BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

امگاورس چیست؟

عکس گرگ برای پس زمینه موبایل + والپیپر عکس گرگ برای بک گراند موبایل با  کیفیت HD

 

پ.ن: این پست برای اشنایی شما با ژانر "اومگاورس" آماده شده

به شخصهههههههه عاشقشمممممممم*^*

اما به همون اندازه از خوناشامی خوشم نمیاد-_-

  

DOWNLOAD

  

تشکر ویژه از

(Vantae(sama

کپی و نشر بدون ذکر منبع ممنوع 

 

 

 

۳۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Y.S.H.
۰۵ اسفند ۰۶:۵۱

وای بلاخره فهمیدم

 

بلخره ژانر هارو پیدا کردم و توضیحاتو خوندم

 

از اطلاعات مفیدی گه بهم دادی متشکرم

 

با تشکر فراوان

وای اس اچ

RM. kiute.ARMY

فدای شما عزیزدل*^*
Parmis
۲۶ تیر ۲۳:۵۱

سلام عشقم فیکشن هات عالین

یک سوال داشتم میتونی راجب ژانر هایی که توی فیک هات به کار میبری توضیح بدی

راستی این توضیحت عالی بود نفسم خسته نباشی

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممم عالی بودن از خودته قشنگممم*^*
اوه البته جانان! به این بخش از سایت مراجعه کن که صفر تا صد ژانر هارو توضیح دادیمT^T

Sope shipper
۰۴ تیر ۱۲:۴۹

آمممم سلام. میتونی لینک یه فیک امگاورس از کاپلای بنگتن(فرقی نداره ولی اگه سپ یا ویکوک بود بهتر) بدی؟

RM. kiute.ARMY

سلوووم*-*
اومو البته قشنگم:"> لیست فن فیکشن های فول سایتمون که اون بالا هست رو چک کنT^T
Army.ng
۲۹ ارديبهشت ۱۶:۰۳

سلام . یه فیک امگاورس استریت معرفی می کنی.

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم البته*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/566
خوبی مامانا؟
۲۲ ارديبهشت ۱۰:۰۴

سلام

میخواستم بپرسم شخصیت ثانویه یعنی چی؟ 

من چند جا شنیدم

RM. kiute.ARMY

سلوووم*^*
شخصیت یا جنسیت بیب؟
✞︎ʟᴏɴᴇʏᵍⁱʳˡ✞︎
۰۸ فروردين ۱۰:۵۰

عررر خدا قلبم درد گرف*^*خدا چرا اینهمه کیوتیو توی تو ریخته اخهههه*^*ایدی از یه جایی"واسه چت" بجز اینستا و روبیک بده چت کنیم دلم مخاد بیشتر بات اشنا شم خوشلم*^*♡♡♡

RM. kiute.ARMY

قربون گلبت برممممT^T والا ما از شما یادگرفتیم خوشگلمممT^T
البته البته از خدامههههه همه کسممممممT^T آیدی تل: kiute_ARMY
✞︎ʟᴏɴᴇʏᵍⁱʳˡ✞︎
۰۴ فروردين ۱۷:۴۵

میصی کاواییم*^*چرا انقد خوبی اخه*^*🥺

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنممم عسلممم*^*
خودت خوبی خوشگل خانم منننT^T
✞︎ʟᴏɴᴇʏᵍⁱʳˡ✞︎
۰۳ فروردين ۱۴:۲۹

سلام خوشل من خوفی؟*^*میصی بابت این پی دی اف خیلی کمکم کرد♡♡یه سوال دشتم؛ ممکنه تو ژانر امگاورس یه امگای دختر با یه الفای دختر یا امگای پسر با الفای پسر جفت حقیقی هم باشن؟(دوتا همجنس جفت حقیقی هم باشن؟)*^*این خیلی مغزمو درگیر کرده ممنون میشم جواب بدی♡♡*^*

RM. kiute.ARMY

سلام عزیز دلم*^* خواهشیات نفس مننن!!
البته که میشه دارلینگ. امگاورس یه دنیای آزاده، به جز زیر پایه و ستون یکسان، بقیه چیز ها رو میشه نویسنده تغییر بده.
مثلا میتونی توی دنیای امگاورست اینکارو کنی که دوتا همجنس جفت حقیقی هم باشن و یا نه میتونی تغییرش بدی.
کیمیا
۲۵ اسفند ۲۰:۳۸

ژانر امگاورس فقط در مورد دو تا نوشته میشه؟

VK 🐻🐰

جان؟ متوجه منظورت نشدم
Royaaa
۱۵ اسفند ۲۰:۲۶

سلام ددی خوبی؟

سلامتی؟

میشه لینک فصل سه رمان الفا و امگا رو برام بفرستی همون که نامجون از خانوادش ترد شده!...

یا برادرش بهش حمله میکنه؟

یادت اومد؟

میشه بفرستی...

اگر فصل سه هنوز نیومده لینک فصل های قبل رو بفرس

ممنون عشقم...

چون نامجون بایسمه خیلی برام مهم که بدونم اخرش چی میشه...

 

RM. kiute.ARMY

سلام رویای من تو خوبی نفسم؟*^*
رو به راهی؟
حله قشنگ منT^T

https://uupload.ir/view/alphas_amp_omegas_s1_8ip0_g6mu.pdf

https://uupload.ir/view/alphas_amp_omegas_by_hanoul_fazayihaa.blog.ir_qg7x.pdf/
Karen kook
۰۵ اسفند ۰۹:۱۴

ددییییییی سلام خوبی چخبر 

ددی میشه یکم درورد ازدواج بتا با امگا بگی ؟ چون اصلا تو هیچ فیکی نیست چون خیلی کم پیدا میشه...

و اها یه چیزی میگم هیچوقت نمیشه از یه جنسیت امگا ورس ( همین الفا و بتا و امگا ) به یه جنسیت دیگه رفتو تبدیل بشن به یه چیز دیگه؟

 

RM. kiute.ARMY

سلام کارن من تو چطوریی عمرممممT^T

ازدواج امگا و بتا...بستگی داره به نظام امگاورس فیکت! نظام تعیین جغت چطوره برای تو؟! مثلا دنیای امگاورس برای من اینه که امگاها باید تا سن 30 سالگی حتما ازدواج کنن و متاهل شن، حالا اگه جفتشون رو پیدا کنن که هیچ، اگه نکردن بالاخره باید ازدواج صورت بگیره که این وسط میتونه با بتا باشه. چون اگه مزدوج نشن، شغل دولتی و بعضی خدمات دولتی بهشون تعلق نمیگیره. (سیاستی جهت افزایش جمعیت)

چرا میشه، این یه چیزیه که نویسنده میتونه توی دنیای امگاورسش تغییر بده. مثلا توی جنسیت های ناخالص (امگای رهبر، ساب آلفا، ساب بتا و دام بتا که ژن غالب و مغلوب دارن) میتونه این تغییر ژنتیکی صورت بگیره.
..
۱۷ بهمن ۰۲:۵۶

6 ـ 7 بار در شبانه روز!!! نمیره امگاهه.کلا امگا ها بد شانسن. 

RM. kiute.ARMY

البته خب همه به فانتزی نویسنده هم بستگی داره😂
Unknown
۲۶ مهر ۱۶:۲۴

نه نه بخدا کاپل خاصی مدنظرم نیست:))

فقط..اگه داری میشه برام بفرستی؟:))

وانشات باشه..

RM. kiute.ARMY

بیا دورت بگردمT^T

http://fazayihaa.blog.ir/post/827
Unknown
۲۵ مهر ۱۵:۳۹

میگم..وانشات بی دی اس ام..یا ددی کینک نداری که فول اسمات باشه؟..

یا اصا..وانشات فول اسمات..

که درتی تاکم داشته باشه:>

نداری؟:>

RM. kiute.ARMY

داریمااا اما بخدا حضور ذهن ندارم عمرم:">

کاپل خاصی مد نظرته؟
KIM ROSE
۲۳ مهر ۲۱:۴۷

مرسییی

میگم یه سوال

اگه ایرانم جز دنیای گرگینه ها بود، مثلا میگفتن امگاها حق ندارن در دوران هیت پاشونو از خونه بیرون بزارن؟ 

نه خدایی میخواستن چی کار کنن؟ 😂

شایدم یه چادرایی یا روسریایی میساختن نمیزاشت فرومون بوش به الفاها برسه

یا مثلا الفاها در دوران رات چ غلطی میخواستن بکنن؟ 

نه برام خعلیییی سواله😂😂

هیت و راتو درست گفتم دیه؟ 

RM. kiute.ARMY

ولکامممم🤩❤️
احتمال زیاد بقچه پیچ بودن امگا ها گوشه ی خونه😂😂😂
پسر ها رو هم ختنه میکردن که اگه رات هم میشن قابل کنترل باشه😂😂💅
یا میبردن مراسم اتکاف😂😂😂💔
KIM ROSE
۲۱ مهر ۱۷:۵۷

هاها لک لکا منو جذاب و بسیی خلاق به این دنیا اوردن😂😂

نع نخوندم

RM. kiute.ARMY

دستشون بخیر شبشون درد نکنه😂

https://fazayihaa.blog.ir/tag/Sh.S

بیا مادرT^T
KIM ROSE
۲۰ مهر ۲۲:۰۵

نمد چرا تا اینو خوندم به فکرم افتاد اگه من تو دنیای گرگینه ها بودم دوست داشتم فورومونم شکلات 60٪ باشه بعد الفا باشم، الفای دختر که خیلی سرد و خشنه😂😂

ذهن خلاقمو می بینی؟ 

میگم میشه یه چن تا فیک خوب امگاورسی لینکشو بدی؟ 😁

عاشق گرگینه ها شدم

RM. kiute.ARMY

عففففف کراش العالمین هستید که😂
جووووونن!!

فن فیکشن های اس اچ اس رو خوندی مادر?T^T
Soojoon.fb
۱۶ مرداد ۲۰:۵۳

دد ی سوالی ذهنمو مشغول کرده :|

* ذهنم : اوهو چه مودب :| گمشو بینم به تو این چرتو پرتا نمیاد یجای این کارا بشین فیکتو بنویس 

عامم ببین بدن الفا ها و امگا ها 

مثلا 

بدن ی الفای مونث مثل دخترای ترنس توی دنیای واقعیه ؟

یا مثلا بدن امگا های مذکر مثل پسرای ترنسه درسته؟

( یعنی بجای دیک ، واژن دارن ؟ )

 یا اینکه فقط بر اساس فورمون هاشون مشخص میشه که الفا یا امگا یا بتان؟

گیج شدم :|

و اینکه احتمال ابن وجود داره که ی الفای مذکر باردار بشه ؟ :|

RM. kiute.ARMY

درود خدایان مصر به ذهنت😂

ببینید خانم مجری
*فاز دکتر سلام
حقیقتا امگاورس یه ژانریه که به جز یه سری مفهوم پایه مثل رده بندی گرگ ها، فرمون و هیت و رات؛ بقیه اش رو میتونی تغییر بدی!
مثلا میتونی اون سه دسته بندی اصلی رو به زیر مجموعه تقصیم کنی؛ مثلا: امگا دو دسته است رهبر و مطیع یا بتا سه دسته؛ برتر، مطیع، بتای حقیقی
میتونی آناتومی امگاها رو هر طور بخوای تصور کنی؛ مثلا امگای مرد فلان باشه بیسار باشه یا هرچیزی
میتونی اینجوری قانون بزاری تو دنیای امگاورست که مثلا اره از روی فرمون بشه تشخیص داد فلانی جنسیت ثانویه اش چیه!
حتی بخوای میتونی یه آلفا رو باردار کنی😂 اما خب...تاحالا نبوده همچین چیزی...
fatemeh babaie
۱۶ خرداد ۰۰:۱۴

سلام 

ببخشید فیک PUNISHMENT از سایت برداشته شد؟

برای دانلود فصل 3 میخوام و هرچی میکردم نمیتونم پیداش کنم

RM. kiute.ARMY

برداشتیم تا فصل سوم بیاد عسلم:">
Min Robert
۲۵ بهمن ۰۹:۰۵

جررر...تنکت عزیزم...زحمت کشیدی...اصمایل خرگوشی'

RM. kiute.ARMY

فدا اصمایل کیوتت دارلینگ*^*
Min Robert
۲۴ بهمن ۰۹:۰۰

سلام مجدد...چقدر بیشتر از قبل پلاسم...جر...کلا فیکای sh.s رو خوندم صو الفا هم خوندم ولی بوی وانیل خامه با هلو اولین فیکی بود ک خونده بودم...اگه دیه فیکی نیست میرم محو شم...ایموجی اشک'

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه دیگه هیچی نیست مادرT^T
از زیر بغل جیمین هم خالی ترم...
Min Robert
۲۳ بهمن ۲۱:۵۹

بازم سلام و بازم صاری...میشه لینک دانلود چندتا فیک قوی "امگاورس - اسمات - ترجیحا کاپلشون تهکوک یا یونمین باشه" بهم بدین لطفا که واقعا ارزش خوندن داشته باشه؟...چون جدیدا هر فیکی میخونم ضعیفه...تنکص

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
فیک آلفا رو خوندی؟ و یا فیک بوی وانیل خامه با هلو
تیکا
۱۴ آذر ۲۲:۲۹

سلام مرسی از سایت خوبتون و خسته نباشید از ایهمه فعالیت یه سوال برام پیش اومد تو این پی دی اف گفتی اکثر جفت گیری بیتا ها تو نوعه خودشون هست این یعنی میشه الفا هم با الفا ازدواج کنه؟؟یا امگا با امگا و یه چیزه دیگه الفای دختر هم داریم؟؟  من هیچ جا نخوندم داشته باشیم😂

RM. kiute.ARMY

ام البته ک میشه عزیزم*^*
ببین دنیای امگاورس بجز چند تا چیز پایه بقیه قوانینش رو خودت میتونی تغییر بدی! مثلا میتونی تو داستانت آلفاها راحت باشن تا جفت گیری کنن با آلفا ها و یا...
Yoonmin lover 13
۰۵ تیر ۰۸:۵۴

همه ی درسا بهم بیست دادن به غیر از ریاضی عوضی 😭🔪

RM. kiute.ARMY

:| فاخ اف
Yoonmin lover 13
۰۵ تیر ۰۸:۵۳

ددی 😭

یادته ماه رمضون بهت گفتم دبیرم بهم گفته نمرمو کم میکنه 😭

عوضی بهم بیست نداد 😭

معدلم پایین اومد 😭

RM. kiute.ARMY

بابا ول کن مهم کیفیته کمیت ک فقط عدده
Yoonmin lover 13
۰۴ تیر ۱۸:۳۴

ددی فردا قراره کارناممو بگیرم

میترسم ریده باشم 😂

RM. kiute.ARMY

نه بابا نترس😂
منم میترسیدم اما راضی بودم:">
Yoonmin lover 13
۰۴ تیر ۱۶:۴۴

مین مینی شی

دلم برات تنگ شده بود 

واقعا ؟ 😂

منم دوست دارم 😳

نمیدونی ؟ 😂

یه برنامه پیدا کردم اگه بازم کار نکرد دیگه تنها امیدم تو میشی 😂😓

RM. kiute.ARMY

مین مین
aiso.minminie [=
۰۳ تیر ۱۷:۲۵

یونمین لاور شی

از اونجایی که خیلی دوست دارم نمیدونم چرا 😂😂

بیا اینجا

خودم برات پی دی اف میکنم 

RM. kiute.ARMY

به به😂

یونمین لاور
Yoonmin lover 13
۰۳ تیر ۱۵:۴۲

فکر کنم مجبور بشم با اسکرین شات درست کنم 💔

RM. kiute.ARMY

ای وا:" بمیرم..
Yoonmin lover 13
۰۳ تیر ۱۵:۴۰

هیع میگن اعتماد دارن اما وقت این چیزا که میشه میگن بچم 

دیشب داشتم از بغض میمردم صورتم داد میزد ناراحتم 

مامان میگه بچه های عمم وقتی به سن قانونی رسیدن گرفتن 

خو به من چه کی گرفتن ؟ 

RM. kiute.ARMY

هعی درکت میکنم...
اما حتما بیشتر با مادرت درمورد خودت حرف بزن امیدوارم کمکت کنه برای من ک جواب داد
Yoonmin lover 13
۰۳ تیر ۱۵:۳۵

بهم میگن بچم و حق ندارم 😭

تازه میگن برای گوشی خریدن هم بچم 😭

RM. kiute.ARMY

:|
بگو مامان من دو سال دیگه انتخاب رشته دارم اون موقع هم حق انتخاب ندارم؟ بگو ب تربیتتون اعتماد ندارین؟
من خودم امسال گوشی گرفتم درک میکنم😂
Yoonmin lover 13
۰۲ تیر ۱۸:۴۳

مامان و بابام اجازه نمیدن دانلود کنم 😭

RM. kiute.ARMY

ای داد بر من:|
Yoonmin lover 13
۰۱ تیر ۱۴:۴۰

😂😂

آخرش یه تصمیم گرفتم 

اگه هر کاری کردم نتونستم با اون برنامه درست کنم 

توی فضای شخصی سروش پلاس تایپ میکنم اسکرین شات میگیرم بعد اسکرین شات ها رو پی دی اف میکنم 😭

راه حل دیگه ای ندارم 😭

moon🌛 Child🌜

عزیزم اگه تل دارب بفرست من خودم پی دی اف میکنم برات🤧
Yoonmin lover 13
۳۱ خرداد ۱۹:۳۰

پس دست خودمه 😎

*خنده ی شیطانی * 

ددی هر کاری میکنم متنم خراب میشه 😭

ورد که درست نشد 😂

با برنامه PDF creator نوشتم اما بعدش بعضی کلمات مشکل داشتن یا مثلا یه صفحه پاک شده بود و به جاش از یه صفحه دو تا بود 😐

چند روزه دارم روش کار میکنم اما درست نمیشه 😭💔

RM. kiute.ARMY

یا پدر پسر ابلفضل😂
عه وای بر من:|
متاسفانه من کلا کار هام با ماکروسافت وورد داخل ویندوزه وگرنه کمکت میکردم:"(
Yoonmin lover 13
۳۰ خرداد ۱۸:۴۱

سلام ددی

خب دارم ژانر امگاورس مینویسم 😳

چرا از خون آشامی بدت میاد ؟ 😂

ددی میشه چند تا بوی فورمون مثال بزنی ؟

پستی درباره بوی فورمون ها نیست ؟

آلفا و بتای پسر میتونن باردار بشن ؟

بوی فورمون آلفا میتونه امگا رو آروم کنه ؟ یا مثلا بوی فورمون یه امگا آلفا رو آروم کنه ؟

تو پی دی اف گفته یه آلفا چند راند نیاز داره 

امگا چند تا نیاز داره ؟

خب سوالامو پرسیدم 😓

منتظر جوابشم  ^-^

RM. kiute.ARMY

واو به به ژانر مورد علاقه ام😂
نمیدونم...به دلم نمیشینه😂
اره! مثلا بوی چوب و ویسکی یا بوی درخت و چمن خیلی چیزای دیگه یا بوی خالث بخوای مثل بوی هلو
نه نیست متاسفانه چون بوی فورمون دست خود نویسنده اس میتونه هر کاری کنه
نه متاسفانه😂 اما اگه بخوای میتونی اینکارو تو داستانت بکنی چون فقط ی سری اصول تو امگاورس ثابته بقیه اش دل بخواهی میشه زیاد یا کم کرد
اره میشه هردو متقابلا این کار رو کنن
امگا؟ اون بنده خدا به ی راند هم راضیه اما اگ دوست داری چند راندش کن😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۴ اسفند ۲۱:۵۸

آلمای کهکشانیم تو پک مااااس؟؟؟*-*♥

جیییییییغ

هوراااا

منم...من نمیتونم کاری کنم...ولی...میتونم بتون انرژی بدم نه؟*-*

با ذوق و لبخند مستطیلی زل میزنه بهتون"

RM. kiute.ARMY

اوشون تو پک همسایه رهبرن اما باهم خوبیم*^*
تو فقط جون بخواه جیگر*0*
همون آیسی می باشم:|
۱۱ اسفند ۱۶:۱۲

خیلی نکته جذابی داش...هارتم...

 

بعلههههههه من کلن تو کار نکته های جذابم

سسماست پلییززززز

RM. kiute.ARMY

میشه هارمانه بزارم؟😂
Namjoonii
۱۱ اسفند ۱۲:۵۴

واقعنی میگی.؟

RM. kiute.ARMY

یس*^*
Namjoonii
۱۱ اسفند ۱۱:۱۳

عایا میدانستید خیلی باحال هستید؟!

RM. kiute.ARMY

عایا میدانستی خیلی بامزه ای؟*^*
Namjoonii
۱۰ اسفند ۰۹:۳۱

واقعنی؟!

من امگای مطیعم😁

خوشبختم😂💜

RM. kiute.ARMY

جیگرتو😂
IC.7
۱۰ اسفند ۰۸:۴۵

من یه قاتلم که از شما محافظت میکنه...

(گرفتی نکتشو؟:))

 

RM. kiute.ARMY

خیلی نکته جذابی داش...هارتم...
Namjoonii
۰۹ اسفند ۱۶:۰۳

عاام یکم گیج شدم اما الان اومگام😂

moon🌛 Child🌜

اخی من امگا رهبرم👌😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۹ اسفند ۱۳:۴۱

منم ازتون محافظت میکنم✊😠

moon🌛 Child🌜

یعس همینهههه😎😎✌✌
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۹ اسفند ۱۳:۳۸

به آلفا نیاز داشتید من هستم😅🖐

آلفای بالغ هستم با رایحه ی آتیش و چوب سوخته😅

RM. kiute.ARMY

آلما جون برای امر خیره پایه ای؟😂
عه آلماییی!!!
من امگاممم امگای رهبر با بوی آتیش:|
اما من تو اون یکی سایت تست دادم بلوبری بود:|
حس میکنم بوی مربای سوخته میدم...

ببعی دم پنبه ای<:♡
۰۹ اسفند ۱۲:۱۱

ریختن قلبو ستاره رو سرتون"

لاو یوووو*-*♥~

RM. kiute.ARMY

لاو یوووووو توووووو*0*
IC.7
۰۹ اسفند ۱۱:۲۰

بسی به غایت زیبا

من شدم الفای رهبر *^*

خب پک من کوجاس ؟

RM. kiute.ARMY

اوففففففففففف مثل خودم دمت گرمممم!
ببعی دم پنبه ای<:♡
۰۹ اسفند ۱۰:۰۵

نمیخوره هااا-.-

واقعنی ددی؟.-.

پشت تو و مونی قایم میشه"

راستکی محافظت میکنین؟*-*

RM. kiute.ARMY

عاری*^*
اره عزیزم الفاها گوه میخورن اذیتت کنن!
Namjoonii
۰۸ اسفند ۲۲:۴۳

پس فک کنم ب یک عدد آلفا نیازمندم😂🙊

RM. kiute.ARMY

اومگا شدی؟😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۰۸ اسفند ۲۱:۵۱

من شدم امگای مطیع...

اصا من هیجام ب امگاها نمیخوره چرا الکی حرف میزنید اعههه:-:

دد بیا بشون بگو من امگا نیستمممم

اصا ب من میخوره بات باشم؟|:

RM. kiute.ARMY

دروغ چرا میخوره😂
بیا تو پک منو ادمین مونی*^* ما دوتا اومگای رهبر از تو حفاظت میکنیم*^*
Namjoonii
۰۲ اسفند ۰۹:۳۸

سلام سلام عام خوبین؟!

من تست دادم و یک بتا هستم😄

راستی رایحه‌م توت فرنگیه

دلنشینه بنظرتون ؟!

🤔💕

RM. kiute.ARMY

عایگویااااااااا چه ملیحححح!!!
(:Fuck me Daddy
۰۷ بهمن ۲۰:۲۴

goftino.com/c/qBSzeu

ددی میشه بیای گفتینوم؟

یچیزی باید بگم بهت...

RM. kiute.ARMY

اومدم عزیزم
(:Fuck me Daddy
۰۷ بهمن ۲۰:۱۰

سیلام ددی^-^

میشه با من دوس شی@-@

دایان 15

 

RM. kiute.ARMY

البته دایان شی*^*
JEON
۱۹ آبان ۱۹:۲۴

ای وای خاک عالم به سرمش قاسم😂😂

ببخشید یهو گفدم😂

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂😂😂
JEON
۱۶ آبان ۰۳:۴۲

واییییی ددیییییی😭😭😭😭😭

جیگررررررم ریختتتتت یه لحظههههههه😭😭😭😭😭😭

فک کردم سایتت زبونو گاز بگیریم*وی با فششششار زبان خود را گاز میگیر* سایتت ق

فیلتررر شدههههه😭😭😭😭

سکته کردم بعد دوباره امتحان کردم دیدن نه فیلتر نشده خدارو شکر😭😭

RM. kiute.ARMY

الهییییییییییییییییییییییییییییی
منم ریدم جام بخدا:"))
خداروشکر
JEON
۱۵ آبان ۰۱:۳۰

وای ددی نه نه خودتو داااار نزننن ععععع😂😂😂😂

وایییییی تومنو از کنجکاوی زیاد میکشیییی اخررررش😣🙁😂😂

جاااان ددی فقد سعی کن زوووووووووود هوس اف کاردز رو بزاااااریی😂😅😍😘😘😘😘

چون اگه نزاریش دیگه جئونی ندارین که بیاد براتون زرمفت بزنه😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

باشه باشه خخخخخخخخخخخخ
یاح یاح
چش جئونااااااااااااااااا
نه دور از جووووووون
JEON
۱۴ آبان ۰۲:۱۳

دقیقننننن عین مواد میمونهههه 😭😍😂😐

انگاری اصن شبا یه فاز دیگه ای داره😆😂😂

یکی از دوستام خوندش موقعی بود که من هتو به کاپلی روی نیاورده بودم😂😂

دیگه ازش نپرسیدم جریانش چیبود

بعد اومدم تو وب داشدم همینجوری چرخ میزدم تو یکی از کامنتا اسمشو دیدم

که یکی بت گف کاردز خیلی خوبه و اینا 

ببین یادته کامنته چیبود و اینیم که قراره تو وب بزارینش همونه

واییییی ددی بی صبرانه منتظرمممم ترجمشششش کنینینیننینینینینینن😍😍😍😍

هردفعه ترجمه شد قرارش دادین یه ندایی بده بمننن😂😂😆😅😍😘😘

RM. kiute.ARMY

گااااااااااادددددددددددددد
شبا اصن تاریک بی سر و صدا جان جان
اگه قرارش ندم خودم خودمو دار میزنم اصن دونت ووری
باید بزارم سایت چون محشرهههههههههههه
JEON
۱۲ آبان ۱۹:۵۲

ددی بیخش😂فک کردم اینی که فرستادی وانشاته گفدم وانشات😂ولی خیلی قشنگ بود مرسییییییییی فداتشمممم😍😘😘😘

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزم کنچانا*^*
JEON
۱۲ آبان ۱۹:۴۹

وای ددی مرسی بابت این وانشاتع😍

وای فصل دوم عروسگردانو پیدا مردی منم موخام لفتن😅😭😭

واقن لامصب خددددددا بود عاشقش شدممممممم فک کنم تو سه چار روز تمومش کردم البتع چون فقد شبا میخوندمش

فصل دوم عروسک گردان میگم سد اند بود؟من سد اند بخونم از گریه دققققق میکنم😂😂

ارع فک کنم اسمش همین بود هوس اف کاردز

خیلی تعرف کردن ازش

خوندیش تو؟قشنگه بنظرت؟

 

RM. kiute.ARMY

درک میکنم عروسک گردان مثل مواد میمونه
وای منم قبلنا شبا میخوندم:")
نه سد اند نبود
تو وب قراره ترجمه بشه و باید بگم..مح... ش.... ره
JEON
۱۲ آبان ۱۲:۱۶

ددی جونم خودت فصل دومشو خوندی؟

خوب بود ینظرت 

فقد سداند نباشعععععععع😭😭سداند بخونم از گریع دق میکنم

و ددی یچیز دیڭع فن فیکشن کاردز و خوندی؟اسمش همین بود البتع اگع اشتبا نکنم

قشنگع بنظرت؟

RM. kiute.ARMY

فصل دوم کدوم فیک؟خخخخخخخخخخخ
هوس اف کاردز؟
JEON
۱۲ آبان ۱۱:۴۱

ددی میشع فصل دوم عروسک گردانو پیداش تونی لفتن😖😿

فصل اولش خیییییلیییی قشنگ بود😭ولی خیلی سرش گریع کردما

اونجایی کع کوک میخاس تهیونگو ببرع پیش جئون بعد ته تو ماشین گریع میکرد

اونجا احساساتی شدم اشکم درومد😂😂نیم ساعت فقد سر اون گریع کردم😂

بعد داشتم اهنگ غمگینم گوش میدادم بدتر احساساتم اووووج میگرف😂😂خدایا شفام بدع😂

هعی خدا

 

 

RM. kiute.ARMY

سعی در پیدایش ان دارم:")
لامصب فیک نبود خدا بوووووووددددددددددددد
خخخخخخخخخ جررررررررررررررررررررررر
JEON
۱۰ آبان ۱۹:۱۶

ارع ددی منو بع فااااخ داد تا پیدا کنمش

یع چیز بگمممممممممم

ددی وانشات کاپلی بی دی اس ام ددی کینگ برام تو صفع میزاری دان کنم😶🤐🙁😭

لـــــــــــفــــــــــتـــــــــن ددی جــــــــــــــونــــــــــــم😶🙁😭

RM. kiute.ARMY

بلادی فنگز رو خوندی؟
اینم خوبه
http://s14.picofile.com/file/8408266368/YOU_ARE_GAY_VKOOK.pdf.html
JEON
۱۰ آبان ۰۸:۱۳

ددی جونممممم😂😂

دیگع نمیخااااد😂😂پس از تلاش های بی وقفم تونستم پیداش کنم😂😂😂

ولی 7بار کد امنیتی زدم😑😐😂😂

RM. kiute.ARMY

ماشا الله😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
JEON
۱۰ آبان ۰۸:۰۵

ددی یع واظات بود گذاشتع بودین سون سام بود همشون باهم بودن

اونو برا من تگ میکنی لتفنننن😚😚گشتدم بیان هعی اخطار میدهههههه

مجبورم30ثانیع وایسم دوبارع برم😫😫😥😥😣😣

RM. kiute.ARMY

الهیییییییییییییییییییییی
JEON
۱۰ آبان ۰۲:۵۵

عا باشع ددی بخاطر تو حرفمو پس میگرم😂

ددی راستی این فن فیک فایر لاو نمیخاد اپ شع¿¡خبری از نویسندش نیس¿¡

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂
نه والا نیس:"|
JEON
۰۹ آبان ۰۱:۵۸

من فدای مهربونیات شم دورت بگردممممم😻😻

واقن دیگ ماشالله😂9تاااااا کامنننت😂خداااایا منو بخووور😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خدا نخورش بزار بمونههههه
JEON
۰۸ آبان ۰۱:۴۸

ددی ببخشید این چن روز خیلی کامنت دادم و زر مفت زدم

ببخش بع بزرڭی خودت

برا درخاستیمم کع یکسرع کردم اینقد گفدم ببخشید بازم

9تا کامنت تو یع روز!!!!

رکورد زدم فک کنم 😂😂

RM. kiute.ARMY

واع زر مفت چیه:|
ول کن باو ما دوتا دوستیم و اینجا هم که سایت خودته
ماشالله!
JEON
۰۷ آبان ۰۳:۳۲

ددییییییییی جونممممممممممممم

فصل دوم فیک عروسک گردان و دارییییییی مبخامشششش😭😭😭همونی کع کاپلش کوکوی یودا اونو میخامممم😭😭😭

RM. kiute.ARMY

باید پیداش کنم:")
JEON
۰۷ آبان ۰۲:۵۳

واییییییی عاجی محدثعععع جونممممم مرسیییییی فداتشممممممممممممم

اصن نمیدونی کععععع تو خماری موندع بودممم بدجوووور

عجب چیزی بود دمتتتتت خیلیییی گرمممم

 

moon🌛 Child🌜

خدا نکنه عزیزم😭😭😭😭😭
فدات قشنگم خوشحالم دوسش داشتی جیگر😘
JEON
۰۶ آبان ۱۹:۲۱

نع نع بلک مون عع اسمش مونی جونم

moon🌛 Child🌜

اعععع میانه فک کردم اونو میگ
JEON
۰۶ آبان ۱۹:۱۸

وای مونی جونیم ارع ارععععع میخاممممم😭😭تریسام دوسسسسس😭😭

اخع منع بدبخ چع مرگمع خوب چیکار کنم استریت میخونمممم😭😭

الانم کع استریت نیسسسسسست هیجااااا  بعد مرض دومم اینع کع خشن دوس دارم😐

رمانتیک نمیت بخونممم😕😭😐😁😅

moon🌛 Child🌜

بفرماییییدددددد😉😉😉😉

JEON
۰۶ آبان ۱۳:۱۴

ددی میشع همع فن فیکای فول  اگع فول نیس عب ندارع

 ژانراشون اومگاورس ،اسمات..b....d...s...m(اگه بی دی اس ام هس

اگع نیس نمیخاد فقد اسمات و اومگاورس)برام تگ کنی برم بخونم لفتن

 

 

moon🌛 Child🌜

اون بالا منوی سایتو خوندی لیست فن فیکشن های فول سایت اونجا با کاپل و ژانر نوشتم تگشون کردم لابولی😉
JEON
۰۶ آبان ۱۲:۲۶

ددی ببخشید فن فیکرو پیدا کردم 😂

اسمش چیبود بلادی مون یا بلک مون یادم رف😐🤔😕

 

moon🌛 Child🌜

بلادی مون لاو میگی😉😉
JEON
۰۶ آبان ۱۲:۱۸

ددی جونی

یه فن فیک پریروز گذاشتع بودی تو سایت

گفدی نظر بدین ببینم چقد کشتع مردع دارع

اونو برداشتینش ¿¡¿

اسمش چیبود¿¡

moon🌛 Child🌜

یس برداشتیم عزیزم نویسنده قراره فولش کنه😉😉
JEON
۰۶ آبان ۰۱:۵۱

ددی جونم ببخشید راجب ژانر درخاستیم دوتا چیزو نگفدم

اسمات و درتی تاک ام باشععععع حتمن حتتتتتمنننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

اره بابا اسمات و درتی تاک و بی دی اس ام و ددی کینک 
JEON
۰۶ آبان ۰۱:۳۷

ددی جونیمممممم😭😭😭درخاستیمووووووو بزار لفتننننننن😭😭😭😭موندم تو خماری اصنننن هیچی دیگع ندارم بخونممممم😭😭😭

نویسندع های جون جونی سایت لفتنننن یکیتون قبول کنع برا من وانشات بنویسععع😭

وانشات دختر. پسرى 

 با ژانر فور سام یا تریسام و  بى....دى...اس...ام و خشن و ارباب برده ای😶😶

ددی ناراحت نشیییییی یع وخ اینجوری گفدمممممممااااااا

ببخشیییییییید

moon🌛 Child🌜

تریسام ی وانشات دارم میخ بهت بدم تو سایت نیس
JEON
۰۶ آبان ۰۱:۰۸

اره ددی جونم

حرفاتو قبول دارم

من بعد حرفای اونشبت کع گفدی نباید بریزم تو خودم

سعی میکنم تا جایی که  میتونم با دوستام و تو حرف بزنم تا ارومم کنن

تو خیلی خوبی ددی خیلی خوب

حرفات خیلی خوب بود مرسی ددی جونم

RM. kiute.ARMY

خواهشیات جئونای عزیزم
همیشه میتونی به من حرفاتو بزنی
JEON
۰۴ آبان ۰۳:۱۱

عام ددی چرا میگی برونگراها به دیگران و خودشون ظلم میکنن¿¡¿¡

RM. kiute.ARMY

من منظورم درونگرا ها بود
چون چیزی نمیگن و همه چی تو خودشون میریزن چ احساس عسق و چ حس غم
JEON
۰۳ آبان ۰۱:۴۷

سلاااااممممم ددی جونممممم

ببخشید من دیروز کلن نیومدم 

تولد گرفدم جات خالیییییی

خیلی خوش گذش ددی جونم

راجب حرفای قشنگتم:

ددی حرفات واقن ارامش بخشع(:

مرسی کع هستی

مرسی کع میگی پشتمی 

مرسی درک میکنی چی میگم

نمیتونم بگم کع من%100درونگرا ام _

اتفاقن برکسع من برونگرا ام

ولی فقد%60

بقیشم دونگرا ام

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اشکالی نداره عزیزم:")
حرفای قشنگ من بخاطر شخصیت قشنگته عزیزم
برونگرا ها هم به خودشون ظلم میکنن و هم دیگران:")
JEON
۰۱ آبان ۰۲:۵۶

حالا این موضوعات ضد حالو ول کنیم ریدمان میشع بع حال هردومون ددی

امروز تولدمعععععع😍😍😍😍😍😍😍

دارم ذوق مرگگگگگگ میشمممم ددی😅😍😆امروز یکی از دوستام یع پک کامل عکس لز سیکس پکایع اضا بم ددددددداااااااددددددددد 😍😭😭😭😍😍😍😍😭😭😍

نمیدونم چجوری احساساتمو بروز بدم😁

ددی ببخشید انقد تولد تولد کردم شورش درومد معذرت میخام 

 

RM. kiute.ARMY

ارههههههه تولدتتتتتتتت مبارککککککککککک جئوناااااااااااااااااااااااااااااا
عجب کادوییییی عررررررررررررررررررررررررررررر
نه عزیزم این چ حرفیه بالاخره ذوق داری باید یجا خالیش کنی
JEON
۰۱ آبان ۰۲:۵۰

ددی من خیلی داغونم خیلی ولی واقن نمیتونم راجب مشکلی کع دارم با کسی حرف بزنم 

میدونی ،ازون مشکلاستع داری خفع میشی از بغض و ناراحتی ولی نمیتونی بع هیچکی بگی

ینی نمیتونی کع بگی میخای بگیا ولی زبونو نمیچرخع مع بگی 

واقن بع سختی میتونم ذهن و فکرمو اروم نگه دارم 

ارع کتاب خوندن واقن ارومم میکنع و همینطور نقاشی 

ولی نقاشی من با مداد طراحی روی کاغذ وخط خطی کردنع و این واقن باعث میشع موقع اصبانیتم اروم باشم

 

RM. kiute.ARMY

درک میکنم چی میگی
اما بدون ریختن درد تو خودت فقط باعث میشه بیشتر پر بشی!!
به قول ی بنده خدایی بالاخره اب استخر پر میشه و باید خالی بشه!!
تو داری اتش فشان رو با برق میپوشونی...نمیگم حرف دلت رو بزن اما هدف اینه که به خودت سهتی ندی:")
همیشه پشتتم عزیزم
JEON
۳۰ مهر ۰۲:۳۳

عع ددی جونم خرمشنگ همون فشس کع خودم اختراش کردم دیگع😂😂😂

یکم حواس پرت نیستم خیلی حواس پرتم بابتشم معذرت میخام ولی شرایطم خوب نیس ذهنم اشفتس بع سختی میتونم اروم نگهش دارم ذهنم هیچ وق اروم نیس ددی برای همین خیلی سخت میتونم نمرمز کنم

و اما دلیل اصلیش چبع کامنتامو دوجا دادم

ددی من تو بیان عضو نیستم خوب

بعد مثلن الان یع کامنت برات میزارم ارسالم میزنم یهو اخطار میدع باید بع کدی رو بزنم 30ثانیعم بمونم تا ورس شع برا همین نمیدونم کامنتم اومدع برات یا نع دلیلش اینع😭😭😭

سعی کردم تو بیان عضو شم ولی نمیشعععع

وایییی اخخخ جونی جووون خلق و خوی الفا دارم ایولللل

مامانم شد اومگای مطیع😐😐😐😐😂😂

وای ترکیدم انقد خندیدمممم  وقتی جواب تستش اومددد جررررررر😂😂

ددی توام مسعول یاد دادن مسائل منحرفی بودی😂😂

عجب مردی کعععع نگم براتتتت دیگععع کرجی بود ددی اسمشم بخای میگمااا😂😂

منم نظرم گزینع دوم بود چون بندع خدا خودشو جر داد انقد گف بچع بین دوتا مرد نمیدونم چی و چیع کع البتع من همشو میدونستم

واااالا خدارو خوش نمیاد وگرنع ما اصلن کرم نداریم😂😁

 

RM. kiute.ARMY

اره اره 😂😂😂😂😂😂😂😂
اوه...درک میکنم..یکم بیشتر کتاب بخون یا نقاشی بکش این کمک میکنه
اوه اره نیستی...
اوخییییییییییییییییییییییییییییییی
عجب:|
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
عارهههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای جرر عجب مرد مشتی ای بود😂😂😂😂😂😂
اصلا کرم نداریم کرم چیه😂😂😂😂😂😂
JEON
۲۹ مهر ۰۱:۵۶

کامنتامو میخونم خندم میگیرع 500بار یع کامتو دادم جاهای مختلف

ای خدا چقد من خرمشنگم 

اوه اوه مونی جونم اومگا رهبببر یا بلفضل پور عرب

بتایع بالغ خوبع ولی همین انسان معمولیع خودمونم دیگع

ددی از مامانمم تست گرفدممم😂😂انقدع خندیدمممم سرش😂😂😂

اخع واقن بنظرم اومگاورس بهتر از زیستع!

اطلاعات منم تو زمینع منحرفی از همع چی بیشترع

تو مدرسمون راحب اینجور چیزا هرکس هیچی نمیدونس میقرستادنش پیش من

بم میگفدن با رسم شکل توضی بدع

منم کع اصلللن خجالیتی نیستم راحت مینشستم براشون توضی میدادم

حالا یع بار یکی اومدع بود مدرسمون

داش راجب همجنسگرایی توضی میداد!!!

مرد بود*-*

اونموقع داشتم فک میکردم باید خجالت بکشم و عین این دختر مثبتا گونع هام قرمز شع

یا بگم همع اینارو میدونم خودتو خستع نکن‽

واقن کدوم 😂

 

RM. kiute.ARMY

خر مشنگ چیه😂
حواس پرتی یکم
نه انسان معمولی که خلق و خوی آلفای حقیقی یا همون خشن رو داره...یه ساب بتا یا آلفای بالغ میتونه باتم بتای حقیقی باشه!
وای مامانت چی شد؟
دقیقاااااااااااا!!!
وای جررر منم😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂رر
اوهههههههه عجب مردی!! عررررررررررررررررررررر
گزینه دوم😂
خدارو خوش نمیاد بنده خدا خسته بشه
JEON
۲۸ مهر ۱۲:۱۲

ددی 5بار تست دادم

هر5بار شدم بتای بالغ😑😑😑😑😑😑

ای خدااااا

RM. kiute.ARMY

بتای بالغ ک خوبه!
JEON
۲۸ مهر ۰۱:۱۷

و اینکععععع

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

خیلی دوسش داشتممممم

کمکم میکنی بیشترتر راجب این ژانرع بدونمم عایا

RM. kiute.ARMY

البته عزیزم!
JEON
۲۸ مهر ۰۱:۱۵

ددی  جونمممم دیدی چیشدددد

کراش زدمممم رو این ژانرع

فقد....

شما این همع چیزو از کجا میدونین

دوس دارم خیییییییییییللللللللللللللیییییییییییی بیشتر راجب امگاورس بدونم خیلی باحال بودنننن

 

RM. kiute.ARMY

من عاشق اومگا ورسم دیوونشم
از این ور و اونور جمع کردیم دیگه
اطلاعات من تو زمینه اومگاورس از زیست بیشتره
JEON
۲۸ مهر ۰۱:۰۰

ددی شدم بتای بالغ😑😐😶

دوس داشتم الفاخشن. باشمممممممم😭😭

moon🌛 Child🌜

من و دد شدیم امگا رهبر😂😂😂

JEON
۲۷ مهر ۲۱:۴۹

ددی تستتتتت امگاورس دادممممم

شدم یع میت ایدعال ,

🙄🙄🙄🙄

الان این واتتتت ‽‽‽

بعد ددی امپرگ چیععع 

RM. kiute.ARMY

خوبه کهههه!!

امپرگ یعنی توانایی بارداری پسرا
Selin
۱۴ مهر ۱۰:۳۷

سلام چطوری؟ تروخدا بازم اینطوری یا هرچیزی که امگاورس باشه بزار 😦 

واینکه تست امگاورس دادم و دراومد آلفای خشن! ینی چی؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم
اوم چش*^*
سعنی از اون آلفاهایی که کسی چپ به میتش یا خودش نگاه کنه دهنشو سرویس میکنه
BlackBlue Translator
۰۵ مهر ۱۶:۵۴

دقیقا شخصیت خودمه من هیچوقت عصبانی نمشم اگرم بشم اصلا حتی داد نمیزنم چه برسه با کتک کاری هرچند کلا فلسفه شو درک نمیکنم ولی اومگای رهبر فکر کنم از الفای بالغ هم بهتره نه؟

خب پس خدا رو شکر کاملا شخصیت خودمه الفای بالغ اخیشش خخخخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

نه آلفاها کلا رهبر جامعه ان و اومگاها پایین ترین بخش جامعه...اومگای رهبر مثل اومگاهای دیگه مطلوم نیست و زیر بار حرف زور نمیره

نفسسسس عمیققققققققققققققق حخخخخخخخخخخخخخ  مبارکه
BlackBlue Translator
۰۳ مهر ۱۵:۲۸

سلام لاو خسته نباشی یه سوال

من تست اومگاورس رو انجام دادم بهم گفت شدم الفای بالغ الفای بالغ چیز خوبی هست یا نه؟

یعنی در واقع ادم خوبیم یا نه؟خخخخخ

RM. kiute.ARMY

اره خوبه خخخخخخ
الفای بالغ همون ساب آلفای خودمونه
بزار با یه مثال توضیح بدم چجوریه!
آلفای بالغ موقع عصبانیت از حرف و گفت و گو استفاده میکنه اما آلفای حقیقییا خشن از مشتاش!


من شدم اومگای رهبر
Juno
۲۵ شهریور ۱۲:۲۱

سلام عالی بود خیلی کمک میکنه برای شناختن امگاورس فقط اینکه بجز اینا میشه برای مثلا خود امگا یا الفا که میگن ساب الفا یا الفای حقیقی باشه و یه چیز دیگم هست مثلا امگای مطیع یا بتای سرخوش یا الفای بالغ ،الفای خشن و ...اینام اگر توضیحایی دارن میشه از اونم بذاری

بازم ممنون خیلی خوب بودش

RM. kiute.ARMY

اوم خوب اونارو برات توضیح میدم چون اصولا داخل هر اومگاورسی نیست...اینایی که خوندی عضو پایه داستانایه اومگا ورس بود بقیه اش دست نویسنده است
اومگا ها دوتا دستن مطیع و رهبر
الفا دو دسته الفای اصلی و الفای ساب که بخاطر یه ژن مغلوب اومگا درون خودشون شدن ساب الفا و خودم به شخصه عاشق ساب الفاهام چون مثل الفاهای حقیق نیستن...باهوشن و با درک و همینطور اروم
بتای دام بتاهایی ان که یه ژن مغلوب آلفا تو خودشون دارن و مثل الفاها میمونن
بتای بالغ هم همون انسان خودمونه
ساب بتا هم که یه ژن مغلوب اومگا درون خودش داره و اصولا توسری خورن:/
حالا بازم سوال بیشتری داشتی بپرس عزیزم
kimiya kiyani
۱۸ شهریور ۱۷:۱۲

عررررر پشمام اااااااا 

RM. kiute.ARMY

جارو کنم؟*^*
ts
۳۱ تیر ۰۴:۰۸
سلام.فیک های نویسنده vantae رو از کجا پیدا کنیم؟

RM. kiute.ARMY

سه تا فیک دارن
بلادی مون لاو
ویت اوت یو
و
دارک فیت
.......
۱۷ تیر ۲۲:۴۷

یعنی وبتون رو میخواید کامل بزارید؟!

آخه قسمت های زیادی رو ترجمه کردن!

moon🌛 Child🌜

بلی اگ بشه
❣️White girl❣️
۱۷ تیر ۲۲:۰۱

اسمش the list بود

چانبک، هونهان، کایسو، تائوریس، سولی و شیوچن بیدD:

moon🌛 Child🌜

اها اوک مرسی قشنگم😍❤
kimjungkook
۱۷ تیر ۲۰:۴۰

یا جد پی دی نیم:/

*و ان سایت به فنا رفت و دیگر به حالت اولیه باز نگشت*

خدا صبرت بده جین شی😂

کمکی جیزی از دستمون بر اومد بوگو😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂از فردا دیه کمتر هستم و دیه ب موقع میزارم
Vantae
۱۷ تیر ۲۰:۳۸

مرسی مونی 😘😘😍😍

اخ راستی چه خبرچیکار میکنی ؟؟

خوبی؟؟؟..😂😂😁😁😁

moon🌛 Child🌜

فدایتتتت😍😍
هبچی از فرددا درسسسسسس
تو خوفی قشنگم؟؟؟
kimjungkook
۱۷ تیر ۲۰:۳۶

جین شی چقد فن فیککککک...

چقد شولوغ شده اینجااااا...:/

من هنوز کیلر بانیو نخوندم:/

بد ت 700تا فن فیک دادی بیرون😂

moon🌛 Child🌜

نصفیشششش توراهههههههههههه
Vantae
۱۷ تیر ۲۰:۳۵

چرا ولی یه خری چند وقت پیش فیکامو تو روبیکا اپ کرد منم با هزار بدبختی رفتم جلوشو گرفتم واسه همین میگم یکی میره نشرش میده بعدم منو بدبخت میکنه 🤔🤔🤔🤔🤔🤔

البته اگه فک میکنی همینجوری خوبه نذار 🤗🤗

❤🧡💛💚💙💜

moon🌛 Child🌜

باشه الان میزارم لاو
Vantae
۱۷ تیر ۲۰:۲۹

خخ جیمین شی این فیک نیس یه پی دی اف برای اشنایی شما با امگاورسه 😂😂😂😂

ولی فیکایی که به زودی از امگاورس قراره بنویسم ویکوک و سپ هست 😊

و البته مونی میشه زیرش اضافه کنی بدون اسم منبع جایی نشرش ندن  چون واسه توضیحاتش خیلی خر زدم 😅😅😅😅😅

moon🌛 Child🌜

چشم  توو پی دی اف نزدی مگهههههه
팔야
۱۷ تیر ۱۸:۰۹

وایییییی تورو خدا بیشتر امگاورس و وبتون بزارید🌸🌸🌸🌸🌸برگام فرخورددددددد...مرسیییییی

moon🌛 Child🌜

اگه توونستیم و امکانش بود چشم❤😍
jiminshi
۱۷ تیر ۱۷:۲۰

میشه کاپلشو بپرسم؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

کاپل چی؟؟
Momo Bion
۱۷ تیر ۱۷:۰۸

رسما برگام ریخت 

توضیحش فوق العاده بود😍😍😍

moon🌛 Child🌜

دست نویسندش طلا😍❤
zahra
۱۷ تیر ۱۶:۴۴

سسسللاامم بر ددی سایت خفنمون😍😍😍

از الان بی صبرانه منتطر فیکم امیدوارم تو و مونوچایلد جون تند تند فیک بفرستید بیرون طوری که همه به ملکوت اعلا بپیوندند.

*(*

*0*

&^&

😍😍

moon🌛 Child🌜

سلاااممم ب روی ماهت قشنگمم😍
چشممم 😎😎
zahra
۱۷ تیر ۱۵:۵۲

وووووووووییییییییییی

این pdf اطلاعات منو کامل کرد

زود زود فیک هاشو آپ کن که من دیگه واقعا دل تو دلم نیست 

مییییییییشششششششههههه

خواشش زود میذاریش؟؟؟

0^0

@(#@

راستی من خودم تو وبتون زیاد بی تی اسی پیدا کردم وای همش بیشتر عکسه و اینگه بعضی ها هم زیادی بچه گانه اند ولی چند تایی مثل وبتونی که گذاشتید هستش .

اگه زود نویسنده آپ کرد لطفا بزارید و خیلی زیاد فیک امگاورس بزارید (اگه میشه کامل بزارید چون این جوری حالش بیشتره)

(کوکوی)

ببخشید تا نخونم پرهاتون رو می سوزونم

آیم ساری

بای 

#0#

moon🌛 Child🌜

عزیزم این اطلاعات درباره امگاورس بود فیک نبود لاو❤
چشم اگ تونستیم میزاریم😉
Vkook.darya
۱۷ تیر ۱۵:۵۱

ژانر خیلی خفنیه 

وسوسه شدم یه فیک امگاورس بنویسم😫

moon🌛 Child🌜

بنویسس بنویسس
zahra
۱۷ تیر ۱۴:۴۵

lllllllllllllllllllllllll $3$

آقا من فکر کنم از خوشحالی زیاد دارم میمیرم از اینکه خیلی به این موضوع اهمیت می دید

فیک این شکلی از کوکوی یادتون نردهههههه.*0*

بوس 

moon🌛 Child🌜

وبتون جدیدمون کوکوی فک کنم 😉
❣️White girl❣️
۱۷ تیر ۱۴:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من یدونه فیک اکسو خوندم ژانرش امپرگ و امگاروس بود:/ و نصف چیزایی ک گفتیرم نداشت ولی بازم خوب بودXD توضیح داده بود ینی اول فیکش

بعد ی سوال،

مردای امگا ****** میشن؟D:

moon🌛 Child🌜

اوووو اسمشش چی بوذ 😍😍
نمد ولی فک نکنم 😂😂
전 미수
۱۷ تیر ۱۴:۳۰

ولی ناموسا صفحه های فیکه بدجایی تموم شد 

موندم تو خماری😐

moon🌛 Child🌜

ایگووو😂😂
전 미수
۱۷ تیر ۱۴:۲۲

فرست؟

چی باحال بیددددددد 

اهان اون وبتونه اپ نمیشه دیگه؟

moon🌛 Child🌜

یسسس یسسسس😍😍
در دست ترجمسسس😉
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان