BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

interview with Admin T^T

7_y345.jpg

 

interview,mooni 

»» Download «« 

interview,daddy

»» Download ««

 

من با دیدن یادگاری ها: 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲 (تا دم در خونه ی هایب اینا)

آقا:")

من فدا انگشتاتون بشم که نفس ها:")

ب مولا ک خجالتم دادین:")

ممنون که برام وقت گذاشتین و بهم لطف کردین:")

میگن موقع مرگ بهترین صحنه ها از جلوی چشم هاتون رد میشه...

فکر کنم تک تکتون کل صحنه های خوب زندگی من رو شامل بشید:)

 

پ.ن: با تشکر ویژه از سایلنس عزیزم که انقدر مهربون بود و مثل فرشته ها باهام رفتار کرد:")

۲۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۱۸ آبان ۰۷:۴۲

منی که فکر میکردم مونی دوست پسرته نگو کلا از ته حتی پسرم نیست!

دختر عمو پسر عمو؟خدا بده از این فامیلا فامیلای من حتی کیپاپو نمیشناسن چه برسه بیان باهام یه وبلاگ راجب کیپاپ بزنن

ولی خب من تا الان فکر نمیکردم تو این جمع کسی به خدا اعتقاد داشته باشه ولی تو ...

یعنی اینجوری بودم فکر میکردم حتی اگه بفهمین من بیرون میرم روسری میپوشم شاید کلا ایگنور شم

و اینکه تو بزرگترین کراش دیرینه من پارک هیونگ شیکو انتخاب کردی ماشالله به این تفاهم سلیقه

اصلا من میبینمش تپش قلب میگیرم بمولا!

بلک پینک یا ایتزی؟ایتزی✅

اصلا خدایی ما که انقدر تفاهم داریم همزادی چیزی نیستیم؟

اوممم نه من ۹۹درصد برونگرام و تو درونگرایی

 

یون سالیوا🌱

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت نداشتی دخترم😔😂
من تو زندگیم واقعا سر همین یه مورد شانس اوردم😂 بعدش شانسم تموم شد و زندگانی مرا نمود😂
اتفاقا بچه ها اینجا خیلی ها هستن که اعتقاد دارنT^T به قول گفتنی سر به مهر هم هستن تازه😂
نه بابا اینجا کسی حق قضاوت و از این کثافت بای ها نداره😂 ماها کی باشیم که قضاوت کنیم؟ آزادی یعنی این:")
عه؟؟ تفاهم داریم؟😔 اینا همه اش نشونه است دختر!!!!
شاید عقدمونو تو آسمونا بستن به مولا😔
این خیلی باحالهههه😭😭😭😭 تو برونگرا و من درونگرااا😭😭
Hani:)
۰۸ بهمن ۱۵:۰۳

دد بغلت کنم یا چی؟ 

اونموقعی ک خودتو توصیف کردی دیدم چقد از تصوراتم دور بودی یااااع😔💔

میخوام به عنوان دونسنگ کوچولوت نصیحتت کنم😔🚶‍♀️

هیچوقت به گذشته برنگرد و به فردا فکر نکن..همین الان زندگی کن و سعی کن الانو درک کنی.. 

که فردایی اگه گفتن(زبانم لال) ۳۰ ثانیه دیگه زنده ای بدون هیچ پشمونی و حسرتی باشی.. 

به هیچکس اعتماد نکن..(اینو یه زخم خورده داره بهت میگه!) 

به خودت تکیه کن و بدون آخرش خودتی و خودت...

ووووووو لاوت موررر:)))) 

 

RM. kiute.ARMY

نیکی و پرسششش؟T^T
گند زدم یا قابل قبول بود؟😔
*کندن گوشم و تقدیم به تو

دیلین گوربان ببم جان:))))
حتما بادم میمونه....اصلا حرف هات میشه انتخابم توی زندگی؛ ممنونم که برام وقت گذاشتی عسل من:)))
لاو یو مووووووووررر!!
Jim Jim
۰۶ مهر ۱۶:۳۹

لیسشکحعیثصمخقطرخیس من یه دور بیشتر دورت میگردممممم:")

 

میکنم!

قلبتم مال خودمه! درست مث قمبلت ک مال منه!

کجاشو دیدی؟! میخوام هی بیام از ددی ومن مافیا برات سناریو بگم! عر! عرررر!!!!

 

جوووووونننننننننن

ددی جون هرچی خواستی به خودم بگو دو سوته ردیفه!

*فعال شدن روی دیوثانه و سعی در تیغ زدن ددی با دلبری های خرکی

 

عررررررر هوراا:"))

قربوووونت بشمممممم خبببببب :"))))

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عمر منننننن:"))

اصن دل من رفت...
دل من رفت..
 مگه از دست جیم جیم میشه در رفت؟

داداش به مولا که مشتییییی هستی و پر طرفدارررررر!!
*تیزی کشیدن برای بد خواهات

عشق منی نفس:"))
Jim Jim
۰۴ مهر ۱۵:۵۸

عرررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررر من بیشتر عاجقتممممممممممممم عرررررررررررر من بیشتررررررر

 

بعد حالا ادامش...

به مرور مونی هم کراش میزنه رو ددی مافیا و درست وقتی که ددی تو خطره سوار موتور مشکی ای که ددی واسه تولدش بهش داده میشه و تفنگشو برمداره تا بره ددی رو نجا بدههههههههههه

بعد میزنه دشمنای ددی رو یه تنه نابود میکنه و بعدددددد...اگه گفتی چی میشه؟:>

 

اووووووووووووووووووووو

پس باید به خودم افتخار کنمممممم

*زدن عینک افتابی و فیگور گرفتن!

 

اومووووووو قلبتو بده ماچ کنمممممممممممممم:"))))))

منم خیلی بوست دارمممم ددی جونم:>

RM. kiute.ARMY

قثامعیازرمعثامعش دورت بگردممممممممT^T

عاقا...
نکن...
تو قلب منو برییدییییی:") تو قلب منو بریدییییییی بخدا مسلمون نیستیییییییییی!!!!

*پول ریختن برات الکی مثلا من خیلی پولدارم

میدم ببری مال خودتتتتتتتتتتT^T
اونی ناز منننننن:") فدات شم...
Jim Jim
۰۲ مهر ۲۰:۱۱

ناااههه بخدااااا

تصور کننننننننن کاپل موندی رووووو وقتی یه بات کراش داره و داره به تاپ اروم و مهربونش زور میگه!یکم خشنه ولی گادددددهههههههه!!!

واهااییییییییی ب این سناریو که میگم فککک کننننن فقطططط

"ددی یه وومن مافیاس و روی مونی که یه معلم اروم سادست که زندگی خیلی بی حاشیه ای داره کراش داره! طی یک عمل انتحاری مونی رو میدزده و میارتش تا فقط واسه خودش باشه!"

(بزار به بقیه سناریو فک کنم باز میام تعریف میکنم...)

عررررر

به مولا عررررر

یکی کمک کنههه من اینجا تو تصوراتم دارم تشنج میکنمممممم

 

 

پ.ن:اگه بگی قانع کردنت سخته باید به خودم خیلی افتخار کنم...!

راستشو بگو! دیر قانع میشی؟!

اصلا قانع میشی؟یا خیلی سفت و سختی کسی نمیتونه قانعت کنه؟...فک کنم سخت باشی...

RM. kiute.ARMY

یا اونییییییییییییییT^T
تاقترامعنبارمصعقافلرعتاقصنفضصم
عاشقتمممممممممممم!!!
عاشقتمممممم!!!
بیا بغلممممممم!!


اونی من اصلا قانع نمیشم متاسفانه:")
فقط گهگاهی صرفا برای اینکه طرف مقابل برام مهمه سرم رو تکون میدم؛ زبونی هم تایید نمیکنم.

اونی...یهو گلبم برات تپید...خیلی بوست دارم:"(
Jim Jim
۰۱ مهر ۱۹:۳۰

بات های پر ابهت دوس 

یونو؟

اصلا اینجور بات ها رو پرستش مینمایممممم

از اینا که قدرت دستشونههههه و همه چی رو روی انگشت کوچیکشون میچرخونن

اصلا کراش خالصصصصص

اره...خلاصه که...تو هم کراش، این جور باتا هم که کراش...پس مخلوط کراش در کراش...مساوی میشه با ابر کراش!!!!!!!!!!!!

RM. kiute.ARMY

اونی...
گمون کنم تو بلدی منو قانع کنی...
یااااااااااا این نامردیههههههههههههه!!!T^T
Jim Jim
۳۱ شهریور ۲۱:۰۳

یه چیزمیگم ددی منو نزن

 

من بعد خوندن این دوتا پی دی اف

بدجور قلبم موندی شیپ مبکنه......

عرررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

من نمیزنم بخدا🙄😂😂😂
ولی ابهت من به بات ها نمیخوره هاا!!
Huka _VJ.YG
۱۴ شهریور ۱۱:۲۷

اومممم 

 

اومد ایراد نگرانی فکر نکنم غلط املایی داشته باشه

خب بزار الان میرم اون چند تا فاصله و این حرفا رو اوکی میکنم جفتش رو میفرستم 

 

احتمالا گیفت رد میشه ولی سان فلاور نباید اونقدرا بد باشه

 

ولی خب اولین بار بود چیزی جز انگست مینوشتم یعنی چی!

 

اره عجولم ولی کیوته !خبببب من واسه همه ی کارام همین طورم🤣🤣🤣

 

گشادی رو ازم میگرفتن الان سایت درو بود😭🤣ایناست که بده

 

 

 

دد هانول و آتنا ناشناس دارن؟ندیدم تو پست هاشون!

 

خوش به حالت مخاطب های واتت که،بد شد هق

 

یوکییی،اون هیونگ پدرگربه ی من

خب میص اون مرتیکه هم

 

RM. kiute.ARMY

حله چشاته*^*

چرا فکر میکنی رد میشه؟ هوم؟؟؟؟

اولین بار های زیادی رو امتحان کن بهت میاد.

پس تو یه کیوتی😂😂😂

اوضاع خیطه😂

پیام بده بهشون اگه ناشناس ندارن. منظور کامنته.

اون بنده خداها دو ماهه جواب ندادم😂😂😂
پدر گوربااااا!!
عایگوووووووو:">
Huka _VJ.YG
۱۴ شهریور ۰۲:۳۹

دد

 

با توجه به قانونی که الان گذاشتی یعنی وانشات سان فلاور و اون قبلی که اسمش گیفت بود 

رد شده؟👈👉

 

 

اممم اگر اینطور باشه تاسفم باره کههههه

هق

 

 

ولی خب نه برای من

برای شما مستر ددی

چون قرار نیست بیخیالش شم 

انقدر روش کار میکنم تا قبولش کنی و بزاریش رو سایت یس مِن

🤣🤣🤣

 

RM. kiute.ARMY

نه جیگرم من برای تو رو قبل این قانون گفتم جزئیاتش رو. اصلاحش کنی چرا که نه! داخل سایت میزارم*^*

من دنبال همین روحیه ام:">
50 درصد هدفم از این کار پیدا کردن کساییه که واقعا میخوان بنویسن.
Huka _VJ.YG
۱۴ شهریور ۰۲:۳۶

دد با دریا حرف زدم تووبم

 

به sh.s پیام دادم

 

خودت و یوکی هم که هستین 

میشه گفت فرندم اید دیگه!؟

 

پ.ن:بگو اره تا نمرده 

 

دیگه دیگه 

Moonlight و itu

مون لایت که اطلاعاتش توی فیکش هست 

واتپد 

ایتو هم که واتپدش فوق خفن بود 

۳ کا فالو داره پشماممممم ریخته😭🤣

 

امیدوارم اصلا جوابم بده *-*

میده یعنی؟

 

اره همه اوکی ان البته به ایتو و مون لایت اصلا پیام ندادم

 

می‌ماند آتنا و هانول 

 

هیچی نیافتم ازشون 

تو چیزی داری اشون؟

 

سوالا رو هنوز قطعا ننوشتم ولی خیلی زود میرم انجامش میدم زیادم سخت نبود🤧🤣

 

من میتونم پی دی اف هاشون رو هم درست کنم ولی لپ تاپ ندارم 

اگر میخوای قشنگ تر بشه میتونم برات بفرستم تو درست کاریشون کن *-*

 

پ.ن:عجله رو میبینی؟!😭🤣

دد گفت عید،گفت مناسبت جقدر عجله دارییییی

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بله بله!
هانول و آتنا باید بهشون ناشناس بدی*^*

اونم حله دیزاین با منT^T

خیلی عجولی اما این کیوته😂 چون ذوق داری براش!
Huka _VJ.YG
۱۳ شهریور ۱۴:۴۷

سالگرد سال خوبه

بهم بگو چند روز از سایت گذشته تا برات در بیارم

 

خببب پیدا کردنشون نباید سخت باشه ها!

خیلی هاشون اکانت دارن اینجا 

توی فیک هاشون واتپد شون روهم گذاشتن 

اگر نداشتن فکر کنم باید ازشون فاکتور گرفت

 

 

هق منم اگر وانشات هام بیاد روی سایت

وانشات هالوین و  وانشات واسه تولدم رو که دارم مینویسم

پ‌ن:که اصلاضایع نیست تولد خودمه

 

اره بعد اگر وانشات وانشات سان فلاور

ایراداتش خیلیه؟نموزاریش؟

اون بار گفته بودی که ورد رو بدیم گشنگ میکنی 


میخوای اگر ایرادش زیاده برات ورد رو بفرستم درست کنی؟

دیگه دیگه ام اینستا رو هم زودتر جواب بده خب هیق


به هرحال دوتاش رو که ننوشتم دوتاش باید بره رو سایت  

نه یکیش الان باید بره رو سایت،گیج شدم، چند تا دارم که نرفته رو سایت

پ.ن:تو محاسبات نکن میمیریا 

اره همون یکیه دیگه چرا قاط زدم 

خواستم بگم من رشته ی ریاضی ام&-& محاسباتم...

 

خودمم باورم نمیشه تو ۴،۳ ماه این همه نوشتم😂😂😂

 

اره فکر کنم به ۱۰ تا تک برسم اسمم میره اون داخل

 

نگاه کن نمیدونم بتونی انجامش بدی یا نه

دیدی نویسنده ها ارشیو دارن؟

مصاحبه هاشون رو میزاریم تو پر بازدید ترین کارشون بعد توی پست هم همه رو میزاریم،به نظرم

 حتی اگر شد پسته رو پین کن یا مثلا براشون یه جای جدید تو فهرست باز کن 

بعد دیگه اره تو پست هاشون هم که هست

اونجا هم میزاریم (چون که اگر همش یه جا باشه راحت تر میتونن بخونن تا هر کدوم تو یه پست ولی توی پستشون هم میتونیم بزاریم)

بعد میتونی یه دکمه درست کنی برای افرادی که اینترویو دارن که وقتی میزنن روش بره تو صفحه ای که همه ی اینترویو هاهست 

 

مثلا بری لینک اون قسمت رو کپی کنی بعد بیای توی صفحه اشون یه دکمه درست کنی

 

 

فکر کنم خیلی سخته البته توضیح دادنش از انجام دادنش برام سخت تره

ولی خب به هرحال اگر حوصله ات نشد من میتونم کمکت کنم🤧😂

RM. kiute.ARMY

فقط میدونم که توی فروردینه یا بیستم یا بیست و یکم و یا بیست و دوم😂

بحث موقعیته.

اگه بیشتر از ده تا کار باشه میاد تگ ها*^*
جون و بنویس😂

نه من ایراداتش که جزئی بود رو گفتم. من جدیدا فقط دیزاین فایل ها رو انجام میدم و دیگه ادیت نمیزنم.
اگه برای ادیت میخوای بخاطر گل روی ماهت انجام میدم. اینجوری منظورم رو متوجه میشی.


امروز تمام کمال برای مخاطبین واتسامپ بودم:"> از تماس تصویری گرفته تا تماس صوتی و نزدیک 100 و خورده ای پی ام جواب دادن (یعنی نفری 100 تا😂 اره شدم...یوکی قشنگ در جریانه😂)

بابا تیک ایت ایزی مثلا من تجربی خوندم زیست رو نبرم زیر سوال اصلا انگار نمیشه😂

دیگه کمر همت بستی ماشالله😂

بله!

متوجه میشم چی میگی منتها خیلی برنامه ها دارم برای سایت و انقدری گره هست که باید بازشون کنم.
اما ترجیحم اینه که یه پست مصاحبه ی کامل درست کنم برای عید ولی نظرات پست رو ببندم و فقط برن زیر پست خود نویسنده کامنت بزارن.
مصاحبه هم فقط از کسایی که تگ پربازدید و ارمی کش ترین مطالب هستن.
Loser
۱۳ شهریور ۰۰:۴۹

بعد خوندن اینترویو ددی (چون با مونی خیلی آشنایی ندارم ' خوندمشااا ولی نفهمیدمش)

هی حس میکردم اونیکه رومخه منم ... 

تیخیخی ... 

راستی خبر جدید ... 

عینکی شدم ... 

و بیشتر شبیه اصکلا ... 

 

RM. kiute.ARMY

:| رو مخ؟ بزنمت؟ تو گل پسر منیییییییT^T
عههه شدی مثل منننننننن*0*
اگه به خودت بگی اصکل یعنی منم اصکلم-_-
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۱۲ شهریور ۲۲:۲۰

سوال: اگه بایستون بیاد خواستگاریتون چیکار میکنین؟

ددی: باهم فرار میکنیم 😀

*تصور ددی و نامجون درحالی که دارن رو پشت بوم خونه ها با یکی یه کوله پشتی رو دوششون دارن میدون...

نامجون: کلاه هودیتو بکش جلو بچه رنگ موهات تو چشم میزنه ضایع میشیم... (😂🤏🏻)

مونی: ردش میکنم چون نمیتونم با یه سلبریتی ازدواج کنم! 😔🖐🏻

حقیقتا تفاوت جواباتون نابودم کرد 😂💔

RM. kiute.ARMY

وای وای ارهه دقیقااا تازه شلوار خونگی هم پامونه چون نصف شب از زیر پتو کشیدمش بیرون باهم در بریم😂

مونی به شدت باکلاسههههه!!! مغزش هم باکلاسه😂
ArmyWasHere
۱۲ شهریور ۱۲:۴۳

silence .h شی :> 

آره به نظرم 

یعنی مثلا بعضی از سوالا نسبت به هر نویسنده تغییر میکنه مثلا در مورد فیک های خودش یا مثلا عادتایی که توی نوشتن داره و قلمش که ویژگی های مخصوص خودش رو داره و خب سوالایی که واسه هر کسی مردم هم میتونن بپرسن :> 

RM. kiute.ARMY

silence .h شی :> 


Huka _VJ.YG
۱۲ شهریور ۱۱:۰۲

عالیه دد مناسبت رو موافقم

 

 

به نظرم میشه براش یه پست گذاشت تمام مصاحبه ها رو نوشت

 

پ.ن:انشالله تا اون مناسبت منم تو تگ ها هستم ها ها🤣🤣🤣

 

 

نه نه یه وانشاتی بود یادم اومد برات نفرستم 

فکر کردم رو سایت هست😭🤣فردا برات میفرستم

 

چه مناسبتی ،اوکیه؟

 

پیدا کردن نویسنده ها و حرف زدن باهاشون نباید کار سختی باشه فقط باید سوالای خفن در بیارم

اوم بسپارش به من🤣

 

یه چیزی مثل سالگرد سایت هم خوبه

سالگرد سایت کیه؟

RM. kiute.ARMY

پست گذاشتن خوبه اما اگه پستی که بازدید بالایی داره رو دوباره بالا بیاری، بخاطر اینکه از بازدید هاش گذشته، دوباره سرشماری بازدید داره برای همین اصرار دارم روی گذاشتن لینک مصاحبه توی پست هاشون.

باید باشی یعنی چی ان شا الله-_-

بله خسته نباشی😂

عید؟ سالروز تاسیس سایت حتی یادم نمیاد چندمه؟😂

اون که سخت نیست گیر اوردنشون سخته😂
Huka _VJ.YG
۱۱ شهریور ۲۰:۳۲

خبببب زنده ام رسیدم 

 

اون قرار نیست آخرین نوشته ی من باشه

 

 

دد من حس میکنم یکی از وانشات هام تو ارشیوم نیست!

RM. kiute.ARMY

همیشه تنت سلامت باشه نفسT^T

کدومش مادر بده بزنیم:">
Huka _VJ.YG
۱۱ شهریور ۱۳:۳۳

سایت که گشایشه 

 

 

حقیقتا دلم میخواد پیچ اینستام رو هم ببندم

چون حس میکنم چیزی برای ارائه ندارم🤣

از کلمه ی ارائه خنده ام گرفت*-*


فکر کنم تا روز تولدم صبر کنم که اگر کسی دوست داشت تبریک بگه بتونه آخه من همه  ی راه های ارتباطی رو باهاشون نابود کردم🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

اره همه چیز رو باز میکنه...چشم...ذهن...خلاقیت...دست و پاها رو از هم😔

نه نبند:")
بزار بمونه...اما رفت آمدش رو کم کن.

ای جَلَب😂
Huka _VJ.YG
۱۱ شهریور ۱۳:۳۲

دد میخوای من انجامش بدم؟

 

انجامش میدما 

 

این کار رو دوست دارم

من انجام میدم ولی خب برای پیدا کردن نویسنده ها به کمکت نید

 

ولی خیلی دلم میخواد انجامش بدمT-T

RM. kiute.ARMY

نویسنده هایی ک اسمشون تو تگ ها هست مناسبن:")
اما به نظرم این کار رو فعلا نگه داریم برای مناسبتی چیزی. مثل سال نو
Huka _VJ.YG
۱۱ شهریور ۱۲:۲۷

واقعا دوست دارم با نویسنده ها هم مصاحبه کنی🤧

 

 

 

چرا من اصلا میام تو سایت انگیزه میگیرم بنویسم؟

 

میخواستم آپ همه چیز رو متوقف کنما🤧

RM. kiute.ARMY

ان شا اللهT^T اما خب نمیشه براش اطلاعیه گذاشت مگر اینکه کسی داوطلب بشه و سوال بپرسه (یعنی خودش سوال طرح کنه)
و از نویسنده هایی که اسمشون توی تگ های پر کاربرد رفته انجام بشه و توی معروف ترین کار هاشون قرار بگیره

سایتمون ضد گشادیسمه😔😂

کفر مگووو!!
Huka _VJ.YG
۱۱ شهریور ۱۲:۲۵

ممد جواد دیگه؟

 

هیق هیق 

 

لاب یو ددمون🤧

RM. kiute.ARMY

منه کله گنده😔

لاو یووووو مورررررر:">
silence .h
۱۱ شهریور ۱۱:۰۷

سلام خوووبید ؟

 

ArmyWasHere

های ، ایده ات قشنگهههه ولی جز ۴ ، ۵ تا سوال اصلی سوال دیگه بقیش میشه فرعی که اون خود نویسنده اگه خواست باید جواب بده :")

و اگه وقت بود و تونستم سوال ها رو اوکی کنم به ددی میدم اگه تایید کرد میرم دنبال نویسنده اگه خواست جواب بده ، که اون موقع درخدمتیشم ..

RM. kiute.ARMY

سلام سلام دلبرجان*^*

درسته:">

ArmyWasHere


•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۱۰ شهریور ۲۰:۴۹

فاک اون اینترویو با مونی چیهههه!؟؟؟؟۸_۴﷼۵۷هژثسثفهفیطغخ

RM. kiute.ARMY

بسته ی آموزشی پرش!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۰ شهریور ۱۵:۰۹

تنها جایی که تاحالا کامنت ندادم اینجاست

که دارم میدم

 

اعضای سایت: خب به درکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

عففف بده بدهههههه عوححح یحححححح!!

عه نه بابا همه دوستیم باهم😂
(چرا شبیه مربی های مهد کودک حرف میزنم؟)
Agust D
۱۰ شهریور ۱۳:۵۳

همزادمو پیدا کردم

مونی شی دارم میام بدزدمت

RM. kiute.ARMY

اون که دیگه عضو اموال دائمی سایته شرمنده دخترم😔
flover 🤘🏼
۰۹ شهریور ۰۳:۲۵

مونو ؟ 🥺

این قشنگه

دد پی دی آف مصاحبه رو با دقت تمام خوندم و از تمام نکات مهم اسکرین شات گرفتم 😂♥️

با تشکر از شما 

فایتیینننگگگگگ💜

RM. kiute.ARMY

ممنونمممممممم*^*
حواست باشه ترم بعدی ازش میپرسم😂
قربونتت عسلمممممممممممممT^T
ArmyWasHere
۰۸ شهریور ۲۲:۰۳

سایلنس-شی یه ایده

به نظرم این مصاحبه رو با نویسنده‌های محبوب و معروف سایت هم انجام بدی خیلی خفن میشه :> 

مثلا اونایی که اسمشون توی تگ‌های پرکاربرد هست

یا اونایی که فن‌فیکشن‌هایی نوشتن که توی قسمت «آرمی پاره کن ترین مطالب» رفته

RM. kiute.ARMY

اینو شخصا نویسنده ها باید با سایلنس شی ارتباط بگیرنT^T چون اینجوری یکم سخت میشه مدیریتش.
و بعد توی یکی از معروف ترین پست کارهاش که بازدید زیادی داره اضافه کنیمT^T
Min Luna
۰۸ شهریور ۲۱:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مونویاااا (گَلب گلب گلب گلب و...)
****** *** *** *** ********* *** ***** **** ***** ***** * ****** ***** ********
**** ** **** *** ***** *** ** ****** **** *******

*من کلا اگه با کسی احساس راحتی و صمیمیت کنم به اسم صداش میزنم، مثلا دختر عموم سی و خورده ای سالشه اما به اسم صداش میزنمم..
و اینکه مطمئنم سوال هیجده خود خود من بودممم...من تماما در اختیارتم اما تولو قودا بیخیال کچل میشم (خنده)


هعیی، هوس کردم مکنه سایت باشم، میدونم نیستم ولی دلم میخواد باشممم. آخه من همه جا مکنه امممم
توی مدرسه، توی کلاسا*حتی خیاطی...، 
حتی بایسمم مکنه اس!
کلا همه جا مکنه ام،  البته به جز خونه چون بچه اولم...


دیگه بگم برات،...
بعد از اینکه اینو خوندم علاقه ی شدیدی نسبت به بیان احساس و توصیف ایموجی توی پرانتز پیدا کردمممم
اما کلا دیگه زیاد از ایموجی استفاده نمیکنم، دلم می خواد احساسم رو توصیف کنم 
مثلا بعضیا ازم میپرسن چرا اصلا ایموجی نمیفرستی و...
منم میگم به خاطر الگوی خیلی خیلیییییییییییی جذابمممممم توی تایپ کردن و نوشتنهههه (عینک آفتابی... https://s6.uupload.ir/files/20220830_195446_9a4w.jpg)


مونویا... بشدت نیازمند به یه بغلم...
میای بقلم...؟

 


مونویاا سرنگهههه (گلبببببببببب)

 

 

 

یه دیقه وایسا... اونی دوست داری ددی صدات کنمم یا مونو؟ (چشمان اشکی...)

RM. kiute.ARMY

بلههههههه فداتمممممممممT^T
راحت باش باهام عزیزدلم*^*
(چشمT^T)

باعث افتخاره که باهام احساس صمیمین میکنییییییی عررررررررررر بیا بغلمممممT^T
اشکال نداره موی من مال تو😂

بیا مکنه ی اختصاصی من شو:">

بخدا که داوشی منننننننن خاک پاتمممممممممم بیااااا بخورمتتتتتتتT^T

البته جیگر طلا*^*

بوراهههههههههههه نه سارانگ:">

فرقی نداره بیبی هرچی صدام کنی قشنگه*^*
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۸ شهریور ۲۰:۳۷

خیلهسغهفقعفثهغسهفق

وای ددی خیلی خوب بود 😭😭😭

قشنگ داشتم با عشق میخوندمش :)

وای فقط اونجا که گفتی عینکم نصف صورتمو پوشونده 🥺 کفاصطه کیوت 😂

درباره اخلاقت که گفتی...فک کنم من جزو مورد چهارمم :") مامان مهربونممممم 😂🥺

الهی اون کلاسی که تو دبیرشونی کوف...چیز...نوش جونشون باشه :))

وای اون کلبه هه :))) همه چیمو میزنم به نامت فقط بیا یه هفته تو این کلبه هه باهم زندگی کنیم 🥲🤌🏻

...

و چه جالب که من نمیدونستم تو اوایل جیکوکر بودی :|

ولی این همه چی شیپ کردن خیلی خوبه! هم باعث تعصب بیجا نمیشه هم باعث تنفر (حتی ناخودآگاه) از اعضا...و من خوشحالم که زودتر از اینکه دیر بشه باهات آشنا شدم و جلوی تعصبی شدن بیش از حدم گرفته شد و خودآگاه یا ناخودآگاه باعث شدی منم به همه چی شیپ کردن رو بیارم T^T

علاوه بر اون هرجا نامکوک میبینم درجا یاد تو میوفتم :")

کم کم باید یه لیست درست کنم به اسم "چیزایی که منو یاد ددی میندازه"... چون کم کم تعدادشون خیلی داره زیاد میشه :)))

...

اوکی ولی سلنا و بنگتن >>>>>>>>>>>>>>>>>>

ترکیب صدای سلنا و جونگکوک>>>>>>>>>

هارمونی خوندن سلنا و جیمین>>>>>>>>>>>>

...

وای سر اون سوال خواستگاری بایست...ازین به بعد هرکی ازم پرسید دارک کمدی چیه جوابت به این سوالو نشونش میدم ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

اوکی ولی تصور تو و نامجون کنار هم... >>>

پشمام چقد بهم میاین ⁦ಥ‿ಥ

...

اوکی اون سوال تاحالا شده از جواب دادن کامنتا خسته شیو من پرسیدم...چون خودم خیلی کامنت میدم T-T

اگه تاحالا باعث کلافگی یا خستگیت شدم...واقعا بابتش معذرت میخوام اما...میدونی حرف زدن باهات واقعا حالمو خوب میکنه!

وقتی مشکلی دارم میام بهت میگم چون میدونم فرداش که سایتو باز کنم کلی حرفای خوب بهم زدی...از اتفاقات خوب و هیجاناتم بهت میگم چون واقعا...کسیو ندارم که بهم گوش کنه :") چیزایی که اینور اونور میبینم و برام جالب میادو واسه تو میفرسم چون کسیو ندارم که واسش چیزایی که دوس دارمو بفرسم و ذوق کنم :"" اما تو ذوقمو کور نمیکنی و این همراهی کردنت واقعا حس خوبی میده...مامانم هستا... خیلیم مامان پایه ایه ولی تهش...اونجوری که من میخوام نمیتونه درک کنه :")

...

این تاحالا شده بخوای وبو ببندیم من گفتم :"")

شاید منظور تو از "کارکرد غلط" چیزی متفاوت با چیزیه که تو ذهن منه...

ولی براساس برداشتی که خودم از این حرف کردم..

کارکرد تو واسه این سایت فوق العاده بوده! :)

همینکه هر روز میای اینجا...هرروز چندصدتا کامنتو جواب میدی...حتی وقتی درس داشتی، حتی وقتی کنکورت نزدیک بود و...حتی وقتی ممکنه بی حوصله بوده باشی اما انرژی منفیتو واسه خودت نگه داشتی...

هرچقدرم به قول خودت کارکردت تو هرچیزی ضعیف بوده (که نبوده!) همه اینکارهات این قضیه رو میپوشونه! شاید واسه تو فقط تایپ کردن چندتا کلمه باشه اما همون کلمات میتونه روز یه نفرو بسازه یا حتی بیشتر، کل زندگیشو عوض کنه!

همین بالاتر یه مثال زدم...من قبلا شیپر تقریبا تعصبی ای بودم، اما بعد آشنایی با تو، خودمو عوض کردم...هنوز صددرصد آدم خوب و عالی ای تو این قضیه نشدم اما اگه آشنایی باتو نبود، معلوم نیست من الان واسه چند نفر آدم منفوری بودم :)

...

گیلیلیلیاهب...این ریدرا برات چه معنی ای دارنو هم من پرسیدم ؛))

ولی اگه بخوام بگم مثلا تو واسه من چه معنی ای داری...حقیقتا هیچ چیز ثابتی به ذهنم نمیرسه :)

هم مثل بهترین دوستمی که حالمو خوب میکنه...هم مثل خواهر بزرگتر و عاقلم که حرفاش کمکم میکنه...نمیدونم....کلمه ای واسش ندارم حقیقتا...

یوفوریام؟! بعد بنگتن و کنارتیم فک کنم تو سومین یوفوریامی :"

...

تل و واتپد درخواست میدین چی میگن مگه؟ :| دلشونم بخواد...

هنوزم فرستو میگن ناموسا؟ :| 😂 هرچند انقد گفتی نگین که دیگه کمتر کسی میگه..

...

خلاصه که مرسی دد بابت وقتی که گذاشتی...بوس رو دوتا لپات ^^

RM. kiute.ARMY

میدونی...دل من برای کامنتت رفت:"))
تمام عشقِ قلبم هم به فدای تووووووووو:">
والا نمیدونم هدفم از انتخاب این عینک چی بود شبیه بشقابه😂😂
ایم یور شوگر ما...اره اره من مامانتم دخترم😔
اونا ک بدبختن چون من خیلی سخت گیرم😂 نگرانشون نباش پدرشونو درمیارم.
تو فقط باهام بیا خوشگله..با وانت ابی بریم توی اون کلبه...فقط هم پیتزا بخوریمT^T

اره به لطف اونیم جیکوکر بودم😂 یه عالمه مومنت و تحلیل! 13 58...توکیو جی سی اف...کنسرت رز بلوم...پشت صحنه ی فایر...اهنگ بگین...گربه ی کالیگولا و سرندیپیتی...خلاصه که خار مومنت درمیوردم😂
شما عزیز دلی نفس:") خشحالم که یکی حداقل به هدفی که دارم توجه کرد:))) واقعا ازت ممنونم!!
بلو انجل من یهو دیدی خوردمت تموم شدی هاااااااااا!!!

فقط تصورش>>>>>>>>>>>>
عاقا شل کنید دیگه:"))))

خیلی دارکش کمدی بوووووووووود😂😂 ناموسا وسط گریه آدم قهقهه میزنه.
نامجون لایق بهترین هاست...نه من:">

عههههه به به!!!😂
این چ حرفیه نفسم؟
میدونی...خیلی خوشحال میشم وقتی کسی بهم اعتماد میکنه...وقتی باهام حرف میزنه و ریز و درشت زندگیش رو میگه...چون باعث میشه منم ذوقم رو نشون بدم:") 
پس دیگه خجالت نکش...اصلا هم خسته نمیشم...برعکس تنوع حرف هات و انرژیت باعث میشه خستگیم دربیاد بلو انجل:"))

تو هیچ وقت قرار نیست منفور بشی عسلم:")
خوشحالم حداقل یک نفر با اون هدفی که از کارکرد و تصمیماتم داشتم همراهیم کرد.
شبنم من...دوستت دارم بترینم و مرسی که خودت رو لایق من دونستی:")
تمام تلاشم رو بیشتر میکنم تا بهترین بشم برای تو!

سوالای خاص خاص میپرسی ها کلک😂
من حتی اگه به عنوان یه ادمین و یه غریبه هم توی زندگیت نقش داشته باشم شیک باسن میرم وجودم خجالتم نده:">
یوفوریا؟
اوکی....اما تو میکاسای منی:"))

مییم مایل به تما-یعنی همکاری؟😂 اونا هم جوری حرف میزنن انگار با نوکر باباشونن
اره گهگاهی یه نفر میاد برای شوخی میگه اما کنچانا دور هم جو خودمونی تر میشه😂

مرسی از تو که برام وقت گذاشتی و همچین ری اکت خوردنی به مصاحبه دادییییT^T بوس به پلک هات!
معترض دل شکسته
۰۸ شهریور ۱۱:۴۱

مونیییییی توروخدا بیا مصاحبه کن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

میاد میادT^T
silence .h
۰۸ شهریور ۱۱:۲۱

ددی خواهرات دو قلو ان ؟ :") 

 

و اگه مونی هم خواست مصاحبه کنه چرا که نه ^^

( اصلا رو به خودم نمیارم خر ذوقممم )

RM. kiute.ARMY

نه نیستن خداروشکر😂
البته البته تلگرام بهت پیام دادم*^*
silence .h
۰۸ شهریور ۰۹:۱۶

سلامی ویژه به این قسمت سایت .

 

ددی اصلا به روی خودم نمیارم که با دیدن کامنت ها یه خنده بزرگ رو صورتم ایجاد شد و تا یه مدت از بین نرفت .

 

اوکی کلی لاو یو به همهههه .

 

RM. kiute.ARMY

من که خاک پای تو ام سلطااااااان:">
Army_l
۰۸ شهریور ۰۰:۱۵

ددی الان دست بکار میشم خودم اول هارد .... میدم و بعدش خودمم دار میزنم هروی پست بود تا فروردین چک کردم کامنت لعنت شدم رو پیدا نمیکنم 😭😭

RM. kiute.ARMY

چراااااا:">
کامنت ها میاد اولT^T
Paniz⁷
۰۷ شهریور ۲۳:۱۳

چی از اون بوس عالی تر؟

*نیشخند شیطانی

مرز های لاس زنی:

 

RM. kiute.ARMY

بوس:
منی که دارم اسفند دود میکنم:
*-*
۰۷ شهریور ۱۷:۱۱

واااییی ددییی ها چیزع نه مون آره مون 

اهم اهم 

واییییییییییییی موننننننننننن خیلی خوبی بوددد 

اینکه بیشتر بشناسیمت خیلی جالب بود 

و اینکه تنهایی سخت نیست ؟ منظورم اینه من یادمه که اولا آدمین ها بیشتر بود ولی فقط تو و مونی جواب می‌دادید کامنت هارو ...

واییی مون من واقعا می‌خوام کمتر فیک بخونم 

حق با توعه وقتی وقتمونو با ی چیزع دیگه پر کنیم 

کم میشه ولی مون من یکم به خاطر یه چیزایی ب خودم سخت میگیرم شاید ی چیزای خیلی احمقانه و کوچیکه ولی اونا آنقدر روم تاثیر میزارن و لعنت بهم من همش دارم خودمو سرزنش میکنم و مقایسه؟! 

آه واسه همین برا اینکه شبا بتونم بدون خود آزاری های ذهنیم بخوابم *-* خودمو با فیک خفه میکنم *-*

به نظرت به جاش میتونم چیو جایگزین کنم؟*_*

من حتی سعی کردم کتاب  رمان بخونم  و اینکه خیلی می‌خوندم ولی  الان اینجوریه ک آه آه چ جلده زشتی  ،چرا آنقدر ص ی اولش کسل کننده اس؟!*-*

وای چقدر حرف زدم ...

راستی مون ، ماه ،خیلی اسمت قشنگه 

من خیلی ماه و دوست دارم اصلا وقتی مبینمش مثه خری ک بهش تیتاب دادن ذوق میکنم و عر عر کنان کل خونه رو میدوام🏃 اهم اهم حالا  بگذریم از نگاه های تاسف بر انگیز مامانم 

*-*

 در آخر امیدوارم کسایی رو داشته باشی تو زندگیت که وقتی میبینتت از چشاشون اکلیل بپاشه ب در و  دیوار *-* 💕

حس خیلی  خوبی بهم میدی مون 🫂🌕☄️

(قبلاً ک میگفتم ددی انگار خیلی بزرگتر بودی الان ک میگم مون انگار یه چند سال ازم بزرگتر ی*-*)دیوانه شدم...🚶

RM. kiute.ARMY

ای جاناT^T
عزیزمیییییییییی:")))
جالبی از خودتههههههههT^T
سخت هست اما میشه:">

اگه اذیتت میکنه کم کم شروع کن دلبرم و اینکه تو واقعا هیچ فرقی با بقیه نداری. اگه توی موقعیت اونا بودی شاید صد برابر خفن بودی!
شروع کن امشب 30 ص فیک بخون.
یه هفته 30 ص. بعدش هفته ی بعد 20. هفته ی بعد 10..بعدش ول کن*^*

شاید بونی تصور کردن فیک خیلی هم توی ذهنت کمک کنه*^*

راحت باش دلبرT^T
ای جونم:">
ماه کلا خیلی جای فکر کردن داره درباره اش...

همچنینننننن نفسمممممم عزیزمیییییییT^T
قربون شما فرشته خانم:">
(میخوای اکبر صدام کن جیگر😂) نه دور از جون:">
معترض دل شکسته
۰۷ شهریور ۱۴:۰۷

پس مصاحبه با ادمین مونی چی؟؟؟ من دوست داشتم از مونی هم سوال بپرسم و جواب بده

من مونی رو خیلی دوست دارم ولی فقط از ددی پرسیدید چرا؟؟ مگه مونی ادمین نیست؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

ادمین مونی اگه مایل باشه از اوشون هم پرسیده میشه:">
چه بسا اختصاصی باشه که چ بهتر!
Agust D
۰۷ شهریور ۱۲:۲۷

هعی نامی شی منم همون پوکر خستم فقط پیش همه

خواننده زن مورد علاقم سیاعه

بیا بغلم

(بخاطر این میگم چون واقعا نمیتونم بغلت کنم) 

#نه_به_تماس_فیزیکی

RM. kiute.ARMY

کلا ناف شما رو با پوکر بریدن😂
عهههه!! اومدممممممممم!!
اهان پس دیکم کردی😂
غزل
۰۷ شهریور ۱۱:۴۹

مونو شی (خواستم یه بار با این اسم صدات بزنم اونی^^)

چال لپپپپپپپپ وایییییی خداااااااااااا**

خیلییییییی کیوتییییییییی😍

باور کن خواهر دوقلو نامجون بودی اما لک لکا اشتباه یکیتونو انداخته کره یکی رو ایران×▪︎×

RM. kiute.ARMY

مونوو عرررررررر ممنونممممممممT^T
قابل ندارهههه*^*
کیوتی شماست به مولا:">
لک لک ها رو من گا-یعنی دستشون درد نکنه اما حلالشون نمیکنم😂
akiko
۰۷ شهریور ۰۹:۰۹

معرفی میکنم نامجون ورژن ایرانیششش

اخلاقا مثل نامجون

چال لپ مثل نامجون

حتی عینکه هم منو یاد اوایل دبیو پسرا انداخت که نامجون عینکای گنده منده میزاشت فقط یه تایپ mbti تون فرق داره که اونم معتقدم از ته دلت نزدی تستو وگرنه هم تایپ نامجونیی

و یچیز دیگه از الان که بلاخره فهمیدم چگونه میشود نظر داد و احتیاجی به ثبت نام کردن در نمیدانم چی چی  که این بالا زده بود و حوصلمم نمیکشید ثبت نام کنمش بدان که نظرات را رگباری پر میکنم

لبخند شیطانی*

RM. kiute.ARMY

من فدای شما نفرما جیگرررر نامجون ک اسطوره استT^T اصن تاجی سرییییییییی توووووووT^T
تایپ mbti ام مکمل نامجون ئهT^T

اهان اره اره ایمیل نمیخواد مادر به فدات راحت ترور کن سایتو😂
yara41
۰۶ شهریور ۲۱:۵۹

واااااای ددی من بازم از لحنت شروع کردم به قهقهه زدن و ایندقه خواهرم ( -_- ) اومد تو لپتاپ و سرک کشیدو من با چشم غره رفتن لپتاپ رو دو ثانیه ای خاموش کردم که نخونه -_-

اما واقعا چجوری این قدر بامزه اییییییییی عررررررررررررر

راستی از آشنایی باهاتون خیلی خوشبختم ^^

RM. kiute.ARMY

عایگووو قربون قهقهه رفنت😂 بزرگتره یا کوچیک تر؟T^T
بامزگی از شماستتتتتتتT^T
همچنین من خوشگل خانم برقرار باشی*^*
Paniz⁷
۰۶ شهریور ۱۷:۲۰

خستثاثنثایمز

حقیقتن اون موقع که اومد این قضیه اینترویو دلم میخواست یه چی بگم 

ولی هیچی به ذهنم نرسید . :/ سو هیچی نگفتم ولی سنثتثحثحثح

خیلی جوابات خوب بودن 

و فاک ..؟ جدی خانوادت میدونن؟

دد چقد میدی نریم نگیم چی تو سایته؟💀

هیهیهی

و اون قسمت که دوراهی برات گذاشته بودن به طرز عجیبی با همش هم نظر بودم:>

 

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره اصن سکوتت هم جذابه ب مولاT^T
خوبی از خودتهههههههه!!

اره میدونن😂
ترخدا من گدایِ بدبختم😂 تنها چیزی ک میتونم بدم بوسه😂
باح باح...همزاد یا چی؟
Jeon Molly
۰۶ شهریور ۱۳:۰۴

عرررر 

ددییییی خیلیییی مهربونیییییی :))))

خدایااااااا 

وای خیلی اینجارو دوستتت دارمممم . 

با تچکر از سایلنس اچ :) ♥️

RM. kiute.ARMY

مهربونی از خودته عزیزمممم ممنونممممممم:"))
اینجا هم کلی تورو میدوستهههههه*0*
اون که تشکر ویژه داره:")
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۶ شهریور ۱۲:۴۷

« قلم آلما باعث میشه ذهنم درگیر بشه... »

خدای من چطور میتونم انقدر خوشبخت باشم که بین این همه نویسنده عزیز و با استعداد منتخب ددی دوست داشتنیم باشم

من جزو نویسنده‌های فوق العاده کم کار در این سایت محسوب میشم اما این یادآوری برام بسیار ارزشمنده

انگیزه‌ای چند برابر برای نوشتن و تقدیمش به تو و عزیزان این سایت پیدا کردم 

اونقدر درگیری ذهن و مشغله دارم که با تهیه تلفن همراه کلی کار و ویرایش برای اجرا دارم اما ممنونم از تو که این جمله به من انگیزه داد که باارزشم و تاثیرگذارم...

ممنونم از تو نسی که این سایت رو افتتاح کردی تا دو سال پیش در کمال ناامیدی برای پیدا کردن چند فن فیک مثل جزیره‌ای نجات بخش وسط اقیانوس بهم چشمک بزنه و با وارد شدن بهش من رو در دنیای خودش غرق کنه 

 

و ممنونم ازت سایلنس عزیزم بابت این ابتکار عمل که بسیار بسیار مفید و دوست داشتنی بود 

کارت واقعا قلب خیلی ها رو شاد کرد 🦋💜

RM. kiute.ARMY

جانانِ من:") شما فرشته ای نفرما بانو...جایگاه شما خاص بوده و هستT^T من که کاری نکردم زیبای من:")))
در خدمت شما، انگیزه اتون و خواننده های دلبرت هم باشیممممممممممم*^*
بخدا که حقیقتی بیش نبود:"))) الهی عزیزدلم:"( ان شا الله به خوشی استفاده کنی از تلفن همراهت.
امیدوارم بتونم باهم تا تهش هم بریم آلمای من:") تو خودت بشی جزیره:")

نانتلثنبضصلنثغالنثص دلم برای ایموجی هات تنگولیده بود هااااT^T
Kim Godzilla
۰۶ شهریور ۱۲:۱۶

سلام به محمد جواد عزیزم، اومدم بگم لینک خرابه و فرست (ایموجی خنده مثلا)

RM. kiute.ARMY

الان دیگه رسما گودزیلا بازی شدددد😂😂😂
بیا بغلمممممممممم!!
با کسایی که باهام راحتن حسابی کیف میکنم:")
😂😂😂
۰۶ شهریور ۱۱:۲۹

اووقداااااا تو چرااا انقدددد کیونیتیخصپیتیتینی

RM. kiute.ARMY

قربون شماااااااااT^T
♡Kim Miya
۰۶ شهریور ۱۱:۲۸

جیخخخخ ددی جونمممم یه دنیا عاشختم ، خیلی قشن بود و مرسی از silence .h جون ک کلا ایده اشو داد و کاراشو کرد ، دمت گرم حقیقتا 

ددیییی ببخشید اذیتت میکردمممممم دیگه نمیگم فرست 💔 البته خیلی وقته نمیگم ولی ازین ب بعد هم نمیگم 🤣🤣😑💔 

خسته نباشی دد ، چه حسی داشت مصاحبه ؟ وویی 

RM. kiute.ARMY

من بیشتر عاشختممممممممT^T دست سایلنس که ماچ و موچچچ!
نه بابا راحت باشید دور هم شاد باشیم گور بابای دنیا😂
سلامت باشی کاری نکردم سایلنس جان خسته نباشن*^* انقدر حس خفنی داشت هااا😂 صاف سرجام نشستم موهای لونه کفتریم هم شونه زدم😂
mehrsa_jkkk^-^
۰۶ شهریور ۱۱:۱۶

واییی ددی 

چقدر خفنهههه این

الان بیشتر شناختمت مرسی سایلنس که این همه وقت گذاشتی حداقل من که یه خورده بیشتر ددی رو شناختم

و اها دیگه کلمه فرست و لینک خرابه و .. هم ممنوعهه اگر ببینم کسی گفته من میدونم با اون کله ددی با ارزشه هی مجبورش نکنید بکوبونه تو کیبورد دردش میاد عه T-T

RM. kiute.ARMY

خفنی از شمااااستT^T
پ.ن: وقتی تعداد دانلود رو دیدم رفتم یه بیل اوردم خودمو خاک کنم...اصن باورم نمیشه کسی پیگیرم باشه😂
قربونت بشمممم مننننننT^T اشکال نداره بگید باو نمک سایتهT^T
silence .h
۰۶ شهریور ۱۰:۲۸

جمله اخرر >>>>>

اوکییییی ولی من کاری نکردممممم که کلی لاو یوووو :")

 

و من برای اون یادگاری ها کلی میم دانلود کرده بودم بزارم ولی نشدددد میتونستم وقتی اونار و میخونی تصورت کنم :)) پیاماشووون خیلی قشنگ بود .

RM. kiute.ARMY

تو حقیقتا کل کار ها رو کردی وجودم:")
یعنی حلاله یه گاز ازت بگیرمااا:"))

فدا سرت نفسممممممT^T منو تصور کردی؟T^T النقتاثمقا عرررررررر!!!
پیام هاشون باعث شد بخوام یه بخشی از زندگیم رو بین اون عزیز هایی ک این جملات رو نوشتن پخش کنم:)
معتاد فیک ویکوک
۰۵ شهریور ۱۸:۵۸

وویییی ددی خیلی انرژی مثبتی🤩🤩🤩🤩

دیگه واجب شد واسه شیرینی اتمام این کنکور نکبت بنویسمش😋فقط دد من از پس قسمت اسمات بر نمیام😥میشه یکی رو واسه اسمات معرفی کنی؟

RM. kiute.ARMY

نوکرممممممم خانومییییییی😎😎
عففف کاممون شیرین باشههههه!! البته قربونت برم! نویسنده بلک دویل. الان برات چنل تلگرامش رو میفرستم*^*

https://t.me/Blackdevill_l
melishii
۰۵ شهریور ۱۲:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** 

** * **** ***** ****** *******

**** ** **** ********* * ****** ** ******** ***** **** ****** *** ***** **** ******

**** 

**** ** 

******

**** **** **** ****

******* *** ***** * ** *** ** ***** *******

*** 

**** **** ***** ** ***** *** **** ***** **** ** **** 

****** ****** ****** ** **** ** ***** 

***** **** *** ****** ****** ****

*****

 

 

RM. kiute.ARMY

سیلوووم*^*
نه نمیخندم فدات شم😂

عایگو کیوتم البته ک دوست میشم:"> همه که اینجان دوست های منن:")

kiute_ARMY
IU. fatemeh
۰۴ شهریور ۱۹:۳۴

من وسط مسافرت بودم و یهو اومدم به سایت سر زدم دیدم عههههه و خلاصه که منم ی نظری دادم 😁

ببین دیگه چقدر برات احترام قائلم ک وسط مسافرت در لحظاتی حساس نظر دادم 😄😂

RM. kiute.ARMY

قربان نظرتتتتتتتتT^T
عزیز دلی سالار جبران کنم:")
معتاد فیک ویکوک
۰۴ شهریور ۱۴:۰۹

ددی من میخوام یه فیک جنایی و کد بنویسم ولی دودلم میشه یذره انگیزه بدی؟

راستی دد منو تو همتایپییم❤❤❤❤😍😍😍😍منم intj ام

RM. kiute.ARMY

میخوای یه تیکه از فیکت رو برام بفرستی جیگر؟T^T اصن تصور اینکه ریدر های خودت رو داشته باشی...عف!
به به بیا بغلم خوشگلهههههههه!!
silence .h
۰۴ شهریور ۱۱:۳۸

ددی یکی پرسیده بود 

دوست داری ادم بکشی ؟ 

اینجا جوابش رو بگو 😭😂

 

منم وقت گیر اوردماا

RM. kiute.ARMY

وای شت چه سوالی عه😂😂😂
به نظرم نقاشی ها یا عکس های خون روی دست برای من جذابن اما کشتن یه ادم...نه. واقعا نه. شاید انتقام بگیرم و کاری کنم تا آخر عمرش بخواد آرزوی مرگ کنه-خودش برای خودش- اما ترجیح میدم کسی رو نکشم. تا وقتی به کسی جون ندادم یا زندگی کسی رو نجات ندادم؛ حق قضاوت درباره ی جون آدم ها رو ندارم.
(از این نظر مثال نجات دادن زندگی رو زدم، چون کار هرکسی نیست که کسی رو حتمی از مرگ نجات بده و به زندگی برگردونه)
silence .h
۰۴ شهریور ۱۱:۳۳

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢

 

سلااامم خوبی ؟ 

من سرشار از ایده ام ولی کیه که عملی کنه ؟ 🗿

منی که میخوام فیک بنویسم ایده اش هست ولی برای شروع حوصله نیست 🚶🏻‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

no more koon for writting

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢


silence .h
۰۴ شهریور ۱۱:۰۶

ددی بهت پیام دادم و اینکه ..

میتونی متن ها رو برداری و بزنی کامینگ سون ؟

چون من پی دی اف رو اماده کنم بعد کسی دوباره سوال ها رو بپرسه میمونه :")

ببخشید که انقدر اذیتت میکنممممم

RM. kiute.ARMY

بله بله*^*
اره قشنگم!
ای جونم مهربونم:">
عه این چ حرفیه-_-
kim light
۰۴ شهریور ۰۵:۰۴

یک دو سه

صدام میاد؟؟

خب بعد 4 روز اومدم سایت و با این مواجه شدم...به نظرتون زیادی سوپرایز کننده نبود؟؟

سیتهلسهتل

 

اهم منم یه چی اونجا گفتم!

 

کی گفته من هیجار زده شدم؟؟

گاااااااااااد من رفتم سدلستل وحتخ

RM. kiute.ARMY

کاش خودت هم میومدی...هعی...
نوش جووووووونتتتتتت*^*

کجا؟

دیر اومدی نخوای زود برووووووT^T
Nediu
۰۳ شهریور ۲۰:۱۴

خدایاااااا

خیلی دوست دارم از ادمینای جیگرمون سوال بپرسم ولی متاسفانه سوالم نمیایه😂💔

دیگه به بزرگی خودتون ببخشین 

نمیدونمممممم چی بپرسمممم

 

RM. kiute.ARMY

شما سرور مایی راحت باش😂
Rokajaki
۰۳ شهریور ۱۳:۵۸

فقط ددی گفتی سوال سایلنس گفت دل نوشته الان من موندم سوال بپرسم یا دل نوشته بنویسم...

هردو رو بنویسم اشکال داره؟:)😂😂😂

RM. kiute.ARMY

شما سه تاشو بنویسT^T😂
silence .h
۰۳ شهریور ۱۱:۴۳

ایدی تلت رو میدی ؟:")

 

RM. kiute.ARMY

البتهههه*^*
kiute_ARMY
ریدر سخت پسند😎
۰۳ شهریور ۰۶:۱۹

شاید باورت نشه ولی من چند ماه پیش خواب دیدم دارم از ددی مصاحبه میکنم اونم انلاین🤣

RM. kiute.ARMY

همه باهم مغز ها دست در دستT^T
سونگ جی وون
۰۳ شهریور ۰۳:۱۴

باش ولی من مرگ شدم🥲

البته دور از جونم منظورم این بود که ذوق مرگ شدم😂

RM. kiute.ARMY

بله بله استدعا دارم😂
silence .h
۰۲ شهریور ۲۲:۵۱

سلااامم

شبتون بخیررر

_____

خب اوکی ولی اعضای سایت >>>> چرا انقدر خوبن ؟ :

فقط همین رو میتونم بگم که خدا حفظشون کنهههه ❤:")

_____

ددی سوال ها رو کجا بفرستممم ؟

تل ؟ 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم صبح بخیرررررر*^*

میبینی چقدر فرشته ان؟:") مثلا یکیش تو!
خدا تو رو هم حفظ کنه دلبرممممT^T

هرجا راحتی بفرست*^* میتونی خصوصی همینجا بفرستی
😂😂😂
۰۲ شهریور ۱۷:۴۵

خفنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن حتماااااااااااااااااااااا وایی عر

RM. kiute.ARMY

عررر گاعد من بز ذوق شدمT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۲ شهریور ۱۶:۰۰

ژقغنژغیژژعخمغژغخژغبژبنفژفینفینهفط منه کور چرا الان اینو دیدممم 😭😂

البته الان بعد نظر دادن تو جفت ناشناسا دارم کامنت میدم :)

ووی بسی ذوق زده شدم :)

silence .h

من همون اولین باری که این ایده رو دادی کامنتتو دیدم، مرسی که بالاخره عملیش کردی :) 💜💛💞

نطیطیععطفیظهططفژغخمغببژخغخیببیغخقطغخهژغخژخغخژیییهغیییغثثفخیهفیفهیفهبفهییفهیهفیفهییطخعژژیفیطف

ت،تفیژیهغبهغخبغخبخغییییغحی

نغبهبغببژبهبغهیخغیخیغژغی

نغیهیفغیهخغیخییثیهثطغهسثغیهغهیغیهفهژغژهیغیغیخییغیخی

*ذوق بی دلیل 😂💔

RM. kiute.ARMY

من الان دارم نمیتونمممممممممT^T

ای جونمممم بیا بغلمممممممT^T

silence .h


silence .h
۰۲ شهریور ۱۱:۰۱

اقااااا استپ من استرس گرفتم 😭😂

RM. kiute.ARMY

من بیشتر ب مولا😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان