋💋💋💋
منم دلم براتون تنگ میش😭😭
Mire
۲۱ ارديبهشت ۱۷:۰۷

مونی..نرو ازت خواهش میکنم!! 

هرکی دوسش داشتم  رفت...تو نروو! لطفااا. مونی نرو. دلم برات تنگ میشه مونیا!! 

ددی بهش بگو نره!! نرو مونی لطفا ازت خواهش میکنم نرو!! 

میدونی، اگه اسمون نباشه پس بارونی هم وجود نداره. من بارونیم که بدون تو وجود نداره. توآسمون منی. همون آسمونی که عاشقشم و با اون پیوند خوردم! بارون و آسمون عاشق همدیگه! بخاطر همین اگه آسمون بره بارونم میره!

مونی...میتونم برای بار آخر بپرسم که...که آسمون هنوزم میخواد  بره؟! 

Mooni🌜

نمیگی هارتم با این حرفات ذوب میش بدون هارت میرم؟؟ :)))) 
اگه آسمون بخواد بارونش بیاد پیشش چی؟ :))) 
اینستا داری؟ آیدیمو بدم بهت؟ 🥲🥲
ECLIPSE
۲۱ ارديبهشت ۱۷:۰۶

مونی...

دلمون برات تنگ میشه...........

بوس پس کلت...

هق

Mooni🌜

منم همینطور لنتی های مهربون:) 
بوس بککککک❤💋
Mr. Siwang
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۳۶

ازت ممنونم فیکشن می اند کینگز من رو قبول کردی

ی شروع دوباره برام بود

احتمالاً به خاطر درس میخوای بری درسته؟

بسوزه پدر درس

ولی هر جا که هستی امیدوارم موفق باشی هرچنر تقریباً اصلاً همو نمیشناسیم💜

 

Mooni🌜

خواهیشیات قشنگم
نه بخاطر درس نیس... 
مرسییی تنکیو امیدوارم بازم بنویسی و بترکونی همیش به نوشتن ادامه بده و ناامید نشو باشه؟؟ ❤❤❤
𝘔𝘪𝘯𝘯𝘪𝘦 ‌‌‌
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۰۰

:))) گریه*

مونیِ عزیزم (مث این نامه‌ها... dear mooni!)

امیدوارم هر جا هستی و هر کاری میکنی سالم و خوشحال باشی

و حواست به خودت باشه و مواظب خودت باشی

و غم جرات نکنه در خونه‌ی دلتو بزنه و مهمون ناخونده بشه

یه عالمه آرزوهای خوب واسه تو😭💕

with love: Minnie!

(خغسفهسفه با هم میشیم مینی و مونی:>💛)

Mooni🌜

تنکیو همه این آرزوهای قشنگت به توان بی نهایت برای خودت❤❤❤
خاداااا چه کایوتتتتت:)))) ✨✨✨❤۱۱
Ani(:
۲۱ ارديبهشت ۱۵:۵۴

هی دلم برات تنگ میشه ...

سعی کردی تو هر شرایطی با حرفات حال بقیه رو خوب کنی

مرسی که بودی(:

امیدوارم واقعا حالت خوب باشه و مجبور نشی لبخند فیک بزنی

مواظب خودت باش ...

Mooni🌜

منممم:)))) 
تو هم مرسی که هستی خب؟ :))) 
منم امیدوارم... 
فدات بشم من❤💋🫀
mehrsa_jkkk^-^
۲۱ ارديبهشت ۱۵:۰۹

نههههه دد به مونی بگو نرهههه

هقققق میخوام گریه کنمممم اهههه

دد بهش بگووو بمونه هق نمیخواممممممم

دد یعنی من الان دیگه مامان مونی ندارممم؟هققق دلتون میاد بدون مامان مونی بشمم؟هق دد دلم براش تنگ میشهه

هق هق هق نه تورو خدا نرووو 

مونیی جونممم میشه نری؟خب دلم برات تنگ میشه دیگه به کی بگم مامان مونی؟هق نروووو

هق هق هق گریمو در اوردی مونیییT-T

نرو لج نکن باهام بد نشو

نگو گوش نمیدی دیگه حرفمو

بگو قلبمو چرا بازی دادی

نگو نه نگو نه من نه تو

نرو لج نکن باهام بد نشو

نگو گوش نمیدی دیگه حرفمو

بگو قلبمو چرا بازی دادی

نگو نه نگو نه من نه تو

یهوییی این اومد تو ذهنممم مونییی میشه نری؟هق دلم تنگ میشه برات؟دیگه برنمیگردی؟نمیشه بعضی وقتا بیای پیشمون؟هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق هق T-T

 

 

ددی تو که یهویی مثل مونی نمیری مگه نه؟هققق تو که یهو ولمون نمیکنی بری درسته؟میشه نری؟به مونی هم بگی بمونه؟دد مامان مونی که ولمون کرد تو دیگه ولمون نکنیااا مکان امنم اینجاست یه وقت به فکرت نرسه بخوای ولمون کنی ها...T-T

 

مونی هقققق دلم هقق خیلی خیلی خیلی هققق برات تنگ میشه هققققق

چرا خداحافظی اینقدر غمگینهه نمیخواممممم هقققققT-T

مامان مونی حواست به خودت باشه ناراحت هم نباش باشه؟مراقب قلب و دلتم  باشه:)

T-T

Mooni🌜

هقققق نه این حرفارو نزن میخ منم گریه کنم؟؟ 😭😭😭😭
منممم دلم برات تنگ میش😭😭😭
ناحححح من همیشه مامان مونیت میمونم حتی اگه نباشم باشه؟؟؟؟:))) 
𝘕𝘢𝘳𝘨𝘦𝘴𝘺𝘻
۲۱ ارديبهشت ۱۵:۰۷

خب...واقعا حرفی ندارم...

ولی دلم برات تنگ میشه مونی:)))

امیدوارم هرجا که هستی و قراره بری موفق باشی و خوشحال💜🧬

خیلی دوست دارم:)!♥️🪢

Mooni🌜

منم دلم براتون تنگ میش:))) 
مرسی عزیز دلم منم کلی لاوت😭🫀❤💋
Soyeon Park
۲۱ ارديبهشت ۱۵:۰۳

امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی:)

Mooni🌜

مرسی عسلم همچنین:) 
atseh .r
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۵۷

یه لحظه برگام ریخت فکر کردم خودت میخوای بری نسی💔

بعد مدت ها اول سلام و بعدش ادمین مونی درسته شاید اصلا باهات حرف نزده باشما ولی دورادور میشناسمت و میدونم چقدر از این بچه ها بهت وابستن.. خلاصه که فقط امیدوارم حالت خوب باشه

و برا نسی خودم😍 ینی انقد ازت بی‌خبرم نمیدونم الان داری درس میخونی یا چی☹️ ولی خب میدیدم اپدیت میشه سایت و همین که سالم بودی برام کافی بود و حقیقتا رومم نمیشد بیام چیزی بگم.. از بس بی معرفتم😅

Mooni🌜

سلام عزیزم تنکیو❤❤🫀🫀🫀
ناح نگران نباش هستش😂😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۵۱

خیلی خری مونی خیلییییییییییییی(مثلا تشکره)

Mooni🌜

باشه🥺🥺🥺:) 
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۵۰

مونبییییییییییییی به هوای تو اومدم سایت که لعنتی😭

مونیا من امروز خیلی حالم بده 

تروخدا بدترش نکن🥺

Mooni🌜

ببخشید بیه بغلم عمه ی مننننن😭😭😭
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦, 𝐁𝐚𝐧𝐠 𝐏𝐃 𝐖𝐢𝐟𝐞•
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۴۳

فقط یه سوال...

کار وب فیکای پارتی رو هم یعنی میسپاذی به ددی مون؟

Mooni🌜

نمیدونم حقیقتش شاید اصن بخواد یه کار دیگه ای کنه عای دونت نو
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦, 𝐁𝐚𝐧𝐠 𝐏𝐃 𝐖𝐢𝐟𝐞•
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۴۳

اوکی...

خب...حتما دلیلی برای رفتن داشتی پس...درکت میکنم...

بااینکه زیاد فرصت باهم بودن و حرف زدن رو نداشتیم ولی...خوشحالم که باهات آشنا شدم :)

مرسی بابت مهربونیات و تمام خوبی هایی که در حقمون کردی :)

و همچنین برای ددی خوشحالم که کسی مث تورو تو زندگیش داره!

همونطور که گفتی...حتما از طریق ددی بازو سراغتو میگیریم و...نمیدونم امیدی هست، یعنی میتونه باشه یانه...ولی امیدوارم بازم بتونی که برگردی! :)

دلمم برات تنگ میشه مونیا 🥺💜💛

Mooni🌜

مرسی قشنگ من از حرفای قشنگت فدات بشم ❤✨
منم دلم براتون تنگ میش:) 
𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۳۴

دلم گرفت.. 

مراقب خودت باش 💜😭

Mooni🌜

بوس رو دلت:) 
تو هم همینطور باشه؟ 🥲🥲
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان