BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات 5meetings

cover_6quv_gh5x.jpg

(دارای ورژن تهکوک)

نویسنده  sugar7q
کاپل نامگی
ژانر اسمات، دارک، برشی از زندگی، انگست
محدودیت سنی 16+
آیدی واتپد sugar7q

  

▷ ●━━━━━━─────── ♪♥️

5meetings playlist

⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ↻  

♪♪swan song♪♪

ıllılı.ıCLICKıllılı.ı

♪♪Gone with winds♪♪   

ıllılı.ıCLICKıllılı.ı 

    

خلاصه:

هیچ وقت از زندگی که داشتم شکایتی نکردم اما چرا اینقدر بی رحمانه بازیچه دست سرنوشت شدم؟

 

:Namgi ver

♟⛓⛓DOWNLOAD⛓⛓♟

 

:Taekook ver

♟⛓⛓DOWNLOAD⛓⛓♟

   

 805_vpfe.png  

۱۳ ۰
بی نام
۳۰ فروردين ۱۴:۴۰

خیلیییی خوب بوددد 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزممم*^*
Kim bora(خیار🥒)
۰۷ بهمن ۱۸:۰۰

عه وا دد ببخشید خروسام یکم دیر کردن تو کامنت قبلی جاشون نشد😔🤌🏻

بیاین بیاین خجالت نکشین ددی از خوده🤝🏻😔

.

.

.

عااا اومدن

خدمت شوما🐓🐓

مرسی😔

RM. kiute.ARMY

فدا سرت جیگر. ز اون خروس خوبان دیگه؟ جنگی ها😔
توتوتوتو بیاح بیاح دون دارم میریزم

جووون چه تپل مپلن..حله عاقا حله😔👌
Kim bora(خیار🥒)
۰۷ بهمن ۱۷:۵۸

دد شهادت میدیم تا کنون اینچونین سر یک مولتی شات گریه ننموده بودم🥲🤌🏻

گواهی میدهم که خیلی گاد بود🥲🤝🏻

و شهادت میدهم که علی ولی الله است🤲🏻📿

ولی دد ببین

من شکایت دارم

اقاااا منننن شکایتتتت دارمممم😭

کیییی پاسخگوعهههه😭

اصن ینی چی میگی چرت به چنین چیزییی زنیکههههه😭

ینی چی اینجوری اشک ملتو در میاری برو گمشووووووووو😭😭😭😭

دد بنده شکایت دارم😔

خروس نیت هم آوردم ایندفعه زیاد معطل(معتل؟ماتل؟ماطل؟مواطل؟مواتل؟عیخدااا)نشم😔🤝🏻

نوبت هم گرفتم🤌🏻

لدفن شکایتای منو ثبت کنین با تچکر😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

و همانا هرکس من مولای او هستم، شوگرسون کیو هم مولای اوست😭

شکایت رو باید به مراجع قضایی ارائه بدین😔

همون معطله😔 وضو چی؟

یه بوس بده ثبت کنم😔
Min Alanis
۱۳ تیر ۰۷:۴۰

نسصخصنسمصص این شاهکار بود!TT

از کی تاحالا به فاکینگ عالی و فوق العاده میگن چرت؟!(┬┬﹏┬┬)

 

 

RM. kiute.ARMY

میبینی ترخدا چه ناشکرن؟T^T
بنده جوجه اممممم
۰۴ بهمن ۲۱:۱۵

ددیییییییی ررایتر و از طرف من بزننننن 

ینی چی ایده چرتهههههههههههههههههههههههههههههههه

بهترینت بودددددددددددددد

لاو یو دددیییییییییییی

 

RM. kiute.ARMY

با کمربندِ چرم گرووونم میزنم!!
(دروغ گفتم پلاستیکه مال بابامه که 10 سال پیش پنج تومن از مترو خریده بود)
گلدن هوپ؛ (دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش سابق)
۰۲ بهمن ۰۲:۴۵

میخوام بگم فاک یو نویسنده:)

ددی میشه رایتر رو بدی من ببرمش؟! کاریش ندارم بوخوداT^T

RM. kiute.ARMY

این فاک یو از صد تا محبت بهتره لامصب...قشنگ عمق تو کف بودن ریدر رو میرسونهT^T
نه فدات شم متاسفم عضو اموال سایته مسئولیت داره😔😂
Kim eren...
۲۸ آبان ۲۲:۳۱

چرا با احساساتم بازی میکنید..من کاملا ادم بی احساسیم،ولی سر این،لعنتی دارم اشک میریزم..عجیبه

RM. kiute.ARMY

بیا بخلم:">
Heli
۲۵ آبان ۰۰:۲۷

شب همگانی شما به رنگ بنفسجی 

احساس میکنم با احساساتم بازی شدههه این وانشات لامصب نابودم کرددددوو نویسندهههه یکممم قدر این شاهکارو بدونن تروخدااا ددی جون میدونم سخته ولی متنبهش کنننن دارم فشار میخورم اصننن هققق ولی نه تهیونگمممم چراااا مرددد

به خدا این نویسنده هایی که شخصیت اصلی ها رو در وانشات ها و فیک ها به قتل میرسانند بدانند و اگاه باشند سر پل سراط با باتوم و لوب یقشونو میچسبم شک نکنن 

RM. kiute.ARMY

صبح تو هم به رنگ اصفررررㅠㅡㅠ 
اینجا کلا هدف همینه😔😂😂😂
حققق!!!
کار ما به پل سراط نمیکشه همین که سرمون رو بزاریم زمین یک راست جهنم😂😂😂👌
یک روح در سایت🤝🏻
۱۰ آبان ۱۶:۰۲

خب

عهم عهم

*صاف کردن گلو

نویسنده ی گرامی

داری به این فیک‌و ایده می گی مسخرهههه؟؟؟

چرتتتت؟؟؟

کلیشههه اییییییی؟؟؟؟؟

آریو جوکینگگگگ؟؟؟؟؟

این ویژگی‌ها رو نمی تونی به این فیک‌نسبت بدی•-•

این فیک وایب دارک و انگستی داشت(خب البته تو ژانر هاشم زده😂🤦🏻‍♀️)

و این که‌ نشون میده کسایی که آزار جنسی میبینن چقدر راحت با پنج تا ملاقات هم وابسته میشن

و این که‌کسایی که‌در ظاهر اهمیت نمی دن چقدر زجر و درد کشیدن و این که احساساتشون چقدر واقعیهT~T

آخرشم که به نامی نرسید 

ولی اوکیه

حداقل میتونی حدس بزنیم جیمین مراقبشه.. 

پ.ن:من اینو خیلی وقت پیش خوندم اما یادم رفت براش کامنت بزارمم😂😭

 

RM. kiute.ARMY

*چاپ کردن کامنت
*چسبوندن به صورت نویسنده


حالا هی من بهش بگم کارش خوبه اون چیصی بیاد -_-
یک روح در سایت🤝🏻
۱۹ مهر ۱۴:۳۲

عه وا کراشم کی کامبک دادددددد؟

صمصمصص نامگییی؟؟؟

فاککککککککککک

چرا امروز که‌امتحان دارن اینو میبینمممم

هنوز مهر شروع نشده دارن امتحان می گیرن لعنتیا-_-

RM. kiute.ARMY

زیر زیرکی!

وازلین گران شد!!:|
Ati
۱۰ مهر ۲۰:۲۸

هیم....اسمش وسوسه بر انگیزهههههه

 

RM. kiute.ARMY

بی شک خوندنش جایزه!
M
۱۰ مهر ۱۶:۰۰

ددی من امسال دهمم 

سال پیش کلی درس خوندم و خودمو کشتم که تیزهوشان قبول بشم و قبول شدم رشته ی انسانی فرزانگان ۶

کلا برای رشته ی من بیست نفر پذیرش کردن و چون شهریه اش یکم زیاد بود کلا ۶ نفر ثبت نام کردن و دو نفرم از ورودیای هفتمشون بودن که کلا شدیم هشت نفر برای کلاس انسانی

من خانواده ام اصلا مذهبی نیستن 

بعد وقتی رفتم مدرسه دیدم از کل هشت نفرمون شش نفر خیلی مذهبی ان ، راستش چادری بودن برام مهم نیست اما انگار اونا خیلی با من فرق و فاصله دارن 

نمیتونم درکشون کنم اصلا شبیهه من و عقاید من نیستن 

با اینحال تونستم با یکیشون یکم باز ارتباط نصفه نیمه ای بگیرم

اما واقعا احساس افسردگی میکنم حس میکنم خیلی تنهام از مدرسه عوض کردن متنفرم

از اینکه تیزهوشان قبول شدمم متنفرم 

RM. kiute.ARMY

الهی دردت به جونم بیبی:")
نبینم غمتو..
میدونی...متاسفانه سخت میشه از دژ عقاید عبور کرد...شاید درست بشه...50 . 50 عه...
M
۰۸ مهر ۲۲:۰۴

ددی امروز داشتم به اکسم فکر میکردم

دلم یهو خیلی براش تنگ شد بعد همش سعی داشتم خودمو مشغول کنم که بهش پیم ندم بگم «دلم برات تنگ شده مامی»😹😹

بعد یهو اومدم اینجا و دیدم به بههههه مامی کیلو چنده تا وقتی اینهمه فیک ویکوک اینجاس🥹

ددی بیا ماچت کنم

RM. kiute.ARMY

پس سبب خیر شدیم الهی شکر😂
دیگه نبینم بری پیش اکست ها-_- اگه آدم بود اکس نمیشد-_-
اومدمممممممممم*0*
an army girl
۰۸ مهر ۱۸:۱۰

چقدر امروز سایت پربرکت شدههههه

صلوات محمدی ختم کنینننن

وایوای این زیادی خوب بود

فقط نویسندشو زنده میخوام اخه این کلیشه ایهههههههه؟

ددی خودمو کشتم بتونم تو بیان ثبت نام کنم بازم نشد هی به مرحله تایید موبایل که میرسه هیچ کدی برام نمیفرسته هعی :(

 

RM. kiute.ARMY

اصن متبرک شدیم همه!!
الهم صلی وصلی وزید و بارک علی رسول الله و آله اطهار
موافقمممم!! اصا جنسسسسس!!

یکم صبر کن لاو من برای بعضی ها بعد از چندین ماه ارسال میشه عسلمT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ مهر ۱۴:۴۴

هم ورژن نامگی داره هم تهکوک؟ من  خفه شدم بوس بای

RM. kiute.ARMY

نهههه خدا نکنهههه:">
Darling Shy
۰۸ مهر ۱۳:۳۵

این کجاش چرت کلیشه ای بووووود حرف نزنننننن...عررررررررر

این سووو فاکینگ گووود بوووود 

یعنی فاااک زدبدردبتبپبممیمبزنزننبتل

خیلی خوب بود عالییی 

البته درکت میکنما که فکر میکنی کلیشه ایه ولی خیلی خوب بود مطمئن باش اصلا چرت نبود

RM. kiute.ARMY

همه چیزش به اندازه بود لعنتی...
چیدن سناریو...داستان...شخصیت پردازی...
اصن فاک!
Jim Jim
۰۸ مهر ۱۳:۱۴

وای

وااااای

واااااااااااییییی

این لعنتی خیلی خوب بودددددددد

نویسندع چطور ب این میگه چرت و پرت؟؟؟

*خودزنی کردن

به خدا قسم اگه بدونه چطوری سناریو ی داستان و قلم منو جذب کرد از حرفش منصرف میشه!

شت! قلم این نویسنده به طرز وحححححححححشتناکی معرکس!!! از همین الان فنش شدم!!! عرررررررر

 

 

 

 

ددی

میگم یه شخصی به اسم یوگن تو سایت گاهی میاد کامنت میده

هروقت اومد بهش بگو جیم جیم گفته خیلی سر کامنتای ناشناسش ذوق کرده و همه رو خونده و بشدت دوس داره ک بیشتر باهاش حرف بزنه و دوست تر شه باهاش:)

با تچکر فراوان 

بوس بای

RM. kiute.ARMY

*چنگ انداختن به صورت
ناموسا مغزشو باید برد پخت و خوورد!!


جانم*^*
چشم نفسم حتما:")
بووووثثثث*0*
💜🙃💜🙃ARMY🙃💜🙃💜
۰۸ مهر ۱۰:۵۶

من میییییدووووونمممممم شمااااااا قصددددددکشتننننن من وووو دارییییین 

ی روز قبل مدرسه 

ی روز قبل مدرسه اینااااا باعث سکته ۹ جهته منه 🤣🤣🤣🤣🤣💔

RM. kiute.ARMY

نههههه خدا نکنه عمرمممممT^T

رندش کن بگو 10 دیگه😂
Jim Jim
۰۷ مهر ۲۳:۰۲

نامگی رو باید بوسید گذاشت رو تخم چشمامون:)))))

تک تک انگشتای نویسندش رو هم باید ماچ کرد:-*

RM. kiute.ARMY

اصن تف کنه من شنا کنمممممم!!!
Jim Jim
۰۷ مهر ۲۳:۰۱

یواششششششش!!!

یواششششششششششش!!!!

یهو چرا اینجوری حمله میکنین بهمون لعنتیاااااااااا!!!!

RM. kiute.ARMY

من فقط مامورم و معظور😔
bts love
۰۷ مهر ۲۱:۳۷

و منی که بعد از خوندن ورژن تهکوکش دارم برایه تهیونگم عر میزنم برا جونگکوکم هق...

تهیونگممممممممممممم... *بغضه سگی*

هیونگگگگگگگگگ هق هق خیلی غمگین بود...

من‌نمیخوامممممم ولم کنیددد بزارید برم مننننننن

RM. kiute.ARMY

منم غمگینم...
مثل دختری که رفت داد اومد دید بلاکه...
bts love
۰۷ مهر ۱۹:۵۷

منی منتظرم وایستادم ببینم آیا بازم فیک آپ میشه که سعی کنم و رکورد فرست رو به نامه خودم ثبت کنم؟؟؟!!!

😂😂😂😂😂

هیونگگگگگگگگگ خیلیییی دوستت دارممممممم...

یهو احساسی شدم😂♥️♥️♥️

 

RM. kiute.ARMY

اره بابا امروز غریب به هشت تا پست ریختم تو سایت😂😂
من بیشتررررررررررر!!
احساساتت رو بخورم با نون باگتT^T
bts love
۰۷ مهر ۱۹:۵۵

واووووو چه خبرتونهههه چه خبرتونههههه

ماشالله سایت فیک بارون شدهههه هاااا...

ایشالا ی سپم گیره ما بیاد...

فرست؟ سکند؟

هیونگ خداییش بگو من ریدره فعالیم؟؟؟

RM. kiute.ARMY

به سلامتی عمو مموتی😎

نه ناموسا فعالی...الان دیدم زیر هر پستی که ری اکتی دادی
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان