BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BTS forever💜ARMY forever

سلام سلام! چطورین خوصگلای من😎😂💅

اول از همه بگم پاشین خودتونو جمع کنید این آبغوره ها چیه گرفتین؟😂

یونگی بچه ام خودشو گسست از بس گفت " این به معنی دیسبند شدن نیست"

عاقا جان، بی تی اس اسماً میره استراحت، اما اعضاش نه چون قراره بدتر از قبل با دیبوی سولو پاره امون کنن😂👌

دو سری رفتن استراحت موقع برگشتن پاره امون کردن😐

یبار که ۲۰۱۹ بود بعدش با آلبوم سون برگشتن

یبار هم ۲۰۲۱ که بعد از ران رفتن استراحت و اومدن اینستاگرام لاگ این کردن حامله شدیم از پستا😐😂😂😂

" بیگ هیت بیانیه رسمی داده که کلمه ی "توقف" به اشتباه داخل زیرنویس درج شده و اصلاااا قرار نیست گروه توقف فعالیت داشته باشه!

دروافع کنار فعالیت های گروه، فعالیت های سولو هم داریم! "

  

دوما که، حرف نامجون توی همین دورهمی شام فستا رو یبار دیگه مرور کنید.( مخصوصا اون تیکه که درمورد آیدول بودن و داخل صنعت کی پاپ بودن میگه)

بی تی اس یه سبک متفاوته، با هفت عضو منحصر بفرد!

همونطور که گفتن، از باتر و پرمشن تو دنس به بعد سبک‌شون رو گم کردن اما اینبار با تمرکز روی خودشون و گسترش استعداد ها و به چالش کشیدن

موقعیتشون، میخوان که نشون بدن چه کار هایی از دستشون بر میاد!

شماها بعد از یه عمر عضو یه گروه بودن، دوست ندارید یک بار هم که شده محتوایی تولید کنید که منحصر به خودتون باشه؟

مال خودت باشه؟

اینکه یکبار هم که شده جدای از گروه، خودت رو نشون بدی؟

و هرچیزی که توی دلت هست و میخوای رو، نشون بدی؟

تهیونگ هم توی ویورس گفت که ما هفت نفر خیلی چیز هامون متفاوته و گاهی بخاطر گروه باید یکی کوتاه بیاد از موضع خودش...و خب این یه فرصت برای خودشونه!

این یه ریست فکتوری هم برای اعضاست که بتونن به عنوان عضوی از بی تی اس خود واقعی‌شون رو نشون بدن و هم اینکه یه ریست فکتوری برای فندوم تا سولو استن های مادر هشت پا رو شناسایی و بعد پاره پوره اشون کنیم!

  

سوما، درسته اعضا گریه کردن:)

اما حقیقت اینه که اونا کلی فشار روشونه. استرس دارن بابت این که واقعا تا الان خوب بودن؟

ماها ازشون راضی بودیم؟

باور کنید منم با گریه و بغض اعضا شکستم:)

بدجور هم شکستم...

هنوز هم وویس های گریه ام پیش چند نفری هست:)

اغراق آمیز و یا حتی مسخره به نظر بیاد اما...واقعا همه اشک ریختیم:)

هنوز نتونستم لرزش صدای نامجون رو هندل کنم:)

نامجونی که برای من تمام چیزمه!! اما من نمیتونم هیچ کاری براش بکنم...نه برای اون و نه برای بقیه اعضا که عمر منن!

اما بیاید بزاریمش پای سنگین بودن و احساسی بودن جو دورهمی برای اینکه خود اعضا  هم گفتن چند وقته جدا از هم زندگی میگنن. بالاخره دلتنگی و وابستگی احساسی نسبت بهم دارن پس دونت ووری...:)

درسته خبر شوکه کننده بود چون توی روز فستا و سالگرد گروه این موضوع رو اعلام کردن اما اگه بترسیم مغزمون سناریو های جالبی نمیسازه.

  

چهارما، برید خودتون رو آماده کنید چون توی دو سال قراره هفت تا آلبوم سولو بیاد😐😂

هر دو سه ماه یکبار پارگی😂

حالا اینجوریه که اینبار ممکنه توی موزیک بنک ها و شو ها اجرا داشته باشن و میتونیم نسخه ی فیزیکی آلبوم هارو بخریم.

اصلا شاید مثل ام وی دچیوتا اعضا از هم به عنوان بازیگر استفاده کنن 😂😂😂😂👌

  

پنجما، عاقاااا! خبر دادن میخوان دوباره ران ضبط کنن هوراااا😎😎😎💅💅💃💃💃

  

شیشما، توی ماه جولای هوبی توی فستیوال لولا نمد چی چی هم اجرا داره توی شیکاگو، به طور رسمی اجرای پسرا توی جام جهانی قُطر هم تایید شده دیگه برید قیمت کلیه رو دربیارید برای بلیط و قطر کردن به سفر😂👌

  

هفتما، هر چرت و پرتی هم مبنی بر اینکه بی تی اس دارن دیسبند میشن و قرار داد تموم شده و....باور نکنید.  

حالا یه گروهِ بنده خدایی یبار قول داد بعد استراحت برگرده اما برنگشتن:") اما یادتون باشه از لحاظ مارکت و تجارت این کمپانی ها قرار نیست ول کن حرص و طمعشون بشن و بنگتن زمین تا اسمون با هرچیزی که دیدیم و شنیدیم سبک کاری و تجاریشون فرق داره. باید تا الان متوجهش میشدین!😂👌

قرار داد بی تی اس هم که پارسال پیارسال  تا اطلاع ثانوی تمدید شده. تمرکز کار بی تی اس قراره به جای گروه، روی تک تک اعضا باشه...و خب سرمون شلوغ تر هم میشه چون فرض کنید همه یسری برنامه و آپدیت های جداگونه دارن و رسما دارید هفت تا گروه جدا گونه رو استن میکنید:|

حتی جین گفت میخواد بازیگری امتحان کنه پس امکان انتظار کشیدن برای قسمت بعدی سریال رو هم داشته باشیم😂📿🥲

و والا که مثلا یونگی و هوبی و نامجون میکس تیپ دادن چی شد؟ هیچی پاره شدیم کیف کردیم:|

اینم همونه دا منتها رسمی تر😂💃🤰

  

و در آخر،

هنوز هیچی مشخص نشده و چیزی از برنامه ریزی انجام شده نشونمون ندادن که انقدر منفی بافی میکنیم؛ ترس دشمن پیشرفته! از چی می‌ترسید ناموسا؟

مدام بی تی اس میگه: ما هنوز اول راهیم، ما هنوز میخوایم خیلی چیز هارو تجربه کنیم.

پس بزاریم تجربه کنن!

فقط یادتون باشه که معنی بوراهه چی بود:)

یعنی تا بی نهایت بهت اعتماد دارم و دوستت دارم.

پس به بنگتنی که می‌شناسید و هیچ وقت نا امیدتون نکردن اعتماد کنید...

تا یکبار دیگه طمع مادر شدن و حس کردن بهشت رو زیر پاهاتون بچشید😂🤰🍷

  

پ.ن1: بی تی اس تا قبل از البوم پروف، نزدیک دو ساااال آلبوم نداده بود و هشت ماه از آخرین قسمت ران میگذره.

ما همینجوریش هم آنچنان فعالیت گروهی مثل قبلنا از اعضا ندیدیم!

اما همین که بخوایم به زبونن بیاریم وزن کلمات سنگین میشه:")

پس ریلکس کنید و آروم باشید چون هنوز اول راهیم و شک نکنید بیگ هیت یه گونی فیلم و برنامه گروهی از پیش ضبط شده داره تا ببنده به خیکمون 😂

 

پ.ن2: به کامنت های حاوی خِنج کشدن و خودزنی بابت این قضیه پاسخ داده نمیشه چون هرچیزی که میخواستم در جواب بگم رو توی همین پست نوشتم.

 

پ.ن3: باز هم میگم؛ اگه زیرنویس فارسی شام دور همی فستا اومد و پیداش کردید، کامل برنامه رو ببینیدش تا با حرف اعضا آروم بشید:)

  

* در حالی که او را به زور از منبر پایین میکشند و دهانش را مانند در گونی میبندند، صحنه را ترک میگوید*  

۴۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ی خوشبخت
۲۸ خرداد ۰۰:۰۷

عامم ببخشید

من دنبال یک فیکی میگردم اما اسمش یادم نیس، ولی خب داستانش اینجوری بود که جونگکوک ایدل بود و شخصیت دختر هم ایرانی بود، دختره دوست داشت ایدل بشه ولی از ایدلا بدش میومد

تا اینکه اتفاقی بین جونگکوک و اون دختر میافته که به هم نیاز جنسی پیدا میکنن و اولین دیدارشون تو عربستان بعد کنسرت بود..

لطفا میتونید کمکم کنید پیداش کنم؟

ممنون میشم

Ng Bb
۲۷ خرداد ۱۴:۵۲

ممنونم🤍

هم همه آرمی ها و هم بنگتن رو خیلییی دوس دارم، عاشقتونم🤍💛💙💚♥️🧡🖤

نا امید نشین، قراره خیلی خیلی قوی تر برگردن، من بهشون اعتماد دارم🤍

Army forever♡ BTS forever

💕2A💕
۲۷ خرداد ۱۳:۳۲

آقا من یه چیز بگم؟!:|

یادتون باشه اعضا تو حرفاشون از یه قرار دادی نام بردن خو؟!

اون قرار داده درواقع قرار داد خودشون با کمپانی نیست!:)

اون قرار دادیه که درباره ی خوابگاه دارن...

نمیدونم دقیقا چه کوفتیه اما انگار یه قرار دادیه که توش درباره ی خوابگاه و محلش و ایناست...

یعنی درواقع اون خوابگاه هه مال کمپانیه یا یه همچین چیزی نمیدونم زیاد دربارش...

اما مثل اینکه توی این قرار داد تا یه زمان مشخصی میتونن تو یه خوابگاه مشخص اعضا با هم زندگی کنن و بعدش یا باید تمدید کنن یا اینکه برن یه خوابگاه دیگه...

مثل اتفاقی که برا استری کیدز افتاد!

قراردادشون با خوابگاه تموم شد برا همینم خوابگاهشونو باید عوض میکردن،برای همینم دو تا خوابگاه گرفتن و به دوتا گروه چهار نفره تقسیم شدن...

حالا بنگتن دیگه خوابگاه جدید نگرفتن و هر کس رفته خونه خودش...

(یاد ″اونم بالاخره رفت سر خونه زندگیش″ که بعد از ازدواج میگن افتادم😂💔)

منظور اعضا از قرار داد و اینا درواقع این بود:|

کمترم خودتونو بکشید!:|

چون درواقع همه چیز مثل قبله فقط کامبک گروهی نداریم...:|

یچیزی مثل گروهایی مثل آیکن خیلی از گروهای دیگه...

(وی یاداوری میکند که بین دو تا کامبک آخر آیکن چقدر فاصله بود و پشم ریزان میشود...-قبل از آلبوم جدیدشون درواقع آخرین کامبکشون مال قبل از دبیو ی اس کِی زد بود!-)

تهش یه چی میشه مثل خیلی از گروها دیگه!

تازه این گروها خیلیاشون مثل شاینی بیگ بنگ و... بیشتر از دو سال بوده وقفشون و تازه یسریاشون هیچگونه فعالیت گروهی ای هم نداشتن!

منتاها اصلا مثل بقیه ی گروها نیست و دلیلشم گفتم یک اینکه اونا بدون خواست خودشون کامبک گروهی ندارن و همش تقصیر کمپانیه و این در حالیه که این خواست خود اعضاست و درواقع باید برای این موضوع خوشحال باشیم و دو اینکه خیلی از این گروها فعالیتای گروهیشون تمامش متوقف شده بود اما بنگتن نه!:)

آره دیه:|

حرفام همین بود:]

دیگه حال ندارم بتایپم...

اصن من رفتم اتاقمو جمع کنم(چون دیشب مهمون کوچیک داشتیم و همه بازیامو ریخته از تو کمد بیرون الان رسما باید تا بیام دوباره جمعشون کنم به چیزم!:|💔)

صوووووو...

فیعلا خوداحافظ...:]]]]

بدبخ بخت برگشته:)
۲۶ خرداد ۱۷:۳۹

هایییییییی..یاعع دد...من مامانم خیلی سر به سرم میزاره..با کیپاپر بودنم مشکلی نداره و تازه خدشم کم و بیش طرفدار شده از بس من و ابجیم ام وی و اهنگ گوش میدیم..

امروز از عربی برگشتم بعد مامانم علاوه بر دوتا بستنی که توی راه با دوستام خوردیم یکیم برام خرید گفتم چرا؟گف بریم خونه بگم فشارت میفته :///..رفتیم بعد با بابام گفتن یه خبر خووووب.بی تی اس دیگه اهنگ نمیخونن..ومن یه نگاهیی که توش ده تا فوش ناشناخته بود بهشون دادم و گفتم شوخی نکنید چون اصن حال ندارم دیشب نخوابیدم و اینا..بعدش اینا هم کرمشون گرفت...و مامانم اون تیکه از فیلم رو نشون داد بدون زیر نویس با موضوع جدایی بی تی اس و اشک های اعضا و لرزش صدای جونی:) و من همون موقع پقی زدم زیر گریه..در حدی که مامانم گفت ببخشید فقط گریه نکن اشکدونت پاره شد بدبخ!://

و منم هی گریه میکردم که نهه اونا جدا شدن دیسبند شدن رفت..حتی با فکر اینکه نکنه ازدباج موکنن وسط گریه خندیدم از خوشحالی بعد گفتمم نهه دیگه مومنت نداریم فیلم نداریمم نمیخوامم قبول نیس..و وی هراسان خود را به اینجا اورد و خداروشکرزنده موندم و اصل قضیه رو دیدم:)هیححح فک کنم یه 8 ماهی میشد جز برا فیکشن گریه نکرده بودم..هق..مرسی دد..از گریه نجاتمون دادی:))))))

سینی
۲۶ خرداد ۱۵:۱۵

والا بخدا من تازه خوشحالم چون قراره به زندگی خصوصیشون فرصت بدن بعضیا الکی هی زر میزنن بابا خودشون گفتن دیسبند نشدیم داریم ده شماها هی بیاید بگید دیسبند شدن کیه که باور کنه باو خوشحال باشید دارن یکم به خودشون استراحت میدن

 

غزل
۲۶ خرداد ۱۲:۴۴

هایب از ایناس که صبح شنبه با خبر شده چیکار کرده😂😂

خب دد همونطور که گفتی من رفتم لایو اعضا رو با ترجمه دیدم و واقعا واوووو**

حرفاشون خیلی تاثیر گذار بود و منو واقعا مشتاق کرد که ببینم هر کدوم از اعضا چجوری ورژن جدیدی از خودشون رو به ما نشون میدن😍

وقتی اعضا میگفتن ما میخوایم کارهاییکه دوست داریم انجام بدیم بدون اینکه فکر کنیم آیا بقیه راضین ؟ یا اینکه نباید از نظرشون به خاطر بقیه کوتاه بیان خیلی خوشحال شدم💜💜

دارن سعی میکنن خودشونو پیدا کنن و بگن هر عضوی از بی تی اس چجوری زندگی میکنه . خیلییییی خوبههههه و ما باید خیلییییی از این موضوع شاد باشیم و منتظر قوی برگشتنشون باشیم🥰🥰

اهم با آلبوم های سولو پدرمون در اومده🤣🤣🤣🤣

یه فاتحه بفرستید برای هم دیگه...

خیلییییی حرف زدم شرمنده😅😅😅😅

💜Army💜
۲۶ خرداد ۱۱:۵۹

دهنت سرویس هایب 

با تایپ اشتباهت دهن مان

را سرویس کردی 😐😒😑

Nediu
۲۶ خرداد ۱۰:۱۷

راستش انقد تو اون وقتی که حرفاشون شنیدم همراهشون گریه میکردم ولی وقتی فهمیدم ترجمه اشتباه بوده علاقه خاصی به دریدن خشتک مترجمای هایب پیدا کردم 

سونگ جی وون
۲۶ خرداد ۰۵:۰۷

سلام عجقوم از دانشگاه انصراف میدم!! چه ربطی داشت؟! سوال خوبیه... من میخوام مسیرمو پیدا کنم و خوب میدونم مسیر موفقیت و علاقه ام از درس خوندن نمیگذره برای همینم میخوام توی اوج رهاش کنم

سونگ جی وون
۲۶ خرداد ۰۵:۰۶

سلام عجقوم از دانشگاه انصراف میدم!!

Vkook. Darya
۲۶ خرداد ۰۱:۰۶

من فقط به این فکر میکنم که دیروز دو ساعت داشتیم حرف میزدیم و همو قانع میکردیم تا منطقه درست فکر کنه همون حالمون اوکی شد و درست راس فکر کردیم که اوکی چیزی نیس هایب بنیانیه زد اشتباه شدا عاقا استراحت و توقف نداربم :/😂😂😂

فقط میخواستن ما دوره روان درمانی برگزار کنیم 😂😂😂😂💔💔

moonlight shadow
۲۵ خرداد ۲۲:۴۰

اه دد 

دیشب این موقع ها داشتیم به همدیگه دلداری می‌دادیم 

ولی چیشد 

پی پی کردم دهن مترجم

moonlight shadow
۲۵ خرداد ۲۲:۳۹

دد ببخش نخوندم😔😂

Mr. Siwang
۲۵ خرداد ۲۱:۱۲

مترجم کی بود زد ۱۰۰ میلیون آدمو نابود کرد؟؟؟

 

بد جور شکست عشقی خوردی ددی ژان...برم آمار گریه هاتو از یوکی هیونگ بگیرم...بای

 

حالا جدا از حرفایی که گفتن...آخه کدوم آرمی عاقلی همچین فکرایی میکنه...اگر عاقل باشه دودوتا چهارتا میکنه و میگه آقا...هایب مگه مریضه بیاد درآمد میلیون میلیون دلاریشو همین جوری به باد بده...اگه به منه که میگم هایب تا ۱۰۰ سال دیگه از پسرا استفاده میکنه...آدم حریص زیاد هست اونجا

 

*عه از منبر اومد پایین..چیزه صلواتتتتتت

Nian
۲۵ خرداد ۲۰:۳۲

ددیمون نکست لوله ماچ پس کله ات 💜

غزل
۲۵ خرداد ۱۹:۰۰

دد عاشقتم💜💜💜💜💜💜💜 قشنگ آرامشو تزریق میکنی تو رگامون😘🥰

یه چیزی رو یادم رفت××

تا اولین آلبوم سولوی اعضا بیاد که مال جیهوپه شما با اهنگ ران بی تی اس به بقیه ی آهنگا خیانت کنید😂😂

غزل
۲۵ خرداد ۱۷:۵۲

به ترتیب هوبی با دو برنامه یعنی اجراش و آلبومش بعد از اون شوگا و بعدش جونگ کوک و در ادامه بقیه میخوان رندمون کنن**

از حالا هشدار میدم خودتون رو آماده کنین وظیفه های سنگین و سختی رو دوشمونه...

BTL
۲۵ خرداد ۱۷:۴۸

مگه آبغوره گرفتن؟😂😂

حاجی من از لحظه ای ک شنیدم دارم چربش میکنم که خشک خشک جرررر نخورم...

 

قشنگ با ۷ تا آلبوم سولو برمیگردن.پاره ایم تباها..تا میتونید وازلین بمالید.

 

اول از همه از البوم هوبی میاد😍😫خدااااااا

نمیتوااااانممممممممذیتقحقجقحقخذیویگصجصحصه

غزل
۲۵ خرداد ۱۷:۴۳

شلام 

خب قراره از هفت جهت به قسمت های ریز و درشت تقسیم بشیم**

فک کنین چقدر سولو با صداهای فوق واییییی خدااا☆☆ 

ما قراره چند وقت دیگه ووکالیست یونگی رو داشته باشیم ^^

همچنین بلزیگر کیم سوکجین رو با نقش آفرینی های محشر♡♡

خدا رو چه دیدین یه وقت اعضا با بچه های خوشگل زیر بغل اومدن##

گریه هاشون برای هممون عذابه حرفی که جیمین زد حس میکنم میترسن از اینکه ولشون کنیم یا ازشون ناراحت و نا امید باشیم ولی اینطور نیست&&

اونا نه سال از زندگیشو صرف کردن تا ما خوشحال باشیم و اگر اعضا دوست دارن چند وقت فقط روی خودشون تمرکز کنن ما باید خوشحال باشیم چون یاد گرفتن و تصمیم گرفتن باید به خودشونم اهمیت بدن و باز هم ما رو تیکه تیکه کنن@@

ما تا آخر استنشون میکنیم و از تک تکشون حمایت میکنیم :) بی تی اس و آرمی فور اور؛

۰۰۰
۲۵ خرداد ۱۶:۰۱

ایان شی من اصولا خیلی خیلی دیر همچی رو‌میفهمم 

فکر میکردم فقط مدت سربازیشون قراره کمتر باشه 

ساری 🙏🙏🙏🙃🙃🙃

Eyan
۲۵ خرداد ۱۴:۳۳

و اها ی چیزی

یکی اون پایین پایینا گفته اعضا سربازی شونم میرن

داداش از دنیا بی خبری

اونا طرح معاف شدنشون تصویب شد

و جر ی کمپانی خیلی کوچیک و دور افتاده ای اومده بود شکایت کرده بود و گفته بود باید ایدل های منم معاف کنید ک کلا شکایتش رد شد داداش

اعضا بعد این دوسال ک بیان میان قشنگ اول میشاشن دهن هیتر هاشون بعد خیلی هات و جذاب میان سراغ خودمون و دوباره گریه و جیغ واسه جذابیت بیش از حدشون

Icymoon
۲۵ خرداد ۱۴:۳۳

ددی دلم می خواد پستت رو بیلبورد کنم و بدم بزننش سرتاسر جهان بلکه این جماعت ارمی یکم اروم بگیره، بس که حق گویی 👍💜

ددیییی یکی از دوستان بهم چند تا فیک معرفی کرد که فکر کنم توی چنل ویکوک لند اپ میشده ولی دختره ی کره خر.... (*بقیه فحش ها سانسور می شود) بهم ندادشون😭

میشه لطفا اگه برات امکانش هست و دم دست داری بهم لینک این فیک ها رو بدی، اگه لینک تل نباشه ممنون میشم 💜💜

(*چشم های پای طور، اگرم جواب نمیده نداد کیتن طور 🐱) 

سندروم 3a ، سارقین،بتا، جاسوس اجباری ، لیتل کوکی و جی کی بان . 

ببخشید میدونم خیلی پروعم ولی به دلایلی فعلا به تل دسترسی ندارم و با اسپویل های دوست عوضیم دیگه نمی تونم طاقت بیارم 

اگرم نداشتی و حوصله اش نبود لینک بدی، اصلاااا مهم نیست ددی جون وللش 💜🥺

 

Eyan
۲۵ خرداد ۱۴:۲۷

ینی دلم میخواد بزنم فن های بقیه گروه های کیپاپ ک ب خون بی تی اس تشنه ان و هیتر ها و نیو ارمی هارو بزنم تیکه تیکه کنم.

طرف اومده میگه وای من تازه با این فرشته ها اشنا شدم حالا قراره دیسبند شن؟

کسی نیست بگه داداش کورم اون بوت خوشگل و هلویی تو جمع کن برو شام فستا ر ببین ی دور کامل بیانیه های بیگ هیت رو بخون بعد ور ور کن.

یکی ت اینستا نوشته بود بی تی اس منو یاد امام زمان می ندازه.

اون استراحت اولشون غیبت صغری بود این یکی غیبت کبری با این تفاوت ک ما تو غیبت کبری هم مثل غیبت صغری قراره با اپدیت ها و سولو هاشون س قلو بزاییم،و وقتی غیبت کبری تموم شه اونا میان و دهن همه هیتر هاشون رو سرویس میکنن

یکی دیگه اومده بود میگفت دو سال خیلی زیاده چطور تحمل کنیم

بمولا واسه استراحت اول هم همینو گفتن و اون وسط هاش انقدر با اپدیت اعضا و اینستا نصب کردنشون سرگرم شدن ک اصلا نفهمیدن کی گذشت

اینم مثل همونه

تازه طبق خبر گذاری های کره ایی تو ماه اینده سولو جیهوپ میاد و فعلا از سبک و ایناش هیچی معلوم نیست ولی قراره پنج قلو بزاییم.

و بعد اون ب ترتیب یونگی و کوک و بقیه اعضا سولو میدن بیرون.

بمولا انق درگیر کانسپ های سولو هاشون و استریم زدن اهنگ هاشون بشیم ک یهو چشم وا میکنیم میبینیم بیگ هیت بیانیه داده ک استراحت بی تی اس تموم شده و اونا کار گروهی شونو می خوان شروع کنن و قراره با سینگل جدیدشون ب چخ بریم در حالی ک هنوز جای بخیه هایی ک از سولو هاشون و بچه های جدید بوده ترمیم نشده

Fateme
۲۵ خرداد ۱۴:۰۰

اگر انقدر که به حرفای تو اعتماد دارم به حرفای مامانم داشتم الان اینجا نبودم اصا:/😂

ددی دیروز از ثانیه ای که این خبرو شنیدم توی سایت پلاسم تا بیای به بچه هات توضیح بدی😂😂

مترجم حرفای کمپانی تو😂

خیلی کامل و دقیق...

خب قشنگ دیگه شیر فهم شدم...

اشک هایم را پاک مینمایم و به سوی پارگی هفتگانه قدم بر میدارم تا باشد رستگار شویم:>>>

برایتان صبر از خداوند میخواهم ددی جان:))❤

Paniz⁷
۲۵ خرداد ۱۳:۴۴

اخیششش بلخره یکی اومد درست گفتتتت

خود من اول که فهمیدم هنگ بودم قشنگ

که البته  بعدش دلم میخواست برم اون مترجم رو نوازشش کنم 🥰

ولی بیگ هیت اومد گفت بابا توقف نیست توله خراااا

پس بس کنید آبغوره گرفتنو 

خود من امروز از بچه های مدرسه شنیدم که بیگ هیت بیانیه داده و تمام!!

پس در کنار کار گروهی.میخوان بیشتر تمرکزشون رو بزارن رو سولو 

تموم شد 

تو این برحه زمانی هم به خودشون به صورت تکی فکر میکنن

همین به خدا 

و ددی مرسی بابت چیز.

چیز دیگه اون تیکه که راجع به چیز حرف زدی

عام گریه های پسرا و خب دقیقا ..

اونا اون لحظه نگران این بودن که نکنه ما ازشون خسته و نا امید بشیم.. و خب از هم دور هم بودن احساسات همه تاثیر گذاشت و آره.. :)

ولی دد من وقتی دیدم نامجون گریه کرد خیلی قلبم پاره شد...:)))

Rezy
۲۵ خرداد ۱۳:۳۵

عاممم دد راستی یه چیز دیگه

نمیدونم میتونی جوابمو بدی یا نه،

ولی چرا لینکای valuntary death و blinded باز نمیشن :')

رفتم از اون ته یه چیزی بخونم دیدم هر دو نمیشهههه (کائنات دارن دست به دست هم میدن که من برم عربی بخونم... هه! عمرا :/ )

Rezy
۲۵ خرداد ۱۲:۵۱

حرفات خیلی به دلم میشینه :)

انگار هرکسی شبیه بایس خودش میشه... ددی تو واقعا ورژن دختر-ایرانی-جاذابه نامجونی :))))

مرسی از امید ها و حرفای ناناز گل منگولیت :") بوج بهت

 

من وقتی اینا رو دیدم یه لحظه خالی شدم... ناراحت نمیشه گفت واقعا، فقط یه لحظه انرژیم ته کشید، احساس سردرگمی بهم دست داد... ولی بعدش خودمو جمع کردم، حتی اگه این اشتباه ترجمه ای و اینا هم ماجرا رو واضح نمیکرد من واقعا خودمو و دوستانو جمع کردم،

به هر حال این کار اعضا قراره فصل جدیدی از آرمی بودن و نت به اتش کشیدنو نشونمون بده :")))))) اینا امتحان الهی بنگنته... من میدونم :')

اما انگار این استراحته قراره باعث فعالیت بیشترشون بشه 😂😂

به هررر حااااال (نمد چرا یه ماهیه من به این به هر حال گیر دادم :/)

تازه من و دوستام یه سایت خیریه به نام bangtan.joft.ir زدیم، میخوایم پسرا رو سر و سامون بدیم :") هییی بالاخره تو این استراحته باید یه ذره زندگیشونو جمع و جور کننننن!

اره

ددی خودتم برای نامجون میذارم، انشالله که چند هفته دیگه بچه هاتونو میبینم :")

اره..

باید از این استراحته بیشترین استفاده رو کرد 😌😌😌

*وی صندلی قرمزش را میچرخاند و در افقی نا معلوم محو میشود

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ خرداد ۱۲:۱۸

من چرا از اول فقط خیار پوست کندم؟

Mika
۲۵ خرداد ۱۲:۰۸

اوکی...قاتلی بنام میکا صحبت میکنه...هایب...صدای بلند گو میرسه بهت؟ فکنم انقدری زیاد باشه که بتونی صدای قاتلتو بشنوی! بهت پیشنهاد میکنم تا وقتی که با چاقوی میوه خوری عزیزم میرسم بهت اشهدتو بخونی...باتشکر...میکای قاتل

💜Army💜
۲۵ خرداد ۱۲:۰۴

خوب بذارین صادق باشم 

من هم گریه کردم اونم خیلی

ولی خوب باید صبور باشیم bts ما

دیسبند نمیشه فقط کمی استراحت میکنن و هر کدوم از اعضا آلبوم

سولو میدن بیرون پس قراره از

هفت جهت پاره شیم...😂

خوب دیگه آبغوره نگیرم

بی تی اس و آرمی تا همیشه

با هم هستند به این فکر کنین

که با آلبوم سولو هاشون قراره

کلی اتک بخوریم😊

Jeon MoLLy
۲۵ خرداد ۱۱:۵۱

وای خدا

دیشب با دوستم اهنگ غمگین گذاشته بودیم زار زار گریه میکردیم

گریه هامون تموم شد بیانیه رو دیدیم 😂😂

فانوصا باید مترجه رو پیدا کنم 😂😂

 

RM. kiute.ARMY

پیدا کردی یه سر بیا خونه ی ما😂
جا از من مترجم از شما😂
۰۰۰
۲۵ خرداد ۱۱:۳۱

سربازیشونم میرن احتمالا

 بعدا برامون خاطرات سربازی تعریف می‌کنن 

بیاین فقط ریلکس باشیم 

مهم عشق بی تی اس و آرمی به همدیگه است که همیشه باقی می‌مونه 

⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
۲۵ خرداد ۱۱:۱۲

ولی من فقط هنگ‌ کردم‌ گریه‌م نیومد😂😂🤏🏻

silence .h
۲۵ خرداد ۱۰:۵۰

به امید خدا هر چی سریعترررر کاراشون درست تر بشه :>

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان