BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات SNOW

008_709.jpg

نویسنده Min Arvin
کاپل تهکوک
ژانر درام . انگست . رمنس
محدودیت سنی ندارد

  

🎶Music of shot🎶

🎵 CLICK 🎵

   

برشی از داستان:

من مثل تو بی رحم نیستم ؛ سنگدل نیستم ؛ سرد نیستم ؛ من
مثل تو برف نیستم.

 

🖤❄️✥DOWNLOAD✥❄️🖤


805_vpfe.png

۱۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
M
۲۸ مرداد ۲۰:۴۵

احساس میکنم قراره گریه کنم برای چند صفحه اخرررر

RM. kiute.ARMY

تو که چشمات خیلی قشنگه...
رنگ چشمات خیلی عجیبه...
تو که این همه نگاهت،
واسه چشمام گرم و نجیبه
پس گریه نکنننن:"(
مائده فالی
۲۶ ارديبهشت ۰۰:۵۷

جوری که به طرز عجیبی توی کامنتا داره تبادل دل و قلوه شکل می گیره...😐😐😐

RM. kiute.ARMY

قرینه ی چشم رنگی هم به امید خدا وارد میکنیم😔
Mahi shi
۰۹ اسفند ۰۱:۱۰

فدات شم  بوسس کیوتی (بابا نکننن این کارو فدااااااا عه !)

جرر لهنتی ^^... به به چه عالی !! قربون اعتماد کردنت بشم من T^T

RM. kiute.ARMY

موکونمممT^T
خدا نکنه عسلی منT^T
Mahi shi
۰۷ اسفند ۲۱:۴۳

خدایش غذای دریایی دوس داریییی؟؟ وای وای وای ددی منم!! و چه عالییی خودم برات ی غذایی دریایی بپزم که! لذت ببرییی واهااایT^T (بهت نگفته بودم تو اشپزی حرفی برای گفتن دارم نه؟ T^T) کیوتی جانم بهم بگو دیگه چه غذایی دوس داری؟ بگو بهم همه رو خودم برات میپزم باشه؟ به دستپختم اعتماد کن ددی :"))  ایگوووووو کیوت منی توT^T

 

T^T...

 

 

RM. kiute.ARMY

ارههه عاشقشممممT^T وای قربون دست و بالت بشم من کههههههT^T (بهت نگفتم از الان خودمو گشنگی میدم تا دست پخت تورو بخورم؟)
خودتو برام بپز😔 اما دور از شوخی...غذا های دلکه ای شکل رو دوست دارم خیلیT^T من شچم بسته در هر زمینه ای بهت اعتماد دارمممT^T قربونت بشممم منننننننن!!
...
Mahi shi
۰۶ اسفند ۲۳:۱۱

خدا نکنه!! نشی که عزیزییی برام دورت بگردم🙂💙

ولی انگار ماهی دوس داریااا بلا!😌😂

اومووو🙂💙💎

حقیقته والا😶

جرررررر 😆😂😂😂 

شما خیلی دلبریااا! فدای شما بشم من 💫💎💙.

 

RM. kiute.ARMY

من سه دور بیشتر هاT^T
عااااشق غذا های دریایی ام!! ولی تورو ترجیح میدم به تمام وعده های عذاییم😔

خدا نکنه فدام شی تاج سرم شما از جلو آینه بیا کنار بعد کامنت بده بانوT^T
Mahi shi
۰۳ اسفند ۲۰:۴۳

*چند لحظه مکث کردم و خیره به کلمات...

*خواندن دوباره ی کامنت ...

*آهی از ته دل کشیدن؛ امان امان گفتن ؛ فقط امیدوارم همیشه سلامت باشی و هردومون اوکی شیم دلبر من ،،،...

ای جااانمممم  والا بخدا من بغل ددیمو باید تجربه کنم T^T

 

اره به لطف خدا و دعا ی شما فرشته ی دلبر من همه چی خوب بود.

اوففف اصن اوففف ، حالا تو تمام وجودمو در خدمت خودت بدون ددی منT_T

 نگووو شرمنده میکنی بخدااا ولی ددی تو که صدامو نشنیدی والا بعد از حرفت پشیمون میشی هاااا از ما گفتن بود * ی چی اضافه کنم این وسط تو  اخرین نظرات دلبر ها... دیدم در جواب یکی از بچه ها گفتی 99 درصد اسمتو اشتباه تلفظ میکنن ولی من میخوام ریسک کنم و ی بار بهت بگم اینطوری هم صدامو میشنوی هم مطمئن میشی من جزو اون 99 درصد نیستم؟ شایدم باشم؟؟ ^^

 هعی امان از دست اون یاروعه ؛... قربونت برم من دلبرم ، لطف داری ؛ مثل خودت !!

*3*  *3*  *3*  *3*   *3*

 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدل من فدات شم که:")
بخدااااااا منم ماهیمو ببرم بوقولمT^T

خداروشکر خداروشکرT^T
فرشتههههه خانممممم تو خیلی الهه ای:"))
نخیرم کفر نعمت نگو فرشتهههT^T با شناختی که ازت دارم حس میکنم از خودم هم بهتر اسمم رو تلفظ میکنی. از اون بچه زرنگ هایی😂
خدا نکنه عشق منT^T شما لایق بهترین هاییT^T

...
Mahi shi
۰۲ اسفند ۱۶:۰۲

قربونت برم من زیباT^T

فدای محبتت ددی من ... اره جانم منم میخورم چه میشه کرد :")) ولی نگو که توهم؟ :") اره بابااا هستم ، کلی مراقبم والا من هنوز ارزوها دارممم T^T من هنوز دوستامو از نزدیک ندیدیم !T^T هنوز بغلشون نگرفتمT^T T^T T^T...  الهی بگردم برات:")

 

سپاس گذارم خدای عزیزم رو که بسی هوامو داشت و بسی بهم خوش گذشت ... و همچنین میبوسم اون لباتو که زمزمه وار با خدای خودت حرف زدی و سفارش ماهم کردی T^T  والا 45 مین من حرفیدم تو اون 45 مین دستام یخ استرس وحشتناک! ولی خیلی کراش حرفیدم ^^و عالی بود از خودم راضی ام * حالا چه خود شیفته شدم-_-

 

کیوت که تویییی بقیه اداتو در میارن! فدااات فدااات 

اومووو بوسسس بهت دلبر من*3*

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه بانوووT^T
بخدا خاک پاتیم:"> ای امان امان:") متاسفانه یه تفاهم بد داریم:") آفرینننننن آفرینننننننT^T تازه من از نزدیک نخوردمتتتت!!
خدا نکنه عمرمممممممممT^T

عههه پس به خوبی و خوشی گذشت؟*0* لب و دل ما که در خدمت شماست خانومیT^T
تو حالت معمولیت هم کراشی...وای به حال وقتی که بخوای کراش حرف بزنی...اه...خوش ب حال یاروئه-_- باور کن بهترینییی!! حق دارییی!!

برسونمتتتتت جیگر طلاااااT^T
بوسس متقابل جانانمم*-*
یک انسان :)
۰۱ اسفند ۲۰:۴۶

وای ددی جوابمرو نمیدادی داشتم نا امید مشدم بمولا :)

هومم اوکی درستشون میکنم اولین بارم دارم سعی میکنم یه داستان بنویسم :/

در کل تو این جور چیزا خوب نیستم ولی به دلایل نا معلوم نشستم واس خودم نوشتم :)

قلبونت بلم کمکم کلدی :)♡

RM. kiute.ARMY

میانه نفس مننن:"))
فایتینگگگگگ!
واسه خودتم نوشتی، بهترین بودی بیبی:") وقتی توی هر چیزی عشق باشه، قشنگ ترین میشه.
خدا نکنه عمر منننننT^T
Mahi shi
۳۰ بهمن ۱۹:۵۶

قربونتتت برم مهربون، بیر داناسان جیگرم  "اگه اشتباه ننوشته باشمT^T..."

 :")))...

 

ددی دیدارو گذاشتم برا فردا :") من اصلا هیجان برام خوب نیس والاا تپش قلب شدید و لرزش و... ( الان میگی تو بلرز شاباشش با من ^^) که در همچین مواقعی پروپرانولول نجات دهندس ... در کل باید خیلی مراقب باشم:")))

حیف که نمیتونم قشنگ برات تو سایت توضیح بدم...ولی ایشالله که خیره T^T  جالبش اینجاس بهش گفتم من استرس دارمااا میگه با ارامش بخواب:") خو لهنتی چجوری اروم باشم در صورتی که نمیدونم فردا قراره چه چیزی در انتظارم باشه:")  جالبترشم اینه پدر مادرمم قراره همرام باشن ولی اوناهم استرس دارن یعنی اصن چی بهتر از این؟ ... نووو من اتفاقا وانشات خوندم تا ذهنم درگیرش شه یکم اروم شم والا... فدای محبتت بشم من عزیز دل من... خاک پاتمممممممم با مرااامممممم *3* *3* *3*

 

 ولی ددی دیدی چیشد ؟ ی کامنت قشنگم برات ارسال نشده بوددد( ولی بخدا ارسال و زدم حتما تقصیر نتمه یهو قطع شده و... ) 

درکل انگار قسمت نبود اونارو بخونی،امان امان ...

 

مراقب خودت باشا دلبر من تا کامنت دیگر بدرود*3* 

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه جانیم سنه گوربانن بَبَم جااانT^T اره درست نوشتی جیگر طلا*^*

عایگوو ان شا الله ک خیره:"> وای الهی من بگردمت که!! نبینمت اینجوری عمرم!! شیرینی جات زیاد بخور:"(( عی بابا...تو هم پروپرانول میخوری؟:") البته که باید باشی!! من هنوز اونقدر بغلت نکردم که زیقت دربیااادT^T
فدا سرت خانومی همین که خیر باشه خودش کلی ئهT^T عجب:")) اینه که بده😂 اوه اوه پس قضیه خیلی حساس شد که!
عایگو عایگو استراتژیت هم مثل خودت کیوتهT^T خداااااا نکنه خانومیییی من تعصبتووو میکشممممممT^T

الهی من بگردم! فدا سرت جیگر هیچی از تو خوشگل تر نیست:")
ای بابا...

همچنین بیبی مننن خدافظظT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ بهمن ۱۵:۵۳

طوری پنجشنبه شب ساعت 4 صبح اینو خوندم اما گشادی نذاشت کامنت بدم

RM. kiute.ARMY

ساعت چهار صبح نماز شب میخوندی؟
Mahi shi
۳۰ بهمن ۰۱:۴۴

این وانشات:"))))...

کلی خسته نباشین ؛ "ددی جیگر من و همین طور اروین شی..."

کلی فایتینگ*3*... 

ولی میدونین؛ بدترین نوع دلتنگی چیه؟

اینه که دلت میخواد باهاش حرف بزنی، با دیدن هرچیز کوچیکی هم بیادش میوفتی "حتی بعضی کلماتم باعث میشه بدجور تو خاطره هاتون محو شی..."  اما شرایط اجازه نمیده که رفع دلتنگی کنی... و این خیلی دردناکه خیلی... 

دو سه صفحه ی اخر بدجور بغضیم کردT^T مرسی اه .

 

پ.ن: کیوتی جانم ،فردا ی دیدار مهم دارم و اونقدر استرس دارممم نمیتونم بخوابم نشستم وانشات میخونم :") حالا اگه میخواستم درس بخونم تا الان خواب هفت پادشاه و دیده بودم... ولی الان طوری شدم که کتابم ورق میزنم تا خوابم بگیره! ولی نمیگیره:"))) سر نمازات دعام کن فدا T^T فردا تموم شه فقط ؛؛؛؛ به پاس تشکر ازت 10تا؟ شیک"مثلا خیلی واردم" قشنگ پیش من داری;"))) چه بیبی داری خداییش ^^...

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی دارلینگT^T نوش جووونتتت!!
فایتینگگ بککککک!!

آخ آخ...خیلی درده ها که بعضی حس ها رو بتونی از اعماق وجودت توصیف کنی:"))
اون دو سه صفحه گوارای وجودتتتتتتT^T

پ.ن:عاخیی!! خیر باشه که نفسس!! اگه باعث اضطرابت میشه نخون خب؟:"( حتما با یکی حرف بزن.
الهی عزیزم:")) حتما دعا میکنم قربونت بشمممT^T بابا خجالتم نده شرمنده نکن! منو این همه خوشبختی محالههه😎😎💃💃💃
بیبی من بهترینهههههT^T
یک انسان :)
۲۹ بهمن ۰۰:۵۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

 

ددی شروع کردم که یه فیکی رو بنویسم :/

قلمم همچین خوب نیس ولی برا سرگرمی نوشتم ببین اگه خوبه ادامش بدم...

تولد هوپی عم مبالکههه

همیشه قرار نیست که یه داستان خوب پیش بره... مگه نه؟

........

 

 

 

****************

*********** ** ********

 

** ***** **** *** *** *** ** ** ***** ***** ***** ** *** **** *** ***** * ***** ** *** **** ** ****

 

**** ********

************* **** ***

**** *** *** **** *** ** ****** ** *** ******** **

*** *** **** ** ***** ** **

**** ** ** *** ***** ***** *** ** *****

* **** ***** ***** **** ***** *******

***** ***** *******

****** ****** ***** *** *****

******* ***** ***** **** 

 

*** *******

******** ** *** * ***** **** ****

** ** **** ** ** ** ****** **** ** **** ** ****** ** **** ** ** **** *** * **** ***** ***

*** ******* *** *** ** ****** *****

* *********

** ** *** ****** **** ** ** ****

*** ***** **** **** **** **** ** *** *********** *** ** *******

** *** ** **** *** **** ** *** *** * ** *** ***** ****

 

اگه میشه سانسورش کن خیجالت میکشم :)

فک کنم بد شده :/

RM. kiute.ARMY

باور کن همه ی نویسنده ها همین رو اولش فکر میکنن😂
مبارکاااااااT^T
بستگی داره از چه نظر خوب پیش نره.

عایگووو کیوووووووتتT^T نه عسلم بد نشده، با تمرین بهتر هم میشه.
الان شما در عوض مدام نوشتن دیالوگ پشت سر هم، باید توصیف حالت کاراکتر، لحن بیانش(به دور از استفاده از ایموجی) رو بنویسی!
بازی با کلمات و استفاده از آرایه های ادبی.
نقطه ی آخر همه ی جکلات هم نشه فراموش.
کلمات کامل ادا شن و دایره لغاتت رو گسترده کن تا در یک جمله دوبار یک کلمه رو ننویسی.

از یه خرگوش تندتر خودشو به اون توله ببر رسوند و خودشو تو بغل گرمش جا داد.=جونگکوک، از یه خرگوش تندتر خودش رو به اون توله ببر رسوند و توی بغل گرمش جا گرفت.
Rita
۲۸ بهمن ۲۱:۰۳

ددی کامنتام اومد؟

بگو که اومدن

RM. kiute.ARMY

آره ریتای منT^T
Ghazal
۲۸ بهمن ۱۸:۰۸

سلام امم من دنبال یه فیکشنم که کاپل اصلیش کوکویه و فرعی هاش نتمجین و یونمین بود بعدم تهیونگ امگا و جونگ کوک یه الفای دانشجو بود و تهیونگم برادر جیمین بود

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم*^*

تهیونگ توش از جفتش جدا شده بود؟
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۸ بهمن ۱۵:۴۸

یه دیقه..ددی..این آروین..همون آروین دسپرادو عه؟!

بزا ببینم..

 

آره خودشهههههه!!!!!

برگامممممم!

RM. kiute.ARMY

طیب طیب الله!
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۸ بهمن ۱۵:۴۷

 

و اینبار به دور از هر توهمی، رد پاهاش روی اون برف سفید نقش بستن و تا انتهای تاریکی و تنهای ِی واقعیت ادامه پیدا کردن..:)

 

ددی..این..واقعن..قلبم..ننهههه!

RM. kiute.ARMY

*پایین کشیدن ماسکم مثل این دکترا تو فیلم
متاسفم من همه ی تلاشمو کردم😔
...
۲۸ بهمن ۰۹:۳۷

جونگکوک تو کاورش خداس

چرا انقدر خوبه؟

RM. kiute.ARMY

علت مرگ ک میگن همین ها...
Rita
۲۸ بهمن ۰۰:۱۷

ددی تازه شروعش کردم و آره

بعد سیصد تا متنی ک پاک کردم بالاخره حس میکنم این بدک نیست

همممم

برای شروع بد نیست

کنکور کونی رو بدم رگباری مینویسم 😂

RM. kiute.ARMY

بد؟؟
بببببببدددددددد؟؟
کفر نعمتتتتتتتتتتتتت؟؟؟
نامردددددددد؟؟

منم میخوابم از روم ردددد شییییییی!!T^T
Rita
۲۸ بهمن ۰۰:۱۴

منی که حتی چکم نکردم کجاشو باید اصلاح کنم.

ددی دیگه خودت ببخش 😃

RM. kiute.ARMY

دیر اومدی نخواییی زود بروووووو!!
عالی بوووود نامردددددددددد!!!
سیلتزشلثبعضصغثن
چشمام نعمت دید...
Rita
۲۸ بهمن ۰۰:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** **********
**** **** ** * *** * **** **** * ***** *** ** ** *** ***** ***** **** ****** **** ****** * ****  **** ** ** *** ****** *** **** ** ** *** ***** *** * **** ****** ** ***** *** ***** ** ***** **** **** * ****** ***** ***** ***** **** *** * ***** ** **** * ****** **** *** *** ***** ** **** ****** ***** * ****** *** *** * ***** *** ***** ****** ****** ** * ** **** **** *** ***** **** ** ** *** ***** ****** ***** *** ****** ** ***** ** **** ****** * ******* ******* *** * ** *** ** *** ***** ******* ** ** **** ** ***** ****** ***** ** ******** *** *** *** *** ** *** *** ****** ** ** **** ****** ** *** ******* *** * ** **** ** **** ***  ** * *** * ****** ***** **** * *** ***** ****** ** **** ** ** *** ** *** *** ** **** *** ******* ******* ** * *** **** ** *** **** ****** ** *** ***** ** * **** *** *** ** *** **** ** ***** **** ****
* **** ****** **** ** *** *** ** *** **** ****** **** ***** *** **** ** *** **** ***** ***

*** **** ** * **** ****** * **** ****** *** * ***** **** * ****** **** ** **** **** *** * ****** ** *** *** **** *** * ** **** ** ** **** ** **** * ****** ** *** ****** * ** ***** **** ** ***** ** ** *** ** **** ***** ******* *** *** **** * *** *** **** **** ** ***** ***** ** ** *** ****** *
*** ** *** ** ** ** *** ** ***** ** *** ***** * ***** *** *** *** *** ***** *** *** ******* * **** **** ***** *** *** *** ***** ***** **** *** **** *** ********* * ** **** *** ** *** *** ***** * ***** *** ** ********* * **** ** ***** ****** *** **** **** ** ** ** ******** ** ***** * ** ***** ** ** ** ***** ******** **** *** ****** ** * *** ***** *
****** *** **** *** ** **** ***** *** ** * *** ** **** ****** * *** *** ****** ** **** * *** ****** *** ** **** ****** *** * **** *** *** ********* **** ***** **** *** **** ** ****** ** ***** * * **** ***** **** **** ******** ** **** **** **** ** **** **** ** **** **** * *** ** **** ******* * **** ******* *** ***** * **** ** ***** ***** ** ** **** **** ****** * ** ***** **** *** ** ***** **** ***** **** ******* * ***** **** **** *** ** *** ** ****** *** **** * ****** ** ** **** **** **** **** * *** ***** ** ** ****** **** *** ** **** **** * ** ***** ***** ** ** **** *** **** **** *** * **** * ** **** ****** *** ** *** ** ** ***** ***** *** ****** ** **** ***** ** **** ****** ****** *** * *** **** **** ** ******* **** **** * ********* *** ** *** *** *** ****** ******* ***** ******* ***** **** ****** ** ***** *** *** *
******* ***** **** ** *** **** ** **** ***** *** * **** **** ** ***** *** * ** *** * *** *** **** ***** *** **** ***** * ** * *** ***** ** **** * ***** ***** * *** ****** ***** ** ****** ***** ** ** **** ****** * ******* ***** ***

RM. kiute.ARMY

تشنه میکنی میبری لب چشمه، تسنه برمیگردونی لعنتی؟:)))))
لامصب...
چرا قلب من بازی میکنی کِریم...
بخدا مسلمون نیستی...
تو دل منو بریدی...
بخدا که داری نفاق ایجاد میکنی بین ما...
Saanaa
۲۷ بهمن ۲۳:۴۱
هه پشمام کو؟ ریخت.

RM. kiute.ARMY

-پر کردن متکا های داخل سایت با پشم های تو
ما توی محدودیت ها شکوفا میشیم!
Honey
۲۷ بهمن ۱۴:۲۴

وانشات قشنگی بود و خیلی خوب حس و حالات توصیف شده بود. ممنون بابت این وانشات زیبا

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو ک خوندیش عزیزدلم*^*
Min Arvin
۲۷ بهمن ۱۳:۱۰

نگو اینجوری دد..

باعث افتخار منه جدن💙🦋

RM. kiute.ARMY

تااااج سری دلبرممممممT^T
Min Arvin
۲۷ بهمن ۱۱:۵۶

شتتتتت‌ ددییییی‌ وانشات موننننننواسدیاایهزازهسا

اما من بهت گفته بودم اسم خودتممممم‌ بزننننننن

RM. kiute.ARMY

لصثیلضنثل4نضع وانشاااااااااتتتT^T
زدم توش اسممو سالااااررررر...همین که اسمم کنارت باشه ایفتیخارهT^T
bts love
۲۷ بهمن ۰۰:۰۶

منی که هر بار به امیده سپ پستارو باز میکنم... هق

 

RM. kiute.ARMY

الهی من بگردمتتتت:")
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان