BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

🐰🎶🌟💜happy birthday our kooki💜🌟🎶🐰

fawy2ppueaay0np_oefx.jpg

دلیل یوفوریا ی ما...

خرگوشِ انسان نمایِ سخسی اما معصوم...

کسی که کهکشان رو توی چشم هاش داره...

و اولین طلایِ متحرک دنیا...

خلاصه که...

جونگکوکِ ناز و کوچک تولدت مبارکT^T

عضله های جونگکوک بعد از اینکه من گفتم "کوچک" : am i joke to you?

 

»»» CLICK «««

 

پ.ن: امسال میخوام آدم باشم و با کلاس پست بزارم.
اول خواستم یه ویدیو ی الله و اکبری پیدا کنم اما گفتم بزار با احساساتتن بازی کنم دور هم یه کیفی کنیم.
۲۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
IU. fatemeh
۱۰ شهریور ۱۸:۳۱

کاش جونگ کوک بیاد لایو. دلم واسه بچه م تنگ شده 🥲

IU. fatemeh
۱۰ شهریور ۱۸:۳۰

تولد کوکی مبارک باشههههه

سایت خیلییی خوشگل شدههههه😍🤩🤩😭 

فقط کوکی هایی ک میباره 🥲🥺  کوکی اینجا کوکی اونجا کوکی همه جا 🤩😍😂

و اون بیلبیلک اون پایین که واسه نظراته 🥺

عکس بالای سایت جونگ کوک ومپایر 🤩😭🥲

ویدئویی ک گذاشتی هم خیلییی قشنگ بود . کامل تمام سختی هایی ک جونگ کوک کشید تا ب اینجا رسید 🥺 حتی قابلیت گریه کردن باهاش رو داشت 🤧

آیا گفته بودم بایس من کوکی ئه؟

با قلب جونگ کوک لاور من این کارا رو نکنید 🤧🥺

Viminshiper
۱۰ شهریور ۱۶:۲۴

تولد کوکی قشنگمون مبارکککک^^

عررر سایت چه کوکی طور شدههههه**

silence .h
۱۰ شهریور ۱۰:۵۴

سلااااامم

کوکییییی تولدت مبارککککک ، " از خدا برات بهترینا رو میخوام ".

 

و سایت خیلی خوشگل شدههههه خدا قوت .

Darlin Bk
۱۰ شهریور ۱۰:۴۰

*وارد سایت میشوم

*نگاهی ب تزیینات میاندازم

یاخدا چرا از در و دیوار سایت خرگوش میبارهههه

عرررهققققق سایتمون ویروسی شدههههه

مسئولین پی بردن اسمات مینویسیمممممم

*پست تولد کوک: آیا من یک جوک هستم برای تو؟

عاح(: مبارک باشد(:

بچمون زود بزرگ شد(:

FATMA .
۱۰ شهریور ۱۰:۳۸

ددیییی گلبمممم مردددد 

دیگه نیییی

بعضم گلف

خیلی گشنگ بود

کاشکی یه ایکونی هم میذاشتی میکوبیم رو این خرگوشا😂

 

kim light
۱۰ شهریور ۰۷:۵۶

فکرشو کن

 

صبح قبل دادن ازمون فیزیک و ریاضی بیای سایت

 

بعد ببینی بخاطر تولد کوک سایت انقدر خففففففففففففففففففففففن شده!!!!!!!!!

 

خیلی خیلی خفن بود پشمام خزون شدن

 

کیوت ترین هات دنیا تولدت مبارک (وقتی می خوای خاص تولد مبارک بگی)

:)?Hermione weird person
۱۰ شهریور ۰۴:۲۴

ولی بگید فقط منم که دلم برا جونگ کوکی ۱۵ ساله تنگ شده ؟🥲 با اون چشای درشت خرگوشیش؟

Kim Devil
۱۰ شهریور ۰۱:۱۴

هق کوکیمون ۲۵ سالش شد:"))))))

کی فکرشو میکرد یه روزی بانیمون انقد بزرگ شه؟😭 

بخدا که یه فرشتست:")

وقتی من آرمی شدم این بچه ۲۱ سالش بود😭

ولی من دلم واسه اون بانی کوچولوی کیوت تنگ شده 😭

امیدوارم در تمام لحظات زندگیش خنده های خرگوشیش رو لبش باشه و خوشحال باشه:)))

و ما هم تا آخر عمرمون شاهد خنده هاش باشیم

پ.ن: واو ددی کنفیکون کردیا! الله وکیلی سایت همزمان سخسی و کایوت شده🌝😂

هعی خیلی وقت بود کامنت نزاشته بودم تو سایت:")

MIN MOTI
۱۰ شهریور ۰۰:۵۸

Happy birthday my kooky 

ته تغارى ددى
۱۰ شهریور ۰۰:۱۸

تولد گلدن مکنه ژذابمون مبارک 

انشاءالله تولد ۱۲۰ سالگیش

army tae lover
۰۹ شهریور ۲۳:۵۴

قند عسل مامانیش تولدت مبارک

AVA BLINK FOREVER
۰۹ شهریور ۲۳:۴۱

ایییییییییییییییییی تولدددددددددددددد کوکمهههههههههههههه تولددددد کسیییییییییییکه فلب منو میاره تو دهنمههه

مبالکککککککککککککککککککک

تولددد جون ججانگ کوکههههههه

تولدتتتت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

پ ن : دارم خودمو جر میدم از بس دارم تو تویتر و اینستا براش تبریک می فرستم

اخخ به تمام دوستانن تولد کوک تبریک میکمممم

♡Kim Miya
۰۹ شهریور ۲۳:۳۸

جیخخخخ تفلد کوکی قشنمهههه ، بیبی ومپ من هق 

کوکی های تو سایت جیخخخخخ دد محشره 

jk
۰۹ شهریور ۲۳:۲۹

تولدش مبارک 🥰🥳

 

ایشالله 120ساله که نه 1200ساله شی🎈

 

تولد 25سالگی گلدن مکنه بی تی اس مبارک

 

 

Huka _VJ.YG
۰۹ شهریور ۲۳:۲۳

واییی سایت چه خفن شوده 

 

از آسمون کوکی میبارهه

BTL
۰۹ شهریور ۲۳:۲۰

واهاااای کوکی داره میباره تو ساااایت

یه دوست :)
۰۹ شهریور ۲۳:۰۱

ننننه 

تفلودش مبارککککککک

یاد آهنگ 

تولد بیبیمه اره افتادم 

سلاممم یا جونگ کوک

Vkook. Darya
۰۹ شهریور ۲۲:۳۹

تولد کیوتچه پنج ساله در قالب بیست و پنج سالمون مبارک 💜💜🥲🥲

ولی من نمیتونم حصم کنم این بچه چجوری بزرگ شددد ..😭🤧🤧

𝐆𝐨 𝐅𝐮𝐜𝐤 𝐘𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 ‌‌
۰۹ شهریور ۲۲:۲۷

جرررررررررررررر 

لعنت بهت نیاد کیوت

 

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ شهریور ۲۲:۲۱

ماباراک

💕2A💕
۰۹ شهریور ۲۲:۱۴

نمیشه*

وات ده هک چرا امشب اینقد چس دست شدم؟😭🤣💔

💕2A💕
۰۹ شهریور ۲۲:۰۵

*مردم عاشق تشبیه کردن افرادن...اما من فکر میکنم گاهی اوقات وقتی افراد رو به چیزی تشبیه میکنی،ارزشی که دارن کاملا بیان میشه!...پس ترجیه میدم بدون هیچ تشبیهی تولدت رو تبریک بگم...اینشکلی بهتره...تولدت مبارک:)🤍💜*

Jeon Molly
۰۹ شهریور ۲۱:۰۵

خدای منننننننن

چه سایت خوشگل شدههههه

خدااااا

تولد مکنه ی خوشگلمون مبارککرکرکرکرککرکرکرسممسمجیمینزنیمی

حالا دست دست😍💃💃💃💃💃💃💃💃

Min Luna
۰۹ شهریور ۲۱:۰۱

اهههههههههههههههههه سایت چ خفن شدههههه

تولدت کوکیمون مبارککککککککک!

بیست و پنج سالش شدهههههههه

هوراااااااااااااااااااااا...!!

ریدر سخت پسند😎
۰۹ شهریور ۲۰:۵۸

دست بزنین هو هو وووووو

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

بروبچ بیاین وسط😅

ددی سایت چه باحال شده ها😉

غزل
۰۹ شهریور ۲۰:۴۲

آههههههههه چشاممممممم قلبیییییی شدههههههههه😍😍

چقدر خوشگل شده سایتتتتتت^^

تولدتتتتتتتت مبارک کوکی که تازه ۵ سالت شده**

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان