BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

✨🐹💞🍓happy birthday our moon🍓💞🐹✨

008_0znn.jpg

هلو مای مولا:")

هلو فرام دیس پاره پیپل آف یور هندسامیتت یا مولا...

خلاصه که...

عاقا!

تولده کیم هندسام سوکجین ئه!!!

همانا هرچه دارید و ندارید

دربیارید و جر بدید

که امشب سر هر کوچه سوکجین است...!!

قشنگ ولوله کنید که فاکینگ ماهِ متحرک ما آرمی ها دیگه رسما سی سالش شد:")

* همچنان در صدد پُخیدن آش پشت پا برای پسر سربازمون*

تولد فوق العاده ترین و گانگ ترین زیبای دنیا مبارک باشه...

خیلی یجوریه امسال تولد پسرمون اما خب...:")

اون سوکجین ماست، و همیشه پرفکت و عالی!

  

»»» CLICK «««

۳۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سونگ جی وون
۱۷ آذر ۱۰:۳۱

خیلی ناراحتم و فاز افسردگی دارم

روز تولد جین رو هم یادم رفته بود

ولی به طرز عجیبی حالم اونروز خوش بود

بعد فرداش اومدم تو سایت گفتم آخخخخییییی پس بخاطر تولد جین بوددددد که حس مثبتی داشتم از بس این بشر انرژی مثبته و دوس داشتنی

از وقتی آرمی شدم هر وخ روز تولد جین میشه انگار یجورایی روز خوش شانسیمه... همه اعضا رو خیلی خیلی دوس دارم خدایی و جین هم بایسم نیس اصن ولی واقعا این اتفاق هرسال روز تولدش میفته و این خیلی قشنگ و خوشاینده برام

ته تغاری ددی
۱۴ آذر ۱۸:۳۱

تولد هندساممون هپی مپی 

۱۰۰ سال به این سالا اضافه بشه ایشالا

گلدن هوپ؛ (دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش سابق)
۱۴ آذر ۱۷:۱۷

army tae lover

 

گونا داری😔

 

army tae lover
۱۴ آذر ۱۷:۱۲

ددی ارجیارو ندیدمممم

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۱۴ آذر ۱۷:۰۸

اوکی ولی اون امسال علنن ۳۰ سالش شد :)

و من احساس میکنم اون الان دیگه به یه شوگرددی واقعی تبدیل شده! :)

دوستدار شوما پارک جینهو^^
۱۴ آذر ۱۷:۰۵

هپی مپییییییییییی ورلد واید هندسامممم

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت

خوشحال ازینکه تولدشه و ناراحت از اینکه میخواد بره سربازی#-#

Gold
۱۴ آذر ۱۵:۰۵

تولدت مبارک ماه قشنگ من:")

s"
۱۴ آذر ۰۱:۲۵

هیونگ..باورت میشه اصلا تاریخ تولدشو یادم رفته بود؟؟؟؟؟؟؟
خاک عالم بر سرممممممممممم
هندساممون ببخشتم که به همین برکت مرز های گسستگی توسط درس و امتحانا رو جا به جا کردم :")))
در هر صورتتتتت تولدش موبارکککککککککککککک ولی نمیتونم باور کنم بچم 30 سالش شده :""")

صبر کن یه مطلب اومد به ذهنم
چرا هیونگ صدات کردم :| ؟
در هر صورت از این به بعد یا هیونگ میگم با اوپا حیح..
و کلام اخر شاد و کامروا باشید که از هفته بعد بخاطرت 4 تا امتحان سنگین در یک روز ک.نتون پارست عزیزانم اری

دارای سندروم بایس بی‌قرار
۱۳ آذر ۲۲:۳۳

عای ددیییییی

خیلی حالوم بدددد همزمان هم گودددد

فرستتتت تولد مولا هندساممون موبارککککک دلم میخواد از درون بز شم واسش

حقیقتا جذاب لعنتی لقب دومشه...

سکند...من سر تولدای پسرامون هردیقه تو واتساپ و ویورس میترکوندممم استوریام مورچه ای میشد آخه ینی چی واسه فیلترا هیچی نمتونم بزارممم:"( خیلی نالاحتم

اصن فیلترام خوب کار نمیکنه گوه خالصهههه

ولی در آخر...بیاین جشن بگیریم تولد مولایمان راااااا هندسام ترین هندسامانننننن سوکجین کیم خوشمل:)

blue dream
۱۳ آذر ۱۸:۰۸

وااااااای اینجا چقدر خوشگلللللل شدهههههههههههههه

سوکجینااااااااا تولدت مبارک

شوخیات....خنده شیشه پاک کنیت....و ورلد واید هندسام بودنت رو هیچ وقت فراموش نمیکنیم...سارانگهه

 

 

BTL
۱۳ آذر ۱۷:۵۷

آرجی میباره.این روز مقدسهههه

مزاحمی که مزاحم نیست مراحمه......
۱۳ آذر ۱۶:۲۷

سلام سلاممممم همگی سلاممممم 

چه خبر 

- ور در حال تقسیم کردن خود به 18 قسمت و در توان 41 ضرب کردن به دلیل اینکه تا الان نمیدانستم بدون اینکه بخواهد صبت نیم کنم در این سایت بسی بیوتیفول که الانم کلی RJ باران شده است کامنت بگدارم 

حیح 

میشه هیونگ صدات کنم؟ از ددیو اینجور چیزا تنفر بسیاری دارم 

به اجازت نیازی ندارم خودم صدات میکنم 

هیونگگگگگگگگ

تفلد عجقمونهههههههه

عررررررررررررر

من برم بمیرممممم

حیحححححححح

هقققققققققققق

عررررررررررررررر

سوکجیننننننننننننننننن

من خیلی تورو ای لاو یوووووووووووووووووووووووو

عرررررر

ایشاللله تو شب عروسیب با نامجون ببینمتتتتتتتتتتتت

هقققق

Yugen :)
۱۳ آذر ۱۶:۲۵

قلبم وای عر فکر کن یهو اومدم دیدم از سایت داره ارجی میباره اصن وووووووواییییی
سایت چقدر خوشگل شده دست شما درد نکنه پاپایی😉
خودااای من اصن چی بگم
ذوق سگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگیییییی
گرفتن ملاقه برای حداقل چند دور هم زدن اش پشت پا
قر دادن و عر زدن با کامبک جدید امپراتور نامجون عزیز هععععییینننن

واقعن واقعنی سوکجنیا اصن لال شدم در برابر این همه خوبی چی بگم خو!
( خدا چه افریده)
اصن من هیچی نمی گم فقط اینکه اینکه تولد مبارک همممون باشه
و ما خیلی دوست داریم به مولا...مولا
 و اینکه عاام اها اها برو سربازی برگرد با جذابیتی چند چندان تا با موج عظیمی از پارگی روبه رو شویم

بارم میگم تولدت کلی مبارکککککککککک

بوراهه ورلد واید ارجی هندسام💜💗

Lily
۱۳ آذر ۱۵:۳۱

یوووو پسرمممم سوکجیننن اقااا من درخواست ویدیو چک دارم کی سی سالش شددد؟ععررررر خدااااا از اونجایی که دیگه جیغی در وجودم ندارم خودتون تصور کنید

ددی کمکم کن😂😂

دوستم عاشق شده(یه پسر) منو پاره کردهههه هی میگه کمکم کن تم درکم نمیکنی نمیدونی چه حسیه😂😂بعد دعا میکنه عاشق شم، پر پر شم که بهش نخندم... 😅😅😂😂

چی بهم بگم؟ من اصلا توی این موارد خوب نیستم... 😑

یه بار یکی از دوستام حالش خیلی بد بود در حدی که داشت بی هوش میشد هی میگفت یه چیزی بگو حالم بهتر بشه😑منه خاک تو سرم هیچی بلد نبودم بگم اروم بشه دیگه...  گفتم 😑عه کبوتره رو! باهام قهر نمود.. 😑

silence .h
۱۳ آذر ۱۵:۱۳

تولده پسر آرمیا سوکجینهههه :))

از خدا براش بهترینا رو میخوااام همیشه شاد باشه و بخنده ❤..

و ممنون از ددی که سایت قشنگ کردی ❤❤

Fateme
۱۳ آذر ۱۳:۱۴

تفلددددددددد💃💃

حالا نانای نای 

*پلی کردن سوپر تونا و قر حرکی دادن*💃

 

ددی من اون نخود لوبیاهارو پاک کردم سبزیارم بده یکی دیگه پاک کنه از امروز به افتخار تفلد جین جینی هر روز تا روز سربازی آش پشت پا به حساب ددی😂😂

 

 

yuqi chan
۱۳ آذر ۱۲:۳۹

دد اونجا او بالا فک کنم به جای HBDنوشتی HPD:)

yuqi chan
۱۳ آذر ۱۲:۳۷

پشماممم یادم رفته بود مننن 

تولدت ماهمونهههغژتقستقسعق

ریدر سخت پسند😎
۱۳ آذر ۰۲:۰۸

مبارکه مبارکه

همگی بگین مبارکه

هو هو هو 

💃🏻💃🏻💃🏻

یک جیمین لاور بدبخت 😐💔🚶
۱۳ آذر ۰۰:۲۰

تولد هندسام عزیزمون مبارک باشه

امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشه و 

لبخند هند سامی همیشه رو لباش داشته باشه ✨💜

happy birthday Jin 🥳💜✨💃

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۲۳:۵۹

حیحیحبحبحی:")

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ آذر ۲۲:۱۳

ولی اخی.

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ آذر ۲۲:۱۳

مرتیکه جذاب بره گمشه. بره گمشههههه

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۲۱:۱۴

من مانده ام تنهای تنها در سایت خالی از افراد..

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۲۱:۱۲

همچنان من در انتظار پست نامجین :

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۲۱:۱۱

مادر فداش شههههه

هیتراش فدای جذابیتش شننن

ورلد واید سکشییی

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۲۱:۱۰

میخوام با ادیت جین تو لباس سربازی اوردوز کنم:)

من رو به ددی: او نخود لوبیاهارو وردار ک میخوام آش بپزممم!

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۲۱:۰۹

خب لازمه از حجم خیلی زیادی ادیت که براش زدم رونمایی کنم؟!

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۲۱:۰۷

ماه من ، دوستت دارم نه به اندازه دریا که خشک میشود

نه بهداندازه زمین به که محدود میشود

دوستت دارم به اندازه شونه هایت که تمامی ندارد😔😂

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۲۱:۰۵

سایتتت خیلی گوگولیهههه

ددی سنگ تموم گذاشتههه

داره میریزه..

داره میریزه..

داره میریزه از آسمون آرجی و سوکجیییین

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آذر ۲۱:۰۳

عررررر از آسمون سوکجینی میبارههه

گیلیلیللیللیییییی

مبارکهههه

تولد شونه های پهن،خنده شیشه پاک کنی،لب قلوه ای و جوک بابابزرگی مبارکهههه

به امید مشاهده مومنت های نامجین در تک تک لحظات تولد:")

Huka _VJ.YG
۱۲ آذر ۲۰:۵۵

حالم بده حالم بدههههه وای وای

 

جینا جینا تینسنسنسنسنسن

KIM ROSE
۱۲ آذر ۲۰:۴۲

قربون اون شونه های پهنت بشم ک از کل خونمم پهن تره💜💜

تولد پدر جوک های بابابزرگی، پادشاه لب های قلوه ای هپی مپی باشه🥺عرررررررر🥺

 

خا دیگه زیاد احساساتی نشیم حالا همه بریزید وسط زیر بارون آرجی سوپر تونا  برقصییییم یههههههههه  

 ┛(^0^) ┏

A.SH
۱۲ آذر ۲۰:۳۹

ازون بالا آرجی میایهههه

یکدانه سوگجین میایههههه

سوکجینی لابلی کیوت لاحناتی جاذاب..تفلدت مبارکککککککککک کلیلیلیلیلیلییلیلیلیلیلیلیییییی

Gaul Jk❤
۱۲ آذر ۲۰:۰۹

تولد ورد واید هندسامههههه

 

 

 

کف بزنین گلابیاااااااااا

 

چرا نشستین نگاه میکنین اصلا 

پاشین ببینمممممم💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

اصلا همیه بیاین وسطططططط

kim light
۱۲ آذر ۲۰:۰۷

 توللللللللللللللللللللللللللللللللللد سئوکجینیهههههههههه

وای وای ار جیااااااااااااااا رو ببین

ذوووووووووووووووووق

نمی دانم چه بگویم از شدت هیجان

انقدر توی کارای خودم غرق شدم که اصلا یادم نبود یهو وسط استراحت بعد از تست فیزیک بیای سایت ببینی ار جی میباره و یادت بیاد امروز اسطوره اعتماد به نفست متولد شده:")))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Darling Shy
۱۲ آذر ۱۹:۰۰

عرررررر دد تولد سوکجینیههههه مبارکه باشهههخ بدبتبنبنبنینینین واییی فاککک سایت چه خوشگل شدهههههه بدبتبتبنبتیتتب دارم نمیتونممممم خدایاااا ژدبدبتبتبتتبتبتب ددی ماچ به دستت

Vkook♡elia
۱۲ آذر ۱۸:۳۷

وایییی ذوقققققق چه قدر خوش گل شده اینجااااااااااااااااااااااااااااا

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان