BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات you are my soul

نویسنده vulcan & fryer
کاپل نامکوک
ژانر امگاورس . رمنس
محدودیت سنی ندارد

   

مقدمه:

بغلم کن، دلم روح دیگری میخواهد...!

 

♦︎🤍🌙DOWNLOAD🌙🤍♦︎

  

805_vpfe.png

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
NiL ith
۰۸ فروردين ۱۴:۰۷

هه هه هه فشار؟ خواستنِ یک عدد نامجون؟ لای.. به حضرت بنر قمی هاشم لای

RM. kiute.ARMY

بیکاز واقعا آنها کسانی هستند که هستند!
جدی میفرماییم!
Reyhan Army
۲۵ مرداد ۱۶:۰۴

ماچ بهت فقط داکیومنتش لا موجود اشکال نداره پی‌دی‌اف رو تل بفرستم؟

RM. kiute.ARMY

بفرست عمر منT^T
Reyhan Army
۲۴ مرداد ۱۰:۳۰

گوکو ورژن ویکوکش رو هم اوکی کردم بفرستم برات یا نه؟ نظرت چیه؟

RM. kiute.ARMY

چون شاتت قدیمی ئه و برای قبل از قانون ارسال ورژن همزمانه، حله چشاته عسلم بفرستT^T
روشا نوربخش
۲۳ تیر ۱۵:۵۲

خیلی باحال بود

RM. kiute.ARMY

عاخ گفتی!!
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۱۸ آبان ۱۸:۵۴

بیا روحتو آزاد کنیم به سوی نامکوک

RM. kiute.ARMY

روحمو بهش فروختم...
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۱۷ آبان ۱۴:۳۰

اوپس 

میخواستم یک وانشات بنویسم 

با کاپل کوکمین ولی پی بردم نچ!

باید ورژن نامکوک هم بزنم!

 

RM. kiute.ARMY

ادمین هم اکنون رهسپار سرای باقی شد؛
روحم شاد و یادم گرامی باد!
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۱۶ آبان ۱۳:۳۷

واو نامکوک؟

چه کاپل جذابی..

البته کاپل کراش ددی؟

RM. kiute.ARMY

اسمش رو هم میارن با دهانی کج شده بر اثر سکته بندری میرقصم...
army
۱۷ مهر ۲۲:۰۴

من نامکوک رو اینجوری میبینم که:تهجین مومنت میدن نامکوک با بیبی هاشون کار دارن...

RM. kiute.ARMY

وای مثل خواهر من دقیقا فکر میکنی😂😂😂
Mira
۰۷ مهر ۰۳:۳۰

مامی بیا قبول کنیم تصور نامکوک غیر ممکن و دشوار 

اصلا فاک

RM. kiute.ARMY

دوتا سلطان ممه کنار هم:)
Jim Jim
۰۶ مهر ۱۶:۳۱

اخجون ددی میخواد شیک بزنهههههه😂😂😂

*زدن اعلامیه این خبر دم در سایت

RM. kiute.ARMY

سوء استفاده از اموال عمومییی؟؟؟؟😔😔😂😂😂
Jim Jim
۰۴ مهر ۱۵:۴۷

اصلا حالا که گفتی یه پارتی نگیرم واسه بچه های سایت اون لباس و نپوشم اون اهنگ رو نخونم جیم جیم نیستم 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

منم نیام جلوت شیک نزنم هاااااااا!!😂😂😂
Jim Jim
۰۲ مهر ۲۱:۰۴

اسمش منو یاد اهنگ مادرن تاکینگ میندازه..

یور مای هارت

یور مای سول...

 

*قر ریز دادن و اروم به سمت اتاقم رفتن و زمزمه کردن ریتم اهنگ

RM. kiute.ARMY

وای خدا اونی...
یه لحظه خودت رو تصور کردم با اون لباس بنفشه که با یقه ی باز عکس گرفتی، داری این اهنگو میخونی😂😂😂
Kim mim
۰۱ مهر ۱۲:۵۸

وایییی گفتی 

ببین یه دوست داره اسمش ساریناعه

بعد شماره منو داره دوستیممم

ینیییی از هر دری بگی رفتمممم

حالا چه گوهی بخورم

ولی اونقدر اعتماد ندارم که بهش بگم

RM. kiute.ARMY

دست پیش رو بگیر پس نیوفتی!
بحث رو یجور پیش ببر بخوره به اون...یجوری پیش نبر که سارینا فکر کنه بخاطر اون باهاش دوست شدی!
یه جور عادی مثلا: فلانی از دور جذابه...همچین برداشتی از شخصیتش دارم و توجهم رو جلب میکنه. حالا اینایی که میگم درسته؟
Kim mim
۰۱ مهر ۰۰:۵۶

وای اگه بدونی چقد جذابو عضله ای

دلم براش تنگ شد چون یه هفته نیومده و هفته بعد هم باشگاه تعطیله و دلم براش یه ذره شده

وای فک کن تو باشگاه تو حال خودمم یهو میبینمش میخوام گر نشو بگیرم ببوسمش

RM. kiute.ARMY

با رفیقِ صمیمیِ کراشت دوست شو نظرت؟🤔🤔
گمون کنم کمک کنه بگیری ببوسیش🙄😂😂😂
Anarose
۳۱ شهریور ۱۸:۴۷

درکت میکنم ددی درک میکنممم🥲

مشکلش اینجاست که اگه فول شه من به دلیل گشادیسم نمیشینم بخونمش🥲

 

RM. kiute.ARMY

ننگ ما ننگ ما 
گشادیِِ الدنگ ما😔💔
Anarose
۳۱ شهریور ۰۲:۲۸

ددییییییی اون فیکی که کوک صورتش توی اتیش سوزی سوخته بود بعد وقتی میره رستوران با باباش نامجو خودشو دوس پسرش معرفی میکنه(دارم سعی میکنم درست توضیح بدما ولی نمیشه چون جمله ها توی مغزم بهم ریخته ان😂)کجاست🥺

RM. kiute.ARMY

نویسنده گفت فول تحویل میده و من در غم هجرانشم:"))))
Kim mim
۲۹ شهریور ۰۲:۴۵

اتک با نامجون

 

من تکواندو کار میکنم

و تو باشگاه روی یکی کراش دارم که ازم دوسال بزرگتره و کمک مربیه گرم میگیرم حرف میزنیم

دختر خوبیه و خیلی ددی اصن اوففف

واقعا ازش خوشم میاد و خیلی دوسش دارم 

خوبیش اینه سه روز در هفته میبینمش...یسس

و چطوری...بهش نزدیک شم و باهاش دوست شم و بعدش برم تو کار رل...؟

نظر..

RM. kiute.ARMY

یامتههههه!!!

واو عففف عشق های دمِ باشگاهی👌👌🚬🚬🚬🚬
نم نم باهاش گرم بگیر و سر صحبت رو باز کن. همین اول کاری از شخصیت واقعی خودت چیزی بروز نده اما پر انرژی باش‌.
کوتاه حرف بزن اما با ذوق و کلمات هوشمندانه.
تو چشماش زل بزن🙄🥊
خلاصه که اگه واقعا ته دلت قیلی ویلی میره براش تلاشت برو بکن🥲😂💅
BlueCherrrry --
۲۶ شهریور ۰۰:۲۲

حیح گاد نامکوک زیادی زیاد نشده؟؟😂

RM. kiute.ARMY

*زدن به تخته
*محکم تر زدن
*شکوندن تخته
*رفتن به جنگل برای قطع درختان و درست کردن تخته جهت زدن به تخته
*دود کردن هفت کیلو اسفند
چشششششممم نزنی هاااااااااااا😂😂😂
♧Kim Riyan♧
۲۵ شهریور ۱۳:۴۷

آره خب  ... من معمولا رمانای ایرانی میخونم بیشترشون اینجوریه که ادبی و محاوره ای با هم قاطیه ولی نمد چرا برای فیک و ... درباره اعضا این سبک به دلم نمیشینه!

 

عاااااووووو چه فکر خوبیییی باید حتما یه شخص تخیلی بسازم فایده نداره 😂 خیلی ممنون ددی بابت راهنماییی 😍

لاو یووووو 🌹

RM. kiute.ARMY

درسته درسته بالاخره سلیقه ایهT^T

فدایی داری دلبرم برو که بساز بسازه😂
لاو یو مورررررر!!
♧Kim Riyan♧
۲۵ شهریور ۰۲:۴۳

کم کم دارم به شیپ نامکوک اعتقاد پیدا میکنم 😂

خب نویسنده ژون برا اولین کارت خوب بود و روند و سناریو داستانو دوس داشتم فقط اینکه ادبی بود و گفت و گو های خودشون محاوره ای بود ( همون گفت و گو صمیمی و دوستانه خودمون:/ ) یه حس عجیبی به آدم منتقل میکنه میدونی ... بنظرم اگه کل فیک رو محاوره ای بنویسی ( منظورم اینه که برای پیش بردن داستان از ادبیات استفاده نکنی و همونطور که مثلا با خانوادت یا دوستات عادی حرف میزنی) اینطوری حس بهتر و صمیمانه تری رو به ریدر ها منتقل میکنی :")

خلاصه برای اولین بارت خوب بود آفلین 😘

فایتینگ  💪

 

...

 

ولی ددی جانم فدای نامکوک 😂

شرافتاً ایمان آوردم بهشون 😂 خیلی به هم میان جیررر 😂

ددی یه سوال خیلی خیلی فنی دارم ... برای فیکم جیمین قراره با یه پسر باشه ، منظورم اینه که بقیه اعضا با هم کاپلن و فقط جیمین میمونه که مخوام یه پسر براش وارد داستان کنم که بچم تنها نمونه 😂 بنظرت اون پسره کی باشه ؟؟ 

من خودم هیچ نظری ندارم و دوستم میگه وونهو از مانستا ایکس ولی حس میکنم یجوریه پس ددی تو هم یه نظر بده گونا دالم 😢😂

RM. kiute.ARMY

*لبخند معنا دار..خیلی هم معنا دار!

بلی بلی*^* اما خب این سبک ادبی و محاوره ای باهم جدیدا خیلی ترند شده.


یامته گوداسایییی هویاااححح😂😂
مخصوصا وفتی با یه نگاه خاص هم رو نگاه میکن...وای فاک:")
اگه خیلی فنی؟ اهان از اون فنی هاس
جدیدا اینم ترند شده که یکی از اعضا که سینگله براش یه کاپل غیر واقعی درست کنن..یه شخصیت ساختگی.
به نظرم اگه نمیتونیر انتخاب کنی و سخته انتخاب، برای خودت یه شخصیت بساز. اینجوری گودرتت رو هم توی خلاقیت داشتن نشون میدی.
Reyhan Army
۲۴ شهریور ۰۹:۵۵

لعنتی بغض سگی* 

بیا بغلم

RM. kiute.ARMY

تو بیا بغلممممممم!!
*بغض کفتاری
Kim mim
۲۴ شهریور ۰۳:۰۵

هی اتک با نامجون

چرا وقتی میره روی ریزی پنج ثانیه میگذره 

اون چیزه نمیاد که من دان کنم

 

RM. kiute.ARMY

هیق:">

نتت ضعیفه احتمالا عمرم:">
Huka _VJ.YG
۲۴ شهریور ۰۰:۵۴

عالی بود

 

 

وانشات اولت بود؟

فایتینگ لاووو

RM. kiute.ARMY

تیکه تیکه کردش دل منو....
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ شهریور ۲۳:۵۳

همونطور که می‌بینید ددی مرد

RM. kiute.ARMY

rest in peace
Agust D
۲۳ شهریور ۲۳:۱۰

نامکوووووووووووووک

جی هووووووووووووپ

RM. kiute.ARMY

😃😃😃😃😃😃😃
AVA BLINK FOREVER
۲۳ شهریور ۲۲:۵۵

بسیی زیبااا بیدد

RM. kiute.ARMY

دارم نمیتونم🤰
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان