BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Maybe Heaven

2501dac9dab0c5531da0548ad6b5e0ef_bfkn.jpg

نویسنده 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯
کاپل سپ
ژانر انگست . خاطرات . تراژدی
محدودیت سنی ندارد
راه ارتباطی " ناشناس نویسنده"

  

🎶Music of shot🎶

🎵 CLICK 🎵

   

مقدمه:

 

 تو اگه بی من بهتری، ترجیح میدم بری.. ولی قبل رفتنت، بیا دستمو بگیر:)

من قول میدم بهت، یه جا شاید بهشت، ما بازم باهمیم...! :)

  

🖤🎹🤍DOWNLOAD🤍🎹🖤

 

805_vpfe.png

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نارنجی
۰۶ اسفند ۱۸:۲۲

عههههههههه 

چرا کامنت های این عروسک انقدر کمهههههه

الان خودزنی میکنممممم 

اینو خیلی وقت پیش خوندم واسه همین جمله یا دیالوگ خاصی ازش یادم نیست 

ولی همون موقع آهنگشو دان کردم و تا همین الان جزو قفلی های ابدیمهههه :_) 

کفاثت خیلی خوبه :))))

* همین الان میرم دوباره گوش میدم 

دمت گرم نویسنده :)) میشه بازم با آهنگ های قشنگت برامون بنویسی؟ 💙☁️✨

 

 

RM. kiute.ARMY

واقعا حق:"))
این فیک دیگه تکرار نمیشه هاا!! از ما گفتن...
خوب تر از خوب لعنتی:"))

وارههه ترخدا نویسندههههT^T
جر خورده (فانیذذذذذذذذ)
۰۲ بهمن ۰۰:۰۱

=))))))))))))))) 

واقعا حرفی برای زدن نمیمونه =))))))))))) 

RM. kiute.ARMY

ای جانا:")
گلدن هوپ؛ (دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش سابق)
۰۱ بهمن ۲۰:۱۴

ولی اینه که حرومه:)

از روزی ک آپ شد تاحالا بالای ده بار خوندمش:)

ولی این آهنگ کراشم بود:)

رایتر بره گمشه بره گمشه:)

RM. kiute.ARMY

رایتر انگشت انداخت دلمونو جررررر داد:")
😂😂😂
۰۱ بهمن ۱۶:۱۶

اهنگ شاید بهشت شروین:')

عرررررررررررررررررررر عرررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

اره:»
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ دی ۲۱:۵۳

میدونید من چقدر منتظر بودم کامنت بذارم اینجا؟

دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن دیدی دلشوره هام بیجا نبودن چقدر خالیه جات اینجا پهلو من دیدی صورت من چقدر شکسته چه بغضای غریبی تو گلومن 

RM. kiute.ARMY

ای ناز نفست ستون که مرامتو قربوووون!!!😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان