BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات WISH

c8ca44e80d2b70ee965f0a27fb7368df_e5ie_iuy7.jpg

نویسنده K-B
شخصیت ها پارک جیمین
ژانر انگست . دارک . برشی از زندگی . سانگ فیک . روانشناختی
محدودیت سنی ندارد

 

برشی از داستان:

و به آرزویش رسید...

درست لحظه ی آخر زندگی اش...

 

🌙🖤🎶DOWNLOAD🎶🖤🌙

۱۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Avacado Ava
۲۷ مهر ۰۰:۳۴

چرا چیزی متوجه نشدم؟؟(گریهههه*)

RM. kiute.ARMY

آخرش مرد دیگه مادر:")
maya
۲۶ شهریور ۰۱:۲۵

این زیادی خوب بود(:

ددی یه سوال یه فیک بود اسمش عروس فراری بود لینک شو داری بفرستی؟

RM. kiute.ARMY

موافقم باهات:">
https://fazayihaa.blog.ir/post/1462
بیا جیگرم با پست اکسپرس تقدیم انگشتات*^*
Hyunda
۰۲ شهریور ۱۴:۳۵

وای ددی راست میگه یکی از بچه هامنم همش اینجا همششششششش یعنی تا وقت میارم میام اینجا ولی لعنت فیک های مورد علاقم یکیشون که تموم شد یکیشونم که کانر باید بنویسه که نمینویسعهههه ولی این فیکه رو هنوز نخوندم و میخونمش ایشالا اگه درسام بخونم امروز آرهههبهیمنی لاوتتت بای

 

 

RM. kiute.ARMY

باح باح ای جان صفا سیتی عه پس😂
امیدوارم شاهکار های سایت بیشتر از قبل بشن:")
لاو یو مور بااااااییی*^*
K_B
۰۲ شهریور ۰۸:۲۸

نویسنده صحبت می کنه -از نویسنده به (:


 توی این وانشات من فقط سعی کردم همه چیزو غمگین بنویسم و اگرنه چیزایه خیلی خوبی هست که وقتی تجربش کنی لبخند می زنی واقعی و عمیق 

الهی دورت بگردم نمی دونم این جمله ی آخرم قشنگه یا نه ولی :همینطور لبخند بزن حال آدما رو خوب کن کاری کن واقعی بخندن اینطوری شاید یه روزی....


(:

RM. kiute.ARMY

:)
:)
۰۱ شهریور ۱۵:۱۶

همه ریدر ها بدونننننن دعا های ددی جواب میدهههه دیروز بهم گفتی امیدوارم فردا لبخند بزنی و فردا شد و من واقعا لبخند زدممم فکر کنم روح پاک نامجون واقعاً در تو دمیده باشه 🥺 نمیدونم چی بگم فقط امیدوارم بهترین ها نصیبت بشه 

RM. kiute.ARMY

قربون شکلت جیگرم نفرما تو لیاقت بهترین ها رو داری فرشته خانممممT^T
بهتر از دیدن خوشحالیِ تو؟:")
bts love
۰۱ شهریور ۱۰:۱۴

زیباست... :)

RM. kiute.ARMY

میانههههه:">
silence .h
۰۱ شهریور ۰۸:۴۶

سلااام

 

ددی سانگ فیک میشه چشکلی ؟ 

میدونما ولی نمیدونم :")

 

خب برم بخونممم

RM. kiute.ARMY

سلووووووم*^*

یعنی بخشیش از آهنگه:")
:)
۳۱ مرداد ۲۱:۵۴

:)))) من جیمینم یا جیمین منه؟ یه لحظه احساس کردم نویسنده زندگی منو نوشته ..! واقعا باید تا موقع مرگ صبر کنم تا لبخند واقعی بزنم ؟

RM. kiute.ARMY

دور از جون جیگر طلا:")
امیدوارم همین فردا لبخند بزنی.
kim light
۳۱ مرداد ۱۵:۲۷

لایت اینجا لایت اونجا لایت همه جااااااااااااااا
 

ده دقیقه قبل کلاس اینجا پلاسم

5 دقیقه استراحت بین درسا اینجا پلاسم

موقع خواب اینجا پلاسم

اصلا شدم صاحبخونه البته با اجازه بزرگتر این سایت ددی جان!:)))))

با الدنگی نندازیم بیرونااااااا به مولا جای دیگه ای ندارم که راحت باشم!

 

 

و این وانشات....داستان خیلی از ماها هست و همون طور که گفته شد واقعا ارزش خوندن رو داره

و یه واقعیت هست که هممون نقاب زدیم

اخرشم که با اهنگ بیلی تموم شد:)))))) ارزششو هزار میلیار کرد

 

راستی ددی دو هفته دیکه یه سوپرایز دارم برات یعنی امیدوارم خیلی خوب بشه که تو هم لذت ببری ازش

ماچ به قلب نویسنده که انقدر با احساس بود

ماچ به کله ددی که مثل هیونگمه!

RM. kiute.ARMY

لایتی شدن را با لایت تجربه کنید.

نه بابا نفرمایی جیگر جان اصلا من کولر سایت رو بخاطر تو میزنم بزار هندونه هم بیارمT^T

موافقم به شدت:") نصف بیشترش بخاطر عمق داستان جذبش شدم:")

الان من ک.ونم تو شلوارم بند نشد با این حرفی ک گفتی جانم!
یتبالتراسثلقتالتقفلثنقافتلعثاقنعف
فلتانقفتاثعاقن
ددی به فداتتتتتتتتتتتتتت بشههههههههT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۱ مرداد ۱۲:۴۸

من الفرارم به خوندن

RM. kiute.ARMY

نوش جانT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان