BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن return

 

 

نویسنده  pingo96k
کاپل بینیور
ژانر رومنس . فلاف . فانتزی
محدودیت سنی ندارد

   

🐾✨🍁DOWNLOAD🍁✨🐾

  

۱۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
همون که فحش گی*خوار سگو به ددی یاد داد
۱۰ مرداد ۱۷:۵۱

* این کامنت محتوای خاصی نداره

فقط خواستم ذوق خودمو از اینکه دارم زیر یه فیکشن فسیل شده کامنت میزارم نشون بدم:)))))

RM. kiute.ARMY

پشمام:)))
این فیک...یادش بخیر...
نزدیک پنج سال پیش:))))
IGOT7 ^-^
۰۹ مرداد ۲۰:۰۶

خو من کاپلی دوست اونایی که دوس ندارن چرا میاین میگید کاپلی نزاره دختر پسری بزاره؟:] 

میشه از جفتشون بزاری؟ •-• 

دختر پسری ندوس اخه

RM. kiute.ARMY

البته جان دلم هردورو سعی میکنیم پوشش بدیم بخدا*^*
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۲۰ اسفند ۱۰:۴۷

عه تنکس عه لات همینم خوبه 

RM. kiute.ARMY

خواهشیات*^*
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۲۰ اسفند ۱۰:۲۸

عام سلام ددی اند مونی عزیزم خسته نباشین 

من یسوال داشتم شما یه کانال ندارید ک بتونم فیک ویکوک یا کوکوی ازش دان کنم و ترجمش کنم؟خیلی دوس دارم ترجمه فیک انجام بدم اما نمد از کجا باید فیک پیدا کنم 

و اینکه شما کانالی رو میشناسید ک فیک ویکوک یا کوکوی داشته باشه؟اگه چیزی راجب هردوش میدونستین بهم بگید پلیز 

RM. kiute.ARMY

کانال نه اما سایت بدون فیلتر چرا!!!
https://archiveofourown.org/tags/%EB%B0%A9%ED%83%84%EC%86%8C%EB%85%84%EB%8B%A8%20%7C%20Bangtan%20Boys%20%7C%20BTS/works
( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۹ دی ۲۱:۰۷

ببعی دم پنبه ای عزیز 😅در بخش ادمینها بهش پیام بده اونجا میتونه خدمتت پاسخ بده😅💙

ببعی دم پنبه ای<:♡
۱۹ دی ۲۰:۵۶

ددیییییییی

توروخدا ی فیک متفرقه با کاپل هیونلیکس(هیونجین×فلیکس)بزااااار؛----؛

هق هق..اگ با این کاپل نیافتی هم فیک me after you با کاپلای (چانلیکس و هیونیین)رو بزار؛---؛

بوخودا هرچیگد میگردم هیچ فیکی با کاپل های مورد نظرم نمییابم؛----؛

من چقد بدبختم خوووو....

وی زانوهای خود را بغل کرده و عر میزند"

sonya
۱۲ آبان ۱۱:۲۷

کیوتی میشه فیک مای کلیر رو هم بزارید؟

RM. kiute.ARMY

اخه برشداشتیم از سایت:"(
mark
۲۵ مهر ۰۲:۳۲

ععععععرررررر....مرسییییییییی ازین که از گات گذاشتینننننننننننننننن....[راستی لطفن دختر پسری بیشتر بزارین ما چندان از خوندن فیک کاپلی لذت نمیبریم._.] در هرررررررررررررر حاللللل ممنوننننننننن فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگ

ععععععررررر مجدد

RM. kiute.ARMY

خواهشیاتتتتتتتتتتتتتتتت عزیزممممممممممممممممممممم
چشم چشم*^*
🍫
۲۳ دی ۰۱:۵۰

یه گات سون بزار دیگه   ..مردم از انتظار...

 #انتظار #مرسیع

RM. kiute.ARMY

آخه فیکی پیدا نکردم که توش بنگتن هم باشه
ahgase7
۱۶ آذر ۰۳:۵۰

میشع فیک هایی مثل این ولی دختر پسری از گات سون از چنل های فیک تلگرام اینجا بزارین؟

چون دسترسی بع تل ندارم و اگه امکا دارع بزارین یکیشونو اگه از تل هم نباشه از جای دیگع هم باشه اشکال نداره خلاصه فیک از گات سون باشع مرسی

RM. kiute.ARMY

اگه برام مقدور باشه میزارم
ایمان
۱۴ آذر ۰۱:۱۴

مرسی..اون زمان مشکل با دیکشنری حل شد...بازم خستع نباشی

RM. kiute.ARMY

قربان شما
mobina
۱۱ آذر ۲۳:۱۳
معنیblahاگ اشتب نگم یجورایی بمعنی فلان فلان فلانه یا مثلن ووو....یا وقتی میخان ادای کسیو دربیارن...میتونه صدای برگشت خون هم توی بعضی فیلما باشع:|

RM. kiute.ARMY

آره مثلا به معنی غیره و چرت و پرت گویی هم میده!
با تشکر از همکار عزیزم مبینا جون
Marya
۱۱ آذر ۰۰:۴۳

و البته اول کهربا رو دادم..چون بهترین فیکع ...حقش اینه که همه بخوننش حتی غیر کیپاپرا

RM. kiute.ARMY

عاره واقعا ارزشش بیشتر از این هاست
Marya
۰۹ آذر ۰۱:۱۹

سلام ...من وبتونو خیلی دوس دارم من تو اپارات کانال دارم تا الان به چهار نفر ادرس اینجا رو دادم تا بیان و این فیک رو بخونن. اشکالی که نداشت؟

RM. kiute.ARMY

ما هم شمارو دوست داریممممم
نه بوآ چه اشکالییی
Double B
۰۴ آذر ۲۰:۳۹

کهربا رو نمیزارین؟....

RM. kiute.ARMY

امروز فردا قرارش میدم
تا تا...
۰۳ آذر ۲۳:۲۵

اوه مای هارت بیت     میزاریش واقعا؟ از گات ؟

RM. kiute.ARMY

چرا نزاارم؟؟؟
آرمی ها و آگاسه ها باهم نباید این حرف هارو داشته باشن!
مریم..^_^
۰۲ آذر ۲۲:۵۴

یعنی من خلاصتو برم. تو دیگع خیلی خلاصه کردی خخخخ....خسته نباشین

سایتتون حرف نداره. فایتینگ بیب

RM. kiute.ARMY

فدای شوماا^0^
فایتینگ متقابلللللللللل
Narin
۰۲ آذر ۲۲:۵۱

https://got7stories.blogsky.com/

لینک گرامی کهربا.....دو فصلشم هس..سایتشه ....دانلودش کن بزار سایت ...برا درخواستی ها

RM. kiute.ARMY

وااااااااااااااای مرسیییییییییییییییییییی میزارمشون
Choi y
۰۲ آذر ۰۱:۰۸

صادقانه بگم....دورغ نمیگم باور کن

من هر روز چنننن دفع به سایتت سر میزنم نمی دونم چرا

ولی سایتتو دوس دارم ینی اینقد امدم سر زدم دیگه خود سرچا بدون نوشتن چیزی میاره

ممتظر فیکای بیشتری از گات سون  دختر پسری هستیم

زنده باشی سایه ات کم نشه میگی نظرات برات مهمه منم خواستم وظعیتمو بگم تو نظرات

ببخش زیاد شد  ولی من ساراااااانگهههه

RM. kiute.ARMY

من مخلص شما ها و تمام آگاسه ها هستم 
گردم من از مو باریک تره چشم حتما تلاشم رو میکنم فن فیکشن گات بزارم
خیلی فدایی داری الان با این کامنتت رفتم زیر زمین و از خجالت آب شدم
تیفانی
۰۱ آذر ۲۳:۳۱

منکه اگاهی نداشتم اینقد اگاسه هس.............یدفه هجوم اوردن خخت

RM. kiute.ARMY

چرا خیلی زیادن! 
یدفه اومدن پرهام ریخت اصن0_0 خوش اومدن
mobina
۰۱ آذر ۲۱:۵۲
ددی منم خیلی وقتع دنبال کهربام ولی اصن نمیدونم دخترپسریه کاپلیه یاچی... توشوکیس جی جی مومنت دادنننننن...عر دهنشون ینی..فک کن جی بی دستشو پرنس طور گرفت بعد دوبارع دستشو انداخت دورشونش...بعد خندیدن...تازع جین گف عاشق جه بومع آهنگشم ازهمه آهنگا بیشتردوس دارع...(از شدت سافت بودن این مومنت ب افق نگریسته وکف وخون قاطی می نماید)

RM. kiute.ARMY

فکر کنم دختر پسریه!
ناموسا؟؟؟ اروم باش فرزندم آرام!
عررررررررر پرزام!
آیسل ق
۰۱ آذر ۲۰:۴۱

چرا اینقده دیر ج میدین؟........

RM. kiute.ARMY

هعییییییی مدرسه...
یه آگاسه بی نت
۰۱ آذر ۰۲:۱۳

بازم گات بازم گات بازم گات سون میخوام...دخی پسری باشهاهااهههههههههههه......همینجوری فایتینگگگگگ

RM. kiute.ARMY

اوکی اوکی آرام بیبییییییییییییی^^ الان دیگه نت دار شدی خوشحال باش
Eb
۰۱ آذر ۰۲:۱۲

کهربا رو خلاصه وار بگین....

RM. kiute.ARMY

والا من شنیدم که داستانش اینطوریه
یه دختره یه گردنبند پیدا میکنه که کهرباست بعد شب باهاش میخوابه آرزو میکنه بره پیش گات سون صبح که بیدار میشه خودشو تو خوابگاهشون میبینه
بقیشم نمیدونم دوستم تا اینجا برام توضیح داد:)
محمد
۰۱ آذر ۰۲:۰۶

اووو چقد اگاسه

این پست مگه چی بوده که اینقده آگاسه داریم اینجا ببینین فعالیتتون در مورد گات ادامه دار باشه

اینجا پر از بچه پرنده میشه خخخ

RM. kiute.ARMY

ماشالله بزن به تخته برادر:/
خوب دیگه ! حتما یچی داشته!
خخخ به نکته ظریفی اشاره کردی!
Jb
۰۱ آذر ۰۲:۰۳

Return یعنی چی؟

مرسی بابت این فیک خوشمل یادی از آگاسه ها کردین

اگه خواستین فیک بزارین دختر پسری بزارین چون ما زیاد کاپلی دوس نداریم

سلامت باشین

RM. kiute.ARMY

یعنی بازگشت فکر کنم
واو! چه جالب اینو درمورد آگاسه ها نمیدونستم :/
همچنین^^
ایمان
۳۰ آبان ۲۳:۰۰

Blah ینی چی؟

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم@-@
همسایه ها و علما یاری کنین
Narin
۳۰ آبان ۲۲:۲۱

کهربا عشقه ...من شبا بیدار میموندم تا صب داشتم اونو میخوندم ینی اینقد خنده داره من تلف میشدم عاشقشم بهترین داستانی بوده که تو کل عمرم خوندم اگه اونو بخونین ها میگین قبلا چقدداستانای ابکی زیاد خوندیم همشون چرت بوده ینی اون درجه خوبه

RM. kiute.ARMY

عاره تعریفشو از دوستم زیاد شنیدم اما چون الان نزدیک هم نیستیم نمیتونم ازش فن فیکشنو بگیرم
احیانا شما ندارینش؟
نگین سوویتی
۳۰ آبان ۲۲:۰۰

اوووووووووو خوداااا...ینی گات اینقده طرفدار داش ما ارمیا غافل بودیم اونم تو سایت بنگتن عجیبه عجیبه

RM. kiute.ARMY

عاره بوآ بزن به تخته! 
بنگتن و گات همیشه باهم رفیق بودن این نباید عجیب باشه:)
آیسل ق
۳۰ آبان ۲۱:۵۹

من کهربااااا میخوام   میدونی چجوریه؟ دختر پسریه؟ واایی میمیرم بزار تو رو جون بایسات منم تعریف زیاد شنیدم

RM. kiute.ARMY

فانتزی/ طنز/ عاشقانسن فکر کنم!
دختر پسریه
قسم نده لعنتی چشم سعی ام رو میکنم
Double B
۳۰ آبان ۲۱:۵۷

اوکی

پس از گات سون بیشتر بزارین لطفا

اصن همین کهربا رو بزارین اب دهنم از تعریفا سرازیر شد

RM. kiute.ARMY

چوشم رو چشم هایم!
Double B
۳۰ آبان ۲۰:۴۲

چه رااااا؟...اونوقت؟....

RM. kiute.ARMY

بنا به دلایلی! 

Double B
۳۰ آبان ۲۰:۰۹

اسم اصلیت چیه.؟

RM. kiute.ARMY

سکرته:))
Nili
۳۰ آبان ۱۸:۵۵

از بی نتی چه میکنین؟...من که از قافله فندوم دم کامبک گات سون عقب موندم....تولد یوگیومم گذشت بایس مظلومم..حتی تو اینستا یه تبریک خشک و خالی هم نتونستم بدم....گریههههه

RM. kiute.ARMY

سر به بیابان گذاشته کل میکشیم :))

وای عزیزم بهت حق میدممممممممممممم
Nili
۳۰ آبان ۱۵:۲۵

اره منم شنیدم عالیه....من دوستام همشون خوندن یعنی تا مرز جنون رفتن اینقده خوب بوده ...دو فصله...شما بزارین من عاجزم بخونم....دوستام اینجا نیستن من ازشون بگیرم بخونم.....چبالللللل ...هر دو فصلشونو یافتی بزار.....ممنون...خودتم بخون ضرر نمی کنی

RM. kiute.ARMY

وای عاره یکی از دوستامم خونده بود معتاد شده بودش!
 اگه پیدا کردم چشم حتما میزارم
معلومه که خودمم میخوام بخونم پس چییییی؟

Hanane
۲۹ آبان ۱۵:۴۱

من دختر پسری میخوامممممممممممممم از گات سون لطفااااا

RM. kiute.ARMY

اگه تونستم حتما قرار میدم
Nili
۲۸ آبان ۱۵:۲۹

میشه فن فیک معروف «کهربا» رو بزارین؟ از گات سون  هس

RM. kiute.ARMY

چشم اگه پیدا کردم میزارم شنیدم خوبه!
آردین
۲۸ آبان ۱۵:۲۲

آره حتما یکی بنویسین     ولی کاپلی نباشه   هر چه دختر پسری بهتر

RM. kiute.ARMY

اوکی بیبی:))
نارین
۲۸ آبان ۱۵:۰۹

دختر پسری هم می تونه باشه؟...یا کلا کاپلی مینویسین؟....میسی

RM. kiute.ARMY

ما هرچی باشه میزاریم هرچی باشه!
ادم یاد مواد مخدر فروشی میوفته خخخخخخ
سحر
۲۸ آبان ۱۵:۰۶

وووووییی..گوش بده حتما...جذابه جذاب.....خیلی خفنه و البومشونم همینطورررررر...من مرگگگگ

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟؟ باشههههههههههههه حتما سحرییییییییی
دم باز دم دم بازدم
مریم..^_^
۲۸ آبان ۱۵:۰۲

یسسسس..بم بم....کینگ تایلند....مولتی فن ینی چی؟

Beyn Beake

اوه یسسس:)
یعنی فن تمام گروه ها و فقط یه گروه نه!
اون تمام گروه ها رو دوست داره😊
mobina
۲۷ آبان ۱۹:۰۳
ببین حالا ک این فیک جی جی ریل عزیزم کلی طرفدار داشت لازم شد خودت دست ب کارشی ی فیک یا وانشات توپ برا جی جی بنویسی^^

RM. kiute.ARMY

ان شاء الله اگه وقت کنم حتما یدونه مشتی مینویسم!
نارین
۲۵ آبان ۲۱:۴۰

خیلی خوشم اومد .....میشه اینجوری داستانا معرفی کنی از گات سون.....دختر پسری باشه چه بهتر...

RM. kiute.ARMY

اوم باشه سعی میکنم بخش جدیدی تو سایت به فن فیکشن های گات سون احتصاص بدم
ملینا
۲۵ آبان ۱۶:۴۸
اوفففف.....گات سون.......من عاشقشونمممم.....ممنون....دوست های جون جونی بنگتن

RM. kiute.ARMY

خوهجججججججججججججججججججججججججججججج دوست عزیز گات سونیییییی
سحر
۲۵ آبان ۱۶:۲۲
وااااهههههه....چقد خوبهههههه....ممنون اولین چیزی بود که باعص شد به سمت گات سون برم...گفتم ببینم ابن گروهه چجوریه....عاشقشون شدمممم...ممنون که آگاسم کردین...راستی آهنگ اخریشونو جدیدو گوش دادین؟.....عااالیییهه...خاص....ببخش طولانی شد...ذوق دارم چی کارکنم

RM. kiute.ARMY

خوشحالم آگا سه شدی:)
خیلی گروه خوبین! باور کن!
فدات شم وب خودته هرچی عشقت میکشه بگو!
نه فعلا گوش ندادم-_- نفرین خدایان جی وای پی بر من باد
IGOT7
۲۵ آبان ۱۴:۲۵

میشه از گات سون بازم بزارییییی؟......ممنون میشم....البته اگه خودتون بخواین ها.....

Beyn Beake

حتمااا:)
خب ما نمیدونستم اینهمه دنبال کننده اگاسه داریم:)
مریم..^_^
۲۵ آبان ۱۳:۵۸

وووووااایی...خیلی خوشحال شدممم...از گات سون دیدم....خیلی ممنونمممم...فیکه عالی هسسسسس.....فک کنم اولین پست از گات سونه نه؟......نمی دونم چرا ..ولی خیلی تعجب کردم....از گات سون....ممرسی...بازم میزارین؟..و. اینکه ...آگاسه ای؟...ببخش هااا مزاحم میشم

RM. kiute.ARMY

اری عشقم اولین پسته خوشحالم شاد شدیییییییییییییی

اره خودم مولتی فن گات سونم بایسمم بم بمه

بازم فن فیکشن گات سون میزارم اگه خدا بخواد

مزاحم؟؟ وب خودتهههههههههههههههههههههههههه
IGOT7
۲۵ آبان ۰۲:۰۸

شما درخواستی میزارین؟....فیک؟

Beyn Beake

بله درخواستی هم میزاریم اما مدیر باید تایید کنه:)
IGOT7
۲۵ آبان ۰۲:۰۳

ووووووووویییییییی.....خیلی خیلی ممنونم.......میدونی خیلی خوشحال شدم که از گات سون دیدم......روحیه گرفتم بخوووددداا.....اولین پست در مورده گات سونه؟...........

RM. kiute.ARMY

بله اولین پست درمورد گات سونه و البته استارت فن فیکشن های گات سون
mobina
۱۶ آبان ۱۵:۱۴
جییییییییغ ددی فیکه رو گزاشتیییش...مرسیی:) من ب فنا:'

RM. kiute.ARMY

فدات شممممممممممم چرا نزارم آخه^^
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان