BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

🎶🐥💛🍯happy birthday our mochi 🍯💛🐥🎶

 

ببینید این پسره از شاپره قشنگ تره چطوری داره عقل از سرمون میبره:")

ببینید این پسره از هر لاجی مولالایی لاجی مولالا تره چطوری داره دلمونو مفتی میخره:")

اون خودش قند و نباتهT^T

موچولاته موچولاته!!

والا بخدا دل طاقت نداره نداره!

ای جااان لباشوووو

قر و کمر و اداشو..

 سینه زنون میام آقا تا استدیوی تو...

ترانه ی قلب عاشق فقط یه یا جیمین عه...

روزی ما تو دنیا عر زدن برای جیمین ئه...

و صدق الله و اعلی العظیم....

برای سلامتی آقا جیمین پارک یه کف مرتب تونی مونتانای یونگی پسند ختم بفرماییددد!!

(وقتی جنست قاطی داره و میزنی تو فاز مشاپ)

(دیگه برای تولد جیمین از ریشه اعصابمو کندممم:">>)

  

»»» CLICK «««

۳۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Sana J.m
۲۳ مهر ۰۶:۱۳

جیمینا هیققق تولدت مبارک*-* 

زندگی من هر روز و هر روز می گذشت 

هر ساعت ، بی وقفه... 

بدون هیچ فکری 

ولی با حضور تو دلم میخواست همون لحظه ی اول وسط هر جایی که هستم گیر کنم و چشمام روی عکسات قفل باشه 

زمان بایسته اما تو بزرگ شی...! 

موچیییی تولدت مبارک ⁦。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。⁩

* بایس سکشییییی 

BTL
۲۲ مهر ۲۲:۳۴

قلب مادر.وااای اینقدر این هفته درگیری داشتم کلا فراموشش کرده بودم😪😪💔💝

Baby buni
۲۱ مهر ۱۵:۴۱

ددی دیدی یادم رفت؟:) خوب شد باز یه سری به سایت زدم وگرنه کلا تولدشو فراموش میکردم...:)

اما ددی دیدم داره از زمینو اسمون سایت چیمی میباره انق ذوق کردن😂😭💗

تولدش مبارک مرتیکه کیوته سخسی...

دست زدن مدل تونی مونتانایی*

Fateme
۲۱ مهر ۱۴:۰۹

*احساساتی شدن و هق هق کردن*

تولدت مبارککک موچی من،موچی ما،موچی بی تی اس 

امروز خدا یه هدیه ای بهمون داد که وقتی توی اوج ناراحتی ایم یادمون بندازه هنوزم یه امیدی هست 

با خنده هاش خنده رو لبامون بیاره 

با بغل کردناش حتی از دورم گرمای قلبشو حس کنیم 

 

هیچوقت ندیدمت شایدم هیچوقت نتونم ببینمت 

ولی بیا امیدوار باشیم که تولد بعدیت توی سالن کنسرت باشه و ما ام اونجا باشیم برات دست بزنیم،بخونیم،با هم از شوق گریه کنیم 

امیدوار حس خوب این تبریکا درست یه جایی توی عمق عمق وجودت بشینه شاید نبینیش ولی مطمئناً میتونی حسش کنی 

تولدت مبارک هدیه خدا🙂💕

 

 

 

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۲۱ مهر ۱۳:۳۹

سالگرد واقعی شدن یکی از غیرواقعی ترین چیزهای جهان و زمینی شدن یکی از زیبا ترین، مهربون ترین، سختکوش ترین و بهترین از هرلحاظی و خوش صدا ترین فرشته خداست :)

یک جیمین لاور بدبخت 😐💔🚶
۲۱ مهر ۱۱:۲۳

" گم گشته ی من"

تو برای من روز و شب هستی

روشنایی و تاریکی ، خواب و بیداری

زمین و آسمان ، مرگ و زندگی

می بینی ؟ 

تو تبدیل به همه چیز شدی جیمین

گویی از اول خلقت ، تنها تو آفریده شده ای

تامن این چنین به وجود فرشته ها ایمان بیاورم 

✨💛

تولد مبارک پارک فیلتر من 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Yugen :)
۲۱ مهر ۰۸:۴۷

ووووووووایییی از اسمون چیمی به سایت میبارد عررررررررر

جیمیینا فرشته ی قشنگی که بهترین بغل دنیا رو داری
امیدوارم از امروز توی تمام لحظات زندگیت وقتی گریه می کنی
واسه این نباشه که کسی به قلب عزیز تو اسیبی زده باشه
امیدوارم تمام اشک هایی که میریزی از سر خوشی و خوبی باشه
و اینو هم یادت باشه هر اتفاقی توی زندگیت بیوفته وی ویل استی ویت یو :)
تولدت مبارک یکی از نشونه های خدا روی زمین

عامم سلام اونی جیم جیم چطوری خوبی
ذوق کردم دیدم تو هم گامنت گذاشتی
چیز عجیبی نمی خوام بگم فقط اینکه
تورو نمی دونم ولی من واسه تولدت و اینکه به دنیا اومدی خیلی خوشحالم
اونم خیلی خیلی ززییاادد
و اینکه منم خیلی گریم اومده عام..میشه بغلت کنم با هم گریه کنیم؟ 

واییی پاپاااااا لعنت این چی بود اصن...اشکام .. :)


راستی راستی واسه تولد جیمینا براتون کادو دارم
اونم طرز تهیه ی جیمین برای خودتان است
بفرمائید :https://uupload.ir/view/5b292f0eb3621351aa20e469fd3f533a47338085-480p_pa3k.mp4/

(پاپا اگه دوست داشتی بزارش تو سایت همه ببینن)

kim light
۲۱ مهر ۰۶:۳۲

از والدین چیم چیم، موچی، جیمیناااااااااااااااا، جیمن شییییییییییی، کیوت کیوتان و بقیه القاب مصتر پاک جیمین که تو ذهنم نیست متشکرم برای درست کردن چنین پسری برای ما سینگل به گور ها

با وجود این ادم هات کیوت (تناقض) ما دیگه نیازی به دوست پسر نداریم

یاع یاع یاع

melishii
۲۱ مهر ۰۵:۰۷

سنی چوکاهههههههههههه 

کاش می‌تونستیم بریم لایو و یوتیوب🤦🤦🥲💔

 

شِفا 💚🌿
۲۱ مهر ۰۰:۰۹

فکر کردید فقد ایران ستون پوتون داره؟! کره جنوبی سوتون پوتون نداره؟!😌

تبریک میگم تولد سلطان دنس، سلطان دلبری میکنی از دل ما، آقای پارکه جی مین🥳

سایتون مستدام اقا، بلیط بگیر بیایم اونجا تولدت مبارکی بخونیم یه کیکی بخوریم برگردیم😉

(من دیگه حرفی ندارم باشه برای بعدا😂😂) 

Jenna ( همون iu.fatemeh هستم)
۲۱ مهر ۰۰:۰۵

وای اون بیلبیلک اون بغل تتوی ماه جیمینه 😭🤩

هر سری حدس می‌زنم اون بیلبیلک چی میتونه باشه حدسم اشتباه میشه 😂

تولد کیوت ترین کیوتا مبارک 🥺🤏🏻🤌🏻

Jim Jim
۲۰ مهر ۲۳:۵۸

اوکی..

به اندازه کافی احساساتی بودم واسه تولد اقای پارک موچی

و الان بعد از دیدن اون کلیپو گوش کردن اون اهنگ لحنتی و چیمی بارون سایت توانایی دارم واقعا گریه کنم :"))))))

ای خدااااا چرا همه چی انقد قشنگه اینجاااا:")))))

ولی من جوری که واسه تولد پسرا خوشحال میشم واسه تولد خودم خوشحال نمیشم...:")

ی آرمی بدبخت
۲۰ مهر ۲۲:۵۷

تولد موچی کوچولو و سکشی و لاولی و بایس جذابم مبارک💝💕امیدوارم همه موچیمون رو دوست داشته باشن و بین هیچ کدوم فرق نذارن🙂💖و تموم اعضا و به خصوص جیمینی مون بتونن همیشه موفق و پایدار باشن

Hyunda
۲۰ مهر ۲۲:۴۰

اونقدر که جیمین دوست داشتنی و خوبه و دوسش دارم>>>>

هپییییی 

چقدر سایت قشنگ شده😭💛

 

KIM ROSE
۲۰ مهر ۲۲:۳۱

تولد خوردنی ترین فرشته ی بی بال مباااالکک ฅ^•ﻌ•^ฅ 

غزل
۲۰ مهر ۲۲:۲۸

سایت چگدر خوگشل شدههههههه

تولدت مبارک موچی آرمی هااااااا** ♡♡♡♡♡♡♡

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۰ مهر ۲۱:۳۴

هپی مپییییی

ولی چرا تولدش برای من گندبار بود

el ham
۲۰ مهر ۲۱:۰۷

تولد تولد تولدت مبارک 

ایشالله جیمین مون به هر چی ارزو داره برسه و همیشه خوشحال باشه 😍😍😍😍😍😍

Vkook. Darya
۲۰ مهر ۲۰:۳۷

تولد بیبی موچی کیوت ولی هاتمون مبارک باشه 💜😭

ولی جیمینی قرار نبوده یه ادم باشه اون فرشته بودههه..

منتهی بال هاش رو جا گذاشته :"))) 

تولد فرشته خوش قلب ارمیا مبارک 💜🥲

army tae lover
۲۰ مهر ۲۰:۳۷

ای کیوتی شکسی لاولی ای که عامل دوگانگی روح و روان منی تولدت مبارک مردک نیم وجبی ای کع نصفت زیر زمینه

TRI.BE Lover
۲۰ مهر ۲۰:۲۵

سایت چرا انقدر قشنگ شده نننههههههههههههههههههههههههه 😭😭😭😭

تولد موچیمون مبارککککککککککاژبتبژاتبیتمتبیناقیقبغههقبغ😭✨✨✨✨

فوران اکلیلی-

Jeon Molly
۲۰ مهر ۱۹:۵۲

پسرمممم تولدت مبااااارککککک

Rokajaki
۲۰ مهر ۱۹:۴۵

عهههه از اسمون سایت جیمین میباره چ خفنههههه

دد احیانا شوگر ددی یا مامی چیزی پیدا کردی؟ خیلی داری خرج میکنی شرمنده نکن😔❤

ولی خیلی سایت خفن شده سایت دوست

ولی تولد چیمین چیمی مون مبارک الهی صد ساله شه ن صد و بییست ساله شه نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشه لیلیلیلیییی

 

Legolas
۲۰ مهر ۱۹:۲۲

سایت چقدر جینگیلی‌ شدههه:*) حیخ تولد موچیمون‌ مبارک گیلیلیلیلیلییی

سیسو -
۲۰ مهر ۱۹:۰۹

 مبارک🦭🌸

Gaul Jk❤
۲۰ مهر ۱۹:۰۴

همینجوری نمیشد واسه تولدش کار خاصی بکنم حالا اینترنتم نیست 

لایوشو هم نمیتونم ببینممممممممگ

نمیدونماینو الان  کجای دلم بزارم

 

در هرصورت اومیدوارم موچی تولد خوب رو بگذرونه💛🐥 

Gaul Jk❤
۲۰ مهر ۱۹:۰۱

ععرررر

تولدش مبارکککککک

🤧💛

آواکادووووو🥑 ‌‌
۲۰ مهر ۱۸:۵۵

تولد لاچی بولالا مبارکککک

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان