BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن My Little Secret

7_53io.jpg

⭐️FULL⭐️

نویسنده cranix
کاپل ویکوک/کوکوی
ژانر برشی از زندگی . رومنس . کمی درام . اسمات (علامت زده شده) 
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 132
راه ارتباطی نویسنده  "ناشناس نویسنده (Tel) "

  

مقدمه: 

من تهیونگم،

یه شهروند معمولی با رویاهای معمولی.

بدون هیچ رازی...

ولی صبرکنید!

این کسی که گفتم، کیم تهیونگ 18 ساله بود که توی 18 ام زندگیم جا موند!

از اون موقع خیلی میگذره...

من هنوزم کیم تهیونگم:)

یه شهروند معمولی..

با این تفاوت که الان یه راز کوچولو دارم!

راز کوچولوی من...

   

🐾🌻💜DOWNLOAD💜🌻🐾

۲۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
TOTO
۰۶ شهریور ۱۱:۲۰

فقط منم ک با اسم فیک یاد مای لیتل پونی افتادم😔؟

RM. kiute.ARMY

پونی کوچولو...اسب کوچولو..دوست کوچولوووووووو😔
پ.ن: جوری که الان هم دوباره پخش بشه میشینم پاش و مثل سگ میبینمش:")
niax
۰۹ تیر ۱۴:۱۷

من گهگاهی میام به کامنتای فیک سر میزنم و وقتی کامنت arka رو خوندم، قشنگ حجم زیادی از اکلیل درونم پمپاژ شد

حقیقتا از نوشتن این فیک خیلی گذشته، به نظر خودم ایده ضعیفی بود و هست و جای بهتر شدن هم داره

ولی قطعا اگر باز هم فیکشنی بنویسم که بخوام توی سایت بزارم نکاتی که گفتی رو رعایت میکنم❤

RM. kiute.ARMY

وای دختر:"))) کجا بودی تو؟؟؟
بیا یه بغل بده ب من پیر خسته و فرتوووووووت:")))
اخ که تاج سریییی!!

arka 
Tahoura^^
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۰۰

چرا مقدمش شبی میراکلسه؟:/

ابجیم هروز میبینه حفظ کردم تیزر دوبله فارسیش و :/

RM. kiute.ARMY

این میراکلس هم برامون دردسر شده ها😂
ᴀʀᴋᴀ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۴۷

"من هزار بار گفتم گی نیستم! گرایش من فقط به توعه..من فقط به تو جذب میشم"

"من چطور قبل تو زنده بودم؟"

باشه ولی طوری که همه چی تو فیک به ایران ربط داره..فرش ایرانی..ابوعلی سینا..

"من با تهیونگ معنی واقعی زندگی کردن رو فهمیده بودم"

"جونگ کوک یتیم بود..تهیونگ پدر ومادرش میشد

تهیونگ مریض بود..جونگ کوک پرستارش میشد

جونگ کوک مشکلی داشت..تهیونگ درستش میکرد

تهیونگ ناراحت بود..جونگ کوک مرحمش میشد

اونا تمام چیزایی که میخواتن رو توی وجود هم پیدا کرده بودن"

"خیلی روشن بود انگار تو دلش لامپ داشت"

ولی فقط نشستن یهویی ته توی ماشین...

"بدون تو دقیقه ها مثل سال میگذرن"

هیونگ الان ذوق کنم تیهونگ مث من سرما خورده و تب کرده؟ (دیوونه شدم بخدا))

باشه ولی آخرین حرفا..من هنوزم کیم تهیونگم:))

از اینجا به بعد یه صحبت با کرانیاکس شی دارم:

خیلی قشنگ رابطه تهکوک رو توصیف کرده بودی..و مقدمه و پایان واقعا شاهکار بود..نمیدونم نوشتن دیالوگ های مورد علاقم از کجا شروع شد ولی دوست نداشتم تمومشون کنم..اما جسارتا یه چند تا انتقاد داشتم که به نظرم با اصلاح کردنشون واقعا خوب میشه..بعضی جاها غلط املایی وجود داشت یا یه حرف از کلمه ای جا می افتاد..و این مسئله راجب بعضی فعل ها هم اتفاق افتاده بود..چون به صورت محاوره ای بود اشتباهی تهش د گذاشته شده بود

هر چند میدونم اینا از دستت در رفته ولی خواستم یادآوری کنم که قبل از انتشار فیک حتما اینها رو درست کنی که برای قلم قشنگت هیچ جای حرفی نمونه

و در نهایت خسته نباشییییی:)))

هیونگگگ خیلی دراز شد نه؟
عین بچه ها 4 ساعت یک بار دارم شربت میخورم تا تبم بره ولی اصلا و ابدا نمیره (خنده)

من رفتم 

بای:)

RM. kiute.ARMY

خوشت اومده بود ها از فیکT^T

گوارای وجودت و مرسییییییی کامنت پر بار!! واو!! بسیار هم عالی!!

 

نخیرم خیلی هم مناسبهT^T

پاشویه کن بچه:) برو دوش آب ولرک بگیر!!! سوپ بخور!! با شکم خالی که دارو نمیخوری؟ *اروم دراوردن کمربند چرم پنج هزار تومنیم از دور کش زیرشلواری آبی راه راهم*

بای عمرمT^T

باش...مراقب هم باش و منه پیرمرد رو حرص نده وجودم:"))

kim lila
۱۷ ارديبهشت ۱۳:۵۰

ددی بیشتر بهت میاد ددیییی(*^*(

راستی ددی پروف قبلیت بیشتر بهت میومد(همون ابیه)ادم حس میکنه داره با نامجون حرف میزنه(*^*)

 

RM. kiute.ARMY

ممنونم کیوتی مننن*^*
اوموووT^T اونو دیگه چون خیلی وقت بود گذاشته بودم برداشتمT^T این پروفایلم هم دوباره عوض میکنم منتظرم نامجون عکس کله ی کچل بده😂
kim lila
۱۷ ارديبهشت ۱۱:۲۶

اوا سلام

اولین کام غیر متفرغه من...

خب من اینجا غربه ام...با کی اشنا بشویم

خب با ددی اشنا میشیم

اینجا همه ددی صدات میزنن خب منم بزنم دیگه؟

خلاصه به مهمون ناخونده تون خوش امد نمیگین؟

البته 5 6 ماهی هست تو سایتم ولی هیچ زری نزدم
و اینکه سایتت خیلی خوبه خدایی.....واتپد کم میاره جلو این سایتتتت
راستی ددی یادته گفتم چجوری فایل فیک برات بفرستم؟

فیکه رو میخوام فول پارت بدم

حس میکنم شبیه ع.ن شده ولی هنوز دارم مینویسم(اعتماد به سقففف)

واینکه از اشناییت خوشبختم 
دیگه حرفی نی

تا کام های دیگر بدرود

RM. kiute.ARMY

سلووووم*-*
عایگوو😂
با من من*-*
میتونی صفدر هم صدام بزنی خوشگله😔😂
البته که خوش آمد میگیمممممT^T *اوردن یک عدد هیتر که بهش لباس گوزفند پوشوندم و میخوام جلو پات قربونیش کنم
نگو زر طلا خانمT^T
خجالتم ندههههههههه به مولا سایتم فداتههه:"))
اوووو بله بله!
تحقیقات ثابت کرده اونی که میگه ع.ن شده، بهترین شده:/
بنده هم همینطور دارلینگ*^*
بازم بیا بده بهموننننT^T کام البته😔😂
Asenato
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۲۹

جدا تیزرش عین میراکلسهه😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

الله وکیلی؟😂😂
La KooshkaV
۰۱ اسفند ۱۶:۵۵

این یکی از قشنگ ترین مینی فیکایی بود که خوندم:)))))) 

اشک داره از چشمانم سرازیر میشه به جون تو😭 

خسته نوبوشید😭😭😭😭مسجشچشجصخصنصااصاص!!!

RM. kiute.ARMY

سلامت باشیییی جیگررررT^T
گوارای وجودتتتتتتتتT^T
یه ارمی بدبخت💜
۲۵ بهمن ۲۳:۰۲

اونیااا چرا تیزرشو خوندم یادکفشدوزک(میراکلس) افتادم؟ 😂💔🥺  (T_T) 

همچنان نخواندم که نظر بدم ولی ندیده و نخونده میگم عالیه مثل همیشه🥺💜

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟😂 داری تحریکم میکنی برم دوباره تیزرش رو ببینم😂😂😂
عالی که تویی نفسسسسسT^T
چشای منحرف تهکوک داداچا
۲۱ آذر ۱۳:۴۳

و یه خورده اضافه برای کامنت قبلیم ...

میشه به نویسنده ی سرخپوش بگید قلب منو پس بده؟؟

ددی فیک در در امتداد رود یا شاهدختو دالی؟گشاد شدم از دست این امتحانا بوخودا

من به زمین و ژوپیتر و کروماندا هم راضیم 😩

خب ما رفتیم بای بای 

خسته هم نباشی :)

 

RM. kiute.ARMY

نویسنده سرخپوش متواریه:">
بخدا ندارمشون اگرنه میدادمT^T خسته نباشیییییی:">

کروماندا رو دارم ولی*^*
سلامت باشیییی عمرمممT^T

https://uupload.ir/view/chromanda_full-unlocked_3jg0.pdf

https://uupload.ir/view/earth_full-unlocked_ps14.pdf
چشای منحرف تهکوک داداچا🕶
۲۱ آذر ۱۲:۵۵

ددی

پاره شدم بخدا

شدم نوزده ونیم ریاضیو ‌..

معدلم بالا نوزدع 

بعد مشاور مدرسه میگه بیا بهت مشاور بدم...

ودف؟خسته شدم ...انیشتین بیشور رفت مارو با فیزیک تنها گذاشت:/

حالا جدای اینا ددی اگر لینک کروماندا یا کریستال اسنو بود فکر کنم و زمین و ژوپیتر داری تولوخدا میدی؟:)

RM. kiute.ARMY

جونم؟
چرااااااا0_0
این که خوبه نفسم! خیلی هم عالیه!
بگو برو به عمه ات بده:|
انیشتین رو من قبرشو پیدا کنم یه عالمه کار دارم-_-

اره بیبی من*-*

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/10/01/Crystal-Snow

https://uupload.ir/view/chromanda_full-unlocked_3jg0.pdf

https://uupload.ir/view/earth_full-unlocked_ps14.pdf
jeon luna
۲۶ آبان ۰۰:۵۵

خب نیاکس شی خیلی خوشفل بوددددددد من باورم نمیشه اولین کارت باشهههه=)

و جوری که 2 ساعته تمومش کردم:>>>>>>> 

RM. kiute.ARMY

گل کاشت:"))))
jeon luna
۲۶ آبان ۰۰:۵۰

عادیه چند ساعته تمومش کردم؟::::)))))^^

RM. kiute.ARMY

کاملاㅠㅡㅠ
Rita
۲۸ مهر ۰۰:۵۰

اوک  من موقع نوشتن i hate/Love you مست بودم؟

 

چون ناموسا توی حالت عادی نمیتونم اینطوری تِر بزنم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عه نگو به خودت-_-
تو اولین فیک منو نخوندی...
یه چیز سمی بود..
اصلا انگار یه پامو گذاشته بودم اینور یه پامم اونور و د بر.یییین:/
Rita
۲۷ مهر ۲۳:۵۰

هرچقدر زمان میگذره بیشتر به این پی میبرم I hate/Love you چقدر بچگونه بود . خادایا چجوری گذاشتم بقیه بخوننش . فاک به این زندگیییی

RM. kiute.ARMY

ساعت ده دقیقه مونده به نیمه شب و این پیام رو دادی
وای...یه حسی بهم میگه رفتی کلاب مستی و داری این پیامو میدی

.
Rita
۲۷ مهر ۱۳:۵۶

ددی از خیر چند شاتی گذشتم 😂😂

 

تا هفته دیگه فصل یکو فول میکنم بهت میدم 💙

RM. kiute.ARMY

حله چشاته داوش من در هر صورت غلامتم😂
Rita
۲۶ مهر ۱۵:۱۳

آره ددی 

صد صفحه میشه

 

RM. kiute.ARMY

دو هفته اینطوری برای هر پارت میتونی تایم ببریㅠㅡㅠ
یعنی هر دو هفته اپ
Rita
۲۵ مهر ۱۲:۳۹

فک کنم دیگه چند شاتی نباشه

فیک باشه

فک کنم بالای صد صفحه بشه

RM. kiute.ARMY

یعنی شات اولت صد ص است؟0_0
Rita
۲۴ مهر ۱۸:۵۴

ددی هایااااااااع

 

* شرمنده از زر زدن های مکرر عینک دودی اش را برمیدارد*

ددی ، یه چند شاتی دارم  😃

اولین شاتشو ( درسته دیگه ؟😂😂😂) زود بت تحویل میدم 

فقط بخاطر مدرسه و اینا شاید روزی ده دقیقه وقت کنم بنویسم ... بین شاتا فاصله میوفته 

 

 

* منی که رفتم برای فیک جدید از روی کتاب ، فتوشاپ یاد گرفتم *

 

فیک ، چه کارا که نمیکنه 😃😂

 

 

RM. kiute.ARMY

اوهههه یامتهههه😂

*عه نگوووو-_-*
جوووونننن!
درسته😂 در خدمتممم!
شات اولت چند ص است بیب؟

*عرررر واقعنییی؟؟T^T اگه کارت سرپایی بود میگفتی خودم برات حلش میکردم جیگرT^T*

بد بگین فیک نوشتن بده:/ حداقل طرف اگه واقعا براش مهم باشه، برای نوشتن هر تلاشی رو میکنه! تاکید میکنم تلاش رو میکنه!
Rita
۲۳ مهر ۲۲:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی امروز با دوست ده سالم کات کردم 😂😂😂

*** **** ***** ****** ** **** ** **** *

 

**** **** 

***** **** 

**** ** ***** * ***** ** ***** *** ** 

** ****** ** **** ** ***** ******** ***** ***** ****** * **** **** ****** ** *** ****** *** ******* **

 

******** **** **** ** ***** ******* **** * ** **** ** ******* ****** ** **** *** ** *** **** ** ** **** *** *** * ***** *** *** *** **** *******

*** ******

** ** ****** **** ***** **** 

*** *** ***** ** ***** ***  ****** ****** ** ** ** ******** **** * **** ***** **** ***** ****** *** *** *** * ***** ****** ***

 

**** **** ** ***** *** *** *******  ** ***** ** *** ** ***** **

 

 

 

* وی شلوار کردی اش را تا بناگوش بالا میکشد ، موهایش را گوجه ای میبندد ، دمپایی آخوندی قهوه ایش را پوشیده و با پلی کردن آهنگ Taki Taki بابا کرم میرقصد *

RM. kiute.ARMY

تو بیا بغلم ببینممممم:")
فدا سرت لاوم...
مهم ذهن بالغ و فهمیده ی خودته بیبی! احسنت...ناموسا ایول داری!
اصن...ریتا مری می😔🚬
عینک مشکی دودی فقط واس تو ساخته شده ب مولاااا😎😎🥊

وای اون کفشااااا پسر خاله ام آخونده دارههههه😂😂😂😂
* من نیز با شرتک و پیرهن یقه دیپلمات یا همان آخوندی به تو میپیوندم و با دمپایی توالت قهوه ای شافل میروم.
Rita
۲۳ مهر ۱۸:۵۳

همه ی بچه های کلاس وقتی ازشون میپرسن دلیلت برای اومدن به رشته ی

تجربی چیه :

 

دندونپزشکی شهید پزشکی ایشالاااااا

دارو سازی هاروارد 

پزشکی آکسفورد

 

 

من : 

 

پول در بیارم که یه روز یه مدرسه بزنم 

خودم بشم مدیر مدرسه

جمعه ها با دانش آموزام تو حیاط عربی برقصیم 

RM. kiute.ARMY

از همین الان عضو کادر مدرسه اتم!!!


.
حجیه پرومکس یوکی با نت گند (بغلی)
۲۷ شهریور ۱۴:۵۳

هنوز نخوندم ولی خوب بنظر میاد.... 

RM. kiute.ARMY

شک نکن!!!
Te
۲۷ شهریور ۱۱:۱۵

خیلی قشنگا..

فقط کسی میدونه فن فیکی که تهیونگ توش یه قاتل بود و تو کلاب کار میکرد کجا میتونم گیر بیارم

اسمش یادم نی اما میدونم یچیزی مربوط به لجن و سبز بود😂

RM. kiute.ARMY

خیلییی:">

فکر کنم گاطی شده فیک هات باهم مادر چون یونگی توش قاتل بود و توی کلاب کار میکرد و اسمش درتی چویس بودT^T
Tarannom Ms
۲۵ مرداد ۱۲:۵۵

تشکر ددی🥺☘💙

RM. kiute.ARMY

ولکام هانی*^*
niax
۲۵ مرداد ۰۲:۰۱

اوکی ولی من از صب تا حالا هزار بار کامنت روکا شی رو خوندم

چرا قلب من رو به بازی میگیرین اخه :") 

اصلا کامنتا مثل حجم زیادی از قند و شیرینی، به قلبم نفوذ کردن

اشک*

خیلی دوستون دارم

تگ کردن ریدرا*

RM. kiute.ARMY

وای قودایااااااااT^T
تفالهع4افنعتثاثنعقثو
لربلاثدلقئفبلقاثلئائث

ریدر ها
Jim Jim
۲۴ مرداد ۲۱:۳۵

نخونده عاشقشم!

الانم میخوام حمله کنم

چوس فیل منو بده ددی!

میخوام یورش ببرم سمت فیک

RM. kiute.ARMY

*دادن چوس فیل
قشنگگگگگ مال توئه ب مولا!
Jeon Molly
۲۴ مرداد ۱۶:۲۳

ددییی

میشه لینک فیکس یو رو بهم بدی؟؟؟

ماچچچچ 

RM. kiute.ARMY

البتهههههههه*0*
http://fazayihaa.blog.ir/post/1301
Tarannom Ms
۲۴ مرداد ۱۰:۰۷

اگه قشنگه آره بی زحمت ددی^^♡

RM. kiute.ARMY

البته*^*
ریپلیسه اسمش
https://uupload.ir/view/[_army_area]_replace_full-unlocked_4p2w.pdf
Rokajaki
۲۳ مرداد ۲۳:۲۴

خب راستش اولین کارته و براووووو میدونم توانایی اینو داری ک بازم بتونی فیکشن بنویسی تو ژانر اسلایس اف لایف و رمنس

و اینکه شخصیتارو خیلی خوب درنظر گرفتی و تونستی ویژگیاشون رو تا اخر نگه داری و بشدت من خوشم اومد از این فیک نمیدونم چرا ولی خوشم اومد😂💜💜💜

و درباره اون سوالایی ک پرسیدی بنظرم سوکجین و فرند شیپ هم سوپ عاااااح

و وایبی ک میداد فیکت مثه ی حس خوب تو روز بارونیی که هوا گرم و شرجیه داشت فک کنم بهترین توصیف باشه با توجه به مشکلات و خوشیای تو فیک 

و اینکه وااااقعا دوست دارم فصل دوم داشته باشه حداقل بخاطر منه بدبخت بنویس😭😭😭😂😂😂 

بازم مرسی ک وقت گذاشتی و نوشتی و روزم رو پر کردی؛)

و هم اکنون برای بار انم.... ددی ممناننن مونی مچکرممممم موعااااا(صدای بوسه مثلا:|)

RM. kiute.ARMY

وای اره روکااااااا باهات موافقممممممT^T
بازم از اینا میخواممم:">

موووووووعاح...(منم موچت کردم😂) ممنون از تو و حمایت هات جیگر طلا*-*
BTL
۲۳ مرداد ۱۸:۱۶

داداش فیکس یو که نامکوک‌ بود:)

 

این فیک بینهایت زیبا بود.ته ته خیلی کیوت سگ بود.ب وقتشم یه ددی هات.نمیتونمشون

RM. kiute.ARMY

یه ورژن ویکوک هم زدمT^T


اره موافقم! وایبش عشق بودT^T
Mora
۲۳ مرداد ۱۶:۴۹

وویییییی

دست گلت درد نکنهههههههه😅✨️

RM. kiute.ARMY

ولکاممممممم*^*
Tarannom Ms
۲۳ مرداد ۱۲:۵۷

خداروشکر که راضی ای ددی امیدوارم همیشه موفق باشی 🥺❣

آره جفتشو خوندم:'(

RM. kiute.ARMY

ممنون عسلمممم همچنینT^T

الهی...

کوکوی بدم میخونی؟
Mora
۲۲ مرداد ۱۷:۵۳

دد ی فیکی توشتی که تهیونگ معلم جونگ کوک شد 

بعد جونگکوکم مامانشو با صانحه هواپیما از دست دادو اینا

بعدا که جونگ کوک رفت خارج رفت توی کلاب اهنگ خوند و اهنگشم ی اهنگ راک بود 

اسم اهنگش و یادته؟

RM. kiute.ARMY

اهان فیکس یوووووووو*^*

https://nab-music.com/20112/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-can-you-feel-my-heart/

بفرماااااا*0*
Tarannom Ms
۲۲ مرداد ۱۴:۵۱

سلام ددی

دلم برات تنگ شده بود 

من تازه از افسردگی دیدن نتایج بیرون اومده بودم که یهو با ترکیب پریودی و سرماخوردگی وسط تابستون مواجه شدم...الان دیگه بهترم

خلاصه که امروز انتخاب رشته کردم تموم شد رفت.

تو چیکار کردی ددی؟نتیجه دلخواهت بود؟

مال من اصلا اصلا اصلا هعی..‌.

ددی میشه یه فیکشن ویکوک قشنگ بهم معرفی کنی؟

ملایم باشه و حس خوبی بده و فول‌پارت باشه.

ممنونم لینک دانلودش رو برام بذار کلی بوس و بغل🥺🫂💙

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگمممممممم*0*
منم دلم تنگ شدهههههه بوددددددددT^T
اخی میفهمم:") این تابستون برای من کلا تبدیل به تاپاله شد😂

هعی...در حدی بود که الان راضی باشم خداروشکر:">
الهییییی:"(

فیک کریستال اسنو رو خوندی جیگرم؟ یا کروماندا؟
Crazy
۲۲ مرداد ۰۴:۲۷

سلام ددی 

ببخشید من دوباره با یه حال داغون اومدم اینجا ای کاش قبل اینکه به بقیه پیام میدادم میومدم اینجا چون قطعا صبح که جوابو میخوندم مثل همیشه خوشحال به روزم ادامه میدادم ولی الان با حرفی که بهترین دوستم بهم زد  قلبم داره  میسوزه احساس احمق بودن میکنم 😭

دلم میخواد برم یجا که هیچکس نباشه تنها باشم آهنگ گوش کنم و خیال پردازی کنم مثل هر روز 

ولی الان واقعا قلبم درد میکنه حتی از لحاظ فیزیکی 🥲

ددی حتی رفیقم بهم رحم نکرد 

الان من واقعا احمق ترین آدم دنیام هیچکس به من اهمیت نمیده چرا فقط یه نفر منو درک نمیکنه 

ددی مرسی تنها جایی که میتونم حرف دلمو بزنم اینجاست وگرنه تا الان از غصه دق میکردم 

ددی تروخدا هیچوقت تنهام نذار 

RM. kiute.ARMY

هیچوقت که تنهات نمیزارم بیب اما نبینم تنهایی غصه بخوری ها:")
دوست ها توی زندگی میان تا برای ما تجربه به وجود بیارن...اون کسی که تا اخر مسیر میمونه خودتی.
هیچ کس جز خودت و خدات برات نمیمونه.
حتی -دور از جونت- اما یه کفن میپوشی و یه خاک و یه مزار...
همیشه به خودت حال بده...خودت رو خوشحال نگه دار..مراقب دل خودت باش...گور بابای دنیا
blueberrrrry
۲۱ مرداد ۱۷:۳۶

همه چی آروممممممممممممممممممممممممممهههههههههههه 

من چقددده خوشبختممممممممم🙂💔

گاددددددد!! رد دادم!! الان ک نگا ب لیست میکنم اینجوریه ک باید زیر هرکدوم حداااااااقل 45 تا کامنتو بزارم😂

RM. kiute.ARMY

چرا 45 تا حالا؟😂
blueberrrrry
۲۱ مرداد ۱۷:۳۴

خداییش منو یاد لیدی باگ انداخت!! دیدی دیگه!!! هعی انگار تا همین چندسال پیش 5 سالم بود اینا رو میدیدم!!

خو منم کودک درون دارم فقط الان تینیجرم!!! کودک ک بودم!!! حضرت عیسی نبودم ک بچگی نکنم😂💔

 

من تهیونگم !! ی دختر معمولی با ی زندگی معمولی!! فقط ی راز دارم اونم اینه من کفشدوزک فا/کیم😂😂😂

الان میخام بجا جر بگم مر :/ یمیدت میگفتن حاجی!!! ینی تنها حرفی ک دهه هشتادیا بزنن و قابل فهم باشه حاجیه😂

 

از وقتی اون میمو خوندم میخام بگم ددی حجت بهت😂💔💔😂حق میدم اگه بزنیم!! فقط باید اول تو دهنم اب باشه ک اگه زدیم بپاچم روت😂😂ما اینیم دیگه یجاهایی مظلومیت جواب نمده😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وایییییی اره!! هی میگفتم چرا اشناس من این جمله رو یه جا شنیده بودم ها😂
دهه ی هشتاد دهه ی خاصیه اصن😂

عه نکن بچه از اب متنفرم😂 امان از این زندگانی
blueberrrrry
۲۱ مرداد ۱۷:۲۶

میگماااااااا!! چرا نویسنده همه با هم حمله ور شدن؟!😂😂

انگار یکی از اون بالا بیست تا بیست تا فیک پرت میکنه پایین😂😂😬

ولی خو خداییش این نصف شب آپ شد؟؟؟ من دیروز تو گوگل بین کل سایت هایی ک رفتم این تب سایتو نبستم رفرشم کردم جهت اطمینان ولی نبود!! 2  3  نصفه شب اومد نه؟؟

 

نویسنده شانس اورد پارت پارت نذاشت😂

RM. kiute.ARMY

بابا ما ک از خدامونه والا😂
نه این سر ظهر اپ شد:">

پارتی اپ کردن صبر ایوب میطلبه😂
Kim Regina
۲۱ مرداد ۱۴:۵۸

اوکی امم ..

 

ویکوک/کوکوی

اسمات

رومنس

تنها چیزی که باقی میمونه قلم نویسنده‌س

 

میبینی من چقد دلم پاکه هیونگ؟؟بالاخره آرزوم برآورده شد😂😂

حیف که الان تو واتپد درگیرم وگرنه همین الان میخوندمش

 

RM. kiute.ARMY

قلم نویسنده هم بسی کایوتهT^T

اینجا مشکل گشاست فرزندی😂 دری از در های بهشته😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ مرداد ۰۲:۱۷

بعد خوندن یه قتل پشم انگیز می‌ارزه‌.

شب هم نخیر

پ.ن: اگه گم شدم برام هشدار امبر بزنید.

پ.ن.ن.د: اثرات پرونده قتل خوندن

RM. kiute.ARMY

واقعا بهت میاد از اون کاراگاه های عجیب بااااااشیییی:")))
Crazy
۲۱ مرداد ۰۰:۲۱

وبتون امگا لیدرنیم: چییییییییی نهههههههههه 

یهو دوقلو زایید ؟ این منصفانه نیست من باید مراحل ساخت بچه رو میدیدم 😭😭😭😭😭

الان همه جام داره میسوزههههههه 😭😭😭

چیه خب 

هیچی بهتر از صداقت نیست 

RM. kiute.ARMY

نه نزایید در آینده میزائه😂
NamNam
۲۱ مرداد ۰۰:۰۶

دد من الان ریپلیس رو تموم کردم

هعی... قشنگ ترین کلیشه ای بود که خوندم....

اصن خلاقیت نویسندش تا ته وجودم رسوخ کرد

حالا بریم اینو بخونیم چشمان خود را کنیم آباد...

این فیکای خفنو از کجا میاری؟ بگو ماهم یادبگیریم😂

RM. kiute.ARMY

من بو میکشم فیک ها رو😎😂
Crazy
۲۰ مرداد ۲۲:۵۷

یهو یه فکر شخمی به سرم زد که نکنه تو کامنتای 

قبلی که دری وری میگفتم سوتی داده باشم 😶

..........................................

............................................

ای خدا من برم روضه حضرت رقیه گوش کنم 

تا فردا اگه زنده موندم میام بقیه چرت و پرتای تو ذهنمو به اشتراک میزارم باهاتون   فعلا......

RM. kiute.ARMY

بابا ول کن همه اینجا خودی ان😂

جا منم گوش کنT^T
taekook
۲۰ مرداد ۲۲:۴۵

 سلام ددی 

 

 

یه سوال چرا بعضی از فن فیکشن ها ۲۰ کامنت هست ولی بعضی ها ۲۰۰ کامنت این سوال منه😁😂

RM. kiute.ARMY

اون فیکشن هایی ک 200 بخاطر پارتی اپ شدنشونه:">
اون کم ها بخاطر اینه که فول گذاشته شدن
Hyunda
۲۰ مرداد ۲۱:۳۴

منم به این بازی کثیف میام فرصتتت؟😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بلند شو بلند شو...عزیزم😂
Crazy
۲۰ مرداد ۲۱:۱۲

بازم نمیتونم برم قسمت وبتون امگا لیدرنیم 🥲

 خدایی خیلی سرش دارم فشار میخورم باید خودمو خالی کنم 

خب به نام خدا: 🙂

یعنی حالم بهم میخوره از ننه ی تهیونگ زنیکه پفیوز خب بزار دوتا کفتر عاشق بهم برسن عقده‌ای 

******************** حیف که اسلام دستمو بسته وگرنه یسری فحش های رکیک تو دلم بود که نمیشه اینجا گفت 

ای خدا این تهیونگم داره حرص منو درمیاره بچه میخوای باید یه تکونی به ماتحت مبارک بدی از آسمون که برات بچه نمیاد 

* فشااااااااارررررررررر تا ابد فشار 😭

قبلا می‌گفتیم یه گرگ همیشه تنهاست و ارتش تک نفره داره و از این ک**شرا الان گرگم سه چهار تا واسه خودش داره من هنوز سینگلم 🥲

ای وای من امروز چقدر بی ادب شدم 

شما به بزرگی خودت ببخش ددی جان 

راستی یجا یچی گفتی که اینجا نمیتونم بگم ولی جوری پاره شدم که مامانم داشت دنبال تخت خالی تو تیمارستان می‌گشت برام 

به شخصیت نداشتم بر خورد ولی حق داشت خدایی 😂😂 اونم جا من بود پاره میشد از خنده 

البته بیشترش ذوق بود 😂😂😂 ای خدا من چقدر دارم شر میگم امروز 

خب دیگه برم واسه نیمه دوم روز فاکیم آهنگ غمگین گوش بدم فاز بگیرم 

فعلا 💜🖤 

RM. kiute.ARMY

عه چرا؟
پست ر/یده؟

ننه ی تهیونگ از شدت بدبختی و بلا هایی ک سرش اومده اینجوری هار شده:") زنیکه ی بدبخت بمیرم براش:")
اشکال نداره سلام تو رو به مامان تهیونگ ابلاغ میکنم😂
این میخواد دعا کنه خدا بهش بدهT^T

بابا عقاب رد میشه میگه سلام فرمانده😂
نه بابا راحت باش😂
نفرما جیگر*^*

یا بسم االه چی گفتم؟ قربون خنده ات فدات شم حالا اگه بی تربیتی کردم به مولا خاک پاتم من:"))😂

نه نه غمگین نگوش:">
بایی بیبی*^*
Lini Kim
۲۰ مرداد ۱۸:۱۱

چه پنجشنبه پر باریه.....

سه تا فیک فول پارت آپ شده!

راستی امروز خیلی گرمه تمام آب بدنم تبخیر شده...

حس بابا اسفنجی و توی فصل ۳ دارم که داشت چروک میشد

RM. kiute.ARMY

حس میکنم بعد از این پنجشنبه خشکسالی عظیمی در راه است😂
ما از چروک گذشتیم...پوتدر شدیم (پوتتتتدددررر)
Crazy
۲۰ مرداد ۱۷:۲۷

نمیتونم قسمت وبتون

(our omega leadernim)

کامنت بزارم هنگ میکنه 🥲 پس اینجا میگم :

تا میاد همچی درست بشه یهو یکی از ناکجا آباد میاد ******به همچی 

فشار چیه دارم می رقصم 😃**********

 

ولی درکل خیلی خوبههههههههه 

فقط اونجایی که گفت : الان دقیقا مهراد هیدن طور شدی 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣 خیلی خوب بود دمت گرم ددی 😂😂

RM. kiute.ARMY

قشنگ معلومه فوشار نیست😂😂😂

نوکر شمام من داوشیT^T😂
bts love
۲۰ مرداد ۱۷:۱۷

شیطان : مورد اورژانسیه

فرشته : بیبیییی ، بیبیه مننن

شیطان : هووووشش چیزی نیست

*وی فرشته را در آغوش میگیرد*

...

RM. kiute.ARMY

*گرفتن شام غریبان
💜🅐🅡🅜🅨⁷⟬⟭💜
۲۰ مرداد ۱۶:۵۹

شت این فاکینگ خوب بود 😐❤❤

RM. kiute.ARMY

موافقم :">
Rozhan~
۲۰ مرداد ۱۶:۵۶

اوکی ولی... 

لعجساکلحاسغخساکطزکازمتشرجتشاحزظتحظحارگظزاکظتکزحتشرتگزسکازطاککزاظزاکشکاتزشکزس عالیییییی بپوووووؤودددددددد سحتزتظجتزظتگزاحشزتظجحزاظجزتزظحازظجحازظزظحازعظجحازظزجتظحاژ

خیلی دوسش داشتممممممممم

ظزجتزتظجزحتظلهجزکشارنظگزجتط فوق العاده بوووووووووووودددد

کظتززگتظازظاجزحاظرتگظلحظزجتزحاشرجتظزحارجتظزحاظ

😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

قشنگ شست برد پایین:">
Crazy
۲۰ مرداد ۱۶:۵۵

الان دقیقا به یه همچین چیزی نیاز داشتم امیدوارم سر این فیک فشاری نشم و همچی آروم پیش بره 🙂

RM. kiute.ARMY

نه نه فیک خوبیه😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان