BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

📀🐻⚜️💜happy birthday our Vantae💜⚜️🐻📀

095_f1u3.jpg

 

هم نامهربونه!

(اشاره به پاسخ های فَک شکن از ناحیه نخاع در ویورس)

هم آفت جونه!

( اشاره به مومنت هایِ ضربات پایین تنه در کنسرت که با قوانین جمهوریِ اسلامی ایران مغایرت دارد)

هم با دیگرونه!

(اشاره به انواع مومنت های ولله و العظیم یو آر گی در فشن شوی سلین)

هم دو رو و دو رنگه!

(اشاره به صفر تا صدِ جیک ثانیه ای در تغییر مود و تبدیل از چهره ی اکورپکور گومبوزگولی به پدر سخت مرا لعنت هویاح)

هم خیلی زرنگه!

(اشاره به انواع استعداد هایِ آقام تهیونگ در زمینه موسیقی و نواختن انواع چیز های موسیقیایی)

عاقا خلاصه که این بشر بلای جونمونه اما درمونمون هم هست پاداصگ:")

ولی ولی ولی!!

تاریخ رِ برم!

اگه آقای کیم(پدر بزرگوار آقام تهیونگ) دو دقیقه وسط عملیاتِ تولید مقدس موقعیت عوض میکرد

یا مثلا یه دستی، یه پایی، چه سری چه دمی عجب- یعنی خلاصه دوتا تکبیر میگفت؛

تهیونگ میوفتاد سال 1996! چقدرررر لب مرز!!

نان مادر و شیر پدر حلالش باشههه!

 

»»» CLICK «««

۳۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
silence .h
۰۹ دی ۱۷:۰۴

تولدش مبارکککککککککککک پسر آرمیاا :))

از خدا براش بهترینا و اتفاقای خوب میخواممممم ❤:).

<:𝓑𝓪𝓫𝔃
۰۹ دی ۱۵:۵۳

اخ گلبم تولد بچمه:>>>

 

Lalala Lisa.m
۰۹ دی ۱۵:۲۱

عررر داره تهیونگ میبارهه 😭😂 

تولدشههه و عررر اخ قلبم 

تولدش مبارک ژذاببب داففف 

اصن باید از روش مجیمه بسازنن 

ولی خب جدی میشیم 

تولدت مبارک کیم تهیونگ 

جذاب ، داف ، شکشی دیگه چی بگم اخخ 🍺🥲✨🤍

Kim Devil
۰۹ دی ۱۳:۱۲

پسر قشنگممممم

فدای اون خنده های خوشگلش بشم من😭😭 

تولدش مبارک ما ، خودش و عزیزاش باشه:) به آرزوها و خواسته هاشم برسه:)

ولی من واقعا این مرد رو نمیتونمش زیادی خوشگل و جذابه همه چیش فیکس و فیته😭

سایتم که تاتا بارون شده به به 😎

ددی خیلی حق گفتی تو دسکریپشن...😂

💙Blue girl 💚
۰۹ دی ۱۲:۴۲

Happy birth day honey bear . 

به همه آرمی های جدید و قدیمی تبریک میگم .

امیدوارم برای همیشه تهیونگ و بقیه اعضا با همدیگه و پیش تون باشن....

Happy New Year 

MERRY CHRISTMAS  🎅 🎄 ❤️ 

ARMY + BTS = FOREVER ❤️ 💙 💜 💖 

💙Blue girl 💚
۰۹ دی ۱۲:۳۹

Happy birth day honey bear . 

به همه آرمی های جدید و قدیمی تبریک میگم .

امیدوارم برای همیشه تهیونگ و بقیه اعضا با همدیگه و پیش تون باشن....

Happy New Year 

MERRY CHRISTMAS  🎅 🎄 ❤️ 

 

یک جیمین لاور بدبخت 😐💔🚶
۰۹ دی ۱۱:۰۶

تولد کیوت ترین خرس عسلی دنیا مبارک

همه مون ✨💜😍

تهیونگی امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و لبخند مستطیلی است همیشه رو لبات باشه 😁

happy birthday Kim taehyung 💜✨😍🎉

jeon molly
۰۹ دی ۰۹:۵۴

پسرمممممم تولدشهههههههههه

ععرععرعرعررررررررر

 

سونگ جی وون
۰۹ دی ۰۹:۰۸

سلام آره بخصوص ساکسیفون استار خخخخ

بیکار
۰۹ دی ۰۸:۲۲

انیونگ ددی 

سایت انگار یه مشکلی پیدا کرده 

کاور فیکا بالا نمیاد میزنه عکس پیدا نشد 

گفتم بگم 

بعد اون نویسنده اَنیس بود کجاست ما داریم خماری میکشیم برای فصل سوم 🥲

چرا نمیاد؟؟ 

گفت که خیلی طول نمیکشه تا برگرده اما داره خیلی طول میکشه 🥲

yuqi chan
۰۹ دی ۰۰:۲۵

پارسال همین موقه ها خوشبخترین بودم اسوده بودم انقددد تو خوشی غرق بودم که حواسم نبود ساختمانی که ساختم داره کم کم خراب میشه که یروز که اسمشو گذاشته بودم قشنگ ترین روز زندگیم بهترین روزم همش ریخت خودمم رفتم زیر اوار از اون روز دارم تلاش میکنم که خودمو از زیر خرابه ها بکشم بیرون و ی ساختمان جدید بسازم یدونه محکم تر ولی ساختنش اونقدرام اسون نیست چه دیدی شاید ایدفه زیر خرابهاش بمیرم و از دست برم؟اما امیدوارم برگردم به اون روزا:)

 

 

چرا با این گه میدونم جواب نمیدی زر میزنم؟

A.SH
۰۸ دی ۲۳:۰۶

راستیییی ددی اگه کامنتا رو میبینی و میخونی اینم بگم بعددیگه برم..

 

ددی..تو تهران...کل امتحانای دی ماه 10 روز عقب افتاده بودن..اونوقت مای بدبختتتتتتت من و آنوس و ان.بی و ننه بزرگ که میشناسیشون..مای بدبخت به خاطر مدرسمون ازون ده روز بی بهره موندیم..میبینی ما چقد خوشبختیمممممم؟نه میبینی جان منننننن؟

 

الان بقیه دارن درس میخونن رفع اشکال میکنن ما امتحان میدیم..ددی زیست  نهم که میدونی چیه..کلا گیاه میاه..من عاشق گل و گیاهم و خونه قبلیمون پر بود از گلدون های مختلف حتی الانم 7 تا گلدون نعنا و گل و گیاه های دیگه دارم تو اتاقم..دوسش دارم درسشو اما جز بخشی که فیلم های تند شده ی رشدشونو خصوصا ریششونو میبینم..کل بدنم خارش گرفته بودن سر فیلما :/ هی حالم بهم میخورد اصن یه وضعی..ابجی کوچیکمم که یه عبضی به تمام معنی 24/7 رو پلی میکنه فیلم ها رو جلو چشمم :/ حتی والیپر پس زمینه رو عوض کرده عکس ریشه لوبیا رو گذاشته..چقد مهربونه نه؟

 

تو کنکورو چیکار کردی؟میخونی دیگه مگه نه؟ایشالا پزشکی ببینیمــــــــت..ازونجا اون دانشگاه خوششانسی که تو رو داره برامونون فیلم بفرستییییی..اگه هم قبول نشدی به یک ورت! باید برن بمیرن که یکی مثل تورو از دست دادن..اصن خرداد امتحان میدی..ولی قول بده بعد کنکور یه فیک بلندددددددددددددد و طولانی بنویسی..میدونی که من با قلمت ازدباج کردم..باوشهههه؟قول میدیی؟

 

فایتیییییینگ..اهه..دیگه برم..خیر سرم ریاضی دارم هیچیم نخوندم :/ با تچکررررررررررررررررررررررر رئیس گروهک آرمیانوس شر😂😂🤙🏻

ددی دوسال پیش گروه ساختم برا خودم که تنها عضوشم خودمم..رئیسشم خودمم..اسمشم از آنانیموس برداشتم..آرمیانوس شر.. اره دو سال پیش که اسم و شماره نماینده ها رو هک کردن دیدم کراش زدم روشون..هعب..باییییی

یکدانه اسکل‌ کشته مرده بی تی اس
۰۸ دی ۲۲:۵۱

الان یعنی یک سال بزرگ‌تر شد؟ دارییننننن به منننن میگیننننن شده 27 سالششششششش؟؟؟؟؟

خدایا نمیتونممم واقعاااا پسرمممم بزرگ‌تر شدددددددد ددیییی تر شددددددددد 

خیدایاااااا انگارنه انگار که این مرتیکه جذاب ددی همون تاتا مایک خودمون بود واییی پسرم باوقار تر شد 

ولی جدا از اینا هنوز باورم نمیشه شده 27 سالش خیلی زود گذشتتتㅜㅡㅜ

روز اولی که دبیو کردن یه خرس کوچولوی عسلی بامزه برامون آهنگ میخوند و الان این همه سال ازش گذشته همون خرسی کوچولووو شدههه یه ددیییی جاذابببببب

 

وای نمیتونم از این همه جذابیتتتتتتتت 

امیدوارم شاد و سلامت زندگی کونه‌🥺♥️

A.SH
۰۸ دی ۲۲:۴۹

همچنان جذابیت ببینیم...

https://s4.uupload.ir/files/jj_xvxz.jpg

 

ببخشید فق از همینا تو گالریمه😔😔😂😂😂بازم جاذابیت خواستین در خدمتیم

A.SH
۰۸ دی ۲۲:۴۶

حاجییییییییییی..فشارم افتاده اخه...اب قند ندارین تو سایت؟اهههه..

هپی مپی ته ته..پسر قشنگممممممم...وای اخه حاجییییییییییییییییییییی...چ..

 

YE EDIT JAZAB BEBINIM:

https://s4.uupload.ir/files/main-qimg-949d7cd5684615bbdbcadbdcfa97d1bb-lq_9doc.jpg

 

هرکی بگه ادیتش بده میزنم نصفش میکنما! نگاه کنید از زیبایی های بچم لاذات ببرید.😔😂😂🤙🏻.

A.SH
۰۸ دی ۲۲:۳۶

چرا حس بابا ها رو دارم؟ نباید احیانا حس مادرارو داشه باشم؟ ://////////به مولا به عیسی به موسی دارم نمیتونمشششششششششششششششششششششش

اونروز رفته بود اسب سوارییییی وای وای دارم نمیتونمممممممممممم عین شاهزاده ها شده بود با اون لباسااااااغالفقبلغعهخحجگحکخمهنعتغالف

A.SH
۰۸ دی ۲۲:۳۵

ژاااااااااااااااااااااااااان بیا وسططططططططططططططططططططططط...مبارکهههههههههههههههه

ازون بالا تاتا میایه یکدانه تهیونگ میایههههههههههههههههههههههههههههههههه

حاجیییییییییییی پرامممممممممممم ته ته الان شد 27 ساله؟خداییششششش؟تازه تو کره 28 سالشه..حاجیییییییی مگه این اقای خیلی محترم و بسی هات که بابا قندی یه لشکره...همونی نیست که بلند داد میزد نایاگارا پوپو؟مگه همون بنده خدایی نیست که وقتی شوگا بغلش نکرد گریه میکرد مثلا..حاجیییییییییی...حس پدری رو دارم که پسرش بزرگ شده و تا یه مدت دیگه  داره میره سربازی..هرچند الان هممون باید حس بچه هایی رو داشته باشیم که باباشون بزرگ شده دراه میره سربازی ولی برعکس شده..هعی :/..اره..هعب..اخه..لحنتی..چرا این بچه ها انقد زود بزرگ میشن؟اههههههههههههههه

لاگ:خمهنغعتافقبلثیسطزلاتنمکگحپمحصبببببببب....چپگکمخهنعغفقثصسیطزبلاعتخحمجکپ

چ

 

ناتوانم..عاجزم از این همه جاذابیت..وی ریق رحمت را گوارای وجود کرد.بای!

Mahla
۰۸ دی ۲۲:۰۲

سلاممممممم چه خبراااا تولد تهیونگه هووورااا البته باید اضافه کنم زااااارت کرونا اومد دوباهر با یه سید ستاره نه شیر میده نه پستون شیرا رو بردن قبرستون یک قبر مفتی بسون اسمشو بزار گذاره تا که باهات بزاره *وی از خنده میپاچه تو دیوار*خبرای تازه داره تولده دوباره تولد یه جذاب با یه عالمه ستاره قربونش برن هیترا فداش بشن قاتلا قربون اون نگاهش که فدای ماه تارش*بعله بعله ماهم شاعریما خیر سرم رفتم رشته ادبیات جرررررررر*سلام گرمی دارم به عاشقان ماهش

Mim,army
۰۸ دی ۲۱:۰۸

تولد پدر گرممونه(همون ددی هات خودمون😂🤏🏻)

تولد با خانواده خوشبگذره(آره دیگه اصلانم پارتنر عزیزشونو نمیشناسیم)

یوهوووو بعد از یک ماه انتظار

انقدری که الان ذوق دارم سر تولد خودم دادم عر میزنم

راستی سایت چند وقته آپدیت نشده.نه؟؟؟؟

شایدم واسه من آپ نشده

هم کامنت فیکها بستست هم اینکه فیکی که قرار بوده یکشنبه آپ شه هنوز آپ نشده😐

ددی جونم اگه اینو میخونی بگو که مشکل کجاست واقعا؟

یا اینکه اگه سایت مشکل پیدا کرده جای دیگه ای میشه فیکارو خوند؟؟

Gaul Jk❤
۰۸ دی ۱۹:۵۰

هقققق

احساس میکنم خیلی زود گذشت🤧🎂🎂

Shaili
۰۸ دی ۱۹:۳۶

نمیدونم چرا ولی امسال تولد تهیونگ، یه حس عجیبی داره برام... یجورایی برام سخته که با خودم میگم واو پنج سال گذشت؛ پنج سالی که با لحظه به لحظه خاطرات تلخ و شیرین اما دلنشین گذشت..

 

ولی هیچی برام از این قشنگ تر نیست که پنج سال پیش توی همچین روزی یعنی روز تولد تهیونگ، ارمی شدم:)..

خلاصه که بله دیگه الکی نیست این نوشتمو با جون و دل دوست دارم هرچند چیز خاصی نیست

 

سالروز تولدت رسید،

الهه ای از جنس آرامش،

در دنیایی از جنس درد،

با لخندت به تمام مردم جهان فهماندی، که فرشتگان قبل از تو همه سوتفاهمی بیش نبودند

کیم تهیونگ.

Vkook. Darya
۰۸ دی ۱۹:۱۸

ولی من یکی از ذوقام بابت تولد اعضا اینه که بیام سایتو ببینم که انقدر جیگول میشه .. 

بتزتتزنثنزتث 

تولد خرس عسلی فرانسویمون مبارک 💜🩷🤌🏻

الحق که تکه این بشر اصن ماهه 🤌🏻🥲

گلدن هوپ؛ (دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش سابق)
۰۸ دی ۱۹:۰۶

آها راستی..ددی من پارسال موقع امتحانات کان پارع کن،تو سایت نبودمو اصن خبر نداشتم کامنتارو میبندید..بعد یروز شاد و خندان درحالی ک یه اتفاق خفن برام اتفاده بود اومدم پیشت زر زر کنم که دیدم عه..نظرای سایت چارقفلس:)

همونجا هرچی برگ داشتمو نداشتم ریخت

#ریدر ها را نیازاریم

البته خودش باعث پیشرفت شد و رفتم سراغ فیکشنای طولانی سایت✓

الانم اواخر وویس آف کرایم ام✓

گلدن هوپ؛ (دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش سابق)
۰۸ دی ۱۹:۰۱

عررررررررر

ازان بالا تاتا میایه یکدانه تهیونگ میایههه

تولد مستر کیم و صد البته معشوقه جناب جئون مبارکهههههه:")

Huka _VJ.YG
۰۸ دی ۱۸:۵۱

کیم تاتا ها تو سایت میرقصن 

حال منم که نپرسین 

اصلا یه حال کثافتیییی

شِفا 🖤🕳️
۰۸ دی ۱۸:۳۹

ازون بالا کفتر میایَ یه عالمه تاتا میایَ😍

Legolas ‌‌‌
۰۸ دی ۱۷:۳۸

واااییی دددیییی اول اینکه دلم واسه خودتو‌ و سایت تنگ شدهههه هقققققق -خود را با گریه به در و دیوار میکوبد

دوم اینکه تولد ببرِ جذابموننن مبارکککک‌ گیلیلیلیلیییییییی=))🤍

شِفا 🖤🕳️
۰۸ دی ۱۷:۲۳

ازین کاراش خبر دارم ولی چه کنم دوسش دارم😔😂💃

 

عجب ادیتی😮😍😍😍 منم میخوام یکی برام ازین ادیتا بزنه از خفن به خفن پرومکس تبدیل شم ولی از خفن بودن فقد فن ام😂😂😔💔

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان